K to the KillaZ
Voor zijn Ajax tijd wel maar afgelopen interland periode kon ook wel wat beter.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En laten betalen door de gooierDNA_Saint schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:24:
Waarom niet gewoon netten verplichten na 1 wedstrijd misstanden? Zo moeilijk is het toch niet....
Hahaha creatief boekhouden hoorPWM schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:27:
Ok, dus als degene gepakt is mag je door. Dan zou ik als club altijd random iemand uit het vak slepen als je het niet zeker weet
8!Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:27:
Eindelijk de wissels voor Ajax, geeft ze toch 5 minuten om in de wedstrijd te komen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben sowieso voor hele eigen regeling in die vakken maar zou wel niet super gezellig worden danPWM schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:27:
Ok, dus als degene gepakt is mag je door. Dan zou ik als club altijd random iemand uit het vak slepen als je het niet zeker weet
Huub Huub Barbatruc!
Ik wil lekker gaan racen in Forza of planeten ontdekken in Starfielddglavimans schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:26:
Schiet is op joh ik wil verder met Spider-Man 2
Maar echt hoor, hang nou gewoon de rest van het seizoen netten neer. Kijk naar Feyenoord, niks meer aan de hand. Dit is toch een lachwekkende vertoningen.
Gelukkig krijgen de clubs nu meer tv gelden en een dikke teken premieTristan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:18:
Aangezien niet elk stadion doellijn technologie kan ophangen, waarom heeft niet elk stadion gewoon camera's in de doelen zelf? Geld?
Ja? Ik betwijfel het hoor. Het is een explosie van armoede bij besturend Ajax.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:27:
En nu drie wissels, beetje laat he trainertje.
Daar zijn we nu gelukkig vanaf
XXXVI
Nou, afgelopen interland periode speelde hij ook alles behalve goed.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:26:
[...]
Bij Kroatië kan ie het wel, er is gewoon geen middenveld.
Tahirovic ook extreem zwak, grijpt niet in en laat zijn man lopen
Is er eigenlijk al iets bekend over die inhaal wedstrijden? Is dat al snel of pas na de winterstop?Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:28:
Volgende week staat Ajax laatste...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Echt voetbal
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hoe slechter de veldbezetting, hoe meer individuele fouten #ajafey
— Pieter Zwart (@PieterZwartNL) 24 september 2023
Met dank aan Steijn
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 22-10-2023 14:30 ]
Volgens mij allemaal begin decembercarpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:29:
[...]
Is er eigenlijk al iets bekend over die inhaal wedstrijden? Is dat al snel of pas na de winterstop?
Huub Huub Barbatruc!
Staan al toch? RKC op 6 December.carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:29:
[...]
Is er eigenlijk al iets bekend over die inhaal wedstrijden? Is dat al snel of pas na de winterstop?
PSN: Finally_Chris
En dan kostte die ook nog rond de 20 miljoen.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:31:
Die Bassey was slecht maar die Sutalo is niet veel beter zeg. Ongelooflijk wat een miskoop is dat voor dat geld.
De volgende keer dat Ajax wat miljoenen wil dumpen mogen ze mij bellen, beloof ik dat ik ook niet in de weg ga lopen op het veld en daarmee de jeugd een kans geefCR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:31:
Die Bassey was slecht maar die Sutalo is niet veel beter zeg. Ongelooflijk wat een miskoop is dat voor dat geld.
Alle miljoenen van Bassey ingewisseld voor nog meer middelmaat. Bij Zagreb lachen ze zich nog steeds rot waarschijnlijk.Grudgie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:32:
[...]
En dan kostte die ook nog rond de 20 miljoen.
Ik ruim zelfs de bekertjes voor ze op!dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
De volgende keer dat Ajax wat miljoenen wil dumpen mogen ze mij bellen, beloof ik dat ik ook niet in de weg ga lopen op het veld en daarmee de jeugd een kans geef
Wat een onzin zeg. Gewoon een goede verdediger zonder vertrouwen en een ontzettend slechte tactiek. Vervang Steijn en binnen drie weken herken je dit elftal niet terug.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Alle miljoenen van Bassey ingewisseld voor nog meer middelmaat. Bij Zagreb lachen ze zich nog steeds rot waarschijnlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 22-10-2023 14:34 ]
XXXVI
Hij is gewoon Kroatisch international. Dat is toch geen lager niveau dan wat we in Nederland op de mat leggen.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Alle miljoenen van Bassey ingewisseld voor nog meer middelmaat. Bij Zagreb lachen ze zich nog steeds rot waarschijnlijk.
Senesi was de eerste weken ook niet goed wat dat betreft
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2023 14:35 ]
Het probleem met het systeem wat Ajax speelt is dat je mee moet kunnen voetballen. Zowel Bassey als Sutalo kunnen dat niet. Bij ieder ander team hoeft zo’n verdediger alleen zijn man uit te schakelen en de bal snel in te leveren bij de spelverdeler.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Ja, ze waren heel blij dat een basisspeler van het Kroatisch elftal op het WK wegging...CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Sommige mensen volgen echt alleen hun eigen clubje
Stel je voor je bent verdediger en je speelt zonder middenvelders. Je wordt constant overlopen en er is werkelijk niemand die zich aanbiedt om de bal te krijgen. Dan ga je rare dingen doen inderdaad.ephymerous schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Wat een onzin zeg. Gewoon een goede verdediger zonder vertrouwen en een ontzettend slechte tactiek.
Noem eens wat hoogtepuntjes dan. Voorlopig geeft hij geen ballen vooruit en wat hij doet is dramatisch. Echt niet beter dan Bassey vorig jaar. Enige voordeel is is dat Sutalo rustig lijkt terwijl het er bij Bassey onbeholpen uitzag.ephymerous schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Wat een onzin zeg. Gewoon een goede verdediger zonder vertrouwen en een ontzettend slechte tactiek. Vervang Steijn en binnen drie weken herken je dit elftal niet terug.
Twee backs die niet verdedigen en dan toch maar twee man in het centrum en een vooruit geschoven middenveld.ephymerous schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:33:
[...]
Wat een onzin zeg. Gewoon een goede verdediger zonder vertrouwen en een ontzettend slechte tactiek. Vervang Steijn en binnen drie weken herken je dit elftal niet terug.
Blijft apart.
Maak er een drie mans centrum van en dan gewoon Bergwijn op de bank.
En graag vd boomen in plaats van Taylor
Nou, had ik hem toch redelijk goed voorspeldPWM schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:21:
Ik verwacht echte strijd van beide ploegen, vooral in de tweede helft. Utrecht gaat zeker op voorsprong komen, maar Ajax zal zich wel terugvechten. Uiteindelijk zal Utrecht wel winnen, ik denk 4-3.
Je zou hopen dat je een stabiel koppeltje blijft opstellen achterin zodat spelers van elkaar weten wat ze kunnen verwachten. Dat zou al flink wat verschil maken.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:34:
[...]
Hij is gewoon Kroatisch international. Dat is toch geen lager niveau dan wat we in Nederland op de mat leggen.
Nou ja 23 miljoen is wel lekker natuurlijk.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Ja, ze waren heel blij dat een basisspeler van het Kroatisch elftal op het WK wegging...
Sommige mensen volgen echt alleen hun eigen clubje
CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Noem eens wat hoogtepuntjes dan. Voorlopig geeft hij geen ballen vooruit en wat hij doet is dramatisch. Echt niet beter dan Bassey vorig jaar. Enige voordeel is is dat Sutalo rustig lijkt terwijl het er bij Bassey onbeholpen uitzag.
@Kist geeft het goede antwoord. Als je voetbal alleen om de doelpunten kijkt snap ik je postKist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Stel je voor je bent verdediger en je speelt zonder middenvelders. Je wordt constant overlopen en er is werkelijk niemand die zich aanbiedt om de bal te krijgen. Dan ga je rare dingen doen inderdaad.
XXXVI
Nee, die laat zich ontslaan anders kan hij fluiten naar zijn centen.MM99 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:36:
Stijn moet eer aan zich zelf houden nu
Dat maakt toch weinig uit? Stel we negeren de wedstrijden tegen Feyenoord, AZ en Twente, dan houden we dit over;Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:16:
[...]
De discussie ging over doelsaldo in relatie tot het programma.
Den Bosch; saldo 0
Almelo; saldo +3
Excelsior saldo 0
Sittard saldo 0
Utrecht; saldo -1
RKC; saldo +1 (nog niet afgemaakt)
Dit zijn geen van alleen nou echte toppers te noemen, hier had meer uitgehaald moeten worden - geen excuus voor mogelijk.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kroatië is toch niet het team dat altijd de bus parkeert dus je maakt mij niet wijs dat een international van die ploeg niet gewoon in een 433 zou kunnen functioneren. Je moet het niet moeilijker maken dan het isMiki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Het probleem met het systeem wat Ajax speelt is dat je mee moet kunnen voetballen. Zowel Bassey als Sutalo kunnen dat niet. Bij ieder ander team hoeft zo’n verdediger alleen zijn man uit te schakelen en de bal snel in te leveren bij de spelverdeler.
Heb altijd geleerd nooit zelf ontslag nemenMiki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:37:
[...]
Nee, die laat zich ontslaan anders kan je fluiten naar zijn centen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 22-10-2023 14:39 ]
Precies dit. En er is geen enkele leider in het veld. Het zijn allemaal pseudoleiders of spelers die een leider nodig hebben. Pas als je die hebt kan het wat worden.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
Kroatië is toch niet het team dat altijd de bus parkeert dus je maakt mij niet wijs dat een international van die ploeg niet gewoon in een 433 zou kunnen functioneren. Je moet het niet moeilijker maken dan het is
Die gaat de geschiedenis in als meest rampzalige coach van Ajax ooit.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:38:
Steijn staat daar met tranen in z’n ogen. Die is klaar. Dat weet hij zelf ook.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Boekt Ajax vandaag toch een resultaatTristan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:39:
Steijn er binnen een uur eruit?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Bij Kroatie kan hij mee-voetballen, Modric zet daar de lijnen etc wel uit.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
Kroatië is toch niet het team dat altijd de bus parkeert dus je maakt mij niet wijs dat een international van die ploeg niet gewoon in een 433 zou kunnen functioneren. Je moet het niet moeilijker maken dan het is
Ajax heeft dat niet, dan is mee-voetballen op zichzelf al heel erg moeilijk.
Leuke pot, bij Ajax moet er gewoon ingegrepen worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Gelukkig. Geen idee wie het dan moet doen maar Steijn heeft het gewoon niet.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:38:
Steijn staat daar met tranen in z’n ogen. Die is klaar. Dat weet hij zelf ook.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Senesi was een tikkie goedkoper (4x zo uit mijn hoofd) en was op die pot in Emmen (kunstgras) al vrij snel een stabiele factor achterin.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:34:
[...]
Hij is gewoon Kroatisch international. Dat is toch geen lager niveau dan wat we in Nederland op de mat leggen.
Ajax moet echt zoveel mogelijk punten binnenharken tot de winterstop en wat ervaren krachten halen. Dat missen ze op dit moment.
Die zit met z’n gezondheid. Wil niet meer dagelijks op het veld staanVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:43:
Hopelijk kan van Gaal het niet meer aanzien en stapt hij zelf in
Volgend seizoen spelen ze op echt grasPlayer1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:43:
Dat plastic bij Heracles heeft er trouwens ook wel beter uit gezien zeg
Nee hoor, gewoon 34 wedstrijden, wellicht nog degradatie playoffParaDroid2 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:43:
Er wordt dan wel gezegd dat Ajax de wedstrijd tegen RKC al zo goed als gewonnen heeft, maar daar moeten toch gewoon nog een paar minuten gespeeld worden. Een beetje druk van RKC en de verdediging stort als een kaartenhuis in elkaar. Dit wordt zo echt een lang seizoen voor de Amsterdammers.
Nu nog 34 wedstrijden? Is dat inclusief bekerfinale?Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:44:
[...]
Nee hoor, gewoon 34 wedstrijden, wellicht nog degradatie playoff
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar de kunstmat was altijd het paradepaardje van Ten Cate en meende me toch te herinneren dat het er voorheen mooier bij lag
🤡
Ik had dit echt niet verwacht, Ajax speelt slecht maar Utrecht speelde nog veel slechter. En vandaag lukt het ze toch weer het Ajax lastig te maken. Denk dat de term crisis de lading niet eens meer helemaal dekt in Amsterdam.
Wie het was weet ik zo niet (zit op telefoon en loop een dag in de dierentuin rond) maar diegene die suggereert dat het na de goede jaren nu een dip is, drukt het i.m.o. erg zwak uit. En in vergelijking met de dip van Feyenoord ook, die was niet zo zwaar als deze, alleen duurde die wel heel lang.
Nou ja, sowieso nog een paar wedstrijden Europa League. En mogelijk Conference League daarna. Dan kun je ook gewoon vroeg de beker uit vliegen om je op de competitie te concentrerenMaarten_E schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:45:
[...]
Nu nog 34 wedstrijden? Is dat inclusief bekerfinale?
Denk dat hij niet weg geschopt wordt voordat PSV gespeeld moet worden want dat is bijna gegarandeerd verlies en dat wil je een nieuwe trainer niet aan doen.
Moet stiekem zeggen dat ik als Feyenoord supporter toch wel geniet van het gestuntel en gepruts bij Ajax.
Andersom is het jaren zo geweest dus even genieten zolang het duurt want geloof niet dat Ajax lang zo doorgaat die zijn er voor de winterstop wel weer beetje uit verwacht ik. Al is het seizoen dan al redelijk verloren natuurlijk.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat wil niemand op dit moment bij Ajax ben ik bangPlayer1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:44:
[...]
Die zit met z’n gezondheid. Wil niet meer dagelijks op het veld staan
Maar ja. Steijn zal ontslagen worden en een opvolger zal de zetbaas van van Gaal zijn. <- open deur.
Maar dit is serieus triest. En degen die dit weet te keren is coach van de eeuw.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Het probleem met het systeem wat Ajax speelt is dat je mee moet kunnen voetballen. Zowel Bassey als Sutalo kunnen dat niet. Bij ieder ander team hoeft zo’n verdediger alleen zijn man uit te schakelen en de bal snel in te leveren bij de spelverdeler.
Meevoetballen en ballen vooruit spelen wordt nogal lastig als je keer op keer de bal niet kwijt kan aan het middenveld omdat die niet vrij lopen. Kwakman legde dat goed uit in de rust bij ESPN. Dan krijg je dus veel balletjes breed tussen de twee cv's en uiteindelijk proberen ze dan maar een risicovolle pass.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:35:
[...]
Noem eens wat hoogtepuntjes dan. Voorlopig geeft hij geen ballen vooruit en wat hij doet is dramatisch. Echt niet beter dan Bassey vorig jaar. Enige voordeel is is dat Sutalo rustig lijkt terwijl het er bij Bassey onbeholpen uitzag.
Bij de 2e goal van Ajax zag je hoe het wel moet, Taylor die zich eindelijk een keer vrij aanbood en opendraaide en doorspeelde op de opkomende Sosa.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Het is goed dat het seizoen eigenlijk al gelopen is. Wie nu komt kan gaan bouwen. Europees voetbal halen, liefst Europa League zou geweldig zijn. Maar beschouw het seizoen grotendeels als verloren en ga bouwen aan het elftal en de automatismen voor het seizoen erna. Dat je dan van PSV zou verliezen is ook geen ramp.Rubman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:47:
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren , dat Steijn er nog zit vind ik al heel bijzonder.
Denk dat hij niet weg geschopt wordt voordat PSV gespeeld moet worden want dat is bijna gegarandeerd verlies en dat wil je een nieuwe trainer niet aan doen.
Moet stiekem zeggen dat ik als Feyenoord supporter toch wel geniet van het gestuntel en gepruts bij Ajax.
Andersom is het jaren zo geweest dus even genieten zolang het duurt want geloof niet dat Ajax lang zo doorgaat die zijn er voor de winterstop wel weer beetje uit verwacht ik. Al is het seizoen dan al redelijk verloren natuurlijk.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:26
Nou ja op deze manier ga je minimaal met 5 - 0 af tegen PSV.Rubman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:47:
Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren , dat Steijn er nog zit vind ik al heel bijzonder.
Bosz speelt met hoge druk en dan knakt Ajax helemaal als er geen organisatie is. Zelfs Toornstra zegt dat ze de ruimte mooi konden benutten.
Je kunt je wel indenken wat voor ellende je gaat krijgen en de wedstrijd speel je niet uit ben ik bang.
Mee eens hoor maar die bal waar de winnende uit valt mag hij natuurlijk nooit geven. Waarom niet zuinig blijven spelen dan?gws24 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
[...]
Meevoetballen en ballen vooruit spelen wordt nogal lastig als je keer op keer de bal niet kwijt kan aan het middenveld omdat die niet vrij lopen. Kwakman legde dat goed uit in de rust bij ESPN. Dan krijg je dus veel balletjes breed tussen de twee cv's en uiteindelijk proberen ze dan maar een risicovolle pass.
Bij de 2e goal van Ajax zag je hoe het wel moet, Taylor die zich eindelijk een keer vrij aanbood en opendraaide en doorspeelde op de opkomende Sosa.
Flickr PSN ID= cheironnl
Feyenoord heeft ook diep in het rechter rijtje gestaan in die jaren is er alleen ook steeds gedurende het seizoen weer uit gekomen. Onder Been destijds dacht ik, die is er ook uit geknikkerd.jbdeiman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:46:
Enige lichtpuntje lijkt mij dat je met de uit te spelen wedstrijd van RKC (er vanuit gaande dat je daar de 3 punten wel behoudt) op 8 punten uit 8 wedstrijden komt, als je dat gemiddelde volhoudt (1-op-1 lopen) dan hoef je niet te degraderen.
🤡
Ik had dit echt niet verwacht, Ajax speelt slecht maar Utrecht speelde nog veel slechter. En vandaag lukt het ze toch weer het Ajax lastig te maken. Denk dat de term crisis de lading niet eens meer helemaal dekt in Amsterdam.
Wie het was weet ik zo niet (zit op telefoon en loop een dag in de dierentuin rond) maar diegene die suggereert dat het na de goede jaren nu een dip is, drukt het i.m.o. erg zwak uit. En in vergelijking met de dip van Feyenoord ook, die was niet zo zwaar als deze, alleen duurde die wel heel lang.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Welke trainer zit zonder baan thuis?eric.1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
Het is wel de vraag wie in zo'n slecht functionerend team wilt stappen als trainer. Je weet dat je direct op de schopstoel zit, ongeacht wat je afspreekt.
Robert Maaskant. Die heeft ook veel ervaring met ploegen in de onderste regionen.
De andere kant is dat het heel snel beter kan en het seizoen toch al verloren is.eric.1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
Het is wel de vraag wie in zo'n slecht functionerend team wilt stappen als trainer. Je weet dat je direct op de schopstoel zit, ongeacht wat je afspreekt.
XXXVI
Er van uit gaand dat Twente vandaag wint is het gat 19 punten.
Iemand uit de huidige top 4 moet dan echt volledig instorten voor je dat gedicht hebt.
Anderzijds kun je het alleen maar beter doen, het is makkelijker instappen dan na het vertrek van Ten Hag toen de verwachtingen erg hoog lagen.eric.1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
Dus Andries Jonker & Frans HoekOMX2000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:48:
[...]
Dat wil niemand op dit moment bij Ajax ben ik bang
Maar ja. Steijn zal ontslagen worden en een opvolger zal de zetbaas van van Gaal zijn. <- open deur.
Maar dit is serieus triest. En degen die dit weet te keren is coach van de eeuw.
Jonker is al gewend aan slecht voetbal bij de dames
Met 2 wedstrijden minder waarvan 1 nog 10 minuten spelen bij een voorsprong is.Player1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:52:
Zal echt wonder moeten gebeuren wil Ajax zich nog rechtstreeks plaatsen voor Europees.
Er van uit gaand dat Twente vandaag wint is het gat 19 punten.
Iemand uit de huidige top 4 moet dan echt volledig instorten voor je dat gedicht hebt.
Dan is het gat dus 13-16 punten.
We kunnen er wel lacherig over doen maar dit is wel de enige beker die ajax te zien krijgt dit seizoen. #utraja pic.twitter.com/QHRv4DuYVo
— Arjen (@Arjenvgeverren) 22 oktober 2023
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het team functioneert slecht door de trainer.eric.1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
Het is team dat mee gaat doen om de bovenste plaatsen, maar dit slaat ondertussen nergens meer op.
Het is ook gewoon wedstrijden lang hetzelfde probleem, Steijn maakt het echt geen enkele procent beter
Die pass was inderdaad onnodig en had hij beter kunnen terug spelen naar Ramaj, daar heb je een punt. Ik zeg ook zeker niet dat Sutalo niks fout doet maar het grootste deel waarom hij slecht speelt komt door een slecht middenveld.CR1691 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Mee eens hoor maar die bal waar de winnende uit valt mag hij natuurlijk nooit geven. Waarom niet zuinig blijven spelen dan?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dan is het nog groot en het is niet dat er morgen een andere trainer is waardoor Ajax opeens onoverwinnelijk wordt.dutchgio schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:54:
[...]
Met 2 wedstrijden minder waarvan 1 nog 10 minuten spelen bij een voorsprong is.
Dan is het gat dus 13-16 punten.
Ajax moet gaan draaien en een ander moet stoppen met draaien.
Ach man, er is geen enkele speler die er met kop en schouders bovenuit steekt of wel? Aan de andere kant van het spectrum zijn er genoeg die opvallen.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Het team functioneert slecht door de trainer.
Het is team dat mee gaat doen om de bovenste plaatsen, maar dit slaat ondertussen nergens meer op.
Het is ook gewoon wedstrijden lang hetzelfde probleem, Steijn maakt het echt geen enkele procent beter
In 2010/11 eindigde Feyenoord als 10e, en had 8 punten na 10 wedstrijden, waarbij de 10e wedstrijd de beruchte uitwedstrijd tegen PSV was. We gaan het zien of de crisis bij Ajax net zo erg wordt...jbdeiman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:46:
En in vergelijking met de dip van Feyenoord ook, die was niet zo zwaar als deze, alleen duurde die wel heel lang.
Overigens heeft Feyenoord ongeveer 30 crisisjaren gehad in 36 jaar dat ik op aarde loop, doe ermee wat je wilt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zondag hopelijk weer eens 10-0 , is al weer lang geledenph4ge schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:58:
[...]
In 2010/11 eindigde Feyenoord als 10e, en had 8 punten na 10 wedstrijden, waarbij de 10e wedstrijd de beruchte uitwedstrijd tegen PSV was. We gaan het zien of de crisis bij Ajax net zo erg wordt...
Overigens heeft Feyenoord ongeveer 30 crisisjaren gehad in 36 jaar dat ik op aarde loop, doe ermee wat je wilt.
Ja dit dus. Hij kan er op zich weinig aan doen dat tahirovic kleurenblind is en dat sutalo zn benen opeens van chocolade zijn, maar ik zie echt totaal niks positiefs dat aan steijn is toe te schrijven. Er zit ook echt 0 progressie in, middenveld slaat nog steeds echt helemaal nergens op en ook qua wissels is het echt onbegrijpelijk.Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:56:
[...]
Het team functioneert slecht door de trainer.
Hem nu nog steeds laten zitten zou echt bizar zijn.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024