[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.363 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47
Alvarez naar WHU - was een geweldige speler voor Ajax, had een wat stroef begin maar heeft zijn klasse laten zien. Had eigenlijk verwacht dat hij misschien wel een stap omhoog zou maken i.p.v. Europees gezien een stap terug, maar natuurlijk wel een stap naar een fantastische competitie.
Ajax and West Ham United FC have reached an agreement on the direct transfer of Edson Álvarez. The defensive midfielder’s contract in Amsterdam ran until June 30, 2025. Ajax and the English club agreed on a transfer fee of € 38 million. That amount can increase to € 41 million through variables.
https://english.ajax.nl/a...reement-on-edson-alvarez/

[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 10-08-2023 14:11 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
En 5 (?) miljoen winst maken op een speler die niet geslaagd is bij Ajax, dat is ook niet verkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
Gynnad schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:12:
En 5 (?) miljoen winst maken op een speler die niet geslaagd is bij Ajax, dat is ook niet verkeerd.

[Embed]
Ik schaam me hier bijna voor als Ajacied, oplichting :o

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:33
ephymerous schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:50:
[...]

Ik schaam me hier bijna voor als Ajacied, oplichting :o
Inflatie, geen zorgen ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:10
Gonadan schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:16:
[...]

17 miljoen vraagprijs lees ik. Dan verwacht ik een eerste spits en niet gewoon wat concurrentie om Brobbey scherp te houden. Is hij dat niet dan verder kijken inderdaad.
Precies het bedrag dat Ajax voor Daramy gaat krijgen. Een ruil tussen Daramy en Akpom zou gevoelsmatig een goede deal voor Ajax zijn.

Je kan beide bedragen te hoog vinden, maar schijnbaar is dat de huidige gekte op de markt. Je kan niet altijd hoog incasseren, af en toe ontkom je er niet aan ook eens een dure inkoop te doen, zo lang de transferbalans per saldo maar positief is.

• Maarten_E
Ik krijg toch wel het idee tot nog toe dat Ajax meer inlevert dan het terugkrijgt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Maarten_E schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:02:
Ik krijg toch wel het idee tot nog toe dat Ajax meer inlevert dan het terugkrijgt.
Naar wat ik hier en daar terug lees, heeft de RVC aangegeven dat er te veel contractspelers waren en dat er eerst verkocht moet worden en dat er dan nieuwe aankopen kunnen komen. Dus het is sowieso correct dat er nu vooral uitstroom is en dat de instroom daar achteraan komt.

Daarnaast is het bij de grote transfers (Timber, Alvarez) niet meer dan logisch dat er een speler voor terug komt die kwalitatief minder is, Ajax haalt er vervangers voor terug die gemiddeld de helft kosten.

Mijn inschatting is dat het de komende 3 weken heel druk gaat worden en dat we pas op 1 september kunnen zeggen hoe iedereen er voor staat. Al loopt Ajax op dit moment wel het meeste risico op een valse start door een incomplete selectie.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:34:
[...]

Nee ik denk ook 4e
;)

*moet nog steeds bijkomen van de klap dat Fc Groningen wedstrijden niet live op tv te volgen zijn
Zal toch wel genoeg ruimte in het stadion zijn nu in de KKD? ;)

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:58:
Precies het bedrag dat Ajax voor Daramy gaat krijgen. Een ruil tussen Daramy en Akpom zou gevoelsmatig een goede deal voor Ajax zijn.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Een jonge speler waar nog genoeg rek in zit, t.o.v. een 27jarige die nu 1x een seizoen heeft dat ie presteert.
Vorig seizoen 28 doelpunten in 38 wedstrijden Championship, daarvoor 91 wedstrijden Championship en 9 doelpunten...

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:35:
[...]

Dat dacht ik afgelopen seizoen ook niet en zie wat er toen gebeurde. We zijn beter dan we denken dus die 1e plek moet wel weer lukken.
Hup Ajax!
FTFY

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:03
toolkist schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:19:
[...]

Ben ik het absoluut niet mee eens. Een jonge speler waar nog genoeg rek in zit, t.o.v. een 27jarige die nu 1x een seizoen heeft dat ie presteert.
Vorig seizoen 28 doelpunten in 38 wedstrijden Championship, daarvoor 91 wedstrijden Championship en 9 doelpunten...
Zeker voor dat bedrag zou ik er mijn bedenkingen bij hebben, maar goed, als hij er veel intikt, dan is 'ie t uiteindelijk wel waard. Zou het risico alleen niet nemen. Restwaarde is er iig niet waarschijnlijk en het salaris zal ook aan de hoge kant liggen gok ik.

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-09 12:31
Harribo schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:34:
[...]

Nee ik denk ook 4e
;)

*moet nog steeds bijkomen van de klap dat Fc Groningen wedstrijden niet live op tv te volgen zijn
Dat went, straks ga je het schakelprogramma alleen maar meer waarderen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sempy schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:58:
[...]

Je kan beide bedragen te hoog vinden, maar schijnbaar is dat de huidige gekte op de markt. Je kan niet altijd hoog incasseren, af en toe ontkom je er niet aan ook eens een dure inkoop te doen, zo lang de transferbalans per saldo maar positief is.
Als je een keer een meevaller hebt hoef je het ook weer niet meteen te verbrassen he?

Het is niet zuiver het bedrag wat mij tegen staat, het is een dergelijk bedrag voor een spits die voor zover ik begrepen heb gewoon reserve moet zijn en een beetje concurreren met Brobbey. Daar zit voor mij de mismatch.
Als ze verwachten dat hij het goed gaat doen en Brobbey twee stappen bij moet zetten om überhaupt nog in te basis te komen dan vind ik dergelijke bedragen prima. Maar dat scenario heb ik nog niet onderbouwd zien worden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:24

Qu3st

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ISu-e1Z8AiILC8JqyFfVTzrYg0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JK2JtCwtoppZuRYDHqxRKahy.jpg?f=user_large
Goed geld vangen voor halve spelers, top TD die Sven! Een oudje ff afgestoft en geëdit

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

De winst tegen Typhone en je goede eindstand is je naar het hoofd gestegen zo te zien :P
Trek maar een dikke winterjas aan want jij gaat naar een koude kermis...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Gonadan schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:37:
[...]

Als je een keer een meevaller hebt hoef je het ook weer niet meteen te verbrassen he?

Het is niet zuiver het bedrag wat mij tegen staat, het is een dergelijk bedrag voor een spits die voor zover ik begrepen heb gewoon reserve moet zijn en een beetje concurreren met Brobbey. Daar zit voor mij de mismatch.
Als ze verwachten dat hij het goed gaat doen en Brobbey twee stappen bij moet zetten om überhaupt nog in te basis te komen dan vind ik dergelijke bedragen prima. Maar dat scenario heb ik nog niet onderbouwd zien worden.
Ajax heeft de afgelopen seizoenen altijd een dik positief transferresultaat, ook deze transferperiode staat de teller op 68,9mln in de plus en daar gaan de bedragen voor Daremy en Kudus vermoedelijk nog bijkomen. Verbrassen doet men zeker niet.

Wel moet er gewoon nog een echte spits bij, want nu heb je enkel Brobbey (en Boerhout en Rasmussen bij Jong, die hebben daar zelfs nog weinig laten zien). Spits moet dus ook van een redelijk gelijkwaardig niveau zijn, want bij ernstige blessure Brobbey wil je geen budgetvervanger of weer gedoe met buitenspelers/aanvallende middenvelders als gelegenheidsspitsen.

Zelf volg ik de Championship niet, maar ik mag hopen dat Steijn en Mislintat als technische mannen hem wel bekeken hebben en hem binnen hun plan vinden passen. Is 17 miljoen dan veel? Beetje wel, maar geen idee wat er goedkoper rondloopt en bewezen beter is, Douvikas kan je misschien voor rond de 10 miljoen oppikken bij Utrecht, maar die lijkt me al te licht.

• Gonadan

Gonadan

Sempy schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:16:
Ajax heeft de afgelopen seizoenen altijd een dik positief transferresultaat, ook deze transferperiode staat de teller op 68,9mln in de plus en daar gaan de bedragen voor Daremy en Kudus vermoedelijk nog bijkomen. Verbrassen doet men zeker niet.

Wel moet er gewoon nog een echte spits bij, want nu heb je enkel Brobbey (en Boerhout en Rasmussen bij Jong, die hebben daar zelfs nog weinig laten zien). Spits moet dus ook van een redelijk gelijkwaardig niveau zijn, want bij ernstige blessure Brobbey wil je geen budgetvervanger of weer gedoe met buitenspelers/aanvallende middenvelders als gelegenheidsspitsen.

Zelf volg ik de Championship niet, maar ik mag hopen dat Steijn en Mislintat als technische mannen hem wel bekeken hebben en hem binnen hun plan vinden passen. Is 17 miljoen dan veel? Beetje wel, maar geen idee wat er goedkoper rondloopt en bewezen beter is, Douvikas kan je misschien voor rond de 10 miljoen oppikken bij Utrecht, maar die lijkt me al te licht.
Je kunt er op door blijven gaan, maar ik vind 17 miljoen gewoon veel voor de argumenten die ik tot nu toe gehoord heb.
Als Ajax hem toch haalt en er uiteindelijk een goed verhaal bij heeft dan prima, maar tot die tijd blijf ik het gewoon veel vinden. Daarnaast is het ook niet meer dan een gerucht over interesse.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ga niet 10 euro betalen om AZ te kijken..

Waarom zend ESPN het niet uit? Zit het niet in hun pakket?

Edit: link - https://www.az.nl/nl/nieu...oloma-az-via-pay-per-view

[ Voor 29% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2023 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:17

Quad

Doof

Ik zie het, nergens te zien.. :F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• HollowGamer
  • Niet online
Het is te zien via hun eigen site (of ja, via een derde streampartij).

Edit: lol, hun eigen site is momenteel down door te veel load. Misschien hadden ze toch maar akkoord moeten gaan met een minder bedrag.

[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2023 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:01:
Ik ga niet 10 euro betalen om AZ te kijken..

Waarom zend ESPN het niet uit? Zit het niet in hun pakket?
Thuis spelende teams kunnen de rechten verkopen tijdens de voorrondes. Blijkbaar hebben de Nederlandse zenders niet genoeg geboden waardoor de club het nu zelf betaald uitzendt.

Ik sla hem lekker over en ga straks Twente kijken. Jammer, ik ben benieuwd naar het AZ van dit seizoen.

• HollowGamer
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:11:
[...]

Thuis spelende teams kunnen de rechten verkopen tijdens de voorrondes. Blijkbaar hebben de Nederlandse zenders niet genoeg geboden waardoor de club het nu zelf betaald uitzendt.

Ik sla hem lekker over en ga straks Twente kijken. Jammer, ik ben benieuwd naar het AZ van dit seizoen.
Ze zullen wel te hoog in de boom hebben gezeten. Stomme constructie, want de kijker is de verliezer, en waarom betalen we dan voor iets als ESPN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:13:
[...]

Ze zullen wel te hoog in de boom hebben gezeten. Stomme constructie, want de kijker is de verliezer, en waarom betalen we dan voor iets als ESPN?
ESPN heeft dat niet in de hand... Rechtenhouder is waarschijnlijk veel te optimistisch geweest over het aantal NL kijkers wat wel even een pay per view ticket zou gaan kopen. Nou, ik kan me niet voorstellen dat er nu meer dan 1000 mensen kijken naar die wedstrijd en dat is al heel ruim ingeschat, en ik kan me ook niet voorstellen dat ESPN er geen 10k voor over zou hebben om wel uit te zenden...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Ik heb €10 betaald, maar jullie missen niets!
Een en al onderschatting

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:16:
[...]

Ik wil niet dat ie komt, maar zelfs van Hooijdonk zou dan nog een betere oplossing zijn.
Of Zirkzee, Santi Mina (gratis op te halen, zou serieus een goede optie zijn) of van mijn part zelfs Diego Costa :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
krissie100 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:24:
Ik heb €10 betaald, maar jullie missen niets!
Een en al onderschatting
Ok nog 999 te gaan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft Driessen ook ooit een dag vrij?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bao_mi1
HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:02:
Heeft Driessen ook ooit een dag vrij?
Was het maar zo. Of een maand, of een jaar. Of vroegpensioen...

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:12
Knappe aanval!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33
Even een update over AZ.
Na 60 minuten 3 doelpogingen en 0 op doel.
Santa Coloma 2 doelpogingen op doel.
Beschamend.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Een wedstrijd als een lege fietsband zo te horen.

Twente speelt wel goed, die pot is wel om aan te zien :)

• nocalimero
Jammer alleen dat FC Twente de selectie nog niet op orde heeft. Ze missen buitenspelers aan beide kanten.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nocalimero schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:27:
Ze missen buitenspelers aan beide kanten.
Rechts hebben ze toch gewoon Brenet, die bestrijkt de hele flank.

• nocalimero
Napo schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:28:
[...]

Rechts hebben ze toch gewoon Brenet, die bestrijkt de hele flank.
In een wedstrijd als deze misschien wel. In de Eredivisie gaat dat niet lukken.

• Bao_mi1
krissie100 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:19:
Even een update over AZ.
Na 60 minuten 3 doelpogingen en 0 op doel.
Santa Coloma 2 doelpogingen op doel.
Beschamend.
Ik weet het nooit met AZ. Ze lijken elk jaar flink wat kwaliteit te verliezen en hebben het soms begin van het seizoen moeilijk. Maar eigenlijk staan ze er toch altijd weer en zijn er nieuwe spelers die moeiteloos de lege plekken opvullen.

Wie zouden dit jaar de (nieuwe) spelers zijn die een grote rol kunnen vervullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

AZ heeft wel wat puntjes opgeleverd vanavond. 👍

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:12:
AZ heeft wel wat puntjes opgeleverd vanavond. 👍
voorrondes schijnt nog niet echt wat op te leveren. Belangrijker dat beide de volgende ronde van de Conference League ook doorkomen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad

Quad

Doof

Player1S schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 21:14:
[...]

voorrondes schijnt nog niet echt wat op te leveren. Belangrijker dat beide de volgende ronde van de Conference League ook doorkomen.
Levert genoeg op. Weliswaar de helft maar 0.2 punt per winst of 0.1 punt per gelijkspel voor Nederlandse ploegen moeten we nu gewoon pakken.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:13:
[...]

De winst tegen Typhone en je goede eindstand is je naar het hoofd gestegen zo te zien :P
Trek maar een dikke winterjas aan want jij gaat naar een koude kermis...
Nee hoor ik heb gewoon vertrouwen in Ajax en de spelers die nog gehaald gaan worden (hoop hoop O-) )

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik volg al het transfernieuws niet zo dus heb niet echt een idee hoe we er nu voor staan. Zaterdag tegen Heracles zit ik er klaar voor, dan ga ik het zien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 19:22:
ESPN heeft dat niet in de hand... Rechtenhouder is waarschijnlijk veel te optimistisch geweest over het aantal NL kijkers wat wel even een pay per view ticket zou gaan kopen. Nou, ik kan me niet voorstellen dat er nu meer dan 1000 mensen kijken naar die wedstrijd en dat is al heel ruim ingeschat, en ik kan me ook niet voorstellen dat ESPN er geen 10k voor over zou hebben om wel uit te zenden...
2,576 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Betalende views?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zullen geen pageviews zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 18:26
Aan espn houdt Az echt geen reet over. Al denk ik dat je met 2500 ook geen goed gevulde spekpot overhoudt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Gynnad schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:10:
Poll: Wie wordt er landskampioen 2023/2024?
Feyenoord
PSV
Ajax
AZ
FC Twente
Anders, namelijk: (zie comment)
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Vanavond is de start van de Eredivisie - een aantal weken geleden heb ik er een poll opgezet om te kijken wie volgens de Tweakers kampioen gaat worden - al is de transferwindow nog open - en volgens de Tweakers zijn dit de kansen van de verschillende teams
  1. PSV - 30%
  2. Ajax - 23%
  3. Feyenoord - 17%
  4. AZ - 15%
  5. FC Twente - 10%
Wellicht dat ik 1 september nog een poll plaats - gezien de transferwindow dan gesloten is en er enkele speelrondes achter de rug zijn - eens kijken of dat ervoor gaat zorgen dat de verhoudingen anders komen te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
DoeEensGek schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:11:
Aan espn houdt Az echt geen reet over. Al denk ik dat je met 2500 ook geen goed gevulde spekpot overhoudt.
Aan de andere kant denk ik ook, it takes money to make money.
Dat je geen winst maakt op wedstrijd X, dan kan je die winst wel weer halen in abbonement houders en reclame bij andere top wedstrijden.

Zo te lezen was er wel interesse, maar vond AZ het bod te laag.. tja, bij die club hebben ze het soms ook wel erg in hun bol gekregen. Zoals gezegd, 10 euro voor een eenmalige stream, dat is dan wel rechtvaardig? Het spel zou heel slecht zijn geweest, en tegen een club waarvan ik nog nooit had gehoord..

Bij Arsenal vroegen ze voor preseason wedstrijden 7,50, en dan had je tegen top ploegen in Europa. AZ speelt tegen een club waarvan ik nu alweer de naam ben vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:55:
Zo te lezen was er wel interesse, maar vond AZ het bod te laag..
De uitzendrechten zijn in deze fase van de Europese voorronde in handen van de thuisspelende club. Ondanks interesse vanuit een Nederlandse broadcaster, is het niet tot een akkoord gekomen met de partij die de rechten bezit.

En dat was niet AZ, want het betrof de uitwedstrijd...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Altijd handig voor het nieuwe seizoen
https://www.iservoetbalvanavond.nl/

Eenmalige tip

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 11-08-2023 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik verwachte eigenlijk een ja/nee banner op de site, maar dit is beter. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ah top, zonder jou had ik van onderstaande topwedstrijd niet geweten :+ .
Frosinone Calcio-Pisa SC, Coppa Italia

Maar wel chill dat deze site ook de uitzendingen erbij zet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:15:
[...]

De uitzendrechten zijn in deze fase van de Europese voorronde in handen van de thuisspelende club. Ondanks interesse vanuit een Nederlandse broadcaster, is het niet tot een akkoord gekomen met de partij die de rechten bezit.

En dat was niet AZ, want het betrof de uitwedstrijd...
Hmm, maar hoe kom AZ dat een stream opzetten, als zij de rechten niet hebben?

Ook een beetje vaag, moet deze partij dan gaan onderhandelen met Nederlandse zenders? Wat weten zij nu van onze markt?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AW-Gjgx5wB-EAvGRp4rb2v9ztdM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jOoFZ8pBine4jedMMY62v8XN.png?f=user_large
Gefeliciteerd Ajax met jullie 37ste landstitel. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:41:
[Afbeelding]
Gefeliciteerd Ajax met jullie 37ste landstitel. :+
Op dit moment is de kans dat PSV of Feyenoord het wordt gewoon groter, Ajax is gewoon nog niet klaar voor het seizoen lijkt het. Wellicht dat het er aan het eind van de transferperiode anders voorstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Exocet schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:57:
[...]

Op dit moment is de kans dat PSV of Feyenoord het wordt gewoon groter, Ajax is gewoon nog niet klaar voor het seizoen lijkt het. Wellicht dat het er aan het eind van de transferperiode anders voorstaat.
Oh klopt, maar vind zulke voorspellingen vaak een dooddoener. Wat je zegt, stel dat Mislintat 2-3 sterkhouders binnenhaalt dan kan het er compleet anders uitzien. Zou voor de grap eens moeten zoeken wat zij vorig jaar voorspelden.

Edit: Van Hooijdonk voorspelde vorig jaar bij ESPN het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Het wordt een zwaar jaar voor Go Ahead Eagles, volgens Pierre van Hooijdonk. De oud-aanvaller denkt dat de ploeg uit Deventer zeventiende wordt en degradeert naar de Keuken Kampioen Divisie. Ajax houdt de schaal in Amsterdam en FC Utrecht wordt knap vierde. Zoals vele andere analisten denkt Van Hooijdonk dat Luuk de Jong de meeste doelpunten maakt.

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. FC Utrecht
5. AZ
6. FC Twente
7. sc Heerenveen
8. Vitesse
9. Sparta Rotterdam
10. FC Groningen
11. Fortuna Sittard
12. N.E.C.
13. RKC Waalwijk
14. Cambuur Leeuwarden
15. FC Volendam
16. FC Emmen
17. Go Ahead Eagles
18. Excelsior

Topscorer: Luuk de Jong
One to watch: Kenneth Taylor

Promovendi Keuken Kampioen Divisie
1. Willem II
2. Almere City

[ Voor 43% gewijzigd door Maarten_E op 11-08-2023 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
Maarten_E schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:03:
[...]

Oh klopt, maar vind zulke voorspellingen vaak een dooddoener. Wat je zegt, stel dat Mislintat 2-3 sterkhouders binnenhaalt dan kan het er compleet anders uitzien. Zou voor de grap eens moeten zoeken wat zij vorig jaar voorspelden.

[...]
Die voorspelling was nog wel acceptabel tot ik bij the 'one to watch' uitkwam. Maar wat je zegt, voorspellingen begin van het seizoen zeggen niet zoveel. De laatste weken transfers kunnen zoveel verschil maken, en winterse transfers ook (zie PSV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:03:
[...]

[...]
Ajax schijnt nog bezig te zijn met een aanvaller van Nordsjaelland. Als ze die kunnen halen en Kudus blijft, waar het nu wel op lijkt, dan staat het voorin wel prima. Kudus en Brobbey voor de spits positie, Kudus Bergwijn Forbs en die nog te kopen speler voor de vleugel. Dan staat het voorin prima. Dan zijn er 'alleen' nog maar 2 CV's, een DM en een AM nodig :D
En evt een rechtsback en linksback en keeper (als Rulli gaat) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 20:00

gws24

Thinking is hard!

HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:23:
[...]

Hmm, maar hoe kom AZ dat een stream opzetten, als zij de rechten niet hebben?
Omdat ze dat niet hebben gedaan:
AZ heeft met teleurstelling kennisgenomen van het feit dat de Europese wedstrijd van donderdagavond tegen FC Santa Coloma alleen te zien is via Pay Per View. De wedstrijd in Andorra begint om 19:00 uur.
bron: https://www.az.nl/nl/nieu...oloma-az-via-pay-per-view

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Och krijgen we nu elke week dat geneuzel weer op tv over wie er kampioen gaat worden? :O Slaapverwekkend, compleet nutteloos voorlopig.
Daarnaast nog discussiëren over de var en we hebben de helft van de zendtijd weer gevuld :p
Zonde. Pulp voetbal tv.

Zend dan maar live wedstrijden van Fc Groningen uit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:20:
[...]

Ah top, zonder jou had ik van onderstaande topwedstrijd niet geweten :+ .
Frosinone Calcio-Pisa SC, Coppa Italia

Maar wel chill dat deze site ook de uitzendingen erbij zet _/-\o_
sofascore (app) heeft het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:31:
[...]

sofascore (app) heeft het ook.
Ik zweerde altijd bij livescore, maar dat is ondertussen meer een casino app geworden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Misschien offtopic maar wat een droeftoeter is Verweij toch ook. Vandaag de persconferentie van Steijn bekeken en de vragen die hij stelt zijn echt tenenkrommend en vooringenomen. Daarnaast heeft hij ook door dat hij niet zo goed ligt want sinds kort kan je niet meer reageren op zijn twitter berichten :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNLW5bXAvwBI0vZg0qFtfeXJ6aA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qg9oQWpDOI5tXCRdCCpPcWCb.png?f=user_large

Ontopic: Steijn gaf aan dat vd Boomen en Medic morgen in de basis zullen starten. Medic vind hij verder dan Aertssen ondanks het feit dat die pas een week er bij is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

gws24 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:01:
Misschien offtopic maar wat een droeftoeter is Verweij toch ook.
Zoals Marcel van Roosmalen al eens zei: "De frikandel onder de sportjournalisten" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:34:
[...]

Zoals Marcel van Roosmalen al eens zei: "De frikandel onder de sportjournalisten" ;)
Nou, als ik hier het commentaar zo goed gelezen heb, eerder de berelul onder de ‘journalisten’.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:19
Yes! Nog even en we mogen weer met zijn allen! Zin in het nieuwe seizoen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker schakelen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eiting aan het muiten zo te horen. Wil weg bij Volendam, beticht bestuur van dat ze illegaal een optie uit z'n contract hebben gelicht waardoor een clausule zou vervallen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:14:
[...]

Ik zweerde altijd bij livescore, maar dat is ondertussen meer een casino app geworden...
Ik ook, maar uiteindelijk overgestapt naar sofascore en nooit spijt gehad.

offtopic:
Wat was er overigens ontstoken dan? Of bedoelde je 'zwoer'? :+ /taalbami

[ Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 11-08-2023 20:03 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:02:
[...]

Ik heb de app al zeker 10 jaar volgens mij. Even gezocht in m'n chatlogs en eerste vermelding is van november 2013.

Ik ken geen betere en fijnere score App in gebruik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
enig idee waarom er een minuut stilte werd gehouden? ik schakelde wat laat in op de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Topspits die Muhren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Zal dit dan eindelijk het jaar worden dat Vitesse degradeert?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:26
Jelmer93 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:06:
enig idee waarom er een minuut stilte werd gehouden? ik schakelde wat laat in op de wedstrijd.
Standaard elk jaar bij Volendam blijkbaar, om alle verloren supporters te herdenken.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:09
vuurtjih schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:26:
[...]

Standaard elk jaar bij Volendam blijkbaar, om alle verloren supporters te herdenken.
Lees: om hun kinderen, broers, zussen, neven, nichten, ooms en tantes te herdenken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Verdomme, Leo Driessen is naast dat hij op Veronica commentaar geeft blijkbaar toch niet helemaal weg bij ESPN; af en toe hoor je hem op het schakelkanaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geel voor Muhren? Dat is donkerrood zo smerig inkomen op de knie.

[edit] echt hoe je dit kan missen van zo dichtbij, als scheids... |:( 8)7 :F
[edit 2] danku VAR _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door toolkist op 11-08-2023 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vandaag is het rood. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:45:
Verdomme, Leo Driessen is naast dat hij op Veronica commentaar geeft blijkbaar toch niet helemaal weg bij ESPN; af en toe hoor je hem op het schakelkanaal.
Commentatoren zijn niet zendergebonden. Teun de Boer en Koert Westerman hoor en zie je bijvoorbeeld ook bij Viaplay.

Terechte rode kaart, onnodig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Fc Groningen overtuigt helaas nog niet heel erg.
Gelukkig nu wel voorsprong op Jong Ajax

Mmm dat Vitesse valt tot nu toe ook tegen

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 11-08-2023 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Harribo schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:03:
Mmm dat Vitesse valt tot nu toe ook tegen
Vitesse heeft in Eredivisieverband slechts één keer gewonnen in en tegen Volendam, tegenover zes overwinningen voor de palingboeren. Je zou kunnen zeggen dat Vitesse het hier traditioneel lastig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Staat er gekleurd op. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bij Groningen is er wat gegooid... tijdelijk stil gelegd...
Pfff

Het is in ieder geval 2-0 gelukkig

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 11-08-2023 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Superkiwi schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:10:
[...]

Vitesse heeft in Eredivisieverband slechts één keer gewonnen in en tegen Volendam, tegenover zes overwinningen voor de palingboeren. Je zou kunnen zeggen dat Vitesse het hier traditioneel lastig heeft.
Ik hoop het voor Vitesse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Harribo schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:18:
Bij Groningen is er wat gegooid... tijdelijk stil gelegd...
Pfff

Het is in ieder geval 2-0 gelukkig
zag bij de 2-0 een paar bekertjes omhoog gaan, misschien eentje net over de boarding gerold of zo. Scheidsrechters zijn nu natuurlijk extra streng zo'n eerste speelronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Sempy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:23:
[...]

zag bij de 2-0 een paar bekertjes omhoog gaan, misschien eentje net over de boarding gerold of zo. Scheidsrechters zijn nu natuurlijk extra streng zo'n eerste speelronde.
Nu bij Cambuur - Emmen ook.
Je vraagt je af of sommigen het ooit gaan leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Nu bij Cambuur - Emmen ook.
Je vraagt je af of sommigen het ooit gaan leren.
Tja, in Engeland ook net een aansteker gegooid naar een speler.

Het verschil is dat je daar wel een stadionverbod krijgt en een hele dikke boete.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:06
Ik heb jullie gewaarschuwd, Vitesse staat deze plek niet meer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
ParaDroid2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:02:
Ik heb jullie gewaarschuwd, Vitesse staat deze plek niet meer af :)
Vergeet Muhren eind van het seizoen niet uit te nodigen voor de huldiging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:06
Pff, als je elke speler die een blunder begaat op welke manier dan ook moet uitnodigen voor de huldiging ben je zo platzak als club :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Robert Mühren heeft met verbazing gereageerd op de rode kaart die hij ontving tijdens het duel tussen FC Volendam en Vitesse. Na ingrijpen van de VAR werd hij van het veld gestuurd, maar zelf vond hij de overtreding niet zo zwaar.
Misschien maar een paar wedstrijden extra schorsing geven, wie weet dat ie dan gaat realiseren dat het echt een veel te lompe overtreding was... "ik schampte hem maar bla bla bla" en meneer vond zelfs geel al te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 21:30
ParaDroid2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:58:
Pff, als je elke speler die een blunder begaat op welke manier dan ook moet uitnodigen voor de huldiging ben je zo platzak als club :p
Van een kale kip kan je niet plukken. Vitesse is al platzak ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 18:26
Gonadan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:02:
[...]

offtopic:
Wat was er overigens ontstoken dan? Of bedoelde je 'zwoer'? :+ /taalbami
Sofascore, dan zit je een spannende wedstrijd te kijken en dan hoor je de telefoon al trillen nog voor de aanval begonnen is. Ze zijn echt rap!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 14:01:
[...]

Sofascore, dan zit je een spannende wedstrijd te kijken en dan hoor je de telefoon al trillen nog voor de aanval begonnen is. Ze zijn echt rap!
Het kost vaak nog één doelpunt wat hij verraad voordat ik eraan denk de wedstrijd te dempen als ik hem live kijk. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:10:
[...]

Het kost vaak nog één doelpunt wat hij verraad voordat ik eraan denk de wedstrijd te dempen als ik hem live kijk. :+
Die kun je toch gewoon uitzetten? Ik heb daar nooit last van en demp geen enkele wedstrijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
We gaan weer beginnen! *O*

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Mooie aanval zeg, alleen de laatste pass dan weer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:08
Ik ben uitermate benieuwd of Noa Lang zijn grootspraak in daden gaat omzetten.

Als ik hem moet geloven, was Romario maar een amateurtje. Dat heeft hij niet letterlijk gezegd, maar tussen de regels verstopt, kraamde hij dit weldegelijk uit.

Hup RKC!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
mavaros schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:36:
Ik ben uitermate benieuwd of Noa Lang zijn grootspraak in daden gaat omzetten.

Als ik hem moet geloven, was Romario maar een amateurtje. Dat heeft hij niet letterlijk gezegd, maar tussen de regels verstopt, kraamde hij dit weldegelijk uit.

Hup RKC!
Vooralsnog heeft hij al 2 goede passes gegeven, dus hij is alweer bezig. Maar je mag rustig op hem blijven haten hoor.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:39:
[...]

Vooralsnog heeft hij al 2 goede passes gegeven, dus hij is alweer bezig. Maar je mag rustig op hem blijven haten hoor.
Aanholt daarentegen ;) Veerman ook lekker bezig.
En don't feed the.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Hoe kan PSV nog niet gescoord hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Wat een kansen zeg, pff.

WoT stats

Pagina: 1 ... 19 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024