En water is nat, maar er zijn gewoon regels.Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:41:
[...]
Ik vind het wel lekker, het is geen ballet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Toch speel je voetbal met je voeten en niet met je armen...Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:41:
[...]
Ik vind het wel lekker, het is geen ballet.
Eerst zien dat het gebeurt, dan zal ik het veroordelen. Tot die tijd houd ik wil van lekker veel door laten spelen.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:42:
[...]
Maar je zal zien dat iemand van PSV straks verkeerd naar een van Rangers kijkt en die scheids niet weet hoe snel hij die kaart moet trekken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Yep, that's another cook.Martinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:44:
Veerman mooie passtechniek, maar schieten op goal…jeetje
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dessers werd keurig afgefloten toch?toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:43:
[...]
Toch speel je voetbal met je voeten en niet met je armen...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar hij laat niet doorspelen, hij fluit (terecht) wel voor de overtredingen.Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:43:
[...]
Eerst zien dat het gebeurt, dan zal ik het veroordelen. Tot die tijd houd ik wil van lekker veel door laten spelen.
waren ook niet de makkelijkste ballen he!Martinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:44:
Dat kan je een keer de kop kosten
Volgende keer maar niet weer voetbalschoenen van de action
Ja dat kan hij beterMartinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:44:
Daarmee laat hij de spelers wel doorspelen in plaats van de Lahoz uit te hangen.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:45:
Maar hij laat niet doorspelen, hij fluit (terecht) wel voor de overtredingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Viel mij ook op inderdaad, Romalho had dat sowieso veel, maar vandaag ook weer een paar keer.Harribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:45:
Het valt me wel op dat er af en toe een psv-er uit glijdt
Dat kan je een keer de kop kosten
Volgende keer maar niet weer voetbalschoenen van de action
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is wat roestig, maar dat kan je eruit spelen.
Ken je het Schotse voetbal een beetje? Dit is wat ze doen.Grindtegel schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:46:
Glasgow is niet veel, het enige wat ze goed kunnen is heel hard achter de bal aanjagen. Dat gaat ze halverwege de 2e helft opbreken want die maken zoveel kilometers dat hou je niet vol, of ze moeten wel een superconditie hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bakayoko moet daar eigenlijk ook gewoon doorlopen in plaats van stoppen en wachten.ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:48:
Leuk Lang, zo'n panna, maar het levert verder echt 0,0 op..
Was het resultaat waarschijnlijk alsnog niets overigens.
Maar dat eerste half uur. Oei oei. Zoveel gekocht, maar echt goed is het echt nog niet.
De helft is binnen
Graag nog zo'n helft
Schouten is goed achterin. Verademing tov ramalho.
Heeft Bosz tot nu toe goed gezien
dat heeft even tijd nodig, ajax is toch ook nog niks? een huis bouw je ook niet in 3 maandenLZ86 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:49:
PSV na een half uur wel beter.
Maar dat eerste half uur. Oei oei. Zoveel gekocht, maar echt goed is het echt nog niet.
[ Voor 6% gewijzigd door milotic op 30-08-2023 21:50 ]
Je maakt een denkfout volgens mij. Dat je nieuwe spelers koopt wil niet zeggen dat ze direct ingespeeld zijn op elkaar.LZ86 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:49:
PSV na een half uur wel beter.
dat duscarpebios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:50:
[...]
Je maakt een denkfout volgens mij. Dat je nieuwe spelers koopt wil niet zeggen dat ze direct ingespeeld zijn op elkaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nee, zoals blijktGonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:49:
[...]
Ken je het Schotse voetbal een beetje? Dit is wat ze doen.
Wat kan je verwachten van de combinatie Dest en Lang, die spelen nu 9 dagen samen?carpebios schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:50:
[...]
Je maakt een denkfout volgens mij. Dat je nieuwe spelers koopt wil niet zeggen dat ze direct ingespeeld zijn op elkaar.
Schouten ontloopt dat aantal dagen niet veel. En dan nog Boscagli die recent pas terug is.
Bij een 1-1 krijg je een vechtwedstrijd. En dat kunnen die Schotten dan weer wel....Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:51:
Na rust moet die 2-0 er vlot in want als de 1-1 zomaar valt dan kan dat ook zomaar vervelend in de koppies gaan zitten. Dat moet je te allen tijde voorkomen.
Dit houden ze prima vol, dit is de speelstijl van de Rangers.Grindtegel schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:46:
Glasgow is niet veel, het enige wat ze goed kunnen is heel hard achter de bal aanjagen. Dat gaat ze halverwege de 2e helft opbreken want die maken zoveel kilometers dat hou je niet vol, of ze moeten wel een superconditie hebben.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dachten we vorig jaar ook, nouja, wel iets andere wedstrijd. Maar zolang het niet 2-0 is, is alles mogelijk. PSV had de 2-0 al moeten maken. Echt grote kansen hebben ze niet gehad, maar genoeg halve kansen waar ze wat meer mee kunnen doen. Ook jammer dat Veerman z'n vizier op de maan staat. Vandaag zou zo'n goal wel echt veel waarde hebben.toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:55:
[...]
Dit houden ze prima vol, dit is de speelstijl van de Rangers.
Schouten in plaats van Ramalho, echt een verademing zowel positioneel als verdedigend als net zijn passes, dat straalt rust uit.
Sangare doet geen gekke dingen tot nog toe, waar die heel vaak een aantal domme balken verliest.
De linkerkant is in verhouding wel echt gevaarlijker (komt aanvallend meer vanaf) dan de rechterkant, waarbij ik denk dat dit vooral door Dest komt met de overlap die hij steeds creëert.
Slechtste man op t veld denk ik de arbiter, die mag van mij best wel veel door laten gaan (zo ook dat tikje bij de wang van de Jong, daar vind ik fluiten en doorgaan prima) maar de actie op veerman, veel te laat en vol op de voet, daar moet hij geel geven, spelers mogen ook wel iets beschermd worden. Zo nog wel een paar momenten dat i.m.o. wel over het randje was. Dat zijn momenten waar je later (ik hoop van niet, dat het beschaafd blijft) als het uit de hand loopt van zou kunnen zeggen dat je dat kan voorkomen door op die momenten de grens duidelijk (er) te stellen.
InderdaadWertha schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:52:
[...]
Bij een 1-1 krijg je een vechtwedstrijd. En dat kunnen die Schotten dan weer wel....
De vorige wedstrijd viel het mij op hoeveel energie die Schotten nog hadden in het laatste kwartier toen het moest gebeuren.
Zover wil je het niet weer laten komen lijkt me
Dat moment heeft hij aan het einde van de eerste helft op het middenveld al gehadjbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:58:
Sangare doet geen gekke dingen tot nog toe, waar die heel vaak een aantal domme balken verliest.
[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 30-08-2023 22:08 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vind de shirts van PSV dit jaar niet zo mooi, mis het wit erin.Maarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:09:
Sorry PSV, maar de sponsor op de borst blijft er hetzelfde uitzien als het testje bij de oogarts.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zo, na een kutbegin zag ik de bui al hangen, maar gelukkig heeft PSV nu wel het duidelijke kwaliteitsverschil uitgebuit.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:25:
Ik heb het al gezien. PSV gaat in de val lopen en speelt EL dit seizoen.
Oi, moet dat?Maarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:13:
JAAAAAAAA
SAIBARI JE BENT EEN HELD
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op naar de loting. Wanneer is die eigenlijk?
Sorry meneer T. Kist!
Gaarne stuur ik uw hoofd weer terug naar uw woonplaats.
Gr. Meneer _E.
Inderdaad. Best veel mensen (lees ook op andere voetbalfora e.d. ) vonden de investeringen van Psv best hoog en daar best risico aan zitten. Maar zoals het er nu voor staat zijn het goede investeringen geweest en betaalt het zich dubbel en dwars uit.DeKever schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:14:
De zilvervloot vaart binnen!
Dat risico moet je nemen
Zelfs dan is het wat kielekiele als er geen spelers weggaan (met name Sangare).jbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:16:
[...]
Inderdaad. Best veel mensen (lees ook op andere voetbalfora e.d. ) vonden de investeringen van Psv best hoog en daar best risico aan zitten. Maar zoals het er nu voor staat zijn het goede investeringen geweest en betaalt het zich dubbel en dwars uit.
Nou nou, niet te hard van stapel lopen. Eerst maar vechten met Feyenoord om plekje 2 achter Ajax.jbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:16:
[...]
Inderdaad. Best veel mensen (lees ook op andere voetbalfora e.d. ) vonden de investeringen van Psv best hoog en daar best risico aan zitten. Maar zoals het er nu voor staat zijn het goede investeringen geweest en betaalt het zich dubbel en dwars uit.
nggyu nglyd
Als club mag je natuurlijk nooit je beleid daar op maken, voor hetzelfde geld was de loting wel zwaar geweestjbdeiman schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:16:
[...]
haal je lekker bazoer op net zo goedmilotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:18:
Dat er miljoenen geboden worden voor zon sangare begrijp ik eerlijk gezegd ook totaal niet
En toch lopen er hele volksstammen met zo'n lelijk shirtje en volgend jaar gewoon weer.Martinusz schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:11:
[...]
Vind de shirts van PSV dit jaar niet zo mooi, mis het wit erin.
*Kijkt naar ranglijst*Quad schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:18:
[...]
Nou nou, niet te hard van stapel lopen. Eerst maar vechten met Feyenoord om plekje 2 achter Ajax.
*Kijkt naar quote*
*Kijkt naar ranglijst*
Nee, ik zie dat nog niet.
Die is inderdaad goed bezig. Leuke speler om naar te kijkenElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:
Woei! Saibari draait ze helemaal dol joh!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dan verkoop je toch de grond boot?Exocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:
[...]
Als club mag je natuurlijk nooit je beleid daar op maken, voor hetzelfde geld was de loting wel zwaar geweest
nee joh haha die kunnen nog niet eens een normale voorzet geven maak je niet drukHarribo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:22:
Ik ben er nog niet helemaal gerust op, Rangers komt dichterbij
nggyu nglyd
U zei?milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
nee joh haha die kunnen nog niet eens een normale voorzet geven maak je niet druk
Psv moet er tegen aanmilotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
nee joh haha die kunnen nog niet eens een normale voorzet geven maak je niet druk
Precies, een kutvoorzet valt dan net precies gelukkig.milotic schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
nggyu nglyd
Via een PSV speler ook nog.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jb2VcAqFar7TBujuHaJJYW4A.jpg?f=user_large)