O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
😋
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als hij de tijd krijgt lukt hem dat wel ja.chim0 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:41:
Je kan zeggen wat je wilt, maar die Van den Boomen legt ze wel op je stropdas. Mooie trap die gozer!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Leek mij ook, Martha stopte ook even met spelen, dus die dacht 't zelfdecarpebios schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:44:
Die bal was buiten toch?
Flickr PSN ID= cheironnl
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Flickr PSN ID= cheironnl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Sinds wanneer is een counter vies?Agent47 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:51:
Taylor was toch het talent wat er aan zat te komen? Iedereen speelt met lood in de schoenen. Volendam komt puur voor een vieze counter.
Ik vond Gravenberch al niet best in afronden, maar Taylor is ook daar werkelijk verschrikkelijk in helaas.
Wiens woorden zijn dat? Of doel je op 5 jaar terug?Agent47 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:51:
Taylor was toch het talent wat er aan zat te komen? Iedereen speelt met lood in de schoenen. Volendam komt puur voor een vieze counter.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja die debuteerde volgens mij en mensen zagen echt de nieuwe Xavi in hem toen.Vos schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:52:
[...]
Wiens woorden zijn dat? Of doel je op 5 jaar terug?
Xavi was 5 jaar geleden 15.Agent47 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:55:
[...]
Ja die debuteerde volgens mij en mensen zagen echt de nieuwe Xavi in hem toen.
Xavi van barca bedoelde ik
Taylor en pogingen
Gewoon in het algemeen. Waarin dan ook.
Zijn debuut is van 2.5 jaar terug, dus geen idee. De vergelijking met Xavi heb ik ook nog nooit gehoord. Verder heb ik het nog nooit in hem gezienAgent47 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:55:
[...]
Ja die debuteerde volgens mij en mensen zagen echt de nieuwe Xavi in hem toen.
Dat is Xavi Simons
* Vos is oldschool, gebruik gewoon je achternaam
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 02-11-2023 21:00 ]
Van Taylor zelf denk ik.Vos schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:52:
[...]
Wiens woorden zijn dat? Of doel je op 5 jaar terug?
Qua voetbal vergeijkbaar met Taylor.
Alleen wel €70 miljoen waard. In plaats van €10 miljoen.sNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:05:
Is dat Silvana Simons?
Qua voetbal vergeijkbaar met Taylor.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Spanjolen mogen dat
Sjoetalo :-)
[ Voor 15% gewijzigd door sNielz123 op 02-11-2023 21:12 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is wel tegen Volendam, maar Bergwijn speelt wel weer zoals die eerste 3 wedstrijden bij Ajax
Zo spreek je een S met staartje dan ook uit bij mijn weten.sNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:11:
Vet irritant hoe die commentator sutalo zegt.
Sjoetalo :-)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
3 is genoeg! 😎
Het moet overigens een zege zijn wanneer die Kroaat mag banken. Ik weet niet wat ie wel kan maar in een rood wit shirt in elk geval niks. Wegwezen.
Als jij nu ineens winst hebt gezet laat ik die kiwi je royeren.Typhone schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:20:
[...]
3 is genoeg! 😎
Het moet overigens een zege zijn wanneer die Kroaat mag banken. Ik weet niet wat ie wel kan maar in een rood wit shirt in elk geval niks. Wegwezen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
3-0 jazeker!Gonadan schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:23:
[...]
Als jij nu ineens winst hebt gezet laat ik die kiwi je royeren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Welke wedstrijd zit jij te kijken? Volendam heeft amper kansen gehad.sNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:30:
Als die Volendammers iets beter zouden kunnen voetballen konden ze nog best punten pakken, maar af en toe is het aanvallend echt matig hoor
Op de kans van Muhren na zojuist
Dat is omdat het aanvallend matig is. Precies wat ik zeg.Miki schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:31:
[...]
Welke wedstrijd zit jij te kijken? Volendam heeft amper kansen gehad.
Op de kans van Muhren na zojuist
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit is toch gewoon zijn niveau? Hij is werkelijk elke keer van dit niveau.cheiron schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:36:
Sala Eddine valt echt onwaarschijnlijk slecht in.
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vreugdebekertjes mogen dus ook niet meersNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:50:
Ohjee, een bekertje! Gaan we weer
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien mag Steijn nog wel even terugkomen om die wedstrijd tegen RKC af te maken, zou wel fair zijnMog schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:51:
Goed zo Ajax. P10 binnen handbereik. Alleen RKC nog en dan tonen ze aan dat Steijn achteraf niet ontslagen had hoeven worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als je niet ziet dat Ajax, ondanks dat ze verdedigend nog steeds soms kwetsbaar zijn, vele malen beter staat dan onder Steijn de afgelopen 3 wedstrijden, dan raad ik je een bezoekje Hans Anders aan.Mog schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:51:
Goed zo Ajax. P10 binnen handbereik. Alleen RKC nog en dan tonen ze aan dat Steijn achteraf niet ontslagen had hoeven worden.
Wie heeft er deze speelronde nog meer gewonnen van Volendam dan? Nou? Nou?
Precies.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is wel duidelijk toch. Met 't zelfde team zag het er al beter uit onder Maduro en nu ook onder van 't schipsNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:53:
Plottwist: Mislintat heeft goed aangekocht maar Steijn bleek een prutser
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024

:strip_exif()/f/image/KUwGZe8adCSPwVd4GwH478XQ.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xyTBCq7yHocrRmpcfQzT2tRd.jpg?f=fotoalbum_large)