Zero.
Bizar he.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:37:
Makkelie, je mag best eens voor psv fluiten. Dat is niet verboden of zo.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is toch PSV? Waarom kijk je zo naar de scheids?Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:37:
Makkelie, je mag best eens voor psv fluiten. Dat is niet verboden of zo.
TouchéVos schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:39:
[...]
Dit is toch PSV? Waarom kijk je zo naar de scheids?
Zero.
Kun jij niet ergens anders gaan trollen? In mijn herinnering was dit soort herhaaldelijke reacties ook not done maar de modjes hebben een dagje vrij vrees ik
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Grapje op zijn tijd moet kunnen, niet zo serieus.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:39:
[...]
Kun jij niet ergens anders gaan trollen? In mijn herinnering was dit soort herhaaldelijke reacties ook not done maar de modjes hebben een dagje vrij vrees ik
Zero.
Daar doelde ik net op met zuigen ala nr 9D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:39:
[...]
Na tig keer is het geen grapje meerPelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:41:
[...]
Grapje op zijn tijd moet kunnen, niet zo serieus.
Letterlijk de eerste keer... haha
Of bedoel je dat makkelie te bang is om een beslissing te nemen in het nadeel van Feyenoord? Want dat is geen grapje dat is realiteit.
Zero.
Dit is gewoon een terechte gele kaart. Mist de bal en haalt de aanval eruit.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:44:
En dan is dit geel?? Hahaha
@Pelox is hier nu al vanaf het begin van de wedstrijd bezig met het verdacht maken van de scheidsrechter. Elke beslissing die hem vervolgens niet bevalt wordt vervolgens daar aan opgehangen. Volgens mij is er al lang geleden afgesproken dat we dat hier niet tolereren.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:42:
Running gag
Met wat geluk.
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 03-12-2023 13:46 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doe maar nietPelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:46:
Hoppa!!!! Terechte voorsprong.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 04-12-2023 09:58 ]
De scheidsrechter wil laten voetballen waar mogelijk en fluit i.m.o. niet voor of tegen Psv. Vond Psv bij vlagen wel leuk veldspel spelen tot nog toe, maar hebben nog geen kans gecreëerd.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:45:
Deze scheids had ik hoog zitten, maar hij valt vandaag wat door de mand. Hij fluit wel erg in 1 richting. Maar goed, PSV moet gewoon beter voetballen, dus GO PSV!
Vind dit wel een typische pot die Feyenoord op het laatst toch weggeeft.
Ook niet echt grote kansen gehad, maar wel zeker meer dan Psv.
Lol, ik was dit aan het typen en voila zo'n tegengoal.
[ Voor 4% gewijzigd door jbdeiman op 03-12-2023 13:48 ]
PSN: Finally_Chris
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 04-12-2023 09:58 ]
XXXVI
Hij ziet veel overtredingen op PSV niet, hij zal het echt niet bewust allemaal doen, maar hij mist echt te veel. En dan voor zo'n lichte overtreding gelijk geel. Maar ja, niets aan te doen.jbdeiman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:47:
[...]
De scheidsrechter wil laten voetballen waar mogelijk en fluit i.m.o. niet voor of tegen Psv. Vond Psv bij vlagen wel leuk veldspel spelen tot nog toe, maar hebben nog geen kans gecreëerd.
Kan je bijlow niks verwijten. Keept goed vandaag verderephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:48:
Hele goede steekbal en goed afgemaakt. Bijlow heel apathisch
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lees even alle reacties van mij terug en stop met mij persoonlijk aanvallen.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:47:
[...]
Ik heb hem al tien keer gerapporteerd geloof ik maar de mods zijn met vakantie
0-2!!!!
Hoppekee!
Zero.
Ballen komen niet meer aan, slordigheden, makkelijk verlies, in de 16 nergens toe komen.
Dit is de periode dat je eigenlijk alles verspeeld.
Dit is wel heel rap achter elkaar.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Inderdaad, kon de keeper niets aan doen.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:48:
[...]
Kan je bijlow niks verwijten. Keept goed vandaag verder
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als PSVer was ik in minuut 10 ook ff chagrijnig maar de scheids doet het mijn inziens wel oké. Laat inderdaad veel door, iets teveel, maar op dat moment met Hartman na waar hij geel mocht geven heeft hij geen noemenswaardige fouten gemaakt. Het is een beetje een vecht wedstrijd maar dat moet je ook niet doodfluiten. Dan druk je als scheidsrechter juist onnodig je stempel.jbdeiman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:47:
[...]
De scheidsrechter wil laten voetballen waar mogelijk en fluit i.m.o. niet voor of tegen Psv. Vond Psv bij vlagen wel leuk veldspel spelen tot nog toe, maar hebben nog geen kans gecreëerd.
PSV op weg naar een vroeg kampioenschap.
En het is helemaal klaar.
[ Voor 21% gewijzigd door dr.lowtune op 03-12-2023 13:50 ]
Feyenoord geeft het totaal onnodig helemaal uit handen. Nota bene na al die kansloze spelhervattingen van Feyenoord krijg je hem zelf zo uit een corner tegen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
XXXVI
Weet ik zo net nog niet. 14 speelronde in maar we zijn nog niet echt getest deze competitieAgent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
PSV wordt gewoon terecht kampioen zo hoor.
Jawel hoor, die zakken nu helemaal door het ijs.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
De 2e helft is nog lang! Tegen dit Feyenoord weet je het nooit. Die hebben kwaliteit genoeg om gelijk te maken of zelfs terug te komen.
14 op rij gewonnen, veel beter wordt het niet.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
PSV wordt gewoon terecht kampioen zo hoor.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee helaas niet. PSV staat goed. Kan nu lekker inzakken en op de counter spelen. Kan Feyenoord helemaal niet mee om gaan.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
De 2e helft is nog lang! Tegen dit Feyenoord weet je het nooit. Die hebben kwaliteit genoeg om gelijk te maken of zelfs terug te komen.
Nah die tellen niethoevenpe schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:51:
[...]
14 op rij gewonnen, veel beter wordt het niet.
Niet hoe Feyenoord de laatste weken speelt. Totaal niet in vorm.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
Zie mijn post hierboven.
Gelukkig is 2e plaats ook CL dit jaar, dat moet Feyenoord toch wel halen. PSV terecht kampioen, goed elftal spelen lekker. Persoonlijk vind ik het jammer, maarja het is wat het is.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kan je voorbeelden geven? Ik zie ze niet namelijk. En lichte overtreding ja, maar het is het onderbreken van een uitbraak.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:48:
[...]
Hij ziet veel overtredingen op PSV niet, hij zal het echt niet bewust allemaal doen, maar hij mist echt te veel. En dan voor zo'n lichte overtreding gelijk geel. Maar ja, niets aan te doen.
En Boscagli stond wel lekker met zijn vinger omhoog alsof het zijn eerste overtreding van de wedstrijd was, maar dat was het natuurlijk ook niet.
Hoe kan je als Feyenoord zijnde ineens de boel zo weggeven, echt ongelooflijk. Kansen creëren is lastig, verdedigend tot de 79e minuut ofzo gewoon degelijk. En dan ineens gaat het toch mis. Psv zo wel een gat naar de nummer 2.
Tegen Atletico had ik dat gevoel nog een beetje, maar nu totaal niet. PSV moet echt kortsluiting krijgen anders is dit gespeeld.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:51:
1 goal van feyenoord en het is weer helemaal open
Ramalho komt.. dus het kan nog voor feyenoord.
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 03-12-2023 13:53 ]
Zero.
En toch he, ze hebben de beste kansen gehad. De stand is echt wel wat geflatteerd. Wat ik al poste, beste kansen voor Feyenoord. Maar je moet ze natuurlijk wel scoren, dat is dan de vorm. Maar het kan zo omslaan, kijken naar PSV woensdag.Rubman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:52:
[...]
Niet hoe Feyenoord de laatste weken speelt. Totaal niet in vorm.
Zie mijn post hierboven.
Gelukkig is 2e plaats ook CL dit jaar, dat moet Feyenoord toch wel halen. PSV terecht kampioen, goed elftal spelen lekker. Persoonlijk vind ik het jammer, maarja het is wat het is.
Ik vind Psv toch wel heel erg een momenten team, veel op (individuele) kwaliteit in tegenaanvallen. Vond ze echt de eerste pak en beet 70 minuten reactief voetballen, maar Feyenoord in deze doen komt er niet goed genoeg door.Rubman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:52:
[...]
Niet hoe Feyenoord de laatste weken speelt. Totaal niet in vorm.
Zie mijn post hierboven.
Hahahadglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
[...]
Weet ik zo net nog niet. 14 speelronde in maar we zijn nog niet echt getest deze competitie
Wacht maar, wij moeten ook nog een keer tegen jullie
PSN: Finally_Chris
Blijkbaar ook een kracht van PSV. Dat ze totaal uit het niets en tegen de verhoudingen in makkelijk kunnen scoren. Goed elftal hoor.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:53:
[...]
En toch he, ze hebben de beste kansen gehad. De stand is echt wel wat geflatteerd. Wat ik al poste, beste kansen voor Feyenoord. Maar je moet ze natuurlijk wel scoren, dat is dan de vorm. Maar het kan zo omslaan, kijken naar PSV woensdag.
Lol tuurlijk wel.Trishul schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:52:
Ik ben benieuwd of Slot Feyenoord weer kan repareren na de winterstop. In één week twee grote tegenslagen, daarvan herstel je niet zomaar.
Beste kansjes wellicht, maar eigenlijk geen 100% kansen en ze dwingen verder ook niet echt wat af.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:53:
[...]
En toch he, ze hebben de beste kansen gehad. De stand is echt wel wat geflatteerd. Wat ik al poste, beste kansen voor Feyenoord. Maar je moet ze natuurlijk wel scoren, dat is dan de vorm. Maar het kan zo omslaan, kijken naar PSV woensdag.
You had to jinx itAgent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:54:
De vloek van psv in de Kuip is voorbij
Sinds wanneer is er zoveel arrogantie in Eindhoven dan?dglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
[...]
Weet ik zo net nog niet. 14 speelronde in maar we zijn nog niet echt getest deze competitie
![]()
Wanneer nota bene Vitesse en Ajax, dé twee tegenvallers deze competitie, de meeste tegenstand bodendglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:50:
[...]
![]()
Het is meer een running gag dat na elke wedstrijd wordt gemeld dat PSV niet echt getest isAgent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:55:
[...]
Sinds wanneer is er zoveel arrogantie in Eindhoven dan?
Prima toch? Feyenoord creëerde wel wat kansjes, maar in principe staat PSV als een huis. Die paar momenten komen wel, en die maken ze dodelijk af.jbdeiman schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:53:
[...]
Ik vind Psv toch wel heel erg een momenten team, veel op (individuele) kwaliteit in tegenaanvallen. Vond ze echt de eerste pak en beet 70 minuten reactief voetballen, maar Feyenoord in deze doen komt er niet goed genoeg door.
Ze hebben veel kwaliteit en het zit goed in elkaar.
Pure sneuheid van mij toen iemand paar weken terug hier groots riep dat PSV na 10 matches niet is getest en dit niks zegtAgent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:55:
[...]
Sinds wanneer is er zoveel arrogantie in Eindhoven dan?
Dus die wil ik wel even terugleggen, ja
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024