Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Mooi gelopen van Gimenez... jammer..
Oefening baart kunst zeggen ze toch?LAD93 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:37:
Zou toch liever zien dat Paixao niet degene is die afrondt..
Paixao volgt een alternatieve leercurve.
Het blijven Romeinen. 1x komen ze eruit en hij ligt erin.aaaido schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:39:
Lazio is eigenlijk ook gewoon matig
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tja dat geldt ook voor FeyenoordTristan schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:39:
[...]
Het blijven Romeinen. 1x komen ze eruit en hij ligt erin.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik bedoel, ik heb er wel vertrouwen in dat Feyenoord genoeg kansen creëert om een goaltje of 2-3 te maken. Dit Lazio zie ik dat niet zo snel doen.
Vind hem ook sterk spelen.floriz87 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:43:
Wiefer kan heerlijk simpel voetballen.
Hij moet het ook van simpel hebben, niet te technisch gaan doen maar gewoon ballen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Veel te makkelijk en op een heel vervelend moment zo vlak voor rust.
Kak.Tristan schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:39:
[...]
Het blijven Romeinen. 1x komen ze eruit en hij ligt erin.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:17
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Even herpakken in de rust en in de 2e helft doorgaan, want Feyenoord heeft echt de momenten gehad. Dit was even een concentratieverlies wat afgestraft werd.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit. Helpt eigenhandig een goede kans op een gevaarlijke uitbraak om zeep en het gevolg is een tegengoal. Wat probeerde hij daar te doen? Door ze heen te lopen?LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:48:
Maar wtf was dat uberdomme balverlies van Timber daar zeg......
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Ik denk echt dat Pusic belangrijker was in de kleedkamer dan iedereen dacht.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:48:
Het is heel erg ongeconcentreerd vind ik.
Dat gif/agressiviteit waarmee er werd gespeeld is de laatste 2 weken sinds hij weg is compleet weg.
Het is zo mak als Slot is.
Ja maar je wilt niet nog een keer een situatie zoals in Madrid krijgen.Quad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:50:
Ai, als Geertruida eraf was gebleven.. Was het buitenspel.
Tsja dat zie je in de herhaling pas. Goede interceptie hoor.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:51:
[...]
Ja maar je wilt niet nog een keer een situatie zoals in Madrid krijgen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zie nu geen gif nee.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:50:
[...]
Ik denk echt dat Pusic belangrijker was in de kleedkamer dan iedereen dacht.
Dat gif/agressiviteit waarmee er werd gespeeld is de laatste 2 weken sinds hij weg is compleet weg.
Terwijl dit Lazio echt wel te verslaan is
Maar ja... knullig foutje en je staat verdorie ook nog achter.
Hier verliezen en het wordt een enorm stuk moeilijker de volgende ronde te halen
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 07-11-2023 21:53 ]
Dat zou wel eens flinke downgrade van Slot zijn waarde zijn als dit de crux blijkt te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:50:
[...]
Ik denk echt dat Pusic belangrijker was in de kleedkamer dan iedereen dacht.
Maar dat weet je niet, dus ik zou dat bericht met een korrel zout nemen.Tristan schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:53:
[...]
Dat zou wel eens flinke downgrade van Slot zijn waarde zijn als dit de crux blijkt te zijn
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Plan kan de prullenbak in door individuele fout nu. Maar Feyenoord is geen schim van zichzelf de laatste 2 weken. Zorgwekkend.
Vond ze zo slecht niet. Paar leuke combinaties, hele periodes balbezit, niks weggegeven etc. Ziet er igg beter uit dan tegen Twente en RKC.LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:57:
Plan kan de prullenbak in door individuele fout nu. Maar Feyenoord is geen schim van zichzelf de laatste 2 weken. Zorgwekkend.
Miste Feyenoord Trauner niet gewoon?Quad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:56:
[...]
Maar dat weet je niet, dus ik zou dat bericht met een korrel zout nemen.
Edit: ook als vraag aan @Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 07-11-2023 22:02 ]
Verwijderd
Er zijn voorbeelden genoeg van hoofdcoaches die niet functioneren zonder hun vaste assistenten.Quad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:56:
[...]
Maar dat weet je niet, dus ik zou dat bericht met een korrel zout nemen.
Bert van Marwijk (Voorn)
Rijkaard (Ten Cate)
Nuno Santo (Rui Pedro Silva)
Tot nu toe is het duidelijk, sinds Pusic weg is is er duidelijk iets veranderd in het team.
Of heb je de laatste 2 wedstrijden niet gezien?
Aan de andere kant kan dit ook door overschatting komen.
Goed tegen Lazio spelen en opeens denken dat je het wel op 80% kan doen.
We zullen het de komende weken zien.
Mwah na de eerste 15 minuten doet Feyenoord het eigenlijk best ok. Balbezit, goed positie spel, driehoekjes etc. Het was eigenlijk eerder wachten op de 0-1. Gewoon doorgaan zo en hopen op kansen.LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:57:
Weet niet wat het plan was. Lazio laten uitrazxen en dan zelf scoren ofzo?
Verwijderd
Dat zeer zeker, Nieuwkoop maakt toch teveel foutjes (vind ik.)D-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:59:
[...]
Miste Feyenoord Trauner niet gewoon?
Edit: ook als vraag aan @Verwijderd
Maar er word ook juist vaak gezegd dat Trauner een beetje over zijn top is en Europees niet erg betrouwbaar is. (Daarom wilt Feyenoord ook een nieuwe verdediger aantrekken in de winter.)
Trauner was er niet bij 2 weken geleden tegen Lazio, dus het kan ook zonder hem.
Je staat achter door een individuele fout, niet door collectief falen, dit kan eenmaal gebeuren en wordt op dit niveau gewoon hard afgestraft.
Dus nee, voor nu geloof ik het niet.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Twee weken geleden was Nieuwkoop ook by far de minste in de verdediging. Toen werd het allemaal redelijk weggepoetst door de rest van het team dat super goed speelde. Nu lukt dat niet.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:05:
[...]
Dat zeer zeker, Nieuwkoop maakt toch teveel foutjes (vind ik.)
Maar er word ook juist vaak gezegd dat Trauner een beetje over zijn top is en Europees niet erg betrouwbaar is. (Daarom wilt Feyenoord ook een nieuwe verdediger aantrekken in de winter.)
Trauner was er niet bij 2 weken geleden tegen Lazio, dus het kan ook zonder hem.
per aspera ad astra
Dat van die verdediger had ik nog niet meegekregen. Wie zou dat moeten zijn?
Feye oord moet ook stoppen met die rare korte corners en gekke dingen vanaf de hoek. Het werkt niet!
Wat heeft die scheids.
Ik weet het niet…er zit weinig gif in Feyenoord vandaag, ik zie ze hier niet zo snel met een resultaat vertrekken, het maakt allemaal een gezapige indruk.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:20:
Als je het spel zo ziet moet hier toch zeker een gelijkspel uit te halen zijn. Lazio speelt echt niet goed, hebben de overtredingen mee maar voetballend is het mêh
Lazio gaat gewoon inzakken en Feyenoord moet zich er maar doorheen worstelen.dr.lowtune schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:22:
[...]
Ik weet het niet…er zit weinig gif in Feyenoord vandaag, ik zie ze hier niet zo snel met een resultaat vertrekken, het maakt allemaal een gezapige indruk.
Ik zie het somber in maar laat me graag verassen.
Gaat een saai half uur worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
per aspera ad astra
Hij fluit vreemd.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:27:
Hoe is dit weer geen kaart.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hopelijk maakt Feyenoord in ieder geval nog gelijk om een uitstekend uitgangspositie voor plek 2 te behouden
Stervende zwaan. Nooit een kaart.LAD93 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:27:
Het is nu toch wel erg opvallend hoe die scheids niet eens nadenkt over een gele kaart
Bart Nieuwkoop mag zich wel beklagen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:17
De arbitrage helpt niet mee om mensen eens op scherp te zetten, eindelijk eens een gele kaart.
Het staat 1-0, nog 20 minuten te gaan ex blessuretijd.. De wedstrijd is nog niet voorbij.DeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:28:
Deze had moeten hangen, de kansen zijn schaars. Zo jammer, verliezen tegen deze ploeg.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit inderdaad.tweakduke schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:30:
Die kansen moeten er wel in wil je het anti voetbal doorbreken.
Feyenoord maakt het er zelf naar
En al die stervende zwanen van Lazio dan? Zijn ook nooit kaartenDeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:30:
[...]
Stervende zwaan. Nooit een kaart.
Bart Nieuwkoop mag zich wel beklagen.
per aspera ad astra
Nouja, 3 kansen denk ik? Gimenez 1e helft, goed schot, goede redding. Wieffer kopbal over, maar is dan ook niet de beste kopper. En deze kopbal van Gimenez, ook geen slechte poging, maar net niet. Je moet ook een beetje geluk hebben.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:31:
[...]
Dit inderdaad.
Feyenoord maakt het er zelf naar
De kans dat Feyenoord 1 maakt is er wel. Lazio voelt de druk, maar kan blijven zuigen.Quad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:30:
[...]
Het staat 1-0, nog 20 minuten te gaan ex blessuretijd.. De wedstrijd is nog niet voorbij.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Alles of niets
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024