[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.287 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Het gat is al 8/9 punten en Ajax morst er net zo goed teveel.
Ik krijg ook niet de indruk dat ze in de winter de selectie ineens flink gaan versterken.
Veel hoger dan plek 5 ga je dan niet komen, hooguit plek 4 als AZ of Twente instort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02:19

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:39:
[...]

Ik vind ze toch echt wel beter voetballen dan Ajax hoor!
Ajax is nog lang niet veilig voor degradatie want nog geen 34 punten......

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Is 34 punten de grens ongeveer? Dan zijn alleen de top4 nu veilig.
Maar goed. Iedereen haalt in de 2e helft van het seizoen nog wel iets aan punten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:34:
PSV vindt het wel best allemaal en AZ is het echt helemaal kwijt.
Echt heel erg dit. Soms beetje aanzetten en dan meteen grote kansen.

Ik vrees dat dit omgekeerd gaat zijn voor PSV in de volgende ronde CL.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:43:
[...]

Met zoals Ajax in 21/22? Perfecte groepsfase en de knockout tegen Benfica gelijk exit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
[...]

Ik denk dat ze tegen een barcelona echt wel kans hebben.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Voor in de CL kom je verdedigend gewoon tekort.
Als je in de eredivisie blijft aanvallen heb je verdedigend niet veel nodig

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Ja bijvoorbeeld. Dit PSV is natuurlijk 97/100 keer kansloos tegen een City of Bayern.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
PSV gaat er natuurlijk uit de volgende ronde in de CL. Die ploegen zijn veel te groot voor een NL club.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:52
sNielz123 schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:43:
Is 34 punten de grens ongeveer? Dan zijn alleen de top4 nu veilig.
Over het algemeen wordt één punt per wedstrijd gemiddeld gezien als een uitgangspunt waarmee je vrijwel zeker bent ja.

Al zijn er ook seizoenen geweest waarbij je met dat aantal 'gewoon' de nacompetitie in mag :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Is ook geen schande als je naar de budgetten kijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
wat een statistiek:
20 schoten voor PSV
0 schoten voor AZ

klikkerdeklik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
aicaramba schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:45:
[...]

Ik denk dat ze tegen een barcelona echt wel kans hebben.
Barca in februari is natuurlijk niet per se het Barca van nu. Idem met PSV. Zal je net zien dat ze dan hun dip hebben, want ja, die gaat echt wel komen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 23:29
Smetje van vandaag. PSV had er echt wel 3 extra in moeten leggen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ook met die grote clubs in de CL; als zij een off-day hebben en PSV heeft vorm, dan heeft PSV echt wel kansen. Helemaal als die clubs denken dat ze maar op 90% hoeven tegen zo'n Nederlands clubje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
dr.lowtune schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:49:
Ook met die grote clubs in de CL; als zij een off-day hebben en PSV heeft vorm, dan heeft PSV echt wel kansen. Helemaal als die clubs denken dat ze maar op 90% hoeven tegen zo'n Nederlands clubje.
En dan zien ze de ernst er van in bij de return en krijg je met 4-0 deksel op de neus :p maar in ieder geval 1 van de potten winnen/gelijk zou mooi zijn!

WoT stats

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco

Je hebt er niks aan natuurlijk, maar toch wel mooie statistiek!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:04
Bakayoko krijgt altijd hoge punten, maar dit was echt een hele slechte tweede helft. Als hij moe wordt gaat het niveau flink omlaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
Fleximex schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:58:
Bakayoko krijgt altijd hoge punten, maar dit was echt een hele slechte tweede helft. Als hij moe wordt gaat het niveau flink omlaag.
Vond hem niet zo dramatisch, maar vond het vooral te egotripperig. Hij is duidelijk op zoek naar z'n goal en dat doet z'n spel niet goed (net als Lozano dat soms heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Exocet schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:35:
[...]

Op basis van wat? Veel te weinig kwaliteit. Sinds van het schip gaat het beter, maar hoger dan vijfde gaat Ajax niet eindigen.
Ik denk wel dat ze AZ of Twente nog inhalen. AZ leek wel los zand vandaag. Voor de meeste ploegen komt de winterstop als geroepen. Even opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:24

OMX2000

By any means necessary...

Snowdog schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:06:
[...]

Vond hem niet zo dramatisch, maar vond het vooral te egotripperig. Hij is duidelijk op zoek naar z'n goal en dat doet z'n spel niet goed (net als Lozano dat soms heeft).
Hij doet echt vaak hetzelfde. Zijn snelheid en dreiging zijn echt goed, en dan assists geven is denk ik het meest rendabel. Ik zie die man echt zo vaak hard overschieten. Bijzonder, maar het is echt een handenbindertje.

Trouwens het was echt bijna treurig hoe weinig duels AZ won. Soms als ze met 2/3 man iemand van PSV probeerden aan te pakken, kon PSV nog een vrije man vinden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Waarom zou PSV zich in de winter niet versterken met een solide centraal verdediger?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

OMX2000 schreef op maandag 18 december 2023 @ 00:57:
[...]

Hij doet echt vaak hetzelfde. Zijn snelheid en dreiging zijn echt goed, en dan assists geven is denk ik het meest rendabel. Ik zie die man echt zo vaak hard overschieten. Bijzonder, maar het is echt een handenbindertje.

Trouwens het was echt bijna treurig hoe weinig duels AZ won. Soms als ze met 2/3 man iemand van PSV probeerden aan te pakken, kon PSV nog een vrije man vinden.
Dat is dan toch niet zo gek? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 23:24

OMX2000

By any means necessary...

Ramzzz schreef op maandag 18 december 2023 @ 07:23:
[...]

Dat is dan toch niet zo gek? :P
Scherp. Ik bedoelde bereiken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:06:
[...]

Volgens mij haalt maar 5% van zijn pogingen überhaupt het doel. Prima dat je bij die stand ook een doelpuntje mee wilt pikken maar ga eerst eens trainen op je schiettechniek want die is echt belabberd.
Luuk de Jong man of the match, dat had naar mijn [liefhebber] mening toch echt Saibari moeten zijn.

Ook wel een vermelding waard is dat doelpunt van Zeefuik, heerlijk hoe hij die verdediger kinderlijk het bos in stuurt maar ook die pass was perfect op maat.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:48:
[...]

Je kan ook een keer een ongelukkige penalty tegenkrijgen, maar hoe dan ook moet er gewonnen worden en dat doe jezelf.

Het vorige Ajax had toch een hele andere mentaliteit dan dit pakje boter wat op het veld staat. Het is al beter, maar we zijn er nog lang niet. Ze dachten gewoon dat ze er al waren.
Het is niet (alleen) mentaliteit. Het is ook niet alleen de aankopen van Mislintat. Het is óók een gebrek in de staf en de trainers. Want hoe kan het dat spelers niet topfit zijn? En dan heb ik het zowel over blessures als over 90-100 minuten per wedstrijd gewoon volle bak kunnen voetballen. Te vaak stort het in, en dat is mijn inziens niet alleen mentaliteit en gebrek aan kwaliteit maar ook een groot gebrek aan fitheid. Iets wat toch te trainen moet zijn. Als je een fitte selectie hebt kan je in ieder geval de fouten die gemaakt worden herstellen.

Ook de spelhervattingen, zowel verdedigend als aanvallend zijn heel matig. Dat is toch ook iets wat geen rocket science is.

Talent loopt er genoeg rond in de jeugd van Ajax. En Ajax gaat er prat op dat ze een opleidingsclub zijn. Maar als ik dan een Martha als back zie denk ik, iemand omturnen tot back betekend ook dat je hem verdedigen moet leren. Dat lijkt een ondergeschoven kindje (zoals wel vaker bij Ajax backs die zijn omgeschoold uit een andere positie).

Een jongen als Tahirović heeft van wat ik kan zien echt wel talent. Maar ik zie hem niet echt beter worden. Daar moet toch meer te halen zijn?

Lang verhaal kort, ja Ajax heeft niet de sterkste selectie ooit, ja versterking is nodig, ja mentaliteit is niet altijd even goed maar er zijn nog zoveel dingen die mijns inziens echt beter kunnen met de huidige selectie en die echt trainbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:46:
Het is niet (alleen) mentaliteit. Het is ook niet alleen de aankopen van Mislintat. Het is óók een gebrek in de staf en de trainers. Want hoe kan het dat spelers niet topfit zijn? En dan heb ik het zowel over blessures als over 90-100 minuten per wedstrijd gewoon volle bak kunnen voetballen. Te vaak stort het in, en dat is mijn inziens niet alleen mentaliteit en gebrek aan kwaliteit maar ook een groot gebrek aan fitheid. Iets wat toch te trainen moet zijn. Als je een fitte selectie hebt kan je in ieder geval de fouten die gemaakt worden herstellen.
Onder Ten Hag is Alessandro Schoenmaker binnen gehaald en die zit er nog steeds. Dus in dat opzicht is er niks veranderd. Ik weet nog wel dat Ten Hag destijds Schoenmaker binnen haalde om de algehele conditie omhoog te krijgen, iets wat prima uitpakte. Maar blijkbaar zit de rek die er destijds was niet in deze spelersgroep. De samenhang van het elftal is gewoon compleet uit balans. Zowel het middenveld als de verdediging is los zand, geen leiders aanwezig, niemand met rust en overzicht.
Een jongen als Tahirović heeft van wat ik kan zien echt wel talent. Maar ik zie hem niet echt beter worden. Daar moet toch meer te halen zijn?
Normaliter wordt zo'n jonge jongen rustig gebracht. Nu moet hij volle bak mee als basisspeler en staat hij op het middenveld met een Taylor, nou, succes daarmee. Een Tahirović heeft nog weinig ervaring op het hoogste niveau, die hoort naast een ervaren controleur te spelen. Een speler als v/d Boomen brengt die rust, maar of hij het beoogde niveau heeft vraag ik mij af. Met de huidige selectie is het in ieder geval een welkome versterking op 6.
Lang verhaal kort, ja Ajax heeft niet de sterkste selectie ooit, ja versterking is nodig, ja mentaliteit is niet altijd even goed maar er zijn nog zoveel dingen die mijns inziens echt beter kunnen met de huidige selectie en die echt trainbaar zijn.
Vergeet niet dat er een noodoplossing voor de groep staat. Van het Schip brengt op dit moment de nodige rust binnen de selectie, maar als trainer is het ook geen hoogvlieger. Ik blijf er bij dat de tactiek niet klopt, spelers lopen als kip zonder kop uit positie, er is geen synergie tussen het middenveld en de verdediging en ook in de opbouw is er weinig tactiek te bespeuren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:06:
[...]
Maar blijkbaar zit de rek die er destijds was niet in deze spelersgroep. De samenhang van het elftal is gewoon compleet uit balans. Zowel het middenveld als de verdediging is los zand, geen leiders aanwezig, niemand met rust en overzicht.
De spelersgroep is jonger, ik kan mij slecht voorstellen dat ze niet topfit te krijgen zijn. Ik ontken niet dat het elftal niet in balans is, maar mi staat dat los van fitheid. Juist als het elftal niet helemaal in balans is, is fitheid nog belangrijker.
Vergeet niet dat er een noodoplossing voor de groep staat. Van het Schip brengt op dit moment de nodige rust binnen de selectie, maar als trainer is het ook geen hoogvlieger. Ik blijf er bij dat de tactiek niet klopt, spelers lopen als kip zonder kop uit positie, er is geen synergie tussen het middenveld en de verdediging en ook in de opbouw is er weinig tactiek te bespeuren.
Ik vergeet dat niet. Maar er zit toch een staf waar je op een aantal gebieden meer van mag verwachten? Dat je PSV/Feyenoord met Bosz en Slot niet tactisch aftroeft, het is jammer maar begrijpelijk. Maar de kwetsbaarheid bij spelhervattingen en de vaak waardeloze aanvallende spelhervattingen mogen toch echt wel beter? Ook met de huidige staf toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ramzzz schreef op maandag 18 december 2023 @ 06:35:
[...]

Waarom zou PSV zich in de winter niet versterken met een solide centraal verdediger?
Dat zullen ze hopelijk doen ja, maar denken dat je daarmee ineens wel goede kans maakt tegen wat je kan loten over anderhalf uur is natuurlijk wel erg optimistisch.

Idealiter komt er nog een goede CV en een goede 6 zodat Schouten niet alles moet spelen en je verdedigend wat minder zwak bent. Je zou zeggen dat je nu ook wel een gok kan wagen met een wat duurdere speler, je hebt volgende ronde CL en top 2 van NL dit seizoen zou toch wel realistisch moeten zijn.

Als club dus ook aantrekkelijk, want na de winter nog CL en volgend jaar CL.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
PolarBear schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:17:
Maar de kwetsbaarheid bij spelhervattingen en de vaak waardeloze aanvallende spelhervattingen mogen toch echt wel beter? Ook met de huidige staf toch?
Iedereen was lyrisch over Maduro toen Ajax hem wilde hebben, maar eerlijk gezegd vraag ik mij wel af wat zijn rol in het geheel is. Hij was er tijdens Steijn en hij is er nog steeds maar wat is zijn inbreng nu eigenlijk?
Ten tijde van Steijn werd er naar eigen zeggen niet naar hem geluisterd maar het oogt allemaal nog steeds super wankel en tegen PEC krijgt Ajax de deksel flink op de neus.

Dat Ajax de minste selectie in jaren heeft is duidelijk maar het blijft echt super fragiel ogen allemaal. Een deel zal kwaliteit zijn maar je zou tactisch toch ook wel eens wat mogen verwachten? Het is nog steeds regelmatig open huis en counters worden dramatisch uitgespeeld.

Ik weet niet wie de volgende trainer wordt maar het zou me ergens ook niet verbazen als de huidige assistenten volgend jaar niet meer bij Ajax zitten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
CL loting is begonnen! Volgen kan hier: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/2024/2001776/
Porto - Arsenal
Napoli - Barca
PSG - Real Sociedad
Inter - Atletico
PSV - Borussia Dortmund
Lazio - Bayern
Kopenhagen - City
Leipzig - Real Madrid

[ Voor 46% gewijzigd door ElPaco op 18-12-2023 12:18 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PSV loot tegen Borussia Dortmund

Altijd een kans maar groot zal die niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Mooie loting, PSV - Dortmund

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Erg gunstig, volgende ronde zeker mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:17:
PSV loot tegen Borussia Dortmund

Altijd een kans maar groot zal die niet zijn.
Als de 2 alternatieven Bayern en City zijn mogen we in onze handjes knijpen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen absolute topper, tegen Dortmund moet er toch wat mogelijk zijn zou je zeggen.
5e in de Bundesliga is ook niet bepaald enorm in vorm.

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 18-12-2023 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:18:
[...]

Als de 2 alternatieven Bayern en City zijn mogen we in onze handjes knijpen.
Meer kans om door te gaan dan tegen Bayern of City inderdaad al had ik wel mooiere plaatsen in Munchen gehad om toe te kijken :+

Maar lastig wordt het zeker echter ook niet compleet onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:24
Laten we ook niet vergeten dat Ajax de meeste blessures/afwezigen heeft van de top5 clubs.
Vooral voor het middenveld pakt dat dramatisch uit; je mist Mannsverk, Vos en vd Boomen, spelers op belangrijke posities. Resultaat is een middenveld dat soms niet bestaat.
Godts en Bergwijn mis je ook nog als linksbuitens, waardoor ineens Forbs weer naar links verhuist terwijl die net gewend raakte aan de rechtsbuiten positie.

Overigens vind ik de afwezigheid van Bergwijn een beetje vaag... Hij schijnt last te hebben van iets, maar het blijft allemaal vaag en je hoort verder ook niks. Winterstop staat voor de deur, kans is aanwezig dat hij niet speelt omdat de verkoop in orde wordt gemaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 08:51
Maarten_E schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:02:
Heh? PSV maakt veel kans tegen Barcelona? PSV heeft meestal moeite met Spaanse ploegen, doe mij maar Borussia Dortmund.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLLMW4FlF27T_gPX7Nec2U7euRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/E6NkNSVSGf07cJpxM5bbSjw8.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 14-09 21:37
PSV tegen BVB, dat is ergens nog best te doen. Dortmund licht favoriet, maar hier liggen echt wel kansen voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Trishul schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:20:
Overigens vind ik de afwezigheid van Bergwijn een beetje vaag... Hij schijnt last te hebben van iets, maar het blijft allemaal vaag en je hoort verder ook niks. Winterstop staat voor de deur, kans is aanwezig dat hij niet speelt omdat de verkoop in orde wordt gemaakt.
Zou kunnen, volgens mij is hij de best betaalde speler in deze selectie, dus wellicht drukt hij op de begroting. Overigens is het gemis wel groot als hij niet speelt. Het aanvalsspel is gelijk ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Jammer dat psv eerst thuis moet

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:20:
Laten we ook niet vergeten dat Ajax de meeste blessures/afwezigen heeft van de top5 clubs.
Maar zelfs dan zou je toch nog van clubs als Almere FC & PEC Zwolle moeten kunnen winnen? Het is niet raar dat het niveau daalt als je een basisspeler mist zoals van de Boomen, de overige middenvelders hebben amper de kans gehad om in de basis te komen ( Mannsverk 1x basis ED ) of amper de kans gegrepen om in de basis te eindigen ( Vos 2x basis ED ). Op basis van wat beschikbaar is moet toch een afdoende middelveld op te stellen zijn?

Het is overigens niet raar dat bij het missen van 3 spelers de spoeling dun wordt, zelfs als ze niet altijd in de basis staan en dat is niet heel uniek voor Ajax, maar zag je in de verdediging bij PSV eveneens en heel kort in de aanval bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:38:
[...] maar zag je in de verdediging bij PSV eveneens en heel kort in de aanval bij PSV.
Bij PSV missen Noa Lang en Lozano inmiddels ook redelijk wat wedstrijden. Daarnaast mist PSV sinds 20 okt. Armel Belle-Kotchap, waarvan verwacht werd dat hij veel zou spelen. Daarnaast hebben we ook al een aantal kleine blessures gehad. Het verschil is dat de bank bij PSV dit jaar een stuk sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 21:27
Zingo schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:42:
[...]

Bij PSV missen Noa Lang en Lozano inmiddels ook redelijk wat wedstrijden. Daarnaast mist PSV sinds 20 okt. Armel Belle-Kotchap, waarvan verwacht werd dat hij veel zou spelen. Daarnaast hebben we ook al een aantal kleine blessures gehad. Het verschil is dat de bank bij PSV dit jaar een stuk sterker is.
Voordat Belle-Kotchap kwam wel, daarna ook al stukje minder gok ik zo. Ben blij dat het een huurspeler is, want dat zag er tov Ramalho nou niet echt uit als een verbetering om het zacht uit te drukken.

Verder wel positieve loting met Dortmund. Enige ploeg die ik PSV eventueel zou kunnen zien verslaan. Al denk ik dat Dortmund nog altijd wel favoriet is. Er is iig perspectief, zeker om niet 2 x te verliezen. Hoop dat ze tegen die tijd nog altijd goed in vorm steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:38:
[...]

Maar zelfs dan zou je toch nog van clubs als Almere FC & PEC Zwolle moeten kunnen winnen? Het is niet raar dat het niveau daalt als je een basisspeler mist zoals van de Boomen, de overige middenvelders hebben amper de kans gehad om in de basis te komen ( Mannsverk 1x basis ED ) of amper de kans gegrepen om in de basis te eindigen ( Vos 2x basis ED ). Op basis van wat beschikbaar is moet toch een afdoende middelveld op te stellen zijn?

Het is overigens niet raar dat bij het missen van 3 spelers de spoeling dun wordt, zelfs als ze niet altijd in de basis staan en dat is niet heel uniek voor Ajax, maar zag je in de verdediging bij PSV eveneens en heel kort in de aanval bij PSV.
Ow ja natuurlijk. De malaise die al sinds februari 2022 aan de gang is bij Ajax lijkt maar geen einde aan te komen. Desalniettemin moet je nog steeds kunnen winnen van Almere en PEC. Op de een of andere manier zit het op het gebied van mentaliteit, conditie en samenwerking niet helemaal lekker. Daardoor gaat het scoringsvermogen omlaag en verslapt de intensiteit in met name de laatste 20 minuten.

Dit Ajax moet groeien naar de intensiteit en mentaliteit die Feyenoord vorig seizoen kon opbrengen en PSV dit seizoen opbrengt. Beide is daar de coach aansturend in, en al die dingen ontbreekt het aan bij Ajax sinds ten Hag weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Hoe is fucking mogelijk!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

JA HOOR WEER ROMA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dan moet nu toch wel eens bekend zijn hoe je ze kan verslaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Roma.. 8)7

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
PSV wel een mooie loting hoor. Zeker niet makkelijk, maar wel mooie affiche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat lukte de vorige keren ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ongelovelijk dit 8)7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Succes Feyenoord, nu wel winnen graag ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat zag je helaas toch al van kilometers ver aankomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:15:
[...]

Dat zag je helaas toch al van kilometers ver aankomen?
Akkoord, maar elke keer hoop je weer dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik voorspel weer 2 gigantische kut partijen waarvan de Italianen weer met 10 man achterin gaan hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Jeetje Feyenoord en Rome, bizarre geschiedenis en relatie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Neem aan dat er wel uitsupporters mee gaan... :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a45cEKQZZMYcGnz2c7hfqnv7vfw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YoL2ZtQKAZoErsZUOzkl8kMv.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:38
Weer f***** AS Roma. Echt hoor 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hoe krijg je het voor elkaar weer Roma te loten.
Sterkste van de hele ploeg en alle balletjes zaten er nog zowat in.

staat weer garant voor een theatrale valpartij wedstrijd waarbij ze na de 1-0 met zijn allen in het doel gaan hangen.
Nu nog een franse scheidsrechter en het feest is compleet

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ook verschrikkelijk dat je deze eerst thuis speelt weer.
Had liever eerst daar gespeeld en dat je er 1-1 of 2-1 af ging. Thuis is alles mogelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
Maar de keer dat we die gasten pakken komt toch echt steeds dichterbij ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kun je niet een zaak starten over gefixte lotingen? dit gaat toch echt nergens meer over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Rubman schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:19:

Nu nog een franse scheidsrechter en het feest is compleet
Kan Feyenoord geen verzoekje indienen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wie is er goed met kansberekening hier? Dit kan gewoon bijna niet.
Of degene die loot heeft nu z'n hand verbrand aan warme balletjes van de UEFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Wel echt de meest ongunstige loting die je kan hebben eerst thuis tegen Roma en waarschijnlijk gaan ze weer miepen dat er geen supporters mee mogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:26
Weer dat ********* Roma

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Een Franse oud-Ajacied die geloot heeft begrijp ik? Dat zegt alles dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Nu nog Ajax koppelen aan Eintracht Frankfurt en kans op coëfficiënten puntenverlies voor NL is heel groot.
Ok, off-conspiracy mode nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik heb in bijna alle wedstrijden van Feyenoord zin, behalve in deze twee. Ik weet nu al dat ik me kapot ga ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Trishul schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:27:
Nu nog Ajax koppelen aan Eintracht Frankfurt en kans op coëfficiënten puntenverlies voor NL is heel groot.
Ok, off-conspiracy mode nu.
Welke Portugees gaat loten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:51
Agent47 schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:22:
Wie is er goed met kansberekening hier? Dit kan gewoon bijna niet.
Of degene die loot heeft nu z'n hand verbrand aan warme balletjes van de UEFA.
Als we ervan uitgaan dat de loting volledig willekeurig is en dat er geen voorkeur is voor bepaalde tegenstanders, dan kun je inderdaad de kans berekenen door de kans van elk individueel jaar te vermenigvuldigen. In dit geval is de kans om AS Roma te loten in één specifiek jaar 1 op 16 (aangezien er 16 clubs zijn).

Dus, de kans dat Feyenoord drie jaar op rij tegen AS Roma loot, zou zijn:

(1/16) x (1/16) x (1/16)

Dit komt overeen met (1/4096), wat betekent dat de kans vrij laag is. In de meeste willekeurige lotingen is de kans op een specifieke reeks uitkomsten relatief klein, vooral als het aantal mogelijke uitkomsten groot is.

Om de kans uit te drukken als een percentage, kun je de breuk (1/4096) omzetten naar een decimaal getal en vervolgens vermenigvuldigen met 100.

(1/4096) ≈ 0.0002441

Nu vermenigvuldigen we dit decimale getal met 100 om het percentage te krijgen:

0.0002441 × 100 ≈ 0.02441%

Dus, de kans dat Feyenoord drie jaar op rij tegen AS Roma loot, is ongeveer 0.02441%. Het is een zeer kleine kans vanwege de vele mogelijke lotingscombinaties.

---

Aldus ChatGPT :9

[ Voor 19% gewijzigd door Jeroenvde89 op 18-12-2023 13:34 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Jeroenvde89 schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:29:
[...]

Als we ervan uitgaan dat de loting volledig willekeurig is en dat er geen voorkeur is voor bepaalde tegenstanders, dan kun je inderdaad de kans berekenen door de kans van elk individueel jaar te vermenigvuldigen. In dit geval is de kans om AS Roma te loten in één specifiek jaar 1 op 16 (aangezien er 16 clubs zijn).

(1/16) x (1/16) x (1/16)

Dit komt overeen met (1/4096), wat betekent dat de kans vrij laag is. In de meeste willekeurige lotingen is de kans op een specifieke reeks uitkomsten relatief klein, vooral als het aantal mogelijke uitkomsten groot is.

Om de kans uit te drukken als een percentage, kun je de breuk (1/4096) omzetten naar een decimaal getal en vervolgens vermenigvuldigen met 100.

(1/4096) ≈ 0.0002441

Dus, de kans dat Feyenoord drie jaar op rij tegen AS Roma loot, is ongeveer 0.02441%. Het is een zeer kleine kans vanwege de vele mogelijke lotingscombinaties.

Dat klopt niet, 1x was een finale en de andere keer een kwartfinale als ik mij niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:34:
[...]

Dat klopt niet, 1x was een finale en de andere keer een kwartfinale als ik mij niet vergis?
Twee keer was het 1 uit 8 ( playoffs EL knockout fase ) en de kwartfinale EL inderdaad. In 2021/22 heb je effectief zo gunstig geloot dat je ze pas in de finale tegen kwam, dat meenemen als 1/16 is nogal vertekenend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Wat zeuren jullie nou, Feyenoord heeft gewoon wéér thuis geloot :+
Ik moest stiekem wel een beetje lachen toen ik weer AS Roma uit de koker zag komen.

PSV heeft ook een mooie!

Hup Holland & Brabant :)F

@Napo gefixt. Dank voor de terechtwijzing

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 18-12-2023 13:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:41:
PSV heeft ook een mooie!

Hup Holland :)F
PSV != Holland }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 18-12-2023 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
@Superkiwi juicht dan ook enkel voor Feyenoord :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 17 december 2023 @ 16:59:
[...]

Als jij je bijdehante opmerkingen dan een keer laat zitten dan doe ik dat met alle plezier.
Bijdehante opmerkingen of trollen, inhoudelijk kan je veel beter dan dit soort loze kreten. Het waren twee overtredingen die niet bijzonder zwaar waren. Dat je daar graag een waarschuwing voor zou willen zien maakt nog niet zo dat eenieder die mening deelt. Dat er dan ook spelers lichtelijk theatraal richting de grond gaan en daar blijven liggen werkt ook niet mee in de beeldvorming, voetbalovertredingen zou ik niet zo snel bestraffen met een waarschuwwing als theatraal gedrag wat dat betreft los zou moeten staan van het voetbalspel.

Zoals al vaker aangegeven mogen er zo veel sneller waarschuwwingen gegeven worden voor het weggooien/tikken van de bal na een fluitsignaal, tijdrekken, wegwerpgebaren, etc. Te laat zijn met een actie zolang niet met intentie minder snel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ajax tegen Bodø/Glimt, moet te doen zijn dunkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Had slechter gekund ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Bodø/Glimt, moet te doen zijn, zelfs in deze worm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:16:
Nja, op basis van het huidige afgelopen seizoen in Noorwegen is het wel een kandidaat die volgend seizoen in de CL uit kan gaan komen.

Ik stel mijn verwachtingen bij, die kans heeft Ajax natuurlijk ook nog maar dat pad is nog wel wat langer en minder zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:17:
Bodø/Glimt, moet te doen zijn, zelfs in deze worm :)
Uit op kunstgras in het hoge noorden, tegen een trainer die we eigenlijk wilde hebben. Mja, ik zie dit wel misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:23:
Uit op kunstgras in het hoge noorden, tegen een trainer die we eigenlijk wilde hebben. Mja, ik zie dit wel misgaan.
Mjah... hun competitie zit er dan al op, waar de kans groot is dat de topscorer en/of uitblinkers al verkocht zijn voordat deze tussenronde gaat plaatsvinden. Uit wellicht lastig, maar thuis moet het te doen zijn, daar een goed resultaat voor de return neerzetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir6Cb0pfn9m_-4Cxylr_GviF1Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrgoJPEjSBLJF4ZF9Ev6rF63.jpg?f=fotoalbum_large

Love hoe is bedacht dat dit nu een collectieve grap is geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Superkiwi schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:41:
Wat zeuren jullie nou, Feyenoord heeft gewoon wéér thuis geloot :+
Ik moest stiekem wel een beetje lachen toen ik weer AS Roma uit de koker zag komen.

PSV heeft ook een mooie!

Hup Holland & Brabant :)F

@Napo gefixt. Dank voor de terechtwijzing
Same here, van te voren denk je "het zal toch niet" en gebeurd het toch. Wel mooi, dan kan Feyenoord het eindelijk een keer goed doen en AS Roma uitschakelen :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Gatverdamme...... Wéér dat kut Roma.

Wat een knaken loting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Napo schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:16:
Dat dacht ik gister tegen PEC ook ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dglavimans schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:27:
[Afbeelding]

Love hoe is bedacht dat dit nu een collectieve grap is geworden
Tsjah, ik zou me meer afvragen wat de kwaliteit van de competitie is als je zulke score kan halen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:41:
[...]

Tsjah, ik zou me meer afvragen wat de kwaliteit van de competitie is als je zulke score kan halen.
Het heeft ze ook wel mee gezeten. Enige ploeg die partij kon geven was Feyenoord. De rest gaf niet thuis, of pakte vroeg een domme rode kaart, penalty, etc.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ElPaco
Grotespeler schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:50:
[...]

Het heeft ze ook wel mee gezeten. Enige ploeg die partij kon geven was Feyenoord. De rest gaf niet thuis, of pakte vroeg een domme rode kaart, penalty, etc.
Heeft inderdaad absoluut niks te maken met de kwaliteiten van PSV. Die penalty bij AZ was echt niet door het super hoog druk zetten en doorjagen enzo. Je hebt gelijk. Ze zijn inderdaad gewoon nog niet getest enzo :> :O

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:18

ST10©DE

Dus.............

16 uit 16 en dan de nadruk leggen op dat het heeft meegezeten. 8)7 Natuurlijk heeft het een paar keer meegezeten, maar daar haal je geen 16 uit 16 mee.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Grotespeler schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:50:
[...]

Eerste helft tegen Ajax gaf Ajax ook nog goed partij

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElPaco schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:31:
[...]

Dat zullen ze hopelijk doen ja, maar denken dat je daarmee ineens wel goede kans maakt tegen wat je kan loten over anderhalf uur is natuurlijk wel erg optimistisch.

Idealiter komt er nog een goede CV en een goede 6 zodat Schouten niet alles moet spelen en je verdedigend wat minder zwak bent. Je zou zeggen dat je nu ook wel een gok kan wagen met een wat duurdere speler, je hebt volgende ronde CL en top 2 van NL dit seizoen zou toch wel realistisch moeten zijn.

Als club dus ook aantrekkelijk, want na de winter nog CL en volgend jaar CL.
Het jaar waarin PSV de 1/2 finale CL haalde speelde De Tank een tamelijk bepalende rol in de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:52
Jeroenvde89 schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:29:
[...]

(1/16) x (1/16) x (1/16)

(1/4096) ≈ 0.0002441

---

Leuk dat ChatGPT dit zegt, maar hier klopt inhoudelijk helemaal niks van natuurlijk :+

De ontmoeting in de Conference League finale 21/22 tussen Feyenoord en Roma had effectief helemaal niks met loting te maken.
De kans dat twee teams welke aan hetzelfde toernooi meedoen en allebei hun wedstrijden blijven winnen is namelijk 100%. In de lotingen van dit toernooi hebben Feyenoord en As Roma dan ook nooit tegen elkaar geloot anders waren ze elkaar wel eerder tegengekomen dan de finale.

Tijdens de ontmoeting in de Kwartfinale van de Europa League 22/23 waren er bovendien nog maar 8 clubs over voor de loting, dus een 1:7 kans op As Roma, Feyenoord kan immers niet zichzelf loten >:)

Ook met de loting van vandaag was de kans natuurlijk geen 1:16 maar 1:8, gezien er weliswaar 16 clubs deze tussenronde spelen maar Feyenoord alleen maar tegen de nummers 2 van de Europe League kon loten en niet tegen andere nummers 3 van de CL.

Dan kom ik - 100/(8*7) - niet lager dan een ~1.8% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:41:
[...]

Moest dat voor de Premier League ook in het jaar dat Arsenal ongeslagen bleef? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:00:
[...]

Moest dat voor de Premier League ook in het jaar dat Arsenal ongeslagen bleef? |:(
In de Premier League is dat een grotere prestatie dan in de Eredivisie, ik denk dat we wel mogen spreken over een aanzienlijk verschil in niveau :)

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 18-12-2023 17:03 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:02:
[...]

In de Premier League is dat een grotere prestatie dan in de Eredivisie, ik denk dat we wel mogen spreken over een aanzienlijk verschil in niveau financiële mogelijkheden ftfy :)
In de eredivisie is dit ook uniek. Het is echt niet alsof dit nu ieder seizoen voorkomt. Als we dit jaren achtereen hebben, dan mag je hier terecht vragen stellen over het niveau.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 18-12-2023 17:06 ]

Pagina: 1 ... 190 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024