O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Komt door het voetbal wat we al maanden zien. Niks.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
0-3!
Maar zien wel al maanden kutvoetbalcarpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:17:
Staan gewoon 4e nu.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Beetje hetzelfde als die trainer van Heracles die werd weggestuurd terwijl ze als promovendus 14e staan. Wat verwacht je?
Ja, 0-2 achter na een kwartier ziet er ernstig uit, maar de een is een strafschop en de ander goed uitgespeeld, tegen een tot nu toe ongeslagen koploper.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En echt bizar hoeveel beter PSV is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sarcasm?Bao_mi1 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:18:
Madrid en City zullen morgen hopen dat ze PSV niet loten in de 8e finale CL...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Een voetballende tegenstander is makkelijker dan één die de bus parkeertBao_mi1 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:18:
Madrid en City zullen morgen hopen dat ze PSV niet loten in de 8e finale CL...
AZ valt niet terug. Dit is hun niveau. Dat lieten ze bijvoorbeeld 2 keer tegen Mostar ook al zien. De resultaten verbloemdem net nog vrij vaak maar voetballend was het al niet best. Niet gek ook, als je na elk goed seizoen zo leeg gekocht wordt.OMX2000 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:19:
Typisch voor AZ om zo terug te vallen.
En echt bizar hoeveel beter PSV is.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Had met name een veel zwakkere verdediging verwacht, zeker onder Bosz. Dacht dat we een doelsaldo van 50-50 gingen krijgen of iets dergelijks.Agent47 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:21:
PSV terecht kampioen in maart. Had niet verwacht dat ze zoveel punten nu al zouden hebben. Bosz is een trainer die goed kan aanvallen. Had psv met minder punten verwacht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had az de kans gekregen om te gaan voetballen dan was het nu echt geen 0-3 hoor.
Zero.
Ik verwachte dus in het begin van het seizoen ook zoiets.Maarten_E schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:22:
[...]
Had met name een veel zwakkere verdediging verwacht, zeker onder Bosz. Dacht dat we een doelsaldo van 50-50 gingen krijgen of iets dergelijks.
Ik snap niet dat Dani de Wit gepasseerd wordt door Jansen. Hij wil meer creativiteit maar als ik de wedstrijden van AZ zie (niet veel geef ik toe) kan je juist iemand als de Wit gebruiken die energie en duel kracht brengt.Bao_mi1 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:20:
[...]
AZ valt niet terug. Dit is hun niveau. Dat lieten ze bijvoorbeeld 2 keer tegen Mostar ook al zien. De resultaten verbloemdem net nog vrij vaak maar voetballend was het al niet best. Niet gek ook, als je na elk goed seizoen zo leeg gekocht wordt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
⏩ PVOutput☀️
En bijna de 0-5!carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:27:
Bijna de 0-4
⏩ PVOutput☀️
Niet bijtekenen is banken.gws24 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:24:
[...]
Ik snap niet dat Dani de Wit gepasseerd wordt door Jansen. Hij wil meer creativiteit maar als ik de wedstrijden van AZ zie (niet veel geef ik toe) kan je juist iemand als de Wit gebruiken die energie en duel kracht brengt.
De club wil wat verdienen.
En dan? Ze gaan geen 4 wedstrijden verliezen.. En dan moet Feyenoord vanaf nu de rest winnen. Als je dat doortrekt, mag PSV 7 wedstrijden verliezen in de resterende 18 wedstrijden!Maarten_E schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:28:
PSV gaat nog wel tegen puntverlies aanlopen denk ik in de tweede helft van het seizoen, denk na CL-uitschakeling of zo'n stroeve wedstrijd tegen een GAE of iets dergelijks.
Speelronde 27 kan dus de beslissing vallen.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 17-12-2023 20:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Hebben ze ontkend en met Svensson hebben ze dat ook niet gedaan. Mocht het wel zo zijn dan is dat het meest domme wat je kan doen als club want zo'n speler gaat daardoor echt niet eerder bijtekenen.sNielz123 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:29:
[...]
Niet bijtekenen is banken.
De club wil wat verdienen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Oh dat denk ik ook niet. Maar we gaan geen Invincibles seizoen krijgen.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:29:
[...]
En dan? Ze gaan geen 4 wedstrijden verliezen.. En dan moet Feyenoord vanaf nu de rest winnen. Als je dat doortrekt, mag PSV 7 wedstrijden verliezen in de resterende 18 wedstrijden!
Deze niet maar een toekomstige misschien wel. Bij Ajax is dat ook al jaren beleidgws24 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:31:
[...]
Hebben ze ontkend en met Svensson hebben ze dat ook niet gedaan. Mocht het wel zo zijn dan is dat het meest domme wat je kan doen als club want zo'n speler gaat daardoor echt niet eerder bijtekenen.
Hoeft niet, als je dat maar bent tot je zekerheid hebt van het kampioenschap.Maarten_E schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:31:
[...]
Oh dat denk ik ook niet. Maar we gaan geen Invincibles seizoen krijgen.
Dus speelronde 27 of 28 kan de beslissende ronde al zijn. Daarna mogen ze alles verliezen.
⏩ PVOutput☀️
Dat snap ik, ik bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk dat ze het hele seizoen ongeslagen zullen zijn. Wel een verschil.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:32:
[...]
Hoeft niet, als je dat maar bent tot je zekerheid hebt van het kampioenschap.
Dus speelronde 27 of 28 kan de beslissende ronde al zijn. Daarna mogen ze alles verliezen.
Dus de trainer is met de verkeerde 11 begonnen?Pelox schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:36:
3 wissels in de 35e min... wow
Maakt niet uit, ik zeg ook nergens dat ze het hele seizoen ongeslagen zullen blijven.Maarten_E schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:35:
[...]
Dat snap ik, ik bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk dat ze het hele seizoen ongeslagen zullen zijn. Wel een verschil.
Maar ik gun het je.
⏩ PVOutput☀️
Ja heel bijzonder dit..carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:36:
[...]
Dus de trainer is met de verkeerde 11 begonnen?
Zero.
Wut? Ik heb de wissels nu.Pelox schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:36:
3 wissels in de 35e min... wow
Loopt Odido tv 3 minuten achter?
⏩ PVOutput☀️
Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe naam.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:38:
[...]
Wut? Ik heb de wissels nu.
En die gasten die je eruit haalt krijgen ook een gekrenkt zelfvertrouwen.
Nee ik anticipeerde op wat ik al zag gebeuren, was 40 sec te vroeg.Quad schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:38:
[...]
Wut? Ik heb de wissels nu.
Zero.
Oh gelukkig. Ik was al bijna boos een email aan het schrijven.Pelox schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:40:
[...]
Nee ik anticipeerde op wat ik al zag gebeuren, was 40 sec te vroeg.
⏩ PVOutput☀️
5 zelfs, wat heb ik dan gemist?ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:47:
Straks 3 minuten extra ofzo? 3 wissels tenslotte, en 3 goals
5 minutenElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:47:
Straks 3 minuten extra ofzo? 3 wissels tenslotte, en 3 goals
Inderdaad zeg. Wat een gemis weer.
Afmaken die kansen!
⏩ PVOutput☀️
Je hebt wijn verkeerd geschrevenQuad schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:53:
Tijd voor thee!
En jij bier!
⏩ PVOutput☀️
Het had scherper gemogen. 4 kansen er niet in.Pelox schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:53:
Conclusie na 45 min: Psv scherp als een mes, Higler en Az wat minder.
[ Voor 0% gewijzigd door carpebios op 17-12-2023 21:01 . Reden: Typo ]
Edit: toch niet.
[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 17-12-2023 21:12 ]
Precies, dit vraagt wel om een glaasje rood.
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Hij valt niet te dekken bij zulke hoge ballen.ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:21:
Waarom zou je De Jong ook dekken?
Zero.
Plus hij verdedigt altijd mee als het moet.
[ Voor 16% gewijzigd door carpebios op 17-12-2023 21:27 ]
Alle psv-ers al dronken zo te lezen 😂carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:27:
1ste kans AZ
Welke kansen waren er dan nog? In de 1ste helft al 0 op doel met xG van 0,000
Je deed een ninja edit dronkelap!carpebios schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:29:
[...]
Welke kansen waren er dan nog? In de 1ste helft al 0 op doel met xG van 0,000
Nope.D-e-n schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:29:
Mag ik tussendoor nog mijn voorspelling van een aantal weken terug herhalen: Ajax eindigt gewoon bij de eerste drie
Ja post via mijn telefoon. Dan gaat er nogal eens wat fout
Misschien 4e na Twente. Maar denk dat je gelijk hebt.D-e-n schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:29:
Mag ik tussendoor nog mijn voorspelling van een aantal weken terug herhalen: Ajax eindigt gewoon bij de eerste drie
Daar wil ik nog wel in meegaan. Ze gaan denk ik niet meer punten pakken dan Twente na de winterstop.sNielz123 schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:31:
[...]
Misschien 4e na Twente. Maar denk dat je gelijk hebt.
Op basis van wat? Veel te weinig kwaliteit. Sinds van het schip gaat het beter, maar hoger dan vijfde gaat Ajax niet eindigen.D-e-n schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:29:
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik vind ze toch echt wel beter voetballen dan Ajax hoor!964C2 schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:38:
Het is dat AZ al 33 punten heeft, maar ik vind ze qua voetbal een degradatiekandidaat
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024