Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.034 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:42:
[...]

Kom op zeg, de meeste spelers hebben amper getraind bij Ajax. Lekker conclusies trekken, de kortzichtigheid van sommige mensen 8)7
De begroting van Fortuna Sittard was vorig jaar 11 miljoen, dan ben je het toch wel aan je stand verplicht om te winnen?

En indien niet eens winnen, had je veel meer kansen moeten kunnen creeeren tegen een team als Fortuna Sittard. Het is begrijpelijk dat het met zo weinig tijd niet loopt maar daar moet je als TD sneller handelen om een selectie gereed te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Napo op 03-09-2023 16:47 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

OMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:39:
Niet om bijdehand te doen. Maar dat zag er toch niet uit alsof Ajax voor 100 miljoen aan aankopen heeft gedaan? Ik kan daar echt nie bij.
Des te mooier dat dat wat ze weg hebben gedaan minder was en 154 miljoen heeft opgeleverd. En die waren wel ingespeeld en bekend met het systeem.

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 03-09-2023 16:46 ]

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:27:
Heel jammer dat ik Ajax niet kon zien, weer een spektakelstuk gemist :(

/s
YouTube: Iberico varkens in wei bij PorcusCampus.

Daar een samenvatting.

Verwijderd

Het examenrooster voor Steijn na de interland break

17 sep Twente - Ajax
21 sep Ajax - Marseille
24 sep Ajax - Feyenoord

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:33
Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:46:
[...]

Des te mooier dat dat wat ze weg hebben gedaan minder was en 154 miljoen heeft opgeleverd. En die waren wel ingespeeld en bekend met het systeem.
Dat is óók kort door de bocht. Het is maar de vraag of deze spelers daadwerkelijk beter gaan renderen (te vroeg om daarover te oordelen), laat staan dat ze adequate vervangers zijn voor de drie kwaliteitspelers waarvoor samen meer dan 75% van de totale transferinkomsten binnen is gehaald.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Flets voetbal van Ajax, geheel terecht dat het gelijkspel is. Twente speelde wel een mooie pot, dat zal ik morgen wel verplicht moeten aanhoren :/ :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:45:
[...]

De begroting van Fortuna Sittard was vorig jaar 11 miljoen, dan ben je het toch wel aan je stand verplicht om te winnen?

En indien niet eens winnen, had je veel meer kansen moeten kunnen creeeren tegen een team als Fortuna Sittard. Het is begrijpelijk dat het met zo weinig tijd niet loopt maar daar moet je als TD sneller handelen om een selectie gereed te krijgen.
scorebord journalistiek. :+
Wat @Exocet ook al zegt, 7 nieuwe spelers waarvan een aantal de koffers nog niet heeft uitgepakt en de rest de voornaam van de aanvoerder nog niet kent. t.o.v. het verhaal Slot en Feyenoord moet ik nog zien of Steijn dat ook [zo snel] kan, we gaan het wel zien maar vandaag kun je denk ik niet als serieuze graadmeter zien.

Only fools are enslaved by time and space.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:25

OMX2000

By any means necessary...

[...]

Kom op zeg, de meeste spelers hebben amper getraind bij Ajax. Lekker conclusies trekken, de kortzichtigheid van sommige mensen 8)7
Dus jij hebt een nieuw aangekochte speler gezien die uitblonk?

Ivanusec gezien toevallig? Dat is wat je verwacht. In ieder geval 1/2 spelers die er meteen staan. Zeker bij Ajax. Vind ik geen lulkoek.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Exocet
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:59:
[...]

Wat @Exocet ook al zegt, 7 nieuwe spelers waarvan een aantal de koffers nog niet heeft uitgepakt en de rest de voornaam van de aanvoerder nog niet kent. t.o.v. het verhaal Slot en Feyenoord moet ik nog zien of Steijn dat ook [zo snel] kan, we gaan het wel zien maar vandaag kun je denk ik niet als serieuze graadmeter zien.
Ajax is daarnaast ook al zijn beste spelers van vorig jaar kwijt. Timber, Alvarez, Tadic en Kudus. Dat kost tijd.

• Exocet
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:01:
[...]

Dus jij hebt een nieuw aangekochte speler gezien die uitblonk?

Ivanusec gezien toevallig? Dat is wat je verwacht. In ieder geval 1/2 spelers die er meteen staan. Zeker bij Ajax. Vind ik geen lulkoek.
Sutalo stond er meteen.
En het is een stuk makkelijker spelers te laten debuteren in een goed draaiend team dan in een team dat bijna voor de helft uit debutanten bestaat.

• Napo
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:59:
[...]

Zeker, dat zal ik ook niet ontkennen ;)

De vraag is wel wanneer iest een serieuze graadmeter mag zijn. Het is de club - en niet de trainer / spelers - aan te rekenen dat de selectie pas zo laat helemaal rond was. Dat je dan niet je optimale spel kan spelen is geen verrassing.

En de spelers die vertrokken zijn, meeste spelers zijn begrijpbaar, Alvarez wou eerder al weg, Kudus ook, Tadic en Timber is dan deels een vraagteken of je ze moet laten gaan maar het koste wat kost tegenhouden werkt ook weer niet. Veels te veel wijzigingen zonder afdoende herbouw van een team.

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:08
Toe maar weer, Ajax rechterrijtje.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17
Het is toch veel te vroeg om nu al conclusies the trekken.
Als er een probleem is bij Ajax, dan is het zeer zeker niet de trainer. Vorig jaar een blik nieuwe spelers gehaald en dit jaar weer. In 2 jaar tijd, 4 trainers. Geef de technische staf gewoon de tijd.
Als ik de artikelen in het AD mag geloven hebben jullie een td met een visie. Geef die man en z’n aankopen de tijd.

• OMX2000

OMX2000

Exocet schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:02:
[...]

Ajax is daarnaast ook al zijn beste spelers van vorig jaar kwijt. Timber, Alvarez, Tadic en Kudus. Dat kost tijd.
Ik snap zeker dat het tijd kan en mag kosten. Middenveld zal aan gesleuteld worden. Ben ik het mee eens. Maar totaal geen speler die een goede actie maakt. Daar hoef je niet op elkaar op ingespeeld te zijn.

Maar “Ajax is zijn beste spelers kwijt” is beleid. Da’s ook onderdeel van het probleem.

• Napo
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:09:
Geef die man en z’n aankopen de tijd.
Het grote probleem van de voetbalwereld (zie FC Utrecht maar dat is geen uitzondering), tijd is het enige wat er nooit is.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32

Vos

AFCA

Het probleem bij Ajax is niet alleen de coach, selectie en het huidige spel. Zolang het in de organisatie nog zo rommelt en niet stabiel is zie ik het op het veld ook niet stabiel worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 03-09-2023 17:15 ]

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33
[...]

Moet je het eerder inkopen, de competitie is gewoon al begonnen.

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:17:
[...]

Moet je het eerder inkopen, de competitie is gewoon al begonnen.
Als dat kan wel ja. Ajax is ook de enige club die in de laatste dagen spelers heeft gekocht.... :+

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
Ik blijf erbij, sinds Overmars weg is, is het een zooitje bij Ajax. En bij een topclub heb je geen tijd, dan moet je er gelijk staan. Brobbey is KKD materiaal of liever nog 3de divisie.

Verwijderd

Ik blijf het toch mooi vinden,

Vorige 2 seizoenen toen Feyenoord een bus met nieuwe spelers had en ze niet goed functioneerden in het begin was het op dit thread "Nee, als aankoop moet je er meteen staan!"
"Ook al functioneert het team niet, moet je er individueel staan."

Nu, overkomt Ajax hetzelfde en is het "Laten we het eventjes tijd geven."

Wat betreft de visie van de TD, is die er wel?
Met alle respect, als je spreekt van een visie en plan... en je wacht tot de laatste 1/2 weken van de transferwindow... wetende dat je team daarna nog tijd nodig heeft om te ontwikkelen.
Wat voor plan is er dan?

Als buitenstaander lijkt het mij meer op
"OH NEE!!! Alvarez is weg en nu ook Kudus!!! We moeten iets doen!!! We pakken die en die en die."

Het zegt toch al genoeg dat je nu met 4 volwaardige Linksbacks in de selectie zit?

Maar goed, Ajax komt er vast en zeker weer boven op.
Net zoals in het verleden, na groot succes komen er altijd een aantal jaartjes waarbij het minder gaat om daarna weer 3/4 keer op een rij kampioen te worden.
Dat is zo zeker als de zon die op en onder gaat.

Nu is het gewoon aan die andere clubs om hier gebruik van te maken en eventueel de volgende stap omhoog te zetten. :)

• Exocet
  • Niet online
Ajax moet gewoon eerst verkopen om grote aankopen te doen, dus ben je automatisch voor sommige spelers te laat. Ze lijken vooral financieel veel minder risico te willen nemen, PSV doet dat nu niet en lijkt volop te profiteren

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vos schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:14:
Het probleem bij Ajax is niet alleen de coach, selectie en het huidige spel. Zolang het in de organisatie nog zo rommelt en niet stabiel is zie ik het op het veld ook niet stabiel worden.
Wat rommelt er dan? Het is alleen dat AZ dwars ligt dat er nog geen algemeen directeur is. Er rommelt niets
Tenzij je een zeker boulevardblad gelooft.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:39:
[...]

Wat rommelt er dan? Het is alleen dat AZ dwars ligt dat er nog geen algemeen directeur is. Er rommelt niets
Steijn die zojuist aangeeft dat de aankopen niet zijn keuzes zijn

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:39:
[...]

Nouuu heel stabiel gaat het intern ook niet volgens mij. Sinds overmars weg is al niet. Dat heeft tijd nodig. Bij Feyenoord gebeurde dat heeeel langzaam door Arnesen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:38:
Sorry maar dit vind ik vrij makkelijk. Op drie spelers na heeft iedereen die vandaag startte gewoon de hele voorbereiding (of in ieder geval een heel groot deel daarvan) meegedraaid.
De stelling waar je op reageert was overdreven inderdaad, maar dit is ook te makkelijk en feitelijk onjuist. Daarnaast staan er ook gewoon wat spelers in die überhaupt geen beoogd basisspeler zijn dus het is gewoon nog in opbouw.
Dan nog moet je van Fortuna winnen als Ajax zijnde maar het is wel een reële verklaring waarom het nog niet lekker loopt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:35:
Ik blijf het toch mooi vinden,

Vorige 2 seizoenen toen Feyenoord een bus met nieuwe spelers had en ze niet goed functioneerden in het begin was het op dit thread "Nee, als aankoop moet je er meteen staan!"
"Ook al functioneert het team niet, moet je er individueel staan."

Nu, overkomt Ajax hetzelfde en is het "Laten we het eventjes tijd geven."
Normaal geef ik weinig reacties in dit topic om iets van belangenverstrengeling te voorkomen :P, maar ik ga hier wel op door. Heb je ook je bronnen? Want dit is m.i. te gemakkelijk en zijn deze uitspraken er helemaal niet geweest.
Wat betreft de visie van de TD, is die er wel?
Met alle respect, als je spreekt van een visie en plan... en je wacht tot de laatste 1/2 weken van de transferwindow... wetende dat je team daarna nog tijd nodig heeft om te ontwikkelen.
Wat voor plan is er dan?
Als je je verdiept hebt, dan weet je dat we eerst moesten verkopen. Dat Alvarez en Kudus in de laatste twee weken vertrokken, geeft wel aan dat ze iets moesten. En ik neem aan dat ook deze TD de lijntjes er eerder heeft uitgegooid dan in de laatste twee weken.
Het zegt toch al genoeg dat je nu met 4 volwaardige Linksbacks in de selectie zit?
Waarvan 1 net uit Jong Ajax komt, Wijndal niet presteert, Sosa os gehaald als 1e (waarschijnlijk) en Avila als (2e)
Maar goed, Ajax komt er vast en zeker weer boven op.
Net zoals in het verleden, na groot succes komen er altijd een aantal jaartjes waarbij het minder gaat om daarna weer 3/4 keer op een rij kampioen te worden.
Dat is zo zeker als de zon die op en onder gaat.

Nu is het gewoon aan die andere clubs om hier gebruik van te maken en eventueel de volgende stap omhoog te zetten. :)
Dat denk ik ook

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gonadan

Gonadan

@Agent47 volgens jou, maar waar baseer je dat op dan?
Exocet schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:40:
In welke context, wat was de vraag exact en het antwoord? Want strikt genomen zijn het ook niet zijn keuzes, in letterlijke zin is dat gewoon correct.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:43:
@Agent47 volgens jou, maar waar baseer je dat op dan?

[...]

In welke context, wat was de vraag exact en het antwoord? Want strikt genomen zijn het ook niet zijn keuzes, in letterlijke zin is dat gewoon correct.

Zie video in de tweet

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

bazzemans schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:49:
[...]

Dat is óók kort door de bocht. Het is maar de vraag of deze spelers daadwerkelijk beter gaan renderen (te vroeg om daarover te oordelen), laat staan dat ze adequate vervangers zijn voor de drie kwaliteitspelers waarvoor samen meer dan 75% van de totale transferinkomsten binnen is gehaald.
Die rendeerden niet, net als nu dus dat is goed vergelijkbaar :Y)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21

ST10©DE

Dus.............

Dubbele moraal wederom hier. Beschuldigingen aan het adres van Ajax moeten bewezen worden. Beschuldigingen aan het adres van Feyenoord, PSV, Twente,…. Kunnen gewoon gemaakt worden.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Outerspace

Outerspace

ST10©DE schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:57:
Dubbele moraal wederom hier. Beschuldigingen aan het adres van Ajax moeten bewezen worden. Beschuldigingen aan het adres van Feyenoord, PSV, Twente,…. Kunnen gewoon gemaakt worden.
Houdt toch op. Beetje dubbel moraal dit, een moderator zegt alleen iets als het over Ajax gaat en als het over PSV gaat is ie stil.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:17
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:41:
[...]

De stelling waar je op reageert was overdreven inderdaad, maar dit is ook te makkelijk en feitelijk onjuist. Daarnaast staan er ook gewoon wat spelers in die überhaupt geen beoogd basisspeler zijn dus het is gewoon nog in opbouw.
Dan nog moet je van Fortuna winnen als Ajax zijnde maar het is wel een reële verklaring waarom het nog niet lekker loopt.
Wat is er feitelijk onjuist? Sutalo, Avila en Mikautadze zijn inderdaad heel nieuw. Tahirovic en Van Den Boomen waren er al toen de voorbereiding begon. Forbs volgde heel snel. Hylsson is ook niet nieuw bij de club en traint al meerdere seizoenen regelmatig bij het eerste mee.

Natuurlijk ben ik het met je eens dat een nieuw team tijd moet krijgen. Maar dat is dan blijkbaar een ingecalculeerd risico geweest van je selectie pas zo laat op orde hebben. Dan nog hoor je op basis van individuele kwaliteiten deze pot te winnen of in ieder geval een aantal goede kansen te creëren. Maar Ajax was gewoon niet beter dan Fortuna en komt goed weg met een gelijkspel. Als 8 man van je basiself al weken samen trainen mag je toch wel verwachten dat er iets beter voetbal op de mat gelegd wordt dan dit?

• Napo
  • Niet online
Outerspace schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:04:
[...]

Houdt toch op. Beetje dubbel moraal dit, een moderator zegt alleen iets als het over Ajax gaat en als het over PSV gaat is ie stil.
Nu ben ik de lijn kwijt, zegt de moderator nou iets of is het de user die iets zegt?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11 08:17
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:38:
[...]

Dat was ook mijn gok, en dat Ajax door de nieuwe spelers nu wel de nul zou houden. Dat is gelukkig net aan goed gegaan.
Met wat geluk inderdaad is dat gelukt. Wat mij (vorig seizoen ook) erg opvalt is de gelatenheid waarmee het lijkt te gaan, vandaag ook, behalve Avila, was er niemand die er echt even een keer in vloog. Het moet allemaal mooi en voetballend. En waar van de Boomen in de voorbereiding goed speelde is dat ook alweer weg. Passes komen niet aan en zijn niet zuiver. Wat er aan de hand is in Amsterdam weet ik niet maar er speelt (nog steeds) teveel lijkt het wel.

Ik denk (nog steeds) dat Steijn een goed trainer is en als de spelers wat minder vol van zichzelf zijn en er echt voor willen gaan, dan kan hij er volgens mij prima een team van smeden. Maar dan moet het eromheen wel rustig zijn, de focus dus alleen op het veld liggen. Denk ook dat Ajax best wel zou kunnen maar dat met alle gedoetjes dit niet het goede moment kan zijn. Natuurlijk, afwachten voorlopig, maar dit lijkt mij een omgeving waarin hij niet op zijn best rendeert, gezien zijn vorige ervaringen waarbij het wel liep en de verwachtingen niet zo hoog waren, nu loopt het niet (al voor zijn komst) en de verwachtingen van de buitenwacht zijn mijlenhoog, hoe die intern zijn weet ik niet zo, maar die zullen ook best hoog liggen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 20:16
[...]

Per direct #steijnout. Niet geschikt voor de top en gaat onrust zaaien. Ten Hag kreeg ook maar af en toe een speler die hij wilde. Overmars bepaalde, zo gaat het nou eenmaal in de top. Schreuder kreeg wel vrije hand en je zag gelijk 't probleem.

Of de aankopen nou goed of slecht zijn, om nou gelijk je baas af te vallen en vervolgens ook gelijk die aankopen af te zeiken is geen goed idee. Die zullen gelijk ook veel vertrouwen voelen

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 03-09-2023 18:47 ]

• toolkist
  • Niet online
Wat kan Ajax eraan doen dat niemand zich meldt voor Wijndal? Dat Salah-Eddine zich te goed vindt voor Fc Zwolle?

Terwijl IEDEREEN ziet dat die twee niet goed genoeg zijn en dus vervangen worden door (hopelijk) betere spelers...
Is het dan echt zo raar dat er 4 linksbacks zijn? Hadden we dan maar met Wijndal en Salah-Eddine moeten gaan spelen? 8)7

• toolkist
  • Niet online
[...]

Gelukkig wel ja, anders zouden ze echt helemaal niks hebben geleerd van vorig seizoen...
Maar klaagt hij erover of antwoordt hij een vraag en verder niks? Volgens mij nl het laatste...

• OMX2000

OMX2000

Terranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:40:
[...]

Per direct #steijnout. Niet geschikt voor de top en gaat onrust zaaien. Ten Hag kreeg ook maar af en toe een speler die hij wilde. Overmars bepaalde, zo gaat het nou eenmaal in de top. Schreuder kreeg wel vrije hand en je zag gelijk 't probleem.

Of de aankopen nou goed of slecht zijn, om nou gelijk je baas af te vallen en vervolgens ook gelijk die aankopen af te zeiken is geen goed idee. Die zullen gelijk ook veel vertrouwen voelen
Twee clubs waar de samenwerking tussen coach en TD wel goed verloopt. Bij PSV en Feyenoord. Dat was naar mijn weten bij Ajax ook zo. De samenwerking tussen Ten Hag en Overmars werd toch altijd geroemd?

• Terranova
OMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:58:
[...]

Twee clubs waar de samenwerking tussen coach en TD wel goed verloopt. Bij PSV en Feyenoord. Dat was naar mijn weten bij Ajax ook zo. De samenwerking tussen Ten Hag en Overmars werd toch altijd geroemd?
Ja maar Ten Hag had niet veel inbreng. Hij kon af en toe aangeven wat voor type speler hij wilde, maar daar bleef het ook bij. Gelukkig ook maar bij United zie je ook al dat Ten Hag alleen maar spelers uit z'n verleden probeert te halen.

• toolkist
  • Niet online
Als buitenstaander lijkt het mij meer op
"OH NEE!!! Alvarez is weg en nu ook Kudus!!! We moeten iets doen!!! We pakken die en die en die."
Wellicht komt dat dan ook omdat je een buitenstaander bent.. ;) Mislintat heeft al uitgebreid uitgelegd dat hij precies wist wie hij wilde halen als vervanger voor Kudus, alleen, hij moest maanden wachten tot Kudus eindelijk een keer ja zei. Mikautadze was vanaf het begin al de beoogde opvolger.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37

tweakduke

[...]

Eigenlijk wil ik een coach niet zo snel afvallen, maar na Schreuder, krijg ik wel weer hetzelfde voorgevoel.

Je verwacht eigenlijk antwoorden als: we moeten hard werken en dit moet beter. En dan moet het uiteindelijk ook beter worden, maar dan geeft men echt wel jou de tijd. Iets wat ten Hag prima deed, want ook bij hem was het niet allemaal geweldig bij de start.

Hij was behoorlijk teleurgesteld volgens mij, hopelijk recht hij de rug en maakt hij er snel een team van.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:00:
[...]

Eigenlijk wil ik een coach niet zo snel afvallen, maar na Schreuder, krijg ik wel weer hetzelfde voorgevoel.

Je verwacht eigenlijk antwoorden als: we moeten hard werken en dit moet beter. En dan moet het uiteindelijk ook beter worden, maar dan geeft men echt wel jou de tijd. Iets wat ten Hag prima deed, wat ook bij hem was het niet allemaal geweldig bij de start.

Hij was behoorlijk teleurgesteld volgens mij, hopelijk recht hij de rug en maakt hij er snel een team van.
We zullen het snel genoeg weten...
Verliezen of 1 punt tegen Marseille Twente en Feyenoord en er staat een andere trainer voor de groep.

• Terranova
tweakduke schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:00:
[...]

Je verwacht eigenlijk antwoorden als: we moeten hard werken en dit moet beter. En dan moet het uiteindelijk ook beter worden, maar dan geeft men echt wel jou de tijd. Iets wat ten Hag prima deed, wat ook bij hem was het niet allemaal geweldig bij de start.

Als trainer wil ik hem best de kans geven hoor, maar als ie nu na 1 wedstrijd al dit soort dingen gaat zeggen...

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:24
Toch vind ik dat er wel heeeel rooskleurig naar Overmars wordt gekeken. Laten we wel wezen de lijn naar beneden is onder Overmars en ten Hag al ingezet. Dat laatste seizoen was afgezien van de groepsfase CL al een verschrikking en werd echt op hangen en wurgen de titel gehaald. Dat het een paar jaar slecht zou gaan kon je al van mijlen ver zien aankomen. Even los van de vraag of er nu het juiste beleid wordt gevoerd.

• Gonadan

Gonadan

Daar las ik al wat over. Twaalf seconden uit een gesprek pakken, daar met een oneliner zelf een flinke negatieve lading in leggen en conclusies op baseren. Die tweet had van de Telegraaf kunnen zijn.

Het enige wat hij heeft gezegd is dat de staf ook wel wat ideeën had aangedragen maar dat die spelers niet gekomen zijn. Van de andere spelers is hij met sommigen nu al blij en van anderen moet nog blijken wat er daadwerkelijk uit gaat komen.
Dat is echt wel wat anders dan de suggestie die gewekt wordt dat het rommelt omdat er geen overleg is en Steijn ontevreden over de aankopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:33:
[...]

Met wat geluk inderdaad is dat gelukt. Wat mij (vorig seizoen ook) erg opvalt is de gelatenheid waarmee het lijkt te gaan, vandaag ook, behalve Avila, was er niemand die er echt even een keer in vloog. Het moet allemaal mooi en voetballend. En waar van de Boomen in de voorbereiding goed speelde is dat ook alweer weg. Passes komen niet aan en zijn niet zuiver. Wat er aan de hand is in Amsterdam weet ik niet maar er speelt (nog steeds) teveel lijkt het wel.

Ik denk (nog steeds) dat Steijn een goed trainer is en als de spelers wat minder vol van zichzelf zijn en er echt voor willen gaan, dan kan hij er volgens mij prima een team van smeden. Maar dan moet het eromheen wel rustig zijn, de focus dus alleen op het veld liggen. Denk ook dat Ajax best wel zou kunnen maar dat met alle gedoetjes dit niet het goede moment kan zijn. Natuurlijk, afwachten voorlopig, maar dit lijkt mij een omgeving waarin hij niet op zijn best rendeert, gezien zijn vorige ervaringen waarbij het wel liep en de verwachtingen niet zo hoog waren, nu loopt het niet (al voor zijn komst) en de verwachtingen van de buitenwacht zijn mijlenhoog, hoe die intern zijn weet ik niet zo, maar die zullen ook best hoog liggen.
De 'gedoetjes' worden met name gecreëerd door supporters die in emotie onzin verkondigen of geen geduld hebben en boulevardbladen die vanalles verzinnen en het negatieve benadrukken. Maar inderdaad, dat kan ook onrust geven als men niet sterk staat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:13
OMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:58:
[...]

Heeft Feijenoord al een TD ? Dat is toch gewoon AI ingevuld door Te Kloese

Als je Ajax bent moet je er gewoon staan, ook aan het begin van het seizoen, zeker tegen de kleinere clubs.

*knip* en dat lijkt nu even goed te gaan, maar straks breekt het programma ze wel weer op.

Feijenoord doet het prima en kan weer kampioen worden, misschien gaat zelfs AZ echt meedoen.

Bij Ajax is het een hele organisatie shuffle waar geen idee achter zit. Dat zat er de vorige keer ook niet maar het pakte toevallig goed uit, en dat begon bij de aankopen van Blind & Tadic.

Het zogenaamde opbouwen van de organisatie en de processen blijkt telkenmale een wassen neus. Het hangt van individuen af. Een paar jaar geleden ging Ajax het Bayern van Nederland te worden volgens de kenners. Niets van terecht gekomen en dat is ook niet verwonderlijk.

[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 03-09-2023 20:37 . Reden: Dergelijke uitspraken mogen worden onderbouwd ]

• toolkist
  • Niet online
CornermanNL schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:15:
Het zogenaamde opbouwen van de organisatie en de processen blijkt telkenmale een wassen neus. Het hangt van individuen af. Een paar jaar geleden ging Ajax het Bayern van Nederland te worden volgens de kenners. Niets van terecht gekomen en dat is ook niet verwonderlijk.
Dat was een doel van Vd Sar en de enigen die daar serieus op ingingen waren supporters van de andere ploegen... Heb toen al vaak genoeg geroepen dat Ajax ruim vantevoren wel weer een manier zou vinden om er een bende van te maken en zie afgelopen jaar ;)

• Gonadan

Gonadan

donleone83 schreef op zondag 3 september 2023 @ 18:09:
[...]

Wat is er feitelijk onjuist? Sutalo, Avila en Mikautadze zijn inderdaad heel nieuw. Tahirovic en Van Den Boomen waren er al toen de voorbereiding begon. Forbs volgde heel snel. Hylsson is ook niet nieuw bij de club en traint al meerdere seizoenen regelmatig bij het eerste mee.
Dus elke jeugdspeler zou daarmee direct zonder problemen in te passen moeten zijn? Alleen omdat ze af en toe mee trainen? Dat zou wel ideaal zijn. Zeker als ze dan in de jaren voordat de huidige trainer en selectie kwam ze toch alvast aan die trainer en selectie hebben kunnen wennen. :D

Forbs kwam pas richting het einde en die andere twee pas nadat de voorbereiding al even bezig was.
Natuurlijk ben ik het met je eens dat een nieuw team tijd moet krijgen. Maar dat is dan blijkbaar een ingecalculeerd risico geweest van je selectie pas zo laat op orde hebben. Dan nog hoor je op basis van individuele kwaliteiten deze pot te winnen of in ieder geval een aantal goede kansen te creëren. Maar Ajax was gewoon niet beter dan Fortuna en komt goed weg met een gelijkspel. Als 8 man van je basiself al weken samen trainen mag je toch wel verwachten dat er iets beter voetbal op de mat gelegd wordt dan dit?
Nee, hopen wel maar verwachten is te vroeg. Elke linie was nieuw samengesteld en er is nog geen enkele keer op deze manier gespeeld. Misschien te veel in één keer veranderd nu?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:21
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:01:
[...]

We zullen het snel genoeg weten...
Verliezen of 1 punt tegen Marseille Twente en Feyenoord en er staat een andere trainer voor de groep.
Zo snel? Zijn gewoon echt lastige potten wel

Maar ja, bij clubs als Ajax heb je helemaal geen tijd om te bouwen eigenlijk.. Dat moet gewoon al een soort van lopen want als ergens de lat hoog ligt

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21

ST10©DE

Dus.............

Als je wilt stoken, mijn DM of die van mijn admin staan open. Dit is niet de plek om moderatie te betwisten

[ Voor 131% gewijzigd door Outerspace op 03-09-2023 19:55 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:28:
[...]

Zo snel? Zijn gewoon echt lastige potten wel

Maar ja, bij clubs als Ajax heb je helemaal geen tijd om te bouwen eigenlijk.. Dat moet gewoon al een soort van lopen want als ergens de lat hoog ligt
Nog niet per se mijn mening, maar je hebt de fluitconcerten in de Arena misschien wel gehoord na Ludogrets.. En na 5 competitiewedstrijden iets van 4-5 punten hebben, dan weet je genoeg.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28
Het is schandalig dat twee spelers bij Fortuna meer flair hebben dan 11 bij Ajax. Noslin en Halilovic. Het was een lijdensweg om deze wedstrijd te kijken. Dat moet snel anders of t is echt hommelus.

En wat zat die commentator van de NOS toch vreselijk te stoken bij Brobbey, die zich goed inhield. Ik was al lang weggelopen bij die flapdrol.

[ Voor 26% gewijzigd door JanW op 03-09-2023 19:52 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:35
JanW schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:50:
Het is schandalig dat twee spelers bij Fortuna meer flair hebben dan 11 bij Ajax. Noslin en Halilovic. Het was een lijdensweg om deze wedstrijd te kijken. Dat moet snel anders of t is echt hommelus.

En wat zat die commentator van de NOS toch vreselijk te stoken bij Brobbey, die zich goed inhield. Ik was al lang weggelopen bij die flapdrol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxCYBESdy5kgLo-HZ4XT6dklpYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MOJr5gaKgSDlEatR2NZwlyPb.gif?f=user_large

• donleone83
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:24:
[...]

Dus elke jeugdspeler zou daarmee direct zonder problemen in te passen moeten zijn? Alleen omdat ze af en toe mee trainen? Dat zou wel ideaal zijn. Zeker als ze dan in de jaren voordat de huidige trainer en selectie kwam ze toch alvast aan die trainer en selectie hebben kunnen wennen. :D

Forbs kwam pas richting het einde en die andere twee pas nadat de voorbereiding al even bezig was.

[...]

Nee, hopen wel maar verwachten is te vroeg. Elke linie was nieuw samengesteld en er is nog geen enkele keer op deze manier gespeeld. Misschien te veel in één keer veranderd nu?
Ik weet het niet Gonadan. Feyenoord zet vandaag ook zes spelers in die nieuw zijn dit jaar en walsen met goed voetbal over Utrecht heen. PSV hetzelfde verhaal. Natuurlijk is er vooralsnog meer veranderd bij Ajax, maar toch.

Ik vind het sentiment bij veel Ajax supporters gevoelsmatig nog vrij mild. Vorig jaar is er een ongelooflijke bende van gemaakt. Dit jaar lijkt het vooralsnog ook helemaal nergens op. Dat mag ook gezegd worden. Ik zie in ieder geval geen stijgende lijn sinds vorig seizoen, alleen maar nieuwe poppetjes.

Nu vind ik de hetze tegen Mislintat van de Telegraaf ook zwaar overdreven, maar vooralsnog heeft hij wel laat in de transferperiode veel geld uitgegeven aan spelers die er grotendeels niet meteen lijken te staan en krijgt Steijn het niet voor elkaar om ze te laten voetballen. Daar mag kritiek op zijn. Ivanusec zien debuteren vandaag? Dat zag er een stuk beter uit.

• Exocet
  • Niet online
JanW schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:50:

Had je iets anders verwacht van die Feyenoord fan? Was met de samenvatting ook goed te merken, snap niet dat ze hem met zijn antipathie voor Ajax steeds op die wedstrijden zetten.

• Napo
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:57:
[...]

Ik weet het niet Gonadan. Feyenoord zet vandaag ook zes spelers in die nieuw zijn dit jaar en walsen met goed voetbal over Utrecht heen. PSV hetzelfde verhaal. Natuurlijk is er vooralsnog meer veranderd bij Ajax, maar toch.
Daar mag je wel wat context bij plaatsen.

FC Utrecht begon redelijk maar uiteindelijk kwam daar bijzonder weinig uit vandaag, RKC is één van de zwakke broeders in de Eredivisie, daar zit echt heel weinig in. In vergelijking met Fortuna Sittard helemaal waar ze in ieder geval defensief en op het middenveld prima spel konden laten zien en daarmee het dus ook Feyenoord een aantal rondes geleden en vandaag Ajax lastig maken.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
[...]

Ten hag dronk echt wel vaak koffie met overmars en kon goed aangeven wat hij wilde hebben. Dat moet ook de manier zijn. Trainer heeft aan wat hij voor z’n spel nodig heeft en de TD met scouts proberen daar op aan te sluiten, als het goed is komt hun visie overeen dus dat moet het probleem niet zijn.

Wbt Ajax , ze kunnen het wel tijd geven maar staan nu al 4 punten achter tegen middelmatige tegenstanders. Er is weer een interland week en Feyenoord en PSV komen al snel.

Het is een keuze geweest om laat te kopen en een hoop (basis) spelers te laten gaan

Ja dan loop je nu achter de feiten aan, er is geen tijd meer en de tijd van presteren is gelomen

[ Voor 17% gewijzigd door GrooV op 03-09-2023 20:04 ]

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Pompi schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:25:
[...]

Ah ja natuurlijk omdat de competities daarvoor niet betaald voetbal waren. Want ze zijn toch niet de oudste club?
Klopt inderdaad. De oudste betaald voetbalclub in Nederland is FC Dordrecht (al menen velen dat het het vijf jaar later opgerichte Sparta zou zijn).

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:21
GrooV schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:01:
[...]

Ten hag dronk echt wel vaak koffie met overmars en kon goed aangeven wat hij wilde hebben. Dat moet ook de manier zijn. Trainer heeft aan wat hij voor z’n spel nodig heeft en de TD met scouts proberen daar op aan te sluiten, als het goed is komt hun visie overeen dus dat moet het probleem niet zijn.

Wbt Ajax , ze kunnen het wel tijd geven maar staan nu al 4 punten achter tegen middelmatige tegenstanders. Er is weer een interland week en Feyenoord en PSV komen al snel.

Het is een keuze geweest om laat te kopen en een hoop (basis) spelers te laten gaan

Ja dan loop je nu achter de feiten aan, er is geen tijd meer en de tijd van presteren is gelomen
Probleem bij Ajax is nu natuurlijk ook dat het een jaar minder lijkt te gaan waar ze vorige jaren elke keer CL hebben gespeeld.. Ze zijn niet anders gewend op dit moment waar bijvoorbeeld ik van PSV blij ben na 5 jaar weer CL te spelen

Lastige situatie maar je wilt ook weer niet te veel paniek zaaien dat je straks elke trainer die bij Ajax begint al met 0-3 achter staat

Ajax wilt lijkt mij helemaal niet wachten en bouwen die moeten elk jaar mee doen om de eerste plek (dat kan nu nog makkelijk natuurlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 03-09-2023 20:08 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

6? ik tel er 2. Stengs en Ivanusec. Verder is de basis totaal niet veranderd qua nieuwelingen toch? ja over Bijlow kun je wellicht discussieren maar die heeft vorig seizoen ook lang niet alles gespeeld toch?

oh enneh, Sutalo zien debuteren? Zag er ook zeer degelijk uit ;)

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 03-09-2023 20:21 ]

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:00:
[...]

Had je iets anders verwacht van die Feyenoord fan? Was met de samenvatting ook goed te merken, snap niet dat ze hem met zijn antipathie voor Ajax steeds op die wedstrijden zetten.
Niet gezien maar.. van Rijswijk?

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:17:
[...]

6? ik tel er 2. Stengs en Ivanusec. Verder is de basis totaal niet veranderd qua nieuwelingen toch? ja over Bijlow kun je wellicht discussieren maar die heeft vorig seizoen ook lang niet alles gespeeld toch?
Een paar nieuwe spelers inpassen hoeft geen probleem te zijn. Echter is bij Ajax in elke linie de beste speler weg en falen nu de spelers die erachter zitten. Tegen Fortuna begin met een basis met 4 debutanten die 1 training hebben meegedaan, dat zou je normaal nooit doen.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:17:
[...]

6? ik tel er 2. Stengs en Ivanusec.
Zerouki, Lingr, Ueda, Minteh.

Nieuwkoop is niet nieuw/nieuw maar wel pas sinds dit seizoen weer bij Feyenoord.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Serieuze vraag: maken mensen zich druk om wat Jack vindt?

https://www.voetbalzone.n...t-de-grond-gelijk-/423667

Ik vind het ook erg moeilijk, zelfs de trainer is niet tevreden. Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij Studio Voetbal gaan zeggen. Ben ook geen fan van Sven, was bij Arsenal ook niet veel, maar Jack laat wel zien dat hij in de media nooit echt neutraal was en enkel over Ajax kan praten.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:26:
[...]

Zerouki, Lingr, Ueda, Minteh.

Nieuwkoop is niet nieuw/nieuw maar wel pas sinds dit seizoen weer bij Feyenoord.
het gaat natuurlijk over de basis. nieuwe spelers inbrengen als je ruim voor staat is geen prestatie.

• Gonadan

Gonadan

Bij Feyenoord is een stuk minder veranderd en die bakten er initieel ook helemaal niets van. Nu zijn we twee goede wedstrijden verder en dat lijkt men al vergeten te zijn.
PSV idem, ging ook erg moeizaam en kwetsbaar achterin. Nu twee soepele wedstrijden gehad en anders is ineens hosanna.
Ik vind het allemaal wat opportunistisch.
Ik vind het sentiment bij veel Ajax supporters gevoelsmatig nog vrij mild. Vorig jaar is er een ongelooflijke bende van gemaakt. Dit jaar lijkt het vooralsnog ook helemaal nergens op. Dat mag ook gezegd worden. Ik zie in ieder geval geen stijgende lijn sinds vorig seizoen, alleen maar nieuwe poppetjes.
Het grote verschil met vorig seizoen is dat er nu een gedachte achter zit een elke keuze goed uit te leggen is. Of je echter de argumentatie staat is een tweede maar nu is er tenminste argumentatie die we kunnen volgen. Dat was vorig seizoen wel anders.
Sportief gezien moet de stijgende lijn nog komen, dat ben ik met je eens.

Ik vind de supporters niet echt mild moet ik eerlijk zeggen. Zelf ben ik dat wel maar ik voel mij vaak ook een uitzondering wat dat betreft.
Dat betekent niet dat ik het niet spannend vind en helemaal vrij van zorgen ben, maar ik ben absoluut geen voorstander van mensen afbranden of overal het slechte achter zoeken. Het zijn allemaal mensen en ze doen hun best. Die geef je een kans in plaats van meteen eruit gooien.
Nu vind ik de hetze tegen Mislintat van de Telegraaf ook zwaar overdreven, maar vooralsnog heeft hij wel laat in de transferperiode veel geld uitgegeven aan spelers die er grotendeels niet meteen lijken te staan en krijgt Steijn het niet voor elkaar om ze te laten voetballen. Daar mag kritiek op zijn. Ivanusec zien debuteren vandaag? Dat zag er een stuk beter uit.
Die kritiek mag er zijn, wanneer het een kans gehad heeft. Zoals ik al zei kregen Feyenoord en PSV ook initieel veel kritiek en dat was ook voorbarig.
Sommige spelers stonden er wel meteen, sommigen niet en anderen variëren wat. Wacht gewoon nog even af, dat oordelen kan altijd nog.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:29:

Ik vind het ook erg moeilijk, zelfs de trainer is niet tevreden. Ik ben benieuwd wat ze vanavond bij Studio Voetbal gaan zeggen. Ben ook geen fan van Sven, was bij Arsenal ook niet veel, maar Jack laat wel zien dat hij in de media nooit echt neutraal was en enkel over Ajax kan praten.
Ik heb Jack nog nooit serieus genomen. Laat em lekker snel met pensioen gaan

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:36:
[...]

het gaat natuurlijk over de basis. nieuwe spelers inbrengen als je ruim voor staat is geen prestatie.
[...]

Feyenoord zet vandaag ook zes spelers in die nieuw zijn dit jaar en walsen met goed voetbal over Utrecht heen. PSV hetzelfde verhaal. Natuurlijk is er vooralsnog meer veranderd bij Ajax, maar toch.
Inzetten van spelers != in de basis starten.
En ja, het inpassen van spelers middels wissels is handiger want minder abrupt een wijziging. Dat lijkt me een prima middel indien mogelijk.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:29:
Lijkt me een retorische vraag toch?

Het is vrij duidelijk wat er gezegd gaat worden. Men gaat aan de haal met de uitspraken van Steijn die hij komende week weer gaat nuanceren omdat men eruit haalt wat hij niet bedoelde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:37:
[...]

Het zijn allemaal mensen en ze doen hun best. Die geef je een kans in plaats van meteen eruit gooien.

[...]
Bij Rensch heb ik serieus mn twijfel of ie wel echt zn best doet. Heb je Gaaei 2e helft terug zien rennen bij balverlies? Vergelijk het eens met Rensch 1e helft.
Dat moet wel pure nonchalance of onwil zijn dat kan niet anders

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:38:
[...]

[...]

Inzetten van spelers != in de basis starten.
En ja, het inpassen van spelers middels wissels is handiger want minder abrupt een wijziging. Dat lijkt me een prima middel indien mogelijk.
dat zal best als je alles letterlijk wil lezen, maar het is gewoon niet te vergelijken of je met 6 nieuwe spelers begint of dat die spelen als de tegenstander al knockout in een hoekje ligt

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:40:
Bij Rensch heb ik serieus mn twijfel of ie wel echt zn best doet. Heb je Gaaei 2e helft terug zien rennen bij balverlies? Vergelijk het eens met Rensch 1e helft.
Dat moet wel pure nonchalance of onwil zijn dat kan niet anders
Ik doelde met name op Steijn en Mislintat maar ik denk dat hij denkt dat hij zijn best doet, net als Wijndal. Daarom is concurrentie zo goed, de urgentie lijkt te missen bij die spelers en misschien valt het kwartje als ze daadwerkelijk voorbij gestreefd worden.
Net als een Brobbey.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:42:
[...]

dat zal best als je alles letterlijk wil lezen, maar het is gewoon niet te vergelijken of je met 6 nieuwe spelers begint of dat die spelen als de tegenstander al knockout in een hoekje ligt
En dat zijn keuzes die een club maakt door spelers te laten vertrekken of ze te behouden, het wel of niet tijdig doorselecteren van spelers. Als je zoveel nieuwe spelers moet aantrekken dan gaat er iets fout in je beleid. Een seizoen starten met een half nieuw basiselftal is lastig, zelfs als de club in een positieve flow zit van een voorgaand seizoen. Als de tegenstander al "knockout in een hoekje ligt" is het het ideale moment om spelers in te passen zodat ze wedstrijdritme in het team op kunnen doen.

Er zijn legio redenen waarom bepaalde sterkhouders zijn vertrokken bij Ajax en dat had je eerder moeten opvangen.

offtopic:
En ook hier, ik lees wat er geschreven wordt, niet hoe jij het interpreteert.

• Gonadan

Gonadan

@Napo ben jij van afdeling open deuren? :D

Ik dacht dat als er één ding in dit topic is waar we het unaniem over eens zijn dan is het wel dat het beleid van Ajax afgelopen jaar/jaren niet goed was? 'Ff proberen' met K2 breekt kost een hoop lijmwerk, maar ook daarvoor had wellicht al doorgepakt moeten worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:52:
@Napo ben jij van afdeling open deuren? :D
Is dat niet de hele discussie }:O

Er kunnen wel details uitgelicht worden zoals hoeveel nieuwe spelers in de basis staan maar dat komt uiteindelijk weer op hetzelfde neer, het overkomt een club niet dat dat gebeurt dat is een keuze, op zijn minst onbewust maar hopelijk bewust.

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:57:
[...]

Is dat niet de hele discussie }:O

Er kunnen wel details uitgelicht worden zoals hoeveel nieuwe spelers in de basis staan maar dat komt uiteindelijk weer op hetzelfde neer, het overkomt een club niet dat dat gebeurt dat is een keuze, op zijn minst onbewust maar hopelijk bewust.
Ook dat is allemaal irrelevant. Het enige wat telt is waar we nu staan en hoe we vooruit kunnen. Al die redenaties waarom men wel of niet tevreden zou moeten zijn gaan nergens over. Er is heel veel veranderd, dat is nu eenmaal een feit. Dus er moet ook weer gevormd worden, en dat heeft nu eenmaal tijd nodig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Jans naar Utrecht. Dan voel je je als Twente supporter volgens mij ook goed genept? Sabbatical my ass dus

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:12:
[...]

Ook dat is allemaal irrelevant. Het enige wat telt is waar we nu staan en hoe we vooruit kunnen. Al die redenaties waarom men wel of niet tevreden zou moeten zijn gaan nergens over. Er is heel veel veranderd, dat is nu eenmaal een feit. Dus er moet ook weer gevormd worden, en dat heeft nu eenmaal tijd nodig.
Er is veel veranderd is dan ook niet heel relevant. Er staan 11 spelers op het veld, de bal is rond, ze moeten de overwinning over de streep pogen te trekken. Zo kan je alles wel platslaan _/-\o_

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:18:
Er is veel veranderd is dan ook niet heel relevant. Er staan 11 spelers op het veld, de bal is rond, ze moeten de overwinning over de streep pogen te trekken. Zo kan je alles wel platslaan _/-\o_
Daar waren we het ook al over eens met zijn allen. Dat het niet draait is logisch, maar dat ze evengoed hadden moeten winnen stelt iedereen.
Heb je nog meer van dat soort besluitstukken op de lijst? O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:20:
[...]

Daar waren we het ook al over eens met zijn allen. Dat het niet draait is logisch, maar dat ze evengoed hadden moeten winnen stelt iedereen.
Heb je nog meer van dat soort besluitstukken op de lijst? O-)
Als je elke discussie dood wil slaan is dit een prima manier <3

• Gonadan

Gonadan

Dat is niet mijn doel, maar iets totaal irrelevants bij een discussie betrekken om het weer een andere richting in de duwen zie ik weinig brood in. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 00:20
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:13:
Jans naar Utrecht. Dan voel je je als Twente supporter volgens mij ook goed genept? Sabbatical my ass dus
Nou ja. Het lijkt me geen leuke klus.

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:26:
Dat is niet mijn doel, maar iets totaal irrelevants bij een discussie betrekken om het weer een andere richting in de duwen zie ik weinig brood in. :)
Voor jou irrelevant hoeft voor een ander niet irrelevant te zijn ;)

• jbdeiman
Just my 2 cents over de discussie, dat gaat erom dat het niet goed gaat bij Ajax en dat er best wat 'aan de hand lijkt te zijn', niet alleen over de kwaliteit van de spelers die zijn gehaald, of alleen de reden waarom zoveel spelers zijn gehaald, of alleen waarom zoveel spelers zo graag weg wilden, maar i.m.o. over het geheel.

Daarbij snap ik wel dat het colrtde Ajacieden onder ons niet erg leuk is momenteel met alle commentaren vanuit alle hoeken. Maar zijn jullie het er wel mee eens dat er echt teveel niet goed gaat bij de club en dat dit ook door sijpelt naar de spelers?
Simpel gezegd, Brobbey en Hato ( van de oud gedienden) vond ik ervoor werken. Rensch heb ik veel terug zien 'joggen', waar als je ervoor wilt gaan je terug zou sprinten ipv er simpelweg vanuit te gaan dat een ander het wel oplost.

Natuurlijk het 'zuigen' van die 'Feyenoord fan' (verslaggever , maar ik pak hier even uit hoe er in dit topic over gesproken wordt) bij Brobbey, waarbij zijn reactie boekdelen sprak, hij laat inderdaad niet het achterste van zijn tong zien, die zit vol irritatie. Natuurlijk, frustrerend als je geen punten pakt, maar Fortuna was gewoon beter, en dat frustreert denk ik nog wel meer.

Dan de reactie van Steijn, over de spelers, los van dat dit met koppen wordt gepresenteerd die e.e.a. wat uit het verband rukken, daar spreekt ook geen onderling vertrouwen van uit, wat Mislintat nog wel probeert te doen in zijn media optredens.

Dan heb je nog ook nog de soap over de AD nadat van der Sar is vertrokken, mensen die ontevreden zijn en de organisatie hebben verlaten (jeugdopleiding bijv.).

Er zijn nu heel laat heel ve spelers gekomen, waar je eigenlijk al wel wist dat je spelers nodig ging hebben op een aantal posities. Dan kan je stellen, ik wil alleen voor de nummer een die we willen, lukt dat niet schakelen we door, maar als je daardoor om 5voor12 pas een elftal hebt, dan moet je in sommige gevallen wellicht kiezen eerder door te schakelen.

Zo alles eens op een rijtje zettend kan je toch niet anders dan concluderen dat er veel niet goed gaat en dat er snel wat moet gebeuren bij de club?
Natuurlijk kan je nog wel wat opvangen met eigen vermogen, maar als je al ziet dat spelers halen zoveel lastiger is wanneer je geen CL haalt, dan moet dat dit jaar wel weer worden gehaald, om weer te groeien. Of op zijn minst een (redelijk) succesvolle campagne in de EL zodat je er positief op blijft staan. Je hebt immers gewoon minder te bieden dan clubs die wel CL spelen, en kan financieel niet op tegen de grote jongens die wellicht ook geen CL spelen maar wel meer kunnen/ willen betalen aan transfers en aan de lonen van spelers.

De competitie is onderweg, Europees start ook al en er staat een interland periode gepland (nu) waardoor je voor die tijd niet nog veel kans hebt met de groep te trainen. Zoals het nu is, acht ik de kans erg groot dat Ajax niet overwinterd, en dat de achterstand in de competitie nog wat groter wordt, ik hoop dat ik het onjuist heb (maar hoop wel dat Feyenoord wint over 3 weken) en dat ze snel weer wat beter gaan spelen, maar daar heb ik nog maar weinig signalen van gezien.

• Gonadan

Gonadan

@jbdeiman ik heb daar de afgelopen weken veel posts aan gewijd en kan daar morgen wellicht nog over in herhaling gaan maar in het kort: nee, die conclusie is fout.
Er moest inderdaad een hoop gebeuren en er is een hoop gebeurd. Op Kroes na is alles nu op zijn plek en wordt er gebouwd.
Er moet nu juist even niet zoveel gebeuren maar gewoon veel getraind en geselecteerd worden en vooral je niet gek laten maken door de buitenwacht.

Ik heb mij het afgelopen jaar (en daarvoor) inderdaad met regelmaat op zitten vreten, maar nu er eindelijk stappen genomen zijn is het beste om het nu vorm te laten krijgen en hopen dat de gedane stappen de juiste blijken te zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:49:
Just my 2 cents over de discussie, dat gaat erom dat het niet goed gaat bij Ajax en dat er best wat 'aan de hand lijkt te zijn', niet alleen over de kwaliteit van de spelers die zijn gehaald, of alleen de reden waarom zoveel spelers zijn gehaald, of alleen waarom zoveel spelers zo graag weg wilden, maar i.m.o. over het geheel.

Daarbij snap ik wel dat het colrtde Ajacieden onder ons niet erg leuk is momenteel met alle commentaren vanuit alle hoeken. Maar zijn jullie het er wel mee eens dat er echt teveel niet goed gaat bij de club en dat dit ook door sijpelt naar de spelers?
Simpel gezegd, Brobbey en Hato ( van de oud gedienden) vond ik ervoor werken. Rensch heb ik veel terug zien 'joggen', waar als je ervoor wilt gaan je terug zou sprinten ipv er simpelweg vanuit te gaan dat een ander het wel oplost.
Steijn heeft na de interlandperiode eindelijk alle spelers tot z'n beschikking en ik hoop van harte dat ie dan niet alleen op kwaliteit, maar ook op bereidheid om ervoor te "knokken" gaat selecteren. Dan zit een Rensch snel genoeg op de bank
Natuurlijk het 'zuigen' van die 'Feyenoord fan' (verslaggever , maar ik pak hier even uit hoe er in dit topic over gesproken wordt) bij Brobbey, waarbij zijn reactie boekdelen sprak, hij laat inderdaad niet het achterste van zijn tong zien, die zit vol irritatie. Natuurlijk, frustrerend als je geen punten pakt, maar Fortuna was gewoon beter, en dat frustreert denk ik nog wel meer.

Dan de reactie van Steijn, over de spelers, los van dat dit met koppen wordt gepresenteerd die e.e.a. wat uit het verband rukken, daar spreekt ook geen onderling vertrouwen van uit, wat Mislintat nog wel probeert te doen in zijn media optredens.

Dan heb je nog ook nog de soap over de AD nadat van der Sar is vertrokken, mensen die ontevreden zijn en de organisatie hebben verlaten (jeugdopleiding bijv.).

Er zijn nu heel laat heel ve spelers gekomen, waar je eigenlijk al wel wist dat je spelers nodig ging hebben op een aantal posities. Dan kan je stellen, ik wil alleen voor de nummer een die we willen, lukt dat niet schakelen we door, maar als je daardoor om 5voor12 pas een elftal hebt, dan moet je in sommige gevallen wellicht kiezen eerder door te schakelen.
De pest is, veel spelers konden niet veel eerder gehaald worden.
Dat we terecht op Sutalo gewacht hebben gaat binnenkort wel blijken. Gaaei werd gehaald zodra duidelijk was dat Sanchez ging. Avila werd gehaald om een gat in de selectie op te vullen, had wellicht eerder gekunnen. Borna Sosa is gehaald met de miljoenen van Gravenberch (doorverkoop) en vrijgekomen salaris Klaassen, dus die ging niet eerder.
Vd Boomen was er vroeg, Tahirovic idem. Forbs werd gehaald zodra Tadic ging, Mikautadze als vervanger voor Kudus, alleen voor Akpom heb ik em even niet paraat...
Maar zo zie je dat er dus heel weinig kans was om spelers eerder te halen. De RvC en Financiele directie stonden het gewoon niet toe omdat dat te risicovol was.
Zo alles eens op een rijtje zettend kan je toch niet anders dan concluderen dat er veel niet goed gaat en dat er snel wat moet gebeuren bij de club?
Wat kun je nu anders doen dan trainen trainen trainen? Steijn eruit kieperen en, bij wijze van, Ten Hag terughalen gaat de problemen echt niet oplossen.
Natuurlijk kan je nog wel wat opvangen met eigen vermogen, maar als je al ziet dat spelers halen zoveel lastiger is wanneer je geen CL haalt, dan moet dat dit jaar wel weer worden gehaald, om weer te groeien. Of op zijn minst een (redelijk) succesvolle campagne in de EL zodat je er positief op blijft staan. Je hebt immers gewoon minder te bieden dan clubs die wel CL spelen, en kan financieel niet op tegen de grote jongens die wellicht ook geen CL spelen maar wel meer kunnen/ willen betalen aan transfers en aan de lonen van spelers.

De competitie is onderweg, Europees start ook al en er staat een interland periode gepland (nu) waardoor je voor die tijd niet nog veel kans hebt met de groep te trainen. Zoals het nu is, acht ik de kans erg groot dat Ajax niet overwinterd, en dat de achterstand in de competitie nog wat groter wordt, ik hoop dat ik het onjuist heb (maar hoop wel dat Feyenoord wint over 3 weken) en dat ze snel weer wat beter gaan spelen, maar daar heb ik nog maar weinig signalen van gezien.
Het moet heel snel gaan klikken willen we niet te ver achterop gaan lopen ja. Maar wie weet, voor hetzelfde geld is er straks een enorme klik tussen Bergwijn en Akpom, of loopt Gaaei in z'n eentje de rechterkant overhoop, of geeft Sosa voorzetten die zelfs Brobbey niet meer kan missen...

• Gonadan

Gonadan

Of ze kunnen er allemaal geen kloot van en dan vervloek ik Mislintat en kom nooit meer in het topic. De tijd zal het uitwijzen. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:01:
@jbdeiman ik heb daar de afgelopen weken veel posts aan gewijd en kan daar morgen wellicht nog over in herhaling gaan maar in het kort: nee, die conclusie is fout.
Er moest inderdaad een hoop gebeuren en er is een hoop gebeurd. Op Kroes na is alles nu op zijn plek en wordt er gebouwd.
Er moet nu juist even niet zoveel gebeuren maar gewoon veel getraind en geselecteerd worden en vooral je niet gek laten maken door de buitenwacht.

Ik heb mij het afgelopen jaar (en daarvoor) inderdaad met regelmaat op zitten vreten, maar nu er eindelijk stappen genomen zijn is het beste om het nu vorm te laten krijgen en hopen dat de gedane stappen de juiste blijken te zijn.
Ah, ik bedoel niet dat er nu direct gekke dingen gedaan moeten worden, maar lijkt me heel wijs als ze dit seizoen gebruiken om volgend seizoen er wel klaar voor te zijn.
En dan moet er wel veel gebeuren maar daar moeten ze de tijd voor nemen. Het is i.m.o. alleen jammer dat die tijd die er vorig seizoen was niet goed is benut en men te lang is blijven modderen met Schreuder en H2.

Nu veel gaan doen en schuiven verhoogt alleen de onrust, maar die wordt natuurlijk ook groter als er niet gepresteerd wordt. In die zin is rust prediken en hopen dat het snel beter gaat lopen, een heel logisch gevolg ja.

Ik probeerde vooral even de boel weer op een rijtje te zetten die i.m.o. een beetje uit de discussie tussen 2 leden niet heel overzichtelijk meer was.

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:13:
[...]

Ah, ik bedoel niet dat er nu direct gekke dingen gedaan moeten worden, maar lijkt me heel wijs als ze dit seizoen gebruiken om volgend seizoen er wel klaar voor te zijn.
En dan moet er wel veel gebeuren maar daar moeten ze de tijd voor nemen. Het is i.m.o. alleen jammer dat die tijd die er vorig seizoen was niet goed is benut en men te lang is blijven modderen met Schreuder en H2.

Nu veel gaan doen en schuiven verhoogt alleen de onrust, maar die wordt natuurlijk ook groter als er niet gepresteerd wordt. In die zin is rust prediken en hopen dat het snel beter gaat lopen, een heel logisch gevolg ja.

Ik probeerde vooral even de boel weer op een rijtje te zetten die i.m.o. een beetje uit de discussie tussen 2 leden niet heel overzichtelijk meer was.
Je moet het zo zien dat qua raad van commissarissen, directie (bijna), technische staf en de selectie nu alles goed gezet is. Alleen de Raad van Bestuur volgens mij nog niet maar daar merken we minder van.
Wat nu rest is pogen zoveel mogelijk sportief succes uit de huidige selectie te halen, dus flink trainen en keuzes maken. Daar moet inderdaad een hoop gebeuren.
Gaat de selectie goed draaien dan is er blijkbaar afdoende ingekocht en zijn we blij, lukt het niet dan moeten we kijken of dat ligt aan de trainer of de spelers. Mocht dat aan de spelers liggen dan moet je gaan kijken of Mislintat iets te verwijten valt en zo ja dán hebben we onrust.
Tot die tijd is het afwachten en we gaan vanzelf zien wat we voor beoordeling gaan hangen aan spelers, staf en TD.

Er was gewoon écht heel veel te doen, dat wordt nogal eens onderschat. En de volgorde moest ook kloppen. Dat heeft helaas veel tijd gekost.

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 03-09-2023 22:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:58

gws24

Thinking is hard!

Ondanks dat het spel van de afgelopen 2 wedstrijden niet goed was van Ajax moeten we ook niet vergeten dat qua verliespunten Ajax nog gelijk staat met Feyenoord. In die zin is er dus nog niet super veel verloren, het moet wel snel veel beter natuurlijk. Daarnaast liep het bij Feyenoord 2 wedstrijden geleden ook nog niet echt en bij PSV viel het ook de eerste 2 wedstrijden tegen en beide lijken het nu redelijk goed te doen. Kan zo maar (hoop ik :P ) ook bij Ajax gebeuren als de spelers wat meer aan elkaar gewend raken.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:49
Feyenoord stond vorig jaar na +- 10 wedstrijden toch ook nog niet bij de eerste 2 en werden toch kampioen. Kan nog hoop gebeuren en Parijs is nog ver, ik heb nog goede hoop voor dit Ajax.

Al was het vandaag niet best

[ Voor 27% gewijzigd door Megupe op 03-09-2023 22:37 ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:24
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 20:43:
[...]

Ik doelde met name op Steijn en Mislintat maar ik denk dat hij denkt dat hij zijn best doet, net als Wijndal. Daarom is concurrentie zo goed, de urgentie lijkt te missen bij die spelers en misschien valt het kwartje als ze daadwerkelijk voorbij gestreefd worden.
Net als een Brobbey.
Ik vind Brobbey op zich wel zijn best doen, maar die jongen komt gewoon kwaliteit tekort. Dat hadden ze in Leipzig heel snel en heel goed gezien.

• donleone83
Kist schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:43:
[...]

Ik vind Brobbey op zich wel zijn best doen, maar die jongen komt gewoon kwaliteit tekort. Dat hadden ze in Leipzig heel snel en heel goed gezien.
Inmiddels begint de conclusie voor mij wel te zijn dat hij inderdaad een fenomeen in de jeugd was doordat hij fysiek niet te stoppen was, maar het echte vernuft en killer instinct van een topspits mist. Slecht gehandeld van Ajax.

@Gonadan dank voor je uitgebreide reactie en aangebrachte nuances. Mooi om te lezen hoe jij er in zit en deze periode beleeft.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:31

Player1S

Probably out in the dark

Ron Jans naar Utrecht volgens de Telegraaf.
Vind ik toch wel opmerkelijk aangezien hij sabatical wou om meer tijd met de familie te spenderen. En dan nu al naar een team wat niet draait en terwijl de markt net dicht is.

Ik vrees dat het bij Utrecht niet alleen aan de trainer lag dus lijkt me zware klus

/edit spuit 11 zie ik nu pas.
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:13:
Moah niet echt. Denk dat het wel tijd was voor nieuw bloed. Het is meer verbazing vanuit mijn kant. Hij kan tot januari niks meer kopen dus moet het doen met de ploeg die er staat. En zoals ik hierboven al schreef vermoed ik niet dat het alleen aan de trainer lag.

Ik heb ook nooit gehoord dat hij ooit nog Utrecht wou coachen en dat dat zijn club was. Dus waarom nu in stappen. Ik vrees dat de kans groter is op een Groningen scenario dan een Twente scenario op dit moment. Dus is enkel afbraak aan zijn eigen reputatie.

[ Voor 55% gewijzigd door Player1S op 04-09-2023 07:53 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat heb ik toch genoten van Feyenoord. Heerlijk. De nieuwelingen doen het ook goed en Ivanusec is een pareltje. Wat gaan we daar veel plezier aan hebben.

• donleone83
Grudgie schreef op maandag 4 september 2023 @ 07:40:
Wat heb ik toch genoten van Feyenoord. Heerlijk. De nieuwelingen doen het ook goed en Ivanusec is een pareltje. Wat gaan we daar veel plezier aan hebben.
Die assist op Stengs bij de 2-1 was wat mij betreft van echt uitzonderlijke klasse. Hij wacht zo lang maar met zoveel beheersing om de bal op precies het juiste moment te spelen. En als je dan denkt dat hij te laat gaat zijn, geeft ie hem. 90% van de spelers had die bal 1 seconde eerder gegeven toen hij veel meer tijd en ruimte had (maar Stengs nog niet in positie was).

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

donleone83 schreef op maandag 4 september 2023 @ 07:58:
[...]

Die assist op Stengs bij de 2-1 was wat mij betreft van echt uitzonderlijke klasse. Hij wacht zo lang maar met zoveel beheersing om de bal op precies het juiste moment te spelen. En als je dan denkt dat hij te laat gaat zijn, geeft ie hem. 90% van de spelers had die bal 1 seconde eerder gegeven toen hij veel meer tijd en ruimte had (maar Stengs nog niet in positie was).
Dat was echt mooi om te zien. Net even inhouden en dan op het juiste moment gegeven. Heerlijk.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Toch een stugge ploeg blijkbaar, dat Fortuna. Een punt tegen zowel Feyenoord als Ajax.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:11:
Of ze kunnen er allemaal geen kloot van en dan vervloek ik Mislintat en kom nooit meer in het topic. De tijd zal het uitwijzen. :+
Kunnen we dit even pinnen? :+
Pagina: 1 ... 54 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024