Eens, en hopelijk is het kaliber ook de enige restrictie waarop gezocht wordt en niet of iemand ook Nederlander is of Eredivisie (Trishul schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:59:
[...]
Dat klopt. Ik zou er ook geen voorstander van zijn hoor. Ajax heeft op z'n minst kaliber Bosz/Slot nodig komende zomer.
Ibrahimovic.
Het ontslag in een oliestaatje van De Boer is niet zo relevant voor de trainer De Boer. Hij had allang bewezen moeite te hebben met het vak. Toch jammer hoe een van mijn jeugdidolen van zijn voetstuk is gevallen.
Typhone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:33:
[...]
Daar kan ik desgewenst verandering in brengen. Jammer voor Kooij, maar die dochter gaat erop vooruit

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Natuurlijk hebben al die dochters iets met Ajax.

Ik bedoelde - uiteraard - die dochter.Typhone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:08:
[...]
[Afbeelding]
Maar kudos voor je eigenwaan!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
nvmTyphone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:08:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 12-12-2023 13:39 ]
Wat een kansen worden er gemist door PSV zeg. Je had al zo op 2-0 kunnen staan. Voor de groep gaat het nergens meer om, maar voor de punten en centen is winnen wel zo lekker. Voor het publiek ook.
Die schaamt zich voor Ajax en is daarom onherkenbaar?Typhone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:08:
[...]
[Afbeelding]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jij hebt nu toch een relatie met de dochter van Lothar Matthaus’?Typhone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:33:
[...]
Daar kan ik desgewenst verandering in brengen. Jammer voor Kooij, maar die dochter gaat erop vooruit
XXXVI
Aaaah wat een kansen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als het zo doorgaat zie ik Luuk in de loop van dit seizoen wel zijn basisplaats verliezen. De laatste wedstrijden is hij vrij onzichtbaar in het meevoetballen, en vrijwel zonder rendement.
Pepi daarentegen speelt fris, komt in de bal en heeft diepgang. Valt mij vanavond zeker niet tegen. Hij mist wat vertrouwen, past als hij zelf kan gaan en is net niet scherp genoeg, maar dat komt met wedstrijdritme allemaal denk ik wel
Pepi daarentegen speelt fris, komt in de bal en heeft diepgang. Valt mij vanavond zeker niet tegen. Hij mist wat vertrouwen, past als hij zelf kan gaan en is net niet scherp genoeg, maar dat komt met wedstrijdritme allemaal denk ik wel
Die zit er lekker in.
Elect a clown, expect a circus.
Mooi doelpunt zeg. Zo moet het.
Tempo iets omhoog en boem 
/edit
Als PSV echt wat wil dan moeten ze Ramalho vervangen in de winterstop.

/edit
[ Voor 57% gewijzigd door ephymerous op 12-12-2023 19:27 ]
XXXVI
Goede goal. Verdiend
Toch, zo'n slechte balaanname van Bakayoko eerder, waardoor je simpel de bal kwijt bent, dat kan eigenlijk niet op dit niveau
Toch, zo'n slechte balaanname van Bakayoko eerder, waardoor je simpel de bal kwijt bent, dat kan eigenlijk niet op dit niveau
Hij staat ook gewoon vrij tussen beide Centrale verdedigers in, terwijl er niemand in de buurt was. Mannen, je mag best je mag dekken.
Typisch voor Nederlandse clubsElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:27:
Zucht. 1 kansje en meteen raak. Dat is het verschil. PSV mist al enorme kansen.
Of het verdiend is wil ik niet zeggen maar effectief is het wel.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wanneer komt Luuk erin?
Dat is al tijden een lek achterin bij Psv in Europese wedstrijdenephymerous schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:27:
Tempo iets omhoog en boem
/edit
In de eredivisie ook hoor, alleen valt het dan iets minder opHarribo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:29:
[...]
Dat is al tijden een lek achterin bij Psv in Europese wedstrijden
Laatste kwartier niet, was Arsenal de betere.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:29:
De Jong had deze er wel in gelegd denk ik.
@Harribo verdiend op basis van wat? Ging gelijk op volgens mij met de betere kansen voor PSV.
Daarvoor waren ze ook al dreigend, mis kopbal van Nketiah etc
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 12-12-2023 19:30 ]
Ze vinden het toch lastig om hem erin te krijgen zeg.
Bakayoko heeft zijn avond niet, laten we het daar maar op houden
Is zo’n handbal geen gele kaart?
Haha die van Aanholt verzuipt volledig op het middenveld
Die gene die verstoppertje speelt?hotymoty schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:35:
Pingel bedoel je?Gunner schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:33:
Is zo’n handbal geen gele kaart?
Heeft de intelligentie van het niveau Bergwijn als je mij vraagtElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:33:
Lekker Bakayoko! Bal ff voor de lijn pakken met je handen
Nou nou. Een schot achter het doel. Wat een zwaktebod weer.
Ik had het over die vangbal van bakayoko.
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Hoe een domme overtreding was dat.
Ja ik had veel liever Babadi gezien vanavond, maar dat zal wel met de contractuele situatie te maken hebben.hotymoty schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:35:
Ik was altijd erg goed in Vertessen afkraken, maar wat hij laat zien in de CL is best goed.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hands! Nummer 4 van Arsenal
[ Voor 63% gewijzigd door carpebios op 12-12-2023 20:08 ]
Toch lekker trouwens, als je even voor 250 miljoen aan spelers er in kan wisselen! Wat een bedragen!
Weer hands!
Ik mis ze steeds haha
Bakayoko speelt ook een prima pot, komt er vaker voorbij dan ik van hem gewend ben.
Dit keer romalho. Dan vallen ze en gelijk die bal vastpakken.Zingo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:16:
[...]
Ik mis ze steeds haha
Bakayoko speelt ook een prima pot, komt er vaker voorbij dan ik van hem gewend ben.
Tweede helft speelt Bakayoko wel goed. Goed dat hij zich herpakt heeftZingo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:16:
[...]
Ik mis ze steeds haha
Leuk, Babadi erin
Geen 1,5 meter meer hè!ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:22:
Lekker knuffelen met Tillman! Maar het mag gewoon blijkbaar.
Tjonge dit kost Psv een hoop energie
Edit; het is geen toeval dat Ramalho weer zo'n vrije trap weg geeft
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 12-12-2023 20:25 ]
Goeiendag keeper
Daar zaten we er goed langs. Maar wel buitenspel, dusja, komen we goed weg.
En wie staat er op de plek waar Benitez denkt te moeten zijn?Harribo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:24:

[ Voor 62% gewijzigd door Zingo op 12-12-2023 20:27 ]
Ramalho. Het bewijs dat het feit dat je uit Brazilië komt je nog geen goede voetballer maakt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou mooi zijn, dan zouden ze 211 miljoen goede voetballers hebbenMaarten_E schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:28:
Ramalho. Het bewijs dat het feit dat je uit Brazilië komt je nog geen goede voetballer maakt.
Ramalho maar verkopen op een Duitse kerstmarkt
Jezus is in het veld gekomen.
Lekkere doeltrap zeg.
Bas Nijhuis zou zeggen. 6 minuten!!!!???? Hijg pfffff
Hij kon volgens mij de bal niet meer kwijt bij pepi,dus dan schieten. Maar dat schot leek nergens op helaasElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:34:
Die Til. Man man man
Of die 1e keer dat hij keek naar Pepi ja, of op doel. Dit was gewoon blind voor met mach 6 en hopen dat je iets of iemand raakt.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:35:
[...]
Hij kon volgens mij de bal niet meer kwijt bij pepi,dus dan schieten. Maar dat schot leek nergens op helaas
1-1 is prima gedaan door Psv.
Arsenal is sowieso erg goed. Hun reserves zijn ook goed.
Psv veel energie in gestoken
Edit: kolere... wat een kans voor trossard!
Uiteraard wordt Ramalho weer daarbij het bos ingestuurd
Nou ja kan hiermee leven.
Pff. Dit was wel goed gekeept.
1-1 lijkt me terechte uitslag. Beide ploegen redelijk in evenwicht. Kijkt toch wat lekkerder als je al door bent
1-1 lijkt me terechte uitslag. Beide ploegen redelijk in evenwicht. Kijkt toch wat lekkerder als je al door bent
Inderdaad. Iets sneller handelen en kijken en pepi had hem wrs wel kunnen krijgenElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:38:
[...]
Of die 1e keer dat hij keek naar Pepi ja, of op doel. Dit was gewoon blind voor met mach 6 en hopen dat je iets of iemand raakt.
Dat Arsenal is natuurlijk ook bizar rijk zeg. Die kopen alles voor de kosten van een Boeing en gebruiken het als wissel. 1-1 mooi resultaat op halve kracht.
Ja eens! Prima wedstrijd die voor mij laat zien dat het met de breedte van de selectie van PSV wel goed zit. Laatste tijd was er wat discussie over de bank van PSV maar met spelers als Saibari en Pepi ziet dat er goed uit.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:41:
1-1 is prima gedaan door Psv.
Verder mooi om Mauro en Obispo weer te zien. Obispo was degelijk, sterk in duels en af en toe mooie passes. En Mauro wat onrustig maar ook erg getergd.
Hij op het middenveld, samen met saibari, dat is echt een fijne combinatie.... Snel en technisch.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:44:
Wat is de afkoopsom voor Tillman ook alweer? Die koopoptie moeten we maar eens lichten.
Zou mooi zijn
Ramalho er maar uit en met Boscagli/Obispo spelen als het weer kan
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 12-12-2023 20:47 ]
Dat lijkt mij ook een no brainer. Bij Dest daarentegen twijfel ik. Speelt af en toe goed, doet aanvallend goed mee en is degelijk. Maar is nog in geen een wedstrijd een beslissende speler geweest en voor dat bedrag zou ik dat wel verwachten. Staat overigens los van hoe Dest vandaag speelde. Mooie actie op het einde nog.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:44:
Wat is de afkoopsom voor Tillman ook alweer? Die koopoptie moeten we maar eens lichten.
Grote voordeel van Dest is dat je die zowel links als rechts kan zetten. Zeker zolang het zo karig is achterin zou ik hem houden.
De basisspelers zaten op de bank dus dat is ook wel logisch.carpebios schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:42:
Dat Arsenal is natuurlijk ook bizar rijk zeg. Die kopen alles voor de kosten van een Boeing en gebruiken het als wissel. 1-1 mooi resultaat op halve kracht.
Elect a clown, expect a circus.
Zal ook wel gebeuren denk ik.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:44:
Sevilla uitgeschakeld in Europa trouwens. Ook niet verwacht.
Die staan 16e in Spanje, dat is gewoon niet het Sevilla van een paar jaar geleden.Maarten_E schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:49:
Sevilla uitgeschakeld in Europa trouwens. Ook niet verwacht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klopt, maar zelf al draaide Sevilla niet in de competitie, dan kwamen ze er Europees nog wel door. Maar nu lukt dat dus ook niet meer.ph4ge schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:23:
[...]
Die staan 16e in Spanje, dat is gewoon niet het Sevilla van een paar jaar geleden.
Ik vind Dest een van de betere spelers. Doet bijna niks fout. Flexibel inzetbaar. Kan aanvallend goed mee als het rustig is achterin.Bao_mi1 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:48:
[...]
Dat lijkt mij ook een no brainer. Bij Dest daarentegen twijfel ik. Speelt af en toe goed, doet aanvallend goed mee en is degelijk. Maar is nog in geen een wedstrijd een beslissende speler geweest en voor dat bedrag zou ik dat wel verwachten. Staat overigens los van hoe Dest vandaag speelde. Mooie actie op het einde nog.
Zou hem ook weleens linksbuiten willen zien spelen.
Hij schijnt volgens verschillende apps 8 miljoen waard te zijn maar enfin. Dat zegt wrs weinig. Ook redelijk groot en fysiek zelfs.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:30:
Even opgezocht. Koopoptie lichten zou 12-14 miljoen moeten kosten. Lijkt me een no brainer.
Ik zou hem gewoon vastleggen als ik psv was
:strip_exif()/f/image/iTErk3KpT8zgoR5gArjXkWGJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooie naam voor een spelersmakelaar, Roof
Ik weet niet hoe vaak die dingen worden bijgewerkt. Maar als hij blijft spelen zoals nu zal dat ook snel genoeg omhoog gaan. Optredens zoals gisteren in de CL helpen dan zeker wel.Harribo schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:41:
[...]
Hij schijnt volgens verschillende apps 8 miljoen waard te zijn maar enfin. Dat zegt wrs weinig. Ook redelijk groot en fysiek zelfs.
Ik zou hem gewoon vastleggen als ik psv was
[Afbeelding]
Mooie naam voor een spelersmakelaar, Roof
Met de Europese campagne van dit jaar heeft PSV in ieder geval het geld om hem over te nemen, dat is prettig. Blijft er zelfs wat over om Ramalho met pensioen te sturen.
Als je met in het achterhoofd houdend dat Berghuis morgen geschorst is, vandaag hoort dat Bergwijn geblesseerd is. Ben ik heel benieuwd naar wat de voorhoede van Ajax morgen wordt, aangezien er niet veel smaken meer over zijn.
Ik zou Banel het niet aandoen om hem in een wedstrijd met zoveel op het spel te laten starten en hoop/gok dus dat Forbs linksvoor gaat staan en dat Hlysson van CAM naar rechtsvoor gaat en dan Akpom op 10.
En voor vanavond hoop ik dat Feyenoord hun CL campagne mooi kan afsluiten tegen Celtic, zodat ze dat mee kunnen nemen naar hun hopelijk lange run in de EL. Al zal het vast een heet avondje worden daar in Schotland omdat Celtic vast tot het uiterste zal gaan met het publiek er achter.
Ik zou Banel het niet aandoen om hem in een wedstrijd met zoveel op het spel te laten starten en hoop/gok dus dat Forbs linksvoor gaat staan en dat Hlysson van CAM naar rechtsvoor gaat en dan Akpom op 10.
En voor vanavond hoop ik dat Feyenoord hun CL campagne mooi kan afsluiten tegen Celtic, zodat ze dat mee kunnen nemen naar hun hopelijk lange run in de EL. Al zal het vast een heet avondje worden daar in Schotland omdat Celtic vast tot het uiterste zal gaan met het publiek er achter.
Of die 50m gebruiken om een fatsoenlijke CV te kopen. Obispo is geen verbetering tov Ramalho.Harribo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:45:
[...]
Hij op het middenveld, samen met saibari, dat is echt een fijne combinatie.... Snel en technisch.
Zou mooi zijn
Ramalho er maar uit en met Boscagli/Obispo spelen als het weer kan
En waarschijnlijk 1 van de duurste spelers qua salaris, samen met Lozano en de JongsNielz123 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 08:22:
[...]
Ik vind Dest een van de betere spelers. Doet bijna niks fout. Flexibel inzetbaar. Kan aanvallend goed mee als het rustig is achterin.
Zou hem ook weleens linksbuiten willen zien spelen.
Mooie opkomst
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Goed om te horen dat we qua support in ieder geval de bovenliggende partij zijn. Nu het voetbal nog.
PSN: Finally_Chris
Ongeacht buitenspel, hele vieze combo
Als we (net) buitenspel staan gaan we wel zuinig met de kansen om.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat een aanval zeg. Eindelijk zag je ook weer eens wat die Ivanusec in huis heeft.
Zooo goedkoop
Dit is echt over en weer licht duwen en nooit een penalty. Die zie je bij elke corner. Aan de andere kant gewoon een duw in rug en niks aan de hand.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 13-12-2023 21:32 ]
Makkelijke pingel weer. Aan de andere kant was die zet die aan Stengs werd uitgedeeld weer helemaal niks. Totale willekeur weer.
Wat een schandalige beslissing. Dit kan echt niet.
Zerrouki net te weinig ervaring…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024