Zonder Berghuis wel erg summier.gws24 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:30:
Even tussendoor de opstelling van Ajax tegen AZ:
[Afbeelding]
Geen Berghuis en Sutalo vanwege niet wedstrijd fit zijn. Komt imo waarschijnlijk doordat ze veel teveel hebben moeten lopen wat weer komt door dat Steijn het maar niet voor elkaar krijgt om het team compact te laten spelen. Dat Sutalo niet meedoet lijkt mij prima want die heeft het gewoon niet op het moment.
Maat je creërt al helemaal geen vastigheden door weer drie andere spelers basisplekken te geven. AZ draait goed. Ik vrees het ergste voor Ajax vandaag, inclusief gezeik in het stadion. Onbegrijpelijk dat ze zelf niets doen en dat de KNVB niets afgedwongen heeft.gws24 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:30:
[Afbeelding]
Geen Berghuis en Sutalo vanwege niet wedstrijd fit zijn. Komt imo waarschijnlijk doordat ze veel teveel hebben moeten lopen wat weer komt door dat Steijn het maar niet voor elkaar krijgt om het team compact te laten spelen. Dat Sutalo niet meedoet lijkt mij prima want die heeft het gewoon niet op het moment.
Nein Nein Nein Nein Nein !Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:33:
[...]
@toolkist
Verander die overwinning van Ajax nou maar gauw!
Wie staat er dan op het middenveld?gws24 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:30:
[Afbeelding]
Die Duitser is weer weg he, dus mag weer in het Nederlands 🤡
Verwijderd
Zo, Minteh is niet blij...
En de staf van Feyenoord is niet blij met zijn reactie.
Die mag lekker gaan banken verwacht ik de komende wedstrijden.
(Speelt een draak van een Egoïstische wedstrijd en dan beledigt zijn? Schaam je...)
(Speelt een draak van een Egoïstische wedstrijd en dan beledigt zijn? Schaam je...)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 13:38 ]
Beetje sensatie zoeken. Misschien baalt hij wel van zichzelf doordat hij de afspeelmogelijkheden niet zag.Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:37:
Zo, Minteh is niet blij...
Gewoon even een gesprekje met slot. Ik weet nog dat hartman dit ook een keertje had. Werd toen al met 33 minuten ofzo gewisseld.
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
1 keer, ok.donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Beetje sensatie zoeken. Misschien baalt hij wel van zichzelf doordat hij de afspeelmogelijkheden niet zag.
2 keer, ok.
Maar deze wedstrijd alleen had die minimaal 5 keer zijn oogkleppen op.
Dan is het gewoon een kwestie van "voor eigen succes gaan."
Wat prima is, als je deze kansen benut.
Maar als je 5 keer een aanval om zeep helpt op deze manier. Ik bedoel, je word niet voor niets gewisseld.
Maar goed, hij is nog jong en dit kan een leer moment voor hem zijn.
Op het veld en bij de wissel.
Hopen dat die er daadwerkelijk iets van leert.
Van Dongen is een linksbuiten dus ik neem aan dat Bergwijn dan op tien gaat spelen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:03
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hij wil denk ik te graag en heeft daarom het overzicht niet.donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Beetje sensatie zoeken. Misschien baalt hij wel van zichzelf doordat hij de afspeelmogelijkheden niet zag.
Goed begeleiden, kan het best wat worden
Kan die Steijn aub vandaag direct buiten geflikkerd worden? Hoeveel punten achterstand willen ze nog hebben? Wat is dit voor joker?
Degraderen is er ook eentje voor in de boeken hèTyphone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:47:
Kan die Steijn aub vandaag direct buiten geflikkerd worden? Hoeveel punten achterstand willen ze nog hebben? Wat is dit voor joker?
Na degradatie is het makkelijker Kampioen wordenTyphone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:47:
@Verwijderd @tweakduke helemaal eens dat hij terecht gewisseld wordt vandaag en dat hij oogkleppen op had. Ik bedoel alleen dat er rond de ontevredenheid bij de wissel wat mij betreft niets aan de hand is.
Dat hoopte Groningen ook.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:48:
[...]
Na degradatie is het makkelijker Kampioen worden
Ajax kijken is vandaag een vorm van ramptoerisme. Het wordt weer helemaal niets en morgen hopelijk bijltjesdagTyphone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:47:
XXXVI
Mooie zakelijke overwinning. Je kan helaas niet elke wedstrijd top spelen en met dik 0-5 winnen.
Zitten jullie het nu te jinxen of is de wens tot het oprotten van de trainer groter dan de wens om punten te halen?ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Ajax kijken is vandaag een vorm van ramptoerisme. Het wordt weer helemaal niets en morgen hopelijk bijltjesdag
Bergwijn op 10 vandaag wordt genieten. Die jongen kan hard rennen en af en toe goed schieten, maar is met de bal aan de voet en qua overzicht natuurlijk gewoon dramatisch.ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Ajax kijken is vandaag een vorm van ramptoerisme. Het wordt weer helemaal niets en morgen hopelijk bijltjesdag
Ik wil dolgraag punten halen alleen ben ik overtuigd dat het ontslag van onze KKD trainer nog meer punten tot gevolg gaat hebben. Je weet wel, de kosten gaan soms voor de batenD-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:51:
[...]
Zitten jullie het nu te jinxen of is de wens tot het oprotten van de trainer groter dan de wens om punten te halen?
Dat weet volgens mij iedereen. Hoezo Steijn het toch gaat “proberen” is mij een raadsel.donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:52:
[...]
Bergwijn op 10 vandaag wordt genieten. Die jongen kan hard rennen en af en toe goed schieten, maar is met de bal aan de voet en qua overzicht natuurlijk gewoon dramatisch.
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 08-10-2023 13:55 ]
XXXVI
Na een midweekse CL wedstrijd is een zakelijke overwinning natuurlijk prima.Grudgie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:51:
Mooie zakelijke overwinning. Je kan helaas niet elke wedstrijd top spelen en met dik 0-5 winnen.
Wel jammer dat er met iets meer scherpte van vooral 1 speler echt wel meer in had gezeten.
De helft van de KKD bestaat uit Eredivisieclubs, daar worden we echt niet zomaar kampioen hoorLZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:48:
[...]
Na degradatie is het makkelijker Kampioen worden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Investeren in een ontslag zeg maarephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:54:
[...]
Ik wil dolgraag punten halen alleen ben ik overtuigd dat het ontslag van onze KKD trainer nog meer punten tot gevolg gaat hebben. Je weet wel, de kosten gaan soms voor de baten
Overigens vraag ik me dan wel af wat wel de juiste insteek is met dit spelersmateriaal. Het is namelijk allemaal niet in balans. Zo is kiezen voor snelle zijkanten op zich logisch maar dan heb je dus geen reet aan die Georgische aankoop en Akpom.
Helaas wordt Feyenoord hier even de 0-3 onthouden. Dat was toch nooit een overtreding? Speelt vol de bal.
Met die ontzegde pingel in de eerste paar minuten dus toch 0-4 gewordendonleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:57:
Helaas wordt Feyenoord hier even de 0-3 onthouden. Dat was toch nooit een overtreding? Speelt vol de bal.
Gewoon eens onbevooroordeeld de juiste poppen op de juiste plek zetten en laten staan. Middenveld wat niet rendeert opeens vervormen. Verdediging die zo lek is als een kapotte vergiet opeens aanvullen met Medic en Avila !?!?. Pleurt op met Steijn en heel gauw. Zet desnoods Jong Ajax erin maar niet nog meer bibberaars. AZ gaat er hard overheen vandaag.D-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:56:
[...]
Investeren in een ontslag zeg maar
Overigens vraag ik me dan wel af wat wel de juiste insteek is met dit spelersmateriaal. Het is namelijk allemaal niet in balans. Zo is kiezen voor snelle zijkanten op zich logisch maar dan heb je dus geen reet aan die Georgische aankoop en Akpom.
Hopelijk zien we vandaag meer goals dan fakkels op het veld….dit is ook in dat opzicht wel weer een risico wedstrijd en netten hangen er niet…Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Gewoon eens onbevooroordeeld de juiste poppen op de juiste plek zetten en laten staan. Middenveld wat niet rendeert opeens vervormen. Verdediging die zo lek is als een kapotte vergiet opeens aanvullen met Medic en Avila !?!?. Pleurt op met Steijn en heel gauw. Zet desnoods Jong Ajax erin maar niet nog meer bibberaars. AZ gaat er hard overheen vandaag.
Dat ligt er aan of het goals van de tegenstander zijn of nietdr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:06:
[...]
Hopelijk zien we vandaag meer goals dan fakkels op het veld….dit is ook in dat opzicht wel weer een risico wedstrijd en netten hangen er niet…
Ik vrees met grote vrees. Maar ik ben thuis, op de bank, dus don’t blame me.dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:06:
[...]
Hopelijk zien we vandaag meer goals dan fakkels op het veld….dit is ook in dat opzicht wel weer een risico wedstrijd en netten hangen er niet…
Op 60% uitgespeeld, prima resultaat zonder al te veel inspanning.
Nu die k*t interlands weer…
Nu die k*t interlands weer…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat het nu niet loopt ziet iedereen maar ik vraag me dus af wat dan wél de juiste opstelling is? Ik vind dat nog niet zo simpel. Welke verdedigers heeft Ajax nog? Moet je dan 532 gaan spelen? Worden de fans ook niet blij van.Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Gewoon eens onbevooroordeeld de juiste poppen op de juiste plek zetten en laten staan. Middenveld wat niet rendeert opeens vervormen. Verdediging die zo lek is als een kapotte vergiet opeens aanvullen met Medic en Avila !?!?. Pleurt op met Steijn en heel gauw. Zet desnoods Jong Ajax erin maar niet nog meer bibberaars. AZ gaat er hard overheen vandaag.
En een middenveld met Berghuis, Taylor en Vos zou in principe toch de beste combi van snelheid, verdedigen en sterk met de bal in de voet moeten zijn. Alhoewel je dan wel vd Boomen op de plek van Berghuis zou verwachten nu.
Lijkt me dat het uitgangspunt nu vooral "niet verliezen" zou moeten zijn. Dan moet het maar 5-3-2 desnoods. Als er dan systemen inkomen op de training etc en er wat meer vertrouwen is in de spelers en elkaar, dan een systeem bekijken wat werkt.D-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:09:
[...]
Maar ik vraag me dus af wat dan wél de juiste opstelling is? Ik vind dat nog niet zo simpel. Welke verdedigers heeft Ajax nog? Moet je dan 532 gaan spelen? Worden de fans ook niet blij van.
En een middenveld met Berghuis, Taylor en Vos zou in principe toch de beste combi van snelheid, verdedigen en sterk met de bal in de voet moeten zijn. Alhoewel je dan wel vd Boomen op de plek van Berghuis zou verwachten nu.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Om te beginnen Hato gewoon centraal. Wie de andere mogelijkheden gaan zijn weet ik niet, aangezien de helft zogenaamd fit is, de andere helft niet. Steijn net: ik wil vastigheid, dus ik verander van alles en dit geeft mij de meeste vastigheid…
Dat klinkt als Dickie halen als trainerMaarten_E schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:10:
[...]
Lijkt me dat het uitgangspunt nu vooral "niet verliezen" zou moeten zijn.
Lijkt me ook de beste optie hoor maar dat was óók gatenkaasTyphone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:11:
Om te beginnen Hato gewoon centraal.
[ Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 08-10-2023 14:12 ]
Ik heb m in 1 zin 5 keer vastigheid horen zeggen.Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:11:
Om te beginnen Hato gewoon centraal. Wie de andere mogelijkheden gaan zijn weet ik niet, aangezien de helft zogenaamd fit is, de andere helft niet. Steijn net: ik wil vastigheid, dus ik verander van alles en dit geeft mij de meeste vastigheid…
Dat middenveld is vragen om problemen, dit wordt een makkie voor AZ.Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:11:
Mooi. De 3 punten zijn binnen. Even afwachten hoe onze concurrenten PSV en AZ het gaan doen.
Ik had 0-4 staan in de poule. Je wil dus zeggen dat ik wéér genaaid ben door de scheids?LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:01:
[...]
Met die ontzegde pingel in de eerste paar minuten dus toch 0-4 geworden
Competitievervalsing in de pouleSuperkiwi schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:14:
[...]
Ik had 0-4 staan in de poule. Je wil dus zeggen dat ik wéér genaaid ben door de scheids?
Halve stadion is leeg joh. De fans hebben het heft in eigen hand genomen mbt straffen
[ Voor 54% gewijzigd door LZ86 op 08-10-2023 14:17 ]
wat was er met het zwolle publiek? Stonden de mics uit of waren ze echt gewoon 90 minuten lang doodstil?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Dus 3 fakkels na de 0-4dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:06:
[...]
Benieuwd hoe Medic zich staande houdt. Slechter dan Sutalo deed afgelopen weken kan bijna niet. Maar goed bij Ajax kan tegenwoordig alles. Zeker met het Haags hopje aan het roer.
Het gaat ook niet om de opstelling. Want met bijvoorbeeld 5 verdedigers zijn de ruimtes naar het middenveld nog steeds ontzettend groot. Tactisch klopt het al sinds het begin van geen kant. Terwijl alle spelers voorheen in teams speelden waar het wel duidelijk was en liep.D-e-n schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:09:
[...]
Dat het nu niet loopt ziet iedereen maar ik vraag me dus af wat dan wél de juiste opstelling is? Ik vind dat nog niet zo simpel. Welke verdedigers heeft Ajax nog? Moet je dan 532 gaan spelen? Worden de fans ook niet blij van.
Zo’n Sosa bijvoorbeeld, die is drie klassen beter dan Avila
Dan is het binnen to time dicht achterin. Ook wel eens fijn
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 08-10-2023 14:39 ]
XXXVI
Verplicht 11 wedstijden voor de opkomstplicht is een hele opgave dit seizoen.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:16:
Halve stadion is leeg joh. De fans hebben het heft in eigen hand genomen mbt straffen
Zijn er nog meer arme sloebers (of Twente fans uiteraard) die geen ESPN pakket hebben en dan maar Fortuna-Twente gaan kijken?
Ajax speelt beter tot nu toe dan ongeveer alle andere potten zover.
Of AZ is nog wat onwennig, dat kan ook. Want de grootste kansen waren voor AZ zover.
Of AZ is nog wat onwennig, dat kan ook. Want de grootste kansen waren voor AZ zover.
Alle wedstrijden verplicht op je stoeltje zitten is tegenwoordig een hardere straf dan een stadionverbod.Lekkerboeie86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:40:
[...]
Verplicht 11 wedstijden voor de opkomstplicht is een hele opgave dit seizoen.
De F-side ruilt hun 'stop stadionverboden' vlag in voor een 'stop verplichte opkomst' vlag
AZ wacht geduldig af. En Forbs wilt opvallend graag een teamspeler zijn en probeert telkens snel combinaties te maken, maar Bergwijn snapt dat niet zo goed waardoor de momentjes direct weg zijn..
Forbs is wel lekker bezig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Pffff… als of ik naar Lucky Ajax zit te kijken, wat een slakkentempo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Forbs is de enige speler die ik wel bij Feyenoord zou willen zien.Quad schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:46:
AZ wacht geduldig af. En Forbs wilt opvallend graag een teamspeler zijn en probeert telkens snel combinaties te maken, maar Bergwijn snapt dat niet zo goed waardoor de momentjes direct weg zijn..
De rest, no thanks
Twente op 0-1!
BAM!!! 0-1 voor Twente
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bergwijn grossiert in balverlies. Taylor afwachtend. Ajax is zo even uitgeraasd en dan zal AZ wel komen.
XXXVI
FTFY.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Niet om aan te zien dit Ajax. en die Avila is ook echt een lompe boer. Hoe ze bij die vent gekomen zijn is mij een raadsel.
Hopelijk is ugalde nu eindelijk los. Word tijd dat ie z’n prijskaartje waar maakt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ontzettend lompe actie van de Wit, dat je daar nog naar de grond gaat is wel raar als je de bal al zeker niet meer kan halen.
Volgens mij heeft AZ nog niet helemaal door wat ze hier kunnen halen. Wat een slome pot.
Maar bij deze stand klimmen we over AZ heen, dus we klagen niet
Als je in de hoek zit waar de klappen vallen dan zijn klappen ineens ook gratis. De wit zet zijn sliding pas in nadat rensch al speelt. Niet eens een kaart.
Dit is hoe je mensen zwaar blesseert en geen haan die er naar kraait.
Dit is hoe je mensen zwaar blesseert en geen haan die er naar kraait.
een treffende spreuk
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:03
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik snap ook niet dat AZ wat meer druk erop legt, dat kunnen ze wel.PWM schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:53:
Volgens mij heeft AZ nog niet helemaal door wat ze hier kunnen halen. Wat een slome pot.
Vorige pot van AZ in de eredivisie was ook al zo matig, vreemd verval eigenlijk.
Wie is we?PWM schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:53:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ze zijn van A naar Z gegaan.tweakduke schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:54:
[...]
Ik snap ook niet dat AZ wat meer druk erop legt, dat kunnen ze wel.
Vorige pot van AZ in de eredivisie was ook al zo matig, vreemd verval eigenlijk.
Eerlijk is eerlijk, Ajax begint zich ook wat te verbeteren.
een treffende spreuk
Fc twente
We als Ze winnen, Ze als we verliezen.
een treffende spreuk
Daag mij niet uit...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk dat AZ goed heeft opgelet de laatste weken. Ajax een beetje laten uitrazen en in de tegenstoot profiteren van de enorme ruimtes die ze achterlaten.
Ajax zet overigens best prima en gegroepeerd druk vandaag. Zou Steijn het op de rails krijgen?
Ajax zet overigens best prima en gegroepeerd druk vandaag. Zou Steijn het op de rails krijgen?
[ Voor 24% gewijzigd door donleone83 op 08-10-2023 14:58 ]
Doe wat je niet laten kan!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vind je? Het is niet om aan te gluren dit. Beetje druk er op en alles valt als een kaartenhuis weer in elkaar, let maar op. AZ geeft 0,0 druk op het middenveld, onbegrijpelijk.pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:55:.
Eerlijk is eerlijk, Ajax begint zich ook wat te verbeteren.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
:fill(white):strip_exif()/f/image/NUmAUjRkgrHlcGoKZl90Alpf.png?f=user_large)
Sorry, moest toch even grinniken, ook al is de ranglijst niet flatteus naar Ajax toe.
Lol, sowieso een bijzonder aantal regels.Maarten_E schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:58:
[Afbeelding]
Sorry, moest toch even grinniken, ook al is de ranglijst niet flatteus naar Ajax toe.
Hoog bezoek zijnde een RvC-lid en een adviseur van de RvC, daar is niet heel veel bijzonders aan dat die op de tribune zitten.
Wat een tempoloos gebrei is deze wedstrijd tot nu toe
Deze speelstijl doet mij meer denken aan een zomeravond oefenpartij dan een potentiele topper in de Eredivisie.
[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 08-10-2023 15:01 ]
Ajax en corners blijft toch ook apart. Nemen ze hem direct dan wordt hij slecht voorgetrapt, te kort of te lang, en nemen ze hem kort dan komt er geen voorzet want dan treuzelen ze. Ook vrije trappen gaan allemaal achteruit ook als ze halverwege de helft van de tegenstander zijn. Echt, lever die bal anders gewoon meteen in.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hier zouden ze zich in de kkd nog voor schamen. Van beide kanten slecht zeg
Branco is de enige speler die elke vrije hoekschop perfect in het strafschopgebied kan afleveren.gws24 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:04:
Ajax en corners blijft toch ook apart. Nemen ze hem direct dan wordt hij slecht voorgetrapt, te kort of te lang, en nemen ze hem kort dan komt er geen voorzet want dan treuzelen ze. Ook vrije trappen gaan allemaal achteruit ook als ze halverwege de helft van de tegenstander zijn. Echt, lever die bal anders gewoon meteen in.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Spellers van AZ mogen volgens mij geen geel krijgen, weer een overtreding waar er geen intentie was om de bal te spelen
Ja dat is wel zonde, goed dat hij wil combineren, maar hij heeft de kwaliteiten echt wel om zelf te gaan.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:05:
[...]
Maar dan omgekeerd. Die Forbs speelt alles af en schiet niet zelf
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij zoekt zijn been gewoon op. Niks aan de hand
Deze helft speelt AZ zoals de AZ-supporter dat kent van deze 11. De Wit is een draver en een glijder maar kan niet voetballen, Van Brederode is niet creatief, traag en kan nog geen paal voorbij spelen - en Möller Wolfe heeft geen fatsoenlijke voorzet in huis. Dit AZ krijgt pas kleur op de wangen met wissels als Kasius, Dantas, Poku en Van Bommel. Benieuwd wat de tweede helft gaat brengen dus
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Geen van beidenQuad schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:08:
Strafschop, toch? Of was het de bal?
Maar wel met 0 op de klokLZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:08:
De eerste Ajax kans. na 35 minuten spelen.
Kan er een van die 5 linksbacks ook op linksbuiten spelen? Asking for a friend.
En weer een sliding van achteren dwars door de gepasseerde man. De deze scheids heeft totaal niet door wat er gebeurt.
een treffende spreuk
Sosa, en Godts kan daar ook, maar ja, Steijndonleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:10:
Kan er een van die 5 linksbacks ook op linksbuiten spelen? Asking for a friend.
Welke sliding was dat dan?pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:11:
En weer een sliding van achteren dwars door de gepasseerde man. De deze scheids heeft totaal niet door wat er gebeurt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024