This is how Peter lines up today 🤌#FEYPSV pic.twitter.com/OpaMqUzbi6
— PSV (@PSV) 3 december 2023
Geen Ramalho achterin maar zo te zien Schouten. Gewaagde keuze al blijft het met Ramalho ook gewaagd met het zekerheid op een fout
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
This is how Peter lines up today 🤌#FEYPSV pic.twitter.com/OpaMqUzbi6
— PSV (@PSV) 3 december 2023
Als je zelf spreekt van de "confetti cup" moet je niet gek opkijken van felle tegenreacties.ephymerous schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:24:
[...]
Overigens op een andere mening meteen bezopen te noemen? Toch nergens voor nodig?
Heb er ook weinig vertrouwen in. Na de interlandbreak heeft Feyenoord het niet meer. Daarvoor echt enorm goed, ook in de CL, maar de laatste weken alles weggegooid. Echt jammer.Lekkerboeie86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:25:
Nou over een paar uur gaan we het zien in de Kuip. Laatste wedstrijden teveel goals tegen gehad. Kan me goed voorstellen dat PSV minstens 2x gaat scoren. Tja dan zit er niet veel anders op er zelf 3 te maken.. maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Ja want daar moet je fel op reageren? Ik snap de logica niet.D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:19:
[...]
Als je zelf spreekt van de "confetti cup" moet je niet gek opkijken van felle tegenreacties.
XXXVI
Ik denk dat we gewoon niet goed genoeg zijn om van dit PSV te winnen. Een Bakayoko in bloedvorm en een Geertruida die op het veld vooral bijslaapt is geen goede combinatie.LZ86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:21:
[...]
Heb er ook weinig vertrouwen in. Na de interlandbreak heeft Feyenoord het niet meer. Daarvoor echt enorm goed, ook in de CL, maar de laatste weken alles weggegooid. Echt jammer.
Maar goed, PSV mist Lozano en Lang. We gaan het zien.
Zero.
Jammer maar begrijpelijk dat Ramalho er uit is gehaald. De laatste weken werd hij steeds beter maar tegen Sevilla helaas weer ouderwets een bron van onrust. Ik gun het hem zo.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:06:
[Embed]
Geen Ramalho achterin maar zo te zien Schouten. Gewaagde keuze al blijft het met Ramalho ook gewaagd met het zekerheid op een fout
De logica om af te geven op de lagere Europese competities snap ik niet.ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:26:
[...]
Ja want daar moet je fel op reageren? Ik snap de logica niet.
Dat blijft zijn beperking, en ook wel één van de zwakste plekken in het elftal ( Obispo lost dat ook niet op ).Bao_mi1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:32:
[...]
Jammer maar begrijpelijk dat Ramalho er uit is gehaald. De laatste weken werd hij steeds beter maar tegen Sevilla helaas weer ouderwets een bron van onrust. Ik gun het hem zo.
Zeker verdiend, zowel na afgelopen woensdag maar ook zeker op basis van eerdere wedstrijden. Het is lastig om erin te komen met de concurentie die er is en zijn mindere vorm op de vleugels ( zoals voorgaande seizoen ). Nu hopen voor hem dat hij weet te overtuigenDaarente wel mooi dat Saibari mag starten, hij heeft de pech dat het middenveld met Schouten en Veerman normaliter zo sterk staat. Ik hoop op een mooie overwinning voor PSV.
Het eerste uur van de week was anders toch ook best slecht te noemen. Dat leek nergens op.dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:27:
PSV lijkt daar minder last van te hebben.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Misschien zijn sommige wel neutraal.Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:56:
Ben ik de enige die sommige usernames hier elke week ziet maar van sommigen niet weet voor wie ze zijn?
Zero.
Dat zou toch ook niet relevant moeten zijn?Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:56:
Ben ik de enige die sommige usernames hier elke week ziet maar van sommigen niet weet voor wie ze zijn?
Ajax had toch best een aardige EL-groep volgens mij. Dat waren niet de Oost-Europese tegenstanders met potten die niet om aan te gluren zijn.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:32:
[...]
Het afgeven op de EL en de ECL recent is al zo oud als de introductie daarvan en ook ontzettend vermoeiend. Zeker na de groepsfase krijg je daar mooiere wedstrijden. Tijdens de groepsfase is het met regelmaat niet om naar huis te schrijven maar dat ligt ook deels aan het spel wat op dinsdag en woensdag te zien is, de val naar donderdag is vrij groot.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net iets te vroeg voor een flesje wijn 🙄carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:07:
Ik vind het wel echt een raar tijdstip hoor, zo'n topper om 12:15
Ja nogal..carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:07:
Ik vind het wel echt een raar tijdstip hoor, zo'n topper om 12:15
Zero.
En te vroeg voor de wijn van gisteren
Zero.
En nonchalant van PSV vond ik, gewoon die bal ff terug naar de keeper. Maar Feyenoord kreeg genoeg tijd om er steeds tussen te komen.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:20:
Fel begin van Feyenoord, in ieder geval een wedstrijd waar duidelijk intenties zijn.
Ik ook niet.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:22:
Zou er mijn hand niet in het vuur voor steken dat die bal over de achterlijn was.
[ Voor 110% gewijzigd door carpebios op 03-12-2023 12:24 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mwa, nooit rood. Geen gele kaart is wel weer bijzonder als je zonder intentie de bal te spelen zo inkomt in de rug van een tegenstander.carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:23:
Hallo, wat was dat voor aanval!
Daar mag de var wel even naar kijken.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Lijkt mij wel, dit is gewoon een aanval langs achteren. Maar hij lijkt niets te gaan doen.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:25:
Is zeker geel toch
Hoop dat de VAR wel wat in zijn oor fluistert. Echt niet oke dat dit zonder enige vorm van bestraffing kan.Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:25:
[...]
Mwa, nooit rood. Geen gele kaart is wel weer bijzonder als je zonder intentie de bal te spelen zo inkomt in de rug van een tegenstander.
Zero.
PSN: Finally_Chris
Hij gaat niet eens voor de bal maar veukt hem opzettelijk in zijn rugCR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:29:
Wat een gelul zeg. Dit hoort gewoon bij voetbal. Beide komen heel ongelukkig met de hoofden tegen elkaar na een fel duel. Klote voor Teze en PSV maar zoiets kan gebeuren.
Ga toch weg haha, dit was never nooit een duel. Een beuk in de rug = geen duel.CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:29:
Wat een gelul zeg. Dit hoort gewoon bij voetbal. Beide komen heel ongelukkig met de hoofden tegen elkaar na een fel duel. Klote voor Teze en PSV maar zoiets kan gebeuren.
Zelfs als de hoofden niet tegen elkaar kwamen was het een overtreding als je zo iemand in de rug loopt.CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:29:
Kuipvrees….als de scheidsrechters de afgelopen tijd iets hebben getoond, is het het tegenovergestelde van kuipvrees.Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:28:
Lijkt me een heel duidelijke, minimaal gele kaart. Maarja, net bezig en nu alweer de bekende Kuipvrees bij de scheids.
Ga toch weg man, dit hoort niet thuis op het veld.CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:29:
Dan moet je naar een andere sport kijken. Bij een contactsport kan dit gebeuren. De intentie om Teze de wedstrijd uit te beuken was er ook al niet.Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:31:
[...]
Ga toch weg man, dit hoort niet thuis op het veld.
PSN: Finally_Chris
Zero.
Jah want voetbal is het walhalla van contactsport natuurlijkCR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:32:
[...]
Dan moet je naar een andere sport kijken. Bij een contactsport kan dit gebeuren. De intentie om Teze de wedstrijd uit te beuken was er ook al niet.
Niet iedere contactsport is hetzelfde. Het is geen rugbyCR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:32:
[...]
Dan moet je naar een andere sport kijken. Bij een contactsport kan dit gebeuren. De intentie om Teze de wedstrijd uit te beuken was er ook al niet.
Als je te laat komt zoals Wiefer hoort het er bij, als je een schouder duw heeft hoort het er bij. Hard in de rug inlopen zonder kans op de bal te spelen hoort er niet bij. Als je dat als voetbal-contactsport ziet kan je beter rugby gaan kijken.CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:32:
[...]
Ja, voor de steun van GroenLinks.
Zero.
Geel is ook genoeg, maar het feit dat hij niet gegeven wordt zo vroeg in de wedstrijd is gewoon dom.eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Ach ach rustig mensen. Een duw in de rug is gewoon geel, eens. Maar meer ook niet, dat is gewoon een bias die spreekt. Niemand zit toch te wachten op een makkelijk gegeven rode kaart in minuut 6
Wie spreekt er over een rode kaart dan?eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Ach ach rustig mensen. Een duw in de rug is gewoon geel, eens. Maar meer ook niet, dat is gewoon een bias die spreekt. Niemand zit toch te wachten op een makkelijk gegeven rode kaart in minuut 6
Zeker niet, maar wel gewoon een consequentie voor dat bizar gedrag, dus geel. Nu zeg je eigenlijk, beuk er langs achter maar op los, levert toch niets op.eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Rood zou idd overdreven zijneric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Direct VAR erbij halen, ... dat doen we niet om de erwtensoep op te warmen he.
Zero.
één iemand die om de VAR roepteric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:35:
[...]
Direct VAR erbij halen, ... dat doen we net om de erwtensoep op te warmen he.
Streept het mazzeltje van Bakayoko weer weg dan.Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:35:
Dit voorval is nu al een grote smet op de wedstrijd en zal zeker de uitslag beïnvloeden.
Eén teveel; die kijkt dus niet voor de wedstrijd
Wat een bullshit zeg en een hoop NIVEA. Ik vroeg om de VAR om te kijken, omdat wij geen herhaling kregen. Maar goed, verder don't feed the troll.eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
[...]
Ik ben PSV fan, ik kijk vanwege PSV. Als PSV wint omdat Feyenoord 6 rode kaarten pakt is het "jammer" van de wedstrijd, maar wel een overwinning.eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
[...]
Als die bal op kophoogte was had de jong gescoord….Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
Jezus jongens, zulke kansen moeten hangen hoor.
Goede instelling. Prima.Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:38:
[...]
Ik ben PSV fan, ik kijk vanwege PSV. Als PSV wint omdat Feyenoord 6 rode kaarten pakt is het "jammer" van de wedstrijd, maar wel een overwinning.
Net als het mazzeltje met een geblesseerde lang, lozano, 2 extra reisdagen/hersteldagen minder en geen kaart voor hartman bedoel je? Check.dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:36:
[...]
Streept het mazzeltje van Bakayoko weer weg dan.
Zero.
Waren de afgelopen 2 jaar ook sterker, maar het moet ook meezitten he.. vooral in de kuip.aaaido schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:40:
Psv oogt wel sterk zeg
Zero.
Leuke speler voor de laatste 15 min, verder zie ik het ook niet.sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:42:
Vertessen.. snap echt niet wat die bij PSV doet.
Zero.
Eens maar psv oogt wel heel erg totaal momenteel. En ik ben Feyenoord fanPelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:41:
[...]
Waren de afgelopen 2 jaar ook sterker, maar het moet ook meezitten he.. vooral in de kuip.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq