Dit is echt zo'n onzin conclusie op basis van deze wedstrijd. We hebben in de EL gewonnen van betere tegenstandersCR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:50:
Nog een maat te klein voor de CL.
Zou Celtic ik het linker rijtje staan als het in de Eredivisie zou meedraaien?CR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:50:
Nog een maat te klein voor de CL. Geen schande maar we zijn er dus nog lang niet.
(...)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gaat echt niet op bij Feyenoord de laatste weken. Op dit tempo moet je je zorgen maken om de 2e plaats in de competitie.
Smerige overtreding en dan doorspelen om tijd te rekken en geen kaart. We verliezen dit zelf maar die scheids helpt ook niet.
Dat wel. Maar Feyenoord heeft van betere ploegen gewonnenHerman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:53:
[...]
Zou Celtic ik het linker rijtje staan als het in de Eredivisie zou meedraaien?
Nee, op basis van de hele groep. Het is gewoon steeds net niet. Dat is helemaal geen schande als je ziet waar Feyenoord vandaan heeft moeten komen. Het is super knap.D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:52:
[...]
Dit is echt zo'n onzin conclusie op basis van deze wedstrijd. We hebben in de EL gewonnen van betere tegenstanders
Maar op dit niveau kunnen we nog net niet mee. Hopelijk volgend jaar wel.
PSN: Finally_Chris
Los van alles, Gimenez weer niet beslissend vanavond. Is hij in een mindere fase?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kampioen jezelf tekort doen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, speelde vanavond best prima. Veel pech bij het buitenspeldoelpunt.Quad schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:55:
Los van alles, Gimenez weer niet beslissend vanavond. Is hij in een mindere fase?
Feyenoord is in principe van hoger niveau dan Celtic. Dit verlies heeft geen reet met de CL te maken. Dit gebeurt je zo ook in de ConfLCR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:54:
[...]
Maar op dit niveau kunnen we nog net niet mee. Hopelijk volgend jaar wel.
Maar niet beslissend, geen doelpunten.CR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:56:
[...]
Nee, speelde vanavond best prima. Veel pech bij het buitenspeldoelpunt.
⏩ PVOutput☀️
Als het alleen Gimenez was dan was het nog te overzienQuad schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:55:
Dat niet. Maar Slot moet kappen met dat alles of niets spel. Super doorzichtig wat hij steeds bij achterstand doet. Het hele voetbal is er dan uit.Zingo schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:53:
Gaat echt niet op bij Feyenoord de laatste weken. Op dit tempo moet je je zorgen maken om de 2e plaats in de competitie.
Maar hij moet echt schoon schip maken. Hij ziet het allemaal niet zo scherp.
Dus ff een mandatory: “Pusic mis je nu wel!”
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Toch maar een paar sessies met die sportpsycholoog van Almere City (toch?) boeken. Wat een aanfluiting. Je zal er maar naartoe gereisd zijn als supporter.
Misschien is dat het wel, als de rest minder is, kan hij het ook niet.piotr123 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:57:
[...]
Als het alleen Gimenez was dan was het nog te overzien
Jammer, ik had gehoopt op punten voor Nederland, daar baal ik dan wel een beetje van.
⏩ PVOutput☀️
Dit is gewoon naïef van slot. Met een half tweede team beginnen en Zerrouki laten staan die notabene die laatste corner weg geeft. 2,8 miljoen door het putje.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat werkte vorig jaar prima. Maar Danilo-Gimenez is blijkbaar een beter koppeltje dan de combi met Ueda.OMX2000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:57:
[...]
Maar Slot moet kappen met dat alles of niets spel.
Gimenez speelde gewoon best goed, beetje raar om daar een probleem te zien.
Die bal die Ueda het stadion uitjaagde is natuurlijk niet goed voor de chemie.D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:59:
[...]
Dat werkte vorig jaar prima. Maar Danilo-Gimenez is blijkbaar een beter koppeltje dan de combi met Ueda.
[ Voor 67% gewijzigd door ph4ge op 13-12-2023 23:00 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tegen Atleti en Lazio gingen we er op dezelfde manier van af. Wel kansen creëren maar kutgoals weggeven. Heeft alles met het niveau te maken van de groep.D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:56:
[...]
Feyenoord is in principe van hoger niveau dan Celtic. Dit verlies heeft geen reet met de CL te maken. Dit gebeurt je zo ook in de ConfL
Dat het vanavond misgaat boeit voor de groep geen reet meer, maar is wel tekenend.
Schijnt ook voor die achterlijke wereldbeker van belang te kunnen zijnQuad schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:58:
[...]
Jammer, ik had gehoopt op punten voor Nederland, daar baal ik dan wel een beetje van.
Hoe start hij met het 2e team dan? Alleen Beelen is nooit basisspeler geweest. En die deed het niet per se slecht. Alleen 2e doelpunt van Celtic was slecht verdedigd, en toen lag hij eruit.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:58:
Dit is gewoon naïef van slot. Met een half tweede team beginnen en Zerrouki laten staan die notabene die laatste corner weg geeft. 2,8 miljoen door het putje.
Zerrouki speelt amper basis, Beelen idd, Timber wisselen, Wieffer wisselen, Ivanusec die al weken kut speelt basis opstellen, Paixao komt nog geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn “leak”OMX2000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:02:
[...]
Hoe start hij met het 2e team dan? Alleen Beelen is nooit basisspeler geweest. En die deed het niet per se slecht. Alleen 2e doelpunt van Celtic was slecht verdedigd, en toen lag hij eruit.
Die zelfde verdediging presteerde vorig tegen betere tegenstanders echter wel. Het is niet zwart-witCR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:00:
[...]
Tegen Atleti en Lazio gingen we er op dezelfde manier van af. Wel kansen creëren maar kutgoals weggeven. Heeft alles met het niveau te maken van de groep.
Ik word zo moe van die eeuwige "niveau" discussie. EL of CL niveau is maar relatief. Speel je tegen Celtic of Atletico, dat scheelt nogal. Straks in de EL kun je ook Liverpool loten is nog veel moeilijker. Maar als je een leuke loting hebt speel je weer een paar rondjes
Op zich is dat een keuze natuurlijk. PSV en Arsenal geven ook mensen rust.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:04:
[...]
Zerrouki speelt amper basis, Beelen idd, Timber wisselen, Wieffer wisselen, Ivanusec die al weken kut speelt basis opstellen, Paixao komt nog geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn “leak”
Wat bedoel je met Paixao?
Paixao is een paar weken geleden live gegaan op insta en daar heeft hij zijn zaakje laten zien een paar sec. Dat filmpje is geleaked. Speelt sindsdien als een natte krant.D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:05:
[...]
Op zich is dat een keuze natuurlijk. PSV en Arsenal geven ook mensen rust.
Wat bedoel je met Paixao?
Op zich kan dat wel. Maar dan ook Dilrosun voor Beelen erin brengen… De selectie is toch te dun.D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:59:
[...]
Dat werkte vorig jaar prima. Maar Danilo-Gimenez is blijkbaar een beter koppeltje dan de combi met Ueda.
Ach ja. Komend weekend winnen. En dan zien we wel hoe het gaat in de competitie.
1e helft kwamen ze wel tot voetballen. Maar afmaken was gewoon slecht.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:04:
[...]
Zerrouki speelt amper basis, Beelen idd, Timber wisselen, Wieffer wisselen, Ivanusec die al weken kut speelt basis opstellen, Paixao komt nog geen lantaarnpaal voorbij sinds zijn “leak”
Kortom het loopt niet. Lijkt te weinig synergie te zijn. Spelers snappen elkaar te weinig.
Ik begrijp het sentiment, maar inmiddels is wel duidelijk dat er gewaakt moet worden voor een negatieve spiraal. Als je 3 jaar geleden had gezegd dat we nu zo zouden balen van een derde plek in de CL groep was je uitgelachen, dus het is echt geen kommer en kwel. Maar desalniettemin waren de prestaties en het sentiment 2 maanden geleden een stuk beter.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:06:
Maar goed. Op naar zondag en in februari Europa leagueen door..
Precies dit. We zijn van enorm ver gekomen maar kunnen nog niet dat stapje maken dat PSV dit seizoen wel kon maken. Dat is onze volgende stap.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:13:
[...]
Ik begrijp het sentiment, maar inmiddels is wel duidelijk dat er gewaakt moet worden voor een negatieve spiraal. Als je 3 jaar geleden had gezegd dat we nu zo zouden balen van een derde plek in de CL groep was je uitgelachen, dus het is echt geen kommer en kwel. Maar desalniettemin waren de prestaties en het sentiment 2 maanden geleden een stuk beter.
Een goede campagne in de EL kan weer voor heel veel extra inkomsten zorgen. Zowel qua prijsgeld als transfergeld. Daar kunnen we dan volgend jaar weer verder mee. Dit is een project die nog meerdere jaren nodig heeft. Dat het kampioenschap al zo snel kwam had ook niemand durven dromen.
Hoezo niet beslissend, laatste goal van Celtic kun je toch gewoon Gimenez aanrekenen. Kan best zijn dat je (verdedigende) actie niet lukt, maar daar wordt je geen toeschouwer van en het spel gaat gewoon door.Quad schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:55:
Regeren is vooruitschuiven
Zucht, in het voordeel van Feyenoord.T-MOB schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:31:
[...]
Hoezo niet beslissend, laatste goal van Celtic kun je toch gewoon Gimenez aanrekenen. Kan best zijn dat je (verdedigende) actie niet lukt, maar daar wordt je geen toeschouwer van en het spel gaat gewoon door.
⏩ PVOutput☀️
Vanavond staan er een aantal cruciale potjes op het programma AZ speelt uit tegen Legia en Ajax thuis tegen AEK, alleen winst is voldoende om te overwinteren.
Poll: Gaat AZ door naar de knock-out fase?
• Ja
• Nee

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Gaat Ajax door naar de Conference League?
• Ja
• Nee

Poll: Gaat AZ door naar de knock-out fase?
• Ja
• Nee
Poll: Gaat Ajax door naar de Conference League?
• Ja
• Nee
[ Voor 69% gewijzigd door Gynnad op 14-12-2023 08:00 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ajax wint denk ik wel, met de Arena erachter. Lekker conference league spelen tegen wat mindere tegenstanders voor het vertrouwen + punten sprokkelen voor NL.
Legia - Az
Ik krijg het gevoel dat als Legia dat verliest, dat er dan doden gaan vallen....bij wijze van.... Heb geen goed gevoel bij die club. Zeg maar gerust een akelig gevoel
Ik krijg het gevoel dat als Legia dat verliest, dat er dan doden gaan vallen....bij wijze van.... Heb geen goed gevoel bij die club. Zeg maar gerust een akelig gevoel
Zo zie je maar hoe het kan verkeren. Eerst werd er nog hosanna gevierd en zou Feyenoord wel overwinteren in de CL. Helaas de waan van de dag, bij het voetbal. Jammer dat ze het niet is gelukt uiteindelijk.Harribo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:17:
Feyenoord gewoon niet goed genoeg al met al.
Niet erg, Europa League ook mooi voor ze
Die club is levensgevaarlijk. Net als Marseille. De club heeft de supporters totaal niet in de hand. Heel verstandig dat naar die clubs geen Nederlandse uit supporters gaan.Harribo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:16:
Legia - Az
Draai het eens om...Agent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:51:
[...]
Die club is levensgevaarlijk. Net als Marseille. De club heeft de supporters totaal niet in de hand. Heel verstandig dat naar die clubs geen Nederlandse uit supporters gaan.
Waarom worden van clubs waarvan de 'supporters' zo'n reputatie hebben, deze wel in NL ontvangen?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En waarom grijpt de UEFA niet in door ze te verbannen uit EU competitie zolang ze hun shit niet op orde hebben?Ramzzz schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:11:
[...]
Draai het eens om...
Waarom worden van clubs waarvan de 'supporters' zo'n reputatie hebben, deze wel in NL ontvangen?
Zelfs hun spelers worden in NL nu vervolgd wegens mishandeling. Daarop had vanuit de UEFA ook doorgepakt moeten worden
Volkomen mee eens.LZ86 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:26:
[...]
En waarom grijpt de UEFA niet in door ze te verbannen uit EU competitie zolang ze hun shit niet op orde hebben?
Zelfs hun spelers worden in NL nu vervolgd wegens mishandeling. Daarop had vanuit de UEFA ook doorgepakt moeten worden
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Enige lichtpuntje is dat de nieuwe president van Polen natuurlijk erg pro-Europa is t.o.v. zijn voorganger, dat verzacht de boel hopelijk. Dan bedoel ik met name dat autoriteiten in Warschau zich hopelijk een beetje zullen gedragen.
Ik hoop en gun AZ echt een overwinning op Legia. Wordt alleen wel erg lastig daar tegen Legia thuis zonder AZ publiek. En zo zwak is Legia nu ook weer niet. AZ had gewoon moeten winnen van Mostar.
Ik hoop en gun AZ echt een overwinning op Legia. Wordt alleen wel erg lastig daar tegen Legia thuis zonder AZ publiek. En zo zwak is Legia nu ook weer niet. AZ had gewoon moeten winnen van Mostar.
Het aparte is dat Legia deze week een straf heeft gekregen van 5 wedstrijden zonder thuis publiek voor de onrust in Engeland, maar dat het onderzoek naar dezelfde rotzooi rond de wedstrijd in Alkmaar die 2 weken eerder was nog niet is afgerond. En ze worden ook best gematst door die straf pas in te laten gaan na de winterstop in plaats al met deze wedstrijd.LZ86 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:26:
[...]
En waarom grijpt de UEFA niet in door ze te verbannen uit EU competitie zolang ze hun shit niet op orde hebben?
Precies. Het is echt geen schande om 3e te worden in een poule met Lazio, Atletico en Celtic. Nu stond er niks meer op het spel, maar anders moet ik nog maar zien of Feyenoord verloren had van Celtic en dan had je met 9 punten evenveel punten als PSV gehad. Gewoon blij zijn met het CL optreden dus en nu rammen in de EL.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:13:
[...]
Ik begrijp het sentiment, maar inmiddels is wel duidelijk dat er gewaakt moet worden voor een negatieve spiraal. Als je 3 jaar geleden had gezegd dat we nu zo zouden balen van een derde plek in de CL groep was je uitgelachen, dus het is echt geen kommer en kwel. Maar desalniettemin waren de prestaties en het sentiment 2 maanden geleden een stuk beter.
Daar zal de UEFA nog wel op wachten. Nu al 5 wedstrijden zonder uitpubliek voor 'alleen' wat rellen buiten het stadion.... Dat wordt na de straffen voor wat er rondom AZ gebeurde minimaal wedstrijden zonder publiek, maar ik verwacht een jaar uitsluiting.LZ86 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:26:
[...]
En volgens mij alleen met uit-wedstrijden geen supporters toch?Pompi schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:47:
[...]
Het aparte is dat Legia deze week een straf heeft gekregen van 5 wedstrijden zonder thuis publiek voor de onrust in Engeland, maar dat het onderzoek naar dezelfde rotzooi rond de wedstrijd in Alkmaar die 2 weken eerder was nog niet is afgerond. En ze worden ook best gematst door die straf pas in te laten gaan na de winterstop in plaats al met deze wedstrijd.
Jup:
De supporters van Legia Warschau zijn de komende vijf Europese uitwedstrijden niet welkom, zo heeft de UEFA woensdag wereldkundig gemaakt. De oorzaak: ongeregeldheden met Poolse supporters rondom het Conference League-duel met Aston Villa.
[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 14-12-2023 17:16 ]
Dat had mijn brein even niet opgeslagen. Alleen dat ik het dus raar vond dat dit onderzoek eerder af was dan die die al weken langer liep. Bedankt voor het verduidelijken.JanW schreef op donderdag 14 december 2023 @ 17:14:
[...]
En volgens mij alleen met uit-wedstrijden geen supporters toch?
Jup:
[...]
Mwah ik heb ook een zuur gevoel erover.toolkist schreef op donderdag 14 december 2023 @ 17:07:
[...]
Precies. Het is echt geen schande om 3e te worden in een poule met Lazio, Atletico en Celtic. Nu stond er niks meer op het spel, maar anders moet ik nog maar zien of Feyenoord verloren had van Celtic en dan had je met 9 punten evenveel punten als PSV gehad. Gewoon blij zijn met het CL optreden dus en nu rammen in de EL.
2x zwaar onterecht verloren in de CL door Feyenoord. Maar na de interlandbreak is het gewoon ingestort in Rotterdam. Uiteindelijk was Feyenoord qua spel gewoon het beste in de poule, maar sta je met lege handen. En vervolgens ook nog van Celtic verliezen. Eigenlijk best wel schandalig. Ik maak me zorgen over de rest van het seizoen als ze op deze voet verder gaan.
Ze spelen matigjes de laatste weken en er is niet echt verbetering zichtbaar. PSV precies andersom, die lijken wel beter en beter te worden.
Mooi die shirts van Legia met een grote L erop.
Hoop dat ze nu ook voetballes krijgen
Hoop dat ze nu ook voetballes krijgen
Ajax achter tegen Bayern München zo te lezen op de NOS.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Az komt niet door de muur die Legia soms opzet.
Zie het nu somber in voor Az
Edit: alleen pavlidis in de spits is te weinig.
Edit: alleen pavlidis in de spits is te weinig.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 14-12-2023 19:34 ]
Ik zie ze ook niet echt bij machte om tot kansen te komen.Harribo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:33:
Az komt niet door de muur die Legia soms opzet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Yep, zie het ook niet echt gebeuren, maar als ze somehow die 1-1 maken, dan wordt Legia misschien nog een beetje zenuwachtig en kan er wat mogelijk zijn... Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt
Overwinteren in de CL met 3x verliezen is eerder uitzondering dan regel. Je zal dan toch ergens een keer een verliespartij minder moeten hebben en dan dus minimaal een gelijk spel. Dan haal je ook direct uitloop bij concurenten weg en daardoor is de ene 9 punten niet te vergelijken met de andere 9 punten. 3x winnen en 1x gelijk spelen en in de regel ben je door ( en ja, uitzonderingen zoals 2003/04 daargelaten )toolkist schreef op donderdag 14 december 2023 @ 17:07:
[...]
Precies. Het is echt geen schande om 3e te worden in een poule met Lazio, Atletico en Celtic. Nu stond er niks meer op het spel, maar anders moet ik nog maar zien of Feyenoord verloren had van Celtic en dan had je met 9 punten evenveel punten als PSV gehad. Gewoon blij zijn met het CL optreden dus en nu rammen in de EL.
En ja, die laatste wedstrijd zegt bijzonder weinig als het nergens meer om gaat, zo ook bij PSV, dat het nergens om gaat is natuurlijk het resultaat van de voorgaande wedstrijden waar je niet minimaal een gelijkspel hebt weten af te dwingen.
Nou is deze wedstrijd van AZ ook gespeelt 
Geen gestrekt been, wel noppen naar voren. Je kan hem geven maar voor meer is ook geel gegeven.
Geen gestrekt been, wel noppen naar voren. Je kan hem geven maar voor meer is ook geel gegeven.
[ Voor 52% gewijzigd door Napo op 14-12-2023 20:00 ]
Hoe kan je hier nou rood voor geven en dat de var ook niet eens ingrijpt.
Je kan hem geven en deze is te danken aan zijn teamgenoten die de bal op kniehoogte op 10m afstand wordt gegeven.Napo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:59:
Nou is deze wedstrijd van AZ ook gespeelt
Wellicht gaan ze nu minder op balbezit rond eigen 16 spelen en wel naar voren.
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 14-12-2023 20:02 ]
De VAR is gaan plassen.
Irrelevant, doordat Martins-Indi met noppen vooruit gaat en op de enkel komt kan je rood geven. Dan kan de VAR nog zo graag willen maar is het niet per definitie fout om een rode kaart voor de actie te geven.carpebios schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:04:
De VAR is gaan plassen.
Ging over het moment een paar minuten later in de 16, dus irrelevante opmerkingNapo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:06:
[...]
Irrelevant, doordat Martins-Indi met noppen vooruit gaat en op de enkel komt kan je rood geven. Dan kan de VAR nog zo graag willen maar is het niet per definitie fout om een rode kaart voor de actie te geven.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 14-12-2023 20:08 ]
Duiding is alles! Wat context helpt bij dit soort opmerkingencarpebios schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:08:
[...]
Ging over het moment een paar minuten later in de 16, dus irrelevante opmerking
Weer prima weekje voor de coëfficienten van NL
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
En het erge is dat het allemaal niet eens onverdiend is. Als over een paar jaar de goede resultaten van NL clubs in Europa van 21/22 vervallen, dan moeten we zelfs vrezen dat landen als België weer boven ons komen te staan.
Ik zal in het vervolg datum en tijdstip erbij zetten, zodat je kunt terug zoeken over welke actie het gingNapo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:08:
[...]
Duiding is alles! Wat context helpt bij dit soort opmerkingen
Gelukkig doet FC Twente het fantastisch.
spoiler:
⏩ PVOutput☀️
Wel blijf ik het jammer vinden dat sommige mensen elkaars club steken onder water geven.
Helemaal eens.Agent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:47:
Wel blijf ik het jammer vinden dat sommige mensen elkaars club steken onder water geven.
⏩ PVOutput☀️
Taylor…
De verslaggever zegt het goed: "moet je Taylor wel inspelen?"
Bam
Bam
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 14-12-2023 21:05 ]
Wtf, uit een corner?!
⏩ PVOutput☀️
Dat is snel
⏩ PVOutput☀️
Brobbey krijgt wel vaak geel voor opzichtig gebaren maken naar de scheidsrechter
En ook elke keer is het een scheids die blind is en er niet tegen kan dat hij op een fout wordt gewezenAgent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:09:
Brobbey krijgt wel vaak geel voor opzichtig gebaren maken naar de scheidsrechter
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 14-12-2023 21:10 ]
In dit geval terecht, ik snap zijn frustratie maar door scheids gaat echt niet zijn besluit veranderen.Agent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:09:
Die scheidsrechters zijn gewoon jaloers op z'n fysiek johAgent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:09:
Btw. Als de tegenstander klapt voor een gele kaart moet je die ook geel geven
Hoe kan het nou dat Ajax ook dit Europees duel de scheids tegen heeft? Ongelooflijk.
Ja ik snap het ook niet, dat is nooit zo...Trishul schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:14:
Hoe kan het nou dat Ajax ook dit Europees duel de scheids tegen heeft? Ongelooflijk.
Misschien in dit geval ook wel extra pech dat het Engelse scheids is. Want vorige week was in het Engelse nieuws dat de scheidsrechters daar strenger gingen zijn op gedrag naar de scheidsrechters.Agent47 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:09:
https://www.thetimes.co.u...ish-football-fa-tjfl86t7kDissent bookings up 88% as referee abuse crackdown takes effect in England
[ Voor 21% gewijzigd door Pompi op 14-12-2023 21:21 ]
Scheids tegen of niet, Ajax moet beter gaan voetballen.
Kom op dat Aek is toch geen top team
Kom op dat Aek is toch geen top team
Bizar he, sinds die relatie is hij echt on fireTrishul schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:20:
Yes Dankjewel Jade Anna
Scoort Taylor nou?
*Wrijft zich nog eens in de ogen
Psst, Taylor had er vorig jaar 11 in liggen heHarribo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:21:
Scoort Taylor nou?
Taylor schiet hem best binnen zeg.
Laatst ook al een goede goal. Het wordt misschien nog wel een redelijke speler.
Laatst ook al een goede goal. Het wordt misschien nog wel een redelijke speler.
Hoop niet dat Taylor nu naast z’n schoenen gaat lopen..
Met de beker mee gerekend zeker... Tegen amateur teams?Terranova schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:21:
[...]
Psst, Taylor had er vorig jaar 11 in liggen he
Ik vond Taylor altijd maar middelmaat, nooit beslissend... Maar dit doet hij goed
Nee hoor, hij had betere cijfers dan Berghuis en Klaassen. Maar mensen vonden dat ie niet zo goed speelde, dus dat wordt vergeten.Harribo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:23:
[...]
Met de beker mee gerekend zeker... Tegen amateur teams?
Ik vond Taylor altijd maar middelmaat, nooit beslissend... Maar dit doet hij goed
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024