Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 174 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.896 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Geen Ramalho achterin maar zo te zien Schouten. Gewaagde keuze al blijft het met Ramalho ook gewaagd met het zekerheid op een fout :+

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:45
ephymerous schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:24:
[...]

Overigens op een andere mening meteen bezopen te noemen? Toch nergens voor nodig? :?
Als je zelf spreekt van de "confetti cup" moet je niet gek opkijken van felle tegenreacties.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-11 21:39
Lekkerboeie86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:25:
Nou over een paar uur gaan we het zien in de Kuip. Laatste wedstrijden teveel goals tegen gehad. Kan me goed voorstellen dat PSV minstens 2x gaat scoren. Tja dan zit er niet veel anders op er zelf 3 te maken.. maar ik zie het helaas niet gebeuren. :-(
Heb er ook weinig vertrouwen in. Na de interlandbreak heeft Feyenoord het niet meer. Daarvoor echt enorm goed, ook in de CL, maar de laatste weken alles weggegooid. Echt jammer.

Maar goed, PSV mist Lozano en Lang. We gaan het zien.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:37
D-e-n schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:19:
[...]

Als je zelf spreekt van de "confetti cup" moet je niet gek opkijken van felle tegenreacties.
Ja want daar moet je fel op reageren? Ik snap de logica niet.

XXXVI

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

LZ86 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:21:
[...]

Heb er ook weinig vertrouwen in. Na de interlandbreak heeft Feyenoord het niet meer. Daarvoor echt enorm goed, ook in de CL, maar de laatste weken alles weggegooid. Echt jammer.

Maar goed, PSV mist Lozano en Lang. We gaan het zien.
Ik denk dat we gewoon niet goed genoeg zijn om van dit PSV te winnen. Een Bakayoko in bloedvorm en een Geertruida die op het veld vooral bijslaapt is geen goede combinatie.

Feyenoord is de gretigheid nu even kwijt, PSV lijkt daar minder last van te hebben. Ik gok op 1-3

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 13:14
De analisten hebben toch een voorkeur voor feyenoord vandaag. Die zien psv het heel zwaar krijgen.

Ik verwacht een gelijkspel of overwinning voor feyenoord. Vergelijkbaar met de afgelopen jaren. Hopelijk een keer geen doelpunt in de 96e min.. of een onverdiende pingel voor feyenoord.. dat de beste mogen winnen of gelijkspelen.

Zero.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-11 15:14
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:06:
[Embed]

Geen Ramalho achterin maar zo te zien Schouten. Gewaagde keuze al blijft het met Ramalho ook gewaagd met het zekerheid op een fout :+
Jammer maar begrijpelijk dat Ramalho er uit is gehaald. De laatste weken werd hij steeds beter maar tegen Sevilla helaas weer ouderwets een bron van onrust. Ik gun het hem zo.
Daarente wel mooi dat Saibari mag starten, hij heeft de pech dat het middenveld met Schouten en Veerman normaliter zo sterk staat. Ik hoop op een mooie overwinning voor PSV.

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:26:
[...]

Ja want daar moet je fel op reageren? Ik snap de logica niet.
De logica om af te geven op de lagere Europese competities snap ik niet.

Uiteindelijk is het één van de manieren om als land maar ook als club te werken aan je coefficient. Dan kan je wel doen alsof het een minderwaardige competitie is ( wat het wellicht ook is want het zijn niet de beste clubs die in de EL of ECL uitkomen ) maar dat doet weinig af aan het nut dat het voor een club kan hebben.

Sprokkel de punten bij elkaar, zeker als je een topclub denkt te zijn moet dat zeker lukken en dan kan je in de toekomst een betere potindeling krijgen als je wel weer in de CL mag uitkomen, maar natuurlijk ook als dat een seizoen niet lukt.

Het afgeven op de EL en de ECL recent is al zo oud als de introductie daarvan en ook ontzettend vermoeiend. Zeker na de groepsfase krijg je daar mooiere wedstrijden. Tijdens de groepsfase is het met regelmaat niet om naar huis te schrijven maar dat ligt ook deels aan het spel wat op dinsdag en woensdag te zien is, de val naar donderdag is vrij groot.

• Napo
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:32:
[...]

Jammer maar begrijpelijk dat Ramalho er uit is gehaald. De laatste weken werd hij steeds beter maar tegen Sevilla helaas weer ouderwets een bron van onrust. Ik gun het hem zo.
Dat blijft zijn beperking, en ook wel één van de zwakste plekken in het elftal ( Obispo lost dat ook niet op ).
Daarente wel mooi dat Saibari mag starten, hij heeft de pech dat het middenveld met Schouten en Veerman normaliter zo sterk staat. Ik hoop op een mooie overwinning voor PSV.
Zeker verdiend, zowel na afgelopen woensdag maar ook zeker op basis van eerdere wedstrijden. Het is lastig om erin te komen met de concurentie die er is en zijn mindere vorm op de vleugels ( zoals voorgaande seizoen ). Nu hopen voor hem dat hij weet te overtuigen ;)

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-11 21:25
dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:27:
PSV lijkt daar minder last van te hebben.
Het eerste uur van de week was anders toch ook best slecht te noemen. Dat leek nergens op.

Ik denk dat PSV en Feyenoord (in geen specifieke volgorde) aardig aan elkaar gewaagd zijn. We gaan het zien, het kan alle kanten op. Ik hoop op een leuke wedstrijd, wie er ook moge winnen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 11:21

Agent47

I always close my contracts.

Ik vind het wel erg verdedigend maar Zerrouki erbij hoor. We gaan het zien

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:37
Succes voor de Feyenoord conculega’s in het topic. Op een mooie wedstrijd!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:46
Nou ben benieuwd. PSV speelt de laatste weken niet best zeg maar. Maar kunnen wel opeens omslaan na een tactische wijziging.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 11:21

Agent47

I always close my contracts.

Ben ik de enige die sommige usernames hier elke week ziet maar van sommigen niet weet voor wie ze zijn? :$

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Pelox
Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:56:
Ben ik de enige die sommige usernames hier elke week ziet maar van sommigen niet weet voor wie ze zijn? :$
Misschien zijn sommige wel neutraal.

Zero.

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:56:
Dat zou toch ook niet relevant moeten zijn?

• D-e-n
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:32:
[...]

Het afgeven op de EL en de ECL recent is al zo oud als de introductie daarvan en ook ontzettend vermoeiend. Zeker na de groepsfase krijg je daar mooiere wedstrijden. Tijdens de groepsfase is het met regelmaat niet om naar huis te schrijven maar dat ligt ook deels aan het spel wat op dinsdag en woensdag te zien is, de val naar donderdag is vrij groot.
Ajax had toch best een aardige EL-groep volgens mij. Dat waren niet de Oost-Europese tegenstanders met potten die niet om aan te gluren zijn.

• carpebios
Ik vind het wel echt een raar tijdstip hoor, zo'n topper om 12:15

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• sNielz123
Eigenlijk is dat een goed teken.

• sNielz123
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:07:
Net iets te vroeg voor een flesje wijn 🙄

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-11 18:38
Aardige kater maar we zijn wakker

Even kijken of het wat wordt :p succes allen

• Pelox
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:07:
Ja nogal..

Zero.

• carpebios
sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:08:
[...]

Net iets te vroeg voor een flesje wijn 🙄
En te vroeg voor de wijn van gisteren ;)

• sNielz123
Wel apart dat ze het uitzenden op espn1 vaak doen ze dat niet met topwedstrijden.

• Pelox
Dat Makkelie het beter mag doen dan 9 maanden geleden..

Zero.

• carpebios
Ziet er maar koud uit.

• carpebios
Balbezit, 100% PSV - 0 Feyenoord.

Volg mij voor meer statistieken.

• Napo
  • Niet online
Fel begin van Feyenoord, in ieder geval een wedstrijd waar duidelijk intenties zijn.

• carpebios
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:20:
Fel begin van Feyenoord, in ieder geval een wedstrijd waar duidelijk intenties zijn.
En nonchalant van PSV vond ik, gewoon die bal ff terug naar de keeper. Maar Feyenoord kreeg genoeg tijd om er steeds tussen te komen.

• carpebios
Laatste zege 2018 voor PSV, zegt genoeg.

• Napo
  • Niet online
Zou er mijn hand niet in het vuur voor steken dat die bal over de achterlijn was.

• carpebios
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:22:
Zou er mijn hand niet in het vuur voor steken dat die bal over de achterlijn was.
Ik ook niet.

• carpebios
Hallo, wat was dat voor aanval!
Daar mag de var wel even naar kijken.

[ Voor 110% gewijzigd door carpebios op 03-12-2023 12:24 ]

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:28
Bezopen inkomen van Hartman.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:49

Superkiwi

Hoi doei

Het maakt mij niet uit wie er wint maar met het oog op het najagen van hun eigen ongeslagen record vanaf de start van de competitie gun ik het de Eindhovenaren wel :)
Hup PSV *O*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Napo
  • Niet online
Wat een bezopen schouder in de rug :/

• sNielz123
Lomp zo in de rug

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:16
Double KO

• carpebios
En zelfs geen kaart.

• sNielz123
Is zeker geel toch

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:23:
Hallo, wat was dat voor aanval!
Daar mag de var wel even naar kijken.
Mwa, nooit rood. Geen gele kaart is wel weer bijzonder als je zonder intentie de bal te spelen zo inkomt in de rug van een tegenstander.

• Jeroenvde89
Dit is toch geen ‘normaal’ duel? Haha wtf

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• carpebios
Lijkt mij wel, dit is gewoon een aanval langs achteren. Maar hij lijkt niets te gaan doen.

• carpebios
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:25:
[...]

Mwa, nooit rood. Geen gele kaart is wel weer bijzonder als je zonder intentie de bal te spelen zo inkomt in de rug van een tegenstander.
Hoop dat de VAR wel wat in zijn oor fluistert. Echt niet oke dat dit zonder enige vorm van bestraffing kan.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-11 15:14
Bizar. Met een beetje pech ligt Teze uit de wedstrijd en Hartman komt er gewoon mee weg. Tegen Atletico vond ik hem ook al een domme kracht. Leverde elke bal in en kon alleen als renpaard een soort van meekomen.

• Pelox
Smerige aanval op teze, heel bewust. Bizar dat makkelie niks doet.

Zero.

• sNielz123
Mission accomplished voor Hartman

• carpebios
Man man man, wat kansloos is dit zeg. Gewoon iemand moedwillig uit de wedstrijd halen zonder gevolgen.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 21:46
Lijkt me een heel duidelijke, minimaal gele kaart. Maarja, net bezig en nu alweer de bekende Kuipvrees bij de scheids.

• Jeroenvde89
Maar hier wordt niet eens naar gekeken? Gewoon doelbewust iemand in de rug lopen op volle snelheid. Na 10 minuten is de wedstrijd al dubieus :+

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Wat een gelul zeg. Dit hoort gewoon bij voetbal. Beide komen heel ongelukkig met de hoofden tegen elkaar na een fel duel. Klote voor Teze en PSV maar zoiets kan gebeuren.

PSN: Finally_Chris

• carpebios
Wieffer te laat.

• sNielz123
CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:29:
Wat een gelul zeg. Dit hoort gewoon bij voetbal. Beide komen heel ongelukkig met de hoofden tegen elkaar na een fel duel. Klote voor Teze en PSV maar zoiets kan gebeuren.
Hij gaat niet eens voor de bal maar veukt hem opzettelijk in zijn rug

• Jeroenvde89
Ga toch weg haha, dit was never nooit een duel. Een beuk in de rug = geen duel.

• Napo
  • Niet online
Zelfs als de hoofden niet tegen elkaar kwamen was het een overtreding als je zo iemand in de rug loopt.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:28:
Lijkt me een heel duidelijke, minimaal gele kaart. Maarja, net bezig en nu alweer de bekende Kuipvrees bij de scheids.
Kuipvrees….als de scheidsrechters de afgelopen tijd iets hebben getoond, is het het tegenovergestelde van kuipvrees.

• D-e-n
Hartman had je prima een gele kaart kunnen geven voor wild in de rug lopen maar een ieder die suggereert dat het bewust uit de wedstrijd trappen is snapt er volgens mij weinig van

• Zingo
Ga toch weg man, dit hoort niet thuis op het veld.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:31:
[...]

Ga toch weg man, dit hoort niet thuis op het veld.
Dan moet je naar een andere sport kijken. Bij een contactsport kan dit gebeuren. De intentie om Teze de wedstrijd uit te beuken was er ook al niet.

PSN: Finally_Chris

• Pelox
Makkelie schijt altijd in zijn broek in de kuip. Een schande dat ze hem op deze wedstrijd blijven zetten. Vorig jaar al bizar.. en nu na 10 min ook al.

Zero.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-11 18:38
CR1691 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:32:
[...]

Dan moet je naar een andere sport kijken. Bij een contactsport kan dit gebeuren. De intentie om Teze de wedstrijd uit te beuken was er ook al niet.
Jah want voetbal is het walhalla van contactsport natuurlijk :p

• sNielz123
[...]

Niet iedere contactsport is hetzelfde. Het is geen rugby

• Napo
  • Niet online
[...]

Als je te laat komt zoals Wiefer hoort het er bij, als je een schouder duw heeft hoort het er bij. Hard in de rug inlopen zonder kans op de bal te spelen hoort er niet bij. Als je dat als voetbal-contactsport ziet kan je beter rugby gaan kijken.

• carpebios
Feyenoord is wel veel te fel vind ik. Maar goed, ze mogen gewoon zonder geel, dus zou het vooral blijven doen dan.

• Miki
Vuurwerk voor de thuiskijkers, altijd leuk :/

• eric.1
Ach ach rustig mensen. Een duw in de rug is gewoon geel, eens. Maar meer ook niet, dat is gewoon een bias die spreekt. Niemand zit toch te wachten op een makkelijk gegeven rode kaart in minuut 6 :s

• carpebios
Miki schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Vuurwerk voor de thuiskijkers, altijd leuk :/
Ja, voor de steun van GroenLinks.

• Pelox
Kon van te voren bedenken dat dit het plan was van feyenoord. Als je dan een paar van die blinde gasten in het elftal hebt die over de grens gaan.. dan krijg je dit. Een scheids is er om in te grijpen..

Zero.

• Zingo
eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Ach ach rustig mensen. Een duw in de rug is gewoon geel, eens. Maar meer ook niet, dat is gewoon een bias die spreekt. Niemand zit toch te wachten op een makkelijk gegeven rode kaart in minuut 6 :s
Geel is ook genoeg, maar het feit dat hij niet gegeven wordt zo vroeg in de wedstrijd is gewoon dom.

• Napo
  • Niet online
Wie spreekt er over een rode kaart dan?

• carpebios
Zeker niet, maar wel gewoon een consequentie voor dat bizar gedrag, dus geel. Nu zeg je eigenlijk, beuk er langs achter maar op los, levert toch niets op.

• sNielz123
Rood zou idd overdreven zijn

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-11 16:45
Psv is het wel gewend om tegen 10 man te spelen, dus dat valt tegen

• eric.1
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:34:
[...]

Wie spreekt er over een rode kaart dan?
Direct VAR erbij halen, ... dat doen we niet om de erwtensoep op te warmen he.

• Pelox
Dit voorval is nu al een grote smet op de wedstrijd en zal zeker de uitslag beïnvloeden.

Zero.

• Napo
  • Niet online
eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:35:
[...]

Direct VAR erbij halen, ... dat doen we net om de erwtensoep op te warmen he.
één iemand die om de VAR roept :/

• sNielz123
Nou die mag er wel in hoor

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:35:
Dit voorval is nu al een grote smet op de wedstrijd en zal zeker de uitslag beïnvloeden.
Streept het mazzeltje van Bakayoko weer weg dan.

• Miki
Daar komt Feyenoord goed weg door gekloot bij De Jong en Vertessen.

• Zingo
Jezus jongens, zulke kansen moeten hangen hoor.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:05
Kansje

WoT stats

• eric.1
Napo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:35:
[...]

één iemand die om de VAR roept :/
Eén teveel; die kijkt dus niet voor de wedstrijd ;)

• carpebios
eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
[...]

Wat een bullshit zeg en een hoop NIVEA. Ik vroeg om de VAR om te kijken, omdat wij geen herhaling kregen. Maar goed, verder don't feed the troll.

• Zingo
eric.1 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
[...]

Ik ben PSV fan, ik kijk vanwege PSV. Als PSV wint omdat Feyenoord 6 rode kaarten pakt is het "jammer" van de wedstrijd, maar wel een overwinning. 8)7

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:37:
Jezus jongens, zulke kansen moeten hangen hoor.
Als die bal op kophoogte was had de jong gescoord….

• eric.1
Zingo schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:38:
[...]

Ik ben PSV fan, ik kijk vanwege PSV. Als PSV wint omdat Feyenoord 6 rode kaarten pakt is het "jammer" van de wedstrijd, maar wel een overwinning. 8)7
Goede instelling. Prima.

• Pelox
dr.lowtune schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:36:
[...]

Streept het mazzeltje van Bakayoko weer weg dan.
Net als het mazzeltje met een geblesseerde lang, lozano, 2 extra reisdagen/hersteldagen minder en geen kaart voor hartman bedoel je? Check. ;)

Zero.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 18:33
Psv oogt wel sterk zeg

• carpebios
Dat was een beetje over jongen. Had nog verder naar voren kunnen lopen.

• carpebios
Waarom van zo ver schieten?

• Napo
  • Niet online
Zo'n schot van Saibari moet of heel erg hard en goed geplaatst zijn of is kansloos. Zo veel beter om hem breed te geven op dat moment.

• Pelox
Waren de afgelopen 2 jaar ook sterker, maar het moet ook meezitten he.. vooral in de kuip.

Zero.

• sNielz123
Vertessen.. snap echt niet wat die bij PSV doet.

• Pelox
sNielz123 schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:42:
Vertessen.. snap echt niet wat die bij PSV doet.
Leuke speler voor de laatste 15 min, verder zie ik het ook niet.

Zero.

• sNielz123
Ik zou dan liever Dest linksbuiten zien

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11 18:33
Pelox schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:41:
[...]

Waren de afgelopen 2 jaar ook sterker, maar het moet ook meezitten he.. vooral in de kuip.
Eens maar psv oogt wel heel erg totaal momenteel. En ik ben Feyenoord fan ;)

Feyenoord zette op het begin goed druk maar psv doet dat 24/7

• carpebios
Ik hoor veel gefluit ipv support?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:03

OMX2000

By any means necessary...

Geertruida slechtste speler bij Feyenoord.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• carpebios
Veerman, concentratie!

• Napo
  • Niet online
Sterk moment van Feyenoord maar niet sterk uitgespeeld.
Pagina: 1 ... 174 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024