zou dat bij terechte overtredingen zijn misschien? of is dat een hele rare gedachte?Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:24:
[...]
Wel bijzonder, er wordt hier vaak genoeg geklaagt dat een scheidsrechter geen geel geeft voor klagen, doet hij het nu wel wordt daar weer over geklaagt
Laat ik het dan iets strakker verwoorden, het driehoekjes maken, en de bal laten circuleren zit er niet heel erg in, dwz dat het er ook niet op lijkt dat ze dit proberen.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:17:
[...]
Niet geheel een verrassing toch als er zoveel wisselingen zijn in de opstelling? Spelers weten nog niet wat ze van elkaar kunnen verwachten en dus is het ook lastiger om aan te voelen waar je de bal wel en niet in de loop kan geven.
Ik had van een paar aankopen (die waarvan iedereen dacht dat die direct basis zouden spelen) verwacht dat er iets meer in zou zitten of in elk geval dat ze het tegen Fortuna nog wel konden laten zien.
Op deze manier tank je geen vertrouwen natuurlijk, en met de interland break ertussendoor is er ook niet veel tijd automatismen erin te krijgen.
Wat dit aangaat, had Ajax niet eerder moeten doorpakken (los van de Kroaat, die al langere tijd zou komen) om zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen van de spelers waarmee het moet gebeuren? Bij zowel Feyenoord als Psv is er vroeg gestart met het daadwerkelijk aantrekken van spelers, hier zijn er vier of vijf die net meetrainen en gelijk mee moeten spelen.
Dat gezegd hebbende, spelers die er vorig seizoen al bij waren, of wel vroeg waren aangetrokken laten het ook afweten, het is niet alleen dat de nieuwelingen niet voldoende doen om het ze gemakkelijker te maken door een loopactie bijvoorbeeld.
Zelfs al is het een terechte of onterecht gegeven vrije trap, een speler hoort niet zo te reageren naar de scheidsrechter.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:26:
[...]
zou dat bij terechte overtredingen zijn misschien? of is dat een hele rare gedachte?
ik vind dat je best zo mag reageren als een scheids zo overduidelijk fout zit.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:30:
[...]
Zelfs al is het een terechte of onterecht gegeven vrije trap, een speler hoort niet zo te reageren naar de scheidsrechter.
En ik vind dat een gele kaart voor zo'n reactie meer dan terecht is, de spelregels ondersteunen dat.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:32:
[...]
ik vind dat je best zo mag reageren als een scheids zo overduidelijk fout zit.
Hier moet een var voor zijn eigenlijk. Want er is niets zo frustrerends als iemand echt heel blind is en je weet dat je gelijk hebt.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:33:
[...]
En ik vind dat een gele kaart voor zo'n reactie meer dan terecht is, de spelregels ondersteunen dat.
PSV had natuurlijk de noodzaak om de selectie zo snel mogelijk rond te krijgen om succesvol door de voorrondes van de CL te komen. Feyenoord had die noodzaak wat minder maar zijn ook redelijk daadkrachtig geweest.jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:27:
[...]
Wat dit aangaat, had Ajax niet eerder moeten doorpakken (los van de Kroaat, die al langere tijd zou komen) om zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen van de spelers waarmee het moet gebeuren? Bij zowel Feyenoord als Psv is er vroeg gestart met het daadwerkelijk aantrekken van spelers, hier zijn er vier of vijf die net meetrainen en gelijk mee moeten spelen.
Dat gezegd hebbende, spelers die er vorig seizoen al bij waren, of wel vroeg waren aangetrokken laten het ook afweten, het is niet alleen dat de nieuwelingen niet voldoende doen om het ze gemakkelijker te maken door een loopactie bijvoorbeeld.
Dat Steijn nu de keuze maakt om zoveel wissels toe te passen is wellicht niet optimaal, maar op basis van de vorige wedstrijd is niets of maar beperkt iets doen ook niet optimaal. Tegen Fortuna moet je met individuele momenten ook wel kunnen winnen maar tot nu toe komt het er niet heel goed uit. kwalitatief zou er afdoende mogelijkheden moeten liggen voor Ajax, Fortuna zie ik zelfs nu niet scoren.
Hoeveel spelers heeft Feyenoord verkocht, en hoeveel in laten we zeggen de laatste anderhalve week? Idem voor PSV...jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:27:
[...]
Zie daar de reden waarom het bij Ajax niet eerder ging.
Dat zeker, de implementatie van de VAR is suboptimaal maar nu kan en mag de VAR niets want de overtreding is niet zwaar genoeg, dit soort constateringen van kleine overtreding vallen dan in het gebied waar je als VAR niets mag.Terranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:34:
[...]
Hier moet een var voor zijn eigenlijk. Want er is niets zo frustrerends als iemand echt heel blind is en je weet dat je gelijk hebt.
En of het frusterend kan zijn? Zeker.
de spelregels ondersteunen ook dat de scheids gewoon moet fluiten bij dit soort overtredingen......Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:33:
[...]
En ik vind dat een gele kaart voor zo'n reactie meer dan terecht is, de spelregels ondersteunen dat.
Moet? De scheidsrechter moet fluiten als hij een overtreding constateert, we weten niet of hij dit heeft gemist of dat hij het geen overtreding vindt. In het ene geval een fout en dat hoort - helaas - bij het spel, in het andere geval een verschil van perspectief en dat heb je als speler te accepteren.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:36:
[...]
de spelregels ondersteunen ook dat de scheids gewoon moet fluiten bij dit soort overtredingen......
Ja moet.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:38:
[...]
Moet? De scheidsrechter moet fluiten als hij een overtreding constateert, we weten niet of hij dit heeft gemist of dat hij het geen overtreding vindt. In het ene geval een fout en dat hoort - helaas - bij het spel, in het andere geval een verschil van perspectief en dat heb je als speler te accepteren.
Maar waarom verkopen ze die dan nog en werken ze zo mee? Het doel hoeft niet te zijn dat er zoveel mogelijk wordt verkocht toch, maar dat er een competitief team staat.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:35:
[...]
Hoeveel spelers heeft Feyenoord verkocht, en hoeveel in laten we zeggen de laatste anderhalve week? Idem voor PSV...
Zie daar de reden waarom het bij Ajax niet eerder ging.
Ajax heeft geld zat dus die hoeven niet veel te verkopen op zich om financiële redenen.
Overigens wel een enorme kans net voor Avila geloof ik, dat die niet op goal ging is wel erg slecht.
Dan heb je het over voornamelijk Kudus en Klaassen? Sanchez, Fitz-Jim en Conceicao zijn nou niet echt fundamenten geweest van Ajax.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:35:
[...]
Hoeveel spelers heeft Feyenoord verkocht, en hoeveel in laten we zeggen de laatste anderhalve week? Idem voor PSV...
PSV redelijk beperkt met Sangare, en in heel beperkte mate El Ghazi al was dat meer een speler voor de breedte.
Nu al de zoveelste keer dat Fortuna spelers na de fluit de bal meenemen, wegkoppen, wegtikken etc... tuurlijk onbestraft...
Dacht echt dat Schreuder/Heitinga het dieptepunt was maar dit is stiekem nog wel erger.
Koop anders voor nog 100 miljoen erbij.
Zooitje dit.
Koop anders voor nog 100 miljoen erbij.
Zooitje dit.
In principe niet, maar als een Klaassen niet tevreden gaat zijn met een bijrol dan is het lastig om hem alsnog alleen maar als invalgif bij te houden.jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:47:
Maar waarom verkopen ze die dan nog en werken ze zo mee? Het doel hoeft niet te zijn dat er zoveel mogelijk wordt verkocht toch, maar dat er een competitief team staat.
Ajax heeft geld zat dus die hoeven niet veel te verkopen op zich om financiële redenen.
Laat hem dan maar gaan en dat scheelt ook een bak salaris. Zit hij de jeugd ook minder in de weg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Moet de ene fout gecompenseerd worden met een andere fout?toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:52:
Ook gewoon geel dit, als Avila 1e helft geel krijgt..
precies. En nu Duarte op Gorter. Ook geen geel...toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:52:
Ook gewoon geel dit, als Avila 1e helft geel krijgt..
lekker ingegleden op de keeper alsof je zo ooit van je leven een bal gaat spelen....
dan zou ie iig consequent zijn. al is ie dat nu ook, pro fortuna en tegen ajax.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:53:
[...]
Moet de ene fout gecompenseerd worden met een andere fout?
Kan me niet voorstellen dat Gaaei en Akpom het slechter gaan doen dan die 2 toppers uit de jeugd.
Zo, nu bestaat de helft van Ajax uit volledig nieuwe spelers.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Gorter is niet nieuwQuad schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:57:
Zo, nu bestaat de helft van Ajax uit volledig nieuwe spelers.
In de praktijk wel zo'n beetje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Triest die statistieken. Mikautadze valt ook echt ontzettend tegen.
Wat is nu de lijn van Steijn? Er zit echt niets in waar ik hoop aan kan plakken.
Het zijn 11 voetballers maar that's it.
Wat is nu de lijn van Steijn? Er zit echt niets in waar ik hoop aan kan plakken.
[ Voor 53% gewijzigd door Dwight84 op 03-09-2023 16:04 ]
Zeker. Avila ook niet bestDwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:01:
Betje, 0-1 door Taylor, 79e minuut.
nggyu nglyd
Ik ben iig blij dat hoe slecht Ajax ook is, ze niet de slechtste partij op 't veld zijn. Dat blijft die scheids
Een lijn kan je pas ontdekken als je een serie van metingen binnen dezelfde dataset hebt, dus dat gaat nog wel een aantal wedstrijden duren.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:01:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Taylor erin.. nou dat weet je wel dat Steijn vrede heeft met de uitslag.
Serie heeft Steijn uiteraard al maanden.. Maar geen lijn te zin.. ook niet een mini lijntje. Het is inspiratieloos. Het zijn 11 spelers die maar wat doen op het veld. Beetje Heitinga maar dan nog slechter.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:06:
[...]
Een lijn kan je pas ontdekken als je een serie van metingen binnen dezelfde dataset hebt, dus dat gaat nog wel een aantal wedstrijden duren.
[ Voor 76% gewijzigd door Dwight84 op 03-09-2023 16:08 ]
Jongen is een zwervende spits. Dus logisch om hem op 10 te posteren met nog een 10 er naast. Geen creativiteit achter hem, geen ruimte om te zwerven om hem heen.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:01:
Maanden zelfs? Dus we gaan de kansen van Ajax nu zelfs beoordelen op hoe Sparta voetbalde? Neem me niet kwalijk dat ik er iets rationeler in probeer te staan.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:06:
Serie heeft Steijn uiteraard al maanden.. Maar geen lijn te zin.. ook niet een mini lijntje. Het is inspiratieloos. Het zijn 11 spelers die maar wat doen op het veld. Beetje Heitinga maar dan nog slechter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geef die strafschop dan.
nggyu nglyd
Alsnog kun je wat laten zien in de tijd die je krijgt. Hij laat werkelijk echt niets zien. Niet eens een sprankeltje.Kist schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:06:
[...]
Jongen is een zwervende spits. Dus logisch om hem op 10 te posteren met nog een 10 er naast. Geen creativiteit achter hem, geen ruimte om te zwerven om hem heen.
Ik hoop echt dat hij nog wat laat zien en dat ik er naast zit. Maar vooralsnog weinig hoop.
Oké, hij viel al voor er contact was.
nggyu nglyd
ja dat was niets.Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:10:
Oké, hij viel al voor er contact was.
Waar Heitinga effectief nog deels teerde op de geschiedenis van Ten Hag, die luxe heeft Steijn niet.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:06:
Taylor erin.. nou dat weet je wel dat Steijn vrede heeft met de uitslag.
[...]
Serie heeft Steijn uiteraard al maanden.. Maar geen lijn te zin.. ook niet een mini lijntje. Het is inspiratieloos. Het zijn 11 spelers die maar wat doen op het veld. Beetje Heitinga maar dan nog slechter.
Ajax met 8 man in de aanval, maar ze staan alle 8 stil. Dan creëer je niets en ben je verdedigend kwetsbaar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Blij dat het geen goal was, ik heb geen vertrouwen dat de overtreding op Sutalo gezien zou zijn.
Hij is toch al sinds juni bezig met groot gedeelte van de spelersgroep? Of is Steijn ook pas afgelopen week begonnen met training geven? Dat verklaart ook dat er geen lijn te bekennen is.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:09:
[...]
Maanden zelfs? Dus we gaan de kansen van Ajax nu zelfs beoordelen op hoe Sparta voetbalde? Neem me niet kwalijk dat ik er iets rationeler in probeer te staan.
Het is niet gek om een bepaalde lijn te ontdekken na een aantal weken, hetgeen wat de hand van Steijn/Maduro tekent.
Dit is er niet.
Ben benieuwd wat ze in die Mikautadze zien. ik in ieder geval helemaal niks.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is gewoon slecht, niemand die beweegt. Daarnaast gaan ze met de bal lopen en dan een keer iemand aanspelen.cheiron schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:12:
Ajax met 8 man in de aanval, maar ze staan alle 8 stil. Dan creëer je niets en ben je verdedigend kwetsbaar.
Nee, dat geeft veel tempo en verras je de tegenstander eens mee... Ik snap er echt helemaal niks van dat dit op de mat wordt gelegd.
Ik vind dit wel heel voorbarig. Hij zit in een positie dat hij een debutant aanvoerder moet maken, zo weinig structuur is er.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:13:
[...]
Hij is toch al sinds juni bezig met groot gedeelte van de spelersgroep? Of is Steijn ook pas afgelopen week begonnen met training geven? Dat verklaart ook dat er geen lijn te bekennen is.
Het is niet gek om een bepaalde lijn te ontdekken na een aantal weken, hetgeen wat de hand van Steijn/Maduro tekent.
Dit is er niet.
Geef hem minimaal een half jaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met misschien de helft van de basis ja.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:13:
[...]
Hij is toch al sinds juni bezig met groot gedeelte van de spelersgroep? Of is Steijn ook pas afgelopen week begonnen met training geven? Dat verklaart ook dat er geen lijn te bekennen is.
Dit is er niet.
Kan ik in meegaan.. Maar Steijn heeft van juni met de groep getraind. Groot gedeelte van de spelers hadden al automatismes moeten hebben. Afgelopen donderdag zag je een inspiratieloos Ajax wat hij al maanden onder zijn hoede heeft.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:12:
[...]
Waar Heitinga effectief nog deels teerde op de geschiedenis van Ten Hag, die luxe heeft Steijn niet.
Waar traint Steijn dan in godsnaam op?
Correct en die helft van de basis blijkt niets geleerd te hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door Dwight84 op 03-09-2023 16:16 ]
Kijk even hoeveel spelers er sinds juni bij zijn en nu op het veld staan. Ik snap je ongeduld best, ook van een Mikautadze die het nog niet laat zien, maar het is puur emotie.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:13:
Dit is er niet.
Ik baal er ook van dat het niet soepeler gaat en ze nog niet voor staan, maar echt oordelen kan pas over één of twee maanden. Zelfs Ten Hag zei dat, het echte bouwen begint pas in oktober.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hopelijk leert Steijn het. Geen 4-3-3 spelen en dan zo hard falen. NOOIT MEER
Geen enkele aanvaller, halve middenveld, halve verdediging... lastig automatismes creeeren danDwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:15:
[...]
Kan ik in meegaan.. Maar Steijn heeft van juni met de groep getraind. Groot gedeelte van de spelers hadden al automatismes moeten hebben. Afgelopen donderdag zag je een inspiratieloos Ajax wat hij al maanden onder zijn hoede heeft.
[...]
Correct en die helft van de basis blijkt niets geleerd te hebben?
Steijn moest in het begin trainen op puur passing over 5 meter, zo dramatisch was het gesteld. Dus ja, qua ontwikkeling van het team staat Ajax heel ver achter.
Maar we moeten dit echt vertrouwen geven voor een aantal maanden, het is bijna volledig nieuwbouw wat er is gedaan afgelopen maanden ipv een renovatie.
Maar we moeten dit echt vertrouwen geven voor een aantal maanden, het is bijna volledig nieuwbouw wat er is gedaan afgelopen maanden ipv een renovatie.
nggyu nglyd
Er is vrijwel niemand meer over van de sterkhouders, en dan zie ik Bergwijn en Berghuis - ondanks dat ze nu niet spelen - niet als sterkhouders. Uiteindelijk is er doorgeselecteert maar wellicht veel te veel tegelijk.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:15:
[...]
Kan ik in meegaan.. Maar Steijn heeft van juni met de groep getraind. Groot gedeelte van de spelers hadden al automatismes moeten hebben. Afgelopen donderdag zag je een inspiratieloos Ajax wat hij al maanden onder zijn hoede heeft.
Had er al wat meer automatisme in moeten zitten? Niet met alle recente aanwinsten en hoeveel ze samen hebben gespeeld. Het is ook niet zo dat ze allemaal mee hebben kunnen bouwen op het trainingskamp
Blijkbaar nog zo weinig gevoel voor elkaar dat ze niet eens weten hoe te gaan bewegen als een andere de bal heeft. In die zin fijn dat er interlands zijn, kan daar wellicht wat op getraind worden.tweakduke schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:13:
Het is gewoon slecht, niemand die beweegt. Daarnaast gaan ze met de bal lopen en dan een keer iemand aanspelen.
Nee, dat geeft veel tempo en verras je de tegenstander eens mee... Ik snap er echt helemaal niks van dat dit op de mat wordt gelegd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ligt eraan wie van de basisspelers niet meegaan.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:18:
[...]
Blijkbaar nog zo weinig gevoel voor elkaar dat ze niet eens weten hoe te gaan bewegen als een andere de bal heeft. In die zin fijn dat er interlands zijn, kan daar wellicht wat op getraind worden.
nggyu nglyd
Hoeveel van die spelers blijven er over om mee te trainen?Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:18:
[...]
Blijkbaar nog zo weinig gevoel voor elkaar dat ze niet eens weten hoe te gaan bewegen als een andere de bal heeft. In die zin fijn dat er interlands zijn, kan daar wellicht wat op getraind worden.
Minimaal half jaar bij Ajax kan echt niet. Zo een schreuder is al veel te lang doorgegaan. Nogmaals als er automatismens waren of je zag een stijgende lijn in dit team dan heb ik er vrede mee. Dan zou ik niet eens miepen als Ajax een gelijkspel heeft als ze echt ver de bovenliggende partij zijn maar gewoon pech hebben.ph4ge schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:14:
[...]
Ik vind dit wel heel voorbarig. Hij zit in een positie dat hij een debutant aanvoerder moet maken, zo weinig structuur is er.
Geef hem minimaal een half jaar.
Dit Ajax. Speelt slecht. Verdient ook niet meer dan een gelijkspel.
Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
[...]
Ligt eraan wie van de basisspelers niet meegaan.
Meer dan genoeg denk ik, dat is het voordeel van spelers uit lagere divisies halen.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
[...]
Hoeveel van die spelers blijven er over om mee te trainen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zegt @ph4ge alleen maar omdat hij hoopt dat Ajax nog minimaal een half jaar blijft aanmodderen.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
Minimaal half jaar bij Ajax kan echt niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax is niet anders dan een andere club, met zo'n compleet nieuw elftal heb je tijd nodig, en voor het geld wat ze hebben uitgegeven haal je normaal gesproken geen absolute toppers. Dat moet groeien.Dwight84 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
[...]
Minimaal half jaar bij Ajax kan echt niet. Zo een schreuder is al veel te lang doorgegaan. Nogmaals als er automatismens waren of je zag een stijgende lijn in dit team dan heb ik er vrede mee. Dan zou ik niet eens miepen als Ajax een gelijkspel heeft als ze echt ver de bovenliggende partij zijn maar gewoon pech hebben.
Dit Ajax. Speelt slecht. Verdient ook niet meer dan een gelijkspel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
8 van de nieuwe aanwinsten zijn (jeugd) internationalsGonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:20:
[...]
[...]
Meer dan genoeg denk ik, dat is het voordeel van spelers uit lagere divisies halen.
Nou in ieder geval al meer dan wat ik nu ziet. Het spel is nog slechter dan onder Heitnga. kom op hoor. Moeten wel even realistisch blijven. Dit is geen FC Den Bosch die maar kan lopen aanklooien.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:18:
[...]
Er is vrijwel niemand meer over van de sterkhouders, en dan zie ik Bergwijn en Berghuis - ondanks dat ze nu niet spelen - niet als sterkhouders. Uiteindelijk is er doorgeselecteert maar wellicht veel te veel tegelijk.
Had er al wat meer automatisme in moeten zitten? Niet met alle recente aanwinsten en hoeveel ze samen hebben gespeeld. Het is ook niet zo dat ze allemaal mee hebben kunnen bouwen op het trainingskamp
Dit Ajax speelt slecht, omdat het als los zand aan elkaar hangt. Dat heeft voor een groot deel te maken met het grote aantal nieuwe spelers. In hoeverre het ook te maken heeft met het functioneren van Steijn kan je om dezelfde reden eigenlijk nog niet zeggen. Dat is echt te vroeg.
Fortuna had toch echt minimaal 2 keer moeten scoren. Die penalty en daarna echt nog wel een paar goede aanvallen gehad.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik had misschien hoger in moeten zettenGonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:21:
[...]
Dat zegt @ph4ge alleen maar omdat hij hoopt dat Ajax nog minimaal een half jaar blijft aanmodderen.
Geef het een decennium, of 5.
Dat moet je niet zeggen, dat past niet in het plaatje dat hij alleen maar tweederangs brandhout gekocht heeft.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:21:
8 van de nieuwe aanwinsten zijn (jeugd) internationals
Zeiss Distagon 21 f/2.8
moeten ze zich wel collectief geblesseerd melden 😉Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:18:
[...]
Fortuna maakt in ieder geval het meeste aanspraak op de overwinning.OMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:22:
Fortuna had toch echt minimaal 2 keer moeten scoren. Die penalty en daarna echt nog wel een paar goede aanvallen gehad.
Dacht ik al:P @ph4ge boefjeGonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:21:
[...]
Dat zegt @ph4ge alleen maar omdat hij hoopt dat Ajax nog minimaal een half jaar blijft aanmodderen.
Wat heb je ontzettend weinig aan een Taylor zeg...
Verder zie ik wel dingen waarvan ik denk dat als er een vast elftal is en ze beetje op elkaar ingespeeld zijn, er leuke dingen kunnen gebeuren.
Verder zie ik wel dingen waarvan ik denk dat als er een vast elftal is en ze beetje op elkaar ingespeeld zijn, er leuke dingen kunnen gebeuren.
Kijk jij nou f1 terwijl je van dit fantastische spel van Ajax kan genieten? Je weet niet wat je mist
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja dat blijkt wel en er is geen enkele leider in het veld of iemand die een individuele actie maakt.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:18:
[...]
Consequent zijn blijft lastig, zeker als je empathie voor kleinere clubs hebt.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:25:
bal wegtrappen wordt nog steeds niet bestraft....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kijk en hoop een beetje op de footmob apptoolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:26:
[...]
Kijk jij nou f1 terwijl je van dit fantastische spel van Ajax kan genieten? Je weet niet wat je mist
Bij alle corners van Ajax loopt iedereen naar de 1e paal en komt de bal steeds bij de 2e.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als dit zo doorzet moet ik nog tegen mijn eigen club gaan gokken in de pool. Dat vertik ik dus gaat me punten kosten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sutalo gaat snel genoeg de leider zijn. Maarja wel achterin.tweakduke schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:27:
[...]
Ja dat blijkt wel en er is geen enkele leider in het veld of iemand die een individuele actie maakt.
Het is niet geheel onverwacht. Een seizoen H2 en Schreuder hebben zoveel kapot gemaakt. Dat duurt gewoon even.
XXXVI
Schrijf dit seizoen maar vast af. Champions League geregeld voor Rotterdam en Eindhoven en dan zelf zo brak tekeer gaan. Akelig maar realiteit.
Dat zeiden ze in Rotterdam ook, tot er ineens dik gewonnen werd. Neem een pintje en wacht rustig af, het seizoen is nog heel erg lang.Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:32:
Schrijf dit seizoen maar vast af. Champions League geregeld voor Rotterdam en Eindhoven en dan zelf zo brak tekeer gaan. Akelig maar realiteit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had op Ajax gegokt deze wedstrijd omdat ze met zoveel nieuwe gasten speelden, dat ik dacht dat het op individuele kracht/ klasse van een speler wel beslist zou worden, maar dit valt toch best wel tegen zo.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:28:
Als dit zo doorzet moet ik nog tegen mijn eigen club gaan gokken in de pool. Dat vertik ik dus gaat me punten kosten.
Fortuna doet het overigens goed vind ik, is lastig te verslaan en krijgt niet heel veel kansen tegen.
Zal het communicatie zijn bij Ajax wat het probleem is ?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ongeacht dat Ajax niet bijzonder goed was ( understatement ) speelde Fortuna Sittard op zich wel sterk, redelijk wat durf in het spel, direct vooruit. Het is dat Noslim nogal wild is in de afronding maar daar zit significant meer voetbal in dan FC Almere.
De helft van de spelers is er pas een paar dagen, dat is het probleemAgent47 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
nggyu nglyd
Dat was ook mijn gok, en dat Ajax door de nieuwe spelers nu wel de nul zou houden. Dat is gelukkig net aan goed gegaan.jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
[...]
Ik had op Ajax gegokt deze wedstrijd omdat ze met zoveel nieuwe gasten speelden, dat ik dacht dat het op individuele kracht/ klasse van een speler wel beslist zou worden, maar dit valt toch best wel tegen zo.
Fortuna doet het overigens goed vind ik, is lastig te verslaan en krijgt niet heel veel kansen tegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry maar dit vind ik vrij makkelijk. Op drie spelers na heeft iedereen die vandaag startte gewoon de hele voorbereiding (of in ieder geval een heel groot deel daarvan) meegedraaid.Exocet schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:36:
[...]
De helft van de spelers is er pas een paar dagen, dat is het probleem
Waarom? Ze hoeven geen complete conversaties te voeren op het veld.Agent47 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
Niet om bijdehand te doen. Maar dat zag er toch niet uit alsof Ajax voor 100 miljoen aan aankopen heeft gedaan? Ik kan daar echt nie bij.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Fortuna begint het seizoen wel goed; na een gelijkspel tegen Feyenoord nu ook een punt tegen Ajax in de zak gestoken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was het vorig jaar ook weet ik nog. Kwaliteit komt bovendrijven wanneer het er is maar voorlopig is dat er niet. Wel positief over die Gaaei trouwens.Gonadan schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:34:
[...]
Dat zeiden ze in Rotterdam ook, tot er ineens dik gewonnen werd. Neem een pintje en wacht rustig af, het seizoen is nog heel erg lang.
Kom op zeg, de meeste spelers hebben amper getraind bij Ajax. Lekker conclusies trekken, de kortzichtigheid van sommige mensenOMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:39:
Niet om bijdehand te doen. Maar dat zag er toch niet uit alsof Ajax voor 100 miljoen aan aankopen heeft gedaan? Ik kan daar echt nie bij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024