toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 03-09-2023 13:52 ]
Ik wist niet eens dat het kasteel ze had.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:52:
[...]
Er zijn heel weinig stadions - if any buiten het Kasteel - waar er nog pannen op enig dak liggen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Probleem is volgens mij vooral dat hij nu niet fluitOMX2000 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:03:
Hoe fluit die scheids?
Veel keuze heeft Maurice Steijns niet, Bergwijn geblesseerd, Klaassen weg naar Inter en Berghuis niet volledig fit. Hij zei laatst nog dat Rensch mogelijk captain zou zijn, maar is blijkbaar van gedachte veranderd.Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:44:
[Afbeelding]
Dit is wel lekker.
Wel bijzonder, als buitenlander bij je debuut gelijk captain. Dat lijkt me niet veel vaker voorgekomen.
Vd Boomen wellicht? Ook bekend met de clubNeverSettle schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:05:
[...]
Veel keuze heeft Maurice Steijns niet, Bergwijn geblesseerd, Klaassen weg naar Inter en Berghuis niet volledig fit. Hij zei laatst nog dat Rensch mogelijk captain zou zijn, maar is blijkbaar van gedachte veranderd.
Rensch vond zichzelf een leider, maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand anders daar serieus over dacht.NeverSettle schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:05:
[...]
Veel keuze heeft Maurice Steijns niet, Bergwijn geblesseerd, Klaassen weg naar Inter en Berghuis niet volledig fit. Hij zei laatst nog dat Rensch mogelijk captain zou zijn, maar is blijkbaar van gedachte veranderd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lees een paar posts terug.Quad schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:44:
[Afbeelding]
Dit is wel lekker.
Wel bijzonder, als buitenlander bij je debuut gelijk captain. Dat lijkt me niet veel vaker voorgekomen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Precies dat bedoelde ik. Nogal discutabel!D-e-n schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:04:
[...]
Probleem is volgens mij vooral dat hij nu niet fluit
Als var redt hij zich prima, maar dan kan hij alles in alle rust terug kijken. Op het veld heb ik vaker het idee dat het hem te snel gaat en het niet allemaal kan bijbenen.D-e-n schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:11:
Die Van Boekel is echt een compleet lichtgewicht. Een bal wordt met twee benen geklemd en dan niet fluiten?
Hij zit er wel vaker naast (bij alle clubs even voor de volledigheid) wanneer hijzelf de fluit hanteren moet.
Verwijderd
Zo smerig en onnodig.Agent47 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:11:
Minteh moet geel krijgen voor die actie haha
(Maar toch ook zo lekker.
1-5, en dat is niet eens geflatteerd. (Had nog hoger kunnen/moeten zijn.)
Maar, het begint langzaam weer een beetje te lopen.
Vooral tijdens counters tegen merk je nog wel dat dingen nog onwennig zijn.
Hopelijk gaat dat er snel uit.
De voornaamste reden van het tegendoelpunt is een gebrek aan communicatie achterin. Dat zou relatief makkelijk te herstellen moeten zijn.Verwijderd schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:13:
[...]
Vooral tijdens counters tegen merk je nog wel dat dingen nog onwennig zijn.
Hopelijk gaat dat er snel uit.
Verwijderd
Dat was vorig jaar ook tijdens Wellenreuther zijn eerste 2/3 wedstrijden.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:15:
[...]
De voornaamste reden van het tegendoelpunt is een gebrek aan communicatie achterin. Dat zou relatief makkelijk te herstellen moeten zijn.
Tijdje niet gespeeld en moet weer in een ritme komen samen met het team.
Ook de achterhoede die eventjes een andere mindset moet krijgen met een andere keeper.
Eventjes tijd nodig.
2 teams in de kkd?ParaDroid2 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:17:
Utrecht gaat het zwaar krijgen dit seizoen. De verdediging vorig jaar was al vrij dramatisch, Van der Hoorn en Van der Maarel kunnen echt niet meer (die laatste speelde vandaag dan niet), de rest was ook niet heel best. Dat werd dan nog wel gemaskeerd door de aanval, waar Douvikas natuurlijk de topscorer van de Eredivisie was. Echter deden ook Dost en van de Streek met 9 goals het niet onaardig, jongens die allemaal vertrokken zijn. Vooral van Dost snap ik het niet, dat is toch een prima spits? In plaats daarvan halen ze de slechtste spits die in de Eredivisie rondloopt (Lidberg) en dat zegt wat, want bij ons, Vitesse, liep ook nogal wat rond...
Jong Utrecht zal er dan uit moeten en mogelijk mag dan de hoogst geklasseerde jong team in de tweede divisie er voor in de plaats.
Al zie ik dat alleen jong Sparta en jong Almere erin zitten en die staan 17e en 18e
Doe dan gewoon de kampioen en laat ze als semi prof spelen
[ Voor 21% gewijzigd door Player1S op 03-09-2023 14:37 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Benieuwd hoe de 4 basisdebutanten het gaan doen.
Ai, strafschop tegen.
Het is bijzonder onwennig bij Ajax.
[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 03-09-2023 14:39 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat vond ik ook zo bijzonder. Bij hoekschoppen gaan ze er ook uit tot het spel hervat is.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:40:
Waarom mag hij na een behandeling de strafschop nemen?
nggyu nglyd
Rensch is al een jaar klaarWertha schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:41:
Rensch is klaar. Werd al twee keer eenvoudig uitgespeeld en veroorzaakt nu ook al een penalty.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als de tegenstander geel krijgt mag je blijven staan, maar die gele kaart is niet gegeven. Ik mis even een regel of de regels worden niet helemaal optimaal toegepast. Ik gok het eersteQuad schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:41:
[...]
Dat vond ik ook zo bijzonder. Bij hoekschoppen gaan ze er ook uit tot het spel hervat is.
Verzorging / behandeling na een overtreding die met een gele of rode kaart is bestraft
Voorheen moest een geblesseerde speler die medische verzorging ontving op het speelveld, het speelveld verlaten voor de spelhervatting. Dit kan oneerlijk zijn als de blessure is veroorzaakt door een tegenstander omdat de overtredende partij dan een numeriek voordeel heeft als het spel wordt hervat. Deze regeling werd echter ingevoerd omdat spelers vaak een blessure gebruikten om, om tactische redenen, de hervatting op onsportieve wijze te vertragen,.
Als een soort van evenwicht tussen deze twee oneerlijke situaties, heeft de IFAB besloten dat een geblesseerde speler enkel en alleen bij een fysieke overtreding waarvoor de tegenstander een gele of rode kaart heeft ontvangen kort verzorgd / behandeld mag worden om vervolgens op het speelveld te mogen blijven
[ Voor 54% gewijzigd door Napo op 03-09-2023 14:44 ]
Ja zet die maar gauw neer op de bank. Bij Jong wel te verstaan.Wertha schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:41:
Rensch is klaar. Werd al twee keer eenvoudig uitgespeeld en veroorzaakt nu ook al een penalty.
nggyu nglyd
Tjah, als we zo gaan beginnen blijft er niet veel over. Sutalo alle tijd voor een pass, niet eens over de hele en dan gaat die er 10 meter langsheen.Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:44:
Wissel die Hlynsson ook maar. 10e keer volledig vrij en ongedekt, 10e keer stomme voorzet. Wtf!
Met al die nieuwe namen is het niet gek dat het onwennig is natuurlijk.
Ja dat is dé manier om je jeugd te laten groeien inderdaad.Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:44:
Wissel die Hlynsson ook maar. 10e keer volledig vrij en ongedekt, 10e keer stomme voorzet. Wtf!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan ga je ervan uit dat hij inherent talent heeft. Dat betwijfel ik echter enorm. Ik denk dat hij niet beter kan.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:49:
Rensch enorne niksnut ga eens werken voor je geld
Hier kan hij weinig aan doen hoor, dit is typisch zo'n bal voor een rechtsbuiten. Rensch staat in de tactiek al een stuk lager. Super onwennig alles. Iedereen staat verkeerd of speelt verkeerde ballen.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:49:
Rensch enorne niksnut ga eens werken voor je geld
nee werken heeft niks te maken met talent. inzet...ParaDroid2 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:50:
[...]
Dan ga je ervan uit dat hij inherent talent heeft. Dat betwijfel ik echter enorm. Ik denk dat hij niet beter kan.
die bal naar rechts waar ie dan heen wandelt ipv sprint...
ook nu weer hoe ie terugwandelt, anderen sprinten hem gewoon voorbij
@toolkist dat zag ik ook net. Niet te geloven. Meteen gewisseld als ik op de bank zat. Die onwennigheid vind ik trouwens kul. Het zijn simpele taken en passes die fout gaan.
[ Voor 51% gewijzigd door Typhone op 03-09-2023 14:53 ]
hij moet daar staan volgens de uitleg van de tactiek door steijn...Terranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:50:
[...]
Hier kan hij weinig aan doen hoor, dit is typisch zo'n bal voor een rechtsbuiten. Rensch staat in de tactiek al een stuk lager. Super onwennig alles. Iedereen staat verkeerd of speelt verkeerde ballen.
soort van 3-4-3 met rensch rechterkant dus.
Nogmaals, niet zo gek met 3-4-3. Hij staat nu op een plek waar hij nog nooit gespeeld heeft. Je ziet letterlijk bij iedereen twijfels met wat ze nou moeten doen. Echt een ontzettend domme keuze van Steijn dit.Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:52:
Of Rensch ziet het niet of staat echt constant verkeerd. Aanvallend en verdedigend.
Ja, maar vanuit het midden. Niet vanuit rechtsvoor of rechtsback. Dus als je zulke diepe ballen gaat geven dan is het niet aan te lopen. Die bal was normaal gesproken voor de rechtsbuiten die daar normaal staat.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:52:
[...]
hij moet daar staan volgens de uitleg van de tactiek door steijn...
soort van 3-4-3 met rensch rechterkant dus.
die bal was perfect als hij gewoon zelf de ruimte voor zich ziet en hoe zn medespeler beweegt. Iedereen en zn oma ziet dat die bal daarheen gaat, maar meneer wil alleen rennen als ie overtuigd is dat ie de bal gaat krijgen.Terranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:54:
[...]
Ja, maar vanuit het midden. Niet vanuit rechtsvoor of rechtsback. Dus als je zulke diepe ballen gaat geven dan is het niet aan te lopen. Die bal was normaal gesproken voor de rechtsbuiten die daar normaal staat.
Steijn heeft bij Ajax al eerder gespeeld met een 2e speler op 10. De andere keer was dat Bergwijn en toen deed Salah-Eddine niks met de zeeen aan ruimtedonleone83 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:56:
Fortuna is tot nu toe beter. Als ze iets slimmere aanvallers hadden gehad, stonden ze al lang voor. Ajax onwennig inderdaad. Ik ben verbaasd dat Steijn zijn systeem in balbezit nu al omgegooid lijkt te hebben. Het lijkt mij dat je het beetje automatisme wat er in de voorbereiding ingeslepen zit wil houden als er zoveel nieuwe spelers bijkomen.
Helaas is Brobbey zo sterk dat niemand hem gelooft als hij gaat liggen. Die jongen is zowat niet omver te lopen.Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:57:
Ik was gaan liggen als ik Brobbey was.
hij moet sowieso gewoon geel krijgen maarja deze scheids heeft nog nooit een goede wedstrijd geflotenTyphone schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:57:
Ik was gaan liggen als ik Brobbey was.
Als die bal al perfect was vertel je mij gelijk al dat jij nog nooit hoger dan de kelderklasse hebt gevoetbald. De speler die de bal geeft bepaalt niet waar de bal komt. De speler die de bal moet ontvangen bepaalt waar de bal moet komen.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:56:
[...]
die bal was perfect als hij gewoon zelf de ruimte voor zich ziet en hoe zn medespeler beweegt. Iedereen en zn oma ziet dat die bal daarheen gaat, maar meneer wil alleen rennen als ie overtuigd is dat ie de bal gaat krijgen.
Als je goed op let staat Rensch bewust niet hoog, omdat zodra de bal naar links gaat, Avila de vleugelspeler wordt en Rensch de 3e centrale verdediger. Dit is serieus een hele domme zet van Steijn, Rensch heeft niet 't loopvermogen en snelheid voor de rol die hij nu moet spelen. En je ziet ook de hele tijd de middenvelders die ballen diep geven naar beide kanten waar normaal een speler zou staan, maar nu niet.
Ik ken heel die scheids niet haha.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:59:
[...]
hij moet sowieso gewoon geel krijgen maarja deze scheids heeft nog nooit een goede wedstrijd gefloten
Omdat ze de eerste in Nederland zijn die alle macht in handen gaven van een iets te zware Turkse international met schimmige geldschieters er achter?Pompi schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:02:
In wat is Fortuna de 'Pioneers of Dutch Football' zoals daar op de tribunes staat? Kan mij echt niks bedenken waarom dit statement daar staat.
0-1 voor Twente
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Edit: ik kan nu al voorspellen dat deze wedstrijd gaat ontsporen
[ Voor 28% gewijzigd door Terranova op 03-09-2023 15:07 ]
leuk verhaal maar luister nou gewoon naar wat Steijn zei. Rensch moet die ruimte opvullen dus als ie dat niet doet dan verzaakt ie. hij moet al in beweging zijn voordat ie de bal heeft. daar zal op getraind zijn, middenveld heeft te horen gekregen speel via de open liggende rechterkant, iedereen doet zn ding behalve..... juist.. RenschTerranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:59:
[...]
Als die bal al perfect was vertel je mij gelijk al dat jij nog nooit hoger dan de kelderklasse hebt gevoetbald. De speler die de bal geeft bepaalt niet waar de bal komt. De speler die de bal moet ontvangen bepaalt waar de bal moet komen.
Als je goed op let staat Rensch bewust niet hoog, omdat zodra de bal naar links gaat, Avila de vleugelspeler wordt en Rensch de 3e centrale verdediger. Dit is serieus een hele domme zet van Steijn, Rensch heeft niet 't loopvermogen en snelheid voor de rol die hij nu moet spelen. En je ziet ook de hele tijd de middenvelders die ballen diep geven naar beide kanten waar normaal een speler zou staan, maar nu niet.
nggyu nglyd
Ik snap het ook niet. Hij zet een blok en thats it's. Vrije trap prima, maar geel...Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:07:
Een gele kaart waar de speler naar de bal gaat?
ja, leuk en aardig allemaal. Maar je gaat niet een diepe bal geven op iemand die daar niet staat. Dan is het gewoon een kut pass en een fout van de passer, niet van de speler op wie de bal zou moeten zijn.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:08:
[...]
leuk verhaal maar luister nou gewoon naar wat Steijn zei. Rensch moet die ruimte opvullen dus als ie dat niet doet dan verzaakt ie. hij moet al in beweging zijn voordat ie de bal heeft. daar zal op getraind zijn, middenveld heeft te horen gekregen speel via de open liggende rechterkant, iedereen doet zn ding behalve..... juist.. Rensch
Kijk het moment maar eens terug, hij raakt de bal niet. Op zich wel een terechte gele kaart, ook niet meer dan dat. Steijn ook heel die moet zich daar stil houden, maar de druk en frustratie zit er alweer goed op.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:07:
Een gele kaart waar de speler naar de bal gaat?
Tot nog toe vallen de nieuwelingen nog niet in positieve zin op eigenlijk, snap dat het wennen is nog, maar vind wel dat je er minimaal meer van mag verwachten.
Eerste betaald voetbalclub in NederlandPompi schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:02:
In wat is Fortuna de 'Pioneers of Dutch Football' zoals daar op de tribunes staat? Kan mij echt niks bedenken waarom dit statement daar staat.
kijk dan nog maar een keer, hij raakt de bal wel degelijk met z'n linker.jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:10:
[...]
Kijk het moment maar eens terug, hij raakt de bal niet. Op zich wel een terechte gele kaart, ook niet meer dan dat. Steijn ook heel die moet zich daar stil houden, maar de druk en frustratie zit er alweer goed op.
Tot nog toe vallen de nieuwelingen nog niet in positieve zin op eigenlijk, snap dat het wennen is nog, maar vind wel dat je er minimaal meer van mag verwachten.
Het lastige is dat Avila best door had kunnen zetten om de bal wel te spelen, resultaat was dan wellicht erger geweest. Je ziet het overigens wel vaker dat een speler een sliding ontwijkt, daardoor de bal verliest en nadeel heeft terwijl als je in de sliding loopt je wel een overtreding mee krijgt (waar je dus zelf risico voor moet lopen)jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:10:
[...]
Kijk het moment maar eens terug, hij raakt de bal niet. Op zich wel een terechte gele kaart, ook niet meer dan dat. Steijn ook heel die moet zich daar stil houden, maar de druk en frustratie zit er alweer goed op.
hij moet er niet al staan, dan is de ruimte al weg....Terranova schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:09:
[...]
ja, leuk en aardig allemaal. Maar je gaat niet een diepe bal geven op iemand die daar niet staat. Dan is het gewoon een kut pass en een fout van de passer, niet van de speler op wie de bal zou moeten zijn.
Precies, maar wat wil je nog meer van een scheids die in een mislukte pirouette van Halilovic trapt.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:12:
[...]
kijk dan nog maar een keer, hij raakt de bal wel degelijk met z'n linker.
Je hebt gelijk had de reactie getypt voordat hier de herhaling (niet op tv) te zien was. Geel was inderdaad niet nodig in deze.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:12:
[...]
kijk dan nog maar een keer, hij raakt de bal wel degelijk met z'n linker.
Wel iets dat me opvalt is dat er veel 'stilstaand' voetbal wordt gespeeld door de Ajacieden. Bal aan de voet, stilstaan kijken waar je de bal kwijt kan en dan een (te vaak slechte) pass proberen te geven.
Donderdag heb ik niets gezien (ik had zelf training) van de wedstrijd, was het daar ook zo?
Niet geheel een verrassing toch als er zoveel wisselingen zijn in de opstelling? Spelers weten nog niet wat ze van elkaar kunnen verwachten en dus is het ook lastiger om aan te voelen waar je de bal wel en niet in de loop kan geven.jbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:15:
[...]
Je hebt gelijk had de reactie getypt voordat hier de herhaling (niet op tv) te zien was. Geel was inderdaad niet nodig in deze.
Wel iets dat me opvalt is dat er veel 'stilstaand' voetbal wordt gespeeld door de Ajacieden. Bal aan de voet, stilstaan kijken waar je de bal kwijt kan en dan een (te vaak slechte) pass proberen te geven.
Donderdag heb ik niets gezien (ik had zelf training) van de wedstrijd, was het daar ook zo?
tis nog absoluut geen geheel. je begint eigenlijk nu net pas met de voorbereiding. komende 6 werken hopen dat de schade beperkt blijftjbdeiman schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:15:
[...]
Je hebt gelijk had de reactie getypt voordat hier de herhaling (niet op tv) te zien was. Geel was inderdaad niet nodig in deze.
Los van dat de nieuwe spelers nog niet overtuigen voelt het ook echt allemaal als de eerste wedstrijd van de voorbereiding... Alleen is het al ronde 3 van de competitie.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:17:
[...]
Niet geheel een verrassing toch als er zoveel wisselingen zijn in de opstelling? Spelers weten nog niet wat ze van elkaar kunnen verwachten en dus is het ook lastiger om aan te voelen waar je de bal wel en niet in de loop kan geven.
nggyu nglyd
Maakt het niet per definitie genoeg voor een vrije trap.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
wat een held die scheids... hij doet zn schoen zeker zelf uit....
behalve als je de beelden zietNapo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
[...]
Maakt het niet per definitie genoeg voor een vrije trap.
met zo'n scheids uitermate prima te begrijpen. die verbergt zn onkunde met gele kaarten voor klagenNapo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:21:
Slim Brobbey, zo om een kaart vragen
Vanwaar is deze scheidsrechter arrogant?Typhone schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
Kan die scheids ook gewisseld worden? Wat een arrogante clown.
nggyu nglyd
bedenk eens een situatie hoe niet...ik kan er geen verzinnenNapo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
[...]
Wel bijzonder, er wordt hier vaak genoeg geklaagt dat een scheidsrechter geen geel geeft voor klagen, doet hij het nu wel wordt daar weer over geklaagttoolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
[...]
met zo'n scheids uitermate prima te begrijpen. die verbergt zn onkunde met gele kaarten voor klagen
De herhaling liet wel duidelijk zien dat de verdediger de bal compleet mist en alleen op de hak van Brobbey staat. Erg knap dat je dat als scheidsrechter op 2 meter afstand nog mist.Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:22:
[...]
Een schoen kan ook uitgaan bij ligt contact dan wel contact wat niet een overtreding is. Komt wel eens voor dat er dan geeneens een vrije trap wordt gegeven, zeker geen unieke situatie.toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:23:
[...]
bedenk eens een situatie hoe niet...ik kan er geen verzinnen
Ah ja natuurlijk omdat de competities daarvoor niet betaald voetbal waren. Want ze zijn toch niet de oudste club?
zoals welk contact? links of rechtsom moet ie toch echt op zn voet staan....Napo schreef op zondag 3 september 2023 @ 15:24:
[...]
Een schoen kan ook uitgaan bij ligt contact dan wel contact wat niet een overtreding is. Komt wel eens voor dat er dan geeneens een vrije trap wordt gegeven, zeker geen unieke situatie.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024