Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.968 views

Onderwerpen

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:42

gws24

Thinking is hard!

Kolere Bergwijn, ram die bal desnoods over de zijlijn ipv te gaan pingelen daar.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20
Daar was die juichband weer

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
Mikautadze wilde alleen in de spits toch? Net als Akpom?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
Deze blessure komt mijn inziens volledig op het conto van Steijn, hoe haal je het in je hoofd om een speler die de voorbereiding gemist heeft en tot nu toe pas rond de 50 min gespeeld heeft zo in je team te gooien. Met zijn voorgeschiedenis moet die eerst rustig bij Jong gebracht worden. En Godts die het goed deed en hele voorbereiding mee had gedaan dan over het hoofd zien, suggereert nog meer dat het alleen werd gedaan om de F-side te vriend te houden.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:41
Hoe blesseert van Axel zich bij deze actie dan?
Moet ook sneller de post afleveren, op deze manier ga je Taylor en Bergwijn van de DHL achterna

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13
Medic lijkt overigens veel rustiger aan de bal dan Sutalo. Niet dat dat heel moeilijk is gezien het wedstrijdtempo :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
Nee hoor, hoe kom je daar bij? Hij wil gewoon spelen

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:06

pro_6or

amateur_60r

Han schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:57:
[...]

Vind je? Het is niet om aan te gluren dit. Beetje druk er op en alles valt als een kaartenhuis weer in elkaar, let maar op. AZ geeft 0,0 druk op het middenveld, onbegrijpelijk.
Dat vind ik inderdaad, daarom schreef ik het ook. Het gebeurt wel eens dat ik iets schrijf zonder het te menen, dus bedankt voor het vragen, zeer terecht. Maar dat kón jij wellicht niet weten, dus vanwaar de vraag.

Ajax doet het beter als in het begin van de competitie, of minder slecht, zo je wil.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Napo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
[...]

Welke sliding was dat dan?
Sugawara.

een treffende spreuk

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Kan zijn dat hij het te vroeg in de wedstrijd vind om nu al Godts te brengen aangezien die vrijdag 75 minuten in jong heeft gespeeld.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:46

Quad

Doof

donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
Nee, hij vindt zichzelf multi inzetbaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pompi
Het is ook zo duidelijk dat AZ in leven houd door dit langzame tempo, misschien nog beetje moe van donderdag. Als AZ in de 2de helft beetje gas geven is de hoop van Ajax zo over.

1 voordeel van deze wedstrijd, het bevestigd dat ik de rest van het seizoen niet meer hoef te kijken zolang Steijn er nog zit en ik dus veel meer vrije tijd ga hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Pompi op 08-10-2023 15:16 ]

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat is een of ander geluidseffect, ook met hartkloppingen erbij, als er iets in beeld verschijnt. Super irritant ja.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

een treffende spreuk

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pwoah, die rondt Pavlides toch wel lekker af.

• Quad

Quad

Doof

Man man, wat een grandioze spits.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
De sliding op Axel van Dongen?
Het wordt een beetje gissen met wat je nu bedoelt, als het die is is er weinig tot niets mis met de sliding zelf.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
En daar is ie. Een keer aanzetten en hij ligt er weer in.
Knap verdedigd weer...

• LZ86
Zonder goed te spelen. AZ is echt niet ok aan de bal.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:07
Wel lekker ingeschoten

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ze moedigen hem nog net niet aan achterin… wat een vrijheid. En ja Gorter, dat was jouw hoek, de rest was afgedekt :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• d-vine
  • Laatst online: 21:06
Toch wel 44 minuten vol gehouden tegen AZ. Het gaat steeds beter :+

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Wat deed Avila daar nou haha. Wat een gedrocht van een verdediger.

• LZ86
Niemand doet ook maar de moeite om m te verdedigen.

Ajax speelde best leuk mee met AZ. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Haha wat geeft Ajax weer veel ruimte weg zeg. Hopelijk krijgt Steijn geen ruimte meer en is hij morgen rond deze tijd werkeloos.
LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
Niemand doet ook maar de moeite om m te verdedigen.

Ajax speelde best leuk mee met AZ. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.
Best leuk mee? Volgens mij wederom nul (!) schotel op doel. Geen uitgespeelde kans.

[ Voor 60% gewijzigd door ephymerous op 08-10-2023 15:20 ]

XXXVI

• Dwight84
Einde van Steijn komt wel steeds dichter in de buurt. Ook fijn.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:17:
Toch wel 44 minuten vol gehouden tegen AZ. Het gaat steeds beter :+
Dit was weer ouderwets slecht. Middenveld heel slap. Metname Kenneth Taylor komt in alles te kort. Terwijl hij zo’n belangrijke rol heeft. Verdediging en keeper zijn ook kwetsbaar. Maar het kwam door het overtal.

een treffende spreuk

• Exocet
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
Haha wat geeft Ajax weer veel ruimte weg zeg. Hopelijk krijgt Steijn geen ruimte meer en is hij morgen rond deze tijd werkeloos.
Dat gaat zeker gebeuren, het lijkt wederom nergens op. Wat doet hij de hele week op de training?

• Han
  • Niet online

Han

LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.
Precies dat. Vandaar ook mijn verwondering bij het lezen dat gevonden wordt dat het beter gaat bij Ajax. Het is serieus 10x niks. Lijkt wel of AZ op 60% speelt en met gemak overeind blijft en niks te vrezen heeft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad

Quad

Doof

Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Dat gaat zeker gebeuren, het lijkt wederom nergens op. Wat doet hij de hele week op de training?
Netflix and chill op zn tablet? :P

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:24
Dat is toch een duidelijke schwalbe?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• LZ86

[...]

Best leuk mee? Volgens mij wederom nul (!) schotel op doel. Geen uitgespeelde kans.
1 best aardige kans toch? Of was die uiteindelijk niet op doel

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik mag het toch hopen.
Kansloze trainer, kansloze uitstraling, kansloze teksten, kansloos beleid.

Verwijderd

Nou, 0-2 maken en de wedstrijd staken. (zie het alweer gebeuren.)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 15:24 ]

• Han
  • Niet online

Han

Gewoon een statement maken, maximaal wisselen en Steijn buiten de poort zetten.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:08
pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:19:
[...]

Dit was weer ouderwets slecht. Middenveld heel slap. Metname Kenneth Taylor komt in alles te kort. Terwijl hij zo’n belangrijke rol heeft. Verdediging en keeper zijn ook kwetsbaar. Maar het kwam door het overtal.
Kan me zo onwijs irriteren aan dat laffe meelopen van hem bij balverlies. Spring bovenop Clasie ipv dat je er achteraan sjokt..

Verder vond ik het niet onaardig, het oogde ‘stabieler’ dan de afgelopen weken. Jammer dat van Axel Dongen eraf moest, vond hem met veel bravoure spelen. Bergwijn ook niet onaardig op 10. Je krijgt alleen die bal gewoon niet in de buurt van scoren

• Dwight84
Dit is echt het slechtste Ajax aller tijde. Wat een pure middelmaat.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

ik ben oprecht benieuwd hoe dat nu met Van Gaal gaat, zal hij uitvaren tegen Steijn, hen coachen, zelf wat ondernemen….vragen vragen….

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:08
dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
ik ben oprecht benieuwd hoe dat nu met Van Gaal gaat, zal hij uitvaren tegen Steijn, hen coachen, zelf wat ondernemen….vragen vragen….
Die pakt lekker een pilsje in de lounge, die weet allang wat hem te doen staat met Steijn..

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Han schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Precies dat. Vandaar ook mijn verwondering bij het lezen dat gevonden wordt dat het beter gaat bij Ajax. Het is serieus 10x niks. Lijkt wel of AZ op 60% speelt en met gemak overeind blijft en niks te vrezen heeft.
Je kunt toch niet ineens vanuit rampzalig voetbal met enorme gaten naar overheersend/goed voetbal geraken. De eerste 40 minuten ging het beter en zag je niet ineens de enorm dom weggeven kansen. Dat kwam pas weer rond die 40e minuut waar het middenveld niets doet, er een overtal ontstaat, niemand ingrijpt in de verdediging en ook Gorter (vind ik ook niet de keeper om op te bouwen) hem ook niet kan redden. Dat was weer het spel van de eerste potten.

een treffende spreuk

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
Gezien zn leeftijd en gezondheid gaat Van Gaal echt niet meer doen dan advies geven.

Ik heb ook niet per se de indruk dat Van Gaal een probleem met Steijn heeft, en betwijfel sterk of meer chaos Ajax gaat helpen. Voorlopig zie ik gewoon spelers die individueel veel te kort komen. Feyenoord, PSV en ook AZ hebben niet alleen gemiddeld betere spelers, maar allemaal ook een of meerdere toppers die wedstrijden kunnen beslissen. Ajax heeft dat niet en een coach kan dat ook niet zomaar uit het niets creëren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Niet online
HansAnders07 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:26:
[...]

Die pakt lekker een pilsje in de lounge, die weet allang wat hem te doen staat met Steijn..
Hij gaat als adviseur van de RvC de RvC adviseren om te vragen aan het bestuur in de naam van Halst - wat ook een oud RvC lid is - om Steijn te ontslaan?

Verwijderd

HansAnders07 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
[...]

Kan me zo onwijs irriteren aan dat laffe meelopen van hem bij balverlies. Spring bovenop Clasie ipv dat je er achteraan sjokt..

Verder vond ik het niet onaardig, het oogde ‘stabieler’ dan de afgelopen weken. Jammer dat van Axel Dongen eraf moest, vond hem met veel bravoure spelen. Bergwijn ook niet onaardig op 10. Je krijgt alleen die bal gewoon niet in de buurt van scoren
Ik vind Taylor een type V/D Beek.

Een fantastische speler voor in een team wat lekker loopt waarin die lekker zijn eigen ding kan doen.
Maar hij is geen type speler die opstaat wanneer het slecht gaat of waaraan het team zich kan optrekken.

En aan zulke spelers ga je je alleen maar ergeren omdat ze geïrriteerd op het veld rond lopen en iedereen de schuld geeft maar zich niet realiseren dat ze onderdeel van het probleem zijn.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dwight84 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
Dit is echt het slechtste Ajax aller tijde. Wat een pure middelmaat.
Nog slechter dan dat.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:30:
[...]

Ik vind Taylor een type V/D Beek.

Een fantastische speler voor in een team wat lekker loopt waarin die lekker zijn eigen ding kan doen.
Maar hij is geen type speler die opstaat wanneer het slecht gaat of waaraan het team zich kan optrekken.

En aan zulke spelers ga je je alleen maar ergeren omdat ze geïrriteerd op het veld rond lopen en iedereen de schuld geeft maar zich niet realiseren dat ze onderdeel van het probleem zijn.
Vd beek was eerst ook net iets te slap, die werd nét sterk genoeg en deed toen Idd precies wat je beschreef. Heel waardevol zijn in goed aanvalsspel.

Taylor kan in principe alles, maar doet alles net te slap, te traag, te weinig wil, daardoor schiet hij in alles zeer ruim te kort. En hij is de enige speler die de opbouw moet verzorgen.

Bij die tegengoal was hij echt schandalig. De rust interviewers was het ook ‘opgevallen’.

een treffende spreuk

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Is dit trouwens de eerste keer dat Ajax in de degradatie zone komt te staan (bij verlies) ik kan me dat iig niet herinneren.

een treffende spreuk

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:
Is dit trouwens de eerste keer dat Ajax in de degradatie zone komt te staan (bij verlies) ik kan me dat iig niet herinneren.
Ze hebben vaker op de eerste speeldag verloren.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSovIRXtVRLXcFDEo57tbjs5gZE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KBLVG6vKpf31hF72LOSUtkw7.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:35:
[...]

Vd beek was eerst ook net iets te slap, die werd nét sterk genoeg en deed toen Idd precies wat je beschreef. Heel waardevol zijn in goed aanvalsspel.

Taylor kan in principe alles, maar doet alles net te slap, te traag, te weinig wil, daardoor schiet hij in alles zeer ruim te kort. En hij is de enige speler die de opbouw moet verzorgen.

Bij die tegengoal was hij echt schandalig. De rust interviewers was het ook ‘opgevallen’.
Wij hadden dat bij Kokcu ook in zijn eerdere seizoenen, waarbij het gelukkig wel goed is gekomen.

Hoop voor Taylor dat het bij hem ook klikt en dat die er alles voor wilt geven.
Talent hebben is 1 ding, maar er zijn maar heel weinig voetballers in de wereld die op talent alleen het kunnen halen.
En Taylor heeft niet genoeg talent om het op 95% te kunnen doen.

En als je al niet 100% op het veld wilt geven, dan ga ik er ook niet vanuit dat je 100% in je eigen ontwikkeling steekt op en buiten het trainingsveld. (op dit moment.)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Plop! 0-2 Twente.
Prachtig in de kruising vanaf randje 16 :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:08

Player1S

Probably out in the dark

Poah. Wat een doelpunt van regeer.

Dat Ajax die heeft lanen gaan. Als ie in de subtop mee kan is ie zeker handig in de middenmoot

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

Player1S schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:39:
Poah. Wat een doelpunt van regeer.

Dat Ajax die heeft lanen gaan. Als ie in de subtop mee kan is ie zeker handig in de middenmoot
Dat werd vorig jaar ook gezegd over Salah-Edine..... :+

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11 14:03
pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:35:
[...]

Hoe hij daar terug wandelt is 80% van die goal.

• Quad

Quad

Doof

Haha. Je hebt hier niet al te lang voor hoeven wachten. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• d-vine
Gaaei erin Ai Ai :X

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:
Nee, ze zijn al eens gedegradeerd ook!:
Helaas voor Ajax was de promotie naar de Eerste Divisie niet van lange duur. In het seizoen 1913/14 degradeerde de club weer terug naar de Tweede Klasse. Dit is tot op heden de enige keer dat Ajax gedegradeerd is.
Eerste Klasse is de toenmalige naam van wat nu de Eredivisie is.

Zie Wikipedia: Geschiedenis van AFC Ajax

Virussen? Scan ze hier!

• Quad

Quad

Doof

Gaaei heeft wat te bewijzen. Beste actie van de wedstrijd.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
Mikautadze gaat wel bijzonder gretig naar de grond, net zoals Forbs in de eerste heflt :+

• Quad

Quad

Doof

Napo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
Mikautadze gaat wel bijzonder gretig naar de grond, net zoals Forbs in de eerste heflt :+
Snap ik, altijd even de heilige grond kussen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ajax komt in ieder geval iets scherper uit de kleedkamer.

• dutchgio
  • Niet online
Napo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
Deze was wel nog slechter, mag je gewoon geel voor geven

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
[...]

Deze was wel nog slechter, mag je gewoon geel voor geven
Tuurlijk niet, anders is de scheidsrechter niet consistent.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• sNielz123
Dit komt ook door het feit dat als je niet gaat liggen je nooit een penalty krijgt. Dat zou echt eens moeten veranderen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:41
Bergwijn eindelijk in de wedstrijd betrokken. Helaas wel middels Geel pakken

• d-vine
Virtuele klassement.

En Ajax mag straks een heuse degradatie wedstrijd tegen Utrecht spelen.

Dan op de donder krijgen van PSV.
Het kan bijna niet meer slechter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRmvHK6diPESmUsQqAsZTgscLrs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cMF6jjBOfYFpK05my45k98oy.png?f=fotoalbum_large

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:39:
[...]

Ze hebben vaker op de eerste speeldag verloren.
Ja, kom, OK, waarom moet je voor dit soort dingen altijd eerst expliciet uitschrijven.

een treffende spreuk

• sNielz123
Ze lopen wel 2 wedstrijden achter. Tel er eens 6 punten bij dan is het al heel anders

Verwijderd

d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:47:
Virtuele klassement.

[Afbeelding]
Als Ajax nou ook 8 wedstrijden had gespeeld, dan had ik nu inderdaad met een grote lach gezeten.

Maar voor hetzelfde staat hier 8 wedstrijden - 11 punten... 9de plek

Tot de ranglijst weer gelijk is, telt die niet. :)

• LZ86
d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:47:
Virtuele klassement.

[Afbeelding]
Tja, Van Utrecht wint iedereen. Dus daarna staan ze weer een stuk hoger. En hebben nog 1,1 potje tegoed, waarin ze tegen de ene club al voorstaan.

Zo jammerlijk is het net niet. Alhoewel het wel lachen is.

• Napo
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:46:
Dit komt ook door het feit dat als je niet gaat liggen je nooit een penalty krijgt. Dat zou echt eens moeten veranderen.
Eens, het is het gevolg van matige arbitrage. Net zoals je voor het ontwijken van een sliding je geen vrije trap mee krijgt maar als je niet op zou springen en je zelf het risico neemt om geblesseerd te raken je de overtreding wel mee krijgt.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:48:
[...]

Als Ajax nou ook 8 wedstrijden had gespeeld, dan had ik nu inderdaad met een grote lach gezeten.

Maar voor hetzelfde staat hier 8 wedstrijden - 11 punten... 9de plek

Tot de ranglijst weer gelijk is, telt die niet. :)
Minimaal 8e he, doelsaldo is beter en gaat met 2 overwinningen altijd 2 positiever :+

• Exocet
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:49:
[...]

Minimaal 8e he, doelsaldo is beter en gaat met 2 overwinningen altijd 2 positiever :+
Ik zie dit Ajax echt niet zo maar wedstrijden winnen hoor, ze creëren helemaal niks.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zou wel leuk zijn als Sparta wint van PSV.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Viurwerk?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Ajax-AZ 0-2

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Pompi
Ook gewoon lekker weigeren om Bergwijn weer op LV te zetten, want op 10 voegt hij nog minder toe dan hij al deed op LV maar dan kan je Mikautadze naast Brobbey zetten.

• Napo
  • Niet online
Zo makkelijk combineren in de 16, te gemakkelijk.

• dutchgio
  • Niet online
sNielz123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:48:
Ze lopen wel 2 wedstrijden achter. Tel er eens 6 punten bij dan is het al heel anders
8e is nog bijzonder slecht.

En 0-2. Inspiratieloos, kansloos.
Dit moet toch ook einde verhaal zijn voor Steijn.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het driehoekje met de keeper en het centrale duo loopt goed.

De bal iets naar voren, balverlies en 0 - 2.

Tweakers Discord

• Han
  • Niet online

Han

Fakkels in 3…2…1…. :P

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:50:
[...]

Ik zie dit Ajax echt niet zo maar wedstrijden winnen hoor, ze creëren helemaal niks.
ik ook niet, zeker nu niet. Maar het ging over dat mogelijke scenario

• Pompi
Kan Van Gaal niet even een Cruijff-je doen? En de tribune naar beneden lopen.

• LZ86
Ze worden nu echt vakkundig afgemaakt.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:29

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als Ajax zo doorgaat spelen ze gewoon voor degradatie.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:50:
[...]

Verdedigend is dit het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien. Ik ben uit “85.

• Pompi
tweakduke schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:51:
Het driehoekje met de keeper en het centrale duo loopt goed.

De bal iets naar voren, balverlies en 0 - 2.
Had Mislintat het misschien toch goed gezien dat Gorter uit de opstelling moest en die Ramaj er in.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:49:
[...]

Tja, Van Utrecht wint iedereen. Dus daarna staan ze weer een stuk hoger. En hebben nog 1,1 potje tegoed, waarin ze tegen de ene club al voorstaan.

Zo jammerlijk is het net niet. Alhoewel het wel lachen is.
Utrecht-Ajax is vaak wel op zich staande wedstrijd. Zelfs als Ajax gewoon bovenin mee draaide was dat nog geen gegarandeerde 3 punten

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Grudgie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:52:
Met Steijn aan het roer wel ja! :)

• sNielz123
Was ook echt slecht verdedigd zeg. Godsamme kraken

• LZ86
Player1S schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]

Utrecht-Ajax is vaak wel op zich staande wedstrijd. Zelfs als Ajax gewoon bovenin mee draaide was dat nog geen gegarandeerde 3 punten
Absoluut, maar Utrecht is wel heel heel heel erg slecht hoor.

• Exocet
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]

Ik durf hem wel aan, Ajax is slechter

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Russel88 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:13:
Mooi. De 3 punten zijn binnen. Even afwachten hoe onze concurrenten PSV en AZ het gaan doen.
Ergens hoop ik dat Ajax en Sparta winnen. Dan loopt Feyenoord in. Maar ik kijk nu Ajax en die hoop is alweer vervlogen. Man man man

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 08-10-2023 15:54 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
[...]

Ik durf hem wel aan, Ajax is slechter
En krijgt daar weer een pak op het broekie!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-11 14:03
Dit moet toch echt steijn out zijn. 0 lichtpunten, 0 idee in het spel, 0 verbetering. Hem nu nog aanhouden zou echt te bizar zijn.

• sNielz123
[...]

Maar met zo’n degradatiewedstrijd is het ineens heel anders.

• LZ86
Tristan schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
[...]

Ergens hoop ik dat Ajax en Sparta winnen. Maar ik kijk nu Ajax en die hoop is alweer vervlogen. Man man man
Ajax hoef je dit seizoen niet op te rekenen. Rechterrijtje club.

Sparta zou het PSV wellicht wel lastig kunnen maken. Laten we hopen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grudgie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:52:
Als de huidige 3 onderaan daadwerkelijk zou degraderen, “degraderen” er opeens 2 uit de KKD en spelen er komend seizoen 5 nieuwe clubs in de KKD :o

• LZ86
Henkie_NtA schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
Dit moet toch echt steijn out zijn. 0 lichtpunten, 0 idee in het spel, 0 verbetering. Hem nu nog aanhouden zou echt te bizar zijn.
En welke trainer gaat met dit elftal wél presteren dan?

Denk dat de selectie ook gewoon slecht is. Die verdediging is schrikbarend.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

En Ajax momenteel niet? :+

Pagina: 1 ... 116 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024