Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.933 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:15:
In feite gaat het bij Bergwijn om een vergelijkbare kwestie.

Wel de props willen, maar niet de prestatie leveren die daar bijhoort.
Die twee vind ik totaal niet vergelijkbaar.
Brobbey werkt zich het schompes tijdens een wedstrijd, Bergwijn hoeft zich bij wijze van niet eens te douchen.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:38
toolkist schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:09:
[...]

Hoezo niet? Gebeurt bij RKC-Ajax toch ook?
Daar was toch nog een kwartier te spelen ofzo?

Voor 2 minuten had ik dat ook niet uit laten spelen tbf

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Iets van 8 minuten en extra tijd.
Probleem met jouw idee is, waar leg je de scheidingslijn? Is 5 minuten te kort of lang genoeg? Of acceptabel bij Twente-Heracles (of andere clubs dicht bij elkaar) en niet bij Groningen-MVV?
Plus, je zou maar een situatie krijgen als in 2005 ofzo waar PSV op doelsaldo kampioen werd.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 16:09
LZ86 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Daar werd het in de 85ste minuut gestaakt, dus een minuut of 5+6 lijkt me.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:23

Superkiwi

Hoi doei

Mog schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:09:
De KNVB zou in het midden van het land een soort "uitspeelveld" moeten hebben. Waar teams naar toe kunnen voor die 10-15 minuten potjes.
Gewoon in de ArenA, dan valt daar ook nog eens wat te beleven ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-11 15:53
Mog schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 11:09:
Uitspelen lijkt me prima. De KNVB zou in het midden van het land een soort "uitspeelveld" moeten hebben. Waar teams naar toe kunnen voor die 10-15 minuten potjes.
Zeist ligt toch redelijk centraal? :P

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:00:
[...]

Zeist ligt toch redelijk centraal? :P
Waarom zou de thuisspelende ploeg ineens 'gestraft' worden voor iets waar ze geen schuld aan heeft?

• JEightyFive
toolkist schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:07:
[...]

Waarom zou de thuisspelende ploeg ineens 'gestraft' worden voor iets waar ze geen schuld aan heeft?
Ik hoop dat je snapt dat ik niet serieus ben, anders bij dezen.

[ Voor 3% gewijzigd door JEightyFive op 31-10-2023 12:13 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:51
dutchgio schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:55:
AZ zou nog een keer kunnen scoren en zo een punt behalen, dat kan cruciaal zijn aan het einde van het seizoen.
Als je dat niet laat uitspelen is het ook niet eerlijk.
Maar het wordt nooit meet echt eerlijk. De vermoeidheid van 88 minuten voetballen krijg je nooit gesimuleerd. AZ kan nu een minuut of 6 volle bak op de aanval. Je kunt je prima het snot voor de ogen lopen als je weet dat je maar even hoeft.

Regeren is vooruitschuiven

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-11 04:41
T-MOB schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:33:
[...]

Maar het wordt nooit meet echt eerlijk. De vermoeidheid van 88 minuten voetballen krijg je nooit gesimuleerd. AZ kan nu een minuut of 6 volle bak op de aanval. Je kunt je prima het snot voor de ogen lopen als je weet dat je maar even hoeft.
Waarom zou het een probleem zijn als iemand er een klein nadeel van ondervindt? Het gaat toch niet om kinderen die overal "ja maar dat is niet eerlijk" roepen? Uitgangspunt moet zijn de best mogelijke oplossing te vinden en gezien de reacties hier lijkt ook te zijn gelukt. Natuurlijk is dat voor de een 'beter' dan voor de ander. Het ging om een medische calamiteit, overmacht, en dat is nu eenmaal leidend.

Bij wedstrijden die gestaakt zijn vanwege fans die bekertjes/aanstekers/weet ik veel wat gegooid hebben kan je wellicht argumenteren dat het anders is, maar hier niet.

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:33:
[...]

Andersom kan NEC de ruimtes weer beter belopen, omdat ze weer uitgerust zijn. Die zullen dus minder snel gaten laten vallen.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 20:07
Goh, Kramer gaat weer eens over de schreef. Geluk voor hem dat er geen VAR is want dit is 100% rood.

• Bao_mi1
Exocet schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 22:24:
Blijft een smerige speler die Kramer
Random quote maar ik meende me te herinneren dat er laatst over Kramer gediscussieerd was. Ik zit lekker een avondje met gedachten op nul bekervoetbal te kijken. Drie keer raden? Kramer komt weer met een gemene overtreding in beeld waar gewoon rood voor gegeven had moeten worden. Wat een nare speler met veel te vaak dit soort discutabele acties.

Edit: @ParaDroid2 was me voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Bao_mi1 op 31-10-2023 21:26 ]

• ParaDroid2
Ik blijf me verbazen hoe die jongen toch boven blijft komen drijven. Ondertussen zelfs aanvoerder van RKC.

Ik had echt verwacht dat het wel afgelopen was in het Nederlandse voetbal na die idiote schop in het gezicht van Büttner toen bij Sparta.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:17

Agent47

I always close my contracts.

Ajax is akkoord gegaan met de straf die de KNVB de club heeft opgelegd na de ongeregeldheden rondom de Klassieker. In het stadion waren er verschillende incidenten met vuurwerk op het veld en na afloop werd de hoofdingang aangevallen. Ajax zal een boete moeten betalen en een deel van de tribune blijft leeg voor het duel met Vitesse.
De boete bedraagt 25.000 euro en voor het duel met Vitesse blijft de eerste ring van de Zuidtribune leeg. Ook blijft er een voorwaardelijke straf staan, waardoor het stadion leeg blijft als er een dergelijk incident nog een keer plaatsvindt. Iedereen die een seizoenskaart heeft op de eerste ring van de Zuidtribune mag tegen Vitesse het stadion niet in. Dit gedeelte van de tribune is de plek van de harde kern F-Side. Dat duel vindt plaats op 25 november.
Ajax geeft nogmaals aan dat de club het gedrag van de fans tijdens het duel met Feyenoord compleet afkeurt. 'Ajax heeft direct afstand genomen van deze wanordelijkheden. Zowel het gedrag dat heeft geleid tot het staken van het duel, alsmede de ongeregeldheden achteraf, worden door Ajax ten strengste afgekeurd en horen niet in het voetbal thuis.'

Bron: voetbalprimeur

Geen 3 punten in mindering? :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:08
Dus ze hadden een voorwaardelijke straf voor een vuurwerkincident waarbij het hele stadion leeg zou moeten blijven, de voorwaarden worden geschonden maar de straf blijft staan en er wordt een nieuwe straf bedacht?

Ik ben absoluut geen voorstander van lege stadions, maar de logica is weer ver te zoeken.

Edit/ ik vermoed onderstaande straf, lijkt me ook weinig dubbelzinnigs aan…

https://www.ajax.nl/artik...an-voorwaardelijke-straf/

[ Voor 22% gewijzigd door PrinsPils op 01-11-2023 11:34 ]

• toolkist
  • Niet online
uit die link:
indien mogelijk het verantwoordelijke deel van het publiek

dus dat is precies was nu gedaan wordt.

• ParaDroid2
Nee, want dit is een losse straf (waar inderdaad het verantwoordelijke deel van het publiek wordt gestraft). De voorwaardelijke straf lijkt te blijven staan.

• toolkist
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:47:
Nee, want dit is een losse straf (waar inderdaad het verantwoordelijke deel van het publiek wordt gestraft). De voorwaardelijke straf lijkt te blijven staan.
Dan is de straf inderdaad gelijk aan de voorwaardelijke, en zou het krom geweest zijn als die voorwaardelijke niet 'doorgezet' zou zijn naar een volgende keer. Doen ze dat niet, dan was of de nu uitgesproken straf of de voorwaardelijke niet echt uitgevoerd.

• alexbl69
  • Laatst online: 07:55
ParaDroid2 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:47:
Kan me wel voorstellen dat ze niet het hele stadion de dupe willen laten worden van de wanddaden van een paar eencelligen.

Wel benieuwd hoeveel seizoenkaarthouders nu onder druk worden gezet door de harde kern om hun kaart voor die wedstrijd af te staan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:15
carpebios schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 22:58:
[...]

Is ook zo natuurlijk! Ik zit in Disney met het gezin dus kon het niet zien helaas, alleen de samenvatting. Maar dit Ajax komt er wel bovenop, ze hebben alleen even een momentum nodig door een winst te boeken ergens. Gelukkig niet tegen PSV, want daar was in vooraf al
bang voor.
Nja zal hoogstwaarschijnlijk dit weekend wel zijn, mijn cluppie Heerenveen zal zoals gebruikelijk wel het slachtoffer worden van een verliespartij die andere een weg naar boven geeft.
Terecht vaak ook want wij spelen echt belabberd als hebben we nu weer wat momentum na 2 gewonnen wedstrijden.

Twitch

• toolkist
  • Niet online
Martin0 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:32:
[...]

Nja zal hoogstwaarschijnlijk dit weekend wel zijn, mijn cluppie Heerenveen zal zoals gebruikelijk wel het slachtoffer worden van een verliespartij die andere een weg naar boven geeft.
Terecht vaak ook want wij spelen echt belabberd als hebben we nu weer wat momentum na 2 gewonnen wedstrijden.
Donderdag al tegen Volendam.
Heerenveen wordt de 2e van een serie :o

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:01
Martin0 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:32:
[...]

Het kan oook donderdag beginnen wanneer Ajax de inhaalwedstrijd tegen Volendam speelt ;) Dus troost je, dan ben je als Heerenveen niet degene die de weg naar boven in laat zetten.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben echt heel benieuwd hoe Ajax onder Van 't Schip gaat lopen. Ik hoop voor het team en de fans dat de weg naar boven weer kan worden ingezet.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jbdeiman
Mog schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:41:
Ik ben echt heel benieuwd hoe Ajax onder Van 't Schip gaat lopen. Ik hoop voor het team en de fans dat de weg naar boven weer kan worden ingezet.
De ingezette weg omlaag kan in elk geval voorlopig niet gevolgd worden, dus ik zet in op een weg omhoog voorlopig :) :+

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

jbdeiman schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:43:
[...]

De ingezette weg omlaag kan in elk geval voorlopig niet gevolgd worden, dus ik zet in op een weg omhoog voorlopig :) :+
Met omhoog bedoel ik dus kwalificatie EU voetbal. Technisch gezien is P16 ook omhoog, maar dat bedoel ik dus niet ;)

• PrinsPils
  • Laatst online: 07:08
toolkist schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:55:
[...]

Dan is de straf inderdaad gelijk aan de voorwaardelijke, en zou het krom geweest zijn als die voorwaardelijke niet 'doorgezet' zou zijn naar een volgende keer. Doen ze dat niet, dan was of de nu uitgesproken straf of de voorwaardelijke niet echt uitgevoerd.
Met andere woorden, de straf voor het afsteken van vuurwerk op de tribunes is gelijk aan het gooien van vuurwerk op het veld (2x) en het daarmee staken van de wedstrijd die op een ander moment uitgespeeld moet worden. Of, een uitstaande voorwaardelijke straf wordt niet omgezet in onvoorwaardelijk wanneer het een ernstiger overtreding betreft.

• jbdeiman
PrinsPils schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:08:
[...]

Met andere woorden, de straf voor het afsteken van vuurwerk op de tribunes is gelijk aan het gooien van vuurwerk op het veld (2x) en het daarmee staken van de wedstrijd die op een ander moment uitgespeeld moet worden. Of, een uitstaande voorwaardelijke straf wordt niet omgezet in onvoorwaardelijk wanneer het een ernstiger overtreding betreft.
Dit inderdaad, eigenlijk gewoon geen echte/ serieuze straf voor deze ellende in die zin, dat er al een voorwaardelijke straf stond die zwaarder zou zijn dat de straf die nu wordt gegeven, en dat terwijl hetgeen is gebeurt ernstiger is dan hetgeen waarvoor de voorwaardelijke straf uitstond. Beetje vreemde gang van zaken i.m.o.

• Bao_mi1
jbdeiman schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:11:
[...]

Dit inderdaad, eigenlijk gewoon geen echte/ serieuze straf voor deze ellende in die zin, dat er al een voorwaardelijke straf stond die zwaarder zou zijn dat de straf die nu wordt gegeven, en dat terwijl hetgeen is gebeurt ernstiger is dan hetgeen waarvoor de voorwaardelijke straf uitstond. Beetje vreemde gang van zaken i.m.o.
En zo zie je maar dat de reactie van Ajax toendertijd helaas gewoon de juiste was. Hoe triest dat ook is. Niks proactief maatregelen nemen, je hard uitspreken tegen tuig in je eigen supportersgroepen, of veiligheid vergroten in toekomstige wedstrijden. Nee, wachten tot alle media, columnisten en analisten over elkaar heen zijn gevallen en de emotie weer een beetje uit de lucht is. Dan over tot de orde van de dag, wachten op een veel te laffe knvb straf (watlaf), dan nog even een kleine ophef, en na volgend weekend is iedereen alles vergeten.

Wij zeiden allemaal dat Feyenoord vorig jaar tenminste snel en daadkrachtig reageerde, maar Ajax zal het dit keer dan wel slimmer gedaan hebben ofzo?

• jbdeiman
Bao_mi1 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:39:
[...]

En zo zie je maar dat de reactie van Ajax toendertijd helaas gewoon de juiste was. Hoe triest dat ook is. Niks proactief maatregelen nemen, je hard uitspreken tegen tuig in je eigen supportersgroepen, of veiligheid vergroten in toekomstige wedstrijden. Nee, wachten tot alle media, columnisten en analisten over elkaar heen zijn gevallen en de emotie weer een beetje uit de lucht is. Dan over tot de orde van de dag, wachten op een veel te laffe knvb straf (watlaf), dan nog even een kleine ophef, en na volgend weekend is iedereen alles vergeten.

Wij zeiden allemaal dat Feyenoord vorig jaar tenminste snel en daadkrachtig reageerde, maar Ajax zal het dit keer dan wel slimmer gedaan hebben ofzo?
Slimmer voor hun portemonnee op dit moment? Zeer zeker, of het op langer termijn ook goed uitpakt is natuurlijk afwachten. I.m.o. is het wachten op een verlies tegen Volendam, waar het dan weer mis gaat (nu verwacht ik niet dat Ajax verliest overigens) waarna wél een grote straf volgt en er ook maatregelen moeten worden genomen, dus eigenlijk wordt het dan ineens duurder om geen maatregelen te hebben genomen. We gaan het zien allemaal, wat er nu verder nog gaat gebeuren.

Voor het imago gaat dit ook nog eens slecht uitpakken als het weer gebeurt, in elk geval binnen Nederland, maar hé in Frankrijk is het allemaal nog erger ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jbdeiman op 01-11-2023 16:10 ]

• LZ86
YouTube: Partij tegen de Burger: ‘Meer volkswoede en bestuurlijke chaos’

Geniaal _O-
Ajax van dit seizoen nog nooit zo goed beschreven gehoort

En daar gaat ie. Als je zelf niets doet wordt het wel vóór je besloten.
https://nos.nl/artikel/24...side-na-staken-klassieker

[ Voor 29% gewijzigd door LZ86 op 01-11-2023 17:33 ]

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 17:02:
YouTube: Partij tegen de Burger: ‘Meer volkswoede en bestuurlijke chaos’

Geniaal _O-
Ajax van dit seizoen nog nooit zo goed beschreven gehoort

En daar gaat ie. Als je zelf niets doet wordt het wel vóór je besloten.
https://nos.nl/artikel/24...side-na-staken-klassieker
Zo'n haast met posten dat je niet ff de posts van de afgelopen paar uur hebt gelezen? Spuit 11 >:)

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:07:
[...]

Zo'n haast met posten dat je niet ff de posts van de afgelopen paar uur hebt gelezen? Spuit 11 >:)
oeps :F

Nog niet bijgelezen })

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:34

Quad

Doof

Met welke idee is Heracles naar Hardenberg gegaan dan...

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• T-MOB
  • Laatst online: 22:51
Quad schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:22:
Met welke idee is Heracles naar Hardenberg gegaan dan...
Ff de focus volledig op het kampioenschap leggen :+

Regeren is vooruitschuiven

• Quad

Quad

Doof

Wat Heracles kan, kunnen wij ook, moeten ze bij PEC Zwolle gedacht hebben.. 1-0 voor AFC, amateurs moeten het Amsterdamse succes hoog houden blijkt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Groningen heeft nipt gewonnen van de Rijnburgse Boys....0-1....jahooo...
De enige wedstrijd waarvan ik hoopte dat ze die zouden verliezen, winnen ze....
Kwaliteitsverschil was er nauwelijks

Echt knap om een subtopper in de eredivisie te graderen naar een elftal van amateur niveau.

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:54

ST10©DE

Dus.............

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Remy op 02-11-2023 19:46 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• toolkist
  • Niet online
offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Remy op 02-11-2023 19:46 ]

• Agent47

Agent47

Nou, vanavond de ommekeer van Ajax?

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-11 16:09
Als Ajax speelt zoals ze in de eerste helft tegen PSV deden, dan komt het wel goed. Zo niet...dan krijgen ze het ook vanavond lastig.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Het meest waarschijnlijke scenario is dat ze met een klein verschil winnen en zo de lijn omhoog vinden. Je moet er toch niet aan denken dat ze deze verliezen en dat RKC er nog één weet in te prikken?

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:34

snmght

imho dan he

Zou het niet allemaal een complot zijn om Ajax goedkoop van de beurs te krijgen? Degraderen, van de beurs af en weer aan de bak.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• JEightyFive
Ik schat Wim Jonk hoog genoeg in om een strijdplan te verzinnen waar Ajax het heel lastig tegen gaat krijgen.
Verwacht zeker niet dat het lek boven is en Volendam eventjes opgerold wordt. Al helemaal niet met een spits die eerst 4 opgelegde kansen nodig heeft om er 1 binnen te prikken en een verdediging die de 0 niet houdt.
Maar goed, ook een zwaarbevochten overwinning is 3 punten waard en zou voor het vertrouwen wel goed zijn.
Heel benieuwd naar vanavond.

[ Voor 6% gewijzigd door JEightyFive op 02-11-2023 11:17 ]

• Agent47

Agent47

• Agent47

Agent47

De vraag is of de wedstrijd wel doorgaat vanavond. Ja het dak kan dicht maar supporters moeten er ook veilig kunnen komen en weggaan.

• toolkist
  • Niet online
JEightyFive schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:17:
Ik schat Wim Jonk hoog genoeg in om een strijdplan te verzinnen waar Ajax het heel lastig tegen gaat krijgen.
Verwacht zeker niet dat het lek boven is en Volendam eventjes opgerold wordt. Al helemaal niet met een spits die eerst 4 opgelegde kansen nodig heeft om er 1 binnen te prikken en een verdediging die de 0 niet houdt.
Maar goed, ook een zwaarbevochten overwinning is 3 punten waard en zou voor het vertrouwen wel goed zijn.
Heel benieuwd naar vanavond.
Waarom zou de TD van Volendam een strijdplan verzinnen?

• JEightyFive
toolkist schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:00:
[...]

Waarom zou de TD van Volendam een strijdplan verzinnen?
Heb ik onder een steen gelegen en is hij niet meer de trainer? _O-
Ook goedemorgen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bijzonder, een speler ( Martha ) die blijkbaar op zowel rechtsbuiten als linksback uit de voeten kan

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://www.ajax.nl/media/2bvd1bsz/squad-1080x1080-003.jpg?anchor=center&width=900&quality=85
Eén aanpassing tov PSV Ajax, Martha debuteert in de basis voor Avila.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:37
Verrassende opstelling in die zin idd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GWGVp9lPWHCY0LYWsNOl-z0i2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UIjQp1SaiYn73UQJg4UYAcmy.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Bergwijn in de verdediging?

• Quad

Quad

Doof

Waarom denk je dat?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-11 14:56
Jammer had gehoopt Taylor en Brobbey even mochten banken. Heb stiekem wel hoge verwachtingen van Mikautadze. Denk dat die veel klinischer is dan Brobbey. Was al tegen beter weten in maarja.

Martha interessante keuze inderdaad.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Volendam thuis altijd lastig :*)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik dacht heel even dat hij niet geselecteerd zou zijn. Maar hij staat tussen een verdediger en een middenvelder op het lijstje.

Wie is de aanvoerder?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:38
Omdat ie tussen de verdedigers staat op dat plaatje, maar dat komt omdat de nummers oplopend zijn behalve de keeper.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gaaei _/-\o_

Verder gaat Ajax natuurlijk gewoon winnen. De gifbeker is leeg.

[ Voor 72% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 02-11-2023 19:39 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Oei geen Sosa... Kan zeggen wat je wil van hem, hij haalt toch wel 1:1 wbt goal/assists tot nu toe

• Quad

Quad

Doof

Mog schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:25:
[...]

Ik dacht heel even dat hij niet geselecteerd zou zijn. Maar hij staat tussen een verdediger en een middenvelder op het lijstje.

Wie is de aanvoerder?
Ik verwacht Bergwijn als aanvoerder.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:11
Degradatievoetbal, altijd amusant.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• chim0
hoevenpe schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:49:
Degradatievoetbal, altijd amusant.
Waar heb je het over? Er zijn nog 24 wedstrijden te gaan. :S

• Trishul
chim0 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:55:
[...]

Op ESPN werd dat zo enthousiast gepresenteerd door de presentatrice, stuk of 5 minuten geleden.

• carpebios
  • Laatst online: 20:58
Ik zie dat de mascotte Lucky heet van Ajax. Vanavond gaat het ze lukken!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• chim0
Trishul schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:57:
[...]

Op ESPN werd dat zo enthousiast gepresenteerd door de presentatrice, stuk of 5 minuten geleden.
Laat me raden. Voornaam begint met een H? Als ik ergens niet tegen kan..

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

chim0 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:55:
[...]

Voor Ajax nog 26 zelfs. Als ze alle wedstrijden winnen komt Ajax om 83 punten. Dat is 1 punt meer dan Feyenoord vorig jaar. Dus de titel is nog in zicht!

• carpebios
chim0 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:00:
[...]

Laat me raden. Voornaam begint met een H? Als ik ergens niet tegen kan..
Hongerige muggen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• sNielz123
  • Laatst online: 16-11 09:37
Succes Ajacieden!

• Trishul
5e trainer dit seizoen voor Ajax volgens de commentator :')

• Napo
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:01:
[...]

Voor Ajax nog 26 zelfs. Als ze alle wedstrijden winnen komt Ajax om 83 punten. Dat is 1 punt meer dan Feyenoord vorig jaar. Dus de titel is nog in zicht!
Je hebt gelijk! Elke wedstrijd die nu gespeelt wordt gaat nog gewoon om de titel _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ihDDPru.png

• carpebios
Die had moeten zitten.

Verwijderd

Hopen dat Volendam er een paar in legt.

• sNielz123
Berghuis is ook niet meer wat het ooit was

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Trishul schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:03:
5e trainer dit seizoen voor Ajax volgens de commentator :')
2023:
- Schreuder
- Heitinga
- Steijn
- Maduro
- Van ‘t Schip

• Trishul
Mog schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:09:
[...]

2023:
- Schreuder
- Heitinga
- Steijn
- Maduro
- Van ‘t Schip
Seizoen?

• sNielz123
Jaar?

• Trishul
De commentator had het over dit seizoen...

• sNielz123
Dan klopt het zeker niet.
Als ik hem in de rust tegen kom geef ik het door.

• carpebios
Dat aannaaien van een pingel of kaart mag ook bestraft worden. Of gewoon 1x de VAR inschakelen en als je het fout hebt ben je hem kwijt.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Wereldploeg dat Ajax

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Trishul schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:40:
Oei geen Sosa... Kan zeggen wat je wil van hem, hij haalt toch wel 1:1 wbt goal/assists tot nu toe
Niet fit, hij is niet gepasseerd.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• sNielz123
Kan me voorstellen dat het op hands leek. Niks mis mee toch om even te checken?

• carpebios
sNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:15:
Prima natuurlijk, maar dat zwaaien alsof er iemand overlijd vind ik niet oke.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11 12:26
Fijn dat de VAR een beslissing in 10 seconden checkt en een goede beslissing maakt.
Prima om zo te gebruiken.

Ajax maakt een frisse indruk. Hopelijk 90 minuten lang

Jammer dat Berghuis stijf links is...

[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 02-11-2023 20:18 ]

• Napo
  • Niet online
sNielz123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:15:
Dat zou de VAR toch wel doen, dat je er dan met twee spelers om gaat roepen lijkt me overbodig. Het is niet alsof de VAR enkel kijkt op appél

• sNielz123
Die Berghuis. Laten ze die nou expres de hele tijd vrij?

• Agent47

Agent47

Ajax zwaar beter. Berghuis uit vorm. Echt schande dat er niks uit al die corners komt

• sNielz123
Typisch een wedstrijd met 50 kansen die er niet in gaan en dan 1 tegendoelpunt uit een counter

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
Je zou toch zeggen met al dat overwicht van Ajax dat er wel een doelpunt gaat vallen.

• Trishul
Met dit voetbal zou Frobs wel raad weten op rechtsbuiten

Verwijderd

Waarom is dit geen kaart

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Nieuwkoop kreeg toch rood voor zo’n overtreding? :+

• Agent47

Agent47

Dat nieuwe spelertje van Ajax doet me aan malacia in het begin denken. Erg druistig

• sNielz123
Ze laten ook geen herhaling van die overtreding zien

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:11
Miki schreef op donderdag 2 november 2023 @ 20:19:
Je zou toch zeggen met al dat overwicht van Ajax dat er wel een doelpunt gaat vallen.
Nick en Simon have entered the chat... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• sNielz123
Oei die keeper…

• Napo
  • Niet online
Prima uithaal van Bergwijn edoch weer net niet :/

• carpebios
Goeiendag zeg, die had mogen zitten. Wat een pech.

• sNielz123
Was echt knap geschoten

• Trishul
Oef wat een balaannames van Taylor vandaag zeg, slecht
Pagina: 1 ... 147 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024