Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.923 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
jbdeiman schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:59:
Hé, ik ben ook niet Ajacied hoor :P
Waar ik met name op doelde is dat ik niet denk dat Ajax (op dit moment, ook de goede momenten en mindere momenten in de laatste wedstrijden meenemende) in de top 5 zou staan en dat je op basis van 2 redelijke potten (tegen PSV begonnen ze i.m.o. gewoon vol bluf en dat had PSV niet verwacht, die stapten met de verkerde instelling het veld op, want 2e helft werd Ajax echt compleet overlopen, dus deze reken ik niet mee) tegen teams uit vorm die (erg) laag op de ranglijst staan.
Er is toch ook niemand die dat beweert? Waarom is blij zijn met een stijgende lijn en stellen dat ze nu beter spelen ineens synoniem aan ze zouden top vijf staan. Waar komt dat vandaan?
Er wordt alleen gesteld dat er een duidelijk zichtbaar en aantoonbaar verschil is met de meeste wedstrijden hiervoor, en dat geeft terecht hoop. :)
Zoals ik hierboven al benoem:
Tegen PSV was het gewoon bluffen van Ajax, door volop op aanval te spelen, dat had PSV (en eigenlijk iedereen in het land) niet verwacht, gezien de resultaten daarvoor. Er was verwacht dat ze achterover zouden hangen en proberen met een tegenstoot eruit te komen. Dat die tegenstander dan ineens volop aanvalt was gewoon echt een verrassingseffect. De 2e helft was het niets meer, dus het (kwaliteits)verschil is i.m.o. gewoon echt te groot.
De tweede helft greep Bosz in en daar had Maduro geen antwoord op of durfde niet, vanaf dat moment was PSV weer 'gewoon' de bovenliggende partij inderdaad. Maar hoe die ballen erin gingen was ook geen pech voor ze hoor. :X
Als je in het begin van de wedstrijd, maar ook na rust zag hoe Heerenveen er echt wel de druk op kon leggen, en dan hebben we het over een club ver in het rechterrijtje, dan is dat gewoon niet goed genoeg. Er niet aan te pas komen na de beginfasen ben ik het ook niet over eens, want 10? (ongeveer) minuten voor tijd was het nog bijna 2-2. Natuurlijk, Ajax was sterker had meer kansen (mogelijkheden, want Noppert heeft niet heel veel gered, wel veel doorgelaten) maar om dit nu domineren te noemen.
Het is gewoon erg broos en zal het ook nog wel even blijven. Wordt ook heel interessant om te zien wat er gaat gebeuren als er nog een mooie reeks wordt neergezet (ook al hebben ze de lastigste potten voorlopig wel gehad) en het dan ineens wel tegen een 'topclub' moet gaan gebeuren.
Tja, het blijven natuurlijk meningen maar het voelt wel erg als het niet willen toegeven dat er gewoon stappen gemaakt lijken te worden. Niet alleen jij hoor maar de focus ligt wel erg op de incidenten die nog niet goed gingen en de scorebordjournalistiek om Heerenveen naar beneden te praten.

Er gebeuren gewoon goede dingen, we praten over slechte fasen in plaats van structureel slecht en onze grootste miskoop volgens de buitenwacht speelde gewoon goed.
Dat betekent niet wat we er al zijn, verre van. Ik verwacht donderdag gewoon weer duidelijk klop. Maar als er nu wat vertrouwen in blijft en dat gaat groeien dan kan het hard gaan.
Zowel jij als ik weten niet wat er precies gebeurt is, maar vanaf dag 1 was Steijn niet heel blij met de aankopen. Er zal vast iets gebeurt zijn, maar wat precies zullen we wellicht nooit weten. Mislintat was i.m.o. ook wel gefrustreerd (los van Steijn) over hoe hij werd aangepakt in de media. Steijn zal daar vast ook zijn aandeel in hebben, maar er was gewoon té veel dat (soort van) in de fik stond bij de club.

Ik blijf het ook raar vinden dat (met name Bergwijn, Berghuis als voorbeelden) spelers geen inzet tonen omdat ze de trainer niet lief genoeg vinden. Die zijn duidelijk niet trots om bij Ajax te spelen, waardoor het aan 1 ding in elk geval nooit zal ontbreken.
Ik ben ook erg benieuwd wat daar allemaal gebeurd is. Als je de hele groep zo lamlendig weet te krijgen is dat niet vanwege één slechte grap geweest.
Aan de andere kant, wellicht heeft het de groep toch te veel geraakt dat hij opmerkingen maakten over het niveau van de spelers en ze continu afviel. Ook al kan je dat nuanceren je kunt het ook gewoon interpreteren als dat Steijn niet achter de groep stond. En als je dat als groep zo ervaart, en de nieuwe voelen zich niet welkom, dan ga je er niet écht voor. Ook al zou je het wel willen, het komt er dan gewoon niet uit.
Wat dat betreft kan het ook zomaar zijn dat hij in het begin zo zijn eigen glazen onbedoeld ingegooid heeft en dat het daarna trekken aan een dood paard was.

Wat het ook moge zijn, het verschil in afspraken volgen en coachbaarheid is immens. Onder de streep is het dus een goede keuze geweest om hem eruit te wippen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 12:26
brothermaynard schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:53:
https://www.nu.nl/voetbal...-de-cl-finale-winnen.html

Goh, is het heel gek dat een zo in de problemen geraakte topclub euforisch wordt van een overwinning op een 'concurrent'?
Die Brouwers is ook beetje rancuneus, zijn goal heel knap ingekopt maar verder een grote niets.

Logisch toch dat de spelers (die volgens mij niet "wzawzdb" roepen) euforisch zijn na deze zwarte periode.
Volgens mij was de sfeer er in het stadion ook wel naar.

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-11 14:30
brothermaynard schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:53:
https://www.nu.nl/voetbal...-de-cl-finale-winnen.html

Goh, is het heel gek dat een zo in de problemen geraakte topclub euforisch wordt van een overwinning op een 'concurrent'?
Het ironische is dat ie er zelf bij staat alsof ie zojuist de winnende heeft gemaakt.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
D-e-n schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:58:
[...]

Ps.
Er is natuurlijk wel degelijk veel te veel betaald voor de aankopen. Dat er één of twee of meer wellicht toch kunnen renderen verandert daar niks aan
Ik vind het eigenlijk nog te vroeg om dat zo stellig te kunnen zeggen. Een Edson Alvarez was in 2019 voor 15 miljoen naar Ajax gekomen. Hij had dat seizoen maar 12 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld en maar 4 wedstrijden daarvan waren de volle 90 minuten. Hij had het toen lastig met alleen in een hotel wonen terwijl zijn familie nog in Mexico was en ook dat hij zich nog moest aanpassen aan het spel. Toch is hij deze zomer voor mooi bedrag verkocht en had hij zich in de afgelopen 3 jaar toch redelijk onmisbaar gemaakt.

Als je dan Akpom gister hoort over dat hij de afgelopen 2 maanden zo verschrikkelijk vond omdat hij niet speelde maar ook geen steun van Steijn kreeg en alleen in een hotelkamer zat, klinkt het wel heel erg als het Alvarez verhaal. Daarnaast is hij ook nog homegrown en met hoe gek de Engelsen daarvoor zijn, zou die 12 miljoen over paar jaar nog maar klein bedrag kunnen lijken.

Enigste waarvan je denk ik wel kan stellen dat er te veel betaald is, is Sutalo. Al komt dat misschien ook doordat Fiorentina mee aan het bieden zou zijn geweest en je dus meer moest betalen om hem te kunnen krijgen. Verder zijn de afgelopen jaren natuurlijk de transferprijzen over het algemeen ontzettend omhoog gegaan, dus zelfs voor spelers net onder de top of talenten moet er meer betaald worden dan we eigenlijk hier in Nederland gewend zijn. Net als wat Kwakman gister zei is het nog te vroeg om aankopen te beoordelen, geef ze een jaar en beslis dan.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:34
Gonadan schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:44:
[...]

Er is toch ook niemand die dat beweert? Waarom is blij zijn met een stijgende lijn en stellen dat ze nu beter spelen ineens synoniem aan ze zouden top vijf staan. Waar komt dat vandaan?
Er wordt alleen gesteld dat er een duidelijk zichtbaar en aantoonbaar verschil is met de meeste wedstrijden hiervoor, en dat geeft terecht hoop. :)
Zie hier bijvoorbeeld:
Kist in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024"
Dit Ajax had gewoon om plek 3-4 moeten strijden. Dat is de kwaliteit van deze selectie. Alleen moest zo nodig de slechtste trainer in de clubgeschiedenis aangesteld worden. Wat een aanklacht ook dat interview van Akpom na de wedstrijd aan Steijn. Dat was niet mals. Dat die zich na al die tijd, nu eindelijk onder Van 't Schip als mens behandeld voelt. Wat is er in vredesnaam gebeurt onder Steijn? En waarom hebben ze die gek zo lang in het zadel gelaten? Onbegrijpelijk.
[...]

De tweede helft greep Bosz in en daar had Maduro geen antwoord op of durfde niet, vanaf dat moment was PSV weer 'gewoon' de bovenliggende partij inderdaad. Maar hoe die ballen erin gingen was ook geen pech voor ze hoor. :X
Ik bedoelde daadwerklijk dat de 2e helft duidelijk was dat er nog een lange weg te gaan is, en dat er behoorlijk sprake was van een kwaliteitsverschil op het veld, maar dat het verrassingseffect wel aanwezig was, en daarmee het plan van PSV niet werkte. Dat het met een vrij simpele omzetting zo extreem om te draaien is, zegt natuurlijk ook wel iets. Deels kan je daar vanaf de bank (met 1-2 gerichte wissels) wat aan doen, maar een groot deel moet op het veld gebeuren.
[...]

Tja, het blijven natuurlijk meningen maar het voelt wel erg als het niet willen toegeven dat er gewoon stappen gemaakt lijken te worden. Niet alleen jij hoor maar de focus ligt wel erg op de incidenten die nog niet goed gingen en de scorebordjournalistiek om Heerenveen naar beneden te praten.

Er gebeuren gewoon goede dingen, we praten over slechte fasen in plaats van structureel slecht en onze grootste miskoop volgens de buitenwacht speelde gewoon goed.
Dat betekent niet wat we er al zijn, verre van. Ik verwacht donderdag gewoon weer duidelijk klop. Maar als er nu wat vertrouwen in blijft en dat gaat groeien dan kan het hard gaan.
Oh, ik ben de laatste die zegt dat er geen stappen worden genomen, maar wil daarin wel de nuance geven dat we die echte stappen (buiten de eerste helft tegen PSV waar ik zo mijn idee bij heb, vanwege het verrassingseffect, want de 2e helft waren al die stappen die in de eerste helft 'gezet leken' volledig teniet gedaan) nu niet moeten gaan beoordelen op de potjes tegen Volendam en Heerenveen, niets meer, niets minder.
De grootste stappen die zijn of lijken gezet is dat er wat meer vreugde in het spel zit, spelers ervoor willen werken en dan komt de rest wel. Pas als die basis er is, kan je aan strijdplannen en tactieken gaan werken.
[...]

Ik ben ook erg benieuwd wat daar allemaal gebeurd is. Als je de hele groep zo lamlendig weet te krijgen is dat niet vanwege één slechte grap geweest.
Aan de andere kant, wellicht heeft het de groep toch te veel geraakt dat hij opmerkingen maakten over het niveau van de spelers en ze continu afviel. Ook al kan je dat nuanceren je kunt het ook gewoon interpreteren als dat Steijn niet achter de groep stond. En als je dat als groep zo ervaart, en de nieuwe voelen zich niet welkom, dan ga je er niet écht voor. Ook al zou je het wel willen, het komt er dan gewoon niet uit.
Wat dat betreft kan het ook zomaar zijn dat hij in het begin zo zijn eigen glazen onbedoeld ingegooid heeft en dat het daarna trekken aan een dood paard was.

Wat het ook moge zijn, het verschil in afspraken volgen en coachbaarheid is immens. Onder de streep is het dus een goede keuze geweest om hem eruit te wippen.
Daar zijn we het volledig met elkaar eens (hoewel ik in het begin nog wel kon lachen om de situatie (Feyenoorder he), is dit nu ook weer niet wat we moeten willen met elkaar). Grootste winst die ik eruit haal (al sinds dat het onder Schreuder minder ging) zeg ik ook vaak tegen een collega die Ajacied is, is dat met name de arrogantie (is toch wel vooral bij de jeugdigen, die waarschijnlijk Ajacied zijn omdat die op dat moment daadwerkelijk de beste van NL wwaren) waar we niet zoveel meer van zien en horen. :)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:35:
[...]

Ik denk dat je hier de spijker ook wel op zijn kop slaat. Met een portie geluk in dit geval behaalt Ajax de overwinning, helemaal niet erg want geluk heb je soms ook nodig, maar besef je dan wel dat je dit geluk tegen de nummer 13 en 16 van de competitie hebt 'afgedwongen'.
Als je geluk gaat benoemen, noem dan ook de niet gegeven penalty...

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:44:
Hoewel het natuurlijk ook in de lijn der verwachting ligt dat hij na dit seizoen verder gaat kijken als hij ergens wat meer kan verdienen :S
Dat zal nog niet zo snel gebeuren, want hij is nu samen met Bergwijn en Berghuis 1 van de topverdieners bij Ajax. Meerdere miljoenen per jaar volgens mij.

• Gonadan

Gonadan

Dat gaat over de potentie van de selectie, niet dat Ajax nu ineens top 5 had gestaan als je de huidige prestaties had geprojecteerd op de wedstrijden tot nu toe.
Dat de potentie van de selectie veel hoger is dan men nu denkt roep ik ook al een tijdje, maar dat is wel iets heel anders.
Ik bedoelde daadwerklijk dat de 2e helft duidelijk was dat er nog een lange weg te gaan is, en dat er behoorlijk sprake was van een kwaliteitsverschil op het veld, maar dat het verrassingseffect wel aanwezig was, en daarmee het plan van PSV niet werkte. Dat het met een vrij simpele omzetting zo extreem om te draaien is, zegt natuurlijk ook wel iets. Deels kan je daar vanaf de bank (met 1-2 gerichte wissels) wat aan doen, maar een groot deel moet op het veld gebeuren.
Met een systeemaanpassing had je daar al veel aan kunnen doen en dan had het weer een stuk beter gestaan. Niet dat je hem dan wel gewonnen had maar het beeld is wel wat vertekend. Het werd nu gelaten geaccepteerd en dan struikelt chucky ze er ook nog eens makkelijk. Tja dan gaat het wel erg hard. :D
Oh, ik ben de laatste die zegt dat er geen stappen worden genomen, maar wil daarin wel de nuance geven dat we die echte stappen (buiten de eerste helft tegen PSV waar ik zo mijn idee bij heb, vanwege het verrassingseffect, want de 2e helft waren al die stappen die in de eerste helft 'gezet leken' volledig teniet gedaan) nu niet moeten gaan beoordelen op de potjes tegen Volendam en Heerenveen, niets meer, niets minder.
De grootste stappen die zijn of lijken gezet is dat er wat meer vreugde in het spel zit, spelers ervoor willen werken en dan komt de rest wel. Pas als die basis er is, kan je aan strijdplannen en tactieken gaan werken.
Daar zijn we het dan niet met elkaar eens. Wanneer de hele wedstrijden kijkt, en die eerdere in het seizoen ook gezien hebt dan is er echt wel veel meer te zien.
Daarnaast is alles onder plek 5 zo'n beetje uitwisselbare bagger dit jaar in de Eredivisie dus als je van Heerenveen kan winnen dan kan dat ook van driekwart van de competitie.
Ik weet het, geen garantie en zo, maar daar maak ik mij niet zo'n zorgen om.

Waar ik nog wel zorgen over heb is dat de verbeterde inzet komt door de gunfactor en wat Schip meegemaakt heeft. Wat dan als dat weg ebt, houdt de flow aan of blijkt het een zeepbel te zijn.
Daar zijn we het volledig met elkaar eens (hoewel ik in het begin nog wel kon lachen om de situatie (Feyenoorder he), is dit nu ook weer niet wat we moeten willen met elkaar).
Ik verwacht ook niet anders. Dit is toch de perfecte receptuur voor wat voetbalhumor? Alleen zuur voor mij dat wij dit keer de sjaak zijn. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 06-11-2023 18:15 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:15:
[...]

Als je geluk gaat benoemen, noem dan ook de niet gegeven penalty...
Vergeet je het onterecht afgekeurde doelpunt niet? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:26:
[...]

Vergeet je het onterecht afgekeurde doelpunt niet? :P
Die bedoel ik, hoe ik nou bij een niet gegeven penalty kom??? 8)7

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:28:
[...]

Die bedoel ik, hoe ik nou bij een niet gegeven penalty kom??? 8)7
Geen idee, maar jij ziet wel vaker dingen die de rest niet ziet toch? oOo ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:29:
[...]

Geen idee, maar jij ziet wel vaker dingen die de rest niet ziet toch? oOo ;)
Ik heb wel vaker het idee dat ik de enige ben die geen brilletje nodig heeft inderdaad 8)

of zou dat dan toch aan mijzelf liggen

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 06-11-2023 17:39 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06

Quad

Doof

Je zou het haast vergeten maar Pavlidis heeft niet gescoord deze speelronde. -O-
Dus blijft zijn reeks op 10 opeenvolgende wedstrijden vanaf start Eredivisie staan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35

Superkiwi

Hoi doei

Nog steeds gedeeld bovenaan met 13 goals, het is hem vergeven.
Zolang hij eind van de rit maar bovenaan staat, dan vind ik het prima.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:30
Nou, vanavond in het krankzinnigenhuis in Rome.

Hopelijk weet Feyenoord te winnen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in na de afgelopen 2 weekenden

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord in Europa is niet Feyenoord in de competitie. Ik heb er wel vertrouwen in :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Kan inderdaad zo zijn dat ze zomaar weer het niveau van Athletico uit/ Lazio thuis aantikken.Laten we het hopen. Al heb ik daar sinds de laatste 2 Eredivisie speelrondes toch ook best wel twijfels over...

We gaan 't zien vanavond.

Minteh is nog gebleseerd toch? Ondanks dat ie een hoop fout doet, zou je zijn snelheid en onvoorspelbaarheid wel kunnen gebruiken denk ik omdat ik wel een heel ander Lazio verwacht vanavond. Ze zullen toch echt wel veel meer op de speelhelft van Feyenoord willen zijn. Daar liggen dan wel kansjes.

[ Voor 38% gewijzigd door DutchOwnage op 07-11-2023 09:56 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:17

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:10:

Hopelijk weet Feyenoord te winnen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in na de afgelopen 2 weekenden
Een punt is al meegenomen idd. Als we zo spelen als de thuis wedstrijd dan komt het goed. Vooral eigen spel spelen en niet laten naaien.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16
LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:10:

Komt vast goed. Ajax had in dat seizoen dat ze zo ver kwamen in de CL ook waardeloze wedstrijden in 't weekend, waarna er Europees ineens uit een ander vaatje getapt kon worden. Dat zal bij Feyenoord ook wel weer zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 07-11-2023 10:23 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
Ik ben er idd niet gerust op. Ik hoop dat we minimaal 1 punt mee kunnen nemen. Maar mensen zijn te euforisch. Nu al praten over 3 punten. We spelen uit en Lazio moet wel, anders overwinteren ze niet in de CL.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11 12:53

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik heb er vertrouwen in vanavond. Deze selectie weet dat er vanavond iets anders gevraagd wordt dan tegen RKC afgelopen zaterdag. Ik hoop ontzettend dat we de volgende CL-ronde 'veilig' stellen, dat zou echt geweldig zijn!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-11 14:30
Russel88 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:27:
en Lazio moet wel, anders overwinteren ze niet in de CL.
Is dat niet juist een voordeel? Laat ze maar komen en een beetje loeren op de counter? Op z'n Italiaans :P

• Russel88
JEightyFive schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:27:
[...]

Is dat niet juist een voordeel? Laat ze maar komen en een beetje loeren op de counter? Op z'n Italiaans :P
Ik heb me bedacht. We vreten ze op vanavond. 1 - 3.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als Feyenoord en Atletico vanavond winnen is het kat in het bakkie!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
Lazio moet komen dus dit is gewoon een voordeel voor Feyenoord. Wel spelen niet tegen Mourinho en de Romeinse muur. Ik denk dat een punt er wel in zit. Misschien wel meer, maar dan moet ze wel weer een zeer hoog niveau halen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
Geen poll-etje?
Ik zeg 1-1.
Lazio wil revanche, speelden matig laatst en nu voor eigen publiek. Dit kon wel eens een andere wedstrijd worden dan de eerste.

Gelukkig heeft Feyenoord geen Ramalho achterin

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 07-11-2023 17:50 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou oké dan, omdat je zo aandringt...

Poll: Lazio vs Feyenoord
Winst Lazio
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406090&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• Harribo
Dank kiwi!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 12:26
Superkiwi schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 18:05:
[...]

Nou oké dan, omdat je zo aandringt...

Poll: Lazio vs Feyenoord
Winst Lazio
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ik mis de optie ik weet het niet.
Al heb ik ondertussen wel groene zeep in huis, dus vanaf morgen weer adequate voorspellingen

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Megupe schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 18:23:
[...]
Al heb ik ondertussen wel groene zeep in huis, dus vanaf morgen weer adequate voorspellingen
Waar oma's al niet goed voor zijn :+

• Agent47

Agent47

Ik ben er niet gerust op. Als Atletico wint dan is het bijna zeker dat je overwinterd Europees gezien.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Feyenoord u19 heeft het al laten zien, 1-3.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

COME ON

• Harribo
Nieuwkoop weer op duikelaar Zaccagni? Mmm

• LZ86
Ah ja. Is het zo een scheids....

11 tegen 12 dus

• LZ86
Wisselen maar Bartje

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:31

OMX2000

By any means necessary...

Geel is overdreven

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Agent47

Agent47

Nieuwkoop echt de zwakke schakel

• Russel88
Sjeezus. Scheids is een kaarten trekker. In de eerste minuut zo’n domme kaart pakken…

• Harribo
Ik zei het dus al.Onnozel van Slot. Dit weet je toch?
Zaccagni ook, loopt volgende keer weer gewoon Nieuwkoop voorbij

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 07-11-2023 21:03 ]

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat begint weer lekker Nieuwkoop.

Niet meteen rood kunnen pakken :+

Je weet nu wel meteen dat de scheids fluit voor weinig en Lazio uiteraard heel snel gaat liggen.
Die gaan nu alles over die kant doen

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-11 11:46
Wat deed Nieuwkoop hier nou eigenlijk fout dat hij na 47 sec al een gele kaart krijgt?

Twente komt eraan!

• D-e-n
  • Laatst online: 19:45
Agent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:02:
Leuk voor de breedte maar ik heb eigenlijk nog een hogere pet op van Pedersen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 23:39
Agent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:02:
Kan je je nog onze eerste wedstrijd van het seizoen herinneren. Nieuwkoop rood. Ik zeg je nu al dat dat ons het kampioenschap heeft gekost.

• Harribo
JoteW schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:03:
Wat deed Nieuwkoop hier nou eigenlijk fout dat hij na 47 sec al een gele kaart krijgt?
Weinig. Zaccagni is duikelaar bij uitstek. Vorige pot ook zo

• Rubman

Rubman

Zaccagni moet leren zijn veters strikken, hij blijft er over struikelen.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-11 08:31

Shabbaman

Got love?

OK, ik heb even twee minuten nagedacht om iets positiefs over Nieuwkoop te zeggen, maar helaas. Risicogevalletje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-11 09:10
Hier moet toch over gesproken zijn van te voren

[ Voor 4% gewijzigd door piotr123 op 07-11-2023 21:06 ]

• Rubman

Rubman

Dat deed Gimenez wel leuk, jij trekken ik je het halve veld over gooien

• Harribo
Feyenoord moet even scherper zijn

• LZ86
Wat een jankclub zeg.

• piotr123
Het romeinse theater is vroeg open, niet in mee gaan

• Tristan
Tering, ik heb er nu al een heel slecht gevoel over deze wedstrijd. Die Romeinen zijn zo smerig in hun spel.

• Agent47

Agent47

Theater vanaf moment 1. Iedereen weet het en we gaan er in trappen weer.

Verwijderd

Heb zo'n gevoel dat dit best wel eens een klote avond kan gaan worden. (don't know why.)

• Rubman

Rubman

Feyenoord moet wel oppassen, vaker gebleken dat ze niet goed om kunnen gaan met het theater van dit soort ploegen.

• Tristan
Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:09:
Feyenoord moet wel oppassen, vaker gebleken dat ze niet goed om kunnen gaan met het theater van dit soort ploegen.
Denk Nederlandse ploegen in het algemeen?

Verwijderd

Snel die 0-1 maken zodat die theater dames wel moeten gaan voetballen.

• Agent47

Agent47

Die trainer ook weer meteen zeuren. Nu al geen zin meer om te kijken eigenlijk

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:10:
Snel die 0-1 maken zodat die theater dames wel moeten gaan voetballen.
Dan moet Feyenoord wel van eigen helft af komen, tot nu toe speelt Lazio behoorlijk vooruit.

• piotr123
Daarom heb ik zo"n t..... hekel aan italiaanse ploegen

Verwijderd

Agent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:10:
Die trainer ook weer meteen zeuren. Nu al geen zin meer om te kijken eigenlijk
Grappig, ik had precies hetzelfde gevoel na 3/4 minuten toen die Sarri alweer aan het rennen en schreeuwen was om een pingel.

Maar goed, volgens mij doet elke coach dit tegenwoordig.
Erg irritant.

• Rubman

Rubman

Slappe bal van Stengs zeg.

Eerste wissel van Lazio, zag er niet lekker uit.

[ Voor 50% gewijzigd door Rubman op 07-11-2023 21:13 ]

• Russel88
Hij wat was dat nou. Was dat een schot van Stengs?

• Harribo
Vreselijk slap. En dat in zo'n wedstrijd

• Agent47

Agent47

Atletico 1-0 voor

• Tristan
Nieuwkoop gaat eruit

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Damn, wat een irritante supporters. Mn oren deden gewoon pijn.

Huub Huub Barbatruc!

• LZ86
Die Hysaj had daar toch ook gewoon geel mogen krijgen. Smerige speler

• Agent47

Agent47

Was een smerige overtreding hoor stiekem

• Rubman

Rubman

LZ86 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:17:
Die Hysaj had daar toch ook gewoon geel mogen krijgen. Smerige speler
Lastig, ze lijken wel beide voor de bal te gaan, maar hij komt behoorlijk hard in zetten.

Denk dat de neus van Nieuwkoop overdwars staat.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 22:35
Geluk bij een ongeluk dit

• Russel88
Ppffff. Nu al Trauner.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 13:48

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Echt een hekel aan Italiaans voetbal

Huub Huub Barbatruc!

• Agent47

Agent47

Italianen, Spanjaarden, Portugezen, Brazilianen en Argentijnen. We weten allemaal hoe het gaat. Nieuwkoop eruit is eerder geluk dan een ongeluk.

• Rubman

Rubman

Mwah vind Trainer nu ook niet al te sterk de laatste wedstrijden. Zeker in de grotere laat hij het wel eens vallen.

• Harribo
Nieuwkoop eruit .. ok...mooi balen voor hem.
Maar trauner erin ..mmm...goede verdediger maar niet zo goed in de opbouw als Geertruida..ook niet qua snelheid
Als dat maar goed gaat

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 07-11-2023 21:20 ]

• LZ86
Oei Trauner erin.....

Weet niet of ik daar perse blij mee ben

Verwijderd

Lazio fans laten zich weer van hun beste kant zien... smeerlappen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waarom was dat een vrije trap voor Lazio :?

• aaaido
Echt jonguh die Paxioa...

• Rubman

Rubman

PWM schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:20:
Waarom was dat een vrije trap voor Lazio :?
Ging een overtreding aan vooraf geloof ik

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:51
Als 1 NLse club mentaal sterk genoeg is voor dit theater dan is het Feyenoord. Wat oudere knapen die ook wat anders meebrengen dan truckjes en positiespel.

• Agent47

Agent47

DeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:21:
Als 1 NLse club mentaal sterk genoeg is voor dit theater dan is het Feyenoord. Wat oudere knapen die ook wat anders meebrengen dan truckjes en positiespel.
Nou nee. Feyenoord trapt er altijd in.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Agent47 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:22:
[...]

Nou nee. Feyenoord trapt er altijd in.
Thuis niet meer. Uit nog wel ja.

• Harribo
Ik pleit ervoor om lekker vies Italiaans te winnen met 0-1 :)

• aaaido
Denk dat je blij mag zijn met een gelijkspel..

• Tristan
Stengs is zo ontzettend goed momenteel. Ik hou ervan als spelers vooruit spelen en ondertussen de andere spelers coacht

Verwijderd

DeKever schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:21:
Uhm, juist niet.

Al seizoenen lang gaat het juist mis tegen theatrale ploegen.

Vitesse onder Letsch, Roma, Ajax vorig jaar, Twente vorige week.

Keer op keer wanneer een ploeg niet voetbalt tegen Feyenoord, maar probeert het voetbal te ontregelen.
Dan gaat het telkens mis. (Wat ik erg slecht vind van Slot, dat die dat nog steeds niet onder controle heeft.)

Maar nu is Lazio simpelweg gewoon een stuk beter.
Lijkt wel alsof de ballon 2 weken geleden tegen Lazio helemaal vol was en nu opeens aan het leeg lopen is de laatste wedstrijden.

Krijg meer het gevoel van Feyenoord in de JC schaal aan het begin van dit seizoen dan Feyenoord 2 weken geleden.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Tristan schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:24:
Stengs is zo ontzettend goed momenteel. Ik hou ervan als spelers vooruit spelen en ondertussen de andere spelers coacht
Ik vind hem vooral wat slordig vandaag.

per aspera ad astra

• Harribo
Ik vind Feyenoorder nog niet echt denderend. Scherpte moet nog komen lijkt het.

Lazio imponeert gelukkig ook niet. Moeten het hebben van irritant gedrag vnl

• Agent47

Agent47

En dit is geen geel?

• Rubman

Rubman

Nieuwkoop stuk van tong afgebeten? Speculatie van radio omdat hij stabiel vastgehouden werd.

• Harribo
aaaido schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:23:
Denk dat je blij mag zijn met een gelijkspel..
Als Feyenoord een beetje scherper is... waarom niet

• Tristan
Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:26:
Nieuwkoop stuk van tong afgebeten? Speculatie van radio omdat hij stabiel vastgehouden werd.
Ik denk het niet. Ik zag bloed boven zijn oog nog in zijn val. Ik denk een hersenschudding.

Verwijderd

Rubman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:26:
Volgens mij word je na elke hoofdblessure waarbij je er met brancard af moet stabiel gehouden.

Verwijderd

Wel frappant dat na het vertrek van Pusic het opeens stukken minder gaat met Feyenoord, en Shaktar nu van Barca wint. :+

Was het succes toch ook te danken aan die gekke Pusic?

• Harribo
Haha mooi... kopduel kan je trauner wel toevertrouwen

• Harribo
Feyenoord moet wel echt scherper spelen hoor, beetje slap allemaal

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:28:
Wel frappant dat na het vertrek van Pusic het opeens stukken minder gaat met Feyenoord, en Shaktar nu van Barca wint. :+

Was het succes toch ook te danken aan die gekke Pusic?
Nah, het is daar in het oosten veels te koud voor de mooiweervoetballers van Barca

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 153 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024