Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die had ie rechtdoor moeten schieten over de grond in plaats van naar het midden van de goal waar de keeper stond.FreakNL schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:32:
Jammer dat die ene spits van Hercules de bal niet laag kon houden bij die grote kans. 3-0 was echt klaar geweest
Maar goed, Ajax heeft ook 10 keer recht op de keeper geschoten...
Een van de beste spelers van de laatste maanden. Die kerel wordt steeds belangrijker.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:32:
Brobbey toch ernstig belangrijk.
(Bijna) net zo treurig als Feyenoord publiekPWM schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:34:
[...]
Zie Ajax publiek ook heel blij. Alsof ze de CL hebben gewonnen
Wat zou een record zijn qua aantal doelpunten nog maken in een verlenging?sNielz123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:33:
Kwa fitheid zal er ook wel een groot verschil zijn. Ajax stormt er overheen in de verlenging
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zelfs bij Jong was die niet altijd eerste keus. Dat zegt toch genoeg?Hupske schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:36:
Jemig, die Martha is echt bedroevend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Brobbey en Hato. De rest bij het oud vuil zetten.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:32:
Brobbey toch ernstig belangrijk.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Welke verlenging ?sNielz123 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:33:
Kwa fitheid zal er ook wel een groot verschil zijn. Ajax stormt er overheen in de verlenging
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
⏩ PVOutput☀️
Kleine club als je zo moet juichen inderdaadSuperkiwi schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:37:
Kijk ze nou, alsof ze de CL hebben gewonnen
Maarja, slecht of niet. Dit gaat we de geschiedenisboeken in.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Allemaal leuk en aardig, maar ze spelen wel tegen het slechtste Ajax ooit.
Staan gewoon 5e in de ere.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Stunt van jewelste dit
Haha, tegen amateurs man, hou toch opQuad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:

Flickr PSN ID= cheironnl
Slechtste verdediger in de geschiedenis van Ajax.Vos schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Martha zijn man, je verwacht het niet.
Dit is gewoon 100% mentaal. Geen enkel excuus voor mogelijk.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Als ik ooit met mijn keldercompetitie bier-hockeyteam van Bloemendaal win zal dat mijn anus oxideren...Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Het boeit me dit jaar echt helemaal niets meer.
Lekker genieten mannen jullie hebben het verdient en je gaat hier jaren op teren
⏩ PVOutput☀️
Die gasten zitten al met het hoofd op het strand met z'n allen. Brobbey ging naar Dubai zei ieeric.1 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:39:
[...]
Dit is gewoon 100% mentaal. Geen enkel excuus voor mogelijk.
[ Voor 53% gewijzigd door FreakNL op 21-12-2023 20:42 ]
Natuurlijk. Zelfs de 3e keus Ajax moet dit winnen.The Realone schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
[...]
Haha, tegen amateurs man, hou toch op
⏩ PVOutput☀️
Brobbey wel ff met cursus zelfbeheersing.
⏩ PVOutput☀️
De nummer 10 van de 3e divisie dus hé. Wow.
Haha, jaja!Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:43:
't scheelt dat de beker niet belangrijk is.
Fijne kerst allemaal.
Precies, nu vol voor het kampioenschap!Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:43:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hopelijk zijn ze weer nuchter bij de volgende ronde.LZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:43:
Die derde helft gaat denk ik nog wel tot de kerst duren
In een seizoen als dit lijkt me het voor Ajax heel handig om via de beker zeker te kunnen zijn van groepsfase Europa. Of ik mis je sarcasme.Quad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:43:
Drie kratjesHollowGamer schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:44:
Hoeveel is de begroting van HERC?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nadat hij ook zelf compleet onnodig de vrije trap weg gaf.Vos schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:38:
Martha zijn man, je verwacht het niet.
De minst belangrijke prijs van het seizoen, behalve als je 'm zelf wintQuad schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:43:
Nu kan de focus vol op Europa en de competitie. PSV, we komen eraan!
Ik vind het prima zo, dan had Ajax maar met 100% goede mentaliteit en sterke bezetting moeten starten.
Gewoon kut dat ze dit overkomt. Gewoon goed gedaan door Hercules, aftroeven en gaan.
⏩ PVOutput☀️
Wat mij betreft 1e kerstdag, 2e kerstdag en 1 januari strafraining, lekker Cooper testen tot ze erbij neervallen. En dan nog een keer. En vervolgens stuk voor stuk de transferlijst op. Opdonderen jullie zijn het Ajax shirt niet waardig.
Nouja, wel een paar spelers verkopen.Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:44:
Nou… ik zeg, de gehele winterstop straftraining, elke dag, 10 uur per dag. Beschamend dit, niet te verkopen.
⏩ PVOutput☀️
De spelers sowieso niet meer na deze blamage.Han schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:44:
Nou… ik zeg, de gehele winterstop straftraining, elke dag, 10 uur per dag. Beschamend dit, niet te verkopen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is begroting van Ajax, na alle miskopen ook.
Ze waren gewoon de betere, dat is wel een harde constatering.
Bij ESPN doen alsof ze bij HERC nog nooit een camera hebben gezien of weten wat een microfoon is.
Normaliter nooit belangrijk, nu was het 1 van de snelste/makkelijkste wegen naar een ticket Europa League...Superkiwi schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:45:
[...]
De minst belangrijke prijs van het seizoen, behalve als je 'm zelf wint![]()
Nu kan de focus vol op Europa en de competitie. PSV, we komen eraan!
Dus waar het me normaliter nooit geïnteresseerd had, deze keer wel.
Deadline voor studie morgen vanmiddag afgerond in de bieb. Heerlijk
Zo te horen speelde die ook voor jong Utrecht?Megupe schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:48:
Die gaat van Hercules die 2x scoorde, wat een leuk interview. Klein grapje, welbespraakt.
Deadline voor studie morgen vanmiddag afgerond in de bieb. Heerlijk
Goed gedaan van Hercules.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een toppers, gun ze het wel
Het is al 12 maanden een hel vwb het weer..Zingo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:50:
PSV - Twente uitgesteld tot minimaal 21:15 i.v.m. harde regen. Kan wel kloppen, net buiten Eindhoven is het al de hele avond een hel.
Zero.
Als ik dat veld zo zag heb ik er hard hoofd in dat ze dan wel kunnen spelen. Of beschikt het stadion over geweldige drainage?Zingo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:50:
PSV - Twente uitgesteld tot minimaal 21:15 i.v.m. harde regen. Kan wel kloppen, net buiten Eindhoven is het al de hele avond een hel.
20 km onder eindhoven ook storm al de hele dagZingo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:50:
Ze worden waarschijnlijk als helden onthaald danLZ86 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:49:
Van mij mogen die gasten Feyenoord ook uitschakelen volgende ronde. Laat ze maar naar de Kuip komen.
Wat een toppers, gun ze het wel
Jij vind dat beschamende gedrag van Brobbey Ajax-waardig?toolkist schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:46:
Ajax onwaardig deze spelers (op Brobbey en een enkeling na).
Wat mij betreft 1e kerstdag, 2e kerstdag en 1 januari strafraining, lekker Cooper testen tot ze erbij neervallen. En dan nog een keer. En vervolgens stuk voor stuk de transferlijst op. Opdonderen jullie zijn het Ajax shirt niet waardig.
Btw wat een leuke gasten allemaal bij Hercules bij de interviews. Duidelijk geen mediatraining gehad
Nu verkopen is wel WSB waardig. Buy high, sell low.toolkist schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:46:
Ajax onwaardig deze spelers (op Brobbey en een enkeling na).
Er ligt een buienlijn precies over Eindhoven met een staart tot op de Noordzee; dit houdt nog wel even aan. Hopelijk gaan ze vanavond nog wel van startZingo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:50:
In Eindhoven is het dat al decenniaZingo schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:50:
Precies, hodl, diamond hands, to the mooooon!aicaramba schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:54:
[...]
Nu verkopen is wel WSB waardig. Buy high, sell low.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daar heeft hij het niet over, hij heeft het over de kwaliteiten van Brobbey op het veld.FreakNL schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:53:
[...]
Jij vind dat beschamende gedrag van Brobbey Ajax-waardig?
Daarnaast, als die speler van Hercules het nodig vind om iets richting Brobbey te roepen (aanname) vind ik het niet heel gek dat ie zo reageert.
Shaking of weak hands is ditph4ge schreef op donderdag 21 december 2023 @ 20:56:
[...]
Precies, hodl, diamond hands, to the mooooon!
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024