Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zegt me niets.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoop dat Ramalho maar wakker blijft
Psv heeft nu ook een fijn team.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 18:45 ]
Niet voor de strafschop gaan is iets positiefssNielz123 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 18:58:
Waarom valt Lozano niet over die handen van die keeper?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zou 'm eerder gewoon slecht en inconsistent noemen so far...ElPaco schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:09:
Die scheids kan net zo goed een wit shirtje aan... Die is toch niet echt onpartijdig.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
InderdaadElPaco schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:09:
Die scheids kan net zo goed een wit shirtje aan... Die is toch niet echt onpartijdig.
En het volgende Nederlandse team wat het af laat weten.
Volgend jaar maar gewoon allemaal Europa League
Elect a clown, expect a circus.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is de 3e keer dat ze een overtreding maken op Bakayoko en dat hij niks doet. Bakayoko kijkt naar die van Sevilla en het zou een overtreding zijn.Snowdog schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:10:
[...]
Zou 'm eerder gewoon slecht en inconsistent noemen so far...
Die scheids is slecht en partijdig.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar daar heb je nu niks aan. Psv moet sowieso zelf kansen creëren, dat zie ik ook nog niet gebeuren. Dat is pas ernstig.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:17 ]
Wat een verschrikking die scheidsrechter... maar je..
Psv moet verdorie ook meer creëeren
[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:19 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hopenlijk krijgen we vaker 2 clubs in de CL dan krijgen ze ervaring en kan er een keer geprofiteerd worden.
XXXVI
Geluk hebben ze nu
Maar het moet echt veeeeel beter
Haal Veerman en Til er maar af, die missen hier snelheid en fysiek
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:26 ]
Kom maar gauw terug!dglavimans schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:24:
Nou, denk dat ik wel weer wat anders kan doen vanavond
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Inderdaad wat een slechte mentaliteitNapo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:26:
Hoe kan je als het doelpunt wordt afgekeurd binnen de 30 seconde een doelpoging tegenkrijgen. Kom op zeg, iets scherper mag wel.
Zal wel denken, ik ben de volgende match geschorst..Agent47 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:26:
Lozano vieze egoïst
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En wat is die Lozano een enorme eikel
Dit had ik niet verwacht.
Houdt op hoor
Rendement matig, oogkleppen en tegen sterkere tegenstanders gewoon een risico in je ploeg
Ik wel, tegen goede ploegen heeft PSV nog geen goede pot laten zien dit seizoen.OMX2000 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:29:
Ik ben nog chagrijnig van gisteren. Maar dit wedstrijd beeld word ik ook nie vrolijk van.
Dit had ik niet verwacht.
Daarna 5 x een duel verliezen door er niet fel genoeg in te gaan
Psv heeft er geen zin in lijkt het
Wat slap
Precies dat. Het slechtste Ajax ooit was een helft gewoon beter. Dit weekend wint Feyenoord dan ook gewoonLZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:30:
[...]
Ik wel, tegen goede ploegen heeft PSV nog geen goede pot laten zien dit seizoen.
XXXVI
Of beter gezegd weer een Nederlandse club die naïef of slap speelt en denkt met de eredivisie speelwijze wel even Europees potten te kunnen breken.
Inderdaad, naïef en slap.d-vine schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:31:
Kun je mooi 13 wedstrijden in de eredivisie winnen Europees ben je weinig waard.
Of beter gezegd weer een Nederlandse club die naïef of slap speelt en denkt met de eredivisie speelwijze wel even Europees potten te kunnen breken.
Dit is CL, wakker worden
Nou, Feyenoord is keihard uit vorm aan het raken de laatste weken. Ben er niet 100% zeker van.ephymerous schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:31:
[...]
Precies dat. Het slechtste Ajax ooit was een helft gewoon beter. Dit weekend wint Feyenoord dan ook gewoon
In de vorm van vroeger in het seizoen hadden we ze absoluut gepakt. Nu eerst maar eens zien.
Klote interlands ook
Die is gewoon schuldig aan de goal, de afgekeurde goal en enkele grote Sevilla kansen.
Wat is die slecht zeg.
Niks nieuwsLZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:44:
Zit in de herhalingen nu te kijken naar Ramalho, maar wat de fuck zeg.
Die is gewoon schuldig aan de goal, de afgekeurde goal en enkele grote Sevilla kansen.
Wat is die slecht zeg.
Het moet veel en veel beter. Hopelijk weet Bosz hoe.
Volgend jaar rechtstreeks 2 clubs in de CL. Maar we moeten wel blijven presteren, anders verlies je die plek straks ook.d-vine schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:19:
Zal je weer zien Nederland met 2 clubs in de CL en straks gaan ze beide niet door weg Europees voordeel ten opzichte van andere landen.
Hopenlijk krijgen we vaker 2 clubs in de CL dan krijgen ze ervaring en kan er een keer geprofiteerd worden.
Dat zeg ik elke keer...die man kost je in dit soort wedstrijden doelpuntenLZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:44:
Wat is die slecht zeg.
Nu zei ik het ook al voor de wedstrijd.
Gaat er niet om dat ik gelijk heb, maar erom dat Ramalho gewoon af en toe dramatisch is
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:51 ]
Daar ligt de kans ook zondagLZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:44:
Wat is die slecht zeg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ben benieuwd…
Uiteindelijk komt er ook een stukje ervaring bij kijken maar het is wonderlijk dat dit euvel Europees elke keer weer terug komt. Dat zakelijke spel zal er blijkbaar nooit komenOMX2000 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:49:
[...]
Volgend jaar rechtstreeks 2 clubs in de CL. Maar we moeten wel blijven presteren, anders verlies je die plek straks ook.
En zelfs voor zijn blessure was hij net zoals Ramalho meerdere keren per wedstrijd schuldig aan grote fouten die tot grote kansen voor de tegenstander zorgde. Geen verbetering.ElPaco schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:45:
[...]
Niks nieuwsalleen hebben we enkel Obispo nu als centrale verdediger op de bank. Die komt net terug van een maandenlange blessure, dus dat is ook geen serieuze optie.
Het moet veel en veel beter. Hopelijk weet Bosz hoe.
Luuk de Jong krijgt geen fatsoenlijke voorzet, Bakayoko komt zijn man niet voorbij en niemand die hem daarbij helpt, de andere gevaarlijke vleugelspitsen, Lang en Lozano, zijn er nu niet meer
Edit: oh toch nog de tweede
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:53 ]
Heel weinig snelheid achterin, weinig man ook en dan zo hoog spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 29-11-2023 19:55 ]
Klopt, hij loopt gewoon weg van bal en spits.LZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:44:
Wat is die slecht zeg.
Keurig afgerond, al weet ik niet waarom dit keeper niks deed
Dit lag echt niet aan de keeperLZ86 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:54:
Wat doet die keeper dan.
Het waren 2 geweldige minuten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
PSV is echt niet zo goed, maar in NL word ze geen strobreed in de weg gelegd. Als ze serieuze tegenstand krijgen vallen ze toch snel door de mand.
Goed het jaar beginnen leuk voetbal maar achterin altijd een gatenkaas of fouten.
En dat kun je in Europa niet veroorloven.
Normaal horen daar ook Lang en of Lozano te spelensNielz123 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:58:
Vertesse is ook altijd slecht. Snap totaal niet waarom die nog bij PSV speelt
Vertessen is alleen leuk voor de breedte
Ja moet. Verlies heb je niks aan. Je moet doelpunten maken.Napo schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:05:
Flink aanvallend wisselen, dat belooft weinig goeds.
Of je 2-0 of 4-0 boeit niet. Met wat geluk maak je er nog 3-3 van ofzo.
Nouja, het ging met een verdediger meer al telkens mis als ze een beetje aanzetten, ik had het nog even aangekeken zonder een verdediger eruit te halen.ElPaco schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:07:
[...]
Ja moet. Verlies heb je niks aan. Je moet doelpunten maken.
Of je 2-0 of 4-0 boeit niet. Met wat geluk maak je er nog 3-3 van ofzo.
En dat terugrollen in het veld moet direct rood zijn
Mja, Ramalho of Schouten. Zoals ze nu stonden is dit niet per se slecht. We gaan het meemaken. Deze rode kaart is wel lekker.Snowdog schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:10:
[...]
Nouja, het ging met een verdediger meer al telkens mis als ze een beetje aanzetten, ik had het nog even aangekeken zonder een verdediger eruit te halen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024