Ik blijf van mening dat een gelijkspel beter in lijn was van het spelbeeld. Dat PSV wint kan zeker gebeuren. Tactisch hebben ze Feyenoord ook afgetroefd, want behalve in de 1e 5(?) minuten heeft Feyenoord geen druk weten te zetten. Oh, die bal was niet over de lijn geweest, waarna je daarna een discussie over een penal had kunnen houdenZingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:20:
Ik heb nu de samenvatting van de NOS en ESPN gezien, wat een verschil zeg. Bij ESPN zie je enkel de goals van PSV en verder enkel de kansen van Feyenoord terwijl je bij NOS veel meer het idee hebt dat het wat meer gelijk op ging en beide kansen hadden. Vreemd.
En wat Slot al vaker zei dat je in dit soort potten kunt verliezen door individuele fouten. En dat was bij de 1e goal ook het geval.
Standaardsituaties zijn zowel aanvallend als verdedigend echt de achillespees van dit Feyenoord. We scoren er vrijwel nooit uit maar krijgen er makkelijk een om onze oren.
En ik grijp deze kans ook even aan om de interland breaks te vervloeken. Kudtzooi.
Anywayz, ik ga weer in oude standje Feyenoord en zit dit seizoen weer rustig uit. Misschien gek, maar ze zullen nu al serieus goed moeten nadenken over nieuwe aankopen, en volgend seizoen. Tuurlijk moet je weer knokken, en zorgen dat 2e eindigd. Maar kwalitatief blijft het middenveld twijfelachtig, soms valt het daar goed maar toch te vaak net niet. En de vleugelspelers waren onzichtbaar. Ivanusec heeft na zijn blessure totaal geen indruk weten te maken, Stengs is zeer grillig. Paixao haalt zijn niveau al een stuk of 6 wedstrijden niet meer.
En de verdediging heeft een nieuwe impuls nodig. Geertruida gaf vandaag te vaak niet thuis.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast