"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gaat nu om Feijenoord en FC Twente
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Omdat er meer wedstrijden gespeeld worden vandaag964C2 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:47:
Waarom al die posts over Ajax en PSV ?
Waarom hebben ze drinkpauze?
waarom post je dan zelf over Ajax en PSV964C2 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:47:
Waarom al die posts over Ajax en PSV ?
Vermoeiend maar wel begrijpelijk dit soort acties, speler geblesseerd en krijgt een behandeling, conclusie is dat het niet gaat maar dan alsnog terug het veld in gaan om vrijwel direct weer op de grond te gaan zitten
Verwijderd
Nee zonder gekheid, tuurlijk is PSV torenhoog favoriet. Het vertrouwen is super broos, maar een keer een goede goal of een voorsprong kan soms het verschil maken.
Wer bremst, hat Angst (Walter Röhrl)sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:50:
Twente gaat de nul niet houden ben ik bang.
[ Voor 4% gewijzigd door 964C2 op 29-10-2023 12:56 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
10-0 is dichterbij dan een winst van AjaxVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:52:
Fijn dat iedereen Ajax al op verlies heeft staan. Kan het alleen maar meevallen!
Nee zonder gekheid, tuurlijk is PSV torenhoog favoriet. Het vertrouwen is super broos, maar een keer een goede goal of een voorsprong kan soms het verschil maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Higler heeft het totaal niet onder controle. Die gaat onbedoeld nog een belangrijke rol spelen vandaag.ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:54:
Ik stoor me ook weer aan Higler, meet weer lekker met 2 maten zoals we gewend zijn.
Overigens zie je in de herhaling net dat Gimenez gewoon een duw met twee handen krijgt. Niets aan de hand natuurlijk.
Precies wat ze vorig jaar ook deden. In die pot waarin Lindhout die pingel niet gaf na overduidelijk hands van Propper. Het is hun verdienste, maar Twente is gewoon een ontzettende schijtploeg om tegen te spelen.dr.lowtune schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:56:
Twente haalt ook echt alle tempo uit de wedstrijd. Als er niet snel een gelijkmaker komt wordt het een draak van een tweede helft.
[ Voor 35% gewijzigd door donleone83 op 29-10-2023 12:59 ]
Dit was eigenlijk aan twee zijden een duw. Dus Feyenoord komt onderaan de streep goed wegdonleone83 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:57:
[...]
Higler heeft het totaal niet onder controle. Die gaat onbedoeld nog een belangrijke rol spelen vandaag.
Overigens zie je in de herhaling net dat Gimenez gewoon een duw met twee handen krijgt. Niets aan de hand natuurlijk.
Verwijderd
Haha, nee die eeuwige eer is voor Feyenoord.sNielz123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:54:
[...]
10-0 is dichterbij dan een winst van Ajax
Nu is Higler wel altijd een vreemde fluiter, niet zozeer voor of tegen maar de ene keer wel andere keer voor eenzelfde iets totaal niet fluiten.
Slot heeft wat uit te dokteren en foeteren in de rust
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
En vlak ervoor tegen Ugalde, en op de middenlijn tegen Hilgers was het dubieus de andere kant op. Hij fluit gewoon consequent klote, niet richting 1 van de teams.donleone83 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:57:
[...]
Higler heeft het totaal niet onder controle. Die gaat onbedoeld nog een belangrijke rol spelen vandaag.
[...]
Precies wat ze vorig jaar ook deden. In die pot waarin Lindhout die pingel niet gaf na overduidelijk hands van Propper. Het is hun verdienste, maar Twente is gewoon een ontzettende schijtploeg om tegen te spelen.
Ivanusec er in. Paixao naar rechts of eruit, die is onzichtbaar. Wieffer of Zerrouki er uit en Stengs op 10. Er ligt weinig ruimte dus je moet meer vanuit de 1 tegen 1 gaan spelen.Rubman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:00:
Het loopt nog niet bij Feyenoord.
Nu is Higler wel altijd een vreemde fluiter, niet zozeer voor of tegen maar de ene keer wel andere keer voor eenzelfde iets totaal niet fluiten.
Slot heeft wat uit te dokteren en foeteren in de rust
Nou hij lijkt zich te herstellen en terechtPelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:03:
Feyenoord weinig te klagen met Higler.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vind ik ook. Geertruida is dan wel aanvoerder, maar die hoeft echt niet overal een kunt van te gaan lopen maken. Speelt Twente alleen maar in de kaart mNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:04:
Feyenoord mag er wel voor gaan waken dat de - vooral positieve - agressie ze niet tegen gaat werken door te blijven reageren op de besluiten van de scheidsrechter.
Er stonden wel wat nopjes op Vlap’s voet..ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:05:
Timber deed ook weer niks verkeerd tegen Vlap. De bal rolt amper sinds die goal.
Precies wat Twente wil. Zelf volgas de duels in (mooi) maar bij elke aanraking liggen en rollen bij een voorsprong. Bijna alsof je een team van Mourinho ziet.ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:05:
Timber deed ook weer niks verkeerd tegen Vlap. De bal rolt amper sinds die goal.
En nu weer andersom bij Gimenez, was ook niksph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:05:
Op kwaliteit leggen ze het af dus ze moeten iets..donleone83 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:06:
[...]
Precies wat Twente wil. Zelf volgas de duels in (mooi) maar bij elke aanraking liggen en rollen bij een voorsprong. Bijna alsof je een team van Mourinho ziet.
Want Gimenez blijft lekker op z'n benen staan als je in z'n nek blaast... Kom op zeg.donleone83 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:06:
[...]
Precies wat Twente wil. Zelf volgas de duels in (mooi) maar bij elke aanraking liggen en rollen bij een voorsprong. Bijna alsof je een team van Mourinho ziet.
Niet mee eens, bovendien als het al beide kanten op is is dat in het voordeel van de ploeg die voor staat.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:06:
[...]
En nu weer andersom bij Gimenez, was ook niks
Was ook weer geen buitenspel, pff.
Propper legt natuurlijk wel zijn arm over de schouder, maar zo achterover vallen is te veel van het goede. Hij mag blij zijn dat Gimenez de overtreding mee krijgt, de handgebaren erna waren ook vrij overbodig.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
Want Gimenez blijft lekker op z'n benen staan als je in z'n nek blaast... Kom op zeg.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2023 13:09 ]
Die is wel heel creatief verzonnen, bravo!ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:08:
[...]
Niet mee eens, bovendien als het al beide kanten op is is dat in het voordeel van de ploeg die voor staat.
Was ook weer geen buitenspel, pff.
Almere City heeft echt wel slechtere eerste helften laten zien.DutchOwnage schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:08:
Slechtste eerste helft van het seizoen, by far m
Nee die ging ook heerlijk makkelijk liggen. Ik vind het slim van Twente, alleen wel bloedirritant (maar dat zal zeker ook met clubvoorkeur te maken hebben).toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
Want Gimenez blijft lekker op z'n benen staan als je in z'n nek blaast... Kom op zeg.
Maar de ruststand maakt veel goedDutchOwnage schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:08:
Slechtste eerste helft van het seizoen, by far.
Natrappen van Ugalde mag in minuut 22 blijkbaar
Higler fluit alles kapot, aan beide kanten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is het niet waar dan?toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:09:
[...]
Die is wel heel creatief verzonnen, bravo!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Natrappen is inmiddels al een seizoen of 3(?) niet meer per definitie een veldverwijdering.Agent47 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:10:
Natrappen van Ugalde mag in minuut 22 blijkbaar
Gewoon weer met Stengs op 10 gaan spelen en Paixao wisselen want die heeft het vandaag niet.OMX2000 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:11:
Een 0-0 bij rust had ik wel verwacht. Twente is nu eenmaal taai. 1-0 stand is op zich terecht. Nu hopen dat Slot in de rust de boel weer scherp kan zetten. Want veel slordige fouten van Feyenoord.
Heeft ie überhaupt wel balcontact gehadph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:12:
[...]
Gewoon weer met Stengs op 10 gaan spelen en Paixao wisselen want die heeft het vandaag niet.
De VAR kan er naar kijken maar als het geen kracht en gemeenheid heeft dan is het maximaal een gele kaart en kan je als VAR dus niets.
Was zeker weer nootjes halen
Ik heb geen beeld gezien dus kan niet oordelen maar "natrappen" zoals ik het ken is altijd rood volgens mij, gemeen of niet gemeenNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
De VAR kan er naar kijken maar als het geen kracht en gemeenheid heeft dan is het maximaal een gele kaart en kan je als VAR dus niets.
Al lang niet meer en daar is ook echt al veel discussie over geweest.D-e-n schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:15:
[...]
Ik heb geen beeld gezien dus kan niet oordelen maar "natrappen" zoals ik het ken is altijd rood volgens mij, gemeen of niet gemeen
https://www.ad.nl/nederla...euze-spelregel~aba97ae5a/
En het heeft ook niet mijn voorkeur dat er kracht en gemeenheid bij moet zitten. Natrappen zoals het vroeger was, was altijd een rode kaart. Nu zit daar al een seizoen of drie een stuk interpretatie bij.
[ Voor 18% gewijzigd door Napo op 29-10-2023 13:16 ]
Zero.
Is dit cryptisch?Pelox schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:17:
De grootste fout van deze wedstrijd is dat ze El Ahmadi geen poedertje op zijn getatoeëerde hoofd hebben gegeven.
Ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt en dat ik de wedstrijd niet kijk heeft daar niets mee te maken
Die discussie was ik even vergeten. Wel weer zo'n gevalletje "interpretatie" waarbij de FIFA het weer eens moeilijker maakt ipv makkelijkerNapo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:16:
[...]
Al lang niet meer en daar is ook echt al veel discussie over geweest.
https://www.ad.nl/nederla...euze-spelregel~aba97ae5a/
En het heeft ook niet mijn voorkeur dat er kracht en gemeenheid bij moet zitten. Natrappen zoals het vroeger was, was altijd een rode kaart. Nu zit daar al een seizoen of drie een stuk interpretatie bij.
Dat is niet meer. Higler had gewoon geel moeten geven, en de VAR kan dat niet repareren.D-e-n schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:15:
[...]
Ik heb geen beeld gezien dus kan niet oordelen maar "natrappen" zoals ik het ken is altijd rood volgens mij, gemeen of niet gemeen
Feyenoord moet in de rust 1 of 2 speler wisselen, steng op 10 en Ivanusec erin voor Paixão.
Was een off topic grapjeSuperkiwi schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:19:
[...]
Is dit cryptisch?
Ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoelt en dat ik de wedstrijd niet kijk heeft daar niets mee te maken
Hij is de analist en zijn hoofd glimt nog meer dan een gepolijste bowlingbal. Gooi er even een poedertje op zou ik zeggen.
Maar goed terug naar de wedstrijd
Zero.
Daar heeft hij wel vaker gespeeld vorig seizoen als Trauner gewisseld werd of niet aanwezig wasph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:25:
Wieffer schuift naar achter, bijzonder.
Natuurlijk niet. Twente heeft net zo veel last ervan, die zijn op zoek naar de 2-0 en worden net zo goed gehinderd dus.
Zo gaan PSV en Ajax elkaar bestrijden! ⚔️📋
— ESPN NL (@ESPNnl) 29 oktober 2023
🕝 14.30 uur
📺 ESPN 2#psvaja pic.twitter.com/RNJxGy7SBK
Aan de kant van PSV geen grote verrassingen. Ben wel benieuwd of het middenveld van Ajax met Van den Boomen en Taylor gaat werken.
Ach kom op man, Twente is alleen maar bezig met ontregelen en hoeven helemaal niet. Hoe minder speeltijd en hoe minder ritme hoe beter voor de club die een voorsprong verdedigd.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:26:
[...]
Natuurlijk niet. Twente heeft net zo veel last ervan, die zijn op zoek naar de 2-0 en worden net zo goed gehinderd dus.
Verdediging verdedigender, middenveld aanvallender, ik ben benieuwd. Als je niet aanvalt kan je niet winnen, dus nog een keer zoals tegen Brighton heeft geen zin.Napo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:26:
[Twitter]
Aan de kant van PSV geen grote verrassingen. Ben wel benieuwd of het middenveld van Ajax met Van den Boomen en Taylor gaat werken.
In ieder geval houdt de assistent net zo van husselen als de trainer die eruit ligt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeg je nu dat Ajax met een nog groter gat tussen verdediging en aanval zouden kunnen gaan spelen?Gonadan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:29:
[...]
Verdediging verdediger, middenveld aanvallender, ik ben benieuwd. Als je niet aanvalt kan je niet winnen, dus nog een keer zoals tegen Brighton heeft geen zin.
In ieder geval houdt de assistent net zo van husselen als de trainer die eruit ligt.
Slot leest meeph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:12:
[...]
Gewoon weer met Stengs op 10 gaan spelen en Paixao wisselen want die heeft het vandaag niet.
Alleen maar ontregelen ja... 6 schoten 2 op goal 1e helft...ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:28:
[...]
Ach kom op man, Twente is alleen maar bezig met ontregelen en hoeven helemaal niet. Hoe minder speeltijd en hoe minder ritme hoe beter voor de club die een voorsprong verdedigd.
Tot de 1-0 en een verdwaalde counter. Zelfs Higler is klaar met het tijdrekken...toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:34:
[...]
Alleen maar ontregelen ja... 6 schoten 2 op goal 1e helft...
Leef je uit, wie denk je ermee te hebben?piotr123 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:35:
Denk dat rond een uur of 3 ik heel veel Feyenoord berichten ga neer plempen, geen idee hoe ik hierop kom
En nu staan ze op de rand van de 16 van Feyenoord om druk te zetten. FC Twente is alles behalve pasief.ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:35:
[...]
Tot de 1-0 en een verdwaalde counter. Zelfs Higler is klaar met het tijdrekken...
Wijs eens aan waar ik dat zeg?Napo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:30:
Zeg je nu dat Ajax met een nog groter gat tussen verdediging en aanval zouden kunnen gaan spelen?
Tegen Brighton was er geen middenveld, alleen twee linies verdediging met een enorm gat naar de aanval maar met name ook het andere doel. Alleen wanneer een Sosa o.i.d. er overheen ging werd de aanval bereikt maar moest men nog steeds een flink stuk veld over steken.
Nu met een Avila lijkt het idee dat backs er niet overheen gaan maar positie houden. Met een Van den Boomen en Hlynsson zoek je het dan dat meer in de snelheid voorin en creatieve passes.
Een andere stijl maar het zal nog steeds behoudend zijn. Echter hoop ik dat ze nu de aanvallers wel gaan bereiken want zonder kansen geen doelpunten. En tegen Bosz ligt er altijd ruimte.
Edit:
Overigens zie ik dat Sosa en Forbs geblesseerd zijn, het is dus niet per se een bewuste keuze van Maduro.
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 29-10-2023 13:38 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee joh dat past niet in het verhaal... ipv te klagen dat Feyenoord slecht speelt ligt het aan Twente, aan de scheids, zometeen nog aan het grasveld ofzo....Napo schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:36:
[...]
En nu staan ze op de rand van de 16 van Feyenoord om druk te zetten. FC Twente is alles behalve pasief.
Stop eens met trollen. Niemand zegt dat.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:38:
[...]
Nee joh dat past niet in het verhaal... ipv te klagen dat Feyenoord slecht speelt ligt het aan Twente, aan de scheids, zometeen nog aan het grasveld ofzo....
Wat jij zegt is dat een wedstrijd die constant stilligt met weinig speeltijd niet in het voordeel is van de ploeg die een voorsprong verdedigt. Dat is gewoon onzin.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:05
Het is vreemd dat Feyenoord de wedstrijd niet kan dicteren. Ze laten zich veel te makkelijk ontregelen door Twente.DaWayne schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:37:
Feyenoord wel sterker. Duels en afvallende ballen vaker in bezit dan in de eerste helft. Kansen gaan zo wel komen verwacht ik.
Sosa is geblesseerd toch? Forbs ook niet helemaal fit.Gonadan schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:29:
[...]
Verdediging verdedigender, middenveld aanvallender, ik ben benieuwd. Als je niet aanvalt kan je niet winnen, dus nog een keer zoals tegen Brighton heeft geen zin.
per aspera ad astra
Twente weet de druk erop te houden, ik zie nu ook nog niet veel vooruitgang bij Feyenoord, ze vinden elkaar niet.
Twentenaren hebben ook iedere keer een voetje tussen de beslissende pass. Doen ze goed. Maar ben wel benieuwd of het vol kunnen houden.tweakduke schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:40:
[...]
Het is vreemd dat Feyenoord de wedstrijd niet kan dicteren. Ze laten zich veel te makkelijk ontregelen door Twente.
En jij claimt dat het van 1 kant af komt en ik zeg van 2 kanten...ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Stop eens met trollen. Niemand zegt dat.
Wat jij zegt is dat een wedstrijd die constant stilligt met weinig speeltijd niet in het voordeel is van de ploeg die een voorsprong verdedigt. Dat is gewoon onzin.
Als je - zoals je hieronder al aangeeft - al een gat hebt tussen aanval en verdediging heeft een nog behoudendere achterhoede en een middelveld dat meer naar voren staat niet altijd het beste resultaatVerdediging verdediger, middenveld aanvallender
Eigenlijk mis je een verbindingsspeler zoals Klaassen. Die rol zie ik Taylor en van den Boomen niet overnemen.
Het lastige blijft het constant wisselen van stijlen, dat zal niet helpen met het waarschijnlijk al broze zelfvertrouwen. Het is ook niet alsof je nu de speelstijl van afgelopen donderdag moet willen kopieren aangezien daar vrijwel geen aanvallende impulses uit kwamen. Al met al hoop ik dat er wel wat meer voetbal in het elftal nu zit dan donderdag.Tegen Brighton was er geen middenveld, alleen twee linies verdediging met een enorm gat naar de aanval maar met name ook het andere doel. Alleen wanneer een Sosa o.i.d. er overheen ging werd de aanval bereikt maar moest men nog steeds een flink stuk veld over steken.
Nu met een Avila lijkt het idee dat backs er niet overheen gaan maar positie houden. Met een Van den Boomen en Hlynsson zoek je het dan dat meer in de snelheid voorin en creatieve passes.
Een andere stijl maar het zal nog steeds behoudend zijn. Echter hoop ik dat ze nu de aanvallers wel gaan bereiken want zonder kansen geen doelpunten. En tegen Bosz ligt er altijd ruimte.
Edit:
Overigens zie ik dat Sosa en Forbs geblesseerd zijn, het is dus niet per se een bewuste keuze van Maduro.
Ja overtreding van Gimenez, maar niet direct geel alhoewel mag wel na al die kleine overtredingen.ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:42:
Dat leek mij een overtreding op Giminez waardoor Lingr zelf moet, dat is gewoon een overtreding en geel.
Zero.
Er is nog 30 minuten om het goed te maken.
Ik zeg hattrick Gimenez
Dat claimde je, ja, maar daarna ben je nu al een aantal posts bezig met een onzin stelling verdedigen en woorden in de monden van anderen leggen.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
En jij claimt dat het van 1 kant af komt en ik zeg van 2 kanten...
Ga je lekker druk maken over je eigen clubje in plaats van hier te trollen.
Voor de duidelijkheid, FC Twente doet het gewoon goed. Dit moet je doen als je voor staat, en Feyenoord laat zich veel te makkelijk ontregelen.
Helaas > 20 x per seizoen
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024