Lazio blijft zuigen en trekken.
[ Voor 13% gewijzigd door Rubman op 07-11-2023 22:37 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Schotje van Stengsfloriz87 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:32:
[...]
Nouja, 3 kansen denk ik? Gimenez 1e helft, goed schot, goede redding. Wieffer kopbal over, maar is dan ook niet de beste kopper. En deze kopbal van Gimenez, ook geen slechte poging, maar net niet. Je moet ook een beetje geluk hebben.
Zeker 4 waarvan er zeker 1 had moeten zitten.
Mis ik vast ook nog wel een kans?
Lazio 1 kans 1 doelpunt
Dit is CL. Te veel kansen missen kan niet .
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Feyenoord had altijd extreem veel kansen nodig voor een doelpunt, dat werd minder maar komt nu toch weer pijnlijk terug.
Jij bent te negatief tot nu toe. Feyenoord krijgt echt wel kansenLZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:38:
Mja het gaat m niet worden.
11 tegen 12. En persoonlijke fout kost je de kop
Feyenoord laat het hier toch echt zelf liggen. Het is te gezapig, kansen worden gemist, het is gewoon niet zo scherp als een paar weken geleden. Het is gewoon jammer dat we hier geen punten pakken terwijl dat wel zeer goed mogelijk is tegen dit Lazio.LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:38:
Mja het gaat m niet worden.
11 tegen 12. En persoonlijke fout kost je de kop
Feyenoord is zelf, voor de derde wedstrijd op rij, te zwak om echt iets af te dwingen. De bezieling en de beweging lijkt er een beetje uit. Het is wat statisch en voorspelbaar allemaal.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik ook maar ze gaan niet meer winnenfloriz87 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:42:
Ik vind Feyenoord eigenlijk best prima spelen.
per aspera ad astra
Dat is de KuipLAD93 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:43:
Het is ook echt wel het feit dat er minder druk gezet wordt door Feyenoord. Vorige wedstrijd tegen Lazio was elke afvallende of weggespeelde bal was voor Feyenoord. Het is echt dat stukje inzet.
Je moet 100% geconcentreerd spelen en niet verzaken. Als collectief hebben ze het goed gedaan wmb.
En de scheids is echt niet tegen hen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tsja je ziet toch wat supporters voor of tegen doet met een team.Quad schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:44:
De Italianen spelen 100% zoals je zou verwachten. En Feyenoord speelt prima, maar speelt uit en dat merk je. Overwicht, het betere spel, meer kansen. Maar niet voldoende om uit 1 kans 1 goal tegen te krijgen.
Je moet 100% geconcentreerd spelen en niet verzaken. Als collectief hebben ze het goed gedaan wmb.
En de scheids is echt niet tegen hen.
Als er dan niets mee is gaat dat toch tegen je werken.
3 uur durende kramp.
Heeft onze Japanner al een bal gehad?
[ Voor 39% gewijzigd door D-e-n op 07-11-2023 22:47 ]
Ik gok op 3 minutenD-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:46:
Ben benieuwd naar de extra tijd.
Minimaal gok ikD-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:46:
Er is naast de wissels ook niet veel gebeurd op de kramp van net.
Daarom speel je elke wedstrijd 1x uit en 1x thuis. Deze pot moet eigenlijk tenminste een punt opleveren. En thuis hebben ze verdienstelijk gewonnen.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:45:
[...]
Tsja je ziet toch wat supporters voor of tegen doet met een team.
Als er dan niets mee is gaat dat toch tegen je werken.
3 uur durende kramp.
Alleen is nu Europa League wel het hoogst haalbare, als Feyenoord en Lazio allebei 3 punten uit 2 wedstrijden halen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wie moet die geven dan?D-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:46:
Heeft onze Japanner al een bal gehad?
Er is geen middenveld meer.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je moet nu van Celtic en Atletico winnen en dan nog is het niet zeker of je 2e wordt volgens mij. Bij 3e is het gewoon bye bye CL
Niet waar hij heeft ze keurig terug gespeeld. Heeft niets gebrachtLAD93 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:47:
Ivanusec heeft op links werkelijk nog geen bal in z’n voeten gehad…
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kuipeffect.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:51:
Toch nog 6 minuten,bhad ik niet verwacht
Que?
Had oprecht gedacht dat het een minuut of 4 zou zijn, zoveel is er niet voorgevallen de 2e helft.
Eerste helft vind ik 4 wat weinig gezien Nieuwkoop minstens zo lang op de grond lag.
Feyenoord verdient beter dan hier verliezen
10 second ninja DONE
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vrije trap was niks, voorzet van Jahanbakhsh ook waardeloos
Feyenoord verdient terecht niks zo
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Vermoeidheid. Alhoewel Janbakternietsvan nog niet zo heel lang in het veld staat.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:55:
Sta je 10 keer per week op een trainingsveld, kun je zo’n bal nog niet fatsoenlijk voorkrijgen. Ik kan er met de kop niet bij
Italianen weg getikt op eigen veld? Check
Duiken in minuut 1 en aanstellen? Check
Onverdiend verloren? Check
WTF was dat.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is mijn enige conclusie
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Je had de overwintering eigenlijk al kunnen vastleggen hier.
GroningenHarribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:58:
Feyenoord gewoon waardeloos
Eigen schuld
Ja dat is altijd zo, tijdrekken loont nu eenmaal nog altijdD-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:59:
En waarom dan geen hoekschop? Tijd genoeg. Die Italianen hadden al anderhalve minuut verneukt bij de corner ervoor
Maar tijd voor tijd of de klok stilzetten willen we gewoon niet aan. Blijft onbegrijpelijk.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:17
Die kansen gaan er dan iedere keer net niet in en dan is 1 zo'n tegengoal genoeg.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:58:
Feyenoord gewoon waardeloos
Gewoon zonde dat Feyenoord net niet die 5% beter was. Ga je toch weer onderuit in een uitwedstrijd.
hrmmm, weggetikt...de italianen vonden het ook wel best, buiten de kans van Santi niet heel veel spannende doelpogingen gezien. Ze spelen in hun kracht. Zoals ik eerder zei, het is bloed irritant, maar zo spelen deze teams.....scheids hielp niet mee vond ik maar wederom ik ben niet objectiefAgent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:57:
Pakken we de bingo kaart er ff bij?
10 second ninja DONE
Tot nu toe nog geen enkele punt gepakt in een uit wedstrijd.
Als we thuis niet winnen van Atletico zie ik het somber in.
Voetbal is een conservatieve kutsport dat liever dit soort gezeik heeft dan eerlijke tijdwaarnemingRubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:00:
Maar tijd voor tijd of de klok stilzetten willen we gewoon niet aan. Blijft onbegrijpelijk.
Dat is het ergste, ze hadden hier zo’n goede kans om het lang voor het eindsignaal over de streep te trekken. Dit Lazio stelt weinig voor en toch verlies je door een persoonlijke fout en gebrek aan intensiteit. Zeer onnodig en daarmee ook weer 100% Feyenoord.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:00:
Je kunt wel zeuren over Italianen, je kunt wel zeuren over de scheids... maar het is Feyenoord zelf wat gewoon een resultaat kon halen ondanks die factoren maar door gewoon te ongeconcentreerd te zijn hebben ze dat laten liggen
Eigen schuld
Nee Lazio heeft gewonnen omdat Feyenoord er gewoon bar weinig van bakte!.aaaido schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:01:
Jammer maar ook dit soort lame wedstrijden moet je winnen om verder te kunnen. Lazio heeft puur gewonnen door anti voetbal. Tja je zal er maar supporter van zijn...
Niet meer en niet minder!
Beetje makkelijk dit. Zo kan je elk onterecht of onnodig verlies naar “eigen schuld” draaien. Je hebt er immers minder in geschoten dan je tegenstander dus dat is altijd je eigen schuld.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:00:
Je kunt wel zeuren over Italianen, je kunt wel zeuren over de scheids... maar het is Feyenoord zelf wat gewoon een resultaat kon halen ondanks die factoren maar door gewoon te ongeconcentreerd te zijn hebben ze dat laten liggen
Eigen schuld
Het is gewoon wrang. 1 schot op goal voor die Italianen die de tweede helft niets gedaan hebben om te voetballen. Alleen maar duiken, liggen, rollen en tijdrekken. Lang geleden dat ik zo geïrriteerd ben geweest over een nederlaag.
Het is ook niet dat je er tig keer uitgecounterd wordt. Dit is gewoon pech.donleone83 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:02:
[...]
Beetje makkelijk dit. Zo kan je elk onterecht of onnodig verlies naar “eigen schuld” draaien. Je hebt er immers minder in geschoten dan je tegenstander dus dat is altijd je eigen schuld.
Het is gewoon wrang. 1 schot op goal voor die Italianen die de tweede helft niets gedaan hebben om te voetballen. Alleen maar duiken, liggen, rollen en tijdrekken. Lang geleden dat ik zo geïrriteerd ben geweest over een nederlaag.
Geen idee. Het viel mij alleen wel op dat die keeper en een verdediger alweer kermend van de pijn zwaar geblesseerd op de grond lagen op dat moment. Totdat hij affloot natuurlijk. Wat een schijtploeg.Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:04:
Ik ben eigenlijk ook nog steeds wel benieuwd waar die commentator de penalty vandaan haalde?
Je bent namelijk professional om daar mee om te gaan. Snap je? Anders ben je niet goed genoeg. En Feyenoord heeft laten zien dat ze goed kunnen voetballen dus dat kunnen ze maar vandaag leek het weinig. .. Slechte passen, balaannames etcdonleone83 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:02:
[...]
Beetje makkelijk dit. Zo kan je elk onterecht of onnodig verlies naar “eigen schuld” draaien. Je hebt er immers minder in geschoten dan je tegenstander dus dat is altijd je eigen schuld.
Scheidsrechter wees naar de stip zei hijRubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:04:
Ik ben eigenlijk ook nog steeds wel benieuwd waar die commentator de penalty vandaan haalde?
En toch was men gewoon beter dan Lazio en heeft die ploeg amper een kans gehad. Dat is niet "slim" van Lazio. Dat was gewoon een lucky shot dat je de das om doet omdat je hem zelf niet maakt.Harribo schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:06:
[...]
Je bent namelijk professional om daar mee om te gaan. Snap je? Anders ben je niet goed genoeg. En Feyenoord heeft laten zien dat ze goed kunnen voetballen dus dat kunnen ze maar vandaag leek het weinig. .. Slechte passen, balaannames etc
Elke week weerLZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:10:
Genaaid door die scheids (...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou precies. Lelijk voebal van Lazio en geen geluk. Dan kan dit gebeuren. We hoeven ook niet te doen alsof Feyenoord Lazio wel even moet oprollen. Lazio heeft een wat grotere begroting.D-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:04:
[...]
Het is ook niet dat je er tig keer uitgecounterd wordt. Dit is gewoon pech.
Kop omhoog en hopen dat je thuis tegen Atletico Madrid wat meeval hebt.
Die mag je niet verliezenDeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:15:
[...]
Dan kunnen we wel de scheids de schuld geven, maar daar kopen we niks van. Komende 2 wedstrijden moeten we minimaal 1 keer winnen en 1 keer gelijk spelen.
PSV een ander verhaal. Die liggen er al bijna zeker uit. Als PSV kan winnen morgen staat arsenal (die winnen wel) op 9 punten, psv en lens op 5 en sevilla op 2.
Volgende ronde, psv uit tegen sevilla.. dan heb je straks 3 ploegen met 5 punten, arsenal met 12. Laatste ronde, psv - arsenal.. dan heb je een grote kans dat je laatste in de poule gaat worden.
Maar goed. Psv moet morgen winnen en uit bij sevilla moet je gelijkspelen. Anders is het klaar.
Zero.
Timber verspeelt inderdaad de bal als een f-je maar vergeet ook niet dat Geertruida staat te slapen. Die moet gewoon die speler buitenspel zetten.LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:10:
Genaaid door die scheids en die fout van Timber.
Zonde zonde zonde.
XXXVI
Vooraf tekent iedereen ervoor als je thuis de punten pakt tegen Celtic, 1 van de wedstrijden tegen Lazio of Atletico en dan Celtic uit. (Zit je op 10 punten), normaal gesproken is dat genoeg in een poule, maar hier ligt het gewoon erg dicht bij elkaar en vooral dat valt tegen.Russel88 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:30:
Eerlijk is eerlijk jongens. Uit tegen Atletico en Lazio 0 punten. Dat is gewoon niet goed.
Dan kunnen we wel de scheids de schuld geven, maar daar kopen we niks van. Komende 2 wedstrijden moeten we minimaal 1 keer winnen en 1 keer gelijk spelen.
Uit tegen deze ploegen 0 punten en dan constateren dat niet goed is, zegt mij dat de verwachtingen na de wedstrijden tegen Lazio en Atletico dat de lat flink is verlegd en dat is op zichzelf al pure winst.
Typisch Italiaans dusD-e-n schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:08:
[...]
En toch was men gewoon beter dan Lazio en heeft die ploeg amper een kans gehad. Dat is niet "slim" van Lazio. Dat was gewoon een lucky shot dat je de das om doet omdat je hem zelf niet maakt.
Geen eigen schuld, dit is helaas waar Italianen in uitblinken. Dit zelfde verhaal horen we bij zowat elk NL team tegen een Italiaans team.donleone83 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:02:
[...]
Dat is het cliché maar ik vraag me af of het een bewuste spelopzet was. Dan waren ze er wel wat vaker uitgekomen. Oranje tegen Italië in 2000 wordt ook wel eens aangehaald als typisch Italiaans maar dat was een pot die Oranje in negen van de tien keer zou winnen met zo'n spelverloop. Ik denk dat de kunst van het verdedigen bij Atletico een grotere rol speelde dan bij Lazio gisteren.
De wedstrijden tegen Atletico en Lazio laten zien dat we op een top dag (zouden) kunnen winnen.. Maar je moet ook 90 minuten als team top zijn om continue te kunnen winnen van dit soort ploegen. En dat waren we niet. Simpel as that. En dus verlies je beide uitwedstrijden op details.
We hangen dan wel misschien in de touwen. We zijn echter nog niet verslagen. In een volle Kuip gebeuren er magische dingen. Dus laat die Simeone maar komen. Er hebben eerder topploegen een blauwtje gelopen in de Kuip.
Mee eens. De Italianen verdedigden na de 1-0 sterk, toch had er best wel eentje ingekund. Lazio heeft ook gewoon geluk gehad, het was niet alleen kunde.D-e-n schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:00:
[...]
Dat is het cliché maar ik vraag me af of het een bewuste spelopzet was. Dan waren ze er wel wat vaker uitgekomen. Oranje tegen Italië in 2000 wordt ook wel eens aangehaald als typisch Italiaans maar dat was een pot die Oranje in negen van de tien keer zou winnen met zo'n spelverloop. Ik denk dat de kunst van het verdedigen bij Atletico een grotere rol speelde dan bij Lazio gisteren.
Dat bedoelde ik dan ook niet met typisch Italiaans.DeKever schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:13:
[...]
Mee eens. De Italianen verdedigden na de 1-0 sterk, toch had er best wel eentje ingekund. Lazio heeft ook gewoon geluk gehad, het was niet alleen kunde.
Ik bedoelde de 1 kans 1 goal en daarna de wedstrijd proberen te slopen. Op de een of andere manier lukt ze dit nu eenmaal vaak goed tegen NL teams. Die krijgen meer kansen, overwicht qua veldspel, etc etc maar regelmatig eindigen ze dan toch met een verliespartij. "Wij" zijn vaak lang niet zo effectief met die 1 kans 1 goal.
Dit. het begrotingsvoordeel was zichtbaar in spelers die gemiddeld genomen, comfortabeler waren aan de bal en minder foutjes maakten (minder zenuwen?). Zal ook stukkie thuis voordeel zijn i guess?DeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:15:
[...]
Nou precies. Lelijk voebal van Lazio en geen geluk. Dan kan dit gebeuren. We hoeven ook niet te doen alsof Feyenoord Lazio wel even moet oprollen. Lazio heeft een wat grotere begroting.
Maar verder eens, vroeger calculeerde ik iig Lazio uit als een 3-1 als je geluk had, 5-0 met pech
edit:
Wat ik wel goed vond om te zien is dat Feyenoord echt volwassen omging met het zuigen en provoceren van 'de italianen'. Eigenlijk geen enkele issues behalve heel erg op het einde van de wedstrijd. Meestal word je op die manier ook nog wel een kaartje 'aangesmeerd'.
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 08-11-2023 10:33 ]
10 second ninja DONE
Het boeit ook niet zoveel. Het gaat om het resultaat, en daar zijn Italianen altijd al veel sterker in geweest dan Nederlanders. Of eigenlijk is elk ander land daar beter in dan wijD-e-n schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:00:
[...]
Wat wij zien als spelbederf zien Italianen als tactiek. Waar wij gefrustreerd raken zien Italianen de klok rustig verder tikken.
Grappige is dat we ons telkens weer aan dezelfde steen stoten.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Half Nederland wat daadwerkelijk vond dat er maar één team recht had op de drie punten? Check.Agent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:57:
Pakken we de bingo kaart er ff bij?
Wanneer gaan we dat als volk toch eens leren? Na al die decennia waarin we er toch altijd weer in trappen staan we toch nog steeds weer met lege handen en lopen over van frustratie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Echter waar wij altijd maar denken dat de regels dan maar anders moeten halen anderen het uiterste uit de regels en dat is het grote verschil t.a.v. dit soort ploegen. Lazio was effectierer, maar op de expected goals en schoten blijkt dat het verschl niet heel groot was.
Lazio 6 schoten Feyenoord 7, xG 0,74 Lazio, 1.08 Feyenoord. In die zin zou een 1-1 een betere weergave zijn van het verschil. Maar (net als tegen Atletico uit) zit het in de details en sta je gewoon met lege handen.
Vond Feyenoord het gisteren eigelijk helemaal niet zo gek doen, die gingen niet mee in het spelletje van de Italianen en lieten zich in die zin niet gek maken/ opjutten.
Dat liet de arbiter ook niet zo toe overigens, die liet regelmatig doorspelen als zo'n Italiaan zich als een vallende ster tegen een Feyenoorder aan liet vallen in de hoop een vrije trap te krijgen.
@Gonadan
Klopt, Feyenoord had op zich ook recht op meer, maar helaas (net als tegen Atletico) doet het zichzelf te kort. Maar als je UIT tegen een dergelijke ploeg zo voor de dag komt is dat echt niets om je voor te schamen.
De mensen die zeggen dat het slecht is dat Feyenoord tegen Lazio en Atletico uit geen punten pakte hebben blijkbaar geen idee van het verrschil tussen uit en Thuis spelen, helemaal in dergelijke competities. Alle clubs/ teams hebben een (groot) verschil tussen uit- en thuiswedstrijden.
[ Voor 18% gewijzigd door jbdeiman op 08-11-2023 13:59 ]
Wij hebben in ons kikkerlandje nogal eens last van een geromantiseerd sportbeeld. Iets met sportiviteit, eergevoel en niet koste wat kost winnen maar een beetje gentleman zijn of zo. Terwijl wij in de succesjaren ook gewoon schoppende rotzakken waren die toevallig goed konden voetballen.jbdeiman schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:57:
Klopt, dezelfde steen steeds opnieuw, maar dat komt ook omdat eigenlijk de hele manier waarop regels worden gehanteerd in het voetbal (waar regels geen regels zijn) dit in de hand werkt. Maargoed, zolang de arbitrage het goed vindt kleur je binnen de lijntjes
Een leuk romatisch beeld waaraan je kunt volhouden, maar dat betekent wel dat degenen die de grenzen opzoeken of ermee wegkomend overschrijden er met de prijzen vandoor gaan.
Wat maakt dat je er recht op hebt? Ik snap je hoor, gevoelsmatig, maar speel even advocaat van de duivel. Balbezit, kansen, expected goals, het is allemaal niet meer dan statistiekjes waar er uiteindelijk maar één telt: de eindstand in doelpunten.Echter waar wij altijd maar denken dat de regels dan maar anders moeten halen anderen het uiterste uit de regels en dat is het grote verschil t.a.v. dit soort ploegen. Lazio was effectierer, maar op de expected goals en schoten blijkt dat het verschl niet heel groot was.
Lazio 6 schoten Feyenoord 7, xG 0,74 Lazio, 1.08 Feyenoord. In die zin zou een 1-1 een betere weergave zijn van het verschil. Maar (net als tegen Atletico uit) zit het in de details en sta je gewoon met lege handen.
Vond Feyenoord het gisteren eigelijk helemaal niet zo gek doen, die gingen niet mee in het spelletje van de Italianen en lieten zich in die zin niet gek maken/ opjutten.
Dat liet de arbiter ook niet zo toe overigens, die liet regelmatig doorspelen als zo'n Italiaan zich als een vallende ster tegen een Feyenoorder aan liet vallen in de hoop een vrije trap te krijgen.
@Gonadan
Klopt, Feyenoord had op zich ook recht op meer, maar helaas (net als tegen Atletico) doet het zichzelf te kort. Maar als je UIT tegen een dergelijke ploeg zo voor de dag komt is dat echt niets om je voor te schamen.
De mensen die zeggen dat het slecht is dat Feyenoord tegen Lazio en Atletico uit geen punten pakte hebben blijkbaar geen idee van het verrschil tussen uit en Thuis spelen, helemaal in dergelijke competities. Alle clubs/ teams hebben een (groot) verschil tussen uit- en thuiswedstrijden.
Ergens moet ik er ook wel een beetje om grinniken. Als Ajacied heb ik al decennia last van dit soort trauma's en krijg de objectiviteit dan ook vaak om de oren gepoetst, dus als ik nu de frustratie zie bij de andere partijen dan krijg ik toch een meewarige glimlach.
Toch baal ik er wel van, want Feyenoord doet het gewoon goed en gevoelsmatig moet dat ook gewoon beloond worden in de eindstand. Ik ben altijd fan van een voetballende ploeg en als het dan ook nog eens voor de Nederlandse punten is moeten ze helemaal winnen.
Inderdaad niets om je voor te schamen, maar wel om te balen want het voelt toch zonde.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar ik zei 'recht op meer' bedoelde ik vooral 'het was niet gek geweest als het op een gelijkspel was geëindigd (is ook meer dan een verliespartij) of winst voor Feyenoord' (stop de tijdGonadan schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:36:
[...]
Wij hebben in ons kikkerlandje nogal eens last van een geromantiseerd sportbeeld. Iets met sportiviteit, eergevoel en niet koste wat kost winnen maar een beetje gentleman zijn of zo. Terwijl wij in de succesjaren ook gewoon schoppende rotzakken waren die toevallig goed konden voetballen.
Een leuk romatisch beeld waaraan je kunt volhouden, maar dat betekent wel dat degenen die de grenzen opzoeken of ermee wegkomend overschrijden er met de prijzen vandoor gaan.
[...]
Wat maakt dat je er recht op hebt? Ik snap je hoor, gevoelsmatig, maar speel even advocaat van de duivel. Balbezit, kansen, expected goals, het is allemaal niet meer dan statistiekjes waar er uiteindelijk maar één telt: de eindstand in doelpunten.
Ergens moet ik er ook wel een beetje om grinniken. Als Ajacied heb ik al decennia last van dit soort trauma's en krijg de objectiviteit dan ook vaak om de oren gepoetst, dus als ik nu de frustratie zie bij de andere partijen dan krijg ik toch een meewarige glimlach.
Toch baal ik er wel van, want Feyenoord doet het gewoon goed en gevoelsmatig moet dat ook gewoon beloond worden in de eindstand. Ik ben altijd fan van een voetballende ploeg en als het dan ook nog eens voor de Nederlandse punten is moeten ze helemaal winnen.
Inderdaad niets om je voor te schamen, maar wel om te balen want het voelt toch zonde.
Het 'recht op ' is zeker gevoelsmatig, maar concluderen dat je er niet had hoeven verliezen, dus er had meer in gezeten lijkt mij zeker wel reëel.
Helaas pindakaas zeg maar, en ik deel je gevoel zeker. En daarbij snap ik je meewarige glimlach volledig, ik besef ten volle dat je gewoon meer moet scoren dan je tegenstander, anders heb je nergens écht recht op, gevoelsmatig alleen soms wel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Laatst tegen Ajax nog gewonnen. Was in Eindhoven, wat in Europa ligt!LZ86 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:56:
Nou, hopen maar dat PSV een keer kan winnen in Europa.
Succes PSVers
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024