I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
PSN: Finally_Chris
Maargoed, meezitten heeft het zeker nog niet gedaan voor Feyenoord in de CL, op geen enkele manier.
Als je zo’n scheids zo ziet fluiten kookt je bloed toch meteen. Wat is zo iemand denkende?D-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:33:
En nu weer geen VAR natuurlijk. Die is er in de CL alleen om Feyenoord te naaien
Die is gewoon ongeschikt voor dit niveau.dr.lowtune schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:35:
Als je zo’n scheids zo ziet fluiten kookt je bloed toch meteen. Wat is zo iemand denkende?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb nog nachtemerries van die gozer.
Hoe roep je dit over jezelf af? Die gasten zijn ook amper dreigend geweest. Tegen dit soort blunders kan je je niet wapenen.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
Feyenoord roept het op zichzelf af elk seizoen weer. Elke Europees seizoen krijgen wij altijd van die debiele penalties tegen. Tegen Wolfsberger thuis zelfs 3!
Zaten daar niet een paar hoogst discutabele beslissingen van die scheids bij? Meen me te herinneren dat twee van de drie penals uit een schwalbe waren.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
Feyenoord roept het op zichzelf af elk seizoen weer. Elke Europees seizoen krijgen wij altijd van die debiele penalties tegen. Tegen Wolfsberger thuis zelfs 3!
[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 13-12-2023 21:41 . Reden: typo ]
Ja zeg het maar. Elke Europees seizoen is het weer raak met die penalties tegenph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:40:
[...]
Hoe roep je dit over jezelf af? Die gasten zijn ook amper dreigend geweest. Tegen dit soort blunders kan je je niet wapenen.
Feyenoord heeft daarvoor niet genoeg ervaring op een Europees niveau. Geniepige overtredingen en uitlokking en om dergelijke zaken in je voordeel te krijgen.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
Dat hebben ze juist allemaal tegen.
Desalniettemin een belachelijke beslissing zeker gezien de duw bij Stengs paar minuten eerder.
En hou op over de bananen scheids, meer reden voor een hekel aan Fransen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Feyenoord niet je cluppie? Voor welke club je ook bent, dit was gewoon een hele simpele, die had hij niet moeten geven, dan had de var m ook niet geroepen. Maar de var kan hier natuurlijk niet op ingrijpen, omdat er contact is, ook al is het licht.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
Natuurlijk moet je altijd eerst naar jezelf kijken, maar dat is precies wat Stengs deed? Die kreeg daadwerkelijk een beuk in z'n rug en liet zich slim vallen. Toen was het doorspelen terwijl dat een veel duidelijkere en eenzijdige overtreding was.Rubman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:41:
Feyenoord heeft daarvoor niet genoeg ervaring op een Europees niveau. Geniepige overtredingen en uitlokking en om dergelijke zaken in je voordeel te krijgen.
Dit heeft niks met slim te maken. Dit is gewoon willekeur.
Net als dat een bal binnenkant paal ook gewoon pech is.
Dat was een aaneenschakeling van slechte beslissingen toen. Die pot had je met een normale scheids gewonnenJanW schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:41:
[...]
Zaten daar niet een paar hoogst discutabele beslissingen van die scheids bij? Meen me te herinneren dat twee van de drie penals uit een schwalbe waren.
Ja is ansich geen slechte scheids, maar de beslissing en reden waarom en hoe ze er toe gekomen zijn sloeg nergens op.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:42:
De “ grap” is dat Turpin, desbetreffende scheidsrechter van het bananen incident, heel hoog fluit in champions league, vorig jaar de finale.
Al 29 jaar is Feyenoord m’n clubjbdeiman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:43:
[...]
Feyenoord niet je cluppie? Voor welke club je ook bent, dit was gewoon een hele simpele, die had hij niet moeten geven, dan had de var m ook niet geroepen. Maar de var kan hier natuurlijk niet op ingrijpen, omdat er contact is, ook al is het licht.
Mag je mij toch uitleggen hoe ze dit over zichzelf afroepen, want ik zie het echt niet. Als dit aan de ene kant een strafschop is, dan andere kant ook. Maar dat is niet zo en dat is iets dat vaak tegen zit.
Hij was toen tegen Roma toch echt heel slecht hoor, ook buiten de bananen omRubman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:44:
[...]
Ja is ansich geen slechte scheids, maar de beslissing en reden waarom en hoe ze er toe gekomen zijn sloeg nergens op.
Da’s gewoon onzin. Ze hebben juist genoeg Europese ervaring. Alleen lopen er een paar tussen die net te weinig ervaring hebben.Rubman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:41:
[...]
Feyenoord heeft daarvoor niet genoeg ervaring op een Europees niveau. Geniepige overtredingen en uitlokking en om dergelijke zaken in je voordeel te krijgen.
Dat hebben ze juist allemaal tegen.
Desalniettemin een belachelijke beslissing zeker gezien de duw bij Stengs paar minuten eerder.
En hou op over de bananen scheids, meer reden voor een hekel aan Fransen
Zerrouki en Ivanusec vallen weer tegen. Maar Feyenoord had een paar hele mooie combinaties.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit kereltje mist juist echte autoriteit. Een Collina keek 1 keer en het was klaar, ook bij Jol en bijvoorbeeld Luinge hoefde je niet veel te flikken. Kuipers had ook wel zo’n uitstraling. En dan heb je b(of c) garnituur en die lossen alles met kaarten op.CR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:49:
Die kerel gaat in de tweede helft ook rood geven. Staat veel te gretig met zijn kaarten te wapperen. Autoritaire Fransoos.
Hij gaat eerst minimaal 1 doodschop door de vingers zien en geeft dan een Feyenoorder zn tweede gele kaart waar op dat moment niet eens duidelijk is waarvoor hij hem krijgt zo weinig is er aan de hand. Ik denk Zerrouki als hij niet gewisseld wordt.CR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:49:
Die kerel gaat in de tweede helft ook rood geven. Staat veel te gretig met zijn kaarten te wapperen. Autoritaire Fransoos.
Oja, en hij gaat ook geel voor tijdrekken trekken, in de 94ste minuut na tientallen waarschuwingen. Daardoor tikt de laatste minuut van de wedstrijd weg zonder dat de bal rolt.
Heel eerlijk, ik hoef ook geen speler als Tadic in een Feyenoordshirt te zien. Los van het feit dat hij een prima voetballer is, is het wel een walgelijke gozer. Dan zie ik liever een elftal vol Hancko's.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:50:
Feyenoord heeft ook nooit van die “ slimme “ spelers a la tadic, die een speler die al geel heeft gaat opzoeken voor die 2e geel. Feyenoord is Europees gezien, elk jaar weer kampioen in domme overtredingen en penalties tegen.
Je bedoeld een doodschop van de schotten toch?ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:53:
[...]
Hij gaat eerst minimaal 1 doodschop door de vingers zien en geeft dan een Feyenoorder zn tweede gele kaart waar op dat moment niet eens duidelijk is waarvoor hij hem krijgt zo weinig is er aan de hand. Ik denk Zerrouki als hij niet gewisseld wordt.
Oja, en hij gaat ook geel voor tijdrekken trekken, in de 94ste minuut na tientallen waarschuwingen. Daardoor tikt de laatste minuut van de wedstrijd weg zonder dat de bal rolt.
Overigens kan de scheidsrechter wel een strafschop geven hier, maar dan gaat die er veel meer geven moeten ook voor Feyenoord en juist daar gaat het vaak mis en vind ik niet dat je het jezelf als Feyenoord moet aanrekenen.
Hij laat vaker zien dat bij zulke wedstrijden waar het wat meer fysiek/ mannelijk is, vinden Feyenoord en Celtic prima, dat hij dat niet aan kan. Hij moet primadonnas fluiten, die kunnen niets hebben, daar past hij wel bij.
Gewoon een paar keer over dat hij eerst door laat gaan en voor eenzelfde actie/ moment van een Feyenoorder dan wel weer fluit. Dat vind ik altijd jammer en dan ga ik me er ook aan irriteren. Of fluit alles af, maar aan twee kanten of laat voetballen.
Ik mis dus wel zulke spelers. Naai je tegenstanderCR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:57:
[...]
Heel eerlijk, ik hoef ook geen speler als Tadic in een Feyenoordshirt te zien. Los van het feit dat hij een prima voetballer is, is het wel een walgelijke gozer. Dan zie ik liever een elftal vol Hancko's.
Maar rood aan en speel uit.
Dat is allemaal leuk, maar gaat er vanuit dat de scheidsrechter niet met 2 maten mist. Je hoeft echt niet te denken dat je een goedmakertje krijgt.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:02:
[...]
Ik mis dus wel zulke spelers. Naai je tegenstander
Maar rood aan en speel uit.
Dat deed hij vorige week?vandaag toch niet?toolkist schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:07:
Roep je het ook niet over jezelf af met het soort duikelingen die die nr 14 van Feyenoord \(Paixao) maakt?
Paixao en Minteh zwaaien enthousiast...CR1691 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:57:
[...]
Heel eerlijk, ik hoef ook geen speler als Tadic in een Feyenoordshirt te zien. Los van het feit dat hij een prima voetballer is, is het wel een walgelijke gozer. Dan zie ik liever een elftal vol Hancko's.
Die 2 proberen ook het meest te maken van het minste/geen contact.
Ik zette net het schakelkanaal aan en het 2e wat ik zag was een duikeling van Paixao om echt totaal niks. Zeg maar vlak na die kans van Geertruida.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:07:
[...]
Dat deed hij vorige week?vandaag toch niet?
Jij kijkt absoluut geen Feyenoord. Minteh heeft nog nooit iets gedaan zoals die schwalbe van Paixaotoolkist schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:08:
[...]
Paixao en Minteh zwaaien enthousiast...
Die 2 proberen ook het meest te maken van het minste/geen contact.
100% zeker van wel.. 2 weken geleden ofzo nog. Ook hij kan prima duikelenAgent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:09:
[...]
Jij kijkt absoluut geen Feyenoord. Minteh heeft nog nooit iets gedaan zoals die schwalbe van Paixao
Kennelijk zijn er toch een aantal spelers vermoeider dan we weten.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:14:
Ik snap deze wissels ook niet. Timber beste man van het veld. Het blijft CL en er zitten duizenden Feyenoorders op de tribune, ook al is de stand al bepaald, speel gewoon vol voor de winst.
Yep, als je die eerste pingel zo makkelijk geeft moet je deze ook geven.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:25:
100 procent overtreding. Gozer heeft al geel ook volgens mij.
Kennelijk zijn we niet slim en ervaren genoeg.dr.lowtune schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:25:
[...]
Yep, als je die eerste pingel zo makkelijk geeft moet je deze ook geven.
We hadden hier natuurlijk al wel moeten scoren, maar ik vraag me af of hier tegenop te boxen is.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:26:
[...]
Kennelijk zijn we niet slim en ervaren genoeg.
Toen Slot net aantrad had ie best veel varianten geïntroduceerd die wel goed gingen. Maar een bal fatsoenlijk hoog krijgen lukt al niet…Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:20:
Corners zijn al sinds 2005 kut
Toornstra was een van de weinige die dat normaal kon.OMX2000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:28:
[...]
Toen Slot net aantrad had ie best veel varianten geïntroduceerd die wel goed gingen. Maar een bal fatsoenlijk hoog krijgen lukt al niet…
Ah nu gaan we 20 minuten tijd rekken
[ Voor 16% gewijzigd door dr.lowtune op 13-12-2023 22:31 ]
Met Wieffer en Beelen er naast heb je gewoon geen snelheid in je middenveld.dr.lowtune schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:30:
Vooralsnog is Zerrouki een dure jongen, 7mio transfer en 0,9mio gemiste inkomsten vanavond als het zo blijft.
Kokçu ook.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:29:
[...]
Toornstra was een van de weinige die dat normaal kon.
Lingr heeft kennelijk afgedaan.Agent47 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:31:
[...]
Met Wieffer en Beelen er naast heb je gewoon geen snelheid in je middenveld.
Kokcu heeft veel corners en vrije trappen verknalt. Incidenteel ging het goed.
Je zou bijna wensen dat we een zekere Turkse voorzitter haddenD-e-n schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:33:
Wtf. Behandeling in het veld en die gast wordt straks gewoon gewisseld. En die Fransoos staat te kijken
(Grapje, dat gaat natuurlijk veel te ver)
Stelt ook teleur.ph4ge schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:37:
Ueda jongen jongen
Ivanusec, Ueda, Zerrouki, vd Belt, maar ook die Minteh. Allemaal geen aanwinsten die je echt beter maken. Die hebben Feyenoord op z’n best even goed gehouden als vorig jaar.
En die Lingr komt er niet eens in, terwijl dit juist wel een wedstrijd voor hem was. Die moet wel heel slecht zijn dan.OMX2000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:38:
[...]
Stelt ook teleur.
Ivanusec, Ueda, Zerrouki, vd Belt, maar ook die Minteh. Allemaal geen aanwinsten die je echt beter maken. Die hebben Feyenoord op z’n best even goed gehouden als vorig jaar.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Ivanusec kan het wel hebben we gezien. Misschien moet die nog even wennen. Vd Belt was sowieso voor de toekomst gehaald en Minteh is gehuurdOMX2000 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:38:
[...]
Je vergeet Lingr
Edit Gvd blijven voetballen jongens.
Edit je ziet het gebeuren. Wat een gepruts.
[ Voor 60% gewijzigd door ph4ge op 13-12-2023 22:49 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal waar!!!dr.lowtune schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:50:
En we geven het gewoon helemaal weg. Tijd voor de winterstop, wat een gekloot.
Dit seizoen hopelijk weer kwalificeren en dan doorselecteren...
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024