Formerly known as Ragdoll
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-12-2023 18:57 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Formerly known as Ragdoll
Harribo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:22:
Hercules uit, altijd lastig
Was 't veld maar zo lek als een mandje, dan lagen al die plassen er niet.InFamous schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:01:
Hoe krijgen ze dit voor elkaar, echt lek als een mandje achterin.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
zou minder genant zijnLZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:04:
Ben ik de enige die dacht dat het Heracles was?
Hercules zal zich nu ingraven en Ajax het spel onmogelijk maken, het weer zal de rest gaan doen vrees ik. Ajax out!
De galgenwaarddutchgio schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:51:
Het is wel een amateurveld zo te zien
⏩ PVOutput☀️
Die Forbs kan beter een atletiekcarrière nastreven. Hard rennen is namelijk het enige dat hij kan.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:13:
Pff stom afmaken. Gewoon rammen die bal.
XXXVI
En Avilla kan als levende kliko een carrière nastreven. Als je zo voorbij gespeeld wordt door een amateurephymerous schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:15:
[...]
Die Forbs kan beter een atletiekcarrière nastreven. Hard rennen is namelijk het enige dat hij kan.

Die speelt bij de tegenstander niet eens in de basis.Miki schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:19:
[...]
En Avilla kan als levende kliko een carrière nastreven. Als je zo voorbij gespeeld wordt door een amateur
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heb 't al vaker gezegd. Die kan er echt helemaal niks van.Miki schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:19:
[...]
En Avilla kan als levende kliko een carrière nastreven. Als je zo voorbij gespeeld wordt door een amateur
XXXVI
Het gaat toch al niet zo goed met FC Utrecht, hebben ze een excuus erbij.cheiron schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:24:
Dit veld is ook afgeschreven na vanavond.. net als een aantal spelers van Ajax overigens
Echt een marteling
⏩ PVOutput☀️
Alles voor de kijkcijfersInFamous schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:01:
Hoe krijgen ze dit voor elkaar, echt lek als een mandje achterin.
Serieus, ik dacht dat de wedstrijd om 19:45 uur zou beginnen. Schakel wat vroeger in, staat Ajax met 1-0 achter, hoe dan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Om 21:00 uur staat wederom een topper op het programma: PSV tegen FC Twente.
Wie trekt er aan het langste eind? Poets uw bollen en gooi uw voorspellingen er maar in!
Durf je het nog een keer aan @Napo?
Noot: de stand na reguliere speeltijd incl extra tijd, dus zonder verlenging.
Poll: PSV - FC Twente
• Winst PSV
• Winst FC Twente
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hato, Akpom, Hylsson
De rest is gewoon niet zo goed vind ik
Ondanks dat Taylor nog een opleving had de laatste tijd
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 21-12-2023 19:38 ]
Dan nog… al stel je geheel Jong Ajax op, je moet gewoon met een voorsprong van 3 doelpunten de rust in gaan tegen zo’n elftal. Om maar te zwijgen over een tegendoelpunt. Ik vind dit nog triester dan plek 18 in de eredivisie om eerlijk te zijn. Belachelijk.Harribo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:38:
Ik zit nu ff te kijken naar de opstelling maar eerlijk gezegd zie ik maar 3 redelijke spelers:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mja wat gaan we er tegen doen? Herrieschoppen bij de Arena heeft weinig nut denk ik.Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:45:
[...]
Dan nog… al stel je geheel Jong Ajax op, je moet gewoon met een voorsprong van 3 doelpunten de rust in gaan tegen zo’n elftal. Om maar te zwijgen over een tegendoelpunt. Ik vind dit nog triester dan plek 18 in de eredivisie om eerlijk te zijn. Belachelijk.
⏩ PVOutput☀️
Hercules Utrecht uit, altijd lastig...Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:35:
Serieus, ik dacht dat de wedstrijd om 19:45 uur zou beginnen. Schakel wat vroeger in, staat Ajax met 1-0 achter, hoe dan?
Tweede helft niks beter zie ik
Met alle respect. PEC is een profclub. Dat het daar mis kan gaan ok. Maar tegen amateurs?Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:57:
Heb de eerste helft niet gezien maar ik begreep uit de analyse van Vink in de rust dat Ajax op de zelfde manier speelt als tegen PEC afgelopen weekend; alle linies worden gebruikt in de opbouw, niks geen verrassingen in het spel en in een te traag tempo.
Tweede helft niks beter zie ik
Ajax zal het vast nog wel rechtzetten, maar het is altijd een schande als een profclub van amateurs verliest.
Snap niet dat ze niet de ballen gewoon via de zijkant in de 16 gooien, nota bene Brobbey en Akpom voorin, mrt een afvallende bal zelfs nog meer kans dan proberen te voetballen in een te laag tempo op dit veld.LZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:01:
Ajax zal het vast nog wel rechtzetten, maar het is altijd een schande als een profclub van amateurs verliest.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja precies.Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:04:
[...]
Snap niet dat ze niet de ballen gewoon via de zijkant in de 16 gooien, nota bene Brobbey en Akpom voorin, mrt een afvallende bal zelfs nog meer kans dan proberen te voetballen in een te laag tempo op dit veld.
Geef gas. Je bent verdorie prof. Traint 100x per week, zit in het krachthonk, speciale voeding, fysio etc om maar 90 te kunnen knallen
Spelen tegen gasten die de 3e helft waarschijnlijk beter doen dan de andere 2 mag gewoon nooit misgaan
Als ze dit volhouden wordt die derde helft episch...LZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:07:
Spelen tegen gasten die de 3e helft waarschijnlijk beter doen dan de andere 2 mag gewoon nooit misgaan
Ff tikkie terug op Hato had stukje meer gevaar kunnen opleverenTerranova schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:07:
Akpom is zo'n ongelofelijke egoist
Geloof daar niets van. Voetbal lijkt nergens op. Tegen dit soort club moet je gebruik maken van je individuele kwaliteiten. Wat heeft het dan voor nut om achterin op te bouwen alsof je tegen een CL-tegenstander speelt.LZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:01:
[...]
PSN: DutchTrickle PVoutput
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Mooie goal wel.
Gaaei liet hem wel keurig de ruimte...
[ Voor 42% gewijzigd door Megupe op 21-12-2023 20:12 ]
Misschien toch maar wel.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:48:
[...]
Mja wat gaan we er tegen doen? Herrieschoppen bij de Arena heeft weinig nut denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wij verdienen ook niks hier vanavond, laat Hercules maar lekker met winst van het veld stappen
Een paar jaar terug door FeyenoordHupske schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:10:
Is het ooit voorgekomen dat Ajax is uitgeschakeld door amateurs?
Mag nooit gebeuren maar het is niet de eerste eredivisie club of topclub in Europa waar het niet lekker loopt en dan onderuit gaat door een stelletje amateurs.
Die wel 2 mooie goals maken

Neuh, dit is wel klaar voor Ajax. Bijna 3-0 nog.dutchgio schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:15:
Tja bij AZ had het het ook niet veel gescheeld, maar dat zie ik hier niet meer gebeuren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Altijd zo'n cliche alsof die geen verlofdagen hebbenhoevenpe schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:17:
Die spelers van Hercules moeten morgenochtend waarschijnlijk gewoon werken, hoop dat hun bazen ook van voetbal houden... 😉
die gaan in 1 streep door van de kroeg naar het werkhoevenpe schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:17:
Die spelers van Hercules moeten morgenochtend waarschijnlijk gewoon werken, hoop dat hun bazen ook van voetbal houden... 😉
Flickr PSN ID= cheironnl
Bod van 15 miljoen afgewezen op Sutalo... Tuurlijk dan pak je een paar miljoen verlies maar dat is alsnog de hoofdprijs.Maverick schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:12:
Sutalo en Tahirovic in de as. Zegt naar mijn mening alles...
Gaat eerder 3-0 worden.sNielz123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:18:
Het is wel grappig, maar Ajax gaat heus nog we twee keer scoren. Die andere gasten zijn kapot al.
Zie liever ook anders maar het is niet veel soeps ook nu tegen het einde niet
Net als deze opmerking.PWM schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:19:
Het rugnummer van Brobbey is ook groter dan zijn IQ.
Nee hoor, ESPN2sNielz123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:20:
Je kan Ajax ook alleen in de switch zien toch?
Als een team direct niet loopt bij het afwezig zijn van een trainer voor een weekje...dan is het probleem natuurlijk niet de trainer of assistent ;pMiki schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:17:
Zijn assistent trainers ook te ontslaan? John is er een weekje niet en meteen gaat het helemaal de soep in.
Lijkt wel alsof Ajax met 2 man minder speelt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het is wel de beste manier om te kijken, zo zie je tussendoor ook nog wat leuk voetbal voorbijkomensNielz123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:20:
Je kan Ajax ook alleen in de switch zien toch?
Ik denk dat je deze week niet alleen ziet dat dit Ajax kwaliteit tekort komt, maar vooral ook dat het een mentaliteit kwestie is. Tadic zijn interview aan VI zei het al, deze spelers vinden het allemaal wel prima. Geen drive, geen power, niet het absoluut moeten winnen en alles en iedereen daarvoor opvreten.Miki schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:17:
Zijn assistent trainers ook te ontslaan? John is er een weekje niet en meteen gaat het helemaal de soep in. De 3-0 van Hercules was er bijna ook
Daarom mist dit Ajax nu Schip. Die houdt deze groep nog enigszins mentaal in het gareel.
gat tussen de top "amateurs" (bewust tussen quotes) en het prof voetbal wordt ook steeds kleiner. Enige argument om de piramide nog dicht te houden is de onnozele eisen aan deelname Eerste divisie.d-vine schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:23:
Onder tussen staat Katwijk ook voor tegen Almere City.
Leuk amateur avondje
De opmerkingen dat die aanwinsten van "hoe heet die Duitser ook alweer" amateurs zijn is blijkbaar toch wel ergens op gebaseerd dushoevenpe schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:23:
Best gênant dit, het zijn leuk ballende derde klasse amateurs.

Tot vanavond had ik nog niet van deze club gehoord, een derdeklasser uit de periferie.D-e-n schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:25:
Ik zag veel andere namen en snap niet: waar haalde Ajax het idee van dat ze het zich konden veroorloven de opstelling door elkaar te husselen?
Ajax-2 zou dit met 0-5 moeten winnen, hoe erg ik het Hercules ook gun.
Alsnog mogen ze zich schamen
[ Voor 42% gewijzigd door FreakNL op 21-12-2023 20:29 ]
Dit kan echt niet! Tactisch belachelijk. En spelers spelen belachelijk!LZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:18:
Holy shit wat een schande.
Vraag me af wat erger is voor Ajacieden. Dit of de 18e plaats
Dit vind ik nie leuk, want zo kunnen wij ze niet meer tegenkomen in een volgende ronde
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Daar heb ik ook op ingezet in minuut 81FreakNL schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:28:
Ajax gaat die gewoon winnen
Toen die kwam gingen er al wat verhalen dat Valkanis het niet van zijn tactisch inzicht moet hebben.OMX2000 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:29:
[...]
Dit kan echt niet! Tactisch belachelijk. En spelers spelen belachelijk!
Dit vind ik nie leuk, want zo kunnen wij ze niet meer tegenkomen in een volgende ronde
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024