"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het zag er niet heel gezond uit, hopelijk houdt de ander er geen scheurtjes of iets aan over.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Niet dat Nac nu zo goed is, Groningen kan eigenlijk niks. Aannames, passen, vrij lopen, alles gaat slecht. Echt alles. Wat is er mis daar?
Groningen kan eigenlijk niks. Aannames, passen, vrij lopen, alles gaat slecht. Echt alles.Harribo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:22:
Wat is er mis daar?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja maar waarom he?Superkiwi schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:27:
[...]
Groningen kan eigenlijk niks. Aannames, passen, vrij lopen, alles gaat slecht. Echt alles.
Begint van veen te schelden op een medespeler, meteen komt er gif in het spel van fc Groningen en voetballen ze opeens een stuk beter. 1-1
Misschien is dat het probleem, allemaal te lief bij Groningen
Verschrikkelijk onnozel jaPlayer1S schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:32:
Die idioot van Groningen mag ook wel rood krijgen voor zo te reageren richting publiek
Rood...nee joh...
Als je publiek straft voor verdwaald vreugde biertje moet je extreem provocerend gedrag ook gewoon hard straffen.Harribo schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:34:
[...]
Verschrikkelijk onnozel ja
Rood...nee joh...
Ik weet het ook niet.
Gelukkig gaat het nemen van vrije trappen ze wél goed af, wat een poeier!
Ben het op zich met je eens maar vind geel genoeg. Wel een ontzettend domme actie van van Veen. Hij komt op mij sowieso niet al te sympathiek en snugger overPlayer1S schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:35:
[...]
Als je publiek straft voor verdwaald vreugde biertje moet je extreem provocerend gedrag ook gewoon hard straffen.
Als publiek moet je je dan alsnog gedragen.
Dom dom ...kan van veen zich de rest van de wedstrijd zich weinig meer permitteren
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 06-10-2023 21:23 ]
Zelfs Weghorst heb ik dit gedrag niet zien vertonen.
Ik moet het moment nog terugkijken, maar Ron Jans heeft erg veel werk, straks degraderen ze nog.Player1S schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:10:
Utrecht na 4 minuten al met 10 man. Succes
Hoezo? Jullie zijn toch wel gewend om bovenaan te staan?Superkiwi schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:22:
Mooi die virtuele stand in de ED. Ze laten alleen de onderste 4 ploegen zien: Volendam nu 16e, Utrecht 18e met Almere daartussen. Het voelt een beetje raar om Ajax bovenaan dat rijtje van 4 te zien staan
Regeren is vooruitschuiven
Och ja, je hebt helemaal gelijk! Hup AjaxT-MOB schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:01:
[...]
Hoezo? Jullie zijn toch wel gewend om bovenaan te staan?
Uh? Wat heeft Van Veen precies met het NAC publiek?
Ken hem niet, beetje vaag.
Edit: karma, dat krijg je wellicht als je zo gedraagt.
[ Voor 74% gewijzigd door HollowGamer op 06-10-2023 22:12 ]
Ach was tenminste spektakel
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 06-10-2023 22:12 ]
Oh ja?HollowGamer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 22:05:
Nog spannende minuten bij NAC-GRO.
Uh? Wat heeft Van Veen precies met het NAC publiek?
Ken hem niet, beetje vaag.
Edit: karma, dat krijg je wellicht als je zo gedraagt.
Mag hopen dat NAC lekker in de KKD blijft hangen, met zulke supportersFC Groningen-spits Kevin van Veen heeft vrijdagavond na de verloren wedstrijd tegen NAC Breda (3-2) uitgelegd waarom hij de fans van de thuisclub meermaals opzichtig provoceerde. Volgens de Brabander werden er vreselijke dingen over zijn nog ongeboren dochter geroepen
Zing “bommen op Rotterdam” of “joden aan het gas” en het hele land is in rep en roer maar in dit soort autist zwijgt men in alle toonaarden.
Dan neem ik mijn woorden terug, simpel.toolkist schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 06:44:
[...]
Oh ja?
[...]
Mag hopen dat NAC lekker in de KKD blijft hangen, met zulke supporters
Het leek erg op provoceren van hem, maar ik snap het wel nu.
Nu verbaast het mij ook niets, supporters spelen vaak slachtofferrol en erg slim zien ze er op de TV ook niet uit. De mensen die er (wel) naartoe komen voor de gezelligheid, uitgesloten.
*edit
Volledig terechte voorsprong ook, Go Ahead staat prima te voetballen.
[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 07-10-2023 20:43 ]
Trishul in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024"
Morgen even zien of er nog andere dingen uit de hoge hoed getoverd worden.
*het is niet handig dat ik 3 topics moet doorzoeken om deze post naar voren te halen maar dat terzijde.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 07-10-2023 21:24 ]
Verbazingwekkend dat dit Heracles al 11 punten heeftSuperkiwi schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:42:
Heracles legt ze ook echt geen strobreed in de weg.
Niet dat zij ons net als Feyenoord van de mat gaan vegen hoor, het wordt gewoon 2-3.
Het lijkt nu erger dan het wellicht is, als de rondes weer een beetje gelijk lopen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
2-1Superkiwi schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:10:
Zes punten tegen RKC en Volendam geloof ik wel in, AZ acht ik toch enkele maatjes te groot.
Niet dat zij ons net als Feyenoord van de mat gaan vegen hoor, het wordt gewoon 2-3.
FTFY
Voor sommigen is dan ook niks voldoende. Lees anders mn eerdere reacties terug met de volledige aanpak.Russel88 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:15:
[...]
Dus extra fouilleren. Amsterdam hoopt dus dat Ajax niet achter komt te staan.
Als Ajax met 0-2 achterstaat is de kans toch heel groot dat er weer wat fakkels gegooid word?
Ik vind het maar een slappe reactie.
Of nou, laat eigenlijk maar, want voor sommigen is zelfs celstraffen uitdelen van 16 dagen niet voldoende.
Als die scheidsrechters nou gewoon de fucking regels eens consequent toepassen…
Geen pingel, geen geel, gaat al weer lekker.
[ Voor 16% gewijzigd door dr.lowtune op 08-10-2023 12:18 ]
Dat is niets nieuws toch?dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:18:
“Hij vindt het te ligt voor een penalty”.
Als die scheidsrechters nou gewoon de fucking regels eens consequent toepassen…
Geen pingel, geen geel, gaat al weer lekker.
Een overtreding in het strafschopgebied wordt te vaak minder snel gegeven dan eenzelfde overtreding op het middenveld. Dat zie gevoelsmatig zelfs terug in de kaarten die op bepaalde gebieden wel of niet gegeven worden. Niet heel onlogisch ook doordat de straf significant hoger is in het strafschopgebied.
Moet je dat verschil willen? Nee, maar eigenlijk zou ik ook nog wel een gradatie tussen een (indirecte) vrije trap in het strafschopgebied en een strafschop willen.
Verwijderd
Hadden al een aantal gele kaarten gegeven kunnen/moeten worden.
Twijfelachtig moment in het strafschop gebied.
Nu hands wat gewoon compleet genegeerd word.
Dat gaat een leuke middag worden, weet het nu al.
En Minteh, fantastische voetballer.
Maar ook fantastisch egoïstisch.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 12:32 ]
Higler zeker? klinkt als Higler iigVerwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:31:
Zo, we hebben gelukkig weer een scheids die eventjes zal laten zien dat die niet onder de indruk is van grote clubs.
Lastig he? Dat het extra Kuip thuis voordeel uit niet altijd van toepassing isVerwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:31:
Zo, we hebben gelukkig weer een scheids die eventjes zal laten zien dat die niet onder de indruk is van grote clubs.
XXXVI
Ja nogal, die moet nog even wat lesjes teamplayer krijgenVerwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:31:
En Minteh, fantastische voetballer.
Maar ook fantastisch egoïstisch.
Wie?
Zegt denk ik al genoeg, zulk soort "nieuwe" scheidsrechters willen zich altijd laten zien.
Dit heeft niks met Kuipvoordeel te makenephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:35:
[...]
Lastig he? Dat het extra Kuip thuis voordeel uit niet altijd van toepassing is
Kunnen we eens stoppen met dit soort kinderachtige hints naar iets wat helemaal niet de praktijk is? In elk geval niet meer dan bij andere grote clubs. En er zijn ook een aantal scheidsrechters die juist proberen het tegengestelde te doen.ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:35:
[...]
Lastig he? Dat het extra Kuip thuis voordeel uit niet altijd van toepassing is
Feyenoord lekker toch voorsprong: check
Typische pot. Nu snel de 2e alsnog maken en klaar
Typisch weer. Wieffer raakte daar volgens mij trouwens de bal, maar toch een een vrij trap op een kansrijke positie gegeven. Heel bijzonder weer, dus inderdaad, snel die tweede en derde maar maken want de scheidsrechter gaat er nog wel eentje weggeven.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:41:
Feyenoord genaaid door scheidsrechter: check
Feyenoord lekker toch voorsprong: check
Typische pot. Nu snel de 2e alsnog maken en klaar
De scheidsrechter gaat er nog wel eentje weggeven?dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:42:
[...] want de scheidsrechter gaat er nog wel eentje weggeven.
Een doelpunt via ofwel een gemakkelijke penalty of vrije trap op kansrijke positieNapo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:43:
[...]
De scheidsrechter gaat er nog wel eentje weggeven?
Hiermee bedoel ik niet dat dat alleen bij de grote 3 gebeurt, maar de andere clubs hebben hier significant minder fans waardoor er vrijwel niemand op reageert. Het is meer dat iedereen toch een beetje bevooroordeeld is in het commentaar
Waarom is Lamprou eigenlijk gehaald?LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:52:
Wtf Wellenreuther.......
Haal aub sofort een nieuwe keeper in de winterstop
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Er is wat mij betreft ook helemaal niks aan de hand deze wedstrijd. PEC legt er veel energie in, maar dat is het dan ook.ParaDroid2 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:45:
Het blijft (als liefhebber van geen van de grote 3) toch grappig elke wedstrijd weer. Als ik de berichten moet geloven hadden er elke wedstrijd minstens 2 tegenstanders een gele kaart te weinig gekregen, wat hun tweede zou betekenen, worden er 3 strafschoppen onthouden en 1 onterecht tegen gegeven. Ik denk altijd maar, het zal allemaal wel loslopen.
Hiermee bedoel ik niet dat dat alleen bij de grote 3 gebeurt, maar de andere clubs hebben hier significant minder fans waardoor er vrijwel niemand op reageert. Het is meer dat iedereen toch een beetje bevooroordeeld is in het commentaar
Feyenoord rustig blijven en die volgende goals komen er wel.
Een speler moet toch gewoon vol voor de bal kunnen gaan? Hij raakt ook nog gewoon de bal om het spel voor te kunnen zetten. Of je moet de keuze maken dat er een veilige bubbel om de keeper zit of accepteren dat er soms contact zal zijn.dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:53:
Daar had Minteh wel iets minder gretig mogen zijn…gezien vorige week…
Wat dat betreft geeneens een overtreding van Minteh.
[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 08-10-2023 12:54 ]
Huub Huub Barbatruc!
dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:53:
Daar had Minteh wel iets minder gretig mogen zijn…gezien vorige week…
Hij was eerder bij de bal en raakte hem ook eerder dan die keeper, dus ik snap z’n poging welPWM schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:53:
Daar mag Minteh wel een kaart krijgen.
Verder niet scherp spelend Feyenoord wat wel ruim de betere is. Zullen nog wel moe zijn van de CL.
Also, die scheids fluit de pot ook helemaal dood. Matig optreden.
[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 08-10-2023 12:56 ]
Met assists ook. En daarvan had hij er al meerdere kunnen hebben vandaag.DNA_Saint schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:54:
Minteh speelt uiteindelijk niet voor feyenoord, maar om een basisplaats bij newcastle. Daarom is hij ook meer ego. Met doelpunten speel je jezelf in de kijker.
[ Voor 44% gewijzigd door donleone83 op 08-10-2023 13:02 ]
Blind draven en kansen om zeep helpen gaat je niet helpen in deze pot
Hartman 100% beste speler aan Feyenoord zijde vandaagdonleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:58:
Feyenoord is slecht vandaag. Komt voetballend niet tot uitgespeelde kansen. Alleen gevaarlijk met ruimte voor zich. En de enige speler die nog wel leuk speelt, speelt vooral voor zichzelf vandaag. Draak van een wedstrijd.
Wat mij betreft zeg je geen sliding in op een inglijdende keeper. Maar de regels zijn het met mij oneens.Tristan schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 12:54:
[...]
[...]
Hij was eerder bij de bal en raakte hem ook eerder dan die keeper, dus ik snap z’n poging wel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Of Lingr voor Minteh iddLZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:04:
Sauer erin voor Minteh, Zerrouki erin voor Wieffer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Zo maak je een bal af
Eens. En toch vind ik hem geregeld echt rommelen in de 16 met de bal.donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:29:
8e wedstrijd, 12e doelpunt. Fenomeen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/YI16WCFLR0Jkamh76fVmQDRz.png?f=user_large)
Geen Berghuis en Sutalo vanwege niet wedstrijd fit zijn. Komt imo waarschijnlijk doordat ze veel teveel hebben moeten lopen wat weer komt door dat Steijn het maar niet voor elkaar krijgt om het team compact te laten spelen. Dat Sutalo niet meedoet lijkt mij prima want die heeft het gewoon niet op het moment.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ga je bij elke fout roepen dat Feyenoord genaaid wordt?LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:31:
gaat Feyenoord wéér genaaid worden?
[ Voor 23% gewijzigd door donleone83 op 08-10-2023 13:33 ]
Nee, dat viel mij ook al op.Marc3l schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:32:
Bij een doelpunt zetten ze er dus een juichband onder? Hoorde dat iig net een momentje terwijl er geen doelpunt was (dus foutje) bij PEC - FEY?
Maar om één of andere reden maken ze bij die juichband ook het ESPN2 live logo groter.
Geen idee wat er achter zit maar het is nogal irritant.
@toolkistgws24 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:30:
Even tussendoor de opstelling van Ajax tegen AZ:
[Afbeelding]
Geen Berghuis en Sutalo vanwege niet wedstrijd fit zijn. Komt imo waarschijnlijk doordat ze veel teveel hebben moeten lopen wat weer komt door dat Steijn het maar niet voor elkaar krijgt om het team compact te laten spelen. Dat Sutalo niet meedoet lijkt mij prima want die heeft het gewoon niet op het moment.
Verander die overwinning van Ajax nou maar gauw!
Is al een paar keer. Volgens mij zei de commentator aan het begin van de wedstrijd dat er wat geluidsproblemen waren bij ESPN.Marc3l schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:32:
Bij een doelpunt zetten ze er dus een juichband onder? Hoorde dat iig net een momentje terwijl er geen doelpunt was (dus foutje) bij PEC - FEY?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024