Hij moet in het mandje.Grudgie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:10:
Minteh zorgt wel voor veel dreiging.
Anders hebben we weinig aan goed spel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij moet in het mandje.Grudgie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:10:
Ja maar het vervelende is, is dat het een jonge speler is die weet dat hij goed is en zich wilt bewijzen voor zijn echte club.Grudgie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:10:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Alsnog. Man man manPWM schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:13:
Pff. Zo zie je maar, leuk voetballen en dan 1 counter en de lul zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 28-11-2023 21:15 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
XXXVI
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens mij deed hij dat, Geertruida wilde ervan blijven maar raakte hem. Typisch Feyenoord dit.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:15:
Daar moet Bijlow roepen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik dacht het eerste maar een shot vanaf de andere kant bevestigt het laatsteQuad schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:13:
Kan iemand de mic van de commentator fixen? Zit een irritante kraak op.
Of is dat nog steeds vuurwerk van buiten/ in het stadion?
Begon namelijk steeds meer te lijken op iemand die een chips aan het kraken is in z'n mond, en dat is vet irritant..Superkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:16:
[...]
Ik dacht het eerste maar een shot vanaf de andere kant bevestigt het laatste
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mwah wat betreft die voorspellingen had ik ook zoiets van mwah niet te gek heh. Maar Feyenoord speelde tot de 0-1 wel gewoon goed.Bao_mi1 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:19:
Ik zit me weer te verbazen over hoe wereldvreemd voetbalfans in Nederland zijn. Voorafgaand aan de wedstrijd in de studio werden 4-2 en 4-1 overwinningen voor Feten voorspeld. En die commentator zegt net na die counter dat je ze "geen 90 minuten onder controle kan houden."
Leuk dat het uit tegen Atletico niet slecht ging, maar Feyenoord is natuurlijk zwaar de underdog hier. En de naïviteit van dat Feyenoord het wel even gaat doen verbaasd me oprecht..
Eenzijdig beeld, iedereen weet dat de beste voorspellers in het Tweakers FC voetbaltopic zitten.Bao_mi1 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:19:
Ik zit me weer te verbazen over hoe wereldvreemd voetbalfans in Nederland zijn. Voorafgaand aan de wedstrijd in de studio werden 4-2 en 4-1 overwinningen voor Feten voorspeld.
Uiteraard! Alleen val ik daar zelf niet onderSuperkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:23:
[...]
Eenzijdig beeld, iedereen weet dat de beste voorspellers in het Tweakers FC voetbaltopic zitten.
Ik had vooraf 2-3 of misschien 2-2 gedacht. Jij?
[ Voor 48% gewijzigd door Rubman op 28-11-2023 21:30 ]
En dan zit het ook niet mee dat je door een kutgoal achter komt. Het zit in deze CL campagne sowieso niet echt mee dat er eens een balletje gelukkig valt. Dat heb je nodig tegen AtleticoAgent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:30:
Je komt hier gewoon niet doorheen joh
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 28-11-2023 21:35 ]
Eens! Schoenen voor Minteh moeten nog uitgevonden worden.Rubman schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:35:
Minteh heeft schaatsen aan?
Weet het nog steeds niet, hij is goed, denk ik, maar ook een blind paard wat gewoon draaft en bak snel kwijt is.
Op dit niveau is dat ook kwaliteit.D-e-n schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:34:
[...]
En dan zit het ook niet mee dat je door een kutgoal achter komt. Het zit in deze CL campagne sowieso niet echt mee dat er eens een balletje gelukkig valt. Dat heb je nodig tegen Atletico
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Er zijn al wat speldenprikjes geweest. Iets harder prikken en de verdediging van Atletico is lek.Quad schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:42:
Als Feyenoord opportunistisch aanvalt kan er echt wel iets moois gebeuren.
Ja dat vind ik ook. De bal moet net ff wat sneller en net wat meer beweging. Af en toe lukt dat, dan is er ook gelijk dreiging.Superkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:44:
[...]
Er zijn al wat speldenprikjes geweest. Iets harder prikken en de verdediging van Atletico is lek.
Kortom, Feyenoord scoort nog wel in de tweede helft.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Oh doet die ook mee? Totaal niet gezien nogRubman schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:42:
Gaan ze eindelijk Gimenez voorzien van ballen?
Als je geen ballen voorgezet krijgt is het lastig je te laten zien.Superkiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:45:
[...]
Oh doet die ook mee? Totaal niet gezien
Atletico is gewoon goed en stug maar voetbal blijft een sport waarbij je met een gelukje soms kunt verrassen. En dat had Feyenoord in Madrid niet en in Rome ook niet overigens.
per aspera ad astra
Maar dat geldt ook voor Lazio of een aantal andere ploegen die doorgaan waarschijnlijk. Het zijn straks natuurlijk niet zestien ploegen van Atletico niveauAgent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:56:
Als je realistisch bent dan hoort Feyenoord ook gewoon in de Europa league thuis.
Feyenoord heeft niet de vorm van eerder in het seizoen, helaas. En tegen dit soort ploegen moet je niet achterkomen, zeker niet zo lullig.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:56:
Als je realistisch bent dan hoort Feyenoord ook gewoon in de Europa league thuis.
T zit niet mee vandaag
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dan hoort geen enkele eredivisie ploeg in de CL.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:56:
T zit niet mee vandaag
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waar er nog enige twijfel was is het nu wel duidelijk; je praat ook al als een echte Ajacied.LZ86 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:06:
Mwah de waan van de dag. Atletico is zo gevaarlijk niet. Feyenoord staat door botte pech geen 1e in de poule. Was in Madrid veruit de betere, in Rome ook. Nu zeker niet onderliggend en dan door een kutpech momentje achter.
We hebben geen geluk in Europa, ook al is de vorm van eerder in het seizoen er niet (blame die klote interlands)
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2023 22:15 ]
Nou dit was er toch eentje hoorRubman schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:46:
[...]
Als je geen ballen voorgezet krijgt is het lastig je te laten zien.
1 voorzet "op maat" en hij kopt hem bijna binnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit doet zijn prijskaartje en kans op ticket naar de Europese top ook geen goed.LAD93 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:15:
Als je als spits dit soort ballen niet maakt, heb je niks te winnen.
BedanktPWM schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:17:
Liever 0-3 dan wederom een "we waren beter maar toch 0-1 verloren" pot.
per aspera ad astra
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Lang leve de Ziggo Switch.Han schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
Mjah… klaar. Feyenoord gaat er geen twee maken vanavond, drie al helemaal niet. Nu gaan ze helemaal met 11 man achter de bal, tijdrekken en theater maken. Wordt een vervelend potje om uit te kijken vrees ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mwah als ze zo voor staan valt dat wel mee denk ik, is vaker met een 1 punt verschil in tijd te rekken.Han schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
Mjah… klaar. Feyenoord gaat er geen twee maken vanavond, drie al helemaal niet. Nu gaan ze helemaal met 11 man achter de bal, tijdrekken en theater maken. Wordt een vervelend potje om uit te kijken vrees ik.
Waarom quote je mij tijdens de tweakers voetbalpoule?Quad schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:20:
Dat was geen geluk maar kwaliteit.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Waar stond je afgelopen weekend?carpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:21:
[...]
Waarom quote je mij tijdens de tweakers voetbalpoule?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ah ja, dank u!
U zei?Han schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
Ik kijk best veel Atletico, maar deze instelling zie ik niet vaak.Han schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
Hangt wel af van de loting want je kunt ook vervelende ploegen krijgen dacht ik964C2 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:22:
Voor de coëfficienten van NL is het beter dat Feijenoord en ook PSV derde worden in de poulefase.
In de CL hebben ze geen kans en in de EL wel.
Ik heb er vrede mee
Dat is nou precies mijn kwaliteit, niet opvallen!
Ze hebben toch al 2 aardige kansen in de afgelopen 3 minuten gehad.Agent47 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:32:
Je komt er gewoon niet doorheen. Echt saai dat atletico
Lief dat je PSV buiten de ED al plaatst, maar we staan nog niet op de 18e plek hooraaaido schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:33:
Nu kan de focus volledig op de eredivisie en psv
Hahahaha sorrycarpebios schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:34:
[...]
Lief dat je PSV buiten de ED al plaatst, maar we staan nog niet op de 18e plek hoor
PSN: Finally_Chris
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq