[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 191 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.283 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JanW schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:05:
[...]

In de eredivisie is dit ook uniek. Het is echt niet alsof dit nu ieder seizoen voorkomt. Als we dit jaren achtereen hebben, dan mag je hier terecht vragen stellen over het niveau.
Precies dit. PSV is niet mijn club maar als dat wel zo was zou ik het rijkelijk vervelend vinden als een prestatie die echt maar bar weinig voorkomt in NL nu al zo gebagatelliseerd wordt.
Voor PSV de (op papier) lastige clubs gehad had had ik ook wel wat twijfels, maar die zijn de laatste wedstrijden echt wel weggenomen als je zo makkelijk over AZ en Twente uit walst bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:26:
[...]

Precies dit. PSV is niet mijn club maar als dat wel zo was zou ik het rijkelijk vervelend vinden als een prestatie die echt maar bar weinig voorkomt in NL nu al zo gebagatelliseerd wordt.
Voor PSV de (op papier) lastige clubs gehad had had ik ook wel wat twijfels, maar die zijn de laatste wedstrijden echt wel weggenomen als je zo makkelijk over AZ en Twente uit walst bijvoorbeeld.
Wat mij tegenstaat is dat PSV nu al bragging rights aan het claimen is. Zulke tweets bijten je alleen maar in de kont als je een keer nat gaat.

Laten we eerst maar eens de 2e helft van de competitie afwachten. Mocht de ongeslagen status dan nog steeds een feit zijn, dan mogen de bragging rights weer van stal gehaald worden. Nu is het gewoon wat gelukkig omdat andere clubs zo falen.

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 18-12-2023 17:37 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:35:
[...]

Wat mij tegenstaat is dat PSV nu al bragging rights aan het claimen is. Zulke tweets bijten je alleen maar in de kont als je een keer nat gaat.

Laten we eerst maar eens de 2e helft van de competitie afwachten. Mocht de ongeslagen status dan nog steeds een feit zijn, dan mogen de bragging rights weer van stal gehaald worden. Nu is het gewoon wat gelukkig omdat andere clubs zo falen.
Weet je zeker dat dát is wat je tegenstaat? Ik geloof er niks van, zeker niet omdat je er een vrijwel onmogelijke eis tegenover zet.

Dit is echt een heel knappe prestatie, hoe je het ook wendt of keert, daar mag je best trots op zijn en dat uitdragen. En ja, ik ben voor PSV (voor zover ik ‘fan’ genoemd kan worden), derhalve post ik hier bijna nooit. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Als er wedstrijd na wedstrijd door diverse media aangehaalt wordt dat PSV neit getest is, is het niet heel verwonderlijk dat een club dat soort zaken benoemt of poogt te gebruiken in social media uitingen.

Wat mij betreft had PSV beter de tekstuele link met tests kunnen weglaten, Uiteindelijk blijft de prestatie ( 16w uit 16 ) staan ongeacht de toekomst.
[...]

Laten we eerst maar eens de 2e helft van de competitie afwachten.
De posts gaat over de eerste seizoenshelft, wat had je dan willen zien dat een club plaatst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:07:
[...]

Als er wedstrijd na wedstrijd door diverse media aangehaalt wordt dat PSV neit getest is, is het niet heel verwonderlijk dat een club dat soort zaken benoemt of poogt te gebruiken in social media uitingen.

Wat mij betreft had PSV beter de tekstuele link met tests kunnen weglaten, Uiteindelijk blijft de prestatie ( 16w uit 16 ) staan ongeacht de toekomst.

[...]

De posts gaat over de eerste seizoenshelft, wat had je dan willen zien dat een club plaatst?
De prestatie is een zeer knappe. Ondanks dat ze erg weinig tegenstand hebben gehad dit seizoen van de traditionele linkerrijtje clubs (jezus christus wat vallen die tegen dit seizoen zeg) en Ajax moet je het nog wel even doen.

Erg zonde dat Feyenoord zo ingekacheld is de laatste maanden. Maar PSV is gewoon de verdiende kampioen (bijna)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

LZ86 schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:22:
[...]

De prestatie is een zeer knappe. Ondanks dat ze erg weinig tegenstand hebben gehad dit seizoen van de traditionele linkerrijtje clubs (jezus christus wat vallen die tegen dit seizoen zeg) en Ajax moet je het nog wel even doen.

Erg zonde dat Feyenoord zo ingekacheld is de laatste maanden. Maar PSV is gewoon de verdiende kampioen (bijna)
I see what you did there... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:07:

Een wat bescheidener opstelling. Ik vind het gewoon misplaatste arrogantie.

Wat is er leuk aan een competitie waarbij in december de kaarten al geschud zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 18-12-2023 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
[...]

Ja klopt, de tegenstand kwam voornamelijk uit het rechterrijtje!

Maar Euhm, moet Ajax nu tegen Bodø of tegen Glimt? Echt nog nooit gehoord van die club.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

En daarbij meegenomen, de prestaties van Feyenoord zijn niet eens zo heel anders dan het voorgaand seizoen. Het is dat één team daar nu nog een niveau boven zit door geen steken te laten vallen. Daarnaast inderdaad het afwezig zijn van de sub-top en dan wordt het plaatje zoals het nu is.

Twee grote gaten, een tussen PSV en Feyenoord, FC Twente & AZ ( waar Feyenoord, FC Twente, & AZ nog wel van positie kunnen wisselen ) en daarna de overige teams die met twee keer winnen of verliezen opeens op een totaal andere positie kunnen staan.

Die situatie helpt PSV op dit moment natuurlijk ook, de wedstijden tegen FC Utrecht, Vitesse, of SC Heerenveen die regelmatig lastig waren zijn dat nu opeens niet. Het blijft de combinatie van factoren die het zo richting een outlier duwt. Enerzijds het spel van PSV en anderzijds de vorm van andere clubs. Neem een seizoen waar Ajax of Feyenoord in recente historie unieke prestaties leverde ( finale EL, halve CL, & finale ECL ) en dan zie je dat zelfs in zo'n seizoen de teams tegen puntverlies aanlopen in de Eredivisie.

En deze tussenstand blijft tweeledig. Enerzijds als volger van een specifieke club zie ik die club het liefst zo snel mogelijk kampioen worden en anderzijds zie ik veel liever een Eredivisie waarin het kampioenschap tot de laatste speelronde spannend is. En dan liever niet omdat clubs off-days hebben maar voornamelijk door de sterkte van de andere teams ( boven in uitgaan van eigen kracht maar ook subtop die door gecoordineert te verdedigen en met counters het de top toch lastig maakt. )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:50:
[...]

Wat heeft Ajax nu weer gepost?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:50:
[...]
Eej niet zo hè, pannenkoek >:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Dit bedoel ik, de Ajax arrogantie werd in Eindhoven ook toch altijd vervloekt (helemaal niets in Eindhoven)nu doen ze precies hetzelfde. Beetje calimero gedrag.

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 18-12-2023 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:21
Moeilijke lotingen.
Vooral voor Feyenoord. Roma ligt ze gewoon niet.

Bodo heeft wat goede resultaten neergezet tegen niet al te misselijke tegenstanders, dus ook daar win je niet zo maar van als Ajax.

Psv Borussia mooie pot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
[...]

Ja klopt, de tegenstand kwam voornamelijk uit het rechterrijtje!

Maar Euhm, moet Ajax nu tegen Bodø of tegen Glimt? Echt nog nooit gehoord van die club.
Hebben AS Roma thuis flink in de pan gehakt jaartje of 2 terug ofzo, volgens mij in hetzelfde jaar dat AS Roma in de finale tegen Feyenoord moest? Sindsdien valt me die naam altijd wel op als ik lotingen/uitslagen kijk en heb het idee dat het altijd best wel ok doen eigenlijk (niet helemaal zeker of dat ook echt zo is tho).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:50:
[...]

Maar hoe zie je dat dan voor je en waar ligt voor jou de grens tussen het onderkennen van de eigen prestraties, het reageren op 'voetbal' talkshows en arrogantie.
en nee, 'voetbal' talkshows mag je wat dat betreft eerder negeren dan dat je er op reageert

Puur kijkende naar de resultaten, van de tegenstanders in de huidige top 4 van de Eredivisie heeft PSV enkel uitwedstrijden gehad
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G2J09ZE.png
Waarbij je moet onderkennen dat Ajax sterk tegen PSV begon en dat ook omzette in een voorsprong. Daarin is Feyenoord en FC Twente traditioneel lastig in eigen huis.
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:55:
[...]

Dit bedoel ik, de Ajax arrogantie werd in Eindhoven ook toch altijd vervloekt (helemaal niets in Eindhoven)nu doen ze precies hetzelfde.
De 'helemaal niets in' spreekkoren zijn kansloos, net zoals de spreekkoren tegen andere clubs. Supporters kunnen zich beter op hun eigen team focussen dan dat ze de andere teams onderuit willen halen, al helemaal als een concurent effectief niets te maken heeft met een specifieke wedstrijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Napo op 18-12-2023 19:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:55:
[...]

Dit bedoel ik, de Ajax arrogantie werd in Eindhoven ook toch altijd vervloekt (helemaal niets in Eindhoven)nu doen ze precies hetzelfde.
Dat is niets nieuws.
Beetje calimero gedrag.
Weet je wát Calimerogedrag is?

Een ander Calimero noemen, wanneer het jou (als in $club) even niet meezit. :z

Als PSV werkelijk arrogant deed - in het verleden kwam dat zeker voor - is dat onterecht, maar als (bijv.) Ajax dat doet / deed niet?

You lost me there...

Ik vind elk arrogant gedrag verwerpelijk, ongeacht wie het doet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ramzzz schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:00:
[...

Als PSV werkelijk arrogant deed - in het verleden kwam dat zeker voor - is dat onterecht, maar als (bijv.) Ajax dat doet / deed niet?
Waar heb je me dat horen zeggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:00:
You lost me there...
Dan draaien we het voor je om... Als Ajax dit had geplaatst was het 100% zeker arrogant genoemd hier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:04:
[...]

Dan draaien we het voor je om... Als Ajax dit had geplaatst was het 100% zeker arrogant genoemd hier...
Als Ajax, of Feyenoord, of AZ, of FC Twente, de eerste 16 wedstrijden op rij wint in een seizoen dan is dat niet arrogant te noemen. Al helemaal niet als praatprogrammas keer op keer het hebben over 'niet getest te zijn'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:04:
[...]

Dan lopen we in januari met een stropdas met "16" erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:56:
[...]

Hebben AS Roma thuis flink in de pan gehakt jaartje of 2 terug ofzo, volgens mij in hetzelfde jaar dat AS Roma in de finale tegen Feyenoord moest? Sindsdien valt me die naam altijd wel op als ik lotingen/uitslagen kijk en heb het idee dat het altijd best wel ok doen eigenlijk (niet helemaal zeker of dat ook echt zo is tho).
Die zet je niet zomaar opzij lijkt mij, ben benieuwd! Had er nog nooit van gehoord van die dubbele naam (of ik heb er geen actieve herinnering aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 12:46
Het is nog niet gespeeld, als bv. een Boscagli of Benitez geblesseerd raakt is het maar de vraag wat er van niveau en vorm overblijft bij PSV.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dus nu de RvC directeur Smit eindelijk heeft weten te ruimen neemt chef RvC het plekje maar in om zelf de regie te kunnen voeren. Lijkt bar veel op een coup zo. Ik ben erg benieuwd of er nog een diepgaande analyse van de situatie langs komt ergens wat dit voelt allemaal meer als een persoonlijke vete tussen twee dan daadwerkelijk zakelijke overwegingen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

Gonadan schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:53:
Dus nu de RvC directeur Smit eindelijk heeft weten te ruimen neemt chef RvC het plekje maar in om zelf de regie te kunnen voeren. Lijkt bar veel op een coup zo. Ik ben erg benieuwd of er nog een diepgaande analyse van de situatie langs komt ergens wat dit voelt allemaal meer als een persoonlijke vete tussen twee dan daadwerkelijk zakelijke overwegingen.
Dit kán toch niet? Rvc moet controleren, niet besturen. Volendam gaat een behoorlijke crisis in zo. Dankzij wat egoïsten. En ik vind het sneu voor Jan Smit en Co. Komen met bewijzen dat het financieel gewoon goed zit, maar Veerman zette door.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op maandag 18 december 2023 @ 20:35:
[...]

Dit kán toch niet? Rvc moet controleren, niet besturen. Volendam gaat een behoorlijke crisis in zo. Dankzij wat egoïsten. En ik vind het sneu voor Jan Smit en Co. Komen met bewijzen dat het financieel gewoon goed zit, maar Veerman zette door.
Wij van WC eend......heel bijzondere situatie inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:05:
[...]

Als Ajax, of Feyenoord, of AZ, of FC Twente, de eerste 16 wedstrijden op rij wint in een seizoen dan is dat niet arrogant te noemen. Al helemaal niet als praatprogrammas keer op keer het hebben over 'niet getest te zijn'.
Sterker nog, na 17 wedstrijden heb je alle tegenstanders 1x gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

knip

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 21-12-2023 11:12 . Reden: Op de man spelen is niet nodig ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
*knip*

Zo vol op de man spelen laten we aub.

[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 19-12-2023 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
ElPaco schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:12:
[...]

Heeft inderdaad absoluut niks te maken met de kwaliteiten van PSV. Die penalty bij AZ was echt niet door het super hoog druk zetten en doorjagen enzo. Je hebt gelijk. Ze zijn inderdaad gewoon nog niet getest enzo :> :O
Dat zeg ik toch niet? Psv heeft absoluut de meeste kwaliteit. Ik zei alleen dat het ook wel mee zit. Het geluk van de kampioen zeg maar.
Daarnaast blijft het een te korte terugspeelbal. En pakte Twente een domme rode kaart. Of kwam dat ook door het hoge druk zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
Gonadan schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:53:
Het is ook een coup. Door een persoonlijke vete en machtsspelletjes is Volendam volgend seizoen weer middenmotor in de kkd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 10:57
Grotespeler schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:40:
[...]

Het is ook een coup. Door een persoonlijke vete en machtsspelletjes is Volendam volgend seizoen weer middenmotor in de kkd.
Nou dat wordt nog spannend hoor, Vitesse en Heracles doen ook nog aardig hun best om er een teringbende van te maken.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:05:
[...]

Maar als er een 1 op de stropdas staat, het seizoen nadat je kampioen bent geworden, dan struikelt iedereen erover om het arrogant te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:15:
[...]

Nou dat wordt nog spannend hoor, Vitesse en Heracles doen ook nog aardig hun best om er een teringbende van te maken.
Blijkbaar is er bij Zwolle ook stront aan de knikker. Geen fatsoenlijk trainingsveld, salarissen die omlaag moeten... Had de commentator tijdens Ajax-Zwolle het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Van Polen is erg uitgesproken:
https://www.voetbalprimeu...rd-er-schijtziek-van.html

Financieel staan ze er blijkbaar niet goed voor:
https://www.vi.nl/nieuws/...anciele-positie-kwetsbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:29

ZieMaar!

Moderator General Chat
Grotespeler schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:35:
[...]

Dat zeg ik toch niet? Psv heeft absoluut de meeste kwaliteit. Ik zei alleen dat het ook wel mee zit. Het geluk van de kampioen zeg maar.
Daarnaast blijft het een te korte terugspeelbal. En pakte Twente een domme rode kaart. Of kwam dat ook door het hoge druk zetten :')
Ik ben geen PSV fan, maar wat ze laten zien, daar staat geen maat op. Alle concurrenten uit verslagen, 1x verloren in de CL (waren er 2 geweest als Arsenal niet met b team had gespeeld) en heel vaak met heel goed voetbal. Twente met 11 man had denk ik ook verloren, de rode kaart in Sevilla was zeker mazzel, maar verder?

PSV doet het historisch goed en mag daar trots op zijn. Gerichte aankopen, gebalanceerde selecte net deels jeugd en wat meer ervaren Nederlandse spelers en een speelstijl die we in Nederland normaal omarmen. Misschien iets meer defensieve zekerheid erbij nog?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
En toch hè, de gene die het PSV, 45 minuten lastig heeft gemaakt is Ajax geweest. Bij durf en pressing zijn ze toch kwetsbaar. Daar word je in Europa op afgerekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:12:
En toch hè, de gene die het PSV, 45 minuten lastig heeft gemaakt is Ajax geweest. Bij durf en pressing zijn ze toch kwetsbaar. Daar word je in Europa op afgerekend.
Tegen Feyenoord had PSV het anders ook niet makkelijk. Dat ze daar wonnen was ook mazzel. Gelijkspel was meer terecht.

Verder Twente met 11 man had ik ook nog maar moeten zien. Maar buiten dat heeft niemand ze het moeilijk kunnen maken inderdaad. Knappe prestatie.

Enige wat ik niet weet is hoe blessure proof ze zijn. Achter de basis 11 van nu zit niet een vergelijkbarel kwaliteit geloof ik. Boscagli, de Jong en/of Veerman kwijt en ik vraag me af hoe goed ze nog zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 19-12-2023 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:14:
[...]

Boscagli, de Jong en/of Veerman kwijt en ik vraag me af hoe goed ze nog zijn.
De Jong heeft Pepi nog achter zich die zich in zijn invalbeurten wel laat zien.
Veerman is wat lastiger op te vangen, en zo ook Boscagli maar het is niet dat je niets hebt die die rol kan overnemen.

Elke club in de Eredivisie heeft dragende spelers die heel lastig te vervangen zijn zonder kwaliteitsverlies. Daarvoor is de selectie niet breed genoeg. Daarin lijkt PSV het - zeker voorin - niet heel slecht voor elkaar te hebben. Zeker als je in ogenschouw neemt dat je tegen de aangehaalde wedstrijd met Feyenoord zowel Lang als Lozano mist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
En zelfs ondanks dat wisten ze zich na 5 speelrondes al veilig te spelen voor de overwintering in de CL }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:33:
[...]

Maar als er een 1 op de stropdas staat, het seizoen nadat je kampioen bent geworden, dan struikelt iedereen erover om het arrogant te noemen ;)
Als je nadat je kampioen wordt er met zo'n das bij wil gaan zitten mag je dat natuurlijk gewoon doen. Zou niet mijn keuze zijn maar ook niet iets wat ik als arrogant zou benoemen. In het opvolgende seizoen zou ik dat dan weer laten, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Napo schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:22:
[...]

De Jong heeft Pepi nog achter zich die zich in zijn invalbeurten wel laat zien.
Veerman is wat lastiger op te vangen, en zo ook Boscagli maar het is niet dat je niets hebt die die rol kan overnemen.

Elke club in de Eredivisie heeft dragende spelers die heel lastig te vervangen zijn zonder kwaliteitsverlies. Daarvoor is de selectie niet breed genoeg. Daarin lijkt PSV het - zeker voorin - niet heel slecht voor elkaar te hebben. Zeker als je in ogenschouw neemt dat je tegen de aangehaalde wedstrijd met Feyenoord zowel Lang als Lozano mist.
Lozano lijkt meer een zwakte met hoe hij alleen voor FC Lozano speelt de laatste potjes dat ie meedeed.

Maar PSV heeft gewoon nog amper dragende spelers verloren. De concurrenten (voor wat dat nog waard is, zijn amper meer concurrenten met 10 punten achterstand minimaal) wel.
Het is niet enkel goed spel (en een gezonde portie geluk her en der) maar ook de fitheid van de selectie die ze een voorsprong geeft. Een beetje zoals Feyenoord vorig seizoen. Die waren zo fit, dat je wist dat ze altijd wel een goal gingen maken in de laatste 15 minuten als de tegenstander moe was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:14:
[...]

Tegen Feyenoord had PSV het anders ook niet makkelijk. Dat ze daar wonnen was ook mazzel. Gelijkspel was meer terecht.

Verder Twente met 11 man had ik ook nog maar moeten zien. Maar buiten dat heeft niemand ze het moeilijk kunnen maken inderdaad. Knappe prestatie.

Enige wat ik niet weet is hoe blessure proof ze zijn. Achter de basis 11 van nu zit niet een vergelijkbarel kwaliteit geloof ik. Boscagli, de Jong en/of Veerman kwijt en ik vraag me af hoe goed ze nog zijn.
Tegen Arsenal liegen ze wel zien dat de bank oké is. Toen stonde er maar 4 basisspelers in.

Feyenoord vond ik een schaakspel, Ajax overliep psv de 1ste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:25:
[...]
In het opvolgende seizoen zou ik dat dan weer laten, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
In de racerij is het heel normaal dat degene die kampioen wordt het jaar erop start met nummer 1 op de wagen. Je ziet het alleen niet heel vaak omdat coureurs ervoor kiezen om met hun eigen nummer te rijden.

Daarnaast hebben wij nogal de neiging om elke vorm van prestatie, vooral bij de concurrent, te bagatelliseren en de kop in te drukken, zeker als ze die prestatie willen vieren of uiten. Of dat typisch iets Nederlands is weet ik niet, opvallend is het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:55:
[...]
Feyenoord vond ik een schaakspel, Ajax overliep psv de 1ste helft.
In de fase waarin Ajax toen verkeerde had ook niemand verwacht dat ze op zo'n manier aan de wedstrijd zouden beginnen, ik denk dat zelfs PSV een beetje overrompeld was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 11:18
LZ86 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:30:
[...]

Lozano lijkt meer een zwakte met hoe hij alleen voor FC Lozano speelt de laatste potjes dat ie meedeed.

Maar PSV heeft gewoon nog amper dragende spelers verloren. De concurrenten (voor wat dat nog waard is, zijn amper meer concurrenten met 10 punten achterstand minimaal) wel.
Het is niet enkel goed spel (en een gezonde portie geluk her en der) maar ook de fitheid van de selectie die ze een voorsprong geeft. Een beetje zoals Feyenoord vorig seizoen. Die waren zo fit, dat je wist dat ze altijd wel een goal gingen maken in de laatste 15 minuten als de tegenstander moe was.
Waarom moet die gezonde pot geluk er nou weer bijgehaald worden? Dat is net zoiets als het "ze zijn nog niet getest". PSV heeft elke wedstrijd met uitzondering van die tegen Feyenoord overtuigend gewonnen. Is dat een flinke pot geluk? Dan heeft elke ploeg die een potje wint wel een flinke pot geluk, want als de tegenstander wat beter had gespeeld, dan was het allemaal heel anders gelopen.

Komt wat zuur over, beetje net als die opmerking dat "PSV keihard afging" in de CL, terwijl ze er op dat moment prima voorstonden (en itt Feyenoord gewoon de volgende ronde halen). Weet niet, maar komt allemaal niet erg sympathiek over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:52
De eerste helft in Arnhem was Vitesse ook de bovenliggende partij en was de 2-0 niet gek geweest.

Nu zijn we blij als er überhaupt gescoord wordt echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
ParaDroid2 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:15:
[...]

De eerste helft in Arnhem was Vitesse ook de bovenliggende partij en was de 2-0 niet gek geweest.

Nu zijn we blij als er überhaupt gescoord wordt echter.
Zag ik toch anders, PSV had ook wat kansen en Vitesse niet eens zo heel veel, maar die van van Ginkel ging er mooi in. 2e helft is geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
T-MOB schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:15:
[...]

Klopt. Ik denk dan ook dat Volendam en Vitesse er rechtstreeks uitvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
ZieMaar! schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:06:
[...]

Ik ben geen PSV fan, maar wat ze laten zien, daar staat geen maat op. Alle concurrenten uit verslagen, 1x verloren in de CL (waren er 2 geweest als Arsenal niet met b team had gespeeld) en heel vaak met heel goed voetbal. Twente met 11 man had denk ik ook verloren, de rode kaart in Sevilla was zeker mazzel, maar verder?

PSV doet het historisch goed en mag daar trots op zijn. Gerichte aankopen, gebalanceerde selecte net deels jeugd en wat meer ervaren Nederlandse spelers en een speelstijl die we in Nederland normaal omarmen. Misschien iets meer defensieve zekerheid erbij nog?
Er staat inderdaad geen maat op. Kwalitatief de beste ploeg met heel veel individuele klasse. Psv mag super trots zijn.

Het enige wat ik zei was dat het ze mee zit. In de zin van; weinig blessures, rode kaart tegenstander, balletje net wel/niet op de paal, penalty mee krijgen.

Dat is nou eenmaal het 'geluk' van de kampioen. Maar dat mag je hier niet zeggen want dan wordt @ElPaco boos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Grotespeler schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:41:
[...]

Er staat inderdaad geen maat op. Kwalitatief de beste ploeg met heel veel individuele klasse. Psv mag super trots zijn.

Het enige wat ik zei was dat het ze mee zit. In de zin van; weinig blessures, rode kaart tegenstander, balletje net wel/niet op de paal, penalty mee krijgen.

Dat is nou eenmaal het 'geluk' van de kampioen. ..
Toch denk ik dat de meeste subtopploegen dat geluk wel hebben, zeker die makkelijk gegeven rode kaarten zijn denk ik over de afgelopen seizoenen wel uitgemiddeld. Zijn wel interessante analyses over te maken denk ik (ook balletjes wel of niet op de paal etc).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Grotespeler schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:41:
[...]

Dat is nou eenmaal het 'geluk' van de kampioen.
Van de top 5:
Bij PSV 3 directe rode kaarten voor de tegenstander, waarvan 1 in minuut 90+7, de overige in minuut 21 en minuut 25. Die van minuut 25 is eerder geluk dat de speler van PSV niet geblesseerd raakte maar die discussie heeft al plaatsgevonden.
In vergelijking met FC Twente is dat ook 3 directe rode kaarten in minuut 25, 45+3, en 81

van spelers die dit seizoen minstens 5 Eredivisie wedstrijden in de basis hebben gestaan:
Bij AZ hebben spelers 19 wedstrijden gemist ( waarvan 1 wedstrijd een keeper )
Bij PSV hebben spelers 21 wedstrijden gemist
Bij FC Twente hebben spelers 23 wedstrijden gemist
Bij Ajax hebben spelers 28 wedstrijden gemist ( waarvan 8 wedstrijden een keeper )
Bij Feyenoord hebben spelers 28 wedstrijden gemist ( waarvan 7 wedstrijden een keeper )

Strafschoppen mee dan:
PSV 6 3 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
Ajax 4 4 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
Feyenoord 2 1 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
FC Twente 2 2 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
AZ 1 1 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
PSV is gewoon terecht nummer 1 op dit moment, en nog met aantrekkelijk voetbal ook.

De afgelopen x jaar was hun spel vaak niet om aan te zien, maar scoorde ze vaak - op zijn PSV’s - in de laatste minuten van de wedstrijd.

Dit seizoen is dat echt anders. Tot nu toe zijn ze gewoon oppermachtig. Het is niet mijn club, maar je kunt en mag hier zeker trots op zijn. Inclusief bijbehorende bragging rights wat mij betreft!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:39
Aanvoerder De Graafschap:

"Doe maar zo'n kut amateurploeg!"

Quick Boys:

Hold my beer!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zit Willem II Groningen te kijken.
Wat is die Nijhuis een thuisfluiter zeg. Echt opvallend.Dacht dat dat een goede scheidsrechter was? Gelukkig hebben we Nijhuis niet nodig tot nu toe.

Helaas zie je dat wel in meer wedstrijden. Blijkbaar is de scheidsrechter toch wel gevoelig daarvoor soms

Edit: laatste kwartier floot ie weer normaal zeg maar

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 19-12-2023 22:01 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dutchgio
JoteW schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:17:

Quick Boys:

Hold my beer!
Ze hadden zelfs speciale merch gemaakt als inhaker op die uitspraak:

Afbeeldingslocatie: https://img.leidschdagblad.nl/YjugFA3I6NEKzF_rORmPTo86_hE=/fit-in/960x640/https%3A%2F%2Fcdn-kiosk-api.telegraaf.nl%2Fdff85c56-9db9-11ee-b2da-02c309bc01c1.jpg

https://leidschdagblad.nl/cnt/dmf20231218_59215027

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Quick Boys, kijk en geniet.

Niet. Normaal.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Maar dan ben je als aanvoerder van De Graafschap toch ook stom bezig hoor.
Vorig seizoen komt een amateurploeg tot de halve finales KNVB beker, er gaan 11 amateurploegen door naar de tweede ronde. "Weet je wat, we gaan effe de amateurploeg waar we mogelijk tegen moeten schofferen."

Topidee, Fortes.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Maarten_E schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 23:48:
Maar dan ben je als aanvoerder van De Graafschap toch ook stom bezig hoor.
Vorig seizoen komt een amateurploeg tot de halve finales KNVB beker, er gaan 11 amateurploegen door naar de tweede ronde. "Weet je wat, we gaan effe de amateurploeg waar we mogelijk tegen moeten schofferen."

Topidee, Fortes.
Heerlijk dat ze er zelf dan ook gewoon af gaan, prachtig.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:37
JoteW schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:17:

Quick Boys:

Hold my beer!
Simpelste en in de meest pure vorm van Karma

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zeker cool gedaan. We noemen dit natuurlijk wel amateurs, maar deze clubs hebben prima begrotingen, betalen dus ook prima (en je kan gewoon een maatschappelijke carrière hebben), worden professioneel en goed geleid en zijn eigenlijk gewoon semi pro’s, al kan ik me voorstellen de basis bij de top 3 uit de 2e divisie meer verdient dan de spelers onder de KKD. Als ik voetballer was, met niet genoeg talent voor de top 5 van de eredivisie, dan wist ik het ook wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:01
ZieMaar! schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:59:
[...]

...Als ik voetballer was, met niet genoeg talent voor de top 5 van de eredivisie, dan wist ik het ook wel.
Maar je voetbalt dus bij de top 5 van de Eredivisie? :D

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
Fortes ging er na afloop overigens wel sportief mee om:
https://www.vi.nl/nieuws/...-deze-neem-ik-als-een-man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
ElPaco schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:14:
[...]

Maar je voetbalt dus bij de top 5 van de Eredivisie? :D
Had ik graag gewild :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:44
Toch helemaal prima om er zo mee om te gaan.
Hij heeft een opmerking gemaakt waar hij later nog steeds achterstaat. En als ik het goed begrijp heeft hij nooit de intentie gehad om anderen te kleineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Wie the f*** is Fortes? Die heeft nog bij Dordt gespeeld. Ff serieus... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:34:
Wie the f*** is Fortes? Die heeft nog bij Dordt gespeeld. Ff serieus... :')
Niet heel verrassend dat een club die ver in de beker zou willen komen het liefst de meest gemakkelijke tegenstander krijgt?

Grote wedstrijden zijn leuk voor de kaartverkoop, makkelijke tegenstanders zijn mooi om ver te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lukt het Utrecht om Feyenoord op de knietjes te krijgen of gaat Feyenoord in eigen huis gewoon winnen?
Gooi uw voorspellingen er maar in!

Noot: de uitslag na 90 minuten + extra tijd, dus niet na een eventuele verlenging.
Poll: Feyenoord vs Utrecht
Winst Feyenoord
Winst Utrecht
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406175&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:06:
Lukt het Utrecht om Feyenoord op de knietjes te krijgen of gaat Feyenoord in eigen huis gewoon winnen?
Gooi uw voorspellingen er maar in!
De kortste - en voor FC Utrecht dit seizoen waarschijnlijk de enige - weg naar een Europees ticket. FC Utrecht gaat Feyenoord verrassen en met 0-3 winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
Napo schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:40:
[...]

Van de top 5:
Bij PSV 3 directe rode kaarten voor de tegenstander, waarvan 1 in minuut 90+7, de overige in minuut 21 en minuut 25. Die van minuut 25 is eerder geluk dat de speler van PSV niet geblesseerd raakte maar die discussie heeft al plaatsgevonden.
In vergelijking met FC Twente is dat ook 3 directe rode kaarten in minuut 25, 45+3, en 81

van spelers die dit seizoen minstens 5 Eredivisie wedstrijden in de basis hebben gestaan:
Bij Ajax hebben spelers 28 wedstrijden gemist ( waarvan 8 wedstrijden een keeper )
Bij Feyenoord hebben spelers 28 wedstrijden gemist ( waarvan 7 wedstrijden een keeper )

Strafschoppen mee dan:
Ajax 4 4 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
Feyenoord 2 1 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
FC Twente 2 2 bij een stand met stand waarbij het verschil 2 of minder doelpunten was
Dus samengevat de meeste penalty's mee, meeste rode kaarten tegenstander en relatief weinig blessures. Daarnaast beste selectie met de meeste individuele kwaliteit.
Precies wat ik zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jasses, wat een boutweer om in te voetballen zeg. Lang leve het schakelprogramma, zo is het eerste deel van deze bekeravond toch nog leuk om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Grotespeler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:54:
[...]

Dus samengevat de meeste penalty's mee, meeste rode kaarten tegenstander en relatief weinig blessures.
[...]
Precies wat ik zei.
Niet helemaal.
Gedeeld meeste rode kaarten en niet significant minder blessures dan de concurentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gatsie, Ado knikkert Sparta eruit.
Zul je zien dat wij de volgende ronde Ado loten en zij ons uit de beker pippelen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mooie goal! BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:06:
[...]
FC Utrecht gaat Feyenoord verrassen en met 0-3 winnen
Deze 1-0 past niet helemaal in dat scenario is het wel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

OMX2000

By any means necessary...

Met Var was dat geel voor Viergevert

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hoe krijgt Viergever hier niet minimaal een gele kaart voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Was gewoon rood

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:22:
Met Var was dat geel voor Viergevert
Neen, met VAR was het ook geen geel geweest. Die mogelijkheid heeft de VAR namelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Waar is de VAR? Lijkt mij gewoon donker oranje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Napo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:23:
[...]

Neen, met VAR was het ook geen geel geweest. Die mogelijkheid heeft de VAR namelijk niet.
Dat is misschien wel zo. Maar ik vermoed dat de Var soms ook geel influistert.

Maar je hebt gelijk. De var kan geen geel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
OMX2000 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:28:
[...]

Dat is misschien wel zo. Maar ik vermoed dat de Var soms ook geel influistert.

Maar je hebt gelijk. De var kan geen geel geven.
Bij Radio Rijnmond zeggen ze dat er geen VAR is?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

ph4ge schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:29:
[...]

Bij Radio Rijnmond zeggen ze dat er geen VAR is?
Klopt er is geen var. Pas vanaf de volgende ronde begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:36
Dat veld in Hardenberg, moet voor die profs voelen alsof ze een andere sport beoefenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zelfs met 80% balbezit en 6x meer schoten, komen we op 2-1 uit. Wat een armoe weer vanavond.

Als Feyenoord 20% meer kansen zou maken stonden ze in December op de coolsingel :+ Dit gaat echt niks worden dit seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 08:18

ST10©DE

Dus.............

Retteketet AZ!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PWM schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:51:
Als Feyenoord 20% meer kansen zou maken stonden ze in December op de coolsingel :+
Jullie vieren toch altijd een tweede plaats? Ik zie het probleem niet.

>:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je ziet die scheids bij HHC-AZ denken: "kuuuuut, moet ik nóg 30 minuten...." _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:40
PWM schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:51:
Zelfs met 80% balbezit en 6x meer schoten, komen we op 2-1 uit. Wat een armoe weer vanavond.

Als Feyenoord 20% meer kansen zou maken stonden ze in December op de coolsingel :+ Dit gaat echt niks worden dit seizoen.
On de uitleg van Slot hierin maar vast voor te zijn, weer een gevalletje zelf niet afmaken en de eerste echte mogelijkheden van de tegenstander zijn wel raak...
I.mo. gewoon gebrek aan scherpte. Veel spelers hebben ook weinig rustmomenten gehad, veel gespeeld en ook uitgevlogen naar interlands. Hoog tijd voor een (korte) pauze (en nee, ik doel echt op de winterstop, niet op de rust, al is dat ook een korte pauze.. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:40
Superkiwi schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:57:
[...]

Jullie vieren toch altijd een tweede plaats? Ik zie het probleem niet.

>:)
Ik denk dat die andere club het behalen van Europees voetbal aan het einde van het seizoen ook uitbundig zou vieren. :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Utrecht verlaat de eigen helft niet. Zou lekker de bal aan Bijlow geven en wachten tot ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Terecht door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:32
Napo schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:40:
[...]
Van de top 5:

Strafschoppen mee dan:
Opzich interessante statistiek, maar vergeet niet dat het aantal strafschoppen en rode kaarten voor de tegenstander ook gewoon iets is waar je tot op zekere hoogte zelf invloed op hebt. Als je continue de druk vol op de tegenstander hebt staan en vaak in gevaarlijke posities komt dan dwing je af dat de tegenstander risicovolle acties met kans op het missen van de bal maakt of zelfs bewust een overtreding inzet maken om je af te stoppen. Dat daar vaker een penalty of rode kaart uit voorkomt ten opzichte van een minder team dat minder creëert en waarbij de tegenstander dus minder risico's hoeft te nemen vind ik logisch.

• Harribo
Hercules uit, altijd lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Randzaken lijkt mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De superleague is inderdaad iets voor dat topic. Ik heb de reacties daarheen verplaatst.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Amateurclubs in het bekertoernooi kunnen zomaar de pijl in de 'Achilles' hiel zijn voor profclubs. :+

• Agent47

Agent47

Ik gok dat Ajax net wat meer balbezit heeft straks :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ligt het aan mij of heeft Hercules wel een erg groot stadion voor amateurs?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Het is wel een amateurveld zo te zien

• Agent47

Agent47

Wat een beroerd veld

Pagina: 1 ... 191 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024