Zero.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een genaai dit, ongelofelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die kan zijn geld tellen na deze wedstrijdHan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:50:
Lachwekkend dit… scheids heeft een inzetje gedaan bij Unibet.
Wat een genaai dit, ongelofelijk.
Zero.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het enige dat die VAR checkt is z’n bankrekening… t is allemaal erg knullig maar ook allemaal wel erg makkelijk gegeven, gecorrigeerd of juist niet gecorrigeerd 😭Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:50:
Ik geloof dit gewoon niet, zelfs met een VAR Check....
Dus raken is een penalty? Kom op zeg. Dit was helemaal niks, geen penalty waard, net als de eerste penalty.Grotespeler schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:50:
Is gewoon dom van de keeper. Hij raakt hem, dus een overtreding.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad.Raken is helemaal niets, als iemand er door gehinderd wordt is het wat.Han schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:52:
[...]
Dus raken is een penalty? Kom op zeg. Dit was helemaal niks, geen penalty waard, net als de eerste penalty.
In Italië is voetbal geen contactsport natuurlijkHan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:52:
[...]
Dus raken is een penalty? Kom op zeg. Dit was helemaal niks, geen penalty waard, net als de eerste penalty.
0,000000000000000000000000000000001 zimbabwaanse dollar.Han schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:52:
[...]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die moet je horen als het hun club gebeurt.Han schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:52:
[...]
Maar ja, zowel AZ, Ajax als Feyenoord niet door in het toernooi. Hooguit een treetje lager. Erg mager dit jaar voor Nederland.
Er is nog een kans op nog een penalty geven, voor de zekerheid.Zingo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:53:
Valt me nog mee dat de scheids nog niet heeft afgefloten.
Zo kan je elke scheidsrechterlijke dwaling goedpraten.Pelox schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:51:
Je kan de var en de scheids de schuld geven, maar ik zou de keeper vreselijk op zijn klote geven. Dit soort momenten moet je zelf voorkomen. Dan speelt de scheids of var geen rol.
Ja, de keeper maakt een fout. Maar om hier een strafschop voor te geven, dat vind ik een net zo grote fout. Ik heb mijn Ajax bril weer eens op vanavond, dus misschien zie ik het niet scherp.
Bij 3 penalties een extra bonusHan schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:54:
[...]
Er is nog een kans op nog een penalty geven, voor de zekerheid.
Bergwijn moet ook gaan uitkijken met zijn gedrag.
Zero.
knipPelox schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:54:
Dit is toch Ajax? Waarom kijken jullie zo naar de scheids en de var? Dit moet je echt de spelers aanrekenen, die zorgen dat de scheids de mogelijkheid heeft om hem op de stip te leggen.
Dat een team "slecht" speelt betekent niet dat de scheids mag falen.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2023 23:25 . Reden: Niet op de man ]
Zero.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten?Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:54:
Die moet je horen als het hun club gebeurt.
Gewoon onzin wat je hier zegt. Als het terecht is zeg ik het ook, zoals bij Berghuis. Maar dit was geen penalty, net als de eerste.
Maar donder op met die nonsens opmerkingen.
Don't feed ....Terranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:55:
[...]
Oh, jij bent er zo eentje, verklaart een hoop.
Berghuis verknalt het met zijn rode kaart
Niet op de man, dien dan een TR in.Terranova schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:55:
[...]
<knip>
[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2023 23:26 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:51
Die aanvaller valt duidelijk erg overdreven als hij contact voelt bij beide momenten.Trishul schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:53:
Nou ja blunder van de keeper... Je ziet Ramaj puur naar de bal kijken en die wegslaan. Ze gaan tegelijk naar de bal. Penalty te zwaar bestraft, net als de eerste penalty. En die eerste was al zo makkelijk gegeven.
De VAR opzet voldoet niet bij deze momenten. Het wordt nu geredeneerd dat de scheidsrechter 100% fout moet zitten om hem terug te roepen voor die beslissing.
En daar valt dit soort misbruik niet onder op deze manier. Ik vind dat de VAR ook bij dit soort momenten de scheidsrechter de beelden moet laten zien of het niet te zwaar is bestraft, doordat de aanvaller de beslissing uitlokt.
Misschien moet je even de regels nakijken.Han schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:52:
[...]
Tja weinig ervaring in het team nu he. En degene met misschien wel de meeste ervaring laat het het hardst afweten...cheiron schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:57:
Dit is wel Ajax van voor 2020: in Europa best aardig spelen en we resultaat mislopen door je eigen dommigheden. Jammer hoor.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Een wat en een wat?DirtyBird schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:59:
3x een broccolineus in de studio. Wordt in ieder geval een witte kerst daar
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Mja, de scheids laat het ook gebeuren. Door in de eerste tien minuten al een onzin penalty te geven. Dat zorgt voor wat oplopende emoties. Emoties schakel je niet zomaar uit.Zingo schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:56:
De eigen spelers van Ajax maken het natuurlijk compleet onmogelijk, maar die scheids is echt waar-de-loos.
Ajax speelt vaker slecht, dus dan zijn ze er ook weer.dglavimans schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:00:
Als al die mensen die hier komen en Ajax supporters opjennen nou ook even blijven het gehele seizoen dan is dit topic ook wat drukker in het weekend
Alle andere dagen zal het rustig blijven
Ik kom dat in het weekend ook al regelmatig doendglavimans schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:00:
Als al die mensen die hier komen en Ajax supporters opjennen nou ook even blijven het gehele seizoen dan is dit topic ook wat drukker in het weekend
De hand raakte z’n hoofd nadat hij kopte en ver voordat de duik werd ingezet. Hoe dit een penalty kan zijn is mij een raadsel. Voortaan is elke keeper die uit komt en een speler raakt een penalty?toolkist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:00:
Wat mij betreft geen enkele discussie en gewoon terechte penalty iig.
Jou naam ken ik dan ook wel dus voel je vooral niet aangesprokensNielz123 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:02:
[...]
Ik kom dat in het weekend ook al regelmatig doen
Drankneuzen en cocaïne
Z'n hand moet z'n hoofd niet raken, heel simpel. Die gast duikt ja, om de bal te proberen te koppen.Han schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:03:
[...]
De hand raakte z’n hoofd nadat hij kopte en ver voordat de duik werd ingezet. Hoe dit een penalty kan zijn is mij een raadsel. Voortaan is elke keeper die uit komt en een speler raakt een penalty?
Het leek alsof ie hem wilde koppen.Quad schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:48:
Maar dit is toch geen strafschop? De kerel ging al naar de grond.
Maar de keeper raakt hem dus op zijn hoofd / hals en niet de bal. Ongeacht of het dan onterecht voelt, volgens mij kan de scheids 'm geven. Helaas deed ie dat dan ook.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 30-11-2023 23:15 ]
Ik moet er wel om lachen: Italiaanse scheidsrechter, coach en VAR.Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:14:
Scheidsrechter maakt zijn Europese debuut, goed moment voor je debuut bij zo een belangrijke wedstrijd, ben je als Ajax mooi klaar mee
Dat doe je door zo veel mogelijk samen te spelen. Dus gewoon voor de Conf. League gaan. Zal lastig worden, AEK kan Ajax laten komen. Maar het is zeker mogelijk.Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:07:
Voor Ajax uiteindelijk beter als je Europees klaar bent, je hebt er niets te zoeken. Focus nu eerst maar op een goed functionerend elftal.
Alleen ja, 2 punten uit 5, te weinig.
Probleem is dat je met midweekse wedstrijden amper kan trainen en daar heeft Ajax wel behoefte aan.Grotespeler schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:17:
[...]
Dat doe je door zo veel mogelijk samen te spelen. Dus gewoon voor de Conf. League gaan. Zal lastig worden, AEK kan Ajax laten komen. Maar het is zeker mogelijk.
Alleen ja, 2 punten uit 5, te weinig.
Zou er echt niet mee zitten als ze er uitgaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb jij hele wedstrijden van hem gezien? Hij heeft het zowel bij jong Ajax als Ajax prima wedstrijden gespeeld. Vandaag inderdaad niet goed, dat is duidelijk.ph4ge schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:22:
Die keeper is gewoon (nog) niet goed genoeg. Als Rulli weer fit is hem gewoon opstellen en dan gaat Ajax al meer punten pakken.
Rulli zal waarschijnlijk na de winterstop weer onder de lat staan. Hij is namelijk al weer in training.
Rulli is na de winterstop waarschijnlijk pleite.Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:26:
[...]
Heb jij hele wedstrijden van hem gezien? Hij heeft het zowel bij jong Ajax als Ajax prima wedstrijden gespeeld. Vandaag inderdaad niet goed, dat is duidelijk.
Rulli zal waarschijnlijk na de winterstop weer onder de lat staan. Hij is namelijk al weer in training.
En sterker nog, hij zat vandaag op de bank.
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 30-11-2023 23:35 ]
Volgens mij is er geen betere training dan wedstrijden op niveau. Dus hopelijk gaat Ajax door naar de ECL.Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:19:
[...]
Probleem is dat je met midweekse wedstrijden amper kan trainen en daar heeft Ajax wel behoefte aan.
Zou er echt niet mee zitten als ze er uitgaan.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat een gigantische plaat heeft die gast voor z'n kop... EchtBerghuis noemde de beslissing van Sozza zeer discutabel. 'Ik zet gewoon een tackle in om de buitenspeler te stoppen. En ik stop hem fair. Uiteindelijk neem ik mijn andere been erin mee. Ik twijfel zelfs over geel. In de kleedkamer was eigenlijk iedereen verbaasd. Wat ik nog meer discutabel vond? Beide penalty's. Maar het is een Italiaan, dus misschien is hij fan van Gattuso (trainer van Marseille, red.). Dat zou je bijna denken.'
Wedstrijdritme zeker. Tactisch zeker niet. Wat mij betreft stuurt Ajax mochten ze het halen lekker jong Ajax naar de confetti league. Gedrocht van een competitie.ST10©DE schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:45:
[...]
Volgens mij is er geen betere training dan wedstrijden op niveau. Dus hopelijk gaat Ajax door naar de ECL.
Net de samenvatting gekeken. Die scheids zat er net als Ajax niet lekker in, zeg ik dan even genuanceerd. Jammer maar het past helemaal bij het seizoen.
Het voordeel van een slecht Ajax. Dan leer je wat nieuwe mensen kennen hierdglavimans schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:00:
[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 01-12-2023 00:37 ]
XXXVI
Het was niet heel goed maar wel fraaie goals gezien aan beide kanten; ik heb me weer vermaakt vannacht
De eerste pingel vond ik wel wat zwaar gestraft, daar was weinig aan de hand.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat dus. Weet Ajax ook een keer hoe het is om door een goedkope kutpingel de bieten-brug op te gaan. In de eredivisie zijn er wel 100-en voorbeelden te noemen van volledig onterechte penalties die de top-3 krijgt tegen de kleintjesPelox schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:54:
Dit is toch Ajax? Waarom kijken jullie zo naar de scheids en de var? Dit moet je echt de spelers aanrekenen, die zorgen dat de scheids de mogelijkheid heeft om hem op de stip te leggen.
FreakNL schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:52:
[...]
Dat dus. Weer Ajax ook een keer hoe het is om door twee een goedkope kutpingels de bieten-brug op te gaan. In de eredivisie zijn er wel 100-en voorbeelden te noemen van volledig onterechte penalties die de top-3 krijgt tegen de kleintjes
Ik kijk in de regel geen wedstrijden in de Eredivisie, behalve van Feyenoord en toppers, dus ik ken hem verder alleen van samenvattingen.Exocet schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:26:
[...]
Heb jij hele wedstrijden van hem gezien? Hij heeft het zowel bij jong Ajax als Ajax prima wedstrijden gespeeld. Vandaag inderdaad niet goed, dat is duidelijk.
Maar keepers worden nou eenmaal beoordeeld op wedstrijd beslissende momenten en niet op dat ze foutloos zijn in een 6-0 tegen de nummer laatst. Dit was gewoon niet best, kost je gewoon de volgende ronde.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In de winter een goede controleur met ervaring halen en dan kun je gewoon nog 4e worden. Spel bevat echt wel lichtpunten t.o.v. een paar maanden geleden. Ook al is het nog niet super goed.
Brobbey laat zich mooi zien de laatste wedstrijden. Blij mee. Eindelijk meer rust voor de goal. Lijkt erop dat Van 't Schip en/of die spitsentrainer toch wat goed doen. Zou het mooi vinden als hij dit vast houdt en dan mee mag met het EK.
Dus je laat dan evt. Europese punten liggen die je als club de komende jaren nodig hebt om een betere loting of potindeling te kunnen krijgen? Je moet imo altijd Europa in willen, ongeacht welke competitie.ephymerous schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 00:34:
[...]
Wedstrijdritme zeker. Tactisch zeker niet. Wat mij betreft stuurt Ajax mochten ze het halen lekker jong Ajax naar de confetti league. Gedrocht van een competitie.
Net de samenvatting gekeken. Die scheids zat er net als Ajax niet lekker in, zeg ik dan even genuanceerd. Jammer maar het past helemaal bij het seizoen.
[...]
Het voordeel van een slecht Ajax. Dan leer je wat nieuwe mensen kennen hier
Inderdaad. volgens mij krijg je zelfs voor een overwinning in de cl evenveel coëfficiënt punten als voor een overwinning in de EL of de CL.Vos schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:48:
[...]
Dus je laat dan evt. Europese punten liggen die je als club de komende jaren nodig hebt om een betere loting of potindeling te kunnen krijgen? Je moet imo altijd Europa in willen, ongeacht welke competitie.
Spelen in de EL of de cl is dan ook voor nederlandse clubs beter in dat geval.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 01-12-2023 08:58 ]
Zero.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vroeger had je de Europacup 2. Die heeft Ajax in de jaren 80 nog eens gewonnen en iedereen was daar zeer blij mee. Doelpunt van van Basten tegen een niet zo heel spectaculaire tegenstander uit de DDR.ephymerous schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 00:34:
[...]
Wedstrijdritme zeker. Tactisch zeker niet. Wat mij betreft stuurt Ajax mochten ze het halen lekker jong Ajax naar de confetti league. Gedrocht van een competitie.
Met een beetje goede vorm kun je dit jaar heel ver komen in een vergelijkbare competitie, zie Feyenoord en AZ. Echt te bezopen voor woorden dat je daar minderwaardig over doet omdat het even wat minder gaat.
Eens, bijvoorbeeld 2002 was het toch voor NL ook hartstikke goed dat Feyenoord toen de UEFA cup won.D-e-n schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:59:
[...]
Vroeger had je de Europacup 2. Die heeft Ajax in de jaren 80 nog eens gewonnen en iedereen was daar zeer blij mee. Doelpunt van van Basten tegen een niet zo heel spectaculaire tegenstander uit de DDR.
Met een beetje goede vorm kun je dit jaar heel ver komen in een vergelijkbare competitie, zie Feyenoord en AZ. Echt te bezopen voor woorden dat je daar minderwaardig over doet omdat het even wat minder gaat.
Onzin, Gaaei speelt hem slap aan terwijl hij al een mannetje in z'n rug had.Superkiwi schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 05:32:
Over die afgekeurde goal (de 2-1), daar komt Rensch goed weg hoor. Door een zeer slappe inzet van zijn kant caramboleert de bal richting de spits, die daarna fraai afrondt. Hij had hier mi.i niet hoeven fluiten voor buitenspel omdat de bal ook van Rensch kwam.
Het was niet heel goed maar wel fraaie goals gezien aan beide kanten; ik heb me weer vermaakt vannacht
De eerste pingel vond ik wel wat zwaar gestraft, daar was weinig aan de hand.
Maar weinig aan het handje, komende jaren is de voorsprong op Portugal nog groot.
Plaats 6 geeft nog steeds wel 2 directe CL plaatsen.
Plaats 5 geeft trouwens 3 directe plaatsen. Wel fijner.
Zou mooi zijn als we over de langere termijn plaats 6 of hoger kunnen vasthouden. Structureel.
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 01-12-2023 10:37 ]
Yep leek me een duidelijke fout van Gaaei. Die man blijft zijn slippertjes houden, een Veltmannetje.Terranova schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:20:
[...]
Onzin, Gaaei speelt hem slap aan terwijl hij al een mannetje in z'n rug had.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
100-en nog wel, wauw. Noem er eens 10?FreakNL schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:52:
[...]
Dat dus. Weet Ajax ook een keer hoe het is om door een goedkope kutpingel de bieten-brug op te gaan. In de eredivisie zijn er wel 100-en voorbeelden te noemen van volledig onterechte penalties die de top-3 krijgt tegen de kleintjes
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ontoerekeningsvatbaar? Is daar onderzoek naar geweest? Dat is nogal iets wat je zegt.Agent47 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:49:
Op voetbalprimeur zeggen ze het gewoon goed over Berghuis. Als het niet loopt of hij krijgt een irritatie, dan is hij ontoerekeningsvatbaar. Dat hij die tackle zelf niet eens geel vind zegt al genoeg.
Nou, toen hij bij Feyenoord speelde heb ik heel veel Ajacieden ook zo over m zien praten hier hoorVos schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:44:
[...]
Ontoerekeningsvatbaar? Is daar onderzoek naar geweest? Dat is nogal iets wat je zegt.
Zeer zeker, en ik ben nog altijd blij dat-ie destijds niet naar PSV is gehaald.LZ86 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:57:
[...]
Nou, toen hij bij Feyenoord speelde heb ik heel veel Ajacieden ook zo over m zien praten hier hoor
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is wel een recidivist.Vos schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:44:
[...]
Ontoerekeningsvatbaar? Is daar onderzoek naar geweest? Dat is nogal iets wat je zegt.
Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Wellicht andere term dan ontoerekeningsvatbaar gebruikenLZ86 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:57:
[...]
Nou, toen hij bij Feyenoord speelde heb ik heel veel Ajacieden ook zo over m zien praten hier hoor
Dat kan inderdaad, is wel wat anders dan ontoerekeningsvatbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 01-12-2023 16:17 ]
https://www.transfermarkt.../ausfaelle/spieler/129554 (beste overzicht wat ik kon vinden)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Waar een kleine club al niet goed ik kan zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 01-12-2023 18:17 ]
Die term komt uit een artikel van de Volkskrant en is dus een quote. Geciteerd door Voetbalprimeur: https://www.voetbalprimeu...svatbaar-op-het-veld.htmlVos schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:16:
[...]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Wellicht andere term dan ontoerekeningsvatbaar gebruiken
Spelers zouden ook Jan Smit steunen. En financieel gaat het erg slecht. Die gaan dus degraderen en voorlopig in de marge spelenMiki schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:03:
Gaat lekker in Volendam. Financieel directeur ontslagen vervolgens de voorzitter van bestuur Jan Smit (ja die) weggestuurd, vervolgens trekt de RVC het ontslag in van de financieel directeur. En vandaag stapt de voltallige technische staf (Team Jonk) op. Een aflevering GTST heeft minder drama dan wat er aan de dijk plaatsvindt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Toen was dat ook zeker waar, had hij zoiets elke week.LZ86 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:57:
[...]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Heb je die docu serie toevallig gekeken? Hoop oud zeer, een een oud-voorzitter die een flinke vinger in de pap heeft door zijn zoon in de RVC te zetten. Ik snap wel dat Team Jonk opstapt.Miki schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:03:
Gaat lekker in Volendam. Financieel directeur ontslagen vervolgens de voorzitter van bestuur Jan Smit (ja die) weggestuurd, vervolgens trekt de RVC het ontslag in van de financieel directeur. En vandaag stapt de voltallige technische staf (Team Jonk) op. Een aflevering GTST heeft minder drama dan wat er aan de dijk plaatsvindt.
Elect a clown, expect a circus.
Frankrijk lijkt me structureel te hoog gegrepen. Maar Portugal moet voorblijven gewoon het doel zijn. Dat we een tijd lang rondom plek tien bungelden was dan ook een schande.Harribo schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:33:
Nederland zakt ondanks zeges PSV en AZ naar zesde plaats coëfficiëntenranking
Maar weinig aan het handje, komende jaren is de voorsprong op Portugal nog groot.
Plaats 6 geeft nog steeds wel 2 directe CL plaatsen.
Plaats 5 geeft trouwens 3 directe plaatsen. Wel fijner.
Zou mooi zijn als we over de langere termijn plaats 6 of hoger kunnen vasthouden. Structureel.
Als je gele kaarten meerekent is het ongetwijfeld hoger dan andere spelers op zijn positie.Martinusz schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 16:43:
Ik dacht laat ik eens opzoeken hoeveel rode kaarten Berghuis heeft gepakt...nou dat valt dus reuze mee:
https://www.transfermarkt.../ausfaelle/spieler/129554 (beste overzicht wat ik kon vinden)
Dat idee heb ik ook bij hem.Agent47 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:49:
Op voetbalprimeur zeggen ze het gewoon goed over Berghuis. Als het niet loopt of hij krijgt een irritatie, dan is hij ontoerekeningsvatbaar. Dat hij die tackle zelf niet eens geel vind zegt al genoeg.
Maar ik hoorde ergens dat dit zijn eerste rode kaart bij Ajax is. Weet niet of dat waar is want kan het nergens vinden.
Het is wel zeker zo dat hij er vaak hard in gaat als het hem niet echt zint.
Buiten de punten voor Nederland boeit de Conference League me gewoon niet. De EL eigenlijk ook al niet. Mag je minderwaardig vinden. Ik noem dat de lat leggen op het niveau dat bij een topclub hoort.D-e-n schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:59:
[...]
Vroeger had je de Europacup 2. Die heeft Ajax in de jaren 80 nog eens gewonnen en iedereen was daar zeer blij mee. Doelpunt van van Basten tegen een niet zo heel spectaculaire tegenstander uit de DDR.
Overigens op een andere mening meteen bezopen te noemen? Toch nergens voor nodig?
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 03-12-2023 23:42 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
XXXVI
Dat is wel echt een hele grote grap als je zo'n constructie als club goed vindt.Slasher schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 20:35:
[...]
Heb je die docu serie toevallig gekeken? Hoop oud zeer, een een oud-voorzitter die een flinke vinger in de pap heeft door zijn zoon in de RVC te zetten. Ik snap wel dat Team Jonk opstapt.
Maar we hebben het hier over Ajax.ephymerous schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:24:
[...]
Ik noem dat de lat leggen op het niveau dat bij een topclub hoort.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024