[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 179 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.367 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:07

OMX2000

By any means necessary...

Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:20:
Ik heb nu de samenvatting van de NOS en ESPN gezien, wat een verschil zeg. Bij ESPN zie je enkel de goals van PSV en verder enkel de kansen van Feyenoord terwijl je bij NOS veel meer het idee hebt dat het wat meer gelijk op ging en beide kansen hadden. Vreemd.
Ik blijf van mening dat een gelijkspel beter in lijn was van het spelbeeld. Dat PSV wint kan zeker gebeuren. Tactisch hebben ze Feyenoord ook afgetroefd, want behalve in de 1e 5(?) minuten heeft Feyenoord geen druk weten te zetten. Oh, die bal was niet over de lijn geweest, waarna je daarna een discussie over een penal had kunnen houden ;) Maar hey soms heb je geluk met zo’n lijn, toch PSV-ers 😋

En wat Slot al vaker zei dat je in dit soort potten kunt verliezen door individuele fouten. En dat was bij de 1e goal ook het geval.

Standaardsituaties zijn zowel aanvallend als verdedigend echt de achillespees van dit Feyenoord. We scoren er vrijwel nooit uit maar krijgen er makkelijk een om onze oren.

En ik grijp deze kans ook even aan om de interland breaks te vervloeken. Kudtzooi.

Anywayz, ik ga weer in oude standje Feyenoord en zit dit seizoen weer rustig uit. Misschien gek, maar ze zullen nu al serieus goed moeten nadenken over nieuwe aankopen, en volgend seizoen. Tuurlijk moet je weer knokken, en zorgen dat 2e eindigd. Maar kwalitatief blijft het middenveld twijfelachtig, soms valt het daar goed maar toch te vaak net niet. En de vleugelspelers waren onzichtbaar. Ivanusec heeft na zijn blessure totaal geen indruk weten te maken, Stengs is zeer grillig. Paixao haalt zijn niveau al een stuk of 6 wedstrijden niet meer.
En de verdediging heeft een nieuwe impuls nodig. Geertruida gaf vandaag te vaak niet thuis.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:33:
[...]

Bij de nos ook wat meer aandacht aan de overtreding van Hartman en Minteh op Veerman.
Die overtreding van Hartman op Teze had hem geel moeten opleveren. Dat was echt link/lomp inkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:28:
[...]

Ja van de ESPN is echt schandalig inderdaad. Het enige wat je ziet is de 2 goals van psv rond het midden van de samenvatting.
Ik heb die van ESPN niet gezien maar het kan er mee te maken hebben dat de NOS de rechten heeft voor de samenvattingen en dat die van ESPN iig tot 20:00 beknopt [moeten] zijn.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
Nog even over die situatie met Hartman, tijdens de wedstrijd werd hier ook al aangehaald dat het vreemd was dat hij bij de rust werd gewisseld met een blanco wissel wegens een hoofdblessure.

Op voetbalprimeur lees ik nu dit:
'Ik baal dat ik niet verder kon spelen vandaag', begint Hartman aan zijn uitleg op zijn eigen Instagram. 'Ik voelde mij redelijk prima, maar ik had het gevoel alsof ik ineens in het veld stond in minuut 25. Ik kon me niets herinneren van wat er daarvoor gebeurde en daarom moest ik eraf. Het gaat goed met me, maar ik heb wel wat pijn aan mijn hoofd. Kop op en met zijn allen weer naar donderdag.'
Blijkbaar kon hij zich de botsing niet meer herinneren. Dan is dit toch helemaal raar van hem/Feyenoord medische staff? Dan is er of duidelijk sprake van een redelijk ernstige blessure, want je hebt niet zomaar geheugenverlies. Of dit is allemaal nep en ze faken een hoofdblessure om een 'gratis' wissel door te voeren. Misschien een sceptische en negatieve gedachte, maar anders weet ik echt niet wat ik er van moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Bao_mi1 op 03-12-2023 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:33

Superkiwi

Hoi doei

hotymoty schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:31:
[...]
Dat is ook niet moeilijk tegen de zwakkere teams
Kijkende vanaf het begin van het seizoen, welke ploegen zijn dan precies zwakker dan Ajax? Als er één ding bewezen is deze eerste seizoenshelft is het dat élke ploeg van dit Ajax kan winnen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:34:
Jammer dat het gat tussen plek 1 en 3 zo groot is. PSV alsnog gewoon terecht nummer 1 hoor.
Tussen 1 en 3?

Eigenlijk heb je 4 groepen momenteel:

De nummer 1
De nummer 2 tot en met 4
De nummer 5 tot en met 16
De nummer 17 en 18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xKEGHgp.png
Dikgedrukte zijn teams met een wedstrijd die nog uit moet gespeelt worden

Weet niet hoe het in voorgaande seizoenen is geweest maar nu zitten er wel grote gaten tussen een aantal posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:33
Een verschil van 20 punten tussen plaats 1 en plaats 5 lijkt mij ook vrij bizar veel. Plaats 5 is in principe gewoon subtop.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:41
Meh teleurstellend wat Feyenoord in de 2e helft op de mat legde. In de eerste helft op voorsprong moeten komen, maarja...... kansen afmaken is gewoon een enorm probleem geworden recentelijk.

Van harte met het kampioenschap PSV-ers. Samen weer de CL in dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 3 december 2023 @ 20:50:
Een verschil van 20 punten tussen plaats 1 en plaats 5 lijkt mij ook vrij bizar veel. Plaats 5 is in principe gewoon subtop.
Ploegen als Heerenveen en Utrecht laten het afweten. De middenmoot begint eigenlijk al bij plek vijf nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
LoneRanger schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:48:
[...]

Ik heb die van ESPN niet gezien maar het kan er mee te maken hebben dat de NOS de rechten heeft voor de samenvattingen en dat die van ESPN iig tot 20:00 beknopt [moeten] zijn.
Die van ESPN was iets van 6 minuten ik vond het ook al raar dat het enkel eenrichtingsverkeer leek en dat o.a. dat moment met Teze er niet in zat. Onder de samenvatting staan ook super veel opmerkingen dat het een waardeloze samenvatting is.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:24:
Meh teleurstellend wat Feyenoord in de 2e helft op de mat legde. In de eerste helft op voorsprong moeten komen, maarja...... kansen afmaken is gewoon een enorm probleem geworden recentelijk.

Van harte met het kampioenschap PSV-ers. Samen weer de CL in dan maar.
Ja joh. Ik ben voor het eerst een beetje teleurgesteld in Slot. Terecht of niet, maar hij had tactisch best wat moeten/kunnen doen.

En voor mensen die nog wat hopen. PSV moet zo’n beetje 4 keer verliezen, om niet kampioen te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:33
D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:48:
[...]

Ploegen als Heerenveen en Utrecht laten het afweten. De middenmoot begint eigenlijk al bij plek vijf nu.
De grap is, dat dit pas iets lijkt te zijn van de laatste seizoenen, een willekeurige greep:

Seizoen 2010/2011: Verschil nr 1 (PSV) en 5 (AZ): 5 punten
Seizoen 2013/2014: Verschil nr 1 (Vitesse!) en 5 (Heerenveen): 10 punten
Seizoen 2014/2015: Verschil nr 1 (PSV) en 5 (Feyenoord): 16 punten
Seizoen 2015/2016: Verschil nr 1 (Ajax) en 5 (Vitesse): 13 punten
Seizoen 2018/2019: Verschil nr 1 (PSV) en 5 (Vitesse): 22 punten
Seizoen 2022/2023: Verschil nr 1 (Feyenoord) en 5 (Ajax): 5 punten

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:54
Benieuwd naar NOS studio voetbal en natuurlijk de NOS voetbalpodcast morgen, waar er tussen de Ajax discussies vast nog 5 minuten te vinden zijn voor Feyenoord - PSV!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:21:
Benieuwd naar NOS studio voetbal en
Affelay praat wel een beetje als PSV-fanboy zeg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:43:
[...]

Dat is hij ook, net zoals iedereen daar aan tafel een fanboy is van een club. Maar hij is wel de overtreffende trap vandaag, dat klopt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

[...]

Zal ie morgen wel een draai om zijn oren krijgen van van Persie ;)

Maar tja, logisch toch. Hij is ook vaak positief geweest over Feyenoord vorig jaar. Maar ook zoals vd Vaart, alleen als je eigen ploeg kansloos is ben je positief over de concurrent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Is ook best wel uniek, normaliter is hij vrij kritisch of afwezig als het over PSV gaat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:21:
Benieuwd naar NOS studio voetbal en natuurlijk de NOS voetbalpodcast morgen, waar er tussen de Ajax discussies vast nog 5 minuten te vinden zijn voor Feyenoord - PSV!
Kom op, dit heb jij helemaal niet nodig ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:58:
[...]

Die van ESPN was iets van 6 minuten ik vond het ook al raar dat het enkel eenrichtingsverkeer leek en dat o.a. dat moment met Teze er niet in zat. Onder de samenvatting staan ook super veel opmerkingen dat het een waardeloze samenvatting is.
Die van de NOS ruim 16 minuten. Ik zou ook eerder zeggen dat die van de NOS een samenvatting is en die van ESPN hoogtepunten? Die van ESPN geeft idd een beetje scheef beeld de eerste 3 minuten, om je daar nou druk over te maken?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik maak me er niet druk om, maar er zitten gewoon zaken niet in die 'samenvatting' van ESPN die zeker invloed hadden op de wedstrijd. PSV die toch al niet ruim in de fatsoenlijke verdedigers zit en die na 10 minnuten al een belangrijke verdediger moet missen bijvoorbeeld.

En m.b.t. hoogtepunten, die enorme missers van eerst De Jong en meteen erna Vertesse zouden daar dan toch zeker in thuis horen?

Een samenvatting hoort een beeld te geven van hoe de wedstrijd was, dat doet deze niet. Iemand die je vandaag aanspreekt bij het koffiezetapparaat en enkel die samenvatting heeft gezien zal zeggen dat Feyenoord oppermachtig was en dat PSV daar enkel die 2 goals tegenover heeft gezet. In werkelijkheid ging het vrijwel gelijkop gedurende de wedstrijd.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32
Mooi hoe mensen zich kunnen 'opwinden' over het feit of een samenvatting representatief is of niet --> als je een echte bent dan heb je wedstrijd gewoon in z'n geheel live gekeken en weet je zelf toch hoe het zit?
Die koffiezetapparaat gespreken vs. mensen die altijd alleen maar samenvattingen kijken, alsjeblieft zeg.

Hier op kantoor ook, een PSV 'supporter' die dit seizoen nog geen wedstrijd volledig heeft gekeken maar ondertussen maar al te lekker gaat op de Teletekst stand, verschrikkelijk. |:(

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mooi hoe mensen zich kunnen opwinden over mensen die zich ergens over opwinden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Superkiwi schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:31:
Mooi hoe mensen zich kunnen opwinden over mensen die zich ergens over opwinden :+
En daar wind ik mij dan weer over op! :(

Op zich niet raar, want volgens mijn vrouw raak ik veel te snel opgewonden... :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:10
Superkiwi schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:31:
Ik zou me daar niet zo over opwinden.

Mijn ervaring met wedstrijden is wel dat de beleving als je betrokken bent en live kijkt (of iig de eindstand niet kent) heel anders is dan een samenvatting achteraf. Ook stadion of TV maakt nogal verschil. Het kan in het stadion heel spannend zijn met een intense sfeer en dat je dan van kameraden hoort dat het saai was. Ik wil als ik in het stadion ben geweest nog wel eens de samenvatting terugkijken en soms lijkt het dan een heel andere wedstrijd.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Han schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:39:
want volgens mijn vrouw raak ik veel te snel opgewonden... :|[/sub]
Open deur... te makkelijk... :> :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb niet alle wedstrijden van PSV gezien, maar volgens mij was een van de moeilijkste helften die PSV gespeeld heeft de eerste helft tegen Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Iedereen die Martha in Jong Ajax heeft zien voetballen weet dat verdedigen nou niet echt zijn beste eigenschap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:23:
PSV wordt terecht kampioen. Volgend jaar wordt weer interessant.
Ach ja, de kans is natuurlijk groot maar als er een trainer is die ook wel eens een wat mindere tweede seizoenshelft speelt dan is het Bosz wel. Ik gun Bosz een hoofdprijs maar PSV niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
T-MOB schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:46:
[...]
Mijn ervaring met wedstrijden is wel dat de beleving als je betrokken bent en live kijkt (of iig de eindstand niet kent) heel anders is dan een samenvatting achteraf. Ook stadion of TV maakt nogal verschil. Het kan in het stadion heel spannend zijn met een intense sfeer en dat je dan van kameraden hoort dat het saai was. Ik wil als ik in het stadion ben geweest nog wel eens de samenvatting terugkijken en soms lijkt het dan een heel andere wedstrijd.
Dit maar dan ook met de beoordeling van individuele spelers. Het gebeurt vaak dat een speler zich kapot werkt maar dat net niet op TV te zien is en de beoordeeling tussen mensen die hem in het stadion hebben zien spelen vs de TV kijkers echt totaal anders is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:49
[...]

Ben meestal niet zijn allergrootste fan, maar het is momenteel wel heel lastig om iets negatiefs over PSV te zeggen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 14:40
bregweb schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:40:
[...]

Ben meestal niet zijn allergrootste fan, maar het is momenteel wel heel lastig om iets negatiefs over PSV te zeggen.
Nou, ik vind de eerste twee linies van PSV niet breed bezet. Achter Benitez staat bv. een veeeel mindere keeper. Achter Boscagli een veel mindere verdediger en ga zo maar door. Schouten doet het heel goed op dit moment en die kan PSV eigenlijk ook niet missen. Bij 1 of 2 blessures achterin heeft PSV een probleem tegen teams die hoog druk zetten.
Wat dan wel weer een voordeel is, achterin zijn nauwelijks internationals dus geen risico tijdens interlandbreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28

Sagat

Is pappa x2!

Trishul schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:07:
[...]

Nou, ik vind de eerste twee linies van PSV niet breed bezet. Achter Benitez staat bv. een veeeel mindere keeper. Achter Boscagli een veel mindere verdediger en ga zo maar door. Schouten doet het heel goed op dit moment en die kan PSV eigenlijk ook niet missen. Bij 1 of 2 blessures achterin heeft PSV een probleem tegen teams die hoog druk zetten.
Wat dan wel weer een voordeel is, achterin zijn nauwelijks internationals dus geen risico tijdens interlandbreaks.
Goed, vergelijk de linies eens.

Keepers
Vind Bijlo wel beter dan Benitez, 2e keeper van psv ken ik niet eens, is dat nog Drommel? En voordeel van 'onze' 2e keeper is dan wel weer veel meer vlieguren maakt...hoop niet dat ze een keer samen geblesseerd zijn en Lamprou weer lobjes mag gaan incasseren :o

Verdediging
Denk dat dit inderdaad zwakste linie is van PSV, en dat Feyenoord op papier wat sterker is. Echter Geertruida maakt wel beslissende fout zondag. Trauner natuurlijk ook risico door het niet aankunnen van 2 wedstrijden per week.

Middenveld:
Beiden goed, maar denk dat ik het zowel in totale kwaliteit als in de breedte aan PSV geef.

Voorhoede:
Dit is waar psv deze vergelijk m.i. volkomen wint. Santi is goed. Maar misschien net iets te veel de hemel in geprezen? Zowel dinsdag als zondag meer moeten scoren.
Ueda heeft mij totaal nog niet overtuigd. Vleugelspelers van Feyenoord zijn heel erg hit or mis met zowel Paxaio, Minteh en Jahanbaksh en die laatste nog relatief vaak geblesseerd ook.

Lang, chucky, de jong. Pepi vind ik minder dan de eerste genoemden MAAR veel beter dan Ueda. Vertessen goed, duidelijk dat hij veel speelt omdat Lang en Chucky er niet zijn, maar zelfs hij nuttig en woensdag ondanks een draak van de wedstrijd wel aanspraak op mvdw door 2 bepalende acties!

En dan coaches, geen idee of het inderdaad (door het vertrek van) Pusic is maar ook ik vind Slot minder bepalend, en ja ook daar momenteel toch het voordeel voor PSV.

Goed seizoen duurt nog lang, bal is rond etc etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Sagat schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:24:
[...]

Goed, vergelijk de linies eens.

Keepers
Vind Bijlo wel beter dan Benitez, 2e keeper van psv ken ik niet eens, is dat nog Drommel? En voordeel van 'onze' 2e keeper is dan wel weer veel meer vlieguren maakt...hoop niet dat ze een keer samen geblesseerd zijn en Lamprou weer lobjes mag gaan incasseren :o

Verdediging
Denk dat dit inderdaad zwakste linie is van PSV, en dat Feyenoord op papier wat sterker is. Echter Geertruida maakt wel beslissende fout zondag. Trauner natuurlijk ook risico door het niet aankunnen van 2 wedstrijden per week.

Middenveld:
Beiden goed, maar denk dat ik het zowel in totale kwaliteit als in de breedte aan PSV geef.

Voorhoede:
Dit is waar psv deze vergelijk m.i. volkomen wint. Santi is goed. Maar misschien net iets te veel de hemel in geprezen? Zowel dinsdag als zondag meer moeten scoren.
Ueda heeft mij totaal nog niet overtuigd. Vleugelspelers van Feyenoord zijn heel erg hit or mis met zowel Paxaio, Minteh en Jahanbaksh en die laatste nog relatief vaak geblesseerd ook.

Lang, chucky, de jong. Pepi vind ik minder dan de eerste genoemden MAAR veel beter dan Ueda. Vertessen goed, duidelijk dat hij veel speelt omdat Lang en Chucky er niet zijn, maar zelfs hij nuttig en woensdag ondanks een draak van de wedstrijd wel aanspraak op mvdw door 2 bepalende acties!

En dan coaches, geen idee of het inderdaad (door het vertrek van) Pusic is maar ook ik vind Slot minder bepalend, en ja ook daar momenteel toch het voordeel voor PSV.

Goed seizoen duurt nog lang, bal is rond etc etc.
We zijn het met elkaar eens. Ik denk ook dat Bosz net wat meer ervaring heeft in tactisch opzicht en het combineren van competitie voetbal met Europees voetbal.
Het power middenveld van Feyenoord afgelopen seizoen met Kökcu en Szymanski is er ook niet meer en op dit moment is het PSV middenveld sterker met de combinatie Veerman en Schouten.

Achilleshiel van PSV blijft inderdaad de eerste twee linies. Benitez en/of Boscagli weg en het wordt voor een tegenstander ineens een stukje makkelijker. Ze zouden er goed aan doen om een goede CV te halen in de winterstop. Het geld moet er zijn, want ze hebben nu al ruim €50 miljoen bij elkaar gespeeld in de CL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
bregweb schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:40:
[...]

PSV doet het fantastisch maar Affelay deed alsof PSV Feyenoord alle hoeken van het veld liet zien en dat was niet zo. Tot het doelpunt was het close, daarna gooide Feyenoord achterin alles even open om na de wissel met Milambo toch nog dichtbij te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:28

Sagat

Is pappa x2!

D-e-n schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:05:
[...]

PSV doet het fantastisch maar Affelay deed alsof PSV Feyenoord alle hoeken van het veld liet zien en dat was niet zo. Tot het doelpunt was het close, daarna gooide Feyenoord achterin alles even open om na de wissel met Milambo toch nog dichtbij te komen
Het geluk van de kampioen, of de klassieker
'Geluk is logisch'

En natuurlijk niet onbelangrijk moeten winnen vs mogen verliezen. Als de teams dan dicht bij elkaar zitten qua kracht zijn dat net de details.

Maar maakt niet uit, credit where credit is due, PSV goed elftal, denk idd ook simpelweg sterkste elftal van nederland momenteel en de 'test week' perfect doorgekomen, dat is gewoon petje af.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Ik ben vooral benieuwd of PSV zich nu thuis tegen Heerenveen kan opladen. Of het 'gewoon' weer een 4-0 wordt, of dat ze het zichzelf onnodig moeilijk gaan maken.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Opstelling van RKC vanavond: 2-2-6? :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
KillaZ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:28:
Opstelling van RKC vanavond: 2-2-6? :+
Zo, die was ik helemaal vergeten. Hoeveel was het nog? 5 minuten ofzo of kwartiertje? Wat een onzin allemaal. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
chim0 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:33:
[...]

Zo, die was ik helemaal vergeten. Hoeveel was het nog? 5 minuten ofzo of kwartiertje? Wat een onzin allemaal. :')
Waarom?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chim0
Voor een half uur snap ik het wel, maar die paar minuten? Dat moet echt wel anders, vind ik. Gewoon minimaal vanaf een half uur. Speel het uit of fluit af en hou het erbij want wat ga je voor 5 minuten nog zo moeilijk doen? Is allemaal gedoe. Andere datum en tijd plannen, weer daar naartoe. Allemaal onnodige tijd en geldverspilling. En voor de kijker al helemaal niet want wat ga je in 5 minuten klaarmaken? Helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
chim0 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:55:
[...]

Voor een half uur snap ik het wel, maar die paar minuten? Dat moet echt wel anders, vind ik. Gewoon minimaal vanaf een half uur. Speel het uit of fluit af en hou het erbij want wat ga je voor 5 minuten nog zo moeilijk doen? Is allemaal gedoe. Andere datum en tijd plannen, weer daar naartoe. Allemaal onnodige tijd en geldverspilling. En voor de kijker al helemaal niet want wat ga je in 5 minuten klaarmaken? Helemaal niks.
Ik snap je punt, maar om alle mogelijke schijn van "competitievervalsing" tegen te gaan aan het einde van het seizoen, is uitspelen natuurlijk het beste. Anders krijg je "wat als RKC nou de 3-3 had gemaakt"

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
KillaZ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:06:
[...]

Ik snap je punt, maar om alle mogelijke schijn van "competitievervalsing" tegen te gaan aan het einde van het seizoen, is uitspelen natuurlijk het beste. Anders krijg je "wat als RKC nou de 3-3 had gemaakt"
Klopt, nu kan het niet meer in dit geval want het is al besloten. Bij de amateurs wordt bij staking volgens mij de huidige stand opgeschreven en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
chim0 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:09:
[...]

Klopt, nu kan het niet meer in dit geval want het is al besloten. Bij de amateurs wordt bij staking volgens mij de huidige stand opgeschreven en klaar.
Nee hoor, 3e klasse wordt op een later punt uitgespeeld.

K to the KillaZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
KillaZ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:29:
[...]

Nee hoor, 3e klasse wordt op een later punt uitgespeeld.
Oké, dan is dat alleen bij lagere teams. Anyway, je snapt mijn punt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32
KillaZ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:06:
[...]

Ben het zeker met je eens, maar ook bij het uitspelen vanaf de 84é minuut (zoals nu het geval is) is d'r toch wel sprake van 'competitievervalsing' --> je krijgt namelijk nooit meer de vermoeidheid etc. terug.
Nu kan RKC met frisse benen voor 10 minuten een 1-1-8 kamikaze opstelling gaan spelen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

AntraXxX schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:45:
[...]
Nu kan RKC met frisse benen voor 10 minuten een 1-1-8 kamikaze opstelling gaan spelen.
En Ajax met een 9-1 opstelling ;)
Beide teams moeten vol aan de bak, het kan nog een leuk restant worden. Er zal ook nog wel de nodige blessuretijd bij worden geteld, al weet ik zo niet meer hoe lang het spel heeft stilgelegen na het ongeluk van de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@AntraXxX Daar heb je een punt! Niet aan gedacht.

Aan de andere kant en dan ga ik misschien mijn morele boekje te buiten, maar ondanks dat de blessure van de keeper van RKC verschrikkelijk was en ik heel goed kan begrijpen dat je zo'n wedstrijd staakt gezien de heftigheid en alle emoties van de betrokkenen. Het blijft uiteindelijk wel betaald voetbal en er staat behoorlijk wat op het spel, dus je had de keeper ook kunnen wisselen en de wedstrijd uitspelen gezien de belangen. Immers het was niet heel lang meer. Technisch gezien dan! Of ga ik nu te ver? Maar nogmaals, ik begrijp heel goed dat je ook als speler niet meer verder wanneer zoiets gebeurt, maar technisch gezien had het gekund toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
T-MOB schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:46:
Sowieso kan je het veel beter beoordelen als je in het stadion zit. Dan zie je ook wat spelers doen als de bal aan de andere kant is en hoe het team zich organiseert en positioneert als geheel. Dat is op TV al anders, laat staan in een samenvatting.
En dan zie je bijvoorbeeld ook dat Bergwijn koning is van het schijnverdedigen. In principe helemaal niets uitvoeren tot 'ie weer lekker kan aanvallen maar op de camera lijkt het tegenwoordig wel alsof hij mee verdedigt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:17:
En Ajax met een 9-1 opstelling ;)
Beide teams moeten vol aan de bak, het kan nog een leuk restant worden. Er zal ook nog wel de nodige blessuretijd bij worden geteld, al weet ik zo niet meer hoe lang het spel heeft stilgelegen na het ongeluk van de keeper.
Ik verwacht helemaal geen leuk restant. Ik verwacht een grote dosis ergernis en frustratie, met een beetje pech zelfs voor beide partijen, en een Kramer die zich weer eens laat zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
Gonadan schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:41:
[...]

Ik verwacht helemaal geen leuk restant. Ik verwacht een grote dosis ergernis en frustratie, met een beetje pech zelfs voor beide partijen, en een Kramer die zich weer eens laat zien.
Dit inderdaad, alle ballen op Brobbey bij de cornervlag. Succes er mee RKC!

Al worden de counters, indien ze hem vinden, met een Forbs wel interessant, we gaan het zien.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

KillaZ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:03:
Dit inderdaad, alle ballen op Brobbey bij de cornervlag. Succes er mee RKC!

Al worden de counters, indien ze hem vinden, met een Forbs wel interessant, we gaan het zien.
Toch moeten ze ook weer niet voor de pot gaan hangen maar wel die vierde proberen te maken. Ajax is nooit goed geweest in een handbalverdediging en dit jaar überhaupt niet in verdedigen, dus ga dan maar gewoon zorgen dat je de bal zelf hebt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:26:
@AntraXxX Daar heb je een punt! Niet aan gedacht.

Aan de andere kant en dan ga ik misschien mijn morele boekje te buiten, maar ondanks dat de blessure van de keeper van RKC verschrikkelijk was en ik heel goed kan begrijpen dat je zo'n wedstrijd staakt gezien de heftigheid en alle emoties van de betrokkenen. Het blijft uiteindelijk wel betaald voetbal en er staat behoorlijk wat op het spel, dus je had de keeper ook kunnen wisselen en de wedstrijd uitspelen gezien de belangen. Immers het was niet heel lang meer. Technisch gezien dan! Of ga ik nu te ver? Maar nogmaals, ik begrijp heel goed dat je ook als speler niet meer verder wanneer zoiets gebeurt, maar technisch gezien had het gekund toch?
Nee, je gaat zeker niet te ver met die opmerking. Men moet eens leren dat je zaken kunt bespreken zonder dat er meteen in de emotie gereageerd en geoordeeld wordt. Het is van de zotte dat je jezelf tegenwoordig vantevoren moet indekken om eventueel te voorkomen dat je net iemand op een verkeerd moment treft en op de teentjes getrapt is.

Dus ja, uitpelen was een optie. Een reële optie denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctowl17
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-09 09:05
Gonadan schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:18:
[...]

Toch moeten ze ook weer niet voor de pot gaan hangen maar wel die vierde proberen te maken. Ajax is nooit goed geweest in een handbalverdediging en dit jaar überhaupt niet in verdedigen, dus ga dan maar gewoon zorgen dat je de bal zelf hebt.
Eens! En het is nou ook niet zo dat Ajax bijzonder goeie koppers in het elftal heeft.... Dus met z'n allen in de zestien gaan hangen, zou ik ze zeker afraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Noctowl17 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:27:
Eens! En het is nou ook niet zo dat Ajax bijzonder goeie koppers in het elftal heeft.... Dus met z'n allen in de zestien gaan hangen, zou ik ze zeker afraden.
Buiten de zestien houden sowieso. Anders versiert die van dat broodje kroket wel een strafschop of knikt hem er direct in, moeten we niet hebben.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:41
RKC mag 2 spelers omruilen i.v.m. blessures van spelers die er de vorige wedstrijd wel in stonden.
RKC heeft geen wisselspelers meer, die hadden ze al verbruikt.

AJAX mag 3 spelers omruilen i.v.m. blessures van spelers die er de vorige wedstrijd wel in stonden.
AJAX heeft nog 4 wisselspelers over.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 06-12-2023 14:43 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:21
Tristan Wins schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:23:
[...]

Nee, je gaat zeker niet te ver met die opmerking. Men moet eens leren dat je zaken kunt bespreken zonder dat er meteen in de emotie gereageerd en geoordeeld wordt. Het is van de zotte dat je jezelf tegenwoordig vantevoren moet indekken om eventueel te voorkomen dat je net iemand op een verkeerd moment treft en op de teentjes getrapt is.

Dus ja, uitpelen was een optie. Een reële optie denk ik niet.
Mee eens, het lijkt mij helemaal prima dit soort vragen te stellen, moeten we zeker blijven doen. Ik snap in dit geval de keuze volledig voor het niet uitvoetballen. In dit geval was het echt een ernstige blessure, het zag er ook gewoon heel naar uit, dat doet iets met de mensen die er dichtbij staan (in dit geval die er letterlijk dichtbij staan). Met die emotie erbij is het risico dat het mis gaat/ uit de hand loopt een stuk groter, vooral omdat dergelijke emotie (en wellicht ook adrenaline door wat er gebeurde) gewoon vreemde dingen met een mens doet.
Wat denk ik het meest belangrijk is, is dat er echt wel een afweging is gemaakt en er niet direct gezegd is 'we stoppen ermee'. Hier is wel iets tijd aan vooraf/ overheen gegaan.

Het is i.m.o. altijd prima als iemand een andere mening (of gedachtensprong) heeft dan die ikzelf heb, zolang we er op een normale toon met elkaar over kunnen praten dan wel discussiëren is er niets aan de hand.

Fyi: ik heb zelf ook wel zoiets meegemaakt op het voetbalveld (iemand die in elkaar zakte, gelukkig liep dat ook goed af), maar ook al ben je prof (dat was in mijn geval echt niet zo hoor), het is gewoon lastig om de gedachten daarna weer bij de sport te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Sowieso nogal een verschil of het door een flinke blessure komt (zoals nu bij RKC en NEC is) of door een stel kleuters wat zich niet kan gedragen (zoals oa Ajax - Feyenoord (en nee, die kleuters bij Ajax waren niet de enige, bijna iedere club heeft ze er tussen zitten, maar het is een voorbeeld)).

Bij Ajax - Feyenoord had je ook kunnen zeggen, veeg het stadion leeg en ga alsnog verder. Dan heb je iets meer de vermoeidheid die meespeelt, en dat de uitspelende ploeg niet de reis nog eens extra moet maken (zoals Sparta vorig jaar naar Vitesse).

Maar goed, huidige regels zijn ook wel fijn, het is namelijk duidelijk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:21
ElPaco schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:27:
Sowieso nogal een verschil of het door een flinke blessure komt (zoals nu bij RKC en NEC is) of door een stel kleuters wat zich niet kan gedragen (zoals oa Ajax - Feyenoord (en nee, die kleuters bij Ajax waren niet de enige, bijna iedere club heeft ze er tussen zitten, maar het is een voorbeeld)).

Bij Ajax - Feyenoord had je ook kunnen zeggen, veeg het stadion leeg en ga alsnog verder. Dan heb je iets meer de vermoeidheid die meespeelt, en dat de uitspelende ploeg niet de reis nog eens extra moet maken (zoals Sparta vorig jaar naar Vitesse).

Maar goed, huidige regels zijn ook wel fijn, het is namelijk duidelijk.
Ik zou inderdaad het logisch vinden in het geval van RKC en/ of NEC te zeggen, dat die omstandigheden in principe pleiten voor later uitspelen en dat in geval van Ajax (voorbeeld) of Groningen (ander voorbeeld) waar de supporters, ongeacht welke supporters het verpesten, de afspraak te maken het stadion leeg te vegen en dan zonder plubliek uit te spelen.
Dit kan je uitbreiden met hele (eenduidige) regels, over bij hoe lang te spelen je leegveegt en uitspeeld, of juist dan de hele wedstrid opnieuw laat spelen op een ander moment, enzovoorts. Geeft duidelijkheid, maar kan daardoor ook heel erg bijdragen aan het elkaar aanspreken op gedrag door supporters, die geen zin hebben eruit geveegd te worden en een wedstrijd willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 20:00

gws24

Thinking is hard!

Leeg vegen van een vak of zelfs een heel stadion (zeker een vak waar de harde kern staat) klinkt als een goede oplossing maar is eigenlijk geen optie. Ten eerste, wie gaat dat doen? De stewards in ieder geval niet en ik zie de politie (me) zich hier niet voor lenen omdat het waarschijnlijk escaleert. Verder gaat het veel te lang duren en daarna heb je een grote groep ontevreden mensen buiten het stadion, zijn de politie en burgemeester ook niet blij mee.

[ Voor 35% gewijzigd door gws24 op 06-12-2023 16:43 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:47

Quad

Doof

Dat er nog mensen naar het stadion zijn gegaan..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je er in de buurt woont, waarom niet?
Respect voor die 250 NEC fans _/-\o_

Was toch wel een leuk, kort potje zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is het al begonnen?!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Het waren 5 mooie minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Deze wedstrijden staan weer normaal in de stand. Nog een wedstrijdje straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wie krijgt er eerder een kaart, Berghuis of Kramer? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:14:
Wie krijgt er eerder een kaart, Berghuis of Kramer? :P
Ik denk dat Berghuis toch wat populairder is dan Kramer en daarom eerder een kaart zal krijgen om een felbegeerde handtekening op te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hup Ajax!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
1000 euro voor 5 minuten fluiten, niet slecht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:00:
1000 euro voor 5 minuten fluiten, niet slecht!
Lijkt me wel een beetje vreemd, fluiten richting je TV.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:00:
[...]

Lijkt me wel een beetje vreemd, fluiten richting je TV.
Als het maar betaald!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Dat mag ook gewoon een kaart zijn voor het wegtrappen van de bal :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ook een redelijk lompe overtreding van RKC :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Lelijke overtreding ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Berghuis vindt het een rode kaart?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Mazzel.met geel. Noppen vooruit van achter..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
cheiron schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:03:
Mazzel.met geel. Noppen vooruit van achter..
Zijkant i.p.v. achter maar je zou hem kunnen geven ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was ook wel stevig, maar VAR vond 't niet heftig genoeg denk ik dan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 13:23
Je moet het wel heel bont maken wil je rood krijgen in de eerste minuten van een wedstrijd...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Als hij gewoon was uitgespeeld had het al 3-3 gestaan wss. Nu blijft de stand wss hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoe komt er nog een minuut extra blessuretijd bij? Wat een clowns.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
"Schijtbakken-voetbal" van Ajax

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een anti voetbal zeg. Kom op Ajax, je kunt veel beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
ilhanko schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:08:
Hoe komt er nog een minuut extra blessuretijd bij? Wat een clowns.
Vanwege al dat tijd rekken, is het enige wat Ajax vandaag heeft gedaan :+

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Tja als je niet hoeft?
Als je positiespel gaat spelen maak je het RKC juist makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dutchgio schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:09:
[...]

Tja als je niet hoeft?
Als je positiespel gaat spelen maak je het RKC juist makkelijk.
RKC ziet er nou niet uit also ze iets kunnen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
carpebios schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:10:
[...]

RKC ziet er nou niet uit also ze iets kunnen :o
De vorige keer was het anders vrij spannend hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dutchgio schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:10:
[...]

De vorige keer was het anders vrij spannend hoor ;)
Toen wel ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mag ik zeggen dat ik blij ben met de 6e plaats waar we nu staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:53

Agent47

I always close my contracts.

Kan iemand mij vertellen waarom er “ maar “ 4 minuten bij kwamen? Die keeper was veel langer op de grond toen toch?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:12:
Ja "tegen allemaal kleintjes". :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:12:
Ik hoop dat jullie snel hoger komen, want we hebben jullie nodig om beter te worden. Maar dan wel zonder dit anti voetbal zeg. Ajax mag weer gaan voetballen. Hopelijk is het snel weer zoals het was. 3/4 teams die strijden om de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Agent47 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:12:
Kan iemand mij vertellen waarom er “ maar “ 4 minuten bij kwamen? Die keeper was veel langer op de grond toen toch?
Het was snel gestaakt volgens mij.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ElPaco schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:09:
[...]

Vanwege al dat tijd rekken, is het enige wat Ajax vandaag heeft gedaan :+
Dat willen we toch graag zien om een overwinning over de streep te trekken? Of alleen in Europa? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:12:
[...]

Ja "tegen allemaal kleintjes". :P
We moeten nog écht getest worden natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:14:
[...]

We moeten nog écht getest worden natuurlijk :P
Inderdaad.
Champions League plekken komen al snel dichterbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Quad schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:15:
[...]

Inderdaad.
Champions League plekken komen al snel dichterbij.
Gat met Feyenoord nog maar 11 punten, 8 eigenlijk want in de Kuip winnen “we” “altijd” :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leuk dat ze samen het interview doen d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Trishul
Fijn om te zien dat Kramer niet heeft kunnen scoren vandaag. Onsympathieke lange kroket.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Trishul schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:36:
Fijn om te zien dat Kramer niet heeft kunnen scoren vandaag. Onsympathieke lange kroket.
Ik zag 'm van van de week nog bij Veronica Offside en ik kan niet anders dan het met je eens zijn.

Pagina: 1 ... 179 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024