[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.369 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:04:
[...]

En als de kansen van Ajax er ook allemaal in zouden gaan, dan nog? ;)
Dan zal ik wel meer van Ajax gewent zijn denk ik :P. Ik vind het er totaal niet bijzonder goed uitzien of iets.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Schreuder wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Concencau (of je het ook maar schrijft) kan inderdaad beter inpakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Agent47 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:05:
[...]

Dan zal ik wel meer van Ajax gewent zijn denk ik :P. Ik vind het er totaal niet bijzonder goed uitzien of iets.
Ja dat heb ik dus ook.

Ik verwacht normaal wel meer van Ajax. PSV vond ik voor zower frisser spelen dan hoe Ajax voor de dag komt.

Nu maar hopen dat Feyenoord ook leuk gaat spelen en het niet wéér een 1`year wonder was

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

groggy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:05:
Die kan straks mooi op de plek van Kudus. Nog niet gelijk een strikje er omheen doen dus ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Die verdediger van Heracles maakte denk ik per ongeluk een best vette voetbalbeweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Uitgestoken arm dus kom er maar in VAR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
100% hands iig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe lang moet je hier naar kijken zeg...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pl4YseB84y9fxqUhsZc1koyKjbE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2dwfpRicUaQ7rQTk9cqOnfv4.png?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ja nu durf ik ook wel,ik denk en heb het vermoeden dat de kans groot is dat Ajax vanavond als winnaar van het veld stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik had er geen pingel voor gegeven, want dit was gewoon dikke pech. Zat weinig spelbederf bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Prachtig om te zien dat Bergwijn direct zijn verantwoordelijkheid als aanvoerder neemt en de druk op zijn schouders draagt als een man, en de penalty neemt en scoort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:36
Dikke pech is toch geen maatstaf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
DoeEensGek schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
Ja nu durf ik ook wel,ik denk en heb het vermoeden dat de kans groot is dat Ajax vanavond als winnaar van het veld stapt.
Haha, zoals Feyenoorders vorig jaar na speelronde 35 het kampioenschap ook eindelijk durfden te claimen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het mag dan volgens sommigen niet al te best zijn, er staat wel 4-1 op het bord en dat is waar het uiteindelijk om gaat.
De eerste drie punten zijn binnen :)

Ik zie wel potentie in deze jongens. Kudus was de absolute uitblinker, jammer dat ie al op de drempel staat om te vertrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
Ik had er geen pingel voor gegeven, want dit was gewoon dikke pech. Zat weinig spelbederf bij.
Ik ben het niet met je eens. Of je houdt de arm lekker langs je lichaam. Of je krijgt dit met het risico op een strafschop tegen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:41:
[...]

Schoten net over of op de paal of van bijvoorbeeld van de lijn gehaald tellen nooit mee als schoten op goal he :+ Je kan nooit maar dan ook nooit van die statistieken uitgaan
Schoten op doel die van de lijn gehaald zijn zijn zowel een schot op doel voor club A en een redding voor club B.

Net over telt inderdaad niet mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
Jaer schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
Dikke pech is toch geen maatstaf?
"Ja ik ging net zwaaien naar mijn moeder op de tribune en toen kwam de bal tegen mijn hand,wat een dikke pech. Geen strafschop toch scheids ."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:33

Typhone

Who Dares Wins

groggy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
Prachtig om te zien dat Bergwijn direct zijn verantwoordelijkheid als aanvoerder neemt en de druk op zijn schouders draagt als een man, en de penalty neemt en scoort.
Die actie was erg mooi idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:09

Agent47

I always close my contracts.

Megupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
[...]

Haha, zoals Feyenoorders vorig jaar na speelronde 35 het kampioenschap ook eindelijk durfden te claimen
Dan weet je niet hoe het is om Feyenoorder te zijn. Ik kan me veel potjes herinneren waarin we riepen dat het goed kwam en we vervolgens nat gingen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

groggy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:10:
d:)b
De twee goals geven zijn vertrouwen hopelijk ook weer een boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06
Napo schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:12:
[...]

Schoten op doel die van de lijn gehaald zijn zijn zowel een schot op doel voor club A en een redding voor club B.

Net over telt inderdaad niet mee.
Ok, geblokte schoten dan(niet op de lijn) :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

jaapstobbe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:27:
Dit moet Ajax toch met 4, 5-1 gaan winnen hoor anders is het schandalig
U vraagt wij draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Bergwijn pas nou op na de wedstrijd met die ballen voor het publiek |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:51

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Kan nog beter maar er zit een idee achter. Alle ballen worden ook naar voren gespeeld, dat is ook weleens anders geweest. Een ding snap ik niet, Bakboord speelde op rechts? Sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:11:
Het mag dan volgens sommigen niet al te best zijn, er staat wel 4-1 op het bord en dat is waar het uiteindelijk om gaat.

Ik zie wel potentie in deze jongens. Kudus was de absolute uitblinker, jammer dat ie al op de drempel staat om te vertrekken...
Een zwaluw maakt nog geen zomer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:17:
[...]

Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Klopt maar voorlopig staan we wel bovenaan en 3 punten los van Feyenoord :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:28:
[...]
oOo

*vreugdedansje doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:28:
[...]

Daar hebt u natuurlijk wel gelijk in.

Hup Ajax!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:11:

Ik snap nog steeds niet waarom waarom hij door vrijwel alle Ajacieden naar de uitgang gepraat wordt. Als ik voor Ajax was zou ik hopen dat hij blijft.

Als hij de laatste stappen in zijn ontwikkeling zet (zo oud is hij nog niet) dan kan het een dragende kracht worden vol creativiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bao_mi1 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:51:
[...]
Ik snap nog steeds niet waarom waarom hij door vrijwel alle Ajacieden naar de uitgang gepraat wordt. Als ik voor Ajax was zou ik hopen dat hij blijft.
Op wie doel je als je zegt "vrijwel alle Ajacieden"? Volgens mij hopen vrijwel alle Ajacieden hier juist dat hij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:53:
[...]

Op wie doel je als je zegt "vrijwel alle Ajacieden"? Volgens mij hopen vrijwel alle Ajacieden hier juist dat hij blijft.
Nou, er zijn er genoeg hier die hem voor 40m graag zien vertrekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Ik zoek een herhaling van het doelpunt van Medic. Was weer gezellig in het vak :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaNx1aC8vrjLOgt3UpAnAttVKAo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ayJMMfHWuDVHBvnjgu2a5Co1.png?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bao_mi1 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:51:

Als hij de laatste stappen in zijn ontwikkeling zet (zo oud is hij nog niet) dan kan het een dragende kracht worden vol creativiteit.
Voor mij persoonlijk: omdat hij weg wil.
Een speler die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek zit met de gedachten en focus ergens anders, en dat werkt niet goed voor een team in opbouw.
Mocht het niet door gaan en hij daar oprecht mee kunnen leven een realistisch scenario zijn dan ben ik daar uiteraard voor. Maar ik heb daar gezien zijn hevige wens en zoektocht naar het hoogst haalbare weinig vertrouwen in.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
groggy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:05:
Conceição.

Die zou ik toch nog niet afschrijven. Als Kudus weggaat heb je eigenlijk alleen Berghuis die daar eerder gespeeld heeft, maar door vind ik beter op het middenveld. Alle andere opties zijn dan spelers die van nature liever van links komen. Conceição heeft het nog niet waargemaakt, maar hoeveel spelers hadden er wel niet een jaar (of iets meer) nodig om bij Ajax de draai te vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Die Brobbey, ik weet het niet hoor. Hij doet veel goed maar het afmaken blijft een probleem. Het argument dat hij te weinig kans heeft gekregen is onderhand ook wel aan het afbrokkelen, hoeveel vertrouwen moet hij hebben voordat het wel structureel gaat lukken? En wat zou een concurrent daaraan verbeteren? Het zal voor zijn vertrouwen sowieso geen goed doen.

Ik vind het een sympathieke gozer en hoop dat het er nog uit komt, maar dat moet wel binnenkort gaan gebeuren anders wordt hij reserve. En dan waarschijnlijk weer weg ben ik bang.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ondanks het feit dat het elftal van Ajax nog verre van compleet is ben ik wel blij met de aankopen tot nu toe. Zowel Medic, van den Boomen als Tahirovic vond ik positief gisteravond. Uiteraard maakt één zwaluw nog geen zomer, maar toch. Je moet je ergens aan vasthouden hé :+

Ik hoop serieus dat Kudus nog een jaartje blijft en dat er twee verdedigers en een spits bij komen. Als dat binnen enkele weken gaat gebeuren dat zie ik het positief in :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53
Gonadan schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 09:15:
Die Brobbey, ik weet het niet hoor. Hij doet veel goed maar het afmaken blijft een probleem. Het argument dat hij te weinig kans heeft gekregen is onderhand ook wel aan het afbrokkelen, hoeveel vertrouwen moet hij hebben voordat het wel structureel gaat lukken? En wat zou een concurrent daaraan verbeteren? Het zal voor zijn vertrouwen sowieso geen goed doen.

Ik vind het een sympathieke gozer en hoop dat het er nog uit komt, maar dat moet wel binnenkort gaan gebeuren anders wordt hij reserve. En dan waarschijnlijk weer weg ben ik bang.
Die open kans schoot hij met het verkeerde been.Hetzelfde trouwens hoe de 0-1 tot stand kwam. Dat is echt een kwestie van techniek en mag eigenlijk niet gebeuren.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:33

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 09:15:

Absoluut de slechtste aankoop van Ajax in de geschiedenis. Of verkoop. Hoe je het ook wilt zien haha. Gratis de deur uit om een jaar later voor 20 miljoent terug te komen en niks te laten zien. Als zal er natuurlijk weer lacherig gedaan worden om dee quote als hij er plotseling 25 inlegt dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:42
Typhone schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Absoluut de slechtste aankoop van Ajax in de geschiedenis. Of verkoop. Hoe je het ook wilt zien haha. Gratis de deur uit om een jaar later voor 20 miljoent terug te komen en niks te laten zien. Als zal er natuurlijk weer lacherig gedaan worden om dee quote als hij er plotseling 25 inlegt dit seizoen.
Ik zou mij niet al te veel zorgen maken dat dit gebeurt, of het moet voor Jong Ajax in de KKD zijn ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:46:
[...]

Absoluut de slechtste aankoop van Ajax in de geschiedenis.
Overdrijven is een kunst. Nu noem je hem nog een slechtere aankoop dan Sulejmani, Gabrich, Luque, Charisteas, Sikora, Machlas, Kinkladze, Magelan etc etc etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:55:
[...]

Ik zou mij niet al te veel zorgen maken dat dit gebeurt, of het moet voor Jong Ajax in de KKD zijn ;-)
Als hij het hele seizoen basis staat legt ie er 'gewoon' 20 in... En dan moet ik nog maar eens zien of 'hij is wel 60m waard' Gimenez dat voor elkaar krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

'hij is wel 60m waard' Gimenez
Denken mensen dat echt?! :o
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Overdrijven is een kunst. Nu noem je hem nog een slechtere aankoop dan Sulejmani, Gabrich, Luque, Charisteas, Sikora, Machlas, Kinkladze, Magelan etc etc etc.
Maar die liepen niet eerst gratis de deur uit.

[ Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 13-08-2023 11:14 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:48
[...]

Als hij het hele seizoen basis staat legt ie er 'gewoon' 20 in... En dan moet ik nog maar eens zien of 'hij is wel 60m waard' Gimenez dat voor elkaar krijgt.
Waarom zou giminez er geen 20 in kunnen leggen ? M.i. een veel completere spits dan brobbey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:48
Dubbel..

[ Voor 97% gewijzigd door J0rdym23 op 13-08-2023 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
J0rdym23 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:20:
[...]

Waarom zou giminez er geen 20 in kunnen leggen ? M.i. een veel completere spits dan brobbey
Completer? Daar verschillen we dus al in. Ik zie Gimenez niet met de bal aan de voet een actie zowat vanaf eigen helft maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:09:
[...]

Denken mensen dat echt?! :o

[...]

Maar die liepen niet eerst gratis de deur uit.
Wat maakt dat uit? Hij heeft zelf niet in de hand dat Ajax 20m voor hem neer wil leggen toch?
Sulejmani kostte 16m, Brobbey 20. Brobbey scoort(/scoorde) nog regelmatig waar Sulejmani helemaal niks liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:22
Rulli ligt er ongeveer 3 maanden uit, Diant Ramaj zal dus de eerste keeper gaan worden de komende maanden omdat Gorter waarschijnlijk wederom verhuurd gaat worden.

https://www.voetbalzone.n...-inviel-voor-rulli/422614

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:23:
[...]

Completer? Daar verschillen we dus al in. Ik zie Gimenez niet met de bal aan de voet een actie zowat vanaf eigen helft maken.
Finale gold cup niet gezien? ;)

Het is een ander type spits. Sterker nog ik vind Brobbey helemaal geen echte spits. Ik zou hem liever achter de spits zien voetballen. Hij houdt overzicht, kan de bal vasthouden en heeft een goede pass. Afwerking vind ik gewoon ondermaats voor een spits.

Begrijp me niet verkeerd, ook al is ie van de “vijand”. Ik vind dat we onze Nederlandse spelers moeten koesteren. En het is dan ook niet erg dat we misschien meer een kans geven. Dus ik hoop voor hem dat ie het beter gaat doen.

Gimenez is een verfijndere spits. Die zou er bij Ajax minstens 20 inleggen. Je moet hem normaal gesproken niet laten dribbelen, maar in de 16 houdt ie ook oog voor andere spelers.

Dit seizoen moet ie het gaan laten zien. Ik verwacht dat ie er wel 20+ inlegt in de competitie.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Denk niet dat Gorter nu verhuurd gaat worden aangezien zowel Rulli als Pasveer geblesseerd zijn. Of Ajax moet als nog die keeper van Sparta aantrekken, maar dat zou te idioot voor woorden zin.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Pff nu alweer de eerste lange blessure. Zit wel mee qua keepers sinds dat geneuzel met Onana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:32
Ajax heeft toch voor miljoenen een tweede keeper gekocht? Die kan toch gewoon keepen dan. Dat je Gorter niet verhuurt, oké, maar het zou een schande zijn als Olij wordt aangetrokken om op de bank te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:36:
Denk niet dat Gorter nu verhuurd gaat worden aangezien zowel Rulli als Pasveer geblesseerd zijn. Of Ajax moet als nog die keeper van Sparta aantrekken, maar dat zou te idioot voor woorden zin.
Doe inderdaad maar niet, Sparta heeft nu tenminste één van de beste keepers van Nederland onder de lat staan. Laat dat maar even zo.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:46
OMX2000 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:35:
[...]

Sterker nog ik vind Brobbey helemaal geen echte spits. Ik zou hem liever achter de spits zien voetballen
Nou dat is een positie waar je hem juist niet neer moet zetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
Gimenez vergelijken met Brobbey vind ik onzinnig omdat ze hun manier van spelen verschillend zijn mi.

Brobbey vind ik completer maar daarom niet perse beter dan Gimenez.

Uiteindelijk gaat het erom hoeveel ze scoren en of en hoe ze bediend worden.
Dat ze beide goede spitsen zijn, staat voor mij buiten kijf.

En Gimenez is echt onmisbaar voor Feyenoord als je het mij vraagt,ik zou hem alleen voor een relatief top bedrag laten gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 13-08-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:38:
[...]

Doe inderdaad maar niet, Sparta heeft nu tenminste één van de beste keepers van Nederland onder de lat staan. Laat dat maar even zo.
Overdrijven is ook een vak. Hij heeft 1x een lekker seizoen gedraaid, net als Noppert, en da's ook niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:36:
Wat mij betreft Gorter nu gewoon de basis in. Ik snap nog steeds niet waarom we zoveel moesten betalen voor een keeper die nog helemaal niks heeft bewezen/heeft kunnen laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
[...]

Ik reageer op @Typhone en duidelijk met een kwinkslag. Feit is wel dat tot nu toe nog geen enkele trainer vol voor Brobbey gekozen heeft en hem het absolute vertrouwen gegeven heeft. Misschien doet Steijn dat wel en betaalt hij het dubbel en dwars terug. Misschien is Steijn wel de volgende die tot de conclusie komt dat Brobbey duidelijk wel kan voetballen maar ook druistig blijft en in verhouding heel veel kansen nodig heeft om tot een doelpunt te komen.

Als speler is hij natuurlijk bij lange na niet de slechtste aankoop van Ajax aller tijden. Maar het verhaal er om heen van een jeugdproduct die vindt dat hij geen echte kans krijgt nadat hij jarenlang gehypet is als megasupertalent en dé oplossing voor zowel de toekomst van Ajax als het NL elftal, gratis de deur uitloopt, een jaar later voor pakweg 20 miljoen teruggekocht wordt en nu nog steeds niet onomstreden is, is wel bijzonder. Misschien had EtH het wel heel erg goed gezien en blijkt hij (nog?) geen topspits. Misschien bewijst hij dit seizoen het ongelijk van alle twijfelaars. De tijd zal het leren.

Wat Gimenez gaat doen dit jaar weten we natuurlijk niet. Wel is hij de tweede helft van vorig seizoen onomstreden geworden, heeft hij veel goals gemaakt (8 wedstrijden op rij scoren is gewoon bijzonder) en heeft hij zich voldoende laten zien dat niemand meer twijfelt aan wie de eerste spits van Feyenoord is en er internationaal voldoende interesse voor hem is. Zo ver is Brobbey zowel bij zijn eigen club als met hoe hij in de markt ligt nog niet.

60 miljoen voor een 22-jarige spits van Feyenoord vind ik wat veel. Maar na een eventueel goede CL campagne en gezien het feit dat hij een jonge international is en zijn contract net verlengd is, mag een bedrag wat daarbij in de buurt komt zeker neergelegd worden voor hem. Als Timber en Alvarez na een dramatisch seizoen beiden 40 miljoen plus waard zijn, is Gimenez dat blijkbaar in deze compleet verziekte markt ook. Sowieso leveren veelscorende spitsen meestal meer op dan verdedigers. Er hoeft maar één club met geld wanhopig en laat in de transferperiode te komen zoals ManU voor Antony kwam. Dan moet alleen Feyenoord nog beter leren onderhandelen.

Is hij het waard? Vast niet. Kan Feyenoord het vragen als hij doorgaat zoals hij vorig jaar eindigde? Absoluut. Feit voor mij is dat ik momenteel 10 keer meer vertrouwen in Gimenez als onomstreden aanvalsleider van Feyenoord heb dan in Brobbey als spits van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, natuurlijk.

Eerste speelronde van het jaar, en de Landskampioen word niet op het open kanaal uitgezonden.
Ongelofelijk weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:54:
En, natuurlijk.

Eerste speelronde van het jaar, en de Landskampioen word niet op het open kanaal uitgezonden.
Ongelofelijk weer...
Wat me daaraan vooral aan stoort is dat je via KPN dan de wedstrijd ook niet in UHD kunt kijken. Dat beeld ziet er echt wel een stuk beter uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wertha
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-09 20:20

Wertha

Te midden van het moeras

En, natuurlijk.

Ongelofelijk weer...
Het had ook állemaal achter de decoder kunnen zitten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 22:55
Opvallend: Nieuwkoop heeft direct een basisplaats wat iets zegt over de positie van Pedersen. En Timber staat op tien en daar word ik dan weer niet zo blij van. Daar vind ik hem namelijk niet geschikt voor. Of hij moet plots scorend vermogen gaan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
En, natuurlijk.

Ongelofelijk weer...
Als de verwachting is dat de wedstrijden van clubs met grote aantallen supporters op een open kanaal uitgezonden gaan worden dan ga je relatief vaak teleurgesteld worden.

Dit is geen verrassing mag ik hopen, de wedstrijden waar het geld aan te verdienen is zijn niet de Vitesse-Volendams van deze wereld maar juist de wedstrijden van Ajax, Feyenoord en dan in rap afnemende mate PSV, AZ, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:01:
[...]

Als de verwachting is dat de wedstrijden van clubs met grote aantallen supporters op een open kanaal uitgezonden gaan worden dan ga je relatief vaak teleurgesteld worden.

Dit is geen verrassing mag ik hopen, de wedstrijden waar het geld aan te verdienen is zijn niet de Vitesse-Volendams van deze wereld maar juist de wedstrijden van Ajax, Feyenoord en dan in rap afnemende mate PSV, AZ, en ga zo maar door.
Oh, dat snap ik.

Maar, dat is ook de exacte reden waarom ik geen geld aan ESPN geef.
Als je gisteren Ajax uitzend, doe dan ook gewoon Feyenoord vandaag.

Of nu, waarom de Keuken Kampioen in plaats van een eredivisie wedstrijd.
Ik snap dat het allemaal om geld draait, natuurlijk :)
Maar, juist om deze praktijken krijgen ze van mij geen cent en zoek ik wel een streampje on-line op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:01:
Opvallend: Nieuwkoop heeft direct een basisplaats wat iets zegt over de positie van Pedersen. En Timber staat op tien en daar word ik dan weer niet zo blij van. Daar vind ik hem namelijk niet geschikt voor. Of hij moet plots scorend vermogen gaan ontwikkelen.
Als die 3 assists geeft op Gimenez vind ik het ook prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Wat een goal van Excelsior zo diep diep in blessuretijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pedersen vond ik in de voorbereiding (en vorig seizoen) toch een zwakke schakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Daar komen ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooie shirts van Fortuna. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zzzzzzzzzz.

1 richtingsverkeer en Fortuna met 12 man achter de bal....

Oef, net als ik het typ valt bijna de 1-0. Jammer dat Stengs m er niet inloopt

[ Voor 35% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
LZ86 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:39:
Zzzzzzzzzz.

1 richtingsverkeer en Fortuna met 12 man achter de bal....

Oef, net als ik het typ valt bijna de 1-0. Jammer dat Stengs m er niet inloopt
Buys had het over 4-3-3. Volgens mij heeft hij 10-0-0 verkeerd geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ai ai ai, wat staat Wieffer slecht te ballen zeg. Die is echt uit vorm. Komt ook wel omdat Zerrouki perse op zijn plek moet staan en hij dus niet op de plek van vorig jaar staat

Ook dacht ik dat de corners vast wel beter zouden gaan zonder Kokcu, maar ze nemen ze zowaar nog slechter dan eerder.

Edit:
Ja, middenveld niet in balans. Daar heeft Slot nog wel wat te sleutelen.

[ Voor 33% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2023 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:44:
Ai ai ai, wat staat Wieffer slecht te ballen zeg. Die is echt uit vorm. Komt ook wel omdat Zerrouki perse op zijn plek moet staan en hij dus niet op de plek van vorig jaar staat

Ook dacht ik dat de corners vast wel beter zouden gaan zonder Kokcu, maar ze nemen ze zowaar nog slechter dan eerder.

Edit:
Ja, middenveld niet in balans. Daar heeft Slot nog wel wat te sleutelen.
Wieffer is waarschijnlijk zo'n speler die kan uitblinken vanuit een dienende rol op een specifieke positie. En dan is Zerouki waarschijnlijk niet het type waarbij je dienstbaar kan zijn. Dan moet Slot dus uiteindelijk kiezen en dat kan nog wel eens fijn voor Timber uitpakken want Timber-Wieffer of Timber-Zerouki matcht waarschijnlijk beter dan Timber-Kokcu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Niet de meest nette overtreding van Nieuwkoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pwoah, wellicht niet bewust maar smerig is de overtreding op de achillesspees is het wel. Ook wel te billijken dat het rood is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Wieffer is waarschijnlijk zo'n speler die kan uitblinken vanuit een dienende rol op een specifieke positie. En dan is Zerouki waarschijnlijk niet het type waarbij je dienstbaar kan zijn. Dan moet Slot dus uiteindelijk kiezen en dat kan nog wel eens fijn voor Timber uitpakken want Timber-Wieffer of Timber-Zerouki matcht waarschijnlijk beter dan Timber-Kokcu.
Tja, je hebt nu 3 middenvelders die elkaar niet aanvullen, maar eigenlijk hetzelfde zijn. De achterhoede doet t prima, uit Nieuwkoop komen goede voorzetten en echt wel kansen, maar het middenveld is traag en statisch, dat vertraagd het spel teveel.

Als ze die Ivanusec halen zou het al wel e.e.a. oplossen. Zet dan Wieffer maar op t bankie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Qua voorzetten meer gedaan dan Pedersen… maar Mozes wat een rot invalbeurt. Hoe vaak heeft Feyenoord vorig jaar überhaupt rood gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tot zover Nieuwkoop.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ja joh, direct rood.....

man man man. Vieze overtreding zeg. Wel terecht. Maar buiten dat speelde hij gewoon prima. Zo jammer dit.

[ Voor 27% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2023 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vond dit nou niet echt direct rood waard, iig vergeleken met hoe er vorig seizoen gefloten werd.

Maar misschien gaan ze structureel harder optreden tegen dit soort overtredingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:57:
Hoe vaak heeft Feyenoord vorig jaar überhaupt rood gehad?
0, zelfs geen enkele dubbele gele kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:58:
Vond dit nou niet echt direct rood waard, iig vergeleken met hoe er vorig seizoen gefloten werd.

Maar misschien gaan ze structureel harder optreden tegen dit soort overtredingen?
Ze hebben aangegeven strenger te gaan fluiten. Dus wellicht is dit het eerste teken dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
Dit was meer onhandigheid dan smerig spel wat mij betreft. Zie hier ook geen direct rood in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:18
LZ86 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:57:
Ja joh, direct rood.....

man man man. Vieze overtreding zeg. Wel terecht. Maar buiten dat speelde hij gewoon prima. Zo jammer dit.
Ik vind het vrij zwaar bestraft. Ongelukkig zeker, maar niet gemeen. Ook zo'n beetje de eerste overtreding van de wedstrijd, ik weet dat dat niet de regel is maar vaak geef je toch nog een waarschuwing.

Misschien is dit de nieuwe norm ofzo, ja. Maarja, met commentaar op de scheids doen ze voorlopig ook niks.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2023 15:01 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Schei toch uit,

Nieuwkoop is al in een voorwaartse beweging met zijn been.
De verdediger beweegt op het laatste moment zijn been, waardoor Nieuwkoop niets meer kan doen.

Dit was gewoon een ongelukkig moment.

Hier gewoon weer de fout met de VAR.
Een overtreding frame voor frame bekijken en stil zetten op het moment van contact, dan lijkt het altijd rood.

Geel? Ja.
Geel met een laatste waarschuwing? Ja
Rood? Schei uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:53

gws24

Thinking is hard!

donleone83 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:59:
Dit was meer onhandigheid dan smerig spel wat mij betreft. Zie hier ook geen direct rood in.
Onhandigheid is natuurlijk geen criterium. Terecht rood imo omdat hij compleet de bal mist en vol achterop de achillespees raakt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Koenoe schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 10:36:
Die open kans schoot hij met het verkeerde been.Hetzelfde trouwens hoe de 0-1 tot stand kwam. Dat is echt een kwestie van techniek en mag eigenlijk niet gebeuren.
Een serieuze spits heeft geen verkeerd been. Het is prima als de een duidelijk beter is van de ander, maar het mag niet zo zijn dat je maar met één been knap kan schieten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
gws24 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:01:
[...]

Onhandigheid is natuurlijk geen criterium. Terecht rood imo omdat hij compleet de bal mist en vol achterop de achillespees raakt.
Vorige jaren bleek de intentie anders zeker wel belangrijk in de beslissing. Dit was echt geen zaag van de week bewust op de achillespees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gws24 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:01:
[...]

Omdat de verdediger op het laatste moment nog een andere beweging maakt.

Ja, hij raakt hem.
Maar, als ik een voorwaarts schop maak en jij besluit om net op dat moment een stap achteruit te zetten.
Daar zou ook naar gekeken moeten worden.

Overtreding, ja. 100%
Maar, dit was gewoon zo ongelukkig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Als een speler van achter vol met de onderkant van je voet op de achillesspees raken raken geen rood meer is, wat is dat dan wel?

Je loopt gewoon een risico om de tegenstander ernstig te blesseren. Of dat bewust of onbewust gebeurt doet daar weinig aan af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Pech of niet de bedoeling zijn natuurlijk geen graadmeters.

Feit is dat ie m echt smerig raakte. Per ongeluk? Ja vast, maar dat neemt niet weg dat het rood waardig is.

Maar wel eens goed in de gaten houden of ze dat bij andere clubs ook strenger gaan bestraffen.

Opzich moet Feyenoord ook met 10 van dit Fortuna kunnen winnen. Die gaan wellicht iets meer komen nu en laten wat ruimte. Moet Slot wel wat doen aan dat middenveld

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2023 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vond de overtreding wel gelijkwaardig als door Robert Mühren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:53

gws24

Thinking is hard!

donleone83 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:02:
[...]

Vorige jaren bleek de intentie anders zeker wel belangrijk in de beslissing. Dit was echt geen zaag van de week bewust op de achillespees.
Volgens mij was niet de intentie belangrijk maar de intensiteit waarmee de overtreding werd begaan.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Iets zegt me dat we die Japanner nu heel hard nodig gaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Napo schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:02:
Als een speler van achter vol met de onderkant van je voet op de achillesspees raken raken geen rood meer is, wat is dat dan wel?
Iemand van achter met een vuist op zijn achterhoofd slaan. Oh nee. Daar kreeg Antony geel voor twee jaar geleden toen hij dat bij Malacia deed :-)
gws24 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:03:
[...]

Volgens mij was niet de intentie belangrijk maar de intensiteit waarmee de overtreding werd begaan.
Zou je gelijk in kunnen hebben. Misschien beoordeel ik het helemaal verkeerd maar ik vond dit geen duidelijke directe rode kaart.

[ Voor 31% gewijzigd door donleone83 op 13-08-2023 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:00:
Schei toch uit,

Nieuwkoop is al in een voorwaartse beweging met zijn been.
De verdediger beweegt op het laatste moment zijn been, waardoor Nieuwkoop niets meer kan doen.

Dit was gewoon een ongelukkig moment.

Hier gewoon weer de fout met de VAR.
Een overtreding frame voor frame bekijken en stil zetten op het moment van contact, dan lijkt het altijd rood.

Geel? Ja.
Geel met een laatste waarschuwing? Ja
Rood? Schei uit.
ongelukkig maakt geen zak uit voor rood/geel
en de scheids kreeg echt geen langzame beelden te zien.
stil zetten op het moment van contact is dan weer enorm logisch, dan kan de scheids tenminste goed zien waar de speler geraakt wordt.

maar, ik blijf em los daarvan ook zwaar bestraft vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Pak dat middenveld aan en zet Ueda erbij in de 2e helft aub
Pagina: 1 ... 22 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024