O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is een gevalletje : operatie geslaagd, patient overledenZingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:38:
[...]
Als PSV wint omdat Feyenoord 6 rode kaarten pakt is het "jammer" van de wedstrijd, maar wel een overwinning.
Dat zeker, had Feyenoord veel meer uit moeten halen.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:45:
[...]
Vooral dom moment van Veerman. Totaal onnodig.
Zero.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar Lang en Lozano zijn geen missers van de arbitrage geweest. Hoewel het wel jammer is dat ze er niet zijn, want in deze wedstrijd wil je aan beide kanten gewoon de sterkste opstelling. (en dan had PSV al 0-2 voorgestaan trouwens).Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:40:
[...]
Net als het mazzeltje met een geblesseerde lang, lozano, 2 extra reisdagen/hersteldagen minder en geen kaart voor hartman bedoel je? Check.
PSN: Finally_Chris
Snap het ook even niet meer.ElPaco schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:49:
Feyenoord maakt 5 overtredingen op een rij, maar de scheids fluit voor de 1e van PSV. Voelt als woensdag weer.
Verwijderd
Sinds hij weg is (Na de thuiswedstrijd tegen Lazio) gaat het met de wedstrijd slechter en slechter bij Feyenoord.
Waar er daarvoor altijd meerdere plannen waren tijdens een wedstrijd als er iets niet lukte, word er nu continue op dezelfde manier opgebouwd en gevoetbalt.
Waarvan je ziet dat tegenstanders dit doorhebben.
Toen werd er gezegd door andere "Dit is belachelijk, Pusic had echt niet zo'n grote invloed."
Maar elke wedstrijd na zijn vertrek is gewoon middelmatig tot slecht geweest van Feyenoord.
Slot toch maybe een type Rijkaard trainer.
Zo goed als je assistenten.
En dat die dan denkt, o inderdaad!chengbondkwok schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:51:
Gimenez.... je hebt ook een rechterbeen...
Zero.
Ik vind het allemaal vergezocht. De openingswedstrijd tegen PSV was ook niet best tenslotte. In een seizoen heb je altijd ups en downs. Er spelen meer factoren mee. Zo wordt er ook wel heel slecht afgerond de laatste maanden en ik vind bijvoorbeeld Ivanusek lang niet zo goed als voor zijn blessure.
Daarvan vind ik het ook wel jammer dat íe niet bij ons speelt.......had ook Bakayoko graag gehad.....en natuurlijk de held Sangare......maar goed....carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:53:
Mooi schot van Veerman, wel naast, maar mooi schot.
oh en bij corners had ik graag De Jong in onze selectie gewild...no obvious reason
Het is inderdaad weer het afronden dat het probleem is, en dat missen knibbelt ook aan je vertrouwen.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:54:
@Verwijderd
Ik vind het allemaal vergezocht. De openingswedstrijd tegen PSV was ook niet best tenslotte. In een seizoen heb je altijd ups en downs. Er spelen meer factoren mee. Zo wordt er ook wel heel slecht afgerond de laatste maanden en ik vind bijvoorbeeld Ivanusek lang niet zo goed als voor zijn blessure.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je kan ook gewoon PSV supporter worden!dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:55:
[...]
Daarvan vind ik het ook wel jammer dat íe niet bij ons speelt.......had ook Bakayoko graag gehad.....en natuurlijk de held Sangare......maar goed....
oh en bij corners had ik graag De Jong in onze selectie gewild...no obvious reason
Ik ben een zeer pragmatisch persoon, maar ook ik heb grenzen
Ga ik ook doen, aangezien Vitesse onvermijdelijk gaat degraderen
Dan kan je beter Ajax supporter wordenParaDroid2 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:58:
[...]
Ga ik ook doen, aangezien Vitesse onvermijdelijk gaat degraderen
Grapje he: WELKOM!
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 03-12-2023 12:59 ]
Maar het is wel pijnlijk om de geel-zwarten zo te zien worstelen. Het mooie van een subtopper is dat je altijd hoop hebt op iets beters maar ook niet heel erg teleurgesteld bent als het niet lukt.
Slechte wedstrijd tot nu toe*dglavimans schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:51:
Matige wedstrijd tot nu toe
PSV heeft nog niet gescoord. Moet je dadelijk eens zien.
XXXVI
Er ging een speler vol op z'n voet staan.....ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:06:
Wat mij betreft speelt ieder team door totdat voetballers laten blijken ze echt wat hebben als ze blijven liggen. Ik weet niet wat onsportiever is, zonder reden blijven liggen of doorspelen.
Zou het dan nu eens terecht zijn? Het kan verkeren want hij huppelt inmiddels weer vrolijk rond.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:06:
[...]
Er ging een speler vol op z'n voet staan.....
XXXVI
Bijzondere redenatie, maar oke!ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:07:
[...]
Zou het dan nu eens terecht zijn? Het kan verkeren want hij huppelt inmiddels weer vrolijk rond.
Om de poster voor je te quotenephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:07:
[...]
Zou het dan nu eens terecht zijn? Het kan verkeren want hij huppelt inmiddels weer vrolijk rond.
Juist het volle gewicht op je voet kan prima kortdurend pijnlijk zijn waarna je die pijn er relatief snel weer uitloopt.Heb je zelf nooit op een voetbalveld gestaan
Je kan toch niet ontkennen dat voetballers over het algemeen als stervende zwanen naar het veld duiken om vervolgens niets te mankeren?
XXXVI
Eens, vooral de laatste 20 minuten.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:09:
Feyenoord heeft de 1ste helft wat mij betreft. Een paar goede kansen voor Feyenoord.
Maar je kunt niet ruiken of een speler echt last heeft natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat spelers daar ook niet direct oog voor hebben. Het was niet dat zijn been gebroken was he?carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:08:
[...]
Kan jij begrijpend lezen? Het gaat er niet om of het bewust was.
Maar dat ga ik zeker niet ontkennen, broertje dood aan!ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:10:
[...]
Je kan toch niet ontkennen dan voetballers over het algemeen als stervende zwanen naar het veld duiken om vervolgens niets te mankeren?
Het is een strijd op het middenveld, ook vanwege de tactische keuzes van de beide coaches.aaaido schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:10:
Mwah best vermakelijke wedstrijd. Zeker niet mooiste voetbal maar wel spannend.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Met de vorm van vorig seizoen hadden ze al lang een van deze kansen afgemaakt. Het is echt zo simpel, teveel spelers zitten in een fase waar het net niet lukt ipv waar het net wel lukt.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:09:
Feyenoord heeft de 1ste helft wat mij betreft. Een paar goede kansen voor Feyenoord.
De spelers die niet voor de goals hoeven te zorgen zoals Hartman, Hancko en Wieffer zijn wel lekker in vorm.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zero.
Eens. Roerloos blijven liggen en als er dan een verzorger komt naar de zijlijn lopen alsof er niks aan de hand is komt raar over.ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:10:
[...]
Je kan toch niet ontkennen dan voetballers over het algemeen als stervende zwanen naar het veld duiken om vervolgens niets te mankeren?
Echter, het stoten van je kleine teen kan 15 seconden héél veel pijn doen en daarna weer voelen alsof er niks gebeurd is.
Nu denk ik dat voetballers vaker acteren dan oprecht pijn hebben maar dat terzijde
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wieffer is vandaag zeker ok bezigph4ge schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:11:
[...]
Met de vorm van vorig seizoen hadden ze al lang een van deze kansen afgemaakt. Het is echt zo simpel, teveel spelers zitten in een fase waar het net niet lukt ipv waar het net wel lukt.
De spelers die niet voor de goals hoeven te zorgen zoals Hartman, Hancko en Wieffer zijn wel lekker in vorm.
[ Voor 12% gewijzigd door mrhankey91 op 03-12-2023 13:25 ]
Die moet je hooguit 20 minuten laten spelenD-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:18:
Moet Feyenoord Minteh niet gewoon inbrengen? Anders blijft je breien
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja. Maar dan geef je wel wat ruimte weg. Ik denk eerder dat ie 'm bij een eventuele achterstand nog wel brengt.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:18:
Competitie met weinig geld, dan heb je geen Mbappe die speelt. Maar zo slecht als jij het doet voorkomen is het ook niet. PSV is zelfs nog gewoon in de race in de CL.mrhankey91 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:17:
Kwaliteitsloos, talentloos. Nummer 1 en 2 van eredivisie, ik zie niemand waarvan ik denk die kan naar de europese top, maar dit geldt voor de gehele eredivisie.
Denk het wel. Veel te voorspelbaar met 2 buitenspelers die alleen aan de binnenkant staan.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:18:
Vooral Ivanusec vind ik echt bizar slecht vandaag. Sauer is ook een mogelijkheid
Inderdaad. Ik word altijd een beetje moe van die grote woorden. Uiteraard zullen deze 22 spelers niet gelijk basis staan bij Man City of Real Madrid maar er zitten zeker wel spelers tussen met potentie. Die moeten dan een stap maken naar clubs net daaronder.dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:20:
[...]
Competitie met weinig geld, dan heb je geen Mbappe die speelt. Maar zo slecht als jij het doet voorkomen is het ook niet. PSV is zelfs nog gewoon in de race in de CL.
Nederland, opleidingsland.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:23:
[...]
Inderdaad. Ik word altijd een beetje moe van die grote woorden. Uiteraard zullen deze 22 spelers niet gelijk basis staan bij Man City of Real Madrid maar er zitten zeker wel spelers tussen met potentie. Die moeten dan een stap maken naar clubs net daaronder.
Dat gaat niet snel veranderen. Zelfs in de tijden dat we een club - Ajax - in de finale van de EL hadden en de halve finale van de CL hadden was de gemiddelde leeftijd laag waardoor spelers nog niet aan hun absolute top zaten.
De dag dat de Nederlandse competitie zich kan gaan meten met Engeland, Spanje, Italie, & Duitsland moet er significant meer geld beschikbaar komen voor salarissen én moet de ondergrens in de Eredivisie ook flink omhoog.
Dat de ploegen dicht bij elkaar liggen betekent niet dat ze niet goed zijn.mrhankey91 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:17:
Kwaliteitsloos, talentloos. Nummer 1 en 2 van eredivisie, ik zie niemand waarvan ik denk die uiteindelijk de potentie heeft om de europese top te halen, maar dit geldt voor de gehele eredivisie.
Heel apart inderdaad, heb je dan als medisch team niet onverantwoorde risico's genomen?sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:26:
Wel bijzonder dat dit dan na 40 minuten een witte wissel is
Ik denk vooral bang voor een kaart.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:26:
Wel bijzonder dat dit dan na 40 minuten een witte wissel is
Ja idd, zou na 15 min niet meer mogelijk moeten zijn.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:27:
Ik bedoel dat het zo lang na het incident een normale wissel zou moeten zijn
Zero.
Dat klopt ook, het is een ander elftal op bijna alle plekken.donleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:32:
Ik vind beide teams tegenvallen. Feyenoord wat feller en wat meer kansjes. PSV goed georganiseerd. Ik heb alleen echt geen moment het gevoel dat ik naar een team zit te kijken wat al tig wedstrijden op rij met minimaal drie doelpunten verschil wint.
Zero.
Mwa, komt tegen de noppen met zijn scheenbeen. Terecht gefloten voor een overtredingsNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:34:
Gebeurd helemaal niks
Natuurlijk mist PSV Lang en Lozano (en hadden ze ook Bakoyoko moeten missen). Dan zie je toch wat een buitenspeler met een individuele actie en scorend vermogen toevoegt qua onvoorspelbaarheid en kans op doelpunten. Bij Feyenoord hebben ze dat ook te weinig.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:32:
[...]
Dat klopt ook, het is een ander elftal op veel plekken.
[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 03-12-2023 13:35 ]
Dit moet geel voor een schwalbe zijn..sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:34:
Gebeurd helemaal niks
Het is een contactsport. Niet miepenCR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:35:
Schandalige trap van Schouten
Mijn punt
En de verdediging is anders en het middenveld ook. Eigenlijk alles behalve de jong, veerman, bakayoko en de keep.donleone83 schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:34:
[...]
Natuurlijk mist PSV Lang en Lozano (en hadden ze ook Bakoyoko moeten missen). Dan zie je toch wat een buitenspeler met een individuele actie en scorend vermogen toevoegt qua onvoorspelbaarheid en kans op doelpunten. Bij Feyenoord hebben ze dat ook te weinig.
Zero.
Ach, zo is elk team elke week anders door blessures of tactische keuzes.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:36:
[...]
En de verdediging is anders en het middenveld ook. Eigenlijk alles behalve de jong, veerman, bakayoko en de keep.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/bxyMkFhsBwuv8XNEFldOeW2F.jpg?f=fotoalbum_large)