O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat denk ik ook alleen hoop wel dat Feyenoord het ze nog lastig maaktAgent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:36:
PSV wordt “ gewoon” kampioen. Hopen dus dat Nederlandse ploegen blijven presteren in Europa
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk ook dat Feyenoord gaat winnen as zondag.carpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:36:
[...]
Ben ik hier de enige die PSV geen kans geeft aankomende zondag in de kuip?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
PSN: Finally_Chris
Hahaha, je zal maar 18e staan, dan ben je écht slechtcarpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:34:
[...]
Lief dat je PSV buiten de ED al plaatst, maar we staan nog niet op de 18e plek hoor
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Serieus, voor de toekomst?CR1691 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:38:
Wel lekker hoor dat Slot volle bak vertrouwen geeft aan Sauer en Milambo. Hele mooie spelers voor de toekomst.
LolSuperkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:39:
[...]
Hahaha, je zal maar 18e staan, dan ben je écht slecht![]()
ATM, Atletico time management.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:39:
Daar komt het tijd rekken
Vallen en de bal beetpakken is gewoon hands, ergo geel!
[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 28-11-2023 22:41 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Best wel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 46% gewijzigd door carpebios op 28-11-2023 22:42 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit, het was hands.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:42:
Was totaal geen overtreding maar goed
per aspera ad astra
Wat knullig zeg, wel ala Luuk de Jong goed ingekoot
Darten? Kan je ook een schildje verdienen.carpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:41:
Verdomme zeg. Tijd voor iets anders.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ook kwestie van kwaliteit natuurlijk. Er moeten nog echt wat stappen gemaakt worden in de ploeg.D-e-n schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:43:
Ik blijf erbij: Atletico is zeker goed maar als je gehele serie bekijkt wil het ook geen moment meezitten. Wat je toen in de Conf league wel eens had heb je nu totaal niet.
per aspera ad astra
Dan nog, Feyenoord had met wat opportunisme en geluk ook gewoon dik voor kunnen staan. Het kwartje kan 2 kanten op vallen, en helaas is het telkens kop ipv munt.D-e-n schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:43:
Ik blijf erbij: Atletico is zeker goed maar als je gehele serie bekijkt wil het ook geen moment meezitten. Wat je toen in de Conf league wel eens had heb je nu totaal niet.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is duidelijk maar juist dan heb je een mazzeltje nodig. De kwalitatief beste wint niet altijd in voetbal.CR1691 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:44:
[...]
Ook kwestie van kwaliteit natuurlijk. Er moeten nog echt wat stappen gemaakt worden in de ploeg.
De man heeft 16 doelpunten in 13 wedstrijden gescoord. Zullen we hem gewoon even niet verkopen?aaaido schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:44:
Als je in de winterstop een mooi aanbod krijgt voor Gimenez misschien toch overwegen of je wil verkopen.
Op basis van vanavond?aaaido schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:44:
Als je in de winterstop een mooi aanbod krijgt voor Gimenez misschien toch overwegen of je wil verkopen.
Nee joh, Gimenez is waardevolle speler, die moet je houden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik als PSV-er zeg verkopen hoor! We zullen de lucht beschikbaar stellen om te huren in het Philips stadion voor een eventuele koper!PWM schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:46:
[...]
De man heeft 16 doelpunten in 13 wedstrijden gescoord. Zullen we hem gewoon even niet verkopen?
De lucht nog wel, grond wordt wat lastig met de gemeente als tegenpartij.carpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:47:
[...]
Ik als PSV-er zeg verkopen hoor! We zullen de lucht beschikbaar stellen om te huren in het Philips stadion voor een eventuele koper!
* Quad rent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Volgend jaar nog een keer proberen. Ik vraag me af wie er dan nog is bij Feyenoord.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Uit deed ie dat toch goed.Quad schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:52:
Eigenlijk is Ueda niet een echte killer en afmaker denk ik.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vindt je Geminez de laatste 5 wedstrijden goed spelen? Hij scoort er 3 tegen Excelsior ja en als hij speelt zoals twee maanden geleden helemaal top.Superkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:46:
[...]
Op basis van vanavond?
Nee joh, Gimenez is waardevolle speler, die moet je houden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook goede spelers hebben wel eens een dipje, niks aan de handaaaido schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:53:
[...]
Vindt je Geminez de laatste 5 wedstrijden goed spelen? Hij scoort er 3 tegen Excelsior ja en als hij speelt zoals twee maanden geleden helemaal top.
Europa league it is
Nou inderdaad. Hadden helaas niks te vertellen vanavond.hotymoty schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:56:
Het is weer allemaal net niet bij Feyenoord. Simpelweg te zwak voor Champions League…
Ik hoop het maar heb wel twijfels.Superkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:56:
[...]
Ook goede spelers hebben wel eens een dipje, niks aan de hand
Dat vind ik altijd van die overdreven onzin conclusies. Tegen Lazio had je gewoon minimaal een punt moeten halen en dan krijg je een hele andere situatie. Je hebt gewoon meegedaan om plek twee en als je dat net wel haalt verdien je het ook gewoon. Dat Atletico meer kwaliteit heeft is duidelijk maar niet alles wat doorgaat is van dat niveau. En net zo goed zitten er in de EL ook ploegen van CL-niveau. Het is niet zwart-withotymoty schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:56:
Het is weer allemaal net niet bij Feyenoord. Simpelweg te zwak voor Champions League…
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En Liverpool komen we misschien dan weer tegen in de EL.
Feyenoord-Liverpool, ook een heel tof affiche hoor. Zou ben ik bang ook het Waterloo zijn, maar goed, Ajax heeft bewezen tegen Juve/Real Madrid een aantal jaar geleden dat dat ook geen garantie hoeft te zijn. En denk dat het spel van Klopp Feyenoord/Slot een stuk beter ligt dan het afbraakvoetbal van Simeone/Mourinho.D-e-n schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:05:
@Maarten_E
En Liverpool komen we misschien dan weer tegen in de EL.
Je speelt eerst tegen een nummer twee toch?Maarten_E schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:08:
[...]
Feyenoord-Liverpool, ook een heel tof affiche hoor. Zou ben ik bang ook het Waterloo zijn, maar goed, Ajax heeft bewezen tegen Juve/Real Madrid een aantal jaar geleden dat dat ook geen garantie hoeft te zijn. En denk dat het spel van Klopp Feyenoord/Slot een stuk beter ligt dan het afbraakvoetbal van Simeone/Mourinho.
Ik kan mij nog herinneren dat iemand hier dacht dat Feyenoord wel zou kunnen overwinteren en thuis van Atletico zou kunnen winnen.hotymoty schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:56:
Die staat ook weer even met beide voeten op aarde.
Eeeh. Bij de loting wisten we dat het spannend zou worden. 2e worden was reeel. De uitwedstrijd tegen Atl gaf veel hoop.Dj-sannieboy schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:13:
[...]
Ik kan mij nog herinneren dat iemand hier dacht dat Feyenoord wel zou kunnen overwinteren en thuis van Atletico zou kunnen winnen.
Die staat ook weer even met beide voeten op aarde.
Thuis was Feyenoord de mindere èn heb je pech. Da’s ook voetbal. Ze hoeven zich nergens voor te schamen.
En Feyenoorders staan ALTIJD met beide benen op aarde. 😘
Nouja, ik las vanalles over een "Ajax 18/19 vibe met meer power". Niet alleen in de media maar ook een aantal Feyenoorders in mijn omgeving hadden het hierover.OMX2000 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:16:
En Feyenoorders staan ALTIJD met beide benen op aarde. 😘
XXXVI
De Nederlandse ziekte: "als... als... als...". De feiten staan op een rijtje, je had tegen Lazio geen punt en je bent niet door. En er wordt ook teveel gedaan alsof gisteren pech was. Dit is gewoon wat er gebeurt als je onder druk komt en een grote club gas geeft.D-e-n schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:01:
[...]
Dat vind ik altijd van die overdreven onzin conclusies. Tegen Lazio had je gewoon minimaal een punt moeten halen en dan krijg je een hele andere situatie. Je hebt gewoon meegedaan om plek twee en als je dat net wel haalt verdien je het ook gewoon. Dat Atletico meer kwaliteit heeft is duidelijk maar niet alles wat doorgaat is van dat niveau. En net zo goed zitten er in de EL ook ploegen van CL-niveau. Het is niet zwart-wit
Het was gewoon niet goed genoeg.
Jammer, maar daar hebben we als Nederlandse clubs gewoon vaak last van. Maar Feyenoord mag trots zijn hoor, prima gespeeld in de poule en zeker voor weer een eerste keer na zo'n lange tijd boven de verwachting van velen denk ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was niet "iemand", dat vertrouwen leefde bij meerderen, waaronder bij mij.Dj-sannieboy schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:13:
[...]
Ik kan mij nog herinneren dat iemand hier dacht dat Feyenoord wel zou kunnen overwinteren en thuis van Atletico zou kunnen winnen.
Feyenoord had ook kunnen overwinteren, hadden ze het niveau van de eerste wedstrijden vast kunnen houden. Dat laatste is niet het geval en ook dat is voetbal, de ene wedstrijd zegt niets over de andere wedstrijd.
Dat stond ik al. Maar hoop doet leven, je kent het welDie staat ook weer even met beide voeten op aarde
Dat ze thuis van Atletico zouden winnen was men hier niet zo zeker over als jij doet voorkomen. Dat er een punt gepakt kon worden, dat wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2023 09:19 ]
Ik vind het vooral storend dat er altijd zo snel conclusies getrokken worden over het niveau, alsof dat iets wat zwart-wit is. Als we ons niet plaatsen met Oranje wordt dat ook gelijk geroepen.Gonadan schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:40:
[...]
De Nederlandse ziekte: "als... als... als...".
Kijk naar de CL. Bij de ene groep staat nu Kopenhagen op de tweede plek en bij de andere PSG. Bij de ene staat nu Young Boys op de EL plek en bij de andere Newcastle. Dan mag jij me vertellen wat CL niveau is en wat EL niveau is. Het niveau is dus altijd heel erg afhankelijk van de loting, een portie geluk dus.
Als je bij twee topploegen had gezeten was je kansloos maar Lazio was te pakken geweest maar het verloop van de wedstrijden zat gewoon even niet mee. Dat is voetbal. Soms lukt het net wel en soms net niet.
Wonden likken, en nu weer de focus op zondag. Er is zeker werk aan de winkel. En tegelijkertijd maken juist dit soort wedstrijden je beter.
Feyenoord had toch geluk met de loting? De absolute top is ontweken (Man C, PSG, Bayern M, ...), je speelt tegen geen enkele kampioen, of ja Celtic maar dat is een zwakke broeder. Die twee eigen doelpunten hebben alles te maken met kwaliteit. Uit bij Atletico maakt Timber zo'n pirouette bij een tegendoelpunt, is dat ook pech?D-e-n schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:28:
[...]
Het niveau is dus altijd heel erg afhankelijk van de loting, een portie geluk dus.
Nee hoor, ik wil Feyenoord niets te kort doen, een heel aardig elftal met een goede coach. Toch komen ze op een paar plekken niveau te kort om ver te komen in de CL.
XXXVI
Tja met de loting moet je altijd een beetje geluk hebben. Daarentegen, als je écht het niveau hebt maakt de loting niet uit en overwinter je hoe dan ook wel.D-e-n schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:28:
Ik vind het vooral storend dat er altijd zo snel conclusies getrokken worden over het niveau, alsof dat iets wat zwart-wit is. Als we ons niet plaatsen met Oranje wordt dat ook gelijk geroepen.
Kijk naar de CL. Bij de ene groep staat nu Kopenhagen op de tweede plek en bij de andere PSG. Bij de ene staat nu Young Boys op de EL plek en bij de andere Newcastle. Dan mag jij me vertellen wat CL niveau is en wat EL niveau is. Het niveau is dus altijd heel erg afhankelijk van de loting, een portie geluk dus.
Als je bij twee topploegen had gezeten was je kansloos maar Lazio was te pakken geweest maar het verloop van de wedstrijden zat gewoon even niet mee. Dat is voetbal. Soms lukt het net wel en soms net niet.
Ik snap dat de feiten niet zo leuk zijn als fan, en het gaat mij ook veel te ver om te suggereren dat Feyenoord als club niet CL waardig zou kunnen zijn, maar deze ronde was het niveau gewoon te laag.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ook geen schande.
Griezmann en Morata zijn top.
Lazio uit had je niet moeten verliezen. Achteraf.
Enfin, vanavond Psv.
Als Psv daar niet met een resultaat weg komt, heb je niks te zoeken in de CL .
Er is nauwelijks CL ervaring binnen het elftal, dus het allemaal niet zo gek wat er gebeurt. Met een beeetje meer geluk hadden ze wel kunnen overwinteren, qua poule had het zeker gekund, ze waren vooraf niet kansloos en het waren allemaal echte wedstrijden, ze zijn niet weggespeeld.ephymerous schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:38:
Nee hoor, ik wil Feyenoord niets te kort doen, een heel aardig elftal met een goede coach. Toch komen ze op een paar plekken niveau te kort om ver te komen in de CL.
Ze missen wat dat betreft spelers a la Tadic en Blind, die met hun jarenlange ervaring rust brengen. Gisteravond ging er een hoop mis en dat is gezien de leeftijd en ervaring van de spelers niet raar. Ga er maar aan staan, een volle kuip en een wedstrijd die vooraf al werd bestempeld als cruciaal.
Feyenoord gaat als het gaat naar verwachting met 9 punten in de CL als 3e naar de Europa League. Dat is toch prima? Er was kans op meer maar de ervaring en kwaliteit van de nummers 1 en 2 in de poule waren net wat beter. En Feyenoord kan in de EL nog zeker tot de halve finale komen, helemaal wanneer ze de returns in de Kuip mogen spelen.
PSV kan vanavond goede zaken doen wanneer ze winnen van Sevilla. De kans is reeel dat Arsenal gaat winnen van Lens en PSV steviger op plek 2 komt te staan. Ik zie PSV wel overwinteren in de CL
Qua Ajax verwacht ik helemaal niks. Al twee keer verloren van de nummer 2 in de poule en donderdag uit naar de nummer 1 in de poule. Ajax wordt kansloos derde en mag naar de Conference League, waar ze op dit moment ook thuishoren
Uit bij Sevilla?Harribo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:46:
Enfin, vanavond Psv.
Lastige pot. Zal eens een polletje maken.
[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 29-11-2023 10:04 ]
• Winst Sevilla
• Winst PSV
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
We mogen in onze handjes klappen dat we twee plaatsen in de CL hebben! En dat PSV daar staat en niet bijvoorbeeld Groningen of Ajax. Wat een negatief gezeik dat PSV niks te zoeken zou hebben in de CL. Wie dan wel? Of wil je gewoon die plek weggeven aan een ander land en nog verder achterop raken?Harribo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:46:
Enfin, vanavond Psv.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Voor DE zou moeten staan NUHan schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:20:
Feyenoord en PSV zijn DE ploegen die je in de CL wil hebben.
Idd, maar dat was in de vorige eeuw helaas.aaaido schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:06:
Aan de andere kant: ik heb genoten toen Ajax domineerde in aanvallend opzicht in de CL, hetzelfde voor PSV nu en ook van Feyenoord op sommige momenten waarbij ze soort van totaal voetbal lieten zien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Arsenal is natuurlijk een top ploeg, maar voor de CL vallen Sevilla en Lens toch wel mee? Ja je mist een echt hele zwakke broeder die sowieso op plek 4 eindigt, maar Sevilla en Lens zijn nou niet direct vaste waarden bij de laatste 16 van de CL.Pelox schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:15:
PSV heeft gewoon "pech" dat het in een zeer lastige poule zit. Plek 3 zou prima zijn.
Inderdaad, heel irritant. Daarbij heeft PSV volgens mij de CL op eigen kracht bereikt dmv voorrondes / kwalificatie wedstrijden door te komen/ te winnen.Han schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:20:
Vreselijk irritant telkens die opmerkingen in de trend van ‘niks te zoeken in de CL’… als of er andere gegadigden zijn in de eredivisie die een betere afvaardiging zouden zijn. Feyenoord en PSV zijn DE ploegen die je in de CL wil hebben. En wanneer je dan begint te miepen over kwaliteit dan moet je maar lekker in het vakje ‘Super League’ gaan staan en verder niet miepen dat een handje vol clubs rijker en rijker worden en de rest mag spelen in een B league.
Vorige eeuw? Toen was Ajax de absolute top.Bossie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:14:
[...]
Idd, maar dat was in de vorige eeuw helaas.
Maar in deze eeuw heeft Ajax diverse goede europese campagnes gehad.
PSV begin van de eeuw ook meerdere jaren goede europese resultaten.
AZ ook nog een jaar CL en een jaar UC.
Dit is een wederkerende opmerking die te vaak gemaakt wordt.ST10©DE schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:11:
[...]
We mogen in onze handjes klappen dat we twee plaatsen in de CL hebben! En dat PSV daar staat en niet bijvoorbeeld Groningen of Ajax. Wat een negatief gezeik dat PSV niks te zoeken zou hebben in de CL. Wie dan wel? Of wil je gewoon die plek weggeven aan een ander land en nog verder achterop raken?
Verliest club X in de CL dan hebben ze er niets te zoeken;
Verliest club X in de EL dan hebben ze er niets te zoeken;
Verliest club X in de ECL dan hebben ze er niets te zoeken.
Elke club die zich heeft weten te kwalificeren voor een competitie heeft er wat te zoeken, ze hebben de benodigde prestaties geleverd en zijn op basis daarvan toegelaten tot de competitie.
En dan heb je dit seizoen het "geluk" dat je uiteindelijk de huidige top 4 + Ajax van de Eredivisie zich vorig seizoen heeft weten te plaatsen ( of voor de playoffs ) voor een Europese competitie. FC Twente zijn uitgeschakeld is spijtig en we hebben maar één club die niet in de top 4 staat die wel Europees uitkomt edoch wel gewoon op basis van prestaties van het voorgaande seizoen daar behoort uit te komen.
Voornamelijk natuurlijk de prestaties van het voorgaande seizoen en het verzilveren van de kansen in de voorrondes / kwalificatie.ST10©DE schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:45:
[...]
Inderdaad, heel irritant. Daarbij heeft PSV volgens mij de CL op eigen kracht bereikt dmv voorrondes / kwalificatie wedstrijden door te komen/ te winnen.
Nou ja, Arsenal speelde de afgelopen 5 jaar Europa Leaugue. Sevilla 4x CL waarna ze doorgingen in de EL, met beter resultaat dan Arsenal. Lens is op basis van Europese resultaten natuurlijk de absolute zwakke broeder, de laatste keer dat die europees speelden moest bitcoin nog worden uitgevonden. Wat dat betreft heel knap dat die na 4 wedstrijden nog volop meedoen voor overwintering in de CL.Kist schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:40:
[...]
Arsenal is natuurlijk een top ploeg, maar voor de CL vallen Sevilla en Lens toch wel mee? Ja je mist een echt hele zwakke broeder die sowieso op plek 4 eindigt, maar Sevilla en Lens zijn nou niet direct vaste waarden bij de laatste 16 van de CL.
Regeren is vooruitschuiven
Het ging over Ajax toch, ze hadden een paar leuke jaren onder Ten Hag maar dominant vind ik beetje overdreven dat waren ze in de jaren 90's.Megupe schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:49:
[...]
Vorige eeuw? Toen was Ajax de absolute top.
Maar in deze eeuw heeft Ajax diverse goede europese campagnes gehad.
PSV begin van de eeuw ook meerdere jaren goede europese resultaten.
AZ ook nog een jaar CL en een jaar UC.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Waar schrijft hij dominant?Bossie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:43:
[...]
Het ging over Ajax toch, ze hadden een paar leuke jaren onder Ten Hag maar dominant vind ik beetje overdreven dat waren ze in de jaren 90's.
Laten we hopen dat PSV vanavond wint, dat zou goed zijn voor het Nederlandse voetbal! Jammer dat Feyenoord het niet heeft gered, maar die kunnen hopelijk nog wel een paar rondes meepikken in de Europa League.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ben groots van Slot en denk dat in nederland hij niets moet veranderen. Zie ook PSV/Bosz.
Maar zouden we europees gezien niet meer verdedigend voor de dag moeten komen? Met name lazio die de 1-0 veiliggesteld, maar ook atletico gister, die leunen gewoon achterover. Het is helaas niet leuk om naar te kijken, maar misschien in europa keihard nodig, helemaal tegen teams die op papier veel sterker zijn, wat volgens mij voor athletico en lazio van toepassing is.
Helemaal omdat je met Santi en Minteh en misschien zelfs Ueda snelle spitsen hebt die goed kunnen counteren.
10 second ninja DONE
Dat klopt allemaal. Ik reageer vooral op het punt pech, dat dekt de lading niet. Het gaat over kwaliteit.Han schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:00:
[...]
Er is nauwelijks CL ervaring binnen het elftal, dus het allemaal niet zo gek wat er gebeurt. Met een beeetje meer geluk hadden ze wel kunnen overwinteren, qua poule had het zeker gekund, ze waren vooraf niet kansloos en het waren allemaal echte wedstrijden, ze zijn niet weggespeeld.
Zo is het. Met een kleine kanttekening. De shortcuts links en rechts via de bekertoernooien vind ik daar buiten vallen.Napo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:50:
Elke club die zich heeft weten te kwalificeren voor een competitie heeft er wat te zoeken, ze hebben de benodigde prestaties geleverd en zijn op basis daarvan toegelaten tot de competitie.
Tactiek veranderen is een grote aanpassing. Iets meer op zekerheid mag het van mij absoluut. Vergis je niet in hoe lastig de tactiek van Atletico is, ook als is het verdedigen. Ook tegen de wereldtop lukt het ze om de boel flink dicht te houden.Sagat schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:14:
Nog een keer dan over feyenoord gister. De tactiek.
Ik ben groots van Slot en denk dat in nederland hij niets moet veranderen. Zie ook PSV/Bosz.
Maar zouden we europees gezien niet meer verdedigend voor de dag moeten komen? Met name lazio die de 1-0 veiliggesteld, maar ook atletico gister, die leunen gewoon achterover. Het is helaas niet leuk om naar te kijken, maar misschien in europa keihard nodig, helemaal tegen teams die op papier veel sterker zijn, wat volgens mij voor athletico en lazio van toepassing is.
Helemaal omdat je met Santi en Minteh en misschien zelfs Ueda snelle spitsen hebt die goed kunnen counteren.
[ Voor 63% gewijzigd door ephymerous op 29-11-2023 13:22 ]
XXXVI
Ook die "shortcuts" zijn op basis van prestaties maar dat zijn inderdaad de kortere routes richting een Europese competitie. De echte shortcuts waren de ticket voor bijvoorbeeld fair play.ephymerous schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:19:
[...]
Zo is het. Met een kleine kanttekening. De shortcuts links en rechts via de bekertoernooien vind ik daar buiten vallen.
https://www.ad.nl/nederla...s-mag-europa-in~aac22613/
Misschien wel. Maar daar zie ik persoonlijk ook wel het probleem van de nationale divisie; tegen 14/18 clubs hoef je eigenlijk niet na te denken en uiteindelijk leer je daar ook helemaal niets van. Je kan een keer een mindere dag hebben en punten verliezen (of een minderen periode, vermoeid door internationale verplichtingen enz), maar daar houdt het ook bij op. Je wordt zelden overklast, fouten worden niet structureel afgemaakt, enz.Sagat schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:14:
Nog een keer dan over feyenoord gister. De tactiek.
Als je dan opeens tegen een Lazio staat, een Atletico, of wat dan ook, ja, dan werkt het allemaal net anders en daar hebben de spelers noch de staf erg veel ervaring mee op dit moment.
Juist daarom is het voor iedereen van belang dat een ploeg als Ajax lekker draait. Hoe meer ploegen die je scherp houden, des te beter.
Het is ook wel fijn als je enigzins een rol van betekenis spelen want die CL plaatsen hebben we door de coëfficiënten. En die krijg je door wedstrijden te winnen.ST10©DE schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:11:
[...]
We mogen in onze handjes klappen dat we twee plaatsen in de CL hebben! En dat PSV daar staat en niet bijvoorbeeld Groningen of Ajax. Wat een negatief gezeik dat PSV niks te zoeken zou hebben in de CL. Wie dan wel? Of wil je gewoon die plek weggeven aan een ander land en nog verder achterop raken?
Dus als je wedstrijden verliest verlies je coëfficiënten en daarmee ook de CL plaatsen.
En gezien de tegenstanders van Psv, moet je door kunnen komen aangezien die wel tot de zwakkere van de CL horen.
Dan lijkt mij het logisch dat als je dat niet redt, dan mensen ook zeggen dat Psv dan weinig te zoeken heeft in de CL.
Geen negativiteit maar gewoon realisme toch
Daarnaast, ja met beetje meer geluk was zelfs in deze niet gemakkelijke poule doorgegaan en daar mag je best trots op zijn aangezien Feyenoord natuurlijk alweer tijdje niet in de CL heeft gespeeld en die ervaring missen. Dus als je het dan sterke clubs als Lazio en Atletico lastig kan maken, vind ik dat je het gewoon goed gedaan hebt. Als supporter wil toch liever zo'n poule waar je tegen echte (grote) tegenstanders speelt, dan 1 van de zwakkere poules waarin je mogelijk als 2de door gaat en er meteen in de knock-out fase uit gaat door een sterkere ploeg. Dat zijn dus 4 mooie wedstrijden tegen 1 of 2 mooie wedstrijden.
Voor Nederland is dat misschien wat minder, maar dit Feyenoord zou het ook gewoon goed kunnen gaan doen in de EL aangezien ze nu al graadmeter hebben gehad voor vereiste niveau.
Conclusie, mooie en goede ervaring die ze mogelijk volgend jaar alweer kunnen gebruiken om dan dat jaar wel verder dan de poule te komen. Als ook leermoment dat het niet handig is als je eerste spits voor 2 wedstrijden geschorst is door domme kaarten.
Klopt maar door daar gelukkig te zijn in de loting kan een ploeg die normaalgesproken een heel seizoen gemiddeld presteert alsnog zo'n ticket pakken. Een competitie waarin iedereen twee keer tegen elkaar speelt geeft de krachtverhoudingen beter weerNapo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:24:
[...]
Ook die "shortcuts" zijn op basis van prestaties maar dat zijn inderdaad de kortere routes richting een Europese competitie. De echte shortcuts waren de ticket voor bijvoorbeeld fair play.
https://www.ad.nl/nederla...s-mag-europa-in~aac22613/
En op basis van FairPlay... dat gaat nergens over.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 29-11-2023 14:21 ]
XXXVI
Nee, dat is negatieve framing. Welke andere NL ploeg zou jij dan op dit moment willen zien in de CL? Of wil je die plaats aan een ander land geven?Harribo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:59:
[...]
Het is ook wel fijn als je enigzins een rol van betekenis spelen want die CL plaatsen hebben we door de coëfficiënten. En die krijg je door wedstrijden te winnen.
Dus als je wedstrijden verliest verlies je coëfficiënten en daarmee ook de CL plaatsen.
En gezien de tegenstanders van Psv, moet je door kunnen komen aangezien die wel tot de zwakkere van de CL horen.
Dan lijkt mij het logisch dat als je dat niet redt, dan mensen ook zeggen dat Psv dan weinig te zoeken heeft in de CL.
Geen negativiteit maar gewoon realisme toch
Volgens mij heeft PSV dit CL seizoen al aardig wat coëfficiënten gehaald? Volgens mij staan ze op 11.5 Dat is meer dan Ajax het hele vorige seizoen. 3,5 punten meer dan Feyenoord. En evenveel als AZ, Twente en Ajax bijelkaar. (https://kassiesa.net/uefa/data/method5/ccoef2024.html)
Dus als PSV vanavond in een moeilijke uitwedstrijd niet wint, hebben ze niks te zoeken in de CL?
Gaat mij niet specifiek om Psv...geldt voor elk ander team wat in deze iets makkelijkere poule zit.ST10©DE schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:22:
[...]
Nee, dat is negatieve framing. Welke andere NL ploeg zou jij dan op dit moment willen zien in de CL? Of wil je die plaats aan een ander land geven?
Ik snap jouw logica niet. Ik heb niets tegen Psv.
Jij vindt Sevilla een moeilijke uit wedstrijd?Dus als PSV vanavond in een moeilijke uitwedstrijd niet wint, hebben ze niks te zoeken in de CL?
Ik niet zo, tenminste niet in het kader van een CL wedstrijd. Dus vind ik, als je vindt dat je als team wat te zoeken hebt in de CL, dat je daar een resultaat moet halen. Dus minimaal gelijkspel.
Sevilla heeft ook nog geen wedstrijd gewonnen tot nu toe in de CL.
Ik denk trouwens wel dat Sevilla te laag staat in La Liga, gezien het doelsaldo wat ze hebben.
Maar blijft staan dat het geen hele sterke tegenstander is in het licht van de CL. Mijn mening.
Laten we in ieder geval hopen dat het positief uitpakt voor Psv en het Nederlandse voetbal.
Edit: mensen verwachten vnl winst voor Sevilla gezien het polletje van kiwi
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 17:02 ]
Vergeet niet mensen: Psv om 18:45 !
[ Voor 125% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 17:19 ]
Pssst, beetje naar boven scrollen, het polletje was er al met dank aan @SuperkiwiHarribo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:45:
Even een sfeerverhogend polletje :
Poll: Uitslag Sevilla - Psv
• Winst Psv
• Gelijkspel
• Winst Sevilla
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024