Echt, tijd voor Brobbey om te banken. Laat Akpom en Mikautadze het voorlopig maar even uitvechten voor de plek in de spits.Miki schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:54:
Akpom laat al meer zien dan Brobbey in 80 minuten.
Groot nieuws bij de NOS!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zelfs een NOS pushmelding...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik durf het bijna niet te zeggen maar speel gewoon met Akpom en Mikautadze in de spits en dus 4-4-2.Kist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:55:
[...]
Echt, tijd voor Brobbey om te banken. Laat Akpom en Mikautadze het voorlopig maar even uitvechten voor de plek in de spits.
Waarom Mikautadze nooit een kans krijgt vraag ik mij toch afKist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:55:
[...]
Echt, tijd voor Brobbey om te banken. Laat Akpom en Mikautadze het voorlopig maar even uitvechten voor de plek in de spits.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat snap ik nou nooit. De mensen die dat graag willen weten kijken al de wedstrijd, of blijven tenminste op de hoogte.Gynnad schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:58:
Zelfs een NOS pushmelding...
Perez ook over enthousiast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat zei hij over enthousiast?Agent47 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:00:
Perez ook over enthousiast
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Eens met Perez, Ramaj en Bergwijn vandaag echt goed.
Bij Ramaj zie je duidelijk dat hij beter is dan Gorter, hij vangt of klemt veel ballen. i.t.t. Gorter die vaak wegstompt. Had Mislintat toch gelijk...
Bij Ramaj zie je duidelijk dat hij beter is dan Gorter, hij vangt of klemt veel ballen. i.t.t. Gorter die vaak wegstompt. Had Mislintat toch gelijk...
Wtf doet teletekst #819…..2 pagina’s met de stand
Float like a butterfly, sting like a bee.
De nieuwe update werkt nog niet helemaal lekkerMartinusz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:03:
Voor degenen die nog vergeten waren een screenshot te makenMartinusz schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:03:
Gorter is ook gewoon echt geen goede keeper. Gewoon te onrustig, te onzeker. Niet voor niets dat die zelfs bij Aberdeen tweede keus was. Jammer, snapte de aankoop, gokje waard, maar gewoon mislukt.Trishul schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:03:
Ramaj heeft nog wel wat dingen om te verbeteren, maar in alles zie je gewoon zijn potentie. Lekker laten staan. Rulli seizoen laten afmaken als tweede keeper.
Leuk interview met Mühren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien ook wel beetje met het type speler te maken. Is vooral een snelle behendige speler. Maar bijvoorbeeld niet kopsterk. Heel ander type dan Akpom.Gynnad schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:58:
[...]
Waarom Mikautadze nooit een kans krijgt vraag ik mij toch af
Ik zat te denken net, volgens mij kan hij ook geen Engels. Hij is geboren en opgegroeid in Frankrijk, dus dat verklaard wel ea. Ik denk dat daarom Akpom de voorkeur krijgt.Kist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:10:
[...]
Misschien ook wel beetje met het type speler te maken. Is vooral een snelle behendige speler. Maar bijvoorbeeld niet kopsterk. Heel ander type dan Akpom.
Mislintat deed zeker niet alles goed maar ook lang niet alles verkeerd. Daar gaan we later nog anders op terug kijken dan dat boulevardblad ons probeert voor te houden.Trishul schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:03:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sterker nog. Er zijn er zat die de uitslag nog niet willen weten.Terranova schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:00:
[...]
Dat snap ik nou nooit. De mensen die dat graag willen weten kijken al de wedstrijd, of blijven tenminste op de hoogte.
Al is dat ook je eigen verantwoordelijkheid om dan je telefoon met rust te laten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het is alsnog niet best op alle posities op het veld, maar goed het leek tenminste ergens op vandaag.Gonadan schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:13:
[...]
Mislintat deed zeker niet alles goed maar ook lang niet alles verkeerd. Daar gaan we later nog anders op terug kijken dan dat boulevardblad ons probeert voor te houden.
Salah-Edinne is duidelijk gaan aanwinst op die positie. De wissel moest wel, maar die kant bracht vervolgens niets.
Berghuis zit er nog niet helemaal lekker in, maar goed die moet denk ik nog meer spelen.
En Brobbey... tjah zet Akpom eens in de basis, die viel goed in. Centrale duo blijft onzeker in de opbouw, maar het wordt denk ik nog wel wat beter.
De grote vraag gaat nog wel zijn als betere ploegen meer druk op Ajax zetten en dat je het dan ook overleefd. Volendam speelde echt veel te slap.
Volendam kwam voor een gelijkspel. Zonde eigenlijk.
Maar ga er maar eens aanstaan in de arena met een frisse wind.
Maar ga er maar eens aanstaan in de arena met een frisse wind.
We hebben PSV één helft weggespeeld en toen de teugels laten vieren. Geeft genoeg hoop toch?tweakduke schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:01:
[...]
Het is alsnog niet best op alle posities op het veld, maar goed het leek tenminste ergens op vandaag.
Salah-Edinne is duidelijk gaan aanwinst op die positie. De wissel moest wel, maar die kant bracht vervolgens niets.
Berghuis zit er nog niet helemaal lekker in, maar goed die moet denk ik nog meer spelen.
En Brobbey... tjah zet Akpom eens in de basis, die viel goed in. Centrale duo blijft onzeker in de opbouw, maar het wordt denk ik nog wel wat beter.
De grote vraag gaat nog wel zijn als betere ploegen meer druk op Ajax zetten en dat je het dan ook overleefd. Volendam speelde echt veel te slap.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Akpom heeft in Engeland zelden op negen gespeeld begreep ik. Mikautadze speelde in Frankrijk volgens mij ook met twee spitsen in plaats van drie. Dus wellicht blijkt dat op trainingen nog een probleem.Kist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:55:
[...]
Exact dat.... los van de prijzen die betaald zijn, ik denk dat we in de aankomende maanden echt gaan zien dat de vooraf afgebrande spelers gewoon prima kunnen ballen. Alle negatieve media aandacht, het gebrek aan steun van de vorige trainer, een onbegrijpelijke tactiek en het feit dat er 0,0 vertrouwen was in het team heeft veel spelers geen goed gedaan. Als de overwinningen blijven komen, wat niet ondenkbaar is met het programma tot aan de winterstop, gaat veel goeds brengen. Als het gaat lopen dan gaan we ook zien wat de spelers tot in staat zijnGonadan schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:13:
Mislintat deed zeker niet alles goed maar ook lang niet alles verkeerd. Daar gaan we later nog anders op terug kijken dan dat boulevardblad ons probeert voor te houden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Typhone Spelfoutje. Counter moet idd corner zijn.
Een corner rond je niet af die kop je binnen of schiet je binnenchim0 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:39:
@Typhone Spelfoutje. Counter moet idd corner zijn.
Nou Steijn was goed met de media maar team van ‘t Schip kan er ook wat van… een overwinning tegen Volendam en ze doen alweer of ze bijna kampioen zijn.
En een Bergwijn durft toe te geven dat hij de laatste 1,5 jaar geen stap extra zette voor de trainer maar nu in eens wel
En een Bergwijn durft toe te geven dat hij de laatste 1,5 jaar geen stap extra zette voor de trainer maar nu in eens wel
Ja joh e.o.a. pipo die dat geschreven heeft. Lekker belangrijk! We hebben toch allemaal de wedstrijd gezien?Typhone schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:01:
[...]
Een corner rond je niet af die kop je binnen of schiet je binnen
Blijft toch een kans afronden.Typhone schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:01:
Een corner rond je niet af die kop je binnen of schiet je binnen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waar lees/hoor je dat? Of interpreteer je dat? Ik zie vooral opluchting en die begrijp ik wel. Besef wat puntverlies tegen Volendam had veroorzaakt. Dan zou de verse start' onder van 't Schip een hele andere dynamiek hebben gekregen dan bij een overwinning zoals nu is gebeurt. Dat er nu, al dan niet vanuit leedvermaak, na de zege wordt gezegd 'als of het lijkt dat ze kampioen hebben binnegehaald is leuk, maar is puur vanuit cynisme en nergens anders op gebaseerd.GrooV schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 08:56:
Nou Steijn was goed met de media maar team van ‘t Schip kan er ook wat van… een overwinning tegen Volendam en ze doen alweer of ze bijna kampioen zijn.
Wat zei hij dan?En een Bergwijn durft toe te geven dat hij de laatste 1,5 jaar geen stap extra zette voor de trainer maar nu in eens wel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik hoop vooral dat "de media" nu eens wedstrijden en teams gaat bespreken. Praten over gedoe bij organisaties mag best, maar dat moet niet de hoofdmoot worden. En dat is het nu al maanden.
Ik mis echt in de Nederlandse programma's de echte analyses van wedstrijden. Desnoods iemand die wat doet met cijfers en beelden. Dan kan de rest een beetje meningen ventileren, en "vroeger was alles beter" roepen.
Ik mis echt in de Nederlandse programma's de echte analyses van wedstrijden. Desnoods iemand die wat doet met cijfers en beelden. Dan kan de rest een beetje meningen ventileren, en "vroeger was alles beter" roepen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
"Ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk hoe de trainer ons toesprak. De positie waar hij in zit en dat hij dan ons kwam helpen. Dat hij dit dan doet, dan wil je een stapje extra zetten."Han schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:40:
[...]
Waar lees/hoor je dat? Of interpreteer je dat? Ik zie vooral opluchting en die begrijp ik wel. Besef wat puntverlies tegen Volendam had veroorzaakt. Dan zou de verse start' onder van 't Schip een hele andere dynamiek hebben gekregen dan bij een overwinning zoals nu is gebeurt. Dat er nu, al dan niet vanuit leedvermaak, na de zege wordt gezegd 'als of het lijkt dat ze kampioen hebben binnegehaald is leuk, maar is puur vanuit cynisme en nergens anders op gebaseerd.
[...]
Wat zei hij dan?
https://www.voetbalprimeu...envel-na-zijn-speech.html
Dus toen Schreuder de ploeg toe sprak deed hij het niet, bij Heitinga niet, bij Steijn niet en bij Maduro niet. Maar nu gelukkig wel
Ben zelf tevreden over de podcasts van FC Afkicken, ze zijn met beeld op Youtube te vinden maar uiteraard ook gewoon alleen te luisterenOMX2000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:53:
Ik hoop vooral dat "de media" nu eens wedstrijden en teams gaat bespreken. Praten over gedoe bij organisaties mag best, maar dat moet niet de hoofdmoot worden. En dat is het nu al maanden.
[ Voor 23% gewijzigd door GrooV op 03-11-2023 10:06 ]
De speech van van 't Schip is natuurlijk wel zeer uitzonderlijk te noemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik daarvan moet vinden. Maar ik kan me voorstellen dat een Ajacied met een zeer emotionele speech wel wat losmaakt bij spelers. Lijkt me alleen wel dat je dit maar een keer kunt gebruiken. Maar misschien was dit al genoeg om te zorgen dat je spelers voor door het vuur gaan.GrooV schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:05:
[...]
"Ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk hoe de trainer ons toesprak. De positie waar hij in zit en dat hij dan ons kwam helpen. Dat hij dit dan doet, dan wil je een stapje extra zetten."
Dus toen Schreuder de ploeg toe sprak deed hij het niet, bij Heitinga niet, bij Steijn niet en bij Maduro niet. Maar nu gelukkig wel
[...]
Goede tip. ga ik die checken.Ben zelf tevreden over de podcasts van FC Afkicken, ze zijn met beeld op Youtube te vinden maar uiteraard ook gewoon alleen te luisteren
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit soort zaken voelen vaak nogal opportuun, win je gebruik je het in je verklaring, verlies je dan wordt het achterwegen gelaten. Net zoals de welbekende krantenknipsels die trainers gebruiken als amateurpsycholoog om spelers te motiveren en dat spelers achteraf dat dan ook nog even bevestigen.GrooV schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:05:
[...]
"Ik krijg nog kippenvel als ik er aan denk hoe de trainer ons toesprak. De positie waar hij in zit en dat hij dan ons kwam helpen. Dat hij dit dan doet, dan wil je een stapje extra zetten."
Het is wat dat betreft meer het aangeven dat je blijkbaar de intresieke motivatie mist om alles te geven en dat daar externe factoren bij gevonden moeten worden of dat je wellicht het niet presteren toch buiten je eigen beinvloedingssfeer legt.
Is ooit wel geprobeerd door Pieter Zwart uit te nodigen bij de NOS, maar volgens mij is die toen direct vrij belachelijk gemaakt door Van der Vaart. Toch zie en hoor je regelmatig wel dingen die hout snijden (bijvoorbeeld over de balans problemen bij Brobbey), maar het sneeuw wat onder door de mannen die wat mediagenieker zijn dan de inhoudelijk sterke personen.OMX2000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:53:
Maar uiteindelijk zitten daar de mensen die de meerderheid wil zien denk ik. Precies ook de reden dat vi.nl op CL dagen toch gedomineerd wordt door (veelal vluchtig) nieuws over Ajax.
Ik heb Ajax deels gezien gister en hoewel Ajax dwingender oogde, bleek een snelle omzetting bij Volendam voldoende om meer balans in de wedstrijd te brengen. Al met al natuurlijk een nog steeds moeizame overwinning (als in: tegen een echte degradatiekandidaat, waar het normaal gesproken geen moment spannend wordt). Ik snap het gesmacht naar houvast en met wat welwillend optimisme was dat er misschien gister wel, maar dat zou ik zelf wel eerst eens tegen ploegen uit het linker rijtje willen zien, waar nog iets georganiseerder wordt gespeeld en individuele spelers net iets beter zijn.
Dat zeker al kan je daar ook wel de vraag stellen in hoeverre de spelers in de huidige selectie de persoon van 't Schip op zo'n manier kennen dat het een wedstrijd later direct invloed heeft. Compleet niet te vergelijken met het wegvallen van een speler die onderdeel maakt van de selectie.OMX2000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:12:
[...]
De speech van van 't Schip is natuurlijk wel zeer uitzonderlijk te noemen. Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik daarvan moet vinden. Maar ik kan me voorstellen dat een Ajacied met een zeer emotionele speech wel wat losmaakt bij spelers. Lijkt me alleen wel dat je dit maar een keer kunt gebruiken. Maar misschien was dit al genoeg om te zorgen dat je spelers voor door het vuur gaan.
Kan me lastig voorstellen dat de vertrouwensband er al is tussen trainer en de selectie.
Laat ik hem anders stellen. Als er vandaag een nieuwe manager wordt aangenomen en de binnenkomer is de persoonlijke situatie, dan neem je dat wel mee in de interactie maar dat maakt niet direct dat ik door het vuur zou gaan voor die persoon en daardoor betere prestaties neerzet. Die motivatie om iets goed te doen was er daarvoor ook al, dat is niet anders geworden. maar misschien zegt dat meer over mij dan wat anders
[ Voor 19% gewijzigd door Napo op 03-11-2023 10:18 ]
Ook hier loop je weer over van aannames. Als je het verhaal van van 'Schip kent dan zal je wellicht begrijpen waarom zoiets de spelers raakt. Dat het anders binnenkomt dan een doorsnee motivatiespeech van de trainers die je vervolgens aanhaalt is alles behalve opmerkelijk. En dan nog, het komt nu naar voren omdat er gewonnen wordt, wqas er verloren dan was de kans zeer groot dat niemand er iets over gehoord had. Ik denk eerder dfat het gehele plaatje voor motivatie heeft gezorgd, de speech van van ; Schip heeft daar een rol in gespeeld maar zal niet de kern zijn geweest.GrooV schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:05:
Van 'Schip is met name een peoplemanager, dat hij meer impact heeft op en binding heeft met spelers dan een Schreuder, Heitinga en Maduro mag weinig verrassend zijn. Voetbalinhoudelijk moet nog gaan blijken, maar dat is voor latere zorg. De selectie heeft nu primair behoefte aan iemand zoals van 't Schip; vertrouwen terug brengen in de groep, sfeer positief ombuigen en rust brengen. Zijn moment van instappen kan heel ideaal zijn, het programma is in de komende maanden gunstig. Vier á vijf overwinningen op rij kan een hoop veranderen. Het enige risico is dat er punten worden verloren tegen laagvliegers, dat kan funest zijn voor het traject van van 't Schip.
Ben het helemaal met je eens.OMX2000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:53:
Ik zie graag ook meer gepraat over het voetbal.
Maar ik denk dat de media graag heel sensatie zoekt en graag daarbij kopstukken ter discussie stelt.
Maar over het voetbal....😁.... wat ik zo lees en zie, heeft Ajax teveel kansen gemist.
Ik vind Brobbey een spits met mogelijkheden...😉...
Maar als ik hem was , zou ik echt op afronden trainen... Dat is voor een spits onder de maat denk ik.
Leipzig was het toch die hem snel terug deed? Misschien hadden die dat gezien
Brobbey is ook een spits met veel mogelijkheden, alleen maakt hij ze niet af.Harribo schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:33:
[...]
Ben het helemaal met je eens.
Ik zie graag ook meer gepraat over het voetbal.
Maar ik denk dat de media graag heel sensatie zoekt en graag daarbij kopstukken ter discussie stelt.
Maar over het voetbal....😁.... wat ik zo lees en zie, heeft Ajax teveel kansen gemist.
Ik vind Brobbey een spits met mogelijkheden...😉...
Maar als ik hem was , zou ik echt op afronden trainen... Dat is voor een spits onder de maat denk ik.
Leipzig was het toch die hem snel terug deed? Misschien hadden die dat gezien
Hij kan echt wel kansen creëren, heeft best wel snelheid en is fysiek sterk, maar staat niet lekker op zijn benen (bij de meeste schoten valt hij zo ongeveer om), het is dan ook lastig e.e.a. gecontroleerd te kunnen doen dus 'rustig afronden' is er dan niet bij.
Ik denk ook dat hij in de jeugd vanwege zijn fysiek het een stuk gemakkelijker had en wellicht daarom interessant was/ leek te zijn. Want een wendbare, fysiek sterke en snelle spits is echt wel gewild, alleen moet die ook af kunnen ronden. Trainen op afronden is lastig, want op de training staat er weinig druk op natuurlijk, dat is gemakkelijker. Net als dat trainen op strafschoppen leuk is, maar onder druk wordt alles vloeibaar en blijkt het toch lastiger te zijn dan op de training.
Brobbey is het typische voorbeeld van de afslag hebben gemist. Tijdens zijn piek in de doorontwikkeling de oren laten hangen naar zijn zaakwaarnemer, niet het grotere plaatje willen/kunnen zien. Ik ben er van overtuigd dat wanneer hij bij Ajax was gebleven hij veel verder was geweest in zijn ontwikkeling, die had mogelijk nog beter kunnen zijn met Haller als zijn mentor. In plaats daarvan heeft Brobbey vanwege de komst van Haller er voor gekozen om te vertekken, in de hoop een basisplaats te krijgen in de Bundeliga. Alleen zijn zaakwaarnemer is daar beter van geworden. Natuurlijk had hij de pech dat er vlak na zijn komst een trainerswissel plaats vond bij Leipzig, maar een basisplaats was sowieso erg wishfull thinking. Hij had beter twee seizoenen in de schaduw van Haller kunnen blijven. Nu staat Brobbey nagenoeg stil, mede vanwege het ontbreken van goede concurrentie (sowieso vorig seizoen, nu moet het nog blijken) en een echte spitsentrainer bij Ajax.
Dit vraag ik mij oprecht af, daarom benoem ik het ook zoals ik het beschreven heb in mijn voorgaande reactie. De motoriek, het evenwicht (en daarmee samenhangend de rust voor de goal) is denk ik heel lastig om allemaal aan te leren nog om de top te behalen. (ik laat me graag terecht wijzen als blijkt dat dit niet klopt, wanneer Brobbey bewezen heeft echt wel een topspts te (kunnen) zijn, ik gun het die jongen op een of andere manier echt wel)Han schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:10:
Brobbey is het typische voorbeeld van de afslag hebben gemist. Tijdens zijn piek in de doorontwikkeling de oren laten hangen naar zijn zaakwaarnemer, niet het grotere plaatje willen/kunnen zien. Ik ben er van overtuigd dat wanneer hij bij Ajax was gebleven hij veel verder was geweest in zijn ontwikkeling, die had mogelijk nog beter kunnen zijn met Haller als zijn mentor. In plaats daarvan heeft Brobbey vanwege de komst van Haller er voor gekozen om te vertekken, in de hoop een basisplaats te krijgen in de Bundeliga. Alleen zijn zaakwaarnemer is daar beter van geworden. Natuurlijk had hij de pech dat er vlak na zijn komst een trainerswissel plaats vond bij Leipzig, maar een basisplaats was sowieso erg wishfull thinking. Hij had beter twee seizoenen in de schaduw van Haller kunnen blijven. Nu staat Brobbey nagenoeg stil, mede vanwege het ontbreken van goede concurrentie (sowieso vorig seizoen, nu moet het nog blijken) en een echte spitsentrainer bij Ajax.
De motoriek en het evenwicht, daar merk je meer van als er meer druk op staat, of als je niet (voldoende) tijd hebt en lastig wordt gevallen door een fysiek eveneens sterke verdediger. Daar heeft Brobbey in de jeugd vermoedelijk weinig mee te maken gehad, dus daarmee ook meer tijd in de afronding.
Nu het allemaal sneller gaat, en fysieker is, merk je de beperkingen des te meer. Maar naast dat fysieke aspect is hij ook gewoon (heel erg) onrustig in zijn afronding, Dus dan heb je meerdere verbeter-aspecten waaraan gewerkt moet worden. Naast/ achter Haller weet ik niet of dat hem heel veel goed had gedaan in zijn ontwikkeling, omdat hij niet veel kansen zou hebben gekregen op dat moment verwacht ik, aangezien Haller het zo goed deed, en ook Tadic regelmatig spits speelde, waardoor Brobbey naar plekje 3 zou verkassen.
Dat gaat ie ook doen, hij heeft van t Schip om extra trainingen met een spitsentrainer gevraagd.Harribo schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:33:
Maar als ik hem was , zou ik echt op afronden trainen...
Volgens van t Schip omdat ie nog meer moet wennen aan de manier waarop Ajax speelt, oidGynnad schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:58:
[...]
Waarom Mikautadze nooit een kans krijgt vraag ik mij toch af
Als hij daar net zo goed naar gaat luisteren als hij naar Huntelaar luisterde verwacht ik er niet veel van.toolkist schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:56:
[...]
Dat gaat ie ook doen, hij heeft van t Schip om extra trainingen met een spitsentrainer gevraagd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Normaal gesproken scoort Ajax er standaard minimaal 4 a 5 tegen ons. Met Walemark en Sahraoui op de vleugel had ik er dit jaar wel wat meer geloof in, gezien hoe Ajax voetbalt ook. Maar beide zijn er waarschijnlijk niet bij dus in de omschakeling kunnen we echt niks bereiken morgen.
Weet iemand de reden dat wedstrijden om 1630 of 1845 starten ipv alles 2100?
Zodat ik alle wedstrijden live kan zienaaaido schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:51:
Weet iemand de reden dat wedstrijden om 1630 of 1845 starten ipv alles 2100?
Meerdere kanalen zenden verschillende wedstrijden uit. Maar idd dat zal het wel zijn ja.
We worden verwend 
Dit weekend op het open kanaal van ESPN:
Zaterdag 18:45 RKC-Feyenoord
Zaterdag 21:00 Eagles-Vitesse
Zondag 14:30 NEC-Volendam
Zondag 16:45 Ajax-Heerenveen
Dit weekend op het open kanaal van ESPN:
Zaterdag 18:45 RKC-Feyenoord
Zaterdag 21:00 Eagles-Vitesse
Zondag 14:30 NEC-Volendam
Zondag 16:45 Ajax-Heerenveen
En ik maar betalen voor ESPN abonnement.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Inderdaad, ik wil m’n geld terug!
Go PSV!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Iets met uitgeschakeld worden voor de prestigieuze KNVB-bekercarpebios schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:47:
Wat was er met die supporters?
Gewoon rood inderdaad
Dit is 100% een penalty
een treffende spreuk
Hoezo moet die zo lang kijken?
Ook rood imho.
een treffende spreuk
Dat duurde lang zeg
Volledig terecht. Daarom checkte hij het zo lang.
een treffende spreuk
Het publiek is ook weer lekker hoor, lastig te zien in het stadion maar deze kaart en strafschop is meer dan terecht.
Waar zijn die mee bezig. Veel te laat weer.
[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 04-11-2023 16:57 ]
Het is nou niet echt een wedstrijd met een hoog niveau.
Heracles zwak ( ook voor de rode kaart maar daarna nog een stuk defensiever ) en redelijk lomp met momenten.
PSV overigens net zo zwak, matige aannames , makkelijk balverlies en eigenlijk weinig kansen creeeren.
Heracles zwak ( ook voor de rode kaart maar daarna nog een stuk defensiever ) en redelijk lomp met momenten.
PSV overigens net zo zwak, matige aannames , makkelijk balverlies en eigenlijk weinig kansen creeeren.
Nou, dat wordt weer een veredeld trainingspotje voor PSV in aanloop naar het echte werk Woensdag.
Also Feyenoorder jammer, maar dit seizoen wordt P2 het maximaal haalbare. Het is nog relatief vroeg in het seizoen natuurlijk, maar ik zie PSV niet zo gauw punten morsen.
Also Feyenoorder jammer, maar dit seizoen wordt P2 het maximaal haalbare. Het is nog relatief vroeg in het seizoen natuurlijk, maar ik zie PSV niet zo gauw punten morsen.
Dat komt door je bril. We zitten op een kwart en moeten nog 2x tegen Feyenoord, 1x Ajax en nog tegen Twente en az. Die gaan echt wel punten morsen.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:09:
Nou, dat wordt weer een veredeld trainingspotje voor PSV in aanloop naar het echte werk Woensdag.
Hands?
Tuurlijk zullen ze in die wedstrijden wel wat morsen. Maar 7 punten gat is mijn inziens gewoon nu al te veel. Vond 4 punten al veel.carpebios schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:10:
[...]
Dat komt door je bril. We zitten op een kwart en moeten nog 2x tegen Feyenoord, 1x Ajax en nog tegen Twente en az. Die gaan echt wel punten morsen.
Welnee. We hebben het over psv hè.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:14:
[...]
Tuurlijk zullen ze in die wedstrijden wel wat morsen. Maar 7 punten gat is mijn inziens gewoon nu al te veel. Vond 4 punten al veel.
Ik ook! Ow nee, heb een jaar gratis via Ziggo. Gewoon zeggen dat je denkt aan overstappen en er is veel mogelijk.
En daarnaast zie ik ook de andere teams nog wel punten laten liggen.DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:14:
[...]
Tuurlijk zullen ze in die wedstrijden wel wat morsen. Maar 7 punten gat is mijn inziens gewoon nu al te veel. Vond 4 punten al veel.
Het gaat natuurlijk niet gebeuren dat PSV 24 van de 24 wedstrijden gaat winnen, dat zie ik de andere teams ook niet doen.
Nouja, de middenmoot is echt slecht dit jaar ( AZ een beetje , Heerenveen, Utrecht en Vitesse voorop) en PSV heeft daar nog neits tegen verspild en Feyenoord wel helaas.carpebios schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:10:
[...]
Dat komt door je bril. We zitten op een kwart en moeten nog 2x tegen Feyenoord, 1x Ajax en nog tegen Twente en az. Die gaan echt wel punten morsen.
Nu gaat PSV keihard af in de CL maar in de ED zijn ze ondanks slecht spel van vooral de achterhoede wel heel stabiel.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 04-11-2023 17:18 ]
Werkt het ook als je Ajax belt en je denkt aan overstappen naar een andere voetbalclub? Krijgen ze dan vleugels?DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:16:
[...]
Ik ook! Ow nee, heb een jaar gratis via Ziggo. Gewoon zeggen dat je denkt aan overstappen en er is veel mogelijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Alleen Red Bull geeft je vleueueugels. Wellicht een belletje die kant opQuad schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:18:
[...]
Werkt het ook als je Ajax belt en je denkt aan overstappen naar een andere voetbalclub? Krijgen ze dan vleugels?
Nounou, keihard af, 4-0 verlies bij Arsenal uit, 2-2 tegen Sevilla thuis en 1-1 tegen Lens uit... Als dat keihard afgaan is.LZ86 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:17:
[...]
Nouja, de middenmoot is echt slecht dit jaar, en PSV heeft daar nog neits tegen verspild en Feyenoord wel helaas.
Nu gaat PSV keihard af in de CL maar in de ED zijn ze ondanks slecht spel van vooral de achterhoede wel heel stabiel.
PSV is nog niet uitgeschakeld en hebben alles nog in eigen hand, dus voorlopig valt van keihard afgaan niet te spreken. Zelfs als ze uitgeschakeld worden in 4e positie is dat niet zo'n enorme afgang imo.
@Superkiwi @Typhone kom er maar in als ervaringsdeskundigenQuad schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:18:
[...]
Werkt het ook als je Ajax belt en je denkt aan overstappen naar een andere voetbalclub? Krijgen ze dan vleugels?
Het is wel een veldslag daar bij Heracles.
Willems!!!!!
3e 100% kans gemist. Kan die spitsen trainer van Ajax niet gelijk door naar PSV.
[ Voor 60% gewijzigd door carpebios op 04-11-2023 17:51 ]
WEEEEEER die paal, om gek van te worden. Schiet hem er eens in.
PSV kan niet scoren tegen de ploeg die de meeste goals tegen krijgt in de ED? En die met 10 man staan? 
En precies dan scoren ze wel
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 04-11-2023 17:57 ]
Als het dat maar is gelukkig. Ajax daarentegen....laat maarLZ86 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:57:
PSV kan niet scoren tegen de ploeg die de meeste goals tegen krijgt in de ED? En die met 10 man staan?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou gelukkig een paar doelpunten op de teller, na veel kansen. Heracles is echt niet best.
Laten we hopen dar Saibari niet ernstig geblesseerd is. Die kunnen we tegen Lens goed gebruiken, tegen Ajax maakte hij ook een hele goede indruk.
Kom op Lozano, tegen Ajax legt die ze er zo in, en nu mist die alles.
De ene staat in het linkerrijtje, de ander in het rechterrijtjecarpebios schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:04:
Kom op Lozano, tegen Ajax legt die ze er zo in, en nu mist die alles.
True!Napo schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:07:
[...]
De ene staat in het linkerrijtje, de ander in het rechterrijtje
Kijk deze held eens het veld inkomen. Jetro!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/n4coy0YstUrlOUDN5CCfM4XN.jpg?f=fotoalbum_large)