O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vind het niet eens een slechte helft veel goeie kansen
Bl44t
Lool nu je het zegtOcGuru schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:18:
Iemand een updatetje gedraait op het systeem wat de stand/klok bijhoudt?

Bedankt voor je Jinx!carpebios schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:16:
Dit kan zo nog wel 500 minuten doorgaan, zonder dat ze scoren.
Wereldspeler!mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:36:
Ik ben uitermate benieuwd of Noa Lang zijn grootspraak in daden gaat omzetten.
Als ik hem moet geloven, was Romario maar een amateurtje. Dat heeft hij niet letterlijk gezegd, maar tussen de regels verstopt, kraamde hij dit weldegelijk uit.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een goal cadeau hebben ze meer aancarpebios schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:19:
Hoezo geeft die geen geel voor dat getreiter.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar was het niet de afspraak dat bij bal wegtrappen en zo gelijk geel gegeven wordt?
Ja, trainer kreet wel meteen geelcarpebios schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:21:
[...]
Maar was het niet de afspraak dat bij bal wegtrappen en zo gelijk geel gegeven wordt?
Al was ie wel hard..
[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 12-08-2023 17:23 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit zou een verademing zijn, idem met het vertraagd hervatten van het spel. Wees daar als scheidsrechter scherp op waardoor het spel minder vaak stil ligt.carpebios schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:21:
[...]
Toch scoort de invaller. Tiswatdglavimans schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:01:
Lang van het veld? Tiswat
Jouw naam is ook tiswat
Goeie goal wel!
Hoe lang heb je hierop gewacht?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:fill(white):strip_exif()/f/image/eHw9Z7Y20yiHcosJ7CiG51Qe.png?f=user_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hoe kan je een wedstrijd die je vergeet uit te zetten uitzetten zonder te dempen dan? Ik volg je niet denk ik. Of jij mij niet.toolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:46:
Die kun je toch gewoon uitzetten? Ik heb daar nooit last van en demp geen enkele wedstrijd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voorlopig geven ze Real Madrid Waalwijk het nakijkenDeKever schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:23:
Ik ben bijzonder benieuwd naar de prestaties van SC Heerenveen. In een zwarte bui denk ik dat het een kwestie van tijd is dat ze voor lange tijd verdwijnen in de grijze middenmoot van de KeukenKampioenDivisie.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als Brobbey zo doorgaat dan wordt zijn nog te kopen concurrent vrij eenvoudig eerste spits.Typhone schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:22:
Dat is toch geen spits!?
XXXVI
Gorter erin? waarom koop je dan een reserve voor 8 miljoen?Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:28:
Nou, Ramaj, kom d'r maar in.
Enige wat ik denk is ritme of te korte samenwerking met je teamgenoten.Sempy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:30:
[...]
Gorter erin? waarom koop je dan een reserve voor 8 miljoen?
⏩ PVOutput☀️
Of een 1 miljoen bonus bij zijn eredivisiedebuutQuad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:31:
[...]
Enige wat ik denk is ritme of te korte samenwerking met je teamgenoten.
Om later voor een stuk meer te verkopen?Sempy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:30:
[...]
Gorter erin? waarom koop je dan een reserve voor 8 miljoen?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bijna, tenminste 55 minuten.Han schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:41:
Nou, dit wordt een eerste helft van 60 minuten met al die onderbrekingen
Edit: dat was corner nr4 van Branco die goed valt, zonde dat er net te weinig mee gedaan wordt.
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 12-08-2023 20:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Of is de regel bij een wissel het veld uit via de kortste route alweer geschrapt?
Nu duurde het veld uitlopen alleen al een minuut
Redding keeper op schot van Branco was ook knap.
⏩ PVOutput☀️
ze moeten denk ik heel erg wennen. Dat is al jaren niet gelukt. 5 corners per jaar goedQuad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:50:
En corner nr 5 die perfect neergelegd wordt.
Redding keeper op schot van Branco was ook knap.
EDIT: Verdomme
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 12-08-2023 20:50 ]
Did not expect that.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Ik ben benieuwd of Steijn wel wisselt. Brobbey en Taylor heb je niets aan.
Door het midden uitverdedigen was niet perse nodig hoor.carpebios schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:51:
Geen blunder. Meer botte pech.
[ Voor 81% gewijzigd door ephymerous op 12-08-2023 20:53 ]
XXXVI
:strip_exif()/f/image/2dwfpRicUaQ7rQTk9cqOnfv4.png?f=user_large)
Wooooooow
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 12-08-2023 20:57 ]
XXXVI
Die heeft geen medic nodig.Sempy schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:53:
Medic, wereldgoal
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Formerly known as Ragdoll
⏩ PVOutput☀️
En ik zag net een reïncarnatie van Jan Vertonghen volgens mij
Ja joh, zo kan je alles verklaren. Gaat iemand links had die rechts gepunt. Omhoog kom omlaag etc.ephymerous schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:51:
Haha wat een kutgoal. Als je zelf niet scoort…
Ik ben benieuwd of Steijn wel wisselt. Brobbey en Taylor heb je niets aan.
[...]
Door het midden uitverdedigen was niet perse nodig hoor.
Nee juist niet op 9. Anders kan die niet zo schieten.Megupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:55:
Wauw, nou Brobbey eruit. Medic op 9
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Toby heeft ze zo ook wel eens geraakt. Dat was de eerste waar ik aan dacht. Wat een pegel.Han schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:55:
Mjah… shit happens. Ajax moet de kansen gaan verzilveren. Mis wel wat creativiteit voorin. Is Ziyech nog beschikbaar?
En ik zag net een reïncarnatie van Jan Vertonghen volgens mij
Autocorrectie?ephymerous schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:53:
Haha alleen de allergrootsten scoren tijdens hun debuutroman![]()
Yw, kost 5 minuten, heb je ook wat.
(ben er zelf niet geheel tevreden over, maar goed..)
⏩ PVOutput☀️
AanwezigheidspremieMegupe schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:57:
Waarom doet Taylor niet mee eigenlijk?
Formerly known as Ragdoll
Da's korter dan ik de mijne bezig was.Quad schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:58:
[...]
Yw, kost 5 minuten, heb je ook wat.
(ben er zelf niet geheel tevreden over, maar goed..)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit jaar vanaf eigen helft dus tegen FeyenoordLZ86 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:08:
Is al een verbetering. Normaal maakt Ajax zulke onmogelijke goals alleen tegen Feyenoord
De enige goal van Rullitoolkist schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:09:
[...]
Dit jaar vanaf eigen helft dus tegen Feyenoord
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024