[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 196 Laatste
Acties:
  • 340.086 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Quad schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:53:
De beste kopper van de Nederlandse competitie.

Edit: Met afstand, prachtig bewust erin gelegd.
Ik herhaal nog even. Fifa score voor koppen is denk ik 98 bij Luuk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

Jij zit zeker te wijnen? :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20

pro_6or

amateur_60r

LZ86 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 16:44:
Nieuwkoop 3 wedstrijden geschorst, waarvan 1 voorwaardelijk.

Jezus wat een bizarre overdreven schorsing voor een discutabele kaart..........
Dat je bij de overtreding niet direct de intentie meeneemt snap ik. Maar bij een schorsing toch wel? Was ongelukkige overtreding, en dan een bizar lange schorsing
Intentie. Maar ondertussen stonden de noppen vol op de enkel. Kan ook goed einde seizoen of zelfs carrière zijn.

Ik vond Muehren ook heel grof en die vond zelf ook dat het geen intentie was en dat hij altijd heel net was. Maar nu dan even niet.

Ik zou er niet zo makkelijk overheen stappen. Dit soort overtredingen wil je niet zien.

Voor mij waren beide ook vol met opzet. Die spelers houden zichzelf voor de gek, dat geloof ik wel. Maar de daad blijft staan, de woorden, die vertrouwen we niet zo.

Blij dat Slot reeel was.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Wel echt een mooie goal, genieten. Deze keer zag Scherpen er niet eens slecht uit.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

donleone83 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:07:
[...]

@pro_6or roept hier dat het “ronduit smerig” is hoe Studio Sport de overtreding “goed” praat. Daarmee insinueert hij mijns inziens dat het een vreselijke aanslag was. De reactie was dan ook meer op hem gericht. Als dat onduidelijk was: excuses.

Een onhandige actie met ongelukkig resultaat kan ik mij prima in vinden. Met voor mij de conclusie dat je er rood voor kan geven maar het niet per se nodig was geweest.
Don Leo, ik insinueer niks, ik zeg het je ronduit, dit was een supergroffe overtreding.

een treffende spreuk

• Gonadan

Gonadan

Ik zit voor de luifel te ijwitten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:09
Jeetje ik vind het thuisshirt van PSV al niet zo mooi dit jaar, maar dit uitshirt is nog erger :X

Float like a butterfly, sting like a bee.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:40
Lekker

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:01
Kom net thuis,zet mijn tv aan, Leo Driessen weer... :O

Volgens mij is dit een slaapverwekkende pot of niet?
Psv wil niet en Graz kan niet? Zoiets?

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 15-08-2023 21:51 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:52
Harribo schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:50:

Volgens mij is dit een slaapverwekkende pot of niet?
Psv wil niet en Graz kan niet? Zoiets?
Zoiets idd, het is echt moeilijk om aan te zien. v Aanholt ook weer eens de slechtste speler van het veld, mag hopen dat ze hem snel aan de kant zetten.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:32

gws24

Thinking is hard!

Helpt ook niet mee dat Driessen weer commentaar geeft
Harribo schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:50:
Iedereen blij eind van afgelopen seizoen dat hij stopte bij ESPN en dan krijg je hem deze weken bij Talpa, Viaplay (ManU-Wolves) en ook nog eens bij het schakelkanaal op vrijdag bij ESPN. Echt, zijn alle anderen op vakantie of zo.

[ Voor 79% gewijzigd door gws24 op 15-08-2023 22:07 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• carpebios
PSV - Rangers dus straks….zit mij niet lekker.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een stomme handsbal..

nggyu nglyd

• carpebios
Makkelijk dit, maar ja. Regels…..

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:06:
Of juist wel, revancheren.

nggyu nglyd

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05

Superkiwi

Hoi doei

Komt goed. Onder Bosz zou er assertiever gespeeld moeten worden dan onder van Nistelrooij en dat is waar het vorige keer mis ging.
Ik heb er vertrouwen in dat PSV deze keer wél voorbij de Rangers geraakt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sturm Graz helpt goed mee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Harribo
Mij ook niet. Die gaan er altijd voor, mouwen opstropen en rennen.
Ik moet het nog zien of Psv dat redt .

Die Pepi zien we ook nog niet veel van he?
Slechte bal aannames soms, dat deed hij bij Groningen niet. misschien nog wennen.

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:14:
[...]

Slechte bal aannames soms, dat deed hij bij Groningen niet. misschien nog wennen.
En Aanholt had ik toch ook al eens aan de kant gezet. Die heeft meer goals gekost dan dat die er oplevert.

• Harribo
Hey die heeft naar Getafe gekeken

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 19:50

Wertha

Te midden van het moeras

Paaltje paaltje

• Harribo
Sportief dat die trainer van Graz ook even mensen op de bank van Psv feliciteert

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 19:50

Wertha

Te midden van het moeras

Rangers dus voor PSV.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Met deze verdediging moet ik nog maar zien of PSV echt de kampioenskandidaat is... Ik geloof nooit dat 1 verdediger erbij dat op gaat lossen.

• Snowdog
Harribo schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:14:
[...]

Pepi was, net als Vertessen, dramatisch. Ik weet niet of je dat aan de spelers kunt aanrekenen, ze krijgen ook weinig ballen. Wat kan je nog meer doen dan? Maar goed, qua Vertessen, verbaasde me ergens in de tweede helft dat hij er sowieso nog instond, die heeft echt de hele wedstrijd vrij weinig gedaan (of iig is vrijwel niet aan de bal geweest).

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:36
Snowdog schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:32:
[...]

Pepi was, net als Vertessen, dramatisch. Ik weet niet of je dat aan de spelers kunt aanrekenen, ze krijgen ook weinig ballen. Wat kan je nog meer doen dan? Maar goed, qua Vertessen, verbaasde me ergens in de tweede helft dat hij er sowieso nog instond, die heeft echt de hele wedstrijd vrij weinig gedaan (of iig is vrijwel niet aan de bal geweest).
Heeft Vertessen überhaupt ooit al iets getoond behalve met 600 per uur opstomen?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat weet ik niet, maar ik hoor zijn naam erg graag. COV!

een treffende spreuk

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:58
Maarten_E schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:53:
[...]

Heeft Vertessen überhaupt ooit al iets getoond behalve met 600 per uur opstomen?
Doelpuntje vorige week :P

Geluukig niet compleet ingestort gisteren en 'gewoon' door. Rangers moet gewoon te pakken zijn. Vorig jaar hadden we in Schotland gewoon heel veel pech, de ballen wilde er gewoon niet in vliegen en thuis kostte 1 moment van onoplettendheid ons de kop. Dat hoeft nu niet te gebeuren.

Gewoon van Aanholt thuis laten en het komt wel goed.

WoT stats

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:30:
[...]

Doelpuntje vorige week :P

Geluukig niet compleet ingestort gisteren en 'gewoon' door. Rangers moet gewoon te pakken zijn. Vorig jaar hadden we in Schotland gewoon heel veel pech, de ballen wilde er gewoon niet in vliegen en thuis kostte 1 moment van onoplettendheid ons de kop. Dat hoeft nu niet te gebeuren.

Gewoon van Aanholt thuis laten en het komt wel goed.
Bij PSV lopen ze aan het begin van het seizoen altijd heel wild te denken. En dan gaat het een keer mis, en is Leiden ineens in last.

Nu denk ik wel dat PSV dit jaar een keertje wel gewoon ineens de poulefase gaat halen, want het ziet er niet heel slecht uit, qua voetbal en de aanloop naar het echte toernooi is niet zo heel moeilijk. En ze hebben natuurlijk de nieuwe Romario binnen de gelederen. Dat is voor PSV ook een pluspuntje.

Ik ben wel heel benieuwd of PSV in het echte toernooi ook flierefluitend de poulefase gaat overleven. Dat is voor PSV altijd wel een behoorlijke opgave gebleken.

• ElPaco
Net als voor elke andere NL club is poulefase van de CL overleven een kwestie van op het juiste moment pieken en een beetje geluk hebben met de loting. Wat dat betreft zit Feyenoord een stuk prettiger dan PSV. Feyenoord zit in pot 1 en als PSV het red gaan ze naar pot 3.

Aan de andere kant zetten we vorig jaar thuis Arsenal ook gewoon met goed voetbal aan de kant, maar helaas bleek dat een van de pieken te zijn en niet het constante niveau :P

WoT stats

• Harribo
Ik hoop voor Psv niet dat ze Sangare gaan verkopen.
Of pas na de play offs van de CL.
Psv heeft Sangare hard nodig nu.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nog even adhv wat eerdere berichten over commentatoren, zie ook de TW:
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ElPaco
Harribo schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:57:
Ik hoop voor Psv niet dat ze Sangare gaan verkopen.
Of pas na de play offs van de CL.
Psv heeft Sangare hard nodig nu.
In principe hebben ze Schouten (of nou ja, ergens in Bologna moet nog iemand een handtekening zetten geloof ik). Maar het zou mooi zijn als je Sangaré pas kwijt raakt na de CL playoffs, want Schouten (en Tillman for that matter) mogen daarin niet uitkomen.

WoT stats

Verwijderd

ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:01:
In principe hebben ze Schouten (of nou ja, ergens in Bologna moet nog iemand een handtekening zetten geloof ik). Maar het zou mooi zijn als je Sangaré pas kwijt raakt na de CL playoffs, want Schouten (en Tillman for that matter) mogen daarin niet uitkomen.
Waarom niet? Bologna en de FC Bayern spelen geen voorronden,

De deadline voor het inleveren van de A-lijst voor de play-offs CL is 17 augustus en zelfs dan nog mag je twee spelers onder voorwaarden toevoegen tot op de dag voor de eerste wedstrijd.

• ElPaco
Voor het hoofdtoernooi mogen ze wel meedoen, maar met de voorrondes volgens mij niet.

In dit artikel staat in ieder geval dat Tillman vanwege UEFA dingen niet mee mocht doen gisteren. Schouten is officieel nog geen PSV'er, dus dat hij niet mee deed lijkt me logisch ;)
Middenvelder Malik Tillman mocht vanwege UEFA-reglementen nog niet in actie komen en transferprooi Jerdy Schouten moet wachten tot de statutair bevoegde directeur van zijn vorige club Bologna bereid is om een laatste pennenstreek aan het papier toe te vertrouwen.

WoT stats

• Typhone
  • Laatst online: 16:10

Typhone

Who Dares Wins

4-0 thuis 2-1 uit.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:30:
Met deze verdediging moet ik nog maar zien of PSV echt de kampioenskandidaat is... Ik geloof nooit dat 1 verdediger erbij dat op gaat lossen.
Ze hebben nog geen enkele serieuze test gehad dus dat is afwachten.
Vooralsnog wordt er ander voetbal gespeeld, wat onder Bosz te verwachten valt maar er is nog geen één keer druk op de verdediging gezet. En die is nog steeds zo lek als een mandje.

• ElPaco
Typhone schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:51:
[...]

Ze hebben nog geen enkele serieuze test gehad dus dat is afwachten.
Vooralsnog wordt er ander voetbal gespeeld, wat onder Bosz te verwachten valt maar er is nog geen één keer druk op de verdediging gezet. En die is nog steeds zo lek als een mandje.
Mwa, Feyenoord zou ik toch wel een serieuze test willen noemen, het is toch de huidige kampioen ;)

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:53:
Mwa, Feyenoord zou ik toch wel een serieuze test willen noemen, het is toch de huidige kampioen ;)
Welke ontmanteld is, nog niet echt lekker draait en met name aanvallend nog niet op orde is. Op papier een echte test, voor beiden, maar niet genoeg om te weten waar je staat. Je weet nu alleen de huidige onderlinge verhoudingen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Ja maar dat geldt toch net zo goed voor PSV? PSV moet er nu staan want nu zijn die wedstrijden die er toe doen (voor de CL). We kunnen wel gaan kijken naar hoe ieder team er over 2 maanden uit ziet, maar als je dan pas klaar bent is het te laat.

WoT stats

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is nog een voorzichtige voorspelling.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:53:
[...]

Ja in de juiste vorm wel. Maar die zijn het vooralsnog alleen op papier en draaien voor geen meter.

• Trishul
  • Laatst online: 12:14
Feyenoord heeft enorm ingeleverd op het middenveld. Kokcu en Szymanski hebben ze niet goed opgevangen.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:44:
Voor het hoofdtoernooi mogen ze wel meedoen, maar met de voorrondes volgens mij niet.

In dit artikel staat in ieder geval dat Tillman vanwege UEFA dingen niet mee mocht doen gisteren. Schouten is officieel nog geen PSV'er, dus dat hij niet mee deed lijkt me logisch ;)

[...]
Dat komt omdat je voor dit tweeluik de spelers moest opgeven. Tillman was toen nog geen speler van PSV en dus niet opgegeven. Voor de volgende voorronde kunnen beide wel opgegeven worden en dus kunnen beide spelen. [aangenomen dat Schouten voor die deadline rond is]

Only fools are enslaved by time and space.

• ElPaco
Typhone schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

Ja in de juiste vorm wel. Maar die zijn het vooralsnog alleen op papier en draaien voor geen meter.
Ook dan is Feyenoord in een kolkende Kuip niet de minste in mijn ogen. En tot die wedstrijd gespeeld werd wist niemand waar Feyenoord en PSV stonden.

Die JC schaal boeit ook niet heel erg, ik ben vooral blij dat PSV er staat in Europees verband. Nog even 2 wedstrijden niet instorten/huidige flow vasthouden en dan kunnen we toch zeggen dat Bosz het heel goed heeft gedaan met op het juiste moment een fatsoenlijk elftal neerzetten.

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 10:56:
Ja maar dat geldt toch net zo goed voor PSV? PSV moet er nu staan want nu zijn die wedstrijden die er toe doen (voor de CL). We kunnen wel gaan kijken naar hoe ieder team er over 2 maanden uit ziet, maar als je dan pas klaar bent is het te laat.
Tja, zoals Feyenoord nu draaide is gewoon geen CL niveau. Die hebben gewoon nog wat op te bouwen en daar gelukkig iets meer tijd voor.
Dan kan je dat nu als echte test willen zien, maar dan heb je in een mogelijke poolfase een nare verrassing, want daar komt pas de échte test.

voordat de rel weer begint: ik zeg dus niet dat Feyenoord geen CL niveau is dit seizoen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 16-08-2023 11:11 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
Op dat moment in het seizoen (tijdens de JC schaal) was het een echte test van hoe de teams er toen voor stonden. Ik mag ook aannemen dat PSV nog verder groeit, net als Feyenoord gedurende het seizoen.

Dus als PSV daadwerkelijk de CL haalt dan neem ik aan dat ze tijdens die groepsfaswedstrijden ook beter spelen dan gisteren bijvoorbeeld.

WoT stats

• D-e-n
  • Nu online
@Gonadan
"CL-niveau" is ook maar relatief en wat mij betreft een loze term. Als je Man. City loont kun je twee keer nul punten invullen als Nederlandse ploeg. Maar tegen pakweg de Belgische kampioen moet je gewoon wel resultaat halen natuurlijk.

• Snowdog
D-e-n schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:15:
@Gonadan
"CL-niveau" is ook maar relatief en wat mij betreft een loze term. Als je Man. City loont kun je twee keer nul punten invullen als Nederlandse ploeg. Maar tegen pakweg de Belgische kampioen moet je gewoon wel resultaat halen natuurlijk.
Inderdaad groot verschil, maar zelfs de Belgische kampioen zal geen walkover zijn, dus op dat niveau moet je wel zitten als je ook maar iets wil bereiken. Ik denk dat alleen een goed Feyenoord echt van CL-niveau is die dat soort ploegen gewoon routinematig verslaan. Ik zie PSV daar nog niet zo makkelijk meedoen eigenlijk, dan wordt het 50/50 tegen dat soort ploegen en verder gewoon hopen op het beste.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:15:
@Gonadan
Tja, je kunt gokken op een poule met drie keer de Belgische kampioen of uitgaan van een zeker niveau wat je in een gemiddelde poule een goede kans geeft op plek twee of drie.
En dat niveau was er bij de Supercup nog niet. Wat niet vreemd is, want dat is meestal zo bij de deelnemers, maar dat maakt wel dat ik het nu nog geen echte test beschouw.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
En Schouten is binnen! Zou zelfs tegen de Rangers al mee kunnen doen.

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fijn dat het bij PSV even vlotjes gaat.
Misschien heeft het geholpen dat de play-offs zijn bereikt? Dat is een garantie van 5 miljoen namelijk.

* Quad kijkt even naar Ajax..
Nope, doodstil.

nggyu nglyd

• LoneRanger
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:30:
Ik vraag me af waarom Sambo niet speelt en dan Teze centraal ipv Ramalho. Die laatste is zo'n brok onrust die veel op goed geluk lijkt te doen. Die onrust uit zich niet alleen verdedigend maar je ziet het ook met aanvallende corners waar hij ongecontroleerd kop, dan er te lang bij stil blijft staan, te laat is voor zijn verdedigende taak en een professionele overtreding moet maken wat dan weer geel oplevert. Dat is Ramalho in een notendop. Het enige waar het hem niet aan schort is instelling en op basis van dat laatste zal hij dan wel reserve aanvoerder zijn. Waar PSV de laatste jaren verdedigend ook altijd last van had is het naar achteren lopen en vergeten in te grijpen. Dat leek er, zeker tegen Feijenoord, wat uit maar gister was het er toch weer een paar keer. Sambo is natuurlijk een veel betere back op basis van wat ik van hem gezien heb bij Sparta vorig seizoen.

• ElPaco
Ik denk dat het is omdat Teze het op rechtsachter een heel stuk beter lijkt te doen dan centraal achterin, ik denk omdat hij nu weet dat er achter hem nog een backup is. Ik vrees dat als je Teze naast Boscagli gaat zetten dat dat niet goed komt.

Gister kwam Sambo er trouwens nog een paar minuten in, die mag van mij wel meer minuten maken. Als hij LB zou zijn dan was van Aanholt zijn plekje al wel kwijt denk ik :P

WoT stats

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:03
Quad schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:15:

* Quad kijkt even naar Ajax..
Nope, doodstil.
Zijn momenteel toch erg veel geruchten anders rondom Ajax:
- Sanchez wellicht op huurbasis + optie tot koop naar Porto
- Ajax op hoofdlijnen akkoord met Viborg over Gaaei, die de vervanger gaat worden van Sanchez
- Akpom zo goed als rond, wordt spoedig gepresenteerd

Alleen rondom Hiroki Ito of Gastón Avila is het nog erg stil. De verwachting is dat het met Sutalo wel goed komt na de wedstrijd van komende zaterdag in de voorronde van de CL.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01 17:09
ElPaco schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:15:
Ik denk dat het is omdat Teze het op rechtsachter een heel stuk beter lijkt te doen dan centraal achterin, ik denk omdat hij nu weet dat er achter hem nog een backup is. Ik vrees dat als je Teze naast Boscagli gaat zetten dat dat niet goed komt.

Gister kwam Sambo er trouwens nog een paar minuten in, die mag van mij wel meer minuten maken. Als hij LB zou zijn dan was van Aanholt zijn plekje al wel kwijt denk ik :P
Zijn er nog geruchten over verdedigende versterkingen voor PSV behalve Debast? Want ik denk dat hij zo goed als onhaalbaar is, aangezien clubs uit Spanje al bot gevangen zouden hebben bij Anderlecht omdat ze hem niet kwijt willen. En afgaande op wat ik gezien en gelezen heb over de wedstrijden tot nu toe, is het meer geluk dan wijsheid dat ze die niet verloren hebben. Zeker als ze tegen beter counterende ploegen dan een Utrecht komen te spelen, als zij hun grote 2 tegen 1 kansen gewoon hadden genomen was het een gelijkspel of verlies geweest. Een gatenkaas was er niks bij, met hoe groot de ruimtes in de verdediging waren en dan helpt de spelmanier van Bosz met hoge lijn echt niet.

• ElPaco
Nee verder lijkt er niks te spelen. Dus dan moet je hopen op een goed verborgen geheim (zoals Götze een paar jaar terug). Maar ik vrees dat dit is waar we het mee moeten doen kwa verdediging.

WoT stats

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:32:
[...]

Zijn momenteel toch erg veel geruchten anders rondom Ajax:
- Sanchez wellicht op huurbasis + optie tot koop naar Porto
- Ajax op hoofdlijnen akkoord met Viborg over Gaaei, die de vervanger gaat worden van Sanchez
- Akpom zo goed als rond, wordt spoedig gepresenteerd

Alleen rondom Hiroki Ito of Gastón Avila is het nog erg stil. De verwachting is dat het met Sutalo wel goed komt na de wedstrijd van komende zaterdag in de voorronde van de CL.
Akpom is rond, Gaaei gaat de goede kant op. Inderdaad wat trajecten die gewoon in de wacht staan maar vergeet ook niet het voorwerk voor als Kudus alsnog gaat. Wanneer daar wat gebeurt raakt ook ineens het een en ander in een stroomversnelling.

Edit:
Overigens krijgt Akpom nummer 10. Aangezien eerder al is genoemd dat hij ook prima samen met Brobbey zou kunnen spelen ben ik erg benieuwd hoe hij gebruikt gaat worden. Echt als concurrent van Brobbey, of als 10 en daarmee indirect concurrent van de vleugels, of gewoon als manusje van alles en zowel tien als spits net wat uit komt.
Ik vermoed een beetje het laatste maar ben erg benieuwd. Stapje voor stapje wordt de selectie completer.

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 16-08-2023 17:16 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

nggyu nglyd

• Trishul
Heel benieuwd naar Akpom. Mooi om ook weer een aanvaller bij Ajax te zien van Nigeriaanse afkomst, zijn voorgangers hebben het heel goed gedaan bij Ajax...
Vraag me nog wel af of Akpom gehaald is als alternatief voor Sperstyan (nummer 10 positie) of als concurrent voor Brobbey. Misschien dat Ajax kiest voor een dynamische 9/10 opstelling met positie wisselingen tussen Brobbey en Akpom. Dat lijkt me lastig verdedigen voor een tegenstander. Vooral met plotselinge lange ballen van vd Boomen, Berghuis of de verdediging.

• Harribo
Ajax aast ook nog op een zekere Avila?
Lijkt me niet echt meteen een versterking? Ik bedoel,voetbalt bij Antwerp en viel mij verder niet op.
Wordt er gepraat over 11 miljoen? Zou ik lekker laten schieten voor dat bedrag.

Akpom...hoop dat hij net zo makkelijk het doel vindt als bij zijn laatste clubs. Ben benieuwd.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Harribo schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:02:
Lijkt me niet echt meteen een versterking? Ik bedoel,voetbalt bij Antwerp en viel mij verder niet op.

Akpom...hoop dat hij net zo makkelijk het doel vindt als bij zijn laatste clubs. Ben benieuwd.
Club. Enkelvoud. Heeft nooit ergens veel gescoord behalve in zijn laatste jaar bij Middlesbrough vanaf de 10. Als nummer 9 nooit ergens echt gerendeerd. We gaan het zien. Ik vind het een vrij dure gok van Ajax voor een 27 jarige speler die 1 keer een wonderseizoen gedraaid heeft.

• LoneRanger
  • Niet online
@ElPaco Wel grappig dat Vink en El ahmadi van voetbalpraat tot dezelfde conclusie kwamen wbt het Teze, Ramalho verhaal. Ik kan niet anders dan concluderen dat die mannen er verstand van hebben. :+

• Harribo
donleone83 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:27:
[...]

Club. Enkelvoud. Heeft nooit ergens veel gescoord behalve in zijn laatste jaar bij Middlesbrough vanaf de 10. Als nummer 9 nooit ergens echt gerendeerd. We gaan het zien. Ik vind het een vrij dure gok van Ajax voor een 27 jarige speler die 1 keer een wonderseizoen gedraaid heeft.
Ik dacht ook bij PAOK. Maar inderdaad 54 wedstrijden 14 doelpunten, niet heel schokkend.
Tja 12 miljoen... Wat kan je daar dan ook van verwachten?
Mislintat smijdt niet met de centen tot nu toe.
Dus dan vis je dit soort spelers op. We zullen zien of het wijs is

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 16-08-2023 21:31 ]

• ElPaco
LoneRanger schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:12:
@ElPaco Wel grappig dat Vink en El ahmadi van voetbalpraat tot dezelfde conclusie kwamen wbt het Teze, Ramalho verhaal. Ik kan niet anders dan concluderen dat die mannen er verstand van hebben. :+
Niet gezien, maar dan zal er een kern van waarheid in zitten ;)

WoT stats

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:46
Gonadan schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:07:
[...]

Akpom is rond, Gaaei gaat de goede kant op. Inderdaad wat trajecten die gewoon in de wacht staan maar vergeet ook niet het voorwerk voor als Kudus alsnog gaat. Wanneer daar wat gebeurt raakt ook ineens het een en ander in een stroomversnelling.

Edit:
Overigens krijgt Akpom nummer 10. Aangezien eerder al is genoemd dat hij ook prima samen met Brobbey zou kunnen spelen ben ik erg benieuwd hoe hij gebruikt gaat worden. Echt als concurrent van Brobbey, of als 10 en daarmee indirect concurrent van de vleugels, of gewoon als manusje van alles en zowel tien als spits net wat uit komt.
Ik vermoed een beetje het laatste maar ben erg benieuwd. Stapje voor stapje wordt de selectie completer.
Voetbal-know-it-all Sam Planting deelde op X Twitter een interessante statistiek waarin te zien is dat Akpom bij Middlesbrough als spits in 47 wedstrijden slechts negenmaal scoorde, terwijl hij als nummer 10 (leest voor mij als de Siem de Jong-rol onder Pantelic ooit, dus 'komende spits') in 29 wedstrijden 24 keer doel trof. Dus mogelijk zoals @Trishul zegt meer nog een alternatief voor Spertsyan dan een concurrent voor Brobbey, hoewel ik die laatste toch echt uit de basis zie verdwijnen als hij zo doorgaat. Mocht Kudus blijven, dan kan hij natuurlijk ook als 'valse spits' komen te spelen. Forbs kan dan vanaf rechts komen. Lijkt me best interessant!

• Snowdog
Harribo schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 20:02:

Als in het laatste jaar bedoel je waarschijnlijk? Daarvoor deed hij het ook niet zo geweldig, best een grote gok voor zo'n bedrag. Zeker omdat hij ook niet meer de jongste is.

• Snowdog

Eeehh wat? Hij was centraal achterin best ok imo, als rechtsback is Teze echt gewoon slecht. Zeker niet op het niveau dat PSV nastreeft. Geen idee waarom we zo'n verschil van inzicht hebben, maar wat mij betreft is Teze centraal een stuk beter dan als rechtsback (want dat kan hij absoluut niet). Ik weet dat het zijn favoriete positie is, maar hij komt echt absoluut niet tot z'n recht daar imo.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online

Ze zijn nu ook met Dest bezig. Die heeft alleen bij Barca en Milan niet veel gespeeld.
Die kan wel zowel op links als rechts spelen, dus dat zou geen verkeerde speler zijn als hij het niveau nog heeft.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
Ajax achtergrond, dan sta je bovenaan de scoutingslijstjes van PSV :+

Anyway ik denk een goede aanwinst, zou ook bij Ajax Rensch en Sanchez moeiteloos uit de basis spelen.

XXXVI

• Harribo
Psv doet zoals het hoort...als je weet dat je Sangare, je verdedigende middenvelder, vroeg of laat weg gaat, anticipeer je daarop en haal je alvast een waardige opvolger, Schouten, ook een vm.

Dát is de manier om je team in tact te laten als je het mij vraagt. Niet afwachten en pas ermee bezig zijn als een speler weg is met het risico dat je geen tijd oid meer hebt om je team op niveau te halen.

Ik heb sowieso een goede indruk van Psv sinds dat Bosz er is. Je ziet het meteen aan het voetbal. En de druk staat er nu op een effectieve manier op lijkt het. Goed gedaan ook weer.

Nu de Rangers nog zien te verslaan

• LoneRanger
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:57:
[...]

Anyway ik denk een goede aanwinst, zou ook bij Ajax Rensch en Sanchez moeiteloos uit de basis spelen.
Mijn eerste ingeving was juist Amerikaan. Na Pepi en Tillman zou hij de 3e Amerikaanse aanwinst op rij zijn wat niet heel raar is met Steward als TD.

@Harribo Schouten is gehaald voor Gutti volgens Steward. Volgens mij moest De Ketelaere evt. de opvolger voor Sangare worden.

[ Voor 12% gewijzigd door LoneRanger op 17-08-2023 09:20 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52

Vos

AFCA

LoneRanger schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:16:
[...]

Mijn eerste ingeving was juist Amerikaan. Na Pepi en Tillman zou hij de 3e Amerikaanse aanwinst op rij zijn wat niet heel raar is met Steward als TD.

@Harribo Schouten is gehaald voor Gutti volgens Steward. Volgens mij moest De Ketelaere evt. de opvolger voor Sangare worden.
De Ketelaere is een aanvallende middenvelder toch? Vranckx zijn ze ook mee bezig? Die is wel meer controlerend meen ik.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:21
Harribo schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:15:
Psv doet zoals het hoort...als je weet dat je Sangare, je verdedigende middenvelder, vroeg of laat weg gaat, anticipeer je daarop en haal je alvast een waardige opvolger, Schouten, ook een vm.

Dát is de manier om je team in tact te laten als je het mij vraagt. Niet afwachten en pas ermee bezig zijn als een speler weg is met het risico dat je geen tijd oid meer hebt om je team op niveau te halen.

Ik heb sowieso een goede indruk van Psv sinds dat Bosz er is. Je ziet het meteen aan het voetbal. En de druk staat er nu op een effectieve manier op lijkt het. Goed gedaan ook weer.

Nu de Rangers nog zien te verslaan
De Rangers is geen Real Madrid of Manu. Het is en blijft een gewoon middelmatig voetbalclubje dat zeker niet onkwetsbaar is.

PSV doet het tot nu toe best heel aardig. Er waren hier tijden, dat de supporters compleet in paniek na een wedstrijd terug naar hun voor mijn huis geparkeerde auto liepen. Dat heb ik nog niet gezien, tot nu toe.

PSV moet gewoon voor de poulefase gaan, en daarna kijken ze op de Herdgang maar verder wat ze precies willen. Dus moet Rangers nog weggezet worden. Meer niet, en dat wegzetten zou dit PSV moeten kunnen. Zeker met een type Bosz als trainer.

• Trishul
Opmerkelijk dat Sambo nauwelijks speelt, zou dat door zijn contract situatie komen? Met Sambo erin zou Teze weer centraal kunnen.

• loekf2
  • Laatst online: 24-01 19:29
dutchgio schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:52:
[...]

Ze zijn nu ook met Dest bezig. Die heeft alleen bij Barca en Milan niet veel gespeeld.
Die kan wel zowel op links als rechts spelen, dus dat zou geen verkeerde speler zijn als hij het niveau nog heeft.
Ik vind Dest een risicoo-tje. Het was een wereld prestatie van Overmars dat ie na amper een seizoen in Ajax-1 en ook veel bank zitten voor 20+ miljoen naar Barcelona ging.

Nu kan ie best Amerikaans international zijn, maar qua niveau vind ik hem persoonlijk van niveau "Rensch". Weet niet of PSV er veel mee opschiet. Hij zal ook flink terug in salaris moeten gaan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• ElPaco
Snowdog schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:45:
[...]

Eeehh wat? Hij was centraal achterin best ok imo, als rechtsback is Teze echt gewoon slecht. Zeker niet op het niveau dat PSV nastreeft. Geen idee waarom we zo'n verschil van inzicht hebben, maar wat mij betreft is Teze centraal een stuk beter dan als rechtsback (want dat kan hij absoluut niet). Ik weet dat het zijn favoriete positie is, maar hij komt echt absoluut niet tot z'n recht daar imo.
De enige verdediger met een beetje snelheid, de afgelopen wedstrijden kwam er niet heel veel over rechts door maar misschien dat het vooral te maken had met het feit dat Van Aanholt nog veel slechter was (en Ramalho ook niet top was).

Maar mooi om te zien hoe anders onze inzichten over Teze zijn :P

WoT stats

• ElPaco
ephymerous schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:57:
[...]

Huur anders nog een Ihattaren ;) :+

Dest zou absoluut wat toevoegen aan de PSV verdediging.

WoT stats

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:46
Vos schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:28:
[...]

De Ketelaere is een aanvallende middenvelder toch? Vranckx zijn ze ook mee bezig? Die is wel meer controlerend meen ik.
Met Vranckx is naar verluid al een persoonlijk akkoord bereikt. Zaak is eruit te komen met Wolfsburg, zodra Sangaré is verkocht. De Ketelaere is aangetrokken door Atalanta, dus dat wordt 'm sowieso niet meer. Van Dest overigens geen idee hoe hij erop staat. Was in potentie een prima speler, maar we hebben vaker gezien dat zulke spelers bij terugkomst (Labyad bijvoorbeeld) weinig bijzonders meer brengen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ElPaco schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:34:
[...]
Dest zou absoluut wat toevoegen aan de PSV verdediging.
Ik zal wel wat vooroordelen hebben, gebaseerd op hun presentatie in de media door de jaren heen, maar zowel Lang als Dest vind ik op grond daarvan niet echt ‘PSV-materiaal’.

Veel te vol van zichzelf. En nog wel een paar graden meer dan bijv. Memphis ooit was.

En voordat de loftrompet wordt gestoken, die paar zwaluwen (aardige acties) maken m.i. nog Lang (pun intended) geen zomer.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:03

Lijkt op basis van dit artikel een zeer interessante speler, die wellicht verdedigend nog wel wat bij moet leren maar aanvallend zeker wat bij gaat dragen. Lijkt dus goed bij het Ajax spel te passen, benieuwd of hij Rensch uit de basis gaat spelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22-01 18:37
Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:47:
[Embed]

Lijkt op basis van dit artikel een zeer interessante speler, die wellicht verdedigend nog wel wat bij moet leren maar aanvallend zeker wat bij gaat dragen. Lijkt dus goed bij het Ajax spel te passen, benieuwd of hij Rensch uit de basis gaat spelen.
Van een aanvaller een back maken vind ik wel echt passen in de visie van Cruijff. Moet ook meteen aan Reiziger denken, ook een succesvol voorbeeld.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
Kist schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:46:
[...]

Van een aanvaller een back maken vind ik wel echt passen in de visie van Cruijff. Moet ook meteen aan Reiziger denken, ook een succesvol voorbeeld.
Dit gebeurd heel vaak bij profclubs in de jeugd :P ze trekken een buitenspeler aan, en daarvan worden er heel wat omgetoverd toch back :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:47:
, benieuwd of hij Rensch uit de basis gaat spelen.
Daar lijkt mij niet veel voor nodig toch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:07

OMX2000

By any means necessary...

Ramzzz schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:17:
[...]

Ik zal wel wat vooroordelen hebben, gebaseerd op hun presentatie in de media door de jaren heen, maar zowel Lang als Dest vind ik op grond daarvan niet echt ‘PSV-materiaal’.

Veel te vol van zichzelf. En nog wel een paar graden meer dan bijv. Memphis ooit was.

En voordat de loftrompet wordt gestoken, die paar zwaluwen (aardige acties) maken m.i. nog Lang (pun intended) geen zomer.
Da’s leuk. Maar Bosz is ook niet bepaald een PSV trainer. Maar als dat leuk en misschien ook succesvol voetbal oplevert. Tja, wie gaat er dan klagen als PSV-er?

Trouwens wat vinden de Feyenoorders ervan dat Sinisterra zou komen bij Feyenoord?

Paixao speelt ook op links normaal gesproken. Gaat die dan naar rechts, en Stengs als aanvallend middenvelder. Dan wordt het opeens dringen op het middenveld als Ivanusec ook nog zou komen.

[ Voor 16% gewijzigd door OMX2000 op 17-08-2023 16:37 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gonadan

Gonadan

@Ramzzz doelt op hun ego en maniertjes, wat hij niet bij PSV vindt passen. Wat ik goed snap want ik was dolgelukkig dat beiden bij Ajax weg gingen. Principes boven prestaties wat mij betreft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gonadan schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:36:
@Ramzzz doelt op hun ego en maniertjes, wat hij niet bij PSV vindt passen. Wat ik goed snap want ik was dolgelukkig dat beiden bij Ajax weg gingen. Principes boven prestaties wat mij betreft.
Eens, met name Lang. Ik vond het bij Dest nog enigzins meevallen, maar toen er sprake was van Barca ging het diezelfde kant op.

Ah ja, wie weet stellen ze zich wel heel anders op bij een andere club.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Gonadan

Gonadan

Outerspace schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:46:
Eens, met name Lang. Ik vond het bij Dest nog enigzins meevallen, maar toen er sprake was van Barca ging het diezelfde kant op.
Het zat er al de hele tijd in, maar toen Barça kwam ging de rem er echt af inderdaad.
Ah ja, wie weet stellen ze zich wel heel anders op bij een andere club.
Natuurlijk... :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LoneRanger
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:28:
[...]

Klopt, ik haalde de 2 namen door elkaar.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:36:
ik vond het echt jammer dat Lang ging. Niet alle spelers zijn ideale schoonzonen, maar zolang ze de kwaliteiten hebben en presteren vind ik het prima.

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:32:
[...]

Da’s leuk. Maar Bosz is ook niet bepaald een PSV trainer. Maar als dat leuk en misschien ook succesvol voetbal oplevert. Tja, wie gaat er dan klagen als PSV-er?

Trouwens wat vinden de Feyenoorders ervan dat Sinisterra zou komen bij Feyenoord?

Paixao speelt ook op links normaal gesproken. Gaat die dan naar rechts, en Stengs als aanvallend middenvelder. Dan wordt het opeens dringen op het middenveld als Ivanusec ook nog zou komen.
Geen Feyenoorder, maar ik geloof nooit dat hij haalbaar is. Die gaat echt geen hele lage clausule door degradatie hebben en ik zie Feyenoord geen 15m en bijbehorend hoog salaris betalen.

• Harribo
Wat een bijzondere entourage bij Riga - Twente.
1 kant geen tribune, soort hal in 1 hoek
Gewoon maar doorkomen en wegwezen

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 17-08-2023 20:06 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die sightseeing bussen. _O-

nggyu nglyd

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:31

Player1S

Probably out in the dark

Vind het vervelend om toe te geven maar ben het eens met Leo..... Wat een schitterend doelpunt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Harribo
Player1S schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:17:
Vind het vervelend om toe te geven maar ben het eens met Leo..... Wat een schitterend doelpunt
Zelfs Leo zag dat, kan je nagaan wat een schoonheid.

Zo, in Riga zijn ze nu ook wel stil. Ff uitspelen en de sightseeing bus in

• Harribo
Twente speelt niet eens zo goed.
Unnerstall redde ze nu een paar keer. Zo'n fijne keeper

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:34:
ik vond het echt jammer dat Lang ging. Niet alle spelers zijn ideale schoonzonen, maar zolang ze de kwaliteiten hebben en presteren vind ik het prima.
Dat deed hij ook niet, dus die keuze was snel gemaakt. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:31

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:30:
Twente speelt niet eens zo goed.
Unnerstall redde ze nu een paar keer. Zo'n fijne keeper
Tegen Fenerbahce gaan ze het zo zeker niet redden :X
Wordt sowieso lastige tegenstander ook als ze op hun best spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 26 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024