haha ja. Die van Schone na 55 seconden was wel heel mooi.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:08:
Is al een verbetering. Normaal maakt Ajax zulke onmogelijke goals alleen tegen Feyenoord
En Bazoerdonleone83 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:10:
@LZ86 @toolkist ik kreeg ook flashbacks naar Ricardo van Rhijn.
Ik zit de wedstrijd te kijken, maar vind het nog niet van erg hoog niveau. Ja, de goal van Medic, geweldige knal maar verder valt het wel erg tegen.
Met de corners van Van Den Boomen is overigens weinig mis, maar voetballend gaat het nog niet allemaal zoals je zou willen. In de huidige staat van de selectie gaat het niet lukken om de zo gewenste stijl te voetballen in Amsterdam.
Verder zie ik van den Boomen verder gaan waar hij gebleven was in de voorbereiding, redelijk snel vooruit voetballen en het spel verleggen. Taylor mag er wel uit en Kudus wordt goed in toom gehouden door Willems.
Verder goed dat Klaassen niet speelt die was denk ik gelijk een voorbeeld geworden voor het zeuren op de arbitrage, want er zitten wel wat gekke keuzes/ momenten tussen waar die op gereageerd zou hebben.
Hoe dan ook, denk dat je achterin (op links en rechts ) iets moet doen, Medic doet het prima naar er moet daar wel iemand bij/ naast.
Op het midden iemand die complementair is aan Van den Boomen en in de aanval concurrentie voor Bergwijn, Brobbey en voor op de rechterkant. (Werk aan de winkel voor Mislintat i.m.o. )
Dit is puur kijkende naar de huidige wedstrijd: Willems houdt eenvoudig de rechter buitenspeler in bedwang. Bergwijn speelt redelijk tot prima, maar daar kan je niet een heel seizoen op bouwen en heeft niet echt een concurrent. Brobbey geldt hetzelfde voor.
Sallah Edine speelt leuk, maar ging wel (kinderlijk) in de fout bij de goal van Heracles en zag er niet goed uit op de 2 schoten van Engels die door Medic werden tegengehouden.
Taylor zie je niet echt, zowel aanvallend als verdedigend. En Rensch is het gewoon niet, doet niet heel veel fout deze pot tot nog toe, maar heeft ook niet echt overtuigende ingrepen of acties, waarmee die laat zien het gewenste niveau te hebben.
Met de corners van Van Den Boomen is overigens weinig mis, maar voetballend gaat het nog niet allemaal zoals je zou willen. In de huidige staat van de selectie gaat het niet lukken om de zo gewenste stijl te voetballen in Amsterdam.
Verder zie ik van den Boomen verder gaan waar hij gebleven was in de voorbereiding, redelijk snel vooruit voetballen en het spel verleggen. Taylor mag er wel uit en Kudus wordt goed in toom gehouden door Willems.
Verder goed dat Klaassen niet speelt die was denk ik gelijk een voorbeeld geworden voor het zeuren op de arbitrage, want er zitten wel wat gekke keuzes/ momenten tussen waar die op gereageerd zou hebben.
Hoe dan ook, denk dat je achterin (op links en rechts ) iets moet doen, Medic doet het prima naar er moet daar wel iemand bij/ naast.
Op het midden iemand die complementair is aan Van den Boomen en in de aanval concurrentie voor Bergwijn, Brobbey en voor op de rechterkant. (Werk aan de winkel voor Mislintat i.m.o. )
Dit is puur kijkende naar de huidige wedstrijd: Willems houdt eenvoudig de rechter buitenspeler in bedwang. Bergwijn speelt redelijk tot prima, maar daar kan je niet een heel seizoen op bouwen en heeft niet echt een concurrent. Brobbey geldt hetzelfde voor.
Sallah Edine speelt leuk, maar ging wel (kinderlijk) in de fout bij de goal van Heracles en zag er niet goed uit op de 2 schoten van Engels die door Medic werden tegengehouden.
Taylor zie je niet echt, zowel aanvallend als verdedigend. En Rensch is het gewoon niet, doet niet heel veel fout deze pot tot nog toe, maar heeft ook niet echt overtuigende ingrepen of acties, waarmee die laat zien het gewenste niveau te hebben.
Maar alle grappen ten spijt, Brobbeast legt er in de 2e helft 3 in het netje. 👍
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik maakte net nog een opmerking dat Medic even moet leren op doel te koppen, maar als hij ze er zo in schiet dan vind ik het helemaal prima. Wat een heerlijke pegel!
[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-08-2023 21:12 ]
Was dat tegen Feyenoord? Of was dat in de Kuip tegen PEC in de bekerfinale?donleone83 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:10:
@LZ86 @toolkist ik kreeg ook flashbacks naar Ricardo van Rhijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
volgens mij wel. In dat blauwe uitshirt met fluoriserend geel/groen tochSuperkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:12:
[...]
Was dat tegen Feyenoord? Of was dat in de Kuip tegen PEC in de bekerfinale?
2014 in de Kuip in de vijfde minuut. Ajax hele wedstrijd niets in te brengen. Feyenoord 10380273 kansen en 100 keer paal en lat enzo.Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:12:
[...]
Was dat tegen Feyenoord? Of was dat in de Kuip tegen PEC in de bekerfinale?
Dramatisch was dat. Feyenoord was zoveel beter. En 1 vrije trap bekant van de middencirkel door van Rhijn vliegt erin.donleone83 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:14:
[...]
2014 in de Kuip in de vijfde minuut. Ajax hele wedstrijd niets in te brengen. Feyenoord 10380273 kansen en 100 keer paal en lat enzo.
Wat een kutpot
Net zoals in de Arena door Schöne, en Dolberg in de Kuip in 2016
Kan grensrechter niet bij fluiten voor de rust de doelnetten controleren? Nu duurt het zo lang..
⏩ PVOutput☀️
Maar buiten de trauma's uit het verleden vind ik Ajax nog niet echt veel voorstellen.
Heracles houdt het redelijk, en die zijn nou niet echt een linkerrijtje kandidaat.
Heracles houdt het redelijk, en die zijn nou niet echt een linkerrijtje kandidaat.
Dit wordt nachtwerk op deze manier
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is toch niet heel gek dat het spel nog niet geweldig is, met een half nieuw team?jbdeiman schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:11:
Ik zit de wedstrijd te kijken, maar vind het nog niet van erg hoog niveau. Ja, de goal van Medic, geweldige knal maar verder valt het wel erg tegen.
Ah ja, dat was deze.
Die tegen PEC in de Kuip lijkt er nogal op.
Ik was even in de war
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2023 21:20 ]
Soms is het zo lastig adhv voorgaande reacties te weten wat er gebeurt haha.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met het blauw met gele shirtSuperkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:19:
[...]
Ah ja, dat was YouTube: R. van Rhijn Amazing free kick goal vs Feyenoord~ Feyenoord v Ajax 0....
Die tegen PEC in de Kuip lijkt er nogal op.
Ik was even in de war
Kan de thuisclub er niet zorg voor dragen dat de netten in het doel wedstrijdklaar zijn?Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:17:
Kan grensrechter niet bij fluiten voor de rust de doelnetten controleren? Nu duurt het zo lang..
Kan Ajax niet gewoon zorgen dat ze hun materiaal op orde hebben? Nu duurt het zo lang..Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:17:
Herinner mij dat op De Toekomst voor aanvang van een CL-wedstrijd van de Ajax-vrouwen ook al niet op orde bleek. Kan toch niet bij een topclub?
Zal wel weer een nieuw design van Adidas zijn.Napo schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:20:
[...]
Kan de thuisclub er niet zorg voor dragen dat de netten in het doel wedstrijdklaar zijn?
Wel beter idd, problemen bij de bron aanpakken.Napo schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:20:
[...]
Kan de thuisclub er niet zorg voor dragen dat de netten in het doel wedstrijdklaar zijn?
Mislintat kan ook al op zoek naar een nieuwe materiaalman/vrouw/x.
⏩ PVOutput☀️
Die is het echt helemaal kwijtQuad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:12:
Maar alle grappen ten spijt, Brobbeast legt er in de 2e helft 3 in het netje. 👍
Brobbey kan eigenlijk best weinig, als het echt op creativiteit aan komt. Keeper komt goed zijn doel uit en Brobbey heeft niks anders meer in petto dan zijn harde schot.
Hoogte van de doelen was niet in orde toen toch?bazzemans schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:21:
[...]
Kan Ajax niet gewoon zorgen dat ze hun materiaal op orde hebben? Nu duurt het zo lang..
Herinner mij dat op De Toekomst voor aanvang van een CL-wedstrijd van de Ajax-vrouwen ook al niet op orde bleek. Kan toch niet bij een topclub?
10 centimeter te laag inderdaad.Megupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:25:
[...]
Hoogte van de doelen was niet in orde toen toch?
Is niet heel gek, zeker niet. Maar er zijn i.m.o. best veel spelers die het niet in zich (lijken te) hebben en het is qua bezetting wel heel broos. Als er een centrale verdediger uitvalt, of Brobbey dan heb je eigenlijk geen opties meer om die te vervangen.toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:19:
[...]
Is toch niet heel gek dat het spel nog niet geweldig is, met een half nieuw team?
En Europees zullen ze ook snel aan de bak moeten, dus dan is er werk aan de winkel om te zorgen dat de selectie (Zo goed als) op orde is en er een voorbereiding met de training heeft kunnen plaatsvinden.
Dit moet Ajax toch met 4, 5-1 gaan winnen hoor anders is het schandalig
Op zich niet gek, vrouwen zijn gemiddeld ook 12cm kleiner dan mannen.
⏩ PVOutput☀️
Tja, zo goed is die selectie echt niet hoor. Ik denk dat je moet wennen aan het idee dat het nog een tussenjaar gaat worden.jaapstobbe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:27:
Dit moet Ajax toch met 4, 5-1 gaan winnen hoor anders is het schandalig
Team is duidelijk in opbouw zover blijkt uit de voorbereiding en wat ze deze wedstrijd laten zien.
Ook denk ik niet dat Steijn de man is die je naar een hoger plan zal tillen.
Vooralsnog heeft dat echter niet gezorgd voor een spelregelwijziging voor het (vrouwen)voetbal.Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:27:
[...]
Op zich niet gek, vrouwen zijn gemiddeld ook 12cm kleiner dan mannen.
Ik raad je ook aan dat niet voor te stellen. De vrouwen hebben wat dat soort aanpassingen betreft nogal lange tenen
Is dat een dingetje? Als je te kijk gezet wordt dat je dan een overtreding moet maken?
⏩ PVOutput☀️
Dan kijk je niet. Ajax had prima 12-1 kunnen staan. Afmaken gaat niet echt. Maar zo slecht is het ook niet hoorLZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:28:
[...]
Tja, zo goed is die selectie echt niet hoor. Ik denk dat je moet wennen aan het idee dat het nog een tussenjaar gaat worden.
Team is duidelijk in opbouw zover blijkt uit de voorbereiding en wat ze deze wedstrijd laten zien.
Ook denk ik niet dat Steijn de man is die je naar een hoger plan zal tillen.
EDIT: Jezus, Klaassen, ik neem alles terug. Tussenjaar inderdaad
[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 12-08-2023 21:33 ]
Ja, als je 100 kansen maakt, maar ze niet scoort, sta je toch echt met lege handenTerranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:30:
[...]
Dan kijk je niet. Ajax had prima 12-1 kunnen staan. Afmaken gaat niet echt. Maar zo slecht is het ook niet hoor
Commentator: "er wordt strenger opgetreden dit seizoen tegen het ageren tegen de scheidsrechter"
Regisseur: "shot van Klaassen, nu!"

Alleen als je ego en trots dermate groot zijn dat ze in de weg zitten.Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:30:
Is dat een dingetje? Als je te kijk gezet wordt dat je dan een overtreding moet maken?
XXXVI
Klaassen voor Taylor, gaat Ajax er in elk geval op vooruit.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat wel, maar zo slecht is het echt niet. Flink wat kansen, prima positiespel. Was onder Schreuder wel wat anders.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:34:
[...]
Ja, als je 100 kansen maakt, maar ze niet scoort, sta je toch echt met lege handen
Je beseft dat ze tegen een promovendus spelen? Met helemaal niet zulke goede spelers maar wel een team die voor elkaar strijdt. Maar die 12 heb ik niet gezien, er zijn momentjes / kansjes maar niet heel veel ofzo. En dan moet je die van Heracles die qua mogelijkheid (doel- kans rijkheid) ook meetelen. Je telt i.m.o. nu wel heel voordelig voor Ajax.Terranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:30:
[...]
Dan kijk je niet. Ajax had prima 12-1 kunnen staan. Afmaken gaat niet echt. Maar zo slecht is het ook niet hoor
Het is dan tegen Heracles, maar ik ben fan van Branco. 
Wat dat betreft is er niets ingeleverd op Tadic lijkt het.
Wat dat betreft is er niets ingeleverd op Tadic lijkt het.
⏩ PVOutput☀️
Ondertussen vraagt de scheids er wel om.. blauw shirtje vallen = vrije trap.Superkiwi schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:34:
Commentator: "er wordt strenger opgetreden dit seizoen tegen het ageren tegen de scheidsrechter"
Bergwijn heeft het vizier afgelopen zomer wel 1 ring omlaag afgesteld. Nog 1 ring te gaan en die ballen gaan misschien wel eens richting doel
Ajax heeft 6 schoten op doel, dan 6 eigen doelpunten van Heracles verwachten lijkt me optimistisch.Terranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:30:
[...]
Denk niet dat een Akpom het slechter zal doen dan Brobbey.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je beseft dat je niet negatief hoeft te zijn omdat het nu toevallig 1-1 staat en je gelijk mensen ziet met tussenjaar etc(ook al weet ik van wie het kwamjbdeiman schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:35:
[...]
Je beseft dat ze tegen een promovendus spelen? Met helemaal niet zulke goede spelers maar wel een team die voor elkaar strijdt. Maar die 12 heb ik niet gezien, er zijn momentjes / kansjes maar niet heel veel ofzo. En dan moet je die van Heracles die qua mogelijkheid (doel- kans rijkheid) ook meetelen. Je telt i.m.o. nu wel heel voordelig voor Ajax.
En 12 is natuurlijk overdrijven, maar dat had je ook wel kunnen begrijpen met een beetje gezond verstand. Het ging om het punt. flink wat grote kansen geweest.
Schoten net over of op de paal of van bijvoorbeeld van de lijn gehaald tellen nooit mee als schoten op goal heNapo schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:37:
[...]
Ajax heeft 6 schoten op doel, dan 6 eigen doelpunten van Heracles verwachten lijkt me optimistisch.
't is vooral pech in de afronding. Ajax speelt prima, ik merk dat ik nauwelijks erger aan waardeloos spel, want dat is het niet.
Die laatste teennagel tegen de bal of gelukje in de afronding mist nog.
Die laatste teennagel tegen de bal of gelukje in de afronding mist nog.
⏩ PVOutput☀️
Vond ik even daarvoor andersom ook (balverlies van Rensch was het duidelijkst voorbeeld daarvan), Manschot fluit i.m.o. altijd wat warrig.toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:37:
[...]
Ondertussen vraagt de scheids er wel om.. blauw shirtje vallen = vrije trap.
Ajax wel een fase waarin ze echt sterker zijn, maar blijft toch ook billen knijpen in de tegenstoot.
Slechter dan Brobbey, the horrorGunner schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:38:
Denk niet dat een Akpom het slechter zal doen dan Brobbey.
XXXVI
Ik vind dat Ajax verzorgd voetbal speelt. Er mist voorin gewoon wat gogme en killersmentaliteit, naast portie geluk.
Veel ballen worden nog recht op de keeper geschoten
Zeker besef ik dat, ik riep (en roep) ook geen tussenjaar, maar wel dat als je dit laat zien tegen de promovendus Heracles dat je dan nog echt wel wat werk te verzetten hebt als Mislintat zijnde, want op deze manier zie ik het niet heel goed gaan Europees en dat kan het seizoen snel als een nachtkaars uitgaan.Terranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:39:
[...]
Je beseft dat je niet negatief hoeft te zijn omdat het nu toevallig 1-1 staat en je gelijk mensen ziet met tussenjaar etc(ook al weet ik van wie het kwam). Ze creeeren nu al meer kans dan in bijna elke wedstrijd onder Schreuder vorig jaar, dus dat is al vooruit gang. Waren ze iets scherper dan had je opeens mensen gehad die helemaal lyrisch waren.
En 12 is natuurlijk overdrijven, maar dat had je ook wel kunnen begrijpen met een beetje gezond verstand. Het ging om het punt. flink wat grote kansen geweest.
Ik hoop oprecht van niet, maar ben er wel wat huiverig voor.
Mijn punt ging dan ook vooral dat i.m.o. de selectie echt niet goed genoeg is als je wat wilt als Ajax zijnde.
En Europees zie ik zowel Feyenoord als Psv niet veel punten pakken in de CL, maar wellicht dat die verrassend uit de startblokken komen. (Niet dat Ajax er wel veel zou pakken dit seizoen) We moeten natuurlijk wel punten pakken dit seizoen als NL zijnde.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 12-08-2023 21:50 ]
Een linksback(of linker centrale verdediger zodat Hato naar linksback kan) is zeker nodig, dus Mislintat mag zeker aan't werkjbdeiman schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Zeker besef ik dat, ik riep (en roep) ook geen tussenjaar, maar wel dat als je dit laat zien tegen de promovendus Heracles dat je dan nog echt wel wat werk te verzetten hebt als Mislintat zijnde, want op deze manier zie ik het niet heel goed gaan Europees en dat kan het seizoen snel als een nachtkaars uitgaan.
Ik hoop oprecht van niet, maar ben er wel wat huiverig voor.
Mijn punt ging dan ook vooral dat i.m.o. de selectie echt niet goed genoeg is als je wat wilt als Ajax zijnde.
Oh, het is niet dat het niet om aan te gluren is. Want hoe de bal rondgaat is echt niet uberslecht hoor.Megupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:44:
Ik vind dat Ajax verzorgd voetbal speelt. Er mist voorin gewoon wat gogme en killersmentaliteit, naast portie geluk.
Maar dat die scherpte vooral aanvallend totaal ontbreekt juist.
Typerend dat uit zoveel aanvallen een semi raar kansloos afstandsschot toevallig zo goed geraakt word dat ie erin vliegt.
want nogmaals, het is tegen een promovendus, die er zelf af en toe ook best link uitkomt. Al die schoten richting doel gaan huizenhoog over, meters naast, dus van echt gevaar kan je niet spreken.
Wellicht verduidelijkend: Deze selectie is t.n.o. (nog) niet goed genoeg voor wat Ajax normaal is, en ambiëert te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2023 21:48 ]
Manschot toch, hoe geef je Rensch hier geel voor...
Kudus laat even zien hoe het moet.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als er één man een goal verdient is het Kudus wel.
Mooie aanname
Mooie aanname
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2023 21:49 ]
Individuele klasse maakt t verschil. Hopen voor Ajax dat ze Kudus kunnen behouden
[ Voor 39% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2023 21:50 ]
Hehe. De bevrijdende 2-1. Hopelijk zo dadelijk nog wat makkelijke goals erbij anders doet nog steeds de uitslag geen recht met hoe het spel was.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Knap van Kudus. Een van de meest dreigende spelers aan de kant van Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Moet ik nu verplicht juichen?
Prima goal hoor, maar de rest is allemaal erg wankeltjes. Daarnaast is Kuddus natuurlijk allang verkocht. En ik zie geen nieuwe Van Basten opstaan.
Prima goal hoor, maar de rest is allemaal erg wankeltjes. Daarnaast is Kuddus natuurlijk allang verkocht. En ik zie geen nieuwe Van Basten opstaan.
Doe maar eerst minder zuur.mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:50:
⏩ PVOutput☀️
Ja. Video ter bewijs graag.mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:50:
Het moet zeker beter en er moeten nog een spits en verdediger bij.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:47:
[...]
Oh, het is niet dat het niet om aan te gluren is. Want hoe de bal rondgaat is echt niet uberslecht hoor.
Maar dat die scherpte vooral aanvallend totaal ontbreekt juist.
Typerend dat uit zoveel aanvallen een semi raar kansloos afstandsschot toevallig zo goed geraakt word dat ie erin vliegt.
want nogmaals, het is tegen een promovendus, die er zelf af en toe ook best link uitkomt. Al die schoten richting doel gaan huizenhoog over, meters naast, dus van echt gevaar kan je niet spreken.
Wellicht verduidelijkend: Deze selectie is t.n.o. (nog) niet goed genoeg voor wat Ajax normaal is, en ambiëert te zijn.
Maar met dit nieuwe team valt het me niet tegen. Zeker niet ivm vorig jaar.
Maar ook vorig jaar won Ajax wel zijn potjes tegen de onderste regionen toch?Megupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:51:
[...]
Het moet zeker beter en er moeten nog een spits en verdediger bij.
Het ging juist mis tegen de top 5?
Onder Schreuder ook niet hoorLZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:52:
[...]
Maar ook vorig jaar won Ajax wel zijn potjes tegen de onderste regionen toch?
Idee voor Mislintat: verkoop Brobbey aub.
Als je tegen die kin van Medic aan loopt dan ligt alles open inderdaad
Hier ook optimisme. Ook schijnt nog een tien gekocht te wordenMegupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:51:
[...]
Het moet zeker beter en er moeten nog een spits en verdediger bij.
XXXVI
Was inderdaad een prima goal, voetballend ipv met een afstandsschot. Niet dat de goal van Medic er niet mooi in zat, maar dit lijkt meer een Ajax goal (meer voetballend) te zijn.mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:50:
Vind ze sowieso behoorlijk veel van (erg) grote afstand schieten.
Toen wisten ze niet hoe te voetballen. Passes over 5 meter gingen finaal fout. Balaannames? Van de voet af en balverlies.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:52:
[...]
Maar ook vorig jaar won Ajax wel zijn potjes tegen de onderste regionen toch?
Verzorgd voetbal? Er leek geen lijn in te zitten.
Nu zie je veel basis technieken die gewoon lukken zoals het moet. Simpele oplossingen worden gevonden met af en toe wat creativiteit van Branco of Kudus.
Ik ben tevreden.
⏩ PVOutput☀️
Willen ze een half uur extra tijd ofzo? Waarom verplaatsen ze die gast niet 10 meter zodat ie buiten de lijn verder behandeld kan worden?
't is maar een wenkbrauw die open ligt, geen gebroken been ofzo....
't is maar een wenkbrauw die open ligt, geen gebroken been ofzo....
Ik heb even teruggekeken, onder Schreuder won Ajax de eerste 5 potjes gewoon.
Het ging pas mis na dat 6-1 verlies tegen Napoli en dat verlies tegen AZ
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2023 21:57 ]
Idee voor Typhone: heb wat geduldTyphone schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:53:
Idee voor Mislintat: verkoop Brobbey aub.
Hij werkt hard, hij krijgt de kansen, kwestie van tijd voordat ze er ook vaker in gaan.
Dat was de minste corner. Vermoeidheid zal wel een rol beginnen te spelen.
⏩ PVOutput☀️
ja, maar je had het over tegen teams uit de onderste regionen.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:55:
[...]
Oja, onder Schreuder leek vanaf het begin geen inzet en vertrouwen te zijn. Dat helpt ook niet.
Iedereen werkt vandaag hard, dat valt mi te prijzen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, en daar won Ajax dus inderdaad van. En toen ook nog 4-0 tegen RangersTerranova schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:59:
[...]
ja, maar je had het over tegen teams uit de onderste regionen.
Absoluut, de werkethos is wel te prijzen. Ze blijven lekker lopen op alles. Maar echt goed spelen ze niet. Het Ajax van vóór Schreuder had dit inderdaad wel met een nulletje of 6 gewonnen.Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:00:
Oja, onder Schreuder leek vanaf het begin geen inzet en vertrouwen te zijn. Dat helpt ook niet.
Nu is het veel te lang spannend gebleven, maar maakt de individuele klasse van Kudus het verschil waardoor Heracles moet komen. Daar maakt Bergwijn mooi gebruik van.
[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 12-08-2023 22:04 ]
Ajax wint deze gewoon. Ik vind het spel er niet uitzien. Heracles had zo voor kunnen staan met die kansen die ze kregen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
In de 1e 5 potjes misschien. Daarna niet altijd meerLZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:00:
[...]
Ja, en daar won Ajax dus inderdaad van. En toen ook nog 4-0 tegen Rangers
Nou inderdaad, Ajax wint tegen het spelbeeld in, totaal onverdiendAgent47 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:01:
Ajax wint deze gewoon. Ik vind het spel er niet uitzien. Heracles had zo voor kunnen staan met die kansen die ze kregen.
XXXVI
Gedurfde conclusie!Agent47 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:01:
Ajax wint deze gewoon.
3 wedstrijden ervoor al. Half september verlies Liverpool, daarna verlies AZ en daarna thuis gelijk tegen Go ahead.LZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:55:
[...]
Nee, toen liep het juist nog erg lekkerJaer schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:02:
Tja het is toch frisser dan de eerste wedstrijd vorig jaar toch?
En als de kansen van Ajax er ook allemaal in zouden gaan, dan nog?Agent47 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:01:
Heracles had zo voor kunnen staan met die kansen die ze kregen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024