Als Brobbey kon afmaken was het een god. Hij staat contant wel op de goede plek.
Maar die gast kan gewoon niet afdrukken. Zonde hor
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nu is het maar een godenzoonLZ86 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:02:
Als Brobbey kon afmaken was het een god. Hij staat contant wel op de goede plek.
Eens, terwijl dat momenteel de meest zwakste schakels zijn.Kist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:04:
En dan ga je wisselen en laat je Brobbey en Avila staan. Het wisselbeleid is er niet direct beter op geworden met het vertrek van Steijn.
Zero.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Maar het is vanuit 2 beelden prima te zien.tweakduke schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:11:
Als je het niet goed kan zien, dan gewoon goedkeuren...
Dan moet jong Ajax ook degraderen toch omdat ze niet samen in de competitie mogenMiki schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:11:
Gewoon een gênante vertoning, misschien is een jaartje KKD in Amsterdam niet eens zo slecht.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat het geen hands was, idd.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:11:
[...]
Maar het is vanuit 2 beelden prima te zien.
De islam kan uw vrijheid schaden
Dat gaat dan automatisch.d-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:12:
[...]
Dan moet jong Ajax ook degraderen toch omdat ze niet samen in de competitie mogen
Ik neem mijn opmerking van 2 uur geleden deels terug.Maarten_E schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:37:
Tot dusver dat men dacht dat het 5-0 voor PSV zou worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je hoeft de wedstrijd niet te winnen om hier een ommekeer van te maken. PSV is gebrand op Ajax pijnigen dus dat het uiteindelijk toch lukt is in de huidige situatie vrij logisch.The Realone schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:02:
Ik denk wel degelijk lekker belangrijk. Niks te verliezen en dan de 1e helft de bovenliggende zijn en met voorsprong de rust in. Die dachten dat dit de ommekeer zou zijn, want in deze vorm PSV thuis verslaan is groots.
Ach, de wedstrijd is nog niet afgelopen...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen zorgen die staan ook laatste.d-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:12:
[...]
Dan moet jong Ajax ook degraderen toch omdat ze niet samen in de competitie mogen
PSN: Finally_Chris
En jong Ajax kan ook niet zomaar promoveren tenzij ze nu toch echt de muur tussen de KKD en 2e divisie gaan openbreken.d-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:12:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wel de Jong teams als het eerste op hetzelfde niveau komt. Dan mag een ander jong team die plek innemen geloof ik.
Behalve als de VAR blind is...Wertha schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:12:
Aanvallend hands is toch altijd afkeuren sinds dit seizoen?
Je zult een heleboel spelers kwijt raken uit het eerste elftal waardoor je met je jong Ajax in de competitie kunt blijven.Player1S schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:15:
[...]
En jong Ajax kan ook niet zomaar promoveren tenzij ze nu toch echt de muur tussen de KKD en 2e divisie gaan openbreken.
Een degradatie zou dus verstrekkende gevolgen hebben omdat de jeugd in een nog mindere competitie gaat spelen
En dat zag je dus wel.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:16:
[...]
Of wanneer je niet met 100% zekerheid kan zien dat de bal de hand of onderarm raakt.
Bij Ajax is jong Ajax of welk niveau dat speelt niet eens het probleemPlayer1S schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:15:
[...]
En jong Ajax kan ook niet zomaar promoveren tenzij ze nu toch echt de muur tussen de KKD en 2e divisie gaan openbreken.
Een degradatie zou dus verstrekkende gevolgen hebben omdat de jeugd in een nog mindere competitie gaat spelen
[ Voor 99% gewijzigd door Outerspace op 29-10-2023 16:52 ]
Idiocracy: it is real!
Wat is goedkomen en hoe lang denk je dat t duurt?Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:15:
Komt echt wel goed met ajax en dat meen ik.
Het lag toch nooit aan de scheids of VAR? Of is dat enkel bij niet Ajax?toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:15:
Dieperink hoeven we dus ook geen VAR meer te laten spelen, stuur die maar terug naar de friettent.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
In die 2de slowmo vanuit andere hoek lijkt het gewoon z'n heup..
Precies, want die kan alleen maar friet bakken (hoop ik tenminste voor @Han , dat ie dat wel kan).Napo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Dat zag jij, dat zagen andere, maar de VAR concludeert dat het niet zeker is.
Leedvermnaak is heerlijk vermaakVos schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:17:
Voor dit topic is dit dramatisch Ajax wel goed, zie veel nieuwe posters![]()
De islam kan uw vrijheid schaden
Altijd met top wedstrijdenVos schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:17:
Voor dit topic is dit dramatisch Ajax wel goed, zie veel nieuwe posters![]()
Wat nemen ze mee dan? Dat ze 2 keer kunnen scoren tegen een waardeloos verdedigend PSV dat eigenlijk alleen maar wilde aanvallen? Succes tegen een team wat minder open speelt.Gonadan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:13:
[...]
Je hoeft de wedstrijd niet te winnen om hier een ommekeer van te maken. PSV is gebrand op Ajax pijnigen dus dat het uiteindelijk toch lukt is in de huidige situatie vrij logisch.
Toch kan je uit deze wedstrijd al veel mee nemen en komen er een hoop eredivisiewedstrijden aan waar je dan gewoon winst moet kunnen halen.
Dat zeg je wel en dat zou je ook verwachten gezien de kwaliteit maar dit soort spelers zijn het niet gewend om tegen degradatie te spelen en als het echt in de koppies gaat zitten wordt het lastig om te draaien.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:15:
Komt echt wel goed met ajax en dat meen ik.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Meedoen voor de titel minimaal 2/3 jaar schat ik.ZieMaar! schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Wat is goedkomen en hoe lang denk je dat t duurt?
Ik zou zeggen dat het goed is als je team en trainer hebt waarmee je de groepsfase CL doorkomt. Denk dat alleen Hato, Sutalo en Berghuis dat niveau hebben?
Winst of verlies ligt nu echt niet aan de VAR nee, dat ligt gewoon aan onkunde van Ajax. Maar blijft krom dat de VAR zo blind is.Rubman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Het lag toch nooit aan de scheids of VAR? Of is dat enkel bij niet Ajax?
Ze spelen gewoon nog steeds slecht en PSV nog steeds heel effectief.
Moet zeggen als relatief neutrale kijker best een vermakelijke wedstrijd.
Wat zetten we erop? Jaar lang Player1s/Toolkist is geweldig?Player1S schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:18:
[...]
Dat zeg je wel en dat zou je ook verwachten gezien de kwaliteit maar dit soort spelers zijn het niet gewend om tegen degradatie te spelen en als het echt in de koppies gaat zitten wordt het lastig om te draaien.
Het zal niet de eerste club zijn waar, onder normale omstandigheden, ruim voldoende talent in zit dat toch degradeert.
Hoe langer dit duurt, hoe lastiger het wordt.
Misschien moet iemand een apart topic maken waarin we kunnen zeuren over onderwerpen waar een apart topic voor moet komend-vine schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:18:
Misschien moet iemand maar een apart topic maken.
Ajax en de degradatie zorgen.
Ik heb het idee dat het wel lastge beslissingen zijn vandaar lang kijken maar dat ze wel goed zitten.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:18:
[...]
Winst of verlies ligt nu echt niet aan de VAR nee, dat ligt gewoon aan onkunde van Ajax. Maar blijft krom dat de VAR zo blind is.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat niet, maar als PSV zo tegen AZ/Twente/Feyenoord speelt gaan ze daar bar weinig punten halen.Maarten_E schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:20:
Vertessen d'r in, 5-6 incoming.
Die is er al: Sport FeedbacktopicJanW schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Misschien moet iemand een apart topic maken waarin we kunnen zeuren over onderwerpen waar een apart topic voor moet komen
Maar nu staat het 5-2toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Goh hoor ze zingen... En ze waren zo stil tijdens de 1-2...
Die hadden ze de eerste helft maar even opgeborgen.Marc3l schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Haha dat spandoek 😅
Laat je nou niet zo kennen man, dit gebeurt toch ook als het andersom istoolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Misschien begrijp je mijn grapje nietJanW schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Misschien moet iemand een apart topic maken waarin we kunnen zeuren over onderwerpen waar een apart topic voor moet komen
Wel jammer inderdaad, gewoon altijd achter de ploeg staan.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Nah wij zien dat forum niet, das die ene waar de mods nog wel eens een topic naar willen verschuiven
Nee hoor, het is de combinatie.VeeGee schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:22:
Altijd opvallend dat het leedvermaak groter is dan de blijheid van de eigen overwinning.
PSV wordt al het hele seizoen opgehemeld dus als je daar een helft goed tegen gaat en voor staat dan is dat gewoon positief. Dat het achterin brandhout is is evident, daarom ben ik blij dat Bosz daar zit en niet in Amsterdam. Dat is echter geen reden om een goede helft ineens te gaan bagatelliseren.The Realone schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:18:
Wat nemen ze mee dan? Dat ze 2 keer kunnen scoren tegen een waardeloos verdedigend PSV dat eigenlijk alleen maar wilde aanvallen? Succes tegen een team wat minder open speelt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is wel een beetje wat Ajax over zichzelf afroept met het WZAWZDBVeeGee schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:22:
Altijd opvallend dat het leedvermaak groter is dan de blijheid van de eigen overwinning.
Jawel, om te beginnen een andere aanvoerder. Bergwijn als aanvoerder in Ajax is werkelijk waar te bizar voor woorden. Geen leider, geen aanstuurder, geen visie, niks.dr.lowtune schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Dit Ajax is toch ook totaal niet te coachen als je dit zo ziet? Het verval ten opzichte van de eerste helft is ongelooflijk. Ik zie een nieuwe hoofdcoach dit ook niet zo snel rechttrekken, misschien na de winterstop met nieuwe aanwinsten dat er iets te redden valt
Komt door onze ontzettende arrogantieVeeGee schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:22:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Donderdag hebben we ongetwijfeld een andere aanvoerder.Trishul schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:24:
[...]
Jawel, om te beginnen een andere aanvoerder. Bergwijn als aanvoerder in Ajax is werkelijk waar te bizar voor woorden. Geen leider, geen aanstuurder, geen visie, niks.
Zit wel diep zeg, dat doen toch alle supporters, zelfs in de kelderklassetoolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:
Welnee, dat was altijd al. Kwestie van hoge bomen en zo, kan me er niet zo druk om maken.sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:23:
Dit is wel een beetje wat Ajax over zichzelf afroept met het WZAWZDB
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zet er niks op in.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:19:
[...]
Wat zetten we erop? Jaar lang Player1s/Toolkist is geweldig?
Dit soort reacties is waarom heel Nederland nu reageert op ajax zoals het doet.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:23:
Ze zijn wel druk bezig met Ajax in Eindhoven. Klein clubje blijft het toch.
Zero.
Euh nee? Ik hoor het bij de lokale KKD club hier nooit.piotr123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:
[...]
Zit wel diep zeg, dat doen toch alle supporters, zelfs in de kelderklasse
Generaliseren kan je hier leren.Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:26:
[...]
Dit soort reacties is waarom heel Nederland nu reageert op ajax zoals het doet.
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 29-10-2023 16:29 ]
We denken niet eens aan jullieVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:23:
Ze zijn wel druk bezig met Ajax in Eindhoven. Klein clubje blijft het toch.
PSV opgehemeld is zwaar overdreven. Ze spelen gewoon solide in de Eredivisie en zonder puntverlies kun je niet anders zeggen dan dat ze het goed doen. Maar iedereen die een beetje realistisch is ziet gewoon dat dit voornamelijk komt door het gebrek aan kwaliteit in Nederland, niet omdat ze nou zo de sterren van de hemel speelden.Gonadan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:23:
[...]
PSV wordt al het hele seizoen opgehemeld dus als je daar een helft goed tegen gaat en voor staat dan is dat gewoon positief. Dat het achterin brandhout is is evident, daarom ben ik blij dat Bosz daar zit en niet in Amsterdam. Dat is echter geen reden om een goede helft ineens te gaan bagatelliseren.
Ajax was feller en speelde met meer branie dan de rest van het seizoen bij elkaar, dat is gewoon fijn om te zien want als je dat ook al niet hebt komt je nooit richting dat linkerrijtje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq