O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Float like a butterfly, sting like a bee.
Edit: Over rood gesproken, jezus wat veel rode shirts in het publiek
[ Voor 33% gewijzigd door Zingo op 30-08-2023 21:03 ]
Was de oproep van PSV, come on you boys in red!Zingo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:03:
Jezus, als je dat mag doen zonder kaart, wat moet je dan doen voor rood?
Edit: Over rood gesproken, jezus wat veel rode shirts in het publiek
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Veel plezier iedereen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PSV zit er inderdaad lekker strak bovenop!milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:11:
Ze vinden het wel lastig he! van blauw naar blauw spelen die schotten
Er staat dan ook maar één Schot op het veldmilotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:11:
Ze vinden het wel lastig he! van blauw naar blauw spelen die schotten
alleen die back is wel aardig die travenierNapo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:13:
[...]
Er staat dan ook maar één Schot op het veld
Die scheids, daar heb je niks aan. Normaliter is dit ook weer geel..carpebios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:16:
Die lange ballen heb je echt niets aan.
Komt uit Spanje, pakt zo nog iemand op de mond waarschijnlijk.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:17:
[...]
Die scheids, daar heb je niks aan. Normaliter is dit ook weer geel..
Die "elleboog"? Randgevalletje, dat wel, maar ik snap het ergens wel.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:17:
[...]
Die scheids, daar heb je niks aan. Normaliter is dit ook weer geel..
Het is allemaal heel leuk en mooi maar het belangrijkste moet gebeuren: scoren
En niet door de Rangers graag
Geen probleem als Rangers in eigen goal tikt.Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:21:
Dat was een kans
Het is allemaal heel leuk en mooi maar het belangrijkste moet gebeuren: scoren
En niet door de Rangers graag
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Precies waar Nederlandse ploegen zo vertrouwd mee zijn.
Veel beter, alsmaar die bal kwijt.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:22:
Boscagli zit er nog niet goed in, dat moet echt beter!
Goede vraag, wat gebeurd er toch buiten de camera’s om.dglavimans schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:24:
Waarom hebben onze jongens zoveel ruzie op het veld? :’)
Daar moet je meer mee doen dat soort talentenVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:25:
Ik heb het al gezien. PSV gaat in de val lopen en speelt EL dit seizoen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Verwijderd
Natuurlijk is het een beetje provocerend, maar het lijkt allemaal verdacht veel op vorig jaar. Je bent beter, maar verliest toch. Dat zie ik nu zomaar weer gebeuren.Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:26:
[...]
Daar moet je meer mee doen dat soort talenten
Met Veerman zijn traptechniek onder de maat
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Die van Dessers net ook, ik zit nog niet rustig.Maarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:20:
Pfoeh net naast.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Z'n rechterbeen kreeg een tik, kon hem nog neerzetten en daarna liet hij z'n voet hangen. Er was contact het had een pingel moeten zijn.carpebios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:33:
Niks aan de hand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
6? Had er 2 moeten geven, de rest had gekund, maar ook niet.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:34:
Scheids had die 6 gemiste gele kaarten mooi kunnen compenseren met een goedkope pingel, maar zelfs dat zit er niet in.
En bam!
nggyu nglyd
Mwa, 3 zeker.Quad schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:35:
[...]
6? Had er 2 moeten geven, de rest had gekund, maar ook niet.
En bam!
Tackle van achter en tweemaal te laat doorgaan op een speler met als gevolg bovenop een voet landen.
Laat psv nu maar gewoon scoren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
Gaat wel makkelijker als iemand gewoon geel krijgt en daarna nog eens.Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:36:
Ach jongens concentreer je niet zo op die scheidsrechter
Laat psv nu maar gewoon scoren
Al hoewel, PSV tegen 10 man…..ook niet echt een succesformule.
Nou dit inderdaadZingo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:35:
BAM! En nu meteen naar de 3-0 doorrennen!
Het is absoluut niet gespeeld.
Ik zou zeggen, nog minimaal 1 erbij
Ok, misschien wat teveel, das de emotie. Ik kijk hier op een bijzonder brakke WiFi van een hotel in the middle of nowhere en dat haperen maakt het allemaal nog net wat spannenderQuad schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:35:
[...]
6? Had er 2 moeten geven, de rest had gekund, maar ook niet.
En bam!
Precies, grootste gevaar was een vervelende tegengoal en 0-1 achter, nu kun je het gewoon uitspelen.milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:37:
Rangers moet nu komen met die lang en die belg meer ruimte, dit zit wel in de tas nu
Verwijderd
Kwam eerder ook al met een grote kans voor het doel.kezzza schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:38:
Ik zat me net mateloos te storen aan saibari, scoort hij gewoon
Dat heeft psv nodig tegen dit defensieve Rangers, een lopende aanvallende middenvelder
Ik kan altijd zo genieten van Veerman, zo'n begaafde speler vind ik dat
nggyu nglyd
Rangers of PSV?Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:39:
Vorige week kwam Rangers tweemaal op gelijke hoogte, beetje tegen de verhoudingen in. Nu maar gewoon uitlopen naar 3-0 en niet meer spannend maken.
Twente komt eraan!
persoonlijk ook altijd genoten van peter als trainer van vitesse! al zie ik het hele spelletje wat die wilt spelen hoge pressie nog niet helemaal terug.
[ Voor 20% gewijzigd door milotic op 30-08-2023 21:42 ]
Ja veerman zeker! Goal is vooral dankzij lang en hemHarribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:39:
[...]
Kwam eerder ook al met een grote kans voor het doel.
Dat heeft psv nodig tegen dit defensieve Rangers, een lopende aanvallende middenvelder
Ik kan altijd zo genieten van Veerman, zo'n begaafde speler vind ik dat
Ik vind het wel lekker, het is geen ballet.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:40:
Laat me raden, deze elleboog is ook geen geel? Echt, die scheids. Mafklapper.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)