I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Moet ook sneller de post afleveren, op deze manier ga je Taylor en Bergwijn van de DHL achterna
Nee hoor, hoe kom je daar bij? Hij wil gewoon spelendonleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
Mikautadze wilde alleen in de spits toch? Net als Akpom?
Dat vind ik inderdaad, daarom schreef ik het ook. Het gebeurt wel eens dat ik iets schrijf zonder het te menen, dus bedankt voor het vragen, zeer terecht. Maar dat kón jij wellicht niet weten, dus vanwaar de vraag.Han schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:57:
[...]
Vind je? Het is niet om aan te gluren dit. Beetje druk er op en alles valt als een kaartenhuis weer in elkaar, let maar op. AZ geeft 0,0 druk op het middenveld, onbegrijpelijk.
Ajax doet het beter als in het begin van de competitie, of minder slecht, zo je wil.
een treffende spreuk
Kan zijn dat hij het te vroeg in de wedstrijd vind om nu al Godts te brengen aangezien die vrijdag 75 minuten in jong heeft gespeeld.Terranova schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:11:
Wat heeft Steijn tegen Godts?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nee, hij vindt zichzelf multi inzetbaar.donleone83 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
Mikautadze wilde alleen in de spits toch? Net als Akpom?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
1 voordeel van deze wedstrijd, het bevestigd dat ik de rest van het seizoen niet meer hoef te kijken zolang Steijn er nog zit en ik dus veel meer vrije tijd ga hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Pompi op 08-10-2023 15:16 ]
Dat is een of ander geluidseffect, ook met hartkloppingen erbij, als er iets in beeld verschijnt. Super irritant ja.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:12:
Daar was die juichband weer
een treffende spreuk
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De sliding op Axel van Dongen?
Het wordt een beetje gissen met wat je nu bedoelt, als het die is is er weinig tot niets mis met de sliding zelf.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax speelde best leuk mee met AZ. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.
Best leuk mee? Volgens mij wederom nul (!) schotel op doel. Geen uitgespeelde kans.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
Niemand doet ook maar de moeite om m te verdedigen.
Ajax speelde best leuk mee met AZ. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.
[ Voor 60% gewijzigd door ephymerous op 08-10-2023 15:20 ]
XXXVI
Dit was weer ouderwets slecht. Middenveld heel slap. Metname Kenneth Taylor komt in alles te kort. Terwijl hij zo’n belangrijke rol heeft. Verdediging en keeper zijn ook kwetsbaar. Maar het kwam door het overtal.d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:17:
Toch wel 44 minuten vol gehouden tegen AZ. Het gaat steeds beter
een treffende spreuk
Dat gaat zeker gebeuren, het lijkt wederom nergens op. Wat doet hij de hele week op de training?ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
Haha wat geeft Ajax weer veel ruimte weg zeg. Hopelijk krijgt Steijn geen ruimte meer en is hij morgen rond deze tijd werkeloos.
Precies dat. Vandaar ook mijn verwondering bij het lezen dat gevonden wordt dat het beter gaat bij Ajax. Het is serieus 10x niks. Lijkt wel of AZ op 60% speelt en met gemak overeind blijft en niks te vrezen heeft.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:. Maar schijn bedriegt dus inderdaad. AZ speelt gewoon slecht, en zelfs dan komt Ajax er niet aan te pas.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Netflix and chill op zn tablet?Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Dat gaat zeker gebeuren, het lijkt wederom nergens op. Wat doet hij de hele week op de training?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
1 best aardige kans toch? Of was die uiteindelijk niet op doelephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
Haha wat geeft Ajax weer veel ruimte weg zeg. Hopelijk krijgt Steijn geen ruimte meer en is hij morgen rond deze tijd werkeloos.
[...]
Best leuk mee? Volgens mij wederom nul (!) schotel op doel. Geen uitgespeelde kans.
Ik mag het toch hopen.ephymerous schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:18:
[...]
Best leuk mee? Volgens mij wederom nul (!) schotel op doel. Geen uitgespeelde kans.
Kansloze trainer, kansloze uitstraling, kansloze teksten, kansloos beleid.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2023 15:24 ]
Kan me zo onwijs irriteren aan dat laffe meelopen van hem bij balverlies. Spring bovenop Clasie ipv dat je er achteraan sjokt..pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:19:
[...]
Dit was weer ouderwets slecht. Middenveld heel slap. Metname Kenneth Taylor komt in alles te kort. Terwijl hij zo’n belangrijke rol heeft. Verdediging en keeper zijn ook kwetsbaar. Maar het kwam door het overtal.
Verder vond ik het niet onaardig, het oogde ‘stabieler’ dan de afgelopen weken. Jammer dat van Axel Dongen eraf moest, vond hem met veel bravoure spelen. Bergwijn ook niet onaardig op 10. Je krijgt alleen die bal gewoon niet in de buurt van scoren
Die pakt lekker een pilsje in de lounge, die weet allang wat hem te doen staat met Steijn..dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
ik ben oprecht benieuwd hoe dat nu met Van Gaal gaat, zal hij uitvaren tegen Steijn, hen coachen, zelf wat ondernemen….vragen vragen….
Je kunt toch niet ineens vanuit rampzalig voetbal met enorme gaten naar overheersend/goed voetbal geraken. De eerste 40 minuten ging het beter en zag je niet ineens de enorm dom weggeven kansen. Dat kwam pas weer rond die 40e minuut waar het middenveld niets doet, er een overtal ontstaat, niemand ingrijpt in de verdediging en ook Gorter (vind ik ook niet de keeper om op te bouwen) hem ook niet kan redden. Dat was weer het spel van de eerste potten.Han schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Precies dat. Vandaar ook mijn verwondering bij het lezen dat gevonden wordt dat het beter gaat bij Ajax. Het is serieus 10x niks. Lijkt wel of AZ op 60% speelt en met gemak overeind blijft en niks te vrezen heeft.
een treffende spreuk
Gezien zn leeftijd en gezondheid gaat Van Gaal echt niet meer doen dan advies geven.dr.lowtune schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
ik ben oprecht benieuwd hoe dat nu met Van Gaal gaat, zal hij uitvaren tegen Steijn, hen coachen, zelf wat ondernemen….vragen vragen….
Ik heb ook niet per se de indruk dat Van Gaal een probleem met Steijn heeft, en betwijfel sterk of meer chaos Ajax gaat helpen. Voorlopig zie ik gewoon spelers die individueel veel te kort komen. Feyenoord, PSV en ook AZ hebben niet alleen gemiddeld betere spelers, maar allemaal ook een of meerdere toppers die wedstrijden kunnen beslissen. Ajax heeft dat niet en een coach kan dat ook niet zomaar uit het niets creëren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij gaat als adviseur van de RvC de RvC adviseren om te vragen aan het bestuur in de naam van Halst - wat ook een oud RvC lid is - om Steijn te ontslaan?HansAnders07 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:26:
[...]
Die pakt lekker een pilsje in de lounge, die weet allang wat hem te doen staat met Steijn..
Verwijderd
Ik vind Taylor een type V/D Beek.HansAnders07 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Kan me zo onwijs irriteren aan dat laffe meelopen van hem bij balverlies. Spring bovenop Clasie ipv dat je er achteraan sjokt..
Verder vond ik het niet onaardig, het oogde ‘stabieler’ dan de afgelopen weken. Jammer dat van Axel Dongen eraf moest, vond hem met veel bravoure spelen. Bergwijn ook niet onaardig op 10. Je krijgt alleen die bal gewoon niet in de buurt van scoren
Een fantastische speler voor in een team wat lekker loopt waarin die lekker zijn eigen ding kan doen.
Maar hij is geen type speler die opstaat wanneer het slecht gaat of waaraan het team zich kan optrekken.
En aan zulke spelers ga je je alleen maar ergeren omdat ze geïrriteerd op het veld rond lopen en iedereen de schuld geeft maar zich niet realiseren dat ze onderdeel van het probleem zijn.
Nog slechter dan dat.Dwight84 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:25:
Dit is echt het slechtste Ajax aller tijde. Wat een pure middelmaat.
Vd beek was eerst ook net iets te slap, die werd nét sterk genoeg en deed toen Idd precies wat je beschreef. Heel waardevol zijn in goed aanvalsspel.Verwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:30:
[...]
Ik vind Taylor een type V/D Beek.
Een fantastische speler voor in een team wat lekker loopt waarin die lekker zijn eigen ding kan doen.
Maar hij is geen type speler die opstaat wanneer het slecht gaat of waaraan het team zich kan optrekken.
En aan zulke spelers ga je je alleen maar ergeren omdat ze geïrriteerd op het veld rond lopen en iedereen de schuld geeft maar zich niet realiseren dat ze onderdeel van het probleem zijn.
Taylor kan in principe alles, maar doet alles net te slap, te traag, te weinig wil, daardoor schiet hij in alles zeer ruim te kort. En hij is de enige speler die de opbouw moet verzorgen.
Bij die tegengoal was hij echt schandalig. De rust interviewers was het ook ‘opgevallen’.
een treffende spreuk
Ze hebben vaker op de eerste speeldag verloren.pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:
Is dit trouwens de eerste keer dat Ajax in de degradatie zone komt te staan (bij verlies) ik kan me dat iig niet herinneren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Wij hadden dat bij Kokcu ook in zijn eerdere seizoenen, waarbij het gelukkig wel goed is gekomen.pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Vd beek was eerst ook net iets te slap, die werd nét sterk genoeg en deed toen Idd precies wat je beschreef. Heel waardevol zijn in goed aanvalsspel.
Taylor kan in principe alles, maar doet alles net te slap, te traag, te weinig wil, daardoor schiet hij in alles zeer ruim te kort. En hij is de enige speler die de opbouw moet verzorgen.
Bij die tegengoal was hij echt schandalig. De rust interviewers was het ook ‘opgevallen’.
Hoop voor Taylor dat het bij hem ook klikt en dat die er alles voor wilt geven.
Talent hebben is 1 ding, maar er zijn maar heel weinig voetballers in de wereld die op talent alleen het kunnen halen.
En Taylor heeft niet genoeg talent om het op 95% te kunnen doen.
En als je al niet 100% op het veld wilt geven, dan ga ik er ook niet vanuit dat je 100% in je eigen ontwikkeling steekt op en buiten het trainingsveld. (op dit moment.)
Prachtig in de kruising vanaf randje 16
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat Ajax die heeft lanen gaan. Als ie in de subtop mee kan is ie zeker handig in de middenmoot
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Dat werd vorig jaar ook gezegd over Salah-Edine.....Player1S schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:39:
Poah. Wat een doelpunt van regeer.
Dat Ajax die heeft lanen gaan. Als ie in de subtop mee kan is ie zeker handig in de middenmoot
Hoe hij daar terug wandelt is 80% van die goal.pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Vd beek was eerst ook net iets te slap, die werd nét sterk genoeg en deed toen Idd precies wat je beschreef. Heel waardevol zijn in goed aanvalsspel.
Haha. Je hebt hier niet al te lang voor hoeven wachten.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee, ze zijn al eens gedegradeerd ook!:pro_6or schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:36:
Is dit trouwens de eerste keer dat Ajax in de degradatie zone komt te staan (bij verlies) ik kan me dat iig niet herinneren.
Eerste Klasse is de toenmalige naam van wat nu de Eredivisie is.Helaas voor Ajax was de promotie naar de Eerste Divisie niet van lange duur. In het seizoen 1913/14 degradeerde de club weer terug naar de Tweede Klasse. Dit is tot op heden de enige keer dat Ajax gedegradeerd is.
Zie Wikipedia: Geschiedenis van AFC Ajax
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Snap ik, altijd even de heilige grond kussen.Napo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
Mikautadze gaat wel bijzonder gretig naar de grond, net zoals Forbs in de eerste heflt
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Deze was wel nog slechter, mag je gewoon geel voor gevenNapo schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
Mikautadze gaat wel bijzonder gretig naar de grond, net zoals Forbs in de eerste heflt
Tuurlijk niet, anders is de scheidsrechter niet consistent.dutchgio schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:44:
[...]
Deze was wel nog slechter, mag je gewoon geel voor geven
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja, kom, OK, waarom moet je voor dit soort dingen altijd eerst expliciet uitschrijven.Typhone schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:39:
[...]
Ze hebben vaker op de eerste speeldag verloren.
een treffende spreuk
Verwijderd
Als Ajax nou ook 8 wedstrijden had gespeeld, dan had ik nu inderdaad met een grote lach gezeten.d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:47:
Virtuele klassement.
En Ajax mag straks een heuse degradatie wedstrijd tegen Utrecht spelen.
Dan op de donder krijgen van PSV.
Het kan bijna niet meer slechter
[Afbeelding]
Maar voor hetzelfde staat hier 8 wedstrijden - 11 punten... 9de plek
Tot de ranglijst weer gelijk is, telt die niet.
Tja, Van Utrecht wint iedereen. Dus daarna staan ze weer een stuk hoger. En hebben nog 1,1 potje tegoed, waarin ze tegen de ene club al voorstaan.d-vine schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:47:
Virtuele klassement.
En Ajax mag straks een heuse degradatie wedstrijd tegen Utrecht spelen.
Dan op de donder krijgen van PSV.
Het kan bijna niet meer slechter
[Afbeelding]
Zo jammerlijk is het net niet. Alhoewel het wel lachen is.
Eens, het is het gevolg van matige arbitrage. Net zoals je voor het ontwijken van een sliding je geen vrije trap mee krijgt maar als je niet op zou springen en je zelf het risico neemt om geblesseerd te raken je de overtreding wel mee krijgt.sNielz123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:46:
Dit komt ook door het feit dat als je niet gaat liggen je nooit een penalty krijgt. Dat zou echt eens moeten veranderen.
Minimaal 8e he, doelsaldo is beter en gaat met 2 overwinningen altijd 2 positieverVerwijderd schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
Als Ajax nou ook 8 wedstrijden had gespeeld, dan had ik nu inderdaad met een grote lach gezeten.
Maar voor hetzelfde staat hier 8 wedstrijden - 11 punten... 9de plek
Tot de ranglijst weer gelijk is, telt die niet.
Ik zie dit Ajax echt niet zo maar wedstrijden winnen hoor, ze creëren helemaal niks.Terranova schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Minimaal 8e he, doelsaldo is beter en gaat met 2 overwinningen altijd 2 positiever
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
8e is nog bijzonder slecht.sNielz123 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:48:
Ze lopen wel 2 wedstrijden achter. Tel er eens 6 punten bij dan is het al heel anders
En 0-2. Inspiratieloos, kansloos.
Dit moet toch ook einde verhaal zijn voor Steijn.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:03
De bal iets naar voren, balverlies en 0 - 2.
ik ook niet, zeker nu niet. Maar het ging over dat mogelijke scenarioExocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:50:
[...]
Ik zie dit Ajax echt niet zo maar wedstrijden winnen hoor, ze creëren helemaal niks.
Verdedigend is dit het slechtste Ajax wat ik ooit heb gezien. Ik ben uit “85.Exocet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:50:
[...]
Ik zie dit Ajax echt niet zo maar wedstrijden winnen hoor, ze creëren helemaal niks.
Had Mislintat het misschien toch goed gezien dat Gorter uit de opstelling moest en die Ramaj er in.tweakduke schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:51:
Het driehoekje met de keeper en het centrale duo loopt goed.
De bal iets naar voren, balverlies en 0 - 2.
Utrecht-Ajax is vaak wel op zich staande wedstrijd. Zelfs als Ajax gewoon bovenin mee draaide was dat nog geen gegarandeerde 3 puntenLZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:49:
[...]
Tja, Van Utrecht wint iedereen. Dus daarna staan ze weer een stuk hoger. En hebben nog 1,1 potje tegoed, waarin ze tegen de ene club al voorstaan.
Zo jammerlijk is het net niet. Alhoewel het wel lachen is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met Steijn aan het roer wel ja!Grudgie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:52:
Als Ajax zo doorgaat spelen ze gewoon voor degradatie.
Absoluut, maar Utrecht is wel heel heel heel erg slecht hoor.Player1S schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Utrecht-Ajax is vaak wel op zich staande wedstrijd. Zelfs als Ajax gewoon bovenin mee draaide was dat nog geen gegarandeerde 3 punten
Ik durf hem wel aan, Ajax is slechterLZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Absoluut, maar Utrecht is wel heel heel heel erg slecht hoor.
Ergens hoop ik dat Ajax en Sparta winnen. Dan loopt Feyenoord in. Maar ik kijk nu Ajax en die hoop is alweer vervlogen. Man man manRussel88 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 14:13:
Mooi. De 3 punten zijn binnen. Even afwachten hoe onze concurrenten PSV en AZ het gaan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 08-10-2023 15:54 ]
En krijgt daar weer een pak op het broekie!
Maar met zo’n degradatiewedstrijd is het ineens heel anders.LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Ajax hoef je dit seizoen niet op te rekenen. Rechterrijtje club.Tristan schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
[...]
Ergens hoop ik dat Ajax en Sparta winnen. Maar ik kijk nu Ajax en die hoop is alweer vervlogen. Man man man
Sparta zou het PSV wellicht wel lastig kunnen maken. Laten we hopen.
Als de huidige 3 onderaan daadwerkelijk zou degraderen, “degraderen” er opeens 2 uit de KKD en spelen er komend seizoen 5 nieuwe clubs in de KKDGrudgie schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:52:
Als Ajax zo doorgaat spelen ze gewoon voor degradatie.
En welke trainer gaat met dit elftal wél presteren dan?Henkie_NtA schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
Dit moet toch echt steijn out zijn. 0 lichtpunten, 0 idee in het spel, 0 verbetering. Hem nu nog aanhouden zou echt te bizar zijn.
Denk dat de selectie ook gewoon slecht is. Die verdediging is schrikbarend.
En Ajax momenteel niet?LZ86 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:53:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
/f/image/cMF6jjBOfYFpK05my45k98oy.png?f=fotoalbum_large)