Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.034 views

Onderwerpen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09
Gonadan schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:00:
[...]

Lijkt me prima, als hij het weer laat zien mag hij weer terug komen. Zo niet dan scheelt het nu gedoe.
Wat mij betreft bevestigt dit wel mijn beeld: hij was bij AZ in zijn element maar zodra hij er meer voor moest gaan doen kon hij het niet opbrengen. En nu kiest hij weer de makkelijkste weg.
Ik denk dat Wijndal voetballend wel, maar mentaal de stap naar een topclub niet aankan. Bij AZ een redelijk veilige omgeving waar hij zeker was van zn plekkie, Bij Ajax was hij dan wel een dure aankoop, maar moest maar gewoon zien zijn plek op Blind en Bassey te veroveren en uiteindelijk ging een jeugdspeler over al die mannen heen. Drie verschillende trainers en steeds dezelfde uitkomst, dus nooit meer terughalen. Mocht hij in Antwerpen op zijn plek zitten, dan gauw verkopen en nog iets van de inleg terug.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:38
Dimitri_Klokov schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:48:
Dat gezeur ook elke keer om oud-Ajacieden terug te halen. Sanchez vraagt veel te veel salaris. En ze zijn nou net lekker bezig om van die grootverdieners af te komen. Een seizoen Champions League missen en je komt gelijk in de financiële problemen. Dat lijkt me geen gezonde situatie.

Daarnaast is die Davidson Sanchez ook niet de verlosser. Is onlangs nog uitgefloten door het eigen publiek daar bij Tottenham en blunderde er op los. Hij is ook nog eens opbouwend erg matig. Ik kan me nog een Europa League finale herinneren waar hij op dit vlak hard door de mand viel. Bij Tottenham zullen ze ongetwijfeld blij zijn dat ze van hem af zijn.

Ajax heeft bovendien al Sutalo en Hato, dus dat centrum is wel het minste probleem. Constant dat geroep ook om oude spelers. Als die uiteindelijk zouden tegenvallen werd weer geroepen dat er geen scouting meer is.
Toch was het een zeer nuttige kracht bij Ajax destijds. Kan me toch niet voorstellen dat hij minder is geworden.
Een paar mindere wedstrijden kan iedereen overkomen.

Dat vele salaris snap ik wel maar je haalt dan tenminste wel iemand die er meteen staat een bewezen heeft het niveau aan te kunnen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:24:
[...]

Toch was het een zeer nuttige kracht bij Ajax destijds. Kan me toch niet voorstellen dat hij minder is geworden.
Een paar mindere wedstrijden kan iedereen overkomen.

Dat vele salaris snap ik wel maar je haalt dan tenminste wel iemand die er meteen staat een bewezen heeft het niveau aan te kunnen.
Het zijn alleen wel meer dan een paar mindere wedstrijden

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:37:
[...]

Hij zat gisteren bij Veronica Offside, daar liet hij het vallen.
Lekker laten liggen.

/gratis advies

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:21

Superkiwi

Hoi doei

Ramzzz schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 17:08:
[...]

Lekker laten liggen.

/gratis advies
Jij kijkt graag naar Feyenoord, ik graag naar Veronica Offside/Vandaag Inside. Zo hebben we allebei onze eigenaardigheden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-11 08:17
Typhone schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:57:
[...]

Nee zo prima is die aanvallend ook niet. Backs bij Ajax moeten aanvallend en verdedigend goed zijn.
Zodra één van de twee niet matcht heb je direct een probleem.

Wijndal weg is een wijn-wijn situatie nietwaar :P
Nee als hij blijft heb je aan de linkerkant een wijn-wijn situatie. Dat bedoelde hij vast met de beste linkerkant van Europa, de beste wijn waarschijnlijk...

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Typhone schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:40:
[...]

Dat vraag ik me inmiddels ook af bij Memphis / Bijlow.
Laat die eerst maar eens een jaar ongeblesseerd meedraaien alvorens die elke keer op te roepen waardoor er niet voor het eerst een carrousel ontstaat op bepaalde posities.
Dan is het weer de nummer 1 keeper, dan is het weer de spitspositie.

Mensen die zo weinig spelen relatief even lekker laten banken of op een tweede plan zetten. Met het oog op de toekomst stukken beter. Kijk alleen al hoe vaak Bijlow er uit ligt.
Er stond eerst een woordgrapje.

offtopic:
Ik had de eventueel te selecteren (?) speler BergWijndaldum genoemd.

:')

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:13
*knip*

Een loos statement voegt niks toe.

[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 08-09-2023 10:25 ]

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33
He?

[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 08-09-2023 10:25 . Reden: Quote aangepast ]

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:04
Ik denk dat @AMARONE naar dit artikel verwijst:

https://www.vi.nl/pro/ove...onaschuld-op-psv-koploper

Volgens mij maken die gegevens gewoon deel uit van de jaarverslagen van de clubs en is er dus niks nieuws bekend.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Enkele reacties zijn verplaatst naar [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024

Graag daar verder.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom is de wedstrijd gestaakt bij CAM-DBO?

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:12
In Leeuwarden ging het een paar minuten voor rust mis. Een speler van FC Den Bosch kreeg een beker bier naar zich toegegooid. Daardoor legde de scheidsrechter het duel tijdelijk stil. De spelers gingen naar binnen, maar keerden na ongeveer een kwartier weer terug om de wedstrijd te hervatten.
Aldus het ED.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Keeper van Jong AZ gaat steeds veel te vroeg al een kant op

• toolkist
  • Niet online
Zo en die penalty was wel bizar slecht (en verdiend met zo'n aanloop)

[edit]en daarmee verliest Jong AZ...

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 09-09-2023 23:06 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:21
Ueda is ondertussen geblesseerd geraakt en zou het dus kunnen dat Feyenoord straks zonder spits de CL in moet (Gimenez is 2 wedstrijden geschorst).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:16:
Ueda is ondertussen geblesseerd geraakt en zou het dus kunnen dat Feyenoord straks zonder spits de CL in moet (Gimenez is 2 wedstrijden geschorst).
Dat zou wel erg zuur zijn inderdaad. Ik ben ook als de dood dat hoopvolle aankopen snel stuk raken. Daar zit je nu echt niet op te wachten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:06:
[...]

Dat zou wel erg zuur zijn inderdaad. Ik ben ook als de dood dat hoopvolle aankopen snel stuk raken. Daar zit je nu echt niet op te wachten.
Volgens de Ajax 'kenners' hebben we die niet, dus niks om ons zorgen over te maken ;)

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:49
toolkist schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:14:
[...]

Volgens de Ajax 'kenners' hebben we die niet, dus niks om ons zorgen over te maken ;)
Mislintat ineens kapot

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28
Zo, interlandellende is weer voorbij. Tijd voor Eredivisievoetbal.

Zaterdag 16 september
Feyenoord - SC Heerenveen (16.30) / ESPN 2
Vitesse - RKC Waalwijk (18.45) / ESPN 3
Fortuna Sittard - FC Volendam (20.00) / ESPN 2
PSV - NEC (20.00) / ESPN 1
Heracles Almelo - FC Utrecht (21.00) / ESPN 3

Zondag 17 september
PEC Zwolle - Go Ahead Eagles (12.15) / ESPN 2
Excelsior - Almere City (14.30) / ESPN 1
FC Twente - Ajax (14.30) / ESPN 3
AZ - Sparta Rotterdam (16.45) / ESPN 2

Zin in? Nee, nog niet echt. Hou m'n hart vast voor het spel wat Ajax tegen Twente op de mat gaat leggen... Ik verwacht dat Feyenoord en PSV hun wedstrijden gewoon zullen gaan winnen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
JanW schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:20:
Zo, interlandellende is weer voorbij. Tijd voor Eredivisievoetbal.

Zaterdag 16 september
Feyenoord - SC Heerenveen (16.30) / ESPN 2
Vitesse - RKC Waalwijk (18.45) / ESPN 3
Fortuna Sittard - FC Volendam (20.00) / ESPN 2
PSV - NEC (20.00) / ESPN 1
Heracles Almelo - FC Utrecht (21.00) / ESPN 3

Zondag 17 september
PEC Zwolle - Go Ahead Eagles (12.15) / ESPN 2
Excelsior - Almere City (14.30) / ESPN 1
FC Twente - Ajax (14.30) / ESPN 3
AZ - Sparta Rotterdam (16.45) / ESPN 2

Zin in? Nee, nog niet echt. Hou m'n hart vast voor het spel wat Ajax tegen Twente op de mat gaat leggen... Ik verwacht dat Feyenoord en PSV hun wedstrijden gewoon zullen gaan winnen.
Erg fijn dat zelfs de tvkanalen er bij staan, want wat is de tvgids op de ESPN site een draak om te gebruiken en te vinden (vooral mobiel).

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:17
Ongelooflijk. En de eerst komende wedstrijd is dus een wedstrijd die we moeten winnen. Als we hier punten verspelen, wordt het lastig om voor de 2e plek te strijden.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:09:
[...]

Ongelooflijk. En de eerst komende wedstrijd is dus een wedstrijd die we moeten winnen. Als we hier punten verspelen, wordt het lastig om voor de 2e plek te strijden.
Wedstrijden tegen het rechterrijtje moet geen probleem zijn ;)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:28
Exocet schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:10:
[...]

Wedstrijden tegen het rechterrijtje moet geen probleem zijn ;)
Ik denk dat ie t over de CL heeft. Celtic thuis ;)

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:09:
[...]

Celtic speelt echt bagger on Rodgers dus ook zonder Ueda en Gimenez moet je die wedstrijd zeker kunnen winnen. Zet bij wijze van Stengs centraal die steeds uitzakt en die 2 CV's hebben geen idee wat ze moeten doen. En dan Timber er overheen laten komen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:21
toolkist schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:24:
[...]

Celtic speelt echt bagger on Rodgers dus ook zonder Ueda en Gimenez moet je die wedstrijd zeker kunnen winnen. Zet bij wijze van Stengs centraal die steeds uitzakt en die 2 CV's hebben geen idee wat ze moeten doen. En dan Timber er overheen laten komen
Het kan, maar het is wel een stuk lastiger zonder spitsen, zeker als je per ongeluk achter zou komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:17
toolkist schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 21:24:
[...]

Zo makkelijk wordt het echt niet. Je moet inderdaad een beetje gaan spelen zoals Ajax ooit deed in de CL met Tadic als een soort valse 9. Maar hget is wel echt heel wrang dat je voor het eerst echt twee goede spitsen hebt, en ze allebei niet beschikbaar zijn in een hele belangrijke wedstrijd.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:45
En bevestigt. Geen spits in de CL....... Of Slot moet ineens Nesto Groen gaan opstellen (Wie? Ja precies)

Echt he, kut interlands

https://www.ad.nl/nederla...hampions-league~aa55a316/

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 13-09-2023 10:07 ]

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:25:
[...]

Zo makkelijk wordt het echt niet. Je moet inderdaad een beetje gaan spelen zoals Ajax ooit deed in de CL met Tadic als een soort valse 9. Maar hget is wel echt heel wrang dat je voor het eerst echt twee goede spitsen hebt, en ze allebei niet beschikbaar zijn in een hele belangrijke wedstrijd.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk wordt, alleen dat je nog steeds prima kunt winnen van Celtic.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En NAC heeft voor de verandering maar eens gekozen voor duurzaam beleid, ohnee, de trainer staat alweer op straat. :D

Het begint toch wel lachwekkend te worden daar. En het verhaal is altijd wel dat het niet werkt, of zo. Moet daar niet eens in spiegel gekeken worden of het niet toch een beetje ook bij het bestuur ligt? Want óf je kiest zelf steeds de verkeerde, óf je maakt er zelf steeds een potje van, maar je kunt niet al die trainers maar de schuld blijven geven lijkt mij toch?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 23:05

Verwijderd

En, natuurlijk in plaats van Feyenoord - Heerenveen.

Word er Ajax TV en de herhaling van Voetbalpraat uitgezonden op ESPN 1.
:|

Dat word weer een streampje opzoeken.

• Pompi
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:57:
En, natuurlijk in plaats van Feyenoord - Heerenveen.

Word er Ajax TV en de herhaling van Voetbalpraat uitgezonden op ESPN 1.
:|

Dat word weer een streampje opzoeken.
Komt doordat ESPN maar 1 van de grote 3 per weekend op ESPN 1 uitzendt en aan het overzichtje van @JanW te zien hebben ze dit keer voor PSV - NEC gekozen. Op zich geen raar besluit aangezien die om 20.00 spelen en dus veel meer prime time dan 16.30 wedstrijd, waardoor ze mogelijk meer kijkers hebben en dus indirect reclame hebben voor hun Complete pakket.

Elk weekend wordt dus zo'n besluit genomen. You win some, you lose some...

[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 16-09-2023 16:19 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:49
Geen woorden maar daden!!! Pakt Sven ook nog een goaltje mee vandaag?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:28:
Geen woorden maar daden!!! Pakt Sven ook nog een goaltje mee vandaag?
Van Beek? :+

Note to self…
Laten we een petitie insturen naar de KNVB om de Sven van Beekbokaal in te stellen voor het mooiste eigen doelpunt van het seizoen!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een paginavulling _O-

Speler X sluit transfer naar club Y niet uit. Zo kan je waarschijnlijk van vrijwel alle ex-spelers een artikel maken. Zolang de randvoorwaardes goed zijn willen ze wel terugkomen ;)

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:22

Grudgie

PSN: Grudgie7

BAM! Goalll :D

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 23:10

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat begint lekker.
Ivanusec verwacht veel van deze man

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Lekkerboeie86
Messi-aans gewoon.

• Pompi
Prima doelpunt. Maar oh oh oh wat slecht verdedigd, deze speler staat bekend om deze actie en dan staan er 3 verdedigers op meters afstand zonder druk te dekken en ja dan vraag je om afgestraft te worden.

• Exocet
  • Niet online
Schrijf hem maar alvast op voor de gouden bal

• Lekkerboeie86
Mats "Oranje eindbaas" Wieffer dames en heren

• Napo
  • Niet online
Hebben ze nu gewoon twee Messi-aanse spelers bij Feyenoord lopen?

• Rubman

Rubman

En dat is 2, Wieffer gaat zijn draai ook weer vinden.
Schrok wel van hem begin van het seizoen, mistte duidelijk Kokçu naast hem

• Grudgie

Grudgie

Dit is wel lekker zo.

• Grudgie

Grudgie

3-0 :D.. dit is prijs schieten.

• Napo
  • Niet online
Feyenoord heeft er vandaag zin in :+ Heerenveen geeft niet thuis

• Rubman

Rubman

Dit gaat wel heel makkelijk zo

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Napo
  • Niet online
De mandekking van SC Heerenveen lijkt helemaal nerges op :/

• Pompi
Napo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:52:
De mandekking van SC Heerenveen lijkt helemaal nerges op :/
Lijkt net alsof ze denken nog vriendschappelijke potje in de interlandperiode te spelen. Behalve de dekking mist ook gewoon de inzet, met alles een stap te laat. Maar wil ook niet afdoen aan Feyenoord.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Voor de eerste keer naar de Kuip met mijn zoon gaat lekker zo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WdRyW30N2tOx2ECCOzVa9DuCsII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5mZqeHs5LLbIBcsOkD7kqUM.jpg?f=fotoalbum_large

Elect a clown, expect a circus.

• donleone83
Pompi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:54:
[...]

Lijkt net alsof ze denken nog vriendschappelijke potje in de interlandperiode te spelen. Behalve de dekking mist ook gewoon de inzet, met alles een stap te laat. Maar wil ook niet afdoen aan Feyenoord.
Dit. Feyenoord speelt ook gewoon echt goed vandaag.

• Napo
  • Niet online
Doelpuntrijk tot nu toe, wordt een aardige klapper zo.

• Agent47

Agent47

Slasher schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:54:

[Afbeelding]
Dat gezicht van je zoon wanneer je de Kuip binnenloopt is onvergetelijk

• Agent47

Agent47

Slecht gekeept

• Rubman

Rubman

Dat was een rappe actie van Olsson, mooi doelpunt.

• OMX2000
  • Laatst online: 14:27

OMX2000

By any means necessary...

Gimenez gaat nog nie lekker

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Exocet
  • Niet online
Niet Haalandiaans dus? :P

• Napo
  • Niet online
Daar haal je echt veel te weinig uit als je deze kans niet uitspeelt

Verwijderd

Vrijwel altijd na een interland periode bij hem.

Maakt dan altijd een vermoeide indruk (Wat niet gek is na de halve wereld rond reizen.)

Denk ook dat Ueda erin had gestaan als die fit was geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2023 17:02 ]

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

jetlag van hier tot Mexico

• Agent47

Agent47

Hoe kan je bij 4 doelpunten 1 minuut blessuretijd krijgen ?

Verwijderd

Agent47 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:19:
Hoe kan je bij 4 doelpunten 1 minuut blessuretijd krijgen ?
Op dezelfde manier als bij 15 minuten tijdrekken, 3 minuten blessure tijd geven.

Door gewoon maar wat te doen. :P

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Timber is toch ook eigenlijk best een matige speler. Hoe kan je die kans nou missen?

• Napo
  • Niet online
dr.lowtune schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:47:
Timber is toch ook eigenlijk best een matige speler. Hoe kan je die kans nou missen?
Schot voor open doel: Omdat het een matige speler is?

• Grudgie

Grudgie

Eindelijk zeg! Knappe goal.

• donleone83
Okee, de laatste drie wedstrijden was de tegenstand op zijn best matig te noemen, maar voetballend heb ik denk ik nog nooit zo’n goed Feyenoord gezien. Vandaag zo belachelijk veel goede combinaties en mooie aanvallen.

• Agent47

Agent47

Heel knap afgemaakt !

Verwijderd

donleone83 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:55:
Okee, de laatste drie wedstrijden was de tegenstand op zijn best matig te noemen, maar voetballend heb ik denk ik nog nooit zo’n goed Feyenoord gezien. Vandaag zo belachelijk veel goede combinaties en mooie aanvallen.
Heerenveen staat gewoon 8ste, dus ik zou zeggen gemiddelde tegenstand in de Eredivisie.

Maar, als zelfs een ESPN commentator enthousiast word over Feyenoord, damn... :P

• Agent47

Agent47

En nog 1 :)

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:32

OcGuru

Giulietta Qv

Heerlijk

Bl44t

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:00:
[...]

Heerenveen staat gewoon 8ste, dus ik zou zeggen gemiddelde tegenstand in de Eredivisie.

Maar, als zelfs een ESPN commentator enthousiast word over Feyenoord, damn... :P
Tja tegen Utrecht en RKC heeft waarschijnlijk alleen Ajax het lastig...

• Agent47

Agent47

Lekkere wedstrijd, 6-1 is dikke winst

• donleone83
Agent47 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:26:
Lekkere wedstrijd, 6-1 is dikke winst
Het is met name de manier waarop die mij goed doet. Je eerste spits zit vreselijk in de wedstrijd met een onwijze jetlag en speelt als een natte krant, maar scoort toch gewoon weer. Je middenveld loopt als een trein. Je vleugelspelers kunnen zowel een man uitspelen als de combinatie aan gaan maar zijn ook niet te beroerd om mee terug te blijven verdedigen. En, voor het eerst sinds ik Feyenoord volg de afgelopen pakweg 30 jaar, heb je een bank waar vrijwel gelijkwaardige spelers op zitten voor alle linies. Ongekend luxe dit.

• Agent47

Agent47

donleone83 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:34:
[...]

Het is met name de manier waarop die mij goed doet. Je eerste spits zit vreselijk in de wedstrijd met een onwijze jetlag en speelt als een natte krant, maar scoort toch gewoon weer. Je middenveld loopt als een trein. Je vleugelspelers kunnen zowel een man uitspelen als de combinatie aan gaan maar zijn ook niet te beroerd om mee terug te blijven verdedigen. En, voor het eerst sinds ik Feyenoord volg de afgelopen pakweg 30 jaar, heb je een bank waar vrijwel gelijkwaardige spelers op zitten voor alle linies. Ongekend luxe dit.
Het scheelt dat timber nu ook als 8 wordt gebruikt en niet als 10. Timber is een 8, geen 6 en ook geen 10. Stengs kan je ook nog op rechtsbuiten zetten inderdaad.

Je hebt nu wel ongekende luxe qua wissels inderdaad. Sinds 2005 is Feyenoord niet zo goed geweest.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
Slasher schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:54:

[Afbeelding]
Hier ook! Eerste keer met mijn zoon naar de kuip. Was een leuke wedstrijd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTjXu-MLqibVLMLrAKmTtWY6kmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RbSrSSIwZvsMfRQcuFVM6k70.jpg?f=fotoalbum_large

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat is dit nou jongens? Ik dacht dat Feyenoord zonde haar beide spitsen een scorend probleem zou hebben? Dit was niet de afspraak he :-(

Verwijderd

Nou, met Ten Hag gaat het ook niet zo lekker de laatste weken.

Is dat een A-B-Ctje?
Steijn voor de groep laten staan voor nu en toeslaan wanneer Ten Hag ontslagen word?

Nec - PSV begint 10 minuten later vanwege Var problemen.

Wat voor problemen? Hebben de beste mensen problemen met hun lenzen uit te doen? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2023 19:22 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:12
Feyenoord is lekker op dreef, was het vandaag (en afgelopen 3 weken) de rode loper, of kunnen ze dit ook brengen op Champions League niveau. Voor nu denk ik dat Feyenoord er veel beter voor staat dan vorig jaar op dit moment, dus die titel back-2-back begin ik langzamerhand wel in te geloven.
Wedstrijd tegen Celtic gaat een hoop duidelijk maken over de echte kwaliteiten verwacht ik. Zou mooi zijn als we een team blijken te hebben dat dit ook op Europees niveau op de mat kan leggen.

[ Voor 16% gewijzigd door DaWayne op 16-09-2023 19:46 ]

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:15
Ik had die bella-kotchap nog niet op het veld gezien, wat een beer van een vent. Ben benieuwd hoe hij speelt vandaag.

• tweakduke

tweakduke

Feyenoord liep lekker vanmiddag. PSV is ook leuk om naar te kijken, nu nog de afronding goed doen.

Maar dat moet wel goed komen.

Tweakers Discord

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Dit is wel een lekkere wedstrijd voor Cillessen hoor. Hoe vaker hij dit soort ballen krijgt, des beter hij wordt.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:03
PSV maakt het zo nog wel spannend, ze zijn zoveel beter en vele kansen, maar we weten vaak hoe dat afloopt.. Dit gaat ze ook niet de hele wedstrijd volhouden, dat ze eens een keer een goal maken >.<

• Snowdog
BAM!

Mooi dat de Jong iig een keer wat doet, meer dan verdiend

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:15
Snowdog schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:47:
PSV maakt het zo nog wel spannend, ze zijn zoveel beter en vele kansen, maar we weten vaak hoe dat afloopt.. Dit gaat ze ook niet de hele wedstrijd volhouden, dat ze eens een keer een goal maken >.<
U zei? Zomaar 2x in een minuut

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

tweakduke schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:23:
PSV is ook leuk om naar te kijken, nu nog de afronding goed doen.
Ik beleef de wedstrijd anders dan jij merk ik.
PSV speelt alsof ze al enkele goals voorstaan en het wel geloven en NEC, tja, die kunnen niet beter dan dit denk ik.
Voor mij als neutrale kijker een beetje een gezapig potje.

En hop, terwijl ik dit typ vliegen er twee in :P

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:47:
Met een 2-0 voorsprong? :+

• Snowdog
BAM!

Noa, nice, ze doen ff wat ze vergaten in de rest van de wedstrijd

• tweakduke

tweakduke

Superkiwi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:49:
[...]

Ik beleef de wedstrijd anders dan jij merk ik.
PSV speelt alsof ze al enkele goals voorstaan en het wel geloven en NEC, tja, die kunnen niet beter dan dit denk ik.
Voor mij als neutrale kijker een beetje een gezapig potje.

En hop, terwijl ik dit typ vliegen er twee in :P
Het was dan ook meer kunst en vliegwerk van NEC en wat slordigheid dat de goal even duurde.

Tweakers Discord

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

tweakduke schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:06:
[...]
Het was dan ook meer kunst en vliegwerk van NEC en wat slordigheid dat de goal even duurde.
Ik vertaal dat als: best goed keeperswerk van Cillessen.
Maar je hebt gelijk, gezien de kansen die PSV heeft gehad hadden er enkele in mogen liggen.

• tweakduke

tweakduke

Superkiwi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:14:
[...]

Ik vertaal dat als: best goed keeperswerk van Cillessen.
Maar je hebt gelijk, gezien de kansen die PSV heeft gehad hadden er enkele in mogen liggen.
Met 9 op schoten op doel bevestigen de cijfers deze uitspraak :)

Tweakers Discord

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:21
Lozano wilt te veel :p

• Napo
  • Niet online
Lichtelijk gemakkelijk zo'n strafschop.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:21
Die moet je toch altijd aan Lozano geven joh :p komaan

• Agent47

Agent47

Chucky vies arrogant omdat hij die penalty niet mag nemen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bosz is er klaar mee.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Snowdog
Agent47 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:58:
Chucky vies arrogant omdat hij die penalty niet mag nemen
Vanuit beide spelers wel begrijpelijk imo, maja lastig dat soort dingen.
Chucky zal het in z'n volgende wedstrijden moeten laten zien, hij had vandaag ook niet het geluk dat toen hij erin kwam PSV er weinig zin meer in had. Hij liet zelf ook niet zoveel zien though.
Pagina: 1 ... 56 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024