Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat Twente is toch ook niet te stoppen he.Player1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:01:
BAM 2-0 Twente.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze zeggen dat de geschiedenis zich niet herhaalt, maar dat hij wel rijmt. Ik kan me voorstellen dat jullie zin hebben in zondag.GrooV schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:59:
[...]
Zondag hopelijk weer eens 10-0 , is al weer lang geleden
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgend weekend ;-)!D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:02:
Dat Twente mag nu toch ook wel eens gaan verliezen wat mij betreft.
PSN: Finally_Chris
Heracles ligt ze ook geen millimeter in de weg.carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:01:
[...]
Dat Twente is toch ook niet te stoppen he.
Volgende week pas eerste echte test
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die is al ergerph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
In 2010/11 eindigde Feyenoord als 10e, en had 8 punten na 10 wedstrijden, waarbij de 10e wedstrijd de beruchte uitwedstrijd tegen PSV was. We gaan het zien of de crisis bij Ajax net zo erg wordt...
Overigens heeft Feyenoord ongeveer 30 crisisjaren gehad in 36 jaar dat ik op aarde loop, doe ermee wat je wilt.
Van subsponsor Kees Smit Tuinmeubelen in Almelo, Amersfoort en Venlocarpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:03:
Zitten die daar nu in rieten tuinmeubilair te coachen?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ja maar hoop dat vaderlief wel weg is in januari want als ie dan nog spelers mag halen gaat ie aan Sem trekken vrees ikExocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Ah, toch een Steijn die weet wat voetballen is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: Finally_Chris
Ook op bezoek bij FC Utrecht was het verdedigend een chaos bij Ajax. Dat was geen incident. Dat is al maandenlang aan de gang. Daar staat de handtekening van Maurice Steijn onder als eindverantwoordelijke https://t.co/GOw5luCspY #utraja
— Pieter Zwart (@PieterZwartNL) 22 oktober 2023
Ajax gaat helemaal niemand halen als er niet verkocht wordtPlayer1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:06:
[...]
Ja maar hoop dat vaderlief wel weg is in januari want als ie dan nog spelers mag halen gaat ie aan Sem trekken vrees ik
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vond hoe hij naar de supporters toeging wel goed, maar bij dat interview had ik het idee alsof hij ieder moment in janken uit kon barsten.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:11:
Die Bergwijn straalt toch ook echt helemaal niks uit zeg. Aanvoerder onwaardig.
Ja de simpele zielen kunnen het nog steeds niet verkroppen dat ie van Heracles naar Twente is gegaanJeroenvde89 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:13:
Wordt Pröpper nou beledigd? Staat er een microfoon voor zo’n simpele ziel daar?
Het is toch ongelooflijk hoe dat gaat? Een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten en een keeper wisselen vanwege een blessure. Meer heeft die man niet gedaan om ook maar iets aan te pakken.Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:27:
Eindelijk de wissels voor Ajax, geeft ze toch 5 minuten om in de wedstrijd te komen.
Met wat voor gedachte zit die op de bank joh?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is precies wat er ook tegen Feyenoord gebeurde. Met de kanttekening dat Feyenoord zich nog enigszins had aangepast en pas vanaf de middellijn druk gaf om er voor te zorgen dat er niet teveel ruimte zou ontstaan voor de snelheid van Ajax.tweakduke schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
Nou ja op deze manier ga je minimaal met 5 - 0 af tegen PSV.
Bosz speelt met hoge druk en dan knakt Ajax helemaal als er geen organisatie is. Zelfs Toornstra zegt dat ze de ruimte mooi konden benutten.
Je kunt je wel indenken wat voor ellende je gaat krijgen en de wedstrijd speel je niet uit ben ik bang.
Als Kroatië ook met dertig meter tussen de linies gaat spelen zou hij het daar ook een stuk lastiger hebben.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
Kroatië is toch niet het team dat altijd de bus parkeert dus je maakt mij niet wijs dat een international van die ploeg niet gewoon in een 433 zou kunnen functioneren. Je moet het niet moeilijker maken dan het is
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wanneer krijgt zijn vader de rode kaart ?
centjes centjes centjes ibiza centjesGonadan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
Het is toch ongelooflijk hoe dat gaat? Een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten en een keeper wisselen vanwege een blessure. Meer heeft die man niet gedaan om ook maar iets aan te pakken.
[Afbeelding]
En dit overigens. Advocaat kwam binnen met een elftal vol brandhout bij Feyenoord, zette de verdedigende organisatie goed neer en bleef 26 duels in de Eredivisie ongeslagen. In dat elftal zat een stuk minder kwaliteit dan in het huidige Ajax.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Het team functioneert slecht door de trainer.
Het is team dat mee gaat doen om de bovenste plaatsen, maar dit slaat ondertussen nergens meer op.
Het is ook gewoon wedstrijden lang hetzelfde probleem, Steijn maakt het echt geen enkele procent beter
Hij kan het natuurlijk nooit goed doen. Er wordt hem ondertussen ook verweten dat hij spelers geen vertrouwen geeft en dat hij teveel wisselt. Bovendien zit er ook niks op de bank.Gonadan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
Het is toch ongelooflijk hoe dat gaat? Een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten en een keeper wisselen vanwege een blessure. Meer heeft die man niet gedaan om ook maar iets aan te pakken.
[Afbeelding]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nog een week #wishfulThinkingtoolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:19:
is ie al ontslagen?
Nee dat duurde wel even, pas nadat Advocaat de boel op orde bracht begon je er wat aan te hebben.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:43:
Senesi was een tikkie goedkoper (4x zo uit mijn hoofd) en was op die pot in Emmen (kunstgras) al vrij snel een stabiele factor achterin.
Pieter Zwart had er nog een leuk stukje over:
https://www.vi.nl/pro/ana...lecht-is-als-zijn-trainer
Een trainer die het logisch neerzet en vertrouwen in de groep brengt, laten we daar eens beginnen.Ajax moet echt zoveel mogelijk punten binnenharken tot de winterstop en wat ervaren krachten halen. Dat missen ze op dit moment.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gaat toch niks uitmaken? Je hebt het nu al 10x geroepen
Moet Volendam nog?cheiron schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
17e... Iedereen die het afgelopen jaar een positie van verantwoordelijkheid had bij Ajax zou zn biezen moeten pakken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je begint je inderdaad af te vragen of hij daadwerkelijk wel capaciteiten heeft, want hij lijkt het echt niet goed te kunnen doen.ph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:20:
Hij kan het natuurlijk nooit goed doen. Er wordt hem ondertussen ook verweten dat hij spelers geen vertrouwen geeft en dat hij teveel wisselt. Bovendien zit er ook niks op de bank.
Achterin heeft hij wéér lopen rommelen dus die rust is er niet, maar tijdens de wedstrijd iets omzetten zit een niet in.
De bank is niet relevant, er zit genoeg voetbal in de groep. Zodra het klopt en met vertrouwen draait kan je gewoon van iedereen winnen in de Eredivisie, daar twijfel ik niet aan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ongeacht of het aan Steijn ligt of aan de spelers die hij gekregen heeft, heeft hij nog gewoon een contract voor meer dan 2,5 seizoenen. De schade dit seizoen beperken zal de goedkoopste optie zijn ook als dat een ontslagvergoeding zou kosten.dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:25:
Ik vraag me trouwens af of Ajax "goedkoop" van Steijn af kan....want laatstgenoemde kan natuurlijk gewoon roepen dat hij dit materiaal kreeg van de technisch directeur, waar veel ophef om was, en dat zijn mening niet werd gevraagd..
Pas maar op met zulke uitspraken. De psychologe van Almere is al op non-actief gezet door soortgelijke uitsprakenHenkie_NtA schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:34:
Steijn gooit net in de perso ook echt weer heel opzichtig spelers onder de bus. Ben geen psycholoog, maar dat lijkt mij in deze situatie toch niet echt heel slim.
Scheelt dat ik niet bij een andere bvo werk denk ik.Player1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:36:
[...]
Pas maar op met zulke uitspraken. De psychologe van Almere is al op non-actief gezet door soortgelijke uitspraken
Ik vraag me af of men ook zo had gereageerd als ze het over een Volendam had gezegdHenkie_NtA schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:41:
[...]
Scheelt dat ik niet bij een andere bvo werk denk ik.
Dus jij beweert dat telkens door je pseudotrainer constant met de grond gelijk gemaakt worden in de pers jou wel vertrouwen zou geven? Hoop dat jij geen leidinggevende bent dan.ph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Hij kan het natuurlijk nooit goed doen. Er wordt hem ondertussen ook verweten dat hij spelers geen vertrouwen geeft en dat hij teveel wisselt. Bovendien zit er ook niks op de bank.
Wat ik eigenlijk bedoelde is vooral dat het niet in zo extreme mate gebeurde. Zeker Feyenoord heeft enorm slechte jaren gekend (en ondanks dat altijd blijven supporten) maar bij mijn weten zijn die niet vooraf gegaan door zulke 'vette' jaren als Ajax had.ph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
In 2010/11 eindigde Feyenoord als 10e, en had 8 punten na 10 wedstrijden, waarbij de 10e wedstrijd de beruchte uitwedstrijd tegen PSV was. We gaan het zien of de crisis bij Ajax net zo erg wordt...
Overigens heeft Feyenoord ongeveer 30 crisisjaren gehad in 36 jaar dat ik op aarde loop, doe ermee wat je wilt.
Daarom denk ik dat de crisis groter is dan bij Feyenoord, daar werd de trainer eruit gehaald, maar is het niet zo extreem geweest, qua plotselinge achteruitgang.
Ohja, dat zeker wel, daarom zei ik ook dat het niet zo heftig was, wel diep in het rechter rijtje, maar niet zo plotseling als dat dit is, na zulke vette jaren.Rubman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Feyenoord heeft ook diep in het rechter rijtje gestaan in die jaren is er alleen ook steeds gedurende het seizoen weer uit gekomen. Onder Been destijds dacht ik, die is er ook uit geknikkerd.
Zeker vorig jaar ging het eerst ook niet zo lekker, maar als zelfs echte Ajacieden heel graag willen vertrekken bij de club is het echt wel flink crisis hoor. Maargoed, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren en ook wat de KNVB nu vindt van het bekertjes beleid...
Precies. Je moet zo hoog mogelijk eindigen en klaar zijn voor volgend seizoen. Niet pas komende zomer weer gaan bouwen.Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:28:
Ongeacht of het aan Steijn ligt of aan de spelers die hij gekregen heeft, heeft hij nog gewoon een contract voor meer dan 2,5 seizoenen. De schade dit seizoen beperken zal de goedkoopste optie zijn ook als dat een ontslagvergoeding zou kosten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax staat nu zeventiende in de Eredivisie, de laagste positie ooit voor de Amsterdammers in de complete historie van de competitie.
— Bart Frouws (@bartf) 22 oktober 2023
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
18000 IQ move, Maurice laat Ajax ruk spelen, haalt in de winterstop zijn zoon en speelt vervolgens met zijn zoon de pannen van het dak. Heard it here first!Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:04:
[...]
Ah, toch een Steijn die weet wat voetballen is
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Steijn zal er nu wel uitvliegen, mits ze een andere gek vinden om voor deze groep te staan.
[ Voor 87% gewijzigd door carpebios op 22-10-2023 16:16 ]
Ik niet, maar mijn Tripel Karmeliet smaakt er nog beter door!carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:16:
2-2, wie zag dat aankomen na die eerste helft.
Jammer dat van halst er zit was bij Twente al bewezen incompetent als directeur.Jean-Bob schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:05:
Steijn laten zitten kost iedere wedstrijd meer geld, je kansen op Europees voetbal raken steeds verder uit zich en de spelers schrijven ook met de week harder af. Contract gaat hij zelf nooit inleveren en uiteindelijk gaat die ontslagvergoeding toch wel betaald worden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is echt " de dood of de gladiolen "
https://x.com/PieterZwartNL/status/1716071112566546498?s=20Grotespeler schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:12:
De 4-3 komt toch gewoon door de zoveelste persoonlijke fout? Hoe kan je zo de bal inleveren, international of niet.
Steijn zal er nu wel uitvliegen, mits ze een andere gek vinden om voor deze groep te staan.
Dat is trouwens nog een reden om hem zsm weg te sturen: er wil straks helemaal niemand meer z’n handen branden aan dit Ajax.
Haha ultieme nachtmerriescenario, dat hij blijft zitten en er in de winterstop ook nog geïnvesteerd wordt in “versterkingen” (lees: nog meer geld verbrand wordt) en hij na nog meer puntenverlies na de winterstop alsnog weg wordt gestuurd.Maarten_E schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:10:
[...]
18000 IQ move, Maurice laat Ajax ruk spelen, haalt in de winterstop zijn zoon en speelt vervolgens met zijn zoon de pannen van het dak. Heard it here first!
[ Voor 6% gewijzigd door Jean-Bob op 22-10-2023 16:25 ]
Heb je het dan over het volgende interview?Pierre schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:
Wat een nare arrogante meneer die Steijn als ik zo dat interview op NOS kijk, geef mij dan Ron Jans maar..
https://nos.nl/video/2494...ek-niet-in-de-ring-gooien
Lijkt me in beginsel niet een verkeerd interview die hij geeft.
P4 is Europa league dus zolang Twente daar maar eindigt. P3 zou mooier zijn. P1 en P2 is niet realistischGrotespeler schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:25:
Twente, en later ook AZ denk ik, gaan uiteindelijk toch afhaken in de titelrace.
Zo'n onzin dit soort informatie, maar leuk voor de statistiek. Met 3 punten van RKC staan ze gewoon in het midden.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:03:
Snap dat Steijn zelf niet opstapt, dat kost hem te veel geld, maar dit is natuurlijk klaar. Als Ajax hem nu ontslaat....
[Embed]
Zeker als AZ hun spits verkoopt. Anders zie ik ze het echt nog lang volhouden.Grotespeler schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:25:
Twente, en later ook AZ denk ik, gaan uiteindelijk toch afhaken in de titelrace.
Die moeten ze maar zien te halen, lukte vandaag ook niet.Harry Nak schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Zo'n onzin dit soort informatie, maar leuk voor de statistiek. Met 3 punten van RKC staan ze gewoon in het midden.
Daarnaast ga je onder deze trainer geen wedstrijd winnen, dit wordt alleen maar erger.
De Twentse derby is maar voor één stad echt van waarde, voor de andere stad en club is het gewoon één van de zeventien wedstrijden.964C2 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:
Te weinig spelers bij Twente die het belang van deze Twentse derby beseffen.
Is echt " de dood of de gladiolen "
Op 6 December is er pas zekerheid dat ze die 3 punten ook daadwerkelijk binnenhalen.Harry Nak schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Zo'n onzin dit soort informatie, maar leuk voor de statistiek. Met 3 punten van RKC staan ze gewoon in het midden.
Maar eerst Lazio woensdag
Hoe zou het met onze Mexicaanse sombrero zijn?
[ Voor 32% gewijzigd door DutchOwnage op 22-10-2023 16:45 ]
Klopt toch gewoon wat hij zegt?Pierre schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:
Wat een nare arrogante meneer die Steijn als ik zo dat interview op NOS kijk, geef mij dan Ron Jans maar..
Sutalo levert de bal in, de helft staat verkeerd. 4-3
ik ben er nu vandoor, ik hoop dat als ik vanavond terug kom deze vraag massaal met 'ja' beantwoord is...toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:03:
is ie misschien nu dan eindelijk ontslagen?
Denk het niet. Er wil niemand instappen.toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
ik ben er nu vandoor, ik hoop dat als ik vanavond terug kom deze vraag massaal met 'ja' beantwoord is...
Ja want een opvolger voor Steijn vinden is lastig. Kijk maar naar Sparta daar wilde ook alleen de assistent het doen😉Grotespeler schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Denk het niet. Er wil niemand instappen.
Spelers zijn gewoon niet goed, loopt voor een vermogen aan middelmaat daar.
Vraag het Utrecht/Jans zou ik zo zeggen. Bij Utrecht zie je na de komst van Jans in ieder geval spelers die weten wat ze moeten doen en hoe ze druk moeten zetten. Is nog steeds niet goed maar er zit een idee achter, dat is Steijn in 4 maanden nog niet gelukt.upschur schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:03:
Zou met een andere trainer er wel ineens gevoetbald kunnen worden dan?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Echt niemand? Shit zeg. Natuurlijk is er altijd iemand te vinden...Grotespeler schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Denk het niet. Er wil niemand instappen.
Tsja, jij bent geschorst.. Helpt ook niet mee.Vos schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:20:
[...]
Echt niemand? Shit zeg. Natuurlijk is er altijd iemand te vinden...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gaan ze nou ook al jeugdspelers als coach naar voren schuiven?Quad schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:21:
[...]
Tsja, jij bent geschorst.. Helpt ook niet mee.
Ik wil een andere trainer! Ondanks de kansen die ik kreeg.Quad schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:21:
[...]
Tsja, jij bent geschorst.. Helpt ook niet mee.
Precies, voor een paar mio tekengeld + bijpassend salaris wil ik het wel doen hoor. Slechter kan ik het toch niet makenVos schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:20:
[...]
Echt niemand? Shit zeg. Natuurlijk is er altijd iemand te vinden...
Verwijderd
Ik vind het allemaal niet zo plotseling. Sinds de piek eind 2018/19 is het elk seizoen wat minder.jbdeiman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:50:
Daarom denk ik dat de crisis groter is dan bij Feyenoord, daar werd de trainer eruit gehaald, maar is het niet zo extreem geweest, qua plotselinge achteruitgang.
Dat is niet wat ik zeg, en je hoeft ook niet persoonlijk te worden.Kist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Dus jij beweert dat telkens door je pseudotrainer constant met de grond gelijk gemaakt worden in de pers jou wel vertrouwen zou geven? Hoop dat jij geen leidinggevende bent dan.
Steijn wordt tegelijkertijd verweten dat hij bijv. Satulo teveel vertrouwen geeft terwijl hem ook verweten wordt dat hij dat andere spelers niet geeft. Hem wordt verweten te veel en te weinig te wisselen.
Met deze resultaten, ingegeven door persoonlijke fouten, doe je het als trainer gewoon nooit goed.
Op korte periodes onder Schreuder en Heitinga na ligt elke trainer sinds Ten Hag zwaar onder vuur. Misschien ligt het niet alleen aan de trainer is alles wat ik zeg. Matige spelers, bestuurlijke onrust en te hoge verwachtingen spelen ook een rol en het programma en inhaalwedstrijden vertroebelen het beeld ook.
[ Voor 59% gewijzigd door ph4ge op 22-10-2023 18:00 ]
Ik kom dan toch weer bij Aad de Mos uit.Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:44:
Elke nieuw coach die naar Ajax wil komen eist een dikke afkoopsom bij ontslag gezien de spelers en de houding van de fans. Er valt niks te winnen behalve geld, dus misschien wil Advocaat wel komen
Of deze
[ Voor 23% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-10-2023 18:10 ]
Die Duitser heeft toch aardig wat stuk gemaakt, ook op dat vlak...
En dan moet je meenemen dat zelfs Ten Hag vrij lang zwaar onder vuur heeft gelegen, zeker in het begin door zijn uitstraling en spraakvaardigheden. Zelfs hier was er een groep die Ten Hag liever kwijt was.ph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 17:50:
[...]
Op korte periodes onder Schreuder en Heitinga na ligt elke trainer sinds Ten Hag zwaar onder vuur.
[ Voor 7% gewijzigd door Napo op 22-10-2023 18:11 ]
Volgens mij ging het al mis voordat Mislentat er was.DaWayne schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:11:
Hadden ze gewoon Heitinga een kans gegeven, dan hadden ze die nu kunnen wieberen en stonden ze er toch een ontslagje beter voor.
Die Duitser heeft toch aardig wat stuk gemaakt, ook op dat vlak...
Organisatorisch was het een zooitje.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Berghuis komt in dit Ajax totaal niet uit de verf. Behoorlijk onzichtbaar vandaag. Dus zijn keuze is beperkt tot blijven of misschien een middenmoter uit de eredivisie. Ik zie hem in ieder geval niet meer slagen bij een grote buitenlandse clubOMX2000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:27:
Serieuze vraag. Wat zou een Berghuis nu willen? Het heeft voor hem alleen zin om bij Ajax te blijven als er in de winter serieuze aankopen gedaan worden. Maar waar moet ie in het buitenland heen?
Die ambitie zal hij niet hebben, maar een avontuurtje a la Blind moet er gewoon inzitten. Die doet het meer dan uitstekend bij Girona. Voor zo lang het duurt gelijk op met Real, zonder gezeik lekker voetballen en het weer en salaris zijn er ook beter dan de middenmoot eredivisie.dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:29:
[...]
Berghuis komt in dit Ajax totaal niet uit de verf. Behoorlijk onzichtbaar vandaag. Dus zijn keuze is beperkt tot blijven of misschien een middenmoter uit de eredivisie. Ik zie hem in ieder geval niet meer slagen bij een grote buitenlandse club
Berghuis naar een middenmoter in de Eredivisie? Dat zie ik niet snel gebeuren, dan moet hij waarschijnlijk flink deel salaris inleveren terwijl hij nog een contract heeft voor een additioneel jaar. Dan kan hij beter blijven zitten waar hij zit en daarna misschien schikken in een rol bij FC Twente of ergens in het buitenland als het om financiele redenen gaat.dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:29:
[...]
Berghuis komt in dit Ajax totaal niet uit de verf. Behoorlijk onzichtbaar vandaag. Dus zijn keuze is beperkt tot blijven of misschien een middenmoter uit de eredivisie. Ik zie hem in ieder geval niet meer slagen bij een grote buitenlandse club
Hij is een ervaren speler, praat gewoon met de trainer en vertel hem wat er mis gaat en hoe ze het beste kunnen spelen.
Ajax heeft 10+ A internationals. Klagen dat de spelers er geen klote van kunnen is gewoon kolder. Er moet gewoon een plan zijn met patronen. En daarop moet getraind worden.
Elke speler heeft zwakke en sterke punten. Een trainer is er om te zorgen dat het systeem de sterke punten benadrukt.
Je gaat me toch niet zeggen dat die Kroatische verdediger minder is dan Trauner? Feyenoord speelt gewoon op zo’n manier zodat Trauner’s zwakke punten minder makkelijk uitgebuit kan worden.
Persoonlijk denk ik dat Maurice dit niet meer kan fixen. In zijn oorlog met Mislentat heeft hij teveel spelers geschoffeerd.
Ik begrijp dat Louis niet overhaast een nieuwe trainer aan wilt stellen. De vraag is, hoeveel punten zal Ajax nog meer gaan morsen? Ze hebben het geluk dat de rest van de competitie ook dramatisch is. Dus plek 5 is nog haalbaar. Maar eerst een pak slaag Europees en de wraak van Bosz
Wat een complete ravage bij Ajax. Dat Steijn nog niet ontslagen is, is in de voetbalwereld bijna uniek.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 22-10-2023 19:03 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Enige reden die ik kan bedenken is dat ze niemand kunnen vinden die het aandurft om de taak op zich te nemen. Los van trainers van nog lager kaliber die zichzelf voor een afkoopsom best een paar maanden vol lul willen laten zetten.Terranova schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:50:
Hoe staat Steijn nog steeds niet op straat.
Zelfs een jeugdtrainer zou het nu beter doen, niets doen geeft ook een verkeerd signaal af.Sempy schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:04:
[...]
Enige reden die ik kan bedenken is dat ze niemand kunnen vinden die het aandurft om de taak op zich te nemen. Los van trainers van nog lager kaliber die zichzelf voor een afkoopsom best een paar maanden vol lul willen laten zetten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Welke jeugdtrainer binnen Ajax zou zijn/haar hoofdtrainerscarriere op deze manier willen starten. Dan kan je intern de trainer wel genoeg dekking geven dat hij/zij er niet direct op afgerekent gaat worden maar het blijft een potentiele smet op je CV die je jaren kan blijven najagen.Terranova schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:08:
[...]
Zelfs een jeugdtrainer zou het nu beter doen, niets doen geeft ook een verkeerd signaal af.
Een beter signaal is al die spelers er uit te flikkerenTerranova schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:08:
[...]
Zelfs een jeugdtrainer zou het nu beter doen, niets doen geeft ook een verkeerd signaal af.
1. Sutalo moet er even uit, hoop dat Kaplan terug komt?
2. Bergwijn scoort alleen nog maar uit penalties.
3. Belangrijkste: zo snel mogelijk van Taylor afkomen.
Hylsson goed.
Begin eens met achterin op slot zetten, dat betekent vooral het middenveld goed zetten.
Voorin tja…eerst achterin maar dicht
Float like a butterfly, sting like a bee.
Berghuis is niet een speler die een elftal op sleeptouw neemt. Het is niet een (club)vedette of iets dergelijks. Gewoon de zoveelste redelijke speler in loondienst. Je zag het bij Feyenoord, gaat het goed is hij het mannetje gaat het minder is bij de eerste die gaat lopen kloten. Ook heel makkelijk ergens anders gaan voetballen.Russel88 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:56:
Berghuis moet gewoon z’n stinkende best doen om Ajax naar een hogere plek te loodsen.
Hij is een ervaren speler, praat gewoon met de trainer en vertel hem wat er mis gaat en hoe ze het beste kunnen spelen.
Ajax heeft 10+ A internationals. Klagen dat de spelers er geen klote van kunnen is gewoon kolder. Er moet gewoon een plan zijn met patronen. En daarop moet getraind worden.
Elke speler heeft zwakke en sterke punten. Een trainer is er om te zorgen dat het systeem de sterke punten benadrukt.
Je gaat me toch niet zeggen dat die Kroatische verdediger minder is dan Trauner? Feyenoord speelt gewoon op zo’n manier zodat Trauner’s zwakke punten minder makkelijk uitgebuit kan worden.
Persoonlijk denk ik dat Maurice dit niet meer kan fixen. In zijn oorlog met Mislentat heeft hij teveel spelers geschoffeerd.
Ik begrijp dat Louis niet overhaast een nieuwe trainer aan wilt stellen. De vraag is, hoeveel punten zal Ajax nog meer gaan morsen? Ze hebben het geluk dat de rest van de competitie ook dramatisch is. Dus plek 5 is nog haalbaar. Maar eerst een pak slaag Europees en de wraak van Bosz
Denk niet dat die echt een clubliefde heeft.
Zie ook niet iemand in het team die een dergelijke rol wel op zich kan nemen er loopt geen club icoon op het veld die dit kan dragen en het team op sleeptouw kan nemen.
Zie hoe het ging bij Feyenoord onder Kuyt en van Persie bijvoorbeeld die konden het team oppakken en de juiste kant op krijgen als het niet liep. Wie kan dit bij Ajax nu? Bergwijn? Vos?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Pierre, ben jij dat?Pierre schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:22:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/LzN3WPdLx0Frs7hPBf1BHcym.jpg?f=fotoalbum_large)