Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het zal wel aan mijn liggen.
en de kleinste man van het veld (?) scoort ook
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
nggyu nglyd
Weer een Portugese club minder in Europa
Inderdaad, er liggen inmiddels al 2 Portugese clubs uit Europa.Harribo schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:00:
Sk Brann heeft Arouca eruit gewipt.
Weer een Portugese club minder in Europa
OFFICIEEL: Arouca strandt in de Conference League, waardoor Portugal al twee troeven kwijt is. En de 'r' zit nog niet eens in de maand. Je kunt Portugal niet eens meer met goed fatsoen een concurrent noemen. pic.twitter.com/nfHj5VsahK
— Michel Abbink (@sportzeloot) 17 augustus 2023
Vind die laatste zin van de tweet beetje voorbarig. De afgelopen jaren hebben de Portugese clubs veel punten gesprokkeld in de CL en ze hebben er dit jaar daar nog 2 standaard inzitten. Je kan er pas iets over zeggen als de poule schema's bekend zijn mijn inziens.Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:10:
[...]
Inderdaad, er liggen inmiddels al 2 Portugese clubs uit Europa.
[Embed]
Ainda nenhuma equipa portuguesa conseguiu chegar à fase de grupos da Conference League.
— B24 (@B24PT) 17 augustus 2023
𝟐𝟎𝟐𝟏/𝟐𝟐
Paços (3V 1D): eliminado pelo Tottenham no play-off
Santa Clara (5V 1D): eliminado pelo Partizan no play-off
𝟐𝟎𝟐𝟐/𝟐𝟑
Vitória SC (1V 1E 2D): eliminado pelo Hajduk na 3.ª… pic.twitter.com/WDg5XRCBpK
Zeker omdat het niet eerste keer is dat Portugal zo vroeg al clubs verliest.
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 17-08-2023 21:19 ]
Lekker hoog van de toren blazen door Abbink..
nggyu nglyd
Het gat tussen Nederland en Portugal is wel aanzienlijk op dit momentQuad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:18:
Tsja als alle NL clubs na de winterstop er al uitgekegeld zijn en Portugal 2 finalisten kan leveren, staan zij gewoon boven ons.
Lekker hoog van de toren blazen door Abbink..
/f/image/kqcftx5IX6nZMVcD0Jhc7G6Z.png?f=fotoalbum_large)
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2024.html
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 17-08-2023 21:24 ]
Ik doel op dit seizoen. Moet wel gek lopen wil het een probleem veroorzaken.Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:22:
[...]
Het gat tussen Nederland en Portugal is wel aanzienlijk op dit moment
[Afbeelding]
nggyu nglyd
Maar die stand is voor dit seizoen... Nederland inhalen dan moeten er bijzondere dingen gebeuren.Quad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:25:
[...]
Ik doel op dit seizoen. Moet wel gek lopen wil het een probleem veroorzaken.
nggyu nglyd
2.000 of 1.900 punten, scheelt niet veel.Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:26:
[...]
Maar die stand is voor dit seizoen... Nederland inhalen dan moeten er bijzondere dingen gebeuren.
nggyu nglyd
Zullen mama en papa Gaaei blij mee zijn dat zoonlief naar het buitenland gaat.
Edit: De steekpass van van Bommel, jammer dat die niet beloond werd als assist, die was heerlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 17-08-2023 21:53 ]
nggyu nglyd
Ah zo - voor dit seizoen maakt het niet uit - Europese plekken worden uitgedeeld over een periode van 5 jaar, daar heeft Abbink het ook over, wat dat betreft kan Portugal 'ons' al bijna niet meer inhalen.
Klopt, maar ze hebben 3 clubs die punten sprokkelen welke door 5 gedeeld worden.
Dus ze moeten het zeer goed gaan doen als ze geen groot gat willen krijgen.
Ze hebben nog 4 clubs nu en wordt gedeeld door 6.Deadsy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:59:
[...]
Klopt, maar ze hebben 3 clubs die punten sprokkelen welke door 5 gedeeld worden.
Dus ze moeten het zeer goed gaan doen als ze geen groot gat willen krijgen.
Dit inderdaad. En de komende 2 jaar verliezen ze voor de ranking steeds meer punten dan NL. Denk dat we Portugal nog wel even voorblijven, vizier kan op Frankrijk.Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:11:
[...]
Ze hebben nog 4 clubs nu en wordt gedeeld door 6.
---
En wat is Dani de Wit een irritante speler zeg. Gemene overtredingen.
Regeren is vooruitschuiven
nggyu nglyd
Je kijkt naar Frankrijk?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik snap dat prima. Subtop, inclusief Europese wedstrijden, dus ideale plek voor hem om ervaring op te doen. En met alle respect voor Twente, die gaan echt niet in de top 3 eindigen.Player1S schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:55:
Dat Ajax Unuvar aan Twente heeft uitgeleend kan ik maar moeilijk begrijpen. Ajax vind hem blijkbaar nog niet goed genoeg voor het eerste maar wil dus wel dat hij speelminuten krijgt. En dan lenen ze hem uit aan een club die zomaar een directe concurrent kan zijn dit seizoen als beide de lijn van de laatste paar wedstrijden 22/23 door zetten.
Op de lijn ja, daar was ie altijd al sterk in. Passen is nog steeds niks toch?Quad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:35:
[...]
Ik had Unnerstall voor Ajax ook geen gekke gedachte gevonden. Is bij Twente echt wel goed goed geworden.
Hij kreeg ook niet bepaald de kans van Ten HagGonadan schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:32:
[...]
Dat deed hij ook niet, dus die keuze was snel gemaakt.
Ik heb ook nog gezegd top 3. Maar p4 moet best mogelijk zijntoolkist schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:07:
[...]
Ik snap dat prima. Subtop, inclusief Europese wedstrijden, dus ideale plek voor hem om ervaring op te doen. En met alle respect voor Twente, die gaan echt niet in de top 3 eindigen.
Volgens mij heeft helemaal niemand iets aan een lijnkeeper. Dat komt er dan op neer dat je dus maar met 10 man op het veld kan lopen aanpielen.toolkist schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:32:
[...]
Op de lijn ja, daar was ie altijd al sterk in. Passen is nog steeds niks toch?
Een nuttige keeper is ook veldspeler. Vroeger noemde je dat de vliegende keeper. De Menzo's, Onana's of de Van Grinsvens (Oude FC Den Bosch held.)
Clubs die altijd op de helft van de tegenstander willen voetballen hebben dus niks aan zo'n zak hooi op de doellijn. PSV, onder aanvoering van Bosz, gaat straks ook kritisch naar de keeper kijken. En dan breekt vast de pleuris weer uit op De Herdgang.
Google laat zien dat er geen logische oplossing is en dagpassen het alternatief is, zie ik iets over het hoofd? Ik zou het jammer vinden als er geen digitale aanbieder is voor de eredivisie.
De primaire taak van een keeper is de bal stoppen voor hij de goal in vliegt. Dat is precies wat een lijnkeeper goed kan. Pas daarna komt ergens de eigenschap van het leuk meevoetballen om de hoek.
Dat Unnerstal een van de beste lijnkeepers in Nederland is laat hij al jaren zien, ook al in zijn tijd bij PSV. Hadden we Unnerstal maar nooit ingeruild tegen Drommel bij Twente. Die lachen zich nog iedere dag de ballen uit hun broek dat ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Nee, aldus de ESPN website:Blaauw87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:18:
Is er een manier om de eredivisie (legaal) te kunnen bekijken zonder een tv abonnement te hebben? Ik heb zelf al een half jaar geen tv abonnement meer en kon via mijn zwager de wedstrijden nog wel zien (via KPN iTV). Nu heeft hij zijn abonnement ook aangepast naar alleen internet ivm lagere kosten.
Google laat zien dat er geen logische oplossing is en dagpassen het alternatief is, zie ik iets over het hoofd? Ik zou het jammer vinden als er geen digitale aanbieder is voor de eredivisie.
https://espnnl.zendesk.co...reeks-bij-ESPN-abonneren-Een abonnement op ESPN is exclusief verkrijgbaar via een tv-aanbieder.
Wel jammer op zich ja, dat ESPN niet een streaming abonnement heeft bijv.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 18-08-2023 09:27 ]
Omdat hij bij de kansen die hij kreeg niet voor het team speelde, niet luisterde en er een potje van maakte. 100% aan zichzelf te wijten.toolkist schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:35:
Hij kreeg ook niet bepaald de kans van Ten Hag
Ik vond het jammer want de potentie zat er al in, maar als je geen teamspeler bent pas je gewoon niet bij Ajax helaas.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Man man man wat slecht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zat ook al te zoeken, maar was tot dezelfde conclusie gekomen.Vos schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:24:
[...]
Nee, aldus de ESPN website:
[...]
https://espnnl.zendesk.co...reeks-bij-ESPN-abonneren-
Ziggo Sport geldt helaas hetzelfde voor.
Ja en best dom ook. Ik zou er gerust voor betalen (deed ik bij Foxsports ook), maar het bestaat niet. Nu is het TV-abbo van mijn buurman aan mijn ESPN-account gekoppeld.Vos schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:24:
[...]
De stelling was ook niet top-3, maar "directe concurrent voor Ajax"toolkist schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:07:
[...]
Ik snap dat prima. Subtop, inclusief Europese wedstrijden, dus ideale plek voor hem om ervaring op te doen. En met alle respect voor Twente, die gaan echt niet in de top 3 eindigen.
Regeren is vooruitschuiven
Kudus is een fantastische speler en heeft geweldige dingen laten zien, maar in 3 jaar Ajax heeft hij nooit echt de kar kunnen trekken / over langere tijd kunnen laten zien dat hij er met kop en schouders bovenuit stak. Wat mij betreft niet een heel erg groot verlies.
Verwijderd
Canal digitaal. TV app inclusief ESPN voor 14,95 p/m.Blaauw87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:18:
Dit inderdaad, ik zit al jaren zonder tv (of bij aanbieders die geen ESPN/Fox sports aanbieden) en los het ook op deze manier op. App op de tv en je kunt gewoon kijken. Maandelijks opzegbaar dus in de zomer kun je eventueel ook prima pauze nemen als je wat kosten wilt besparen. Ik neem jaarlijks contact op met de vraag of er een variant van het oude FS go terug kan komen voor mensen die in onze situatie zitten, en elk jaar krijg ik een soortgelijke reactie terug: Ja we weten dat dit een wens is en we zoeken uit of we het in de toekomst aan kunnen bieden, maar technisch is het niet mogelijk (Vreemd, want ik heb het als abo toch minimaal 2 jaar afgenomen in het verleden).Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:20:
[...]
Canal digitaal. TV app inclusief ESPN voor 14,95 p/m.
Had het er gisteren ook al over met een maatje van me. Heb bij Kudus altijd het idee gehouden dat er zoveel meer in zit. Bij vlagen zie je zn klasse, maar zelden over langere periodes of dat hij in wedstrijden echt het verschil maakte. Is ook altijd net even te veel geblesseerd geweest en het lijkt ook gewoon vaak alsof hij net niet dat stapje extra zet ofzo.Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:11:
Geruchten worden sterker dat Kudus naar WHU gaat voor 47 miljoen euro. Dan heeft Ajax toch flink wat geld opgehaald deze zomer.
Kudus is een fantastische speler en heeft geweldige dingen laten zien, maar in 3 jaar Ajax heeft hij nooit echt de kar kunnen trekken / over langere tijd kunnen laten zien dat hij er met kop en schouders bovenuit stak. Wat mij betreft niet een heel erg groot verlies.
[Afbeelding]
Denk dat 47 miljoen echt een prima deal is eigenlijk.
Dat is een interessante topic, hoe is je ervaring begreep dat in het verleden het vaak zo was dat het beeld slecht was/haperde is dat nog steeds zo?Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:20:
[...]
Canal digitaal. TV app inclusief ESPN voor 14,95 p/m.
Alle kanalen van ESPN zijn inbegrepen bij de 14,95?
Als ik dit zo lees is de beeldkwaliteit soms wel een issue: Ervaringen met Canal Digitaal live TV app
[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 18-08-2023 10:50 ]
Ik ervaar geen haperingen bij de uitzendingen en heb ook niet te klagen over de beeldkwaliteit. Ik ben overigens geen fan van hun app (op een samsung tv), maar dat is persoonlijk. En alle kanalen zijn inclusief inderdaad.Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:46:
[...]
Dat is een interessante topic, hoe is je ervaring begreep dat in het verleden het vaak zo was dat het beeld slecht was/haperde is dat nog steeds zo?
Alle kanalen van ESPN zijn inbegrepen bij de 14,95?
Als de lijn zich door trekt absoluut een groot verlies. Creatief, onberekenbaar en scoort. Ja het is lastig als back erachter omdat hij onvoorspelbaar is en hij is wel eens stuk, maar ik geniet wel van zijn spel.Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:11:
Geruchten worden sterker dat Kudus naar WHU gaat voor 47 miljoen euro. Dan heeft Ajax toch flink wat geld opgehaald deze zomer.
[Afbeelding]
Echter kunnen we het geld ook prima gebruiken en als hij dan toch al weg wil laten we dan maar goed cashen
Misschien een beetje daarvan gebruiken om toch Ito los te weken en als Sutalo dan ook daadwerkelijk lukt staat er wel wat uiteindelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot nu toe een compleet mislukte transferzomer voor Feyenoord. Het lukt maar niet om gericht op de paar plekken waar t nodig is te versterken.
Het gemis van Szymanski en Kokcu gaat ons opbreken in dit seizoen. En tot nu toe lukt het totaal niet dit op te lossen. Zodra Feyenoord een dobber uitgooit, gaat PSV er met het target vandoor omdat die veel daadkrachtiger zijn.
Die middenvelder uit Kroatie gaat ws ook niet door, die gaat naar Zagreb. En die andere Kroaat blijft het ook angstvallig stil over.
Hebben ze verder dan totaal geen gerichte versterkingen op t oog?
Ajax heeft nu, na een matig begin, toch wel wat spelers binnen, PSV kaapt onze targets weg en versterkt zich ook goed. Maar wij?
[ Voor 48% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 13:07 ]
Dat zijn wel de bruto bedragen he..Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:11:
[Afbeelding]
Ik vraag me af wat er bij een Alvarez en Kudus aan de strijkstok blijft hangen
Verwijderd
Slot kan zijn oude favorieten maar moeilijk loslaten, Idrissi, Zerouki,Stengs etc.. Dat vind ik ook jammer want het zijn geen slechte spelers, maar of je ze nu nodig hebt? Maar we gaan het zien, is nog wel wat vroeg om ze allemaal af te schrijven.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:04:
Pfff, Feyenoord schijnt Idrissi bijna binnen te hebben......
Tot nu toe een compleet mislukte transferzomer voor Feyenoord. Het lukt maar niet om gericht op de paar plekken waar t nodig is te versterken.
Het gemis van Szymanski en Kokcu gaat ons opbreken in dit seizoen. En tot nu toe lukt het totaal niet dit op te lossen. Zodra Feyenoord een dobber uitgooit, gaat PSV er met het target vandoor omdat die veel daadkrachtiger zijn.
Die middenvelder uit Kroatie gaat ws ook niet door, die gaat naar Zagreb. En die andere Kroaat blijft het ook angstvallig stil over.
Ajax heeft nu, na een matig begin, toch wel wat spelers binnen, PSV kaapt onze targets weg en versterkt zich ook goed. Maar wij?
PSV heeft toch alleen de spits gekocht, en daarvoor hebben wij de Japanner ? Dat lijkt mij hopelijk de betere deal plus merchandise naar Japan.
Mooi overzicht. Ik dacht dat Ajax ook nog een opleidingsvergoeding kreeg voor Onana, iets van 800k? Die salarissen van Tadic, Timber en Alvarez scheelt trouwens ook enorm, dat is bijna 15 miljoen bij elkaar op jaarbasis.Gynnad schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:11:
[Afbeelding]
Die middenvelder was ook maar een gerucht he. Kost een paar miljoen dus was ook zeker geen versterking voor de basis.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:04:
Die middenvelder uit Kroatie gaat ws ook niet door, die gaat naar Zagreb.
Is dit die gast die 2 seizoenen terug bij Ajax compleet mislukte?LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:04:
Zo ja, veel plezier ermee inderdaad...
Het bedrag zegt weinig? Zie vorig jaar bijvoorbeeld.D-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:25:
[...]
Die middenvelder was ook maar een gerucht he. Kost een paar miljoen dus was ook zeker geen versterking voor de basis.
Zat vorig jaar ook al bij Feyenoord op huurbasisMegupe schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:27:
[...]
Is dit die gast die 2 seizoenen terug bij Ajax compleet mislukte?
Zo ja, veel plezier ermee inderdaad...
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 18-08-2023 13:29 ]
Slot had al contact gehad met Lang en die verdediger (weet even niet hoe ie heet) waardoor wij uiteindelijk met Beelen zitten. En heel snel daarna kaapt PSV ze weg. En inderdaad die spits, maar ik denk dat wij met Ueda daar de betere deal hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Slot kan zijn oude favorieten maar moeilijk loslaten, Idrissi, Zerouki,Stengs etc.. Dat vind ik ook jammer want het zijn geen slechte spelers, maar of je ze nu nodig hebt? Maar we gaan het zien, is nog wel wat vroeg om ze allemaal af te schrijven.
PSV heeft toch alleen de spits gekocht, en daarvoor hebben wij de Japanner ? Dat lijkt mij hopelijk de betere deal plus merchandise naar Japan.
Nu ben ik niet heel rouwig om geen Lang (vind ik maar een naar mannetje) maar toch steekt het een beetje, dat het bij Feyenoord sinds dat bijna faillisement ontbreekt aan daadkracht en men iets té voorzichtig is geworden. PSV heeft toch ook dikke problemen gehad, maar die doen dit dan weer wel. Met als resultaat dat ze qua NL ploegen gewoon het verst zijn nu.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 13:33 ]
Je bedoelt middenvelder Schouten? Daarvoor heeft Slot nu Zerouki gehaald. En met Schouten had je hetzelfde probleem met Wieffer gehad als nu dus wat dat betreft maakt het uiteindelijk niet uit. Wij missen juist een ander type dat aanvullend is op types als Schouten, Zerouki of Wieffer.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:32:
[...]
Slot had al contact gehad met Lang en die verdediger (weet even niet hoe ie heet) waardoor wij uiteindelijk met Beelen zitten. En heel snel daarna kaapt PSV ze weg.
Bij Beelen hebben wij PSV juist afgetroefd want die kon volgens mij naar de complete top vijf minus Ajax.
De tijd zal het leren of PSV misschien juist teveel risico heeft genomen. Ik denk dat het op zich terecht is dat Feyenoord dat na het echec met Bosz (wel typisch dan....) niet meer wil.PSV heeft toch ook dikke problemen gehad, maar die doen dit dan weer wel. Met als resultaat dat ze qua NL ploegen gewoon het verst zijn nu.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 18-08-2023 13:39 ]
Tja, PSV verkoopt gewoon even de grond onder het stadion aan de gemeenteD-e-n schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:37:
[...]
Je bedoelt middenvelder Schouten? Daarvoor heeft Slot nu Zerouki gehaald. En met Schouten had je hetzelfde probleem met Wieffer gehad als nu dus wat dat betreft maakt het uiteindelijk niet uit.
Bij Beelen hebben wij PSV juist afgetroefd want die kon volgens mij naar de complete top vijf minus Ajax.
[...]
De tijd zal het leren of PSV misschien juist teveel risico heeft genomen. Ik denk dat het op zich terecht is dat Feyenoord dat na het echec met Bosz (wel typisch dan....) niet meer wil.
Maar bij ons was het grote probleem ook een selectie die veel verdiende, maar totaal geen restwaarde had. En ze kostten ook nog eens best geld. Dat doet PSV nu atm niet. Zijn een tik slimmer bezig dan wij in het verleden.
Overigens een kwestie van tijd voordat ze v Bommel wegkapen bij AZ denk ik zo.
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 13:58 ]
Pas op, hoe gek dat verhaal ook is, daar mag je hier geen grapjes over makenLZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:39:
[...]
Tja, PSV verkoopt gewoon even de grond onder het stadion aan de gemeente
XXXVI
Weet niet meer waarvan, maar ik heb die naam vaker gehoord in t verleden. Wellicht dat de PSV fans mijn geheugen kunnen opfrissen?
Pepi, Lang, (geen Kous, jammer), Schouten en TIllman.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Of dat de voltreffers zijn die PSV nodig had, we zullen het zien.
Overigens zijn er nog geruchten dat er nog een Amerikaanse verdediger komt. Of dat Dest is of een ander zullen tzt wel zien.
nauwelijks opgevallen, hoef je als feyenoord-fan wat mij betreft niet blij mee te zijnVos schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:29:
[...]
Zat vorig jaar ook al bij Feyenoord op huurbasis. Was naar mijn weten basis na de winterstop?
Ben ik ook nietMegupe schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:10:
[...]
nauwelijks opgevallen, hoef je als feyenoord-fan wat mij betreft niet blij mee te zijn
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 14:53 ]
Beiden dank voor de suggestie! Ik zie dat ESPN eredivisie er inderdaad bij zit, kan je meer vertellen of zo'n account ook te delen is? Laatste tijd zie je content aanbieders steeds vaker blokkades opgooien dat het delen van een account niet meer kan.Jacub86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:33:
[...]
Dit inderdaad, ik zit al jaren zonder tv (of bij aanbieders die geen ESPN/Fox sports aanbieden) en los het ook op deze manier op. App op de tv en je kunt gewoon kijken. Maandelijks opzegbaar dus in de zomer kun je eventueel ook prima pauze nemen als je wat kosten wilt besparen. Ik neem jaarlijks contact op met de vraag of er een variant van het oude FS go terug kan komen voor mensen die in onze situatie zitten, en elk jaar krijg ik een soortgelijke reactie terug: Ja we weten dat dit een wens is en we zoeken uit of we het in de toekomst aan kunnen bieden, maar technisch is het niet mogelijk (Vreemd, want ik heb het als abo toch minimaal 2 jaar afgenomen in het verleden).
Mwaaa ik vind dat hij het best goed heeft gedaan, zeker later in het seizoen. Maar ik hoop niet dat het ten koste gaat van Paixao. Prima backup voor hem, maar deze jongen moet nu wel de kans gaan krijgen. Als Ivanusec geschikt is voor de 10 positie lijkt me dat een zinnige aankoop. Maar hij speelt nu ook linksbuiten dus met Idrissi en Paixao en Ivanusec lijkt me dat nogal onzinning.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:25:
[...]
Ben ik ook niethad liever een versterking gezien. Nu huren we een middelmaatje.
Middenveld in balans krijgen lijkt nog best ingewikkeld. Zondag Sparta uit, mag hopen dat Feyenoord hier wat gaat laten zien. Best een pittige tegenstander als je er nog niet helemaal lekker in zit.
Nouja, ze willen Ivanusec (als het uberhaupt doorgaat) als 10. Maar die man is doorgebroken op links.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:13:
[...]
Mwaaa ik vind dat hij het best goed heeft gedaan, zeker later in het seizoen. Maar ik hoop niet dat het ten koste gaat van Paixao. Prima backup voor hem, maar deze jongen moet nu wel de kans gaan krijgen. Als Ivanusec geschikt is voor de 10 positie lijkt me dat een zinnige aankoop. Maar hij speelt nu ook linksbuiten dus met Idrissi en Paixao en Ivanusec lijkt me dat nogal onzinning.
Middenveld in balans krijgen lijkt nog best ingewikkeld. Zondag Sparta uit, mag hopen dat Feyenoord hier wat gaat laten zien. Best een pittige tegenstander als je er nog niet helemaal lekker in zit.
Ik vraag me ernstig af of je m wel op 10 moet zetten. Ik had daar Stengs neergezet en een rechtsbuiten aangetrokken, of daar Paixiao neerzetten en Ivanusec alsnog op Linksbuiten. In dat licht maakt het Idrissi echt een verspilling van centen. En dan is het nog huur ook.
Noa Lang geblesseerd en gaat waarschijnlijk Rangers missen
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2023 17:23 ]
Is hij Lang geblesseerdLZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:27:
<knip>
Noa Lang geblesseerd en gaat waarschijnlijk Rangers missen
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2023 17:23 . Reden: Quote aangepast ]
Dat woordgrapje is al Lang niet grappig meer.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Was ook semi serieus bedoeld, want vorige keer dat hij geblesseerd was duurde het uiteindelijk maar 1 dag. Dus wel benieuwd wat nu de prognose was.Ramzzz schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
Bosz spreekt over minimaal 2 potjes nu. Hij neemt m ook niet mee naar Gelderland. Eerst maar eens zien inderdaadPompi schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Was ook semi serieus bedoeld, want vorige keer dat hij geblesseerd was duurde het uiteindelijk maar 1 dag. Dus wel benieuwd wat nu de prognose was.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 16:22 ]
Haha dit grapje komt nog vaak Langs dit seizoenRamzzz schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:14:
[...]
XXXVI
Schouten is wel een goede speler hoor niks mis meeElPaco schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:03:
[...]
Pepi, Lang, (geen Kous, jammer), Schouten en TIllman.
Of dat de voltreffers zijn die PSV nodig had, we zullen het zien.
Overigens zijn er nog geruchten dat er nog een Amerikaanse verdediger komt. Of dat Dest is of een ander zullen tzt wel zien.
Toen ik niet lang geleden kritisch was op de beeldvorming over transferbeleid van de top drie en hun status werd ik aardig onder vuur genomen, Feyenoord was al wekenlang compleet en er helemaal klaar voor.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:04:
Maar als ik jou nu zo hoor denken toch niet alle supporters er zo over. Heeft die beeldvorming te maken met de recente prestaties of heb je dit gevoel al langer?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Stukje gevoel, als je FR12 volgt dan heeft Feyenoord overal interesse in, maar de echte toppers lukt niet en valt men terug op de oude bekenden. Dat plus een slechte start maakt het beeld niet positief.Gonadan schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:13:
[...]
Toen ik niet lang geleden kritisch was op de beeldvorming over transferbeleid van de top drie en hun status werd ik aardig onder vuur genomen, Feyenoord was al wekenlang compleet en er helemaal klaar voor.
Maar als ik jou nu zo goed denken toch niet alle supporters er zo over. Heeft die beeldvorming te maken met de recente prestaties is heb je dit gevoel al langer?
Echter als ze winnen vh weekend en geweldig spelen is dat ook zo weer omgeslagen.
Ik heb het gevoel vooral gekregen toen ze Kokcu voor te weinig lieten gaan en Szymanski lieten lopenGonadan schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:13:
[...]
Toen ik niet lang geleden kritisch was op de beeldvorming over transferbeleid van de top drie en hun status werd ik aardig onder vuur genomen, Feyenoord was al wekenlang compleet en er helemaal klaar voor.
Maar als ik jou nu zo goed denken toch niet alle supporters er zo over. Heeft die beeldvorming te maken met de recente prestaties of heb je dit gevoel al langer?
Daarna duurde het wel erg lang voordat daar vervanging voor kwam en had ik zo mijn bedenkingen. De pot tegen Fortuna was de druppel/ eye opener. Toen was het extreem zichtbaar dat het middenveld gewoon kut is atm en dat ze totaal niet voortmaken dat op te lossen. En je ziet dat ze in echte Feyenoord manieren terugvallen. Vooral oude bekenden aantrekken die eigenlijk geen échte stap voorwaarts zijn.
Begrijp me niet verkeerd, Idrissi is een upgrade als dan Paixiao weer naar rechts kan en Stengs naar het middenveld kan.
Maar ze hadden ook voor een beetje kwaliteit hoger dan Idrissi kunnen gaan. Ik mis een beetje die doorzetting.
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2023 17:42 ]
Ja precies. De waan van de dag op FR12 is altijd erg bipolairVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:23:
[...]
Stukje gevoel, als je FR12 volgt dan heeft Feyenoord overal interesse in, maar de echte toppers lukt niet en valt men terug op de oude bekenden. Dat plus een slechte start maakt het beeld niet positief.
Echter als ze winnen vh weekend en geweldig spelen is dat ook zo weer omgeslagen.
Maar daar kijk ik niet vaak, maar ik deel het sentiment wel. Nu hebben we geld en kunnen we doorpakken om eens de stap te zetten. En wéér doen ze het niet / lukt het niet.
Terwijl PSV ze links en rechts inlijft. Dat doorpakken moet Feyenoord ook eens gaan doen.
Al moet ik zeggen dat ik ons vorig jaar aan het begin van het seizoen niet hoger dan p4 of 5 had ingeschat. En vervolgens worden we kampioen met overmacht.
Ik weet niet of veelvuldig delen voor problemen zorgt, maar ik log af en toe bij mijn ouders in als ik samen een wedstrijd wil kijken. Dan kun je via je account vrij makkelijk inloggen en dat heeft tot op heden geen probleem opgeleverd.Blaauw87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:01:
[...]
Beiden dank voor de suggestie! Ik zie dat ESPN eredivisie er inderdaad bij zit, kan je meer vertellen of zo'n account ook te delen is? Laatste tijd zie je content aanbieders steeds vaker blokkades opgooien dat het delen van een account niet meer kan.
Bij Szymanski hebben ze zich gewoon laten piepelen. Ze hadden een clausule voor koop voor 10m, maar ze dachten dat de huur zo goed als rond was dus hebben ze die niet gelicht. De dag nadat de koop clausule verliep wilde kamp Szymanski ineens een permanente deal, maar was hij onbetaalbaar voor Feyenoord geworden. 10m voor Szymanski was een koopje geweest en dan had je qua creativiteit geen enkel probleem gehad. Je geeft (bijna) hetzelfde geld uit aan Zerouki, Timber en straks die Kroaat als dat wel rond komt.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:40:
Ik heb het gevoel vooral gekregen toen ze Kokcu voor te weinig lieten gaan en Szymanski lieten lopen
Die transfer van Kokcu wordt ook steeds onbegrijpelijker. Het idee van hem makkelijk te laten gaan was dat je dan snel een vervanger kan halen die de hele voorbereiding mee kan doen. Een vervanger die aan het begin van het window wellicht ook wat goedkoper is dan in de laatste week. In de praktijk was hier niks van te merken en is de vervanger er nog steeds niet en betaal je straks de hoofdprijs.
Ook de transfer van Danilo was niet handig, los van de te lagen prijs. Nu speel je met Giminez die niet fris is, die had je lekker op vakantie moeten sturen en pas daarna Danilo moeten verkopen. Of je had Ueda klaar moeten hebben voor de fruitschaal.
Los daarvan zijn conclusies na Fortuna voorbarig. Het was een erg ongelukkige wedstrijd en je moet niet doorslaan in de negativiteit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
komt omdat ze vaak de bron van 1908.nl gebruiken. die man die dat beheerd heeft alleen totaal geen connecties meer binnen Feyenoord, daarom kan je elk artikel wat 1908 als bronvermlding heeft wel met een vrachtwagen zout nemenVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:23:
[...]
Stukje gevoel, als je FR12 volgt dan heeft Feyenoord overal interesse in, maar de echte toppers lukt niet en valt men terug op de oude bekenden. Dat plus een slechte start maakt het beeld niet positief.
PSV het verst? Nog niet bijna.LZ86 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:32:
Met als resultaat dat ze qua NL ploegen gewoon het verst zijn nu.
Het grootste probleem, de verdediging, hebben ze nog steeds niet aangepakt. Ipv 1 vervanger voor Xavi Simons en dan eerst de verdediging te verbouwen geven ze een vermogen uit aan een reserve spits, kopen ze een verdedigende middenvelder terwijl Sangaré nog niet verkocht is etc etc.
Nee zelfs Ajax staat er na dit weekend (als Sutalo dit weekend daadwerkelijk tekent, wat wel de geruchten zijn) beter voor.
jPSV mijn inziens een onterechte strafschop tegen, daarna in 37 seconden de 2-0 tegen.
Roda verder beter dan ADO in den Haag en Emmen na een grote kans uiteindelijk op voorsprong.
Leuk avondje.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Verwijderd
Tjesus, zelfs bij het WK vrouwen zie je betere scheidsrechters.
Ik heb partijdige clubscheids gehad die met paraplu zat te fluiten die nog beter wasVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:47:
Zo, bij welke amateur vereniging hebben ze de scheids tussen Telstar en Cambuur vandaan?
Tjesus, zelfs bij het WK vrouwen zie je betere scheidsrechters.
Verwijderd
En het blijft alleen maar erger worden... ongelofelijk.Player1S schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:48:
[...]
Ik heb partijdige clubscheids gehad die met paraplu zat te fluiten die nog beter was
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Enkel de KNVB natuurlijk die de scheids promoveert naar een top wedstrijd in de Eredivisie en Telstar 30 strafpunten geeft.
Verwijderd
Het zou mij niet eens verbazen als deze beste man volgende week een wedstrijd in de Eredivisie toegewezen krijgt.Player1S schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:53:
Het is dat de KNVB elkaar de hand boven het hoofd zal blijven houden maar werkelijk NIEMAND in Nederland zou een kwaad woord over Telstar spreken als die het veld aflopen en weigeren de wedstrijd verder te spelen.
Enkel de KNVB natuurlijk die de scheids promoveert naar een top wedstrijd in de Eredivisie en Telstar 30 strafpunten geeft.
Doe maar Feyenoord of PSV danVerwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:54:
[...]
Het zou mij niet eens verbazen als deze beste man volgende week een wedstrijd in de Eredivisie toegewezen krijgt.
Verwijderd
A.U.B niet,
Wij hebben Dieperink vorige week al gehad.
Laat ons maar eventjes 2 of 3 speelrondes met rust.
Die floot helemaal niet zo slecht dus ik zie het probleem niet.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:55:
[...]
A.U.B niet,
Wij hebben Dieperink vorige week al gehad.
Laat ons maar eventjes 2 of 3 speelrondes met rust.
24-sepember Ajax - Feyenoord. En dan na 5 rode kaarten voor beide teams toch gewoon door laten gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:54:
[...]
Het zou mij niet eens verbazen als deze beste man volgende week een wedstrijd in de Eredivisie toegewezen krijgt.
Was dat toevallig bij Real Sranang?Player1S schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:48:
[...]
Ik heb partijdige clubscheids gehad die met paraplu zat te fluiten die nog beter was
Ik heb wat partijdige scheidsrechters voorbij zien komen, maar die sloeg echt alles..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
lol, nee totaal andere kant van het landMalfunctions schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:20:
[...]
Was dat toevallig bij Real Sranang?
Ik heb wat partijdige scheidsrechters voorbij zien komen, maar die sloeg echt alles..
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024