Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Die sliding van Telstar is echt geweldig en op de bal. Die scheidsrechter zat een paar keer naast.
Ik snap Mike Snoei na afloop wel.
Ik heb deze ronde in de kkd mooie acties en inzet gezien.
Ik word er wat nerveus van want ik vraag me af of Fc Groningen hetzelfde minimaal kan brengen.
De samenvatting:
Geen VAR. Hebben we ook eens een mazzeltje ☺️ElPaco schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 00:10:
Na de berichten hier maar eens terug gekregen. Die scheids zal wel een lekker koud biertje hebben gekregen in de bus terug naar Leeuwarden. Toch lekker dat die als uitspelende ploeg hun eigen scheids mee mochten nemen.
De samenvatting:
[Embed: SPEKTAKELSTUK in Velsen-Zuid met 5 GOALS, RODE KAART en STAKINGEN🤔 | Samenvatting Telstar - Cambuur]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Sommige van deze wedstrijden zijn op ESPN te zien (de herhaling van de volledige wedstrijd PSV - Man U wordt nu uitgezonden).
De nieuwe spelregels :
- Doorlopend en vliegend (het spel hoeft niet stil te liggen) wisselen
- Gele kaart = 5 mins tijdstraf
- Inworp/vrije trap mag je dribbelen nemen
- Zuivere speeltijd
Volgens mij mis ik nog een van de veranderende regels. Zeer interessant om te zien!
Edit: overigens al meteen 2 goals door de nieuwe regels. 1x wordteen vrije trap snel dribbelend genomen waar een goal uit voortvloeit en 1x wordt iemand speciaal voor een vrije trap er in gewisseld (en meteen erna weer er af) die er prima in vliegt.
[ Voor 17% gewijzigd door ElPaco op 19-08-2023 14:16 ]
Zet het net op en Robin van Duiven (broertje van Jason) was er blijkbaar net af gehaald maar voor een vrije trap weer ingebracht en scoort er meteen uitElPaco schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:00:
Voor degene die een inkijkje willen in de mogelijke toekomst van het voetbal, de Otten cup wordt weer gespeeld. Dit is een toernooi met Jongjunioren A teams waarbij er met nieuwe spelregels wordt gespeeld om te kijken hoe dat bevalt.
Sommige van deze wedstrijden zijn op ESPN te zien (de herhaling van de volledige wedstrijd PSV - Man U wordt nu uitgezonden).
De nieuwe spelregels :
- Zuivere speeltijd
Volgens mij mis ik nog een van de veranderende regels. Zeer interessant om te zien!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Op die manier kan Lasse Schone nog 20 jaar door voetballengws24 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:15:
[...]
Zet het net op en Robin van Duiven (broertje van Jason) was er blijkbaar net af gehaald maar voor een vrije trap weer ingebracht en scoort er meteen uit
Ja wat mij betreft kan je al deze regels gelijk invoeren.ElPaco schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:00:
Voor degene die een inkijkje willen in de mogelijke toekomst van het voetbal, de Otten cup wordt weer gespeeld. Dit is een toernooi met Jongjunioren A teams waarbij er met nieuwe spelregels wordt gespeeld om te kijken hoe dat bevalt.
De nieuwe spelregels :
- Zuivere speeltijd
Edit: overigens al meteen 2 goals door de nieuwe regels. 1x wordteen vrije trap snel dribbelend genomen waar een goal uit voortvloeit en 1x wordt iemand speciaal voor een vrije trap er in gewisseld (en meteen erna weer er af) die er prima in vliegt.
Je hebt met hockey (heeft deze regels of delen ervan ook) al prima vergelijkingsmateriaal.
Toch wel een verrassing dat Forbs start. Wel sterk van Steijn dat ie direct Taylor er naast durft te zetten als ie niet presteert.Gynnad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:18:
Taylor op de bank, Forbs in de basis.
[Afbeelding]
Met deze namen zou de keuze ook kunnen zijn dat Bergwijn op 10 speelt en Forbs linksbuiten en Kudus op rechts.
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 19-08-2023 15:20 ]
Inderdaad, praise the lord. Gewoon 3 punten pakken. Moet lukkenExocet schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Toch wel een verrassing dat Forbs start. Wel sterk van Steijn dat ie direct Taylor er naast durft te zetten als ie niet presteert.
Met deze namen zou de keuze ook kunnen zijn dat Bergwijn op 10 speelt en Forbs linksbuiten en Kudus op rechts.
Ik dacht eerst Kudus op het middenveld, maar het zou inderdaad ook zo maar kunnen dat het Bergwijn is die op het middenveld gaat spelen.Exocet schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
Toch wel een verrassing dat Forbs start. Wel sterk van Steijn dat ie direct Taylor er naast durft te zetten als ie niet presteert.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Andere mogelijkheid is Kudus op 10 en Forbs op rechtsbuiten. Wel een sterk signaal naar zowel Taylor als Klaassen dat ze veel beter moeten presteren idd.Exocet schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:19:
[...]
edit: ben in ieder geval benieuwd wat Steijn te vertellen heeft hierover zo meteen bij de voorbeschouwing.
[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 19-08-2023 15:32 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
God bestaat dus toch.toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:25:
en Leo Driessen doet nu Liverpool dus zal geen Ajax doen 🥰
Edit: Oh boy, Higler als scheidsrechter.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 19-08-2023 16:30 ]
nggyu nglyd
Excelsior wil thuis wel en kunstgras.Quad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:28:
Een dergelijke kwalitatieve opstelling moet wel een 3 of 4 - 0 winst leveren voor Ajax.
Edit: Oh boy, Higler als scheidsrechter.
Beter dan dat ze de hele wedstrijd in de 16 blijven hangen
Ah ja kunstgras, eens zien wie daardoor vandaag geblesseerd raakt.
nggyu nglyd
het is veel te glad nu blijkbaarQuad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:37:
[...]
Ah ja kunstgras, eens zien wie daardoor vandaag geblesseerd raakt.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Kudus heeft echt 0% inzicht, zoveel niet over wat buitenspel is of waar z'n medespelers staanQuad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:51:
Forbs wordt alleen nog niet gevonden.
Daarom gaat Ajax hem totaal niet missen.Terranova schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:52:
[...]
Kudus heeft echt 0% inzicht, zoveel niet over wat buitenspel is of waar z'n medespelers staan
Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat ook nietAMARONE schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:53:
[...]
Daarom gaat Ajax hem totaal niet missen.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
XXXVI
En nogmaals als Kudus de bal nog wegschiet na het fluitsignaaltoolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:04:
Higler negeert de nieuwe regels alweer... eerst mag je de bal weggooien, nu mag de centrale verdediger van excelsior komen zeuren om geel....
En Higler is het afvoerputje van de KNVB scheidsrechterskorps.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Edit: buitenspel
[ Voor 24% gewijzigd door Gynnad op 19-08-2023 17:11 ]
omdat hij een buitenspelgoal maakt?LZ86 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:11:
Brobbey is ineens 40 miljoen waard!
XXXVI
nu Rensch nogephymerous schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:14:
Taylor speelt een goede pot vanmiddag, ik heb me nog niet geërgerd aan ‘m
en haal die linksback van Antwerp ook maar zsm want dit is echt helemaal niks.
[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 19-08-2023 17:17 ]
nggyu nglyd
Wie wel is een korter antwoordQuad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:16:
Wtf wie verdedigde daar niet?
nggyu nglyd
onze linksback staat als een f-je te verdedigen.Quad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:16:
Het begint weer bij die kneus van een Rensch.Quad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:16:
Die is ook zwak. Hopelijk snel een vervanger.toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:18:
[...]
onze linksback staat als een f-je te verdedigen.
[ Voor 37% gewijzigd door ephymerous op 19-08-2023 17:19 ]
XXXVI
Kwam uit de rug van Bergwijn, die totaal niet door had waar zijn mannetje was. En reageerde ook niet toen hij langs kwam lopen.Quad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:16:
nggyu nglyd
Wat zijn de feitelijke regels voor extra tijd?toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:19:
en Higler kent de regels met extra tijd niet... waardeloze scheids.
Ik heb het vorig seizoen ook gezegd. Dat veld is pure vervalsing. Die bal heeft amper vaart over de grond.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit, net in de herhaling zie je Bergwijn geen idee hebben dat die speler van Excelsior inschuift en staat daar gewoon niks te doen.Pompi schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:19:
[...]
Kwam uit de rug van Bergwijn, die totaal niet door had waar zijn mannetje was. En reageerde ook niet toen hij langs kwam lopen.
Napo schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:22:
[...]
Wat zijn de feitelijke regels voor extra tijd?
3. Bijtellen van verloren tijd
In elke helft wordt tijd bijgeteld die verloren is gegaan door:
het wisselen van spelers;
het beoordelen van blessures bij spelers en/of het verwijderen van het speelveld van geblesseerde spelers;
tijd rekken;
disciplinaire maatregelen;
drinkpauzes of pauzes om medische redenen, mits toegestaan door de competitiereglementen;
enig andere reden zoals een wezenlijke vertraging om het spel te hervatten (bijv. vieren van een doelpunt).
en dan nog moet de linksback daar staan, en niet ergens zowat aan de rechterkant van de goalgws24 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:27:
[...]
Dit, net in de herhaling zie je Bergwijn geen idee hebben dat die speler van Excelsior inschuift en staat daar gewoon niks te doen.
Dat zeuren is scheidsrechter afhankelijk toch? Is maar net hoeveel zin de scheidsrechter er in heeft. Ik dacht inderdaad wel dat een scheidsrechter veel eerder een kaart mag geven voor zeuren.toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:04:
Higler negeert de nieuwe regels alweer... eerst mag je de bal weggooien, nu mag de centrale verdediger van excelsior komen zeuren om geel....
elke regel bij higler is afhankelijk van hoeveel zin hij erin heeft. en dat is heel vaak bar weinig.Agent47 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:29:
[...]
Dat zeuren is scheidsrechter afhankelijk toch? Is maar net hoeveel zin de scheidsrechter er in heeft. Ik dacht inderdaad wel dat een scheidsrechter veel eerder een kaart mag geven voor zeuren.
Om nu bij ieder mekker dingetje geel te geven, is ook niet nodig.
Verder weer die linksback en verder heeft Ajax alleen gescoord door een fout van Excelsior. Het blijft moeizaam.
Higler en Kooij zijn wel heel erg inderdaadtoolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:31:
[...]
elke regel bij higler is afhankelijk van hoeveel zin hij erin heeft. en dat is heel vaak bar weinig.
Voor iedereen in het veld - en om verschillen tussen scheidsrechters te beperken - is een harde lijn daarin stukken makkelijker te begrijpen en te handhaven.tweakduke schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:33:
Het is ook aan de scheidsrechter om te bepalen wanneer hij die kaart geeft. Dat is vooral een paardenmiddel als het nodig is in mijn ogen.
Ik ben benieuwd hoe Nijhuis vanavond fluit in vergelijking met andere scheidsrechters
Dat is het dus absoluut wel. Dat je degene op wie de overtreding gemaakt wordt wat "stoom af laat blazen" ok. Idem voor degene die de overtreding maakt. Dat de aanvoerder vragen mag stellen prima. De rest, opbokken bij de scheids zeker als je daarvoor het halve veld over moet.tweakduke schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:33:
Net zoals andere factoren - en gelukkig is de afmeting van het veld inmiddels één standaard - zou je hier standaard regels voor moeten hebben. Zo ook voor lengte gras e.d.Agent47 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:35:
Hoezo heeft Excelsior “ de capaciteit” niet om dat veld te besproeien in de rust? Schandalig
Zo uniform mogelijke omstandigheden waarbij de thuisclub niet zichzelf kan bevoordelen
nog heel even volhouden, plastic is binnenkort wegAgent47 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:35:
Hoezo heeft Excelsior “ de capaciteit” niet om dat veld te besproeien in de rust? Schandalig
Moet ie even op les bij NieuwkoopNapo schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:39:
Wijndal weet niet waar de achillesspees zit?
Die lijn blijft mensenwerk. Die harde lijn is een utopie.Napo schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:34:
[...]
Voor iedereen in het veld - en om verschillen tussen scheidsrechters te beperken - is een harde lijn daarin stukken makkelijker te begrijpen en te handhaven.
Ik ben benieuwd hoe Nijhuis vanavond fluit in vergelijking met andere scheidsrechters
Goed Ajax rommelt lekker verder, eens zien of ze herstellen. Klaassen erin misschien beter.
dat vroeg ik mij ook af.Capacitor schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:40:
Roepen die supporters van Excelsior nu constant ‘hoeren’? Of boeren? Of versta ik het helemaal verkeerd
Denk het eerste, want voor boeren hebben ze weinig verstand van gras.Capacitor schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:40:
Roepen die supporters van Excelsior nu constant ‘hoeren’? Of boeren? Of versta ik het helemaal verkeerd
nggyu nglyd
Of loeren, omdat het slecht te zien is door dat camerastandpuntQuad schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:42:
[...]
Denk het eerste, want voor boeren hebben ze weinig verstand van gras.
Of voeren, omdat ze het veld moeten voeren met waterLZ86 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:43:
[...]
Of loeren, omdat het slecht te zien is door dat camerastandpunt
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Malle meid.Maarten_E schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:45:
Ik ga gillen als dit de stand blijft. #twee-een
@gws24 hij kreeg ook een bak met ruimte.. Alle tijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 19-08-2023 17:46 ]
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/SxTKwSisMhc1mSf5a5X2jEmu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large)