toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er zijn dit seizoen nog maar 3 clubs niet getest: zij die nog tegen PSV moetendglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:56:
[...]
(...) dat PSV na 10 matches niet is getest en dit niks zegt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
AZ komt er ook nog aan!Superkiwi schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:59:
[...]
Er zijn dit seizoen nog maar 3 clubs niet getest: zij die nog tegen PSV moeten
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh, dat zeker. Maar lekker voetballend vind ik het ook vaak niet, daar reageerde ik vooral op. Ze scoren vooral gemakkelijk en zeker gemakkelijker dan Feyenoord de laatste weken.ph4ge schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:56:
[...]
Prima toch? Feyenoord creëerde wel wat kansjes, maar in principe staat PSV als een huis. Die paar momenten komen wel, en die maken ze dodelijk af.
Ze hebben veel kwaliteit en het zit goed in elkaar.
Is wel weer (slot noemde het de afgelopen weken al, zeker na Excelsior) zo dat de tegenstander vaak een kans nodig heeft en gelijk scoort.
Geertruida de eerste helft op de voet van Benitez, de rebound van Timber na het schot van Gimenez. Dat waren zeker wel 'kansjes'. Maar gewoon niet scherp en beslissend genoeg, dan krijg je dit.
Ok, op basis waarvan?
Spelers zijn niet in vorm (Geertruida, Gimenez mist scherpte, enz), Hartman valt geblesseerd uit. Geen CL overwintering en verliezen in de Kuip van PSV dat straks iets van 10 punten voor staat in één week de tijd.
AZ prikt misschien een beetje maar die gaan echt geen pijn doen hoor
should I stay or should I gooooooosNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:00:
Ramalho stond weer te twijfelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Hoezo is dat vergezocht?D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:54:
@Verwijderd
Ik vind het allemaal vergezocht. De openingswedstrijd tegen PSV was ook niet best tenslotte. In een seizoen heb je altijd ups en downs. Er spelen meer factoren mee. Zo wordt er ook wel heel slecht afgerond de laatste maanden en ik vind bijvoorbeeld Ivanusek lang niet zo goed als voor zijn blessure.
Onder Pusic ging het met de week beter en beter met als hoogtepunt de wedstrijd thuis tegen Lazio en uit tegen Madrid.
Na zijn vertrek zie je gewoon dat het met de week slechter en slechter loopt.
Het schijnt dat Pusic erg goed was in het analyseren van tegenstanders en hierop plannen maken.
En dat is nu juist hetgene wat er mist de laatste weken in het veld... een plan.
Ups & downs heb je, ja.
Maar bij Feyenoord is het allemaal op dat moment gebeurd.
Dat is niet erg, Rijkaard had ook Ten Cate nodig om goed te kunnen functioneren.
Weten wat je wel en niet kan en de juiste mensen om je heen verzamelen is ook een kwaliteit.
Maar Slot zijn eigen funcioneren, dat heeft de afgelopen weken toch wel een aardige knauw gekregen en ik zie een club zoals Tottemham echt nu niet meer aankloppen bij hem.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Uren lang op het trainingsveld staan en niet 1 bal normaal voor het doel kunnen slingeren.ph4ge schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:01:
Die corners van Feyenoord, om te huilen.
Toch om te janken.
Hmmmmdglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:01:
Die valt nog bijna erin krijg je het nog lastig
PSN: Finally_Chris
Deze had de keeper wel mogen tegenhouden hoor.
Waarschijnlijk in de 96e min van de 4 min blessuretijd.CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:02:
Pffff eindelijk. Kom op nog 1 erbij graag!
Zero.
Ook lekker opportuun dit, het scoren gaat lastiger, voetballend gezien gaat het meestal echt nog wel goed. Geertruida is zeker iets in vorm, dat komt wel weer. Maar om nu alles op Pusic te gooien, en zo ongeveer te doen alsof slot er niets van kan, dat lijkt me niet.Verwijderd schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:00:
[...]
Hoezo is dat vergezocht?
Onder Pusic ging het met de week beter en beter met als hoogtepunt de wedstrijd thuis tegen Lazio en uit tegen Madrid.
Na zijn vertrek zie je gewoon dat het met de week slechter en slechter loopt.
Het schijnt dat Pusic erg goed was in het analyseren van tegenstanders en hierop plannen maken.
En dat is nu juist hetgene wat er mist de laatste weken in het veld... een plan.
Ups & downs heb je, ja.
Maar bij Feyenoord is het allemaal op dat moment gebeurd.
Dat is niet erg, Rijkaard had ook Ten Cate nodig om goed te kunnen functioneren.
Weten wat je wel en niet kan en de juiste mensen om je heen verzamelen is ook een kwaliteit.
Maar Slot zijn eigen funcioneren, dat heeft de afgelopen weken toch wel een aardige knauw gekregen en ik zie een club zoals Tottemham echt nu niet meer aankloppen bij hem.
Een coach heeft vooral een goed verlengstuk nodig richting het team, een goede rechterhand. Dat is nu even weg, maar er komt weer iemand voor terug straks.
Graag!Megupe schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:02:
Affluiten maar. Met voetbalpoules is dit prima
Als je een hand er zo tegenaan weet te krijgen moet je hem eruit kunnen houden.donleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:02:
100% keepersfout.
Maak daar maar 1000% vandonleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:02:
100% keepersfout.
Corner 9 ook weer kut.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 03-12-2023 14:04 ]
Dat zijn dus allemaal zaken waar je als trainer aan kan werken. En zeker iemand als Slot kan dat.Trishul schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:00:
[...]
Ok, op basis waarvan?
Spelers zijn niet in vorm (Geertruida, Gimenez mist scherpte, enz), Hartman valt geblesseerd uit. Geen CL overwintering en verliezen in de Kuip van PSV dat straks iets van 10 punten voor staat in één week de tijd.
[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 03-12-2023 14:07 ]
Hulplijn van de varcarpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:07:
Er staat gewoon en paal in het beeld! Wat is dit.
Zero.
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 03-12-2023 14:09 ]
Zero.
Heeft gewoon de bal, nooit een strafschop.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:09:
Had zo een pingel kunnen zijn.. scheelde niks
Bril kapot?Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:09:
Had zo een pingel kunnen zijn.. scheelde niks
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Kon het slecht zien
Toch wel? Ik zag het niet (goed).
Vind je? Feyenoord met afstand het sterkst hoor.PWM schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:11:
Nou, het waren een mooie 2 minuten na de 2-1, maar het is weer compleet weggezakt.
Dan had elke tackle ook een rode kaart kunnen zijnPelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:10:
[...]
[...]
"Had kunnen zijn, scheelde niks"... of te wel bijna..
Tot de 16 ja. Maar daarna gebeurt er toch weinig.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:11:
[...]
Vind je? Feyenoord met afstand het sterkst hoor.
Eens. Geen goede kans gehad meer.PWM schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:12:
[...]
Tot de 16 ja. Maar daarna gebeurt er toch weinig.
2021 gelijkmaker in de 96e mincarpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:12:
6 minuten, goededag. Billenknijpen.
2022 gelijkmaker in de 96e min
2023 .......
Zero.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Heel vervelend! Moeten ze veel eerder op handelen.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:14:
Dat tijdrekken allejezus hè
Zo irritant en dit mocht 4x!Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:13:
hehe eindelijk eens geel voor wegtikken van de bal. Raar dat je dat nu pas doet.
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 03-12-2023 14:15 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Slaande beweging van Gimenez naar ramalho. Geel.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:14:
Watskebeurt?
Zero.
[ Voor 50% gewijzigd door ph4ge op 03-12-2023 14:15 ]
Even juichen voor Feyenoord nog?Maarten_E schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:13:
*gooit voodoo in de strijd om mijn voorspelling correct te laten zijn*
De nazaat van Cruijff is onder ons.ph4ge schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:14:
Als de hele 96e minuut niet gevoetbald wordt kan je ook niet scoren
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben wel verwekt in het jaar dat ie in Rotterdam zat.
Zeker, Makkelie een aantal minuten terug nog even zeggen dat de bal wegtikken niet mag, dat moet je bestraffen, niet waarschuwing voor geven.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:14:
[...]
Heel vervelend! Moeten ze veel eerder op handelen.
Gisteren nog over gehad dat het zo bijzonder is dat er afspraken worden gemaakt, zoals naar de scheids gaan geel geven en spelbederf geel geven (bijvoorbeeld bal wegtikken), dat gebeurt dan ongeveer een halve wedstrijd en dan laten ze het weer los.
Als je niet handhaaft gaat er nooit wat wijzigen, Maargoed.
Echt, als je dit goed voorspeld krijgt..carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:17:
96ste minuut, daar komt de 2-2!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024