toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
PSN: Finally_Chris
Er is van de extra tijd (6 minuten) zo ongeveer de helft gespeeld. Zo slecht allemaal dat dit mag. Psv'ers gefeliciteerd , kampioenschap mag jullie niet meer ontgaan eigenlijk.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:17:
96ste minuut, daar komt de 2-2!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik echt niet hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nog 4 om hun eigen record te breken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ook niet!Maarten_E schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:19:
Wie had gedacht voor deze week dat PSV uit die 3 wedstrijden 9 punten zou halen?
Ik echt niet hoor.
Zero.
Daar sluit ik me bij aan. Nu dan toch echt getest @dglavimansSuperkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:19:
Tegen Feyenoord de 14e(!) winstpartij op rij, knap hoor![]()
Nog 3 om hun eigen record te breken.
XXXVI
Feye oord gewoon niet scherp genoeg, ook bij de vele kansen op het einde niet.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Alleen jammer van de "minstens 3 goals gemaakt per wedstrijd" statistiek, maar dat is ook erg moeilijk om vol te houden.Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:19:
Tegen Feyenoord de 14e(!) winstpartij op rij, knap hoor![]()
Nog 3 om hun eigen record te breken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja als ze die 1-3 nog ff maakte had ik de volle 10 punten in de voetbal poulemrhankey91 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:20:
haha, hoe ze dat uitspelen ook. Schiet die bal gewoon op goal als keeper er toch uit is. PSV gefeliciteerd. Feyenoord samen met AZ strijden om plek 2
Laat ik dan de meme maar eens de ijskast in doenephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:20:
[...]
Daar sluit ik me bij aan. Nu dan toch echt getest @dglavimans
Ze hebben nog niet tegen het “nieuwe” Ajax gespeeld.Fleximex schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:20:
PSV is nu wel getest. Toch?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat kan alleen als echt bepalende spelers blessures krijgen en het daardoor instortAgent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:22:
Dan maar op plek 2 focussen. Ik zie psv niet 4x verliezen
Dat misschien nog wel, maar Feyenoord gaat niet alles winnen. Ze scoren zooo moeilijk op het moment dat elke tegenstander lastig is.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:22:
Dan maar op plek 2 focussen. Ik zie psv niet 4x verliezen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat kan ook zomaar weer veranderen natuurlijk.ph4ge schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:24:
[...]
Ze scoren zooo moeilijk op het moment dat elke tegenstander lastig is.
Nu het kapitaal nogSuperkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:24:
PSV begint een beetje het Bayern van Nederland te worden...
Podverdrie, moet ik een andere club gaan zoeken.Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:24:
PSV begint een beetje het Bayern van Nederland te worden...
Laten we nou niet Calimero gaan doen over dat detail. Ja dat had misschien gemoeten maar daardoor verlies je niet de wedstrijd. Je geeft het zelf 2x in dezelfde week gewoon weg. Ook met Bakayoko op het veld was een resultaat gewoon haalbaar.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:26:
Realiseer dat Bakoyoko geschorst had moeten zijn en die gaf de voorzet waar de 0-1 uit kwam
PSN: Finally_Chris
Fijn he, scheidsrechters die wedstrijden goed fluiten.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:26:
Realiseer dat Bakoyoko geschorst had moeten zijn en die gaf de voorzet waar de 0-1 uit kwam
PSV heeft niet geweldig gespeelt, maar in ieder geval is de overwinning binnen! En dat zonder de beste flankspelers!
Jij vond dat geen 2e gele kaart vorige week?Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:28:
[...]
Fijn he, scheidsrechters die wedstrijden goed fluiten.![]()
PSV heeft niet geweldig gespeelt, maar in ieder geval is de overwinning binnen! En dat zonder de beste flankspelers!
En volgens mij stond de Jong buitenspel bij die omhaal waar de corner uitkwam die 0-2 werd. Feyenoord heeft ook een beetje patent op vergeten te verdedigen als ze een keer een onterechte corner tegen krijgen.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:26:
Zo is het altijd wat. Uiteindelijk maakt PSV het af op het moment dat ze even de wind mee hadden, en Feyenoord niet terwijl er lange fases waren waar Feyenoord beter was en kansen kreeg. Dat hoort ook een beetje bij een goede ploeg in vorm als PSV.
[ Voor 21% gewijzigd door ph4ge op 03-12-2023 14:34 ]
Zero.
PSV moet uit nog tegen Ajax.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:30:
Over 2 weken az-psv, dan heeft psv de 2e helft van het seizoen alle toppers nog in eigen huis.
Hou hier over op man. Niet gegeven dus bullshit. Het is niet dat Bakayoko de wedstrijd beslist met briljant spel en een hattrick. Een van de zwaksten vandaag aan PSV kant.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:29:
[...]
Jij vond dat geen 2e gele kaart vorige week?
Feyenoord laat het zelf gewoon helemaal liggen. Het is de laatste weken te statisch en te voorspelbaar. Er wordt te weinig gecreëerd en te weinig gescoord. En tegen een goed georganiseerde tegenstander kunnen ze niet echt een vuist maken.
Waarom het vandaag kut en oneerlijk voelt is omdat PSV zeker niet beter was dan Feyenoord. Blijkbaar is hun kwaliteit dat ze dan toch kunnen winnen terwijl Feyenoord al weken moeite heeft om wedstrijden waarin ze beter zijn te beslissen.
[ Voor 5% gewijzigd door donleone83 op 03-12-2023 14:33 ]
Hoog Aerts gevoel bij deze keepers actie.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:03:
[...]
Als je een hand er zo tegenaan weet te krijgen moet je hem eruit kunnen houden.
Nu over tot de orde van de dag. Hup Ajax
Precies, doordat Bakayoko (zo spel je dat trouwens) niet geschorst is heeft Feyenoord vandaag slechts met 1-2 verloren. Matige pot van hem.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:26:
Sorry voor het misspellen.The Realone schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:47:
[...]
Precies, doordat Bakayoko (zo spel je dat trouwens) niet geschorst is heeft Feyenoord vandaag slechts met 1-2 verloren. Matige pot van hem.
Spelen die op dezelfde dag daar in de Arena óf mag Ajax dan op 't trainingsveld PSV gaan ontvangen?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik zit met een half oog te kijken. Ajax heeft individueel betere spelers, maar NEC voetbalt beter. Weinig kansen. 1 grote voor NEC omdat Sontje Hansen die Martha voorbij liep alsof het een amateur is.Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:00:
Is er al iets gebeurd in Nijmegen dat het vermelden waard is?
Edit: en terwijl ik dit typ komt Ajax twee keer zeer gevaarlijk voor de dag met mooi voetbal.
Had net wel een pingel voor NEC kunnen zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door donleone83 op 03-12-2023 15:05 ]
Raakt de speler en niet de bal. Hoewel kansloos omdat het nooit meer iets kan worden is dat toch wel een risico dat je neemt.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:05:
Dat is een penalty lijkt me ?
Dit. Ik snap dat hij niet gegeven wordt maar hij had hem ook zomaar wel kunnen geven.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:05:
[...]
Raakt de speler en niet de bal. Hoewel kansloos omdat het nooit meer iets kan worden is dat toch wel een risico dat je neemt.
Zeker met in het achterhoofd de strafschop die Ajax in de EL tegen kreeg zou je hopen dat Ramaj daar wat meer rekening mee houdt / er van leert.donleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:06:
[...]
Dit. Ik snap dat hij niet gegeven wordt maar hij had hem ook zomaar wel kunnen geven.
Bosz heeft ook gewoon een Tweakers account dus hier
haha wowdglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:38:
https://x.com/espnnl/status/1731309882479923257?s=46
Pusic heeft bij FC Twente wel bewezen dat hij een prul van een trainer isOMX2000 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:46:
Ik weet niet wie het hier zei. Maar je mist Pusic misschien meer dan gedacht?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hij heeft dan weer wel gewonnen van Barcelona.964C2 schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:46:
[...]
Pusic heeft bij FC Twente wel bewezen dat hij een prul van een trainer is
Beast. Toch belachelijk hoe hij wordt vastgehouden, alsnog geel geven en optie?
[ Voor 119% gewijzigd door Megupe op 03-12-2023 15:48 ]
Geef mij Sosa maar....
dglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:38:
https://x.com/espnnl/status/1731309882479923257?s=46
Waarom speelt sosa eigenlijk niet?toolkist schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:51:
Ik snap echt niet wat Martha nog in de basis doet... Kan niet normaal voetballen, alles moet met trucjes etc. Kan niet ingooien, alles gaat of hoog over z'n medespeler heen of hij gooit niet eens uit de nek.
Geef mij Sosa maar....
Martha erg slordig vandaag ja
Wou zelf zeggen het is echt stil hier, staat Ajax voor of zo?donleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:53:
Het is hier wel echt stil. Is er eindelijk een apart Ajax-topic geopend? 🤡
Er is een keer niks te trollen lijkt het jadglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:57:
[...]
Wou zelf zeggen het is echt stil hier, staat Ajax voor of zo?
Ben blij dat jij ze wel ziet!toolkist schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:57:
[...]
Peter B, Maarten_E... ik zie de overeenkomsten ja...
Jan Vertonghen scoorde ooit op die manier toch een goal? Bal uit willen spelen maar schiet hem per ongeluk in het doel?toolkist schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:09:
Lekker aanvoerder, beslissen om door te spelen als je teamgenoot geblesseerd op de grond ligt... Enorme niksnut
Niet helemaal. Hij wilde de bal terugschieten naar RKC(dacht ik) en schoot em in de goal.Maarten_E schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:12:
[...]
Jan Vertonghen scoorde ooit op die manier toch een goal? Bal uit willen spelen maar schiet hem per ongeluk in het doel?
Correctie, 1-2
[ Voor 16% gewijzigd door carpebios op 03-12-2023 16:20 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Martha dekt op 13m afstand...carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:20:
Het lek is boven bij Ajax, 0-2 tegen NEC.
Correctie, 1-2
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Opeens? 't is de hele wedstrijd al niks op links.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:21:
Die verdediger van Ajax, alsof die opeens z'n benen in beton had, er zo schuddend achteraan lopen. Hij stond bijna stil zelfs.
Ik schakel net in en zag de herhaling. Maar dan heeft Ajax het goed gedaan met 10 tegen 11.toolkist schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:23:
[...]
Opeens? 't is de hele wedstrijd al niks op links.
Flickr PSN ID= cheironnl
John van 't Schip is blij met de 3 punten, en ik ook. we staan nu 8e met nog 3 punten in uitspelen tegen RKC voor de boegcheiron schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:25:
Zo.. Ajax wel compleet de weg kwijt in de tweede helft.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Volgens mij was dat met het ook op de laatste CL wedstrijd mits die bepalend zou zijn. Psv en Feyenoord spelen donderdag.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:51:
Hoe zit dat met de komende wedstrijden. Waarom niet alles gewoon op vrijdag/zaterdag en zondag?
Mooi toch, van woensdag tot en met zondag Eredivisie wedstrijden.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:51:
Hoe zit dat met de komende wedstrijden. Waarom niet alles gewoon op vrijdag/zaterdag en zondag?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als je dat gat voor de winterstop niet groter laat worden dan zit plek 3 er miss nog wel in na de winterstop?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja van de ESPN is echt schandalig inderdaad. Het enige wat je ziet is de 2 goals van psv rond het midden van de samenvatting.Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:20:
Ik heb nu de samenvatting van de NOS en ESPN gezien, wat een verschil zeg. Bij ESPN zie je enkel de goals van PSV en verder enkel de kansen van Feyenoord terwijl je bij NOS veel meer het idee hebt dat het wat meer gelijk op ging en beide kansen hadden. Vreemd.
Waarom niet inderdaad.Gynnad schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:24:
Stel, Ajax weet de wedstrijd komende woensdag tegen RKC winnend af te sluiten en AZ verliest van NEC, dan is het verschil met plek 3 maar 9 punten.
Als je dat gat voor de winterstop niet groter laat worden dan zit plek 3 er miss nog wel in na de winterstop?
Dan zal het voetbal toch een stuk beter moeten worden.Gynnad schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:24:
Stel, Ajax weet de wedstrijd komende woensdag tegen RKC winnend af te sluiten en AZ verliest van NEC, dan is het verschil met plek 3 maar 9 punten.
Dat is ook niet moeilijk tegen de zwakkere teamsQuad schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:04:
Ajax heeft sinds het aantreden van John van 't Schip nog geen één keer in de Eredivisie verloren.(4x W 1x G).
Bij de nos ook wat meer aandacht aan de overtreding van Hartman en die van Minteh op Veerman.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:28:
[...]
Ja van de ESPN is echt schandalig inderdaad. Het enige wat je ziet is de 2 goals van psv rond het midden van de samenvatting.
Zero.
Het gat tussen nummer 6 en 11 is maar 6 punten
Geinige competitie verder zo
GAE ook gewoon stabiel op plek 5, bizar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/lOmuE8161CrXgghNESS2gn2F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HvDPd8hvjKT9vb4TT6DxTcwt.jpg?f=fotoalbum_large)