Kan Steijn met z’n collectieve restverdediging nog wat van lerenGonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:48:
Vijf balcontacten na de gelijkmaker weer achter, hoe krijg je het voor elkaar.
Dat z'n vervanger niet veel beter blijkt te zijn wil niet zeggen dat Ramalho niet gewoon dramatisch is?Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
Kunnen we allemaal aub stoppen met haten op Ramalho. Nee niet alles lukt, ja hij maakt domme fouten. Maar Bella Ketchap is het ook niet hoor, die viel tegen Arsenal negatief op en liet zich hier ook te makkelijk wegzetten.
Je hoeft mij niets te vertellen, volgens mij was ik de enige Ajacied hier die Bosz pertinent niet terug wilde.toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:48:
[...]
Welkom bij Bosz voetbal... ipv gelijkspel omarmen met 5man naar voren rennen zodat 1 eenvoudige pass genoeg is om de boel open te splijten achterin.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo was het over het algemeen voorspeld:Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:47:
[...]
Hoe dan? Ze scoren niet en krijgen te veel goals tegen? Dit is geen eredivsie hé.
1. Arsenal
2. PSV
3. SEV
4. Lens
Nou spoiler, zelfs de eerste gaat het moeilijk krijgen in deze groep.
Blij dat ie naar PSV is gegaan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Serieus?Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:48:
Zie je @Harribo, ook Sevilla mist wel eens een kansHad ie 'm afgegeven dan was het 1-3.
Echt zo waardeloos dat afwerken van Psv
Nog een wedstrijd of 2 max en Ten Hag is beschikbaardr.lowtune schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:49:
[...]
Kan Steijn met z’n collectieve restverdediging nog wat van leren
Zou die nog terug willen denk je?toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:50:
[...]
Nog een wedstrijd of 2 max en Ten Hag is beschikbaar
lol door wie? PSV 3 zou ik vooraf zeggen, als het mee zit.HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:49:
[...]
Zo was het over het algemeen voorspeld:
1. Arsenal
2. PSV
3. SEV
4. Lens
Nou spoiler, zelfs de eerste gaat het moeilijk krijgen in deze groep.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoppaaa! Daar is ie dan toch
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2023 22:53 ]
Bam!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
LIjkt een punt, maar ik wil eerst de VAR niets zien doen. Straks zag die iets wat ik niet zag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik baseer mij op de voetbalpraat programma's.Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:51:
[...]
lol door wie? PSV 3 zou ik vooraf zeggen, als het mee zit.
Misschien krijgen ze toch nog gelijk lol.
Haha die Ramos naait z’n team zo gruwelijk hard deze week.
Kijken of we het nu wel dicht kunnen houden...
Mag ik zeggen dat ik Ramos altijd al overrated heb gevonden?
Doodschop? Hij stapt er zelf voor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vraag is of hij dat zelf ook vind..Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:53:
Mag ik zeggen dat ik Ramos altijd al overrated heb gevonden?
Rood had ook een mooie kleur geweest hier.
Bij Ramos altijd, zo’n nare vent.HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:54:
[...]
Vraag is of hij dat zelf ook vind..
Rood had ook een mooie kleur geweest hier.
Dat vond ik een prima tackle op de bal..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nog een ronde gele kaarten scoren... nou ja een punt is al heel mooi!
Sevilla had ook zo met 2-6 kunnen winnen. Voor je gevoel.
Gelukkig! Is dit niet het geval en viel die nog goed, zo houdt PSV zicht op knockouts.
Gelukkig! Is dit niet het geval en viel die nog goed, zo houdt PSV zicht op knockouts.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Pfoe, daar glijdt ie nog bijna binnen 
De tweede helft was leuk om te kijken! En een punt in de pocket, dat had ik op voorhand wel verwacht.
De tweede helft was leuk om te kijken! En een punt in de pocket, dat had ik op voorhand wel verwacht.
Nee , een punt is te weinig.tweakduke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:55:
Nog een ronde gele kaarten scoren... nou ja een punt is al heel mooi!
Deze moet je winnen als Psv wat wilt in de CL.
Gemiste kans(en)
Ramalho dramatisch en zijn vervanger ook
Nou ik ben deze 2e helft en jaar ouder geworden. Aan de ene kant hebben we 2 punten verloren want we kregen kansen om voor te komen en domineerde echt. Maar als je 2 keer terug komt van een achterstand dan is het gewoon hartstikke knap.
Ik ben heel benieuwd naar de 2 wedstrijden tegen Lens, want die doen het blijkbaar ook gewoon prima. Zometeen maar de samenvatting Lens Arsenal kijken.
Ik ben heel benieuwd naar de 2 wedstrijden tegen Lens, want die doen het blijkbaar ook gewoon prima. Zometeen maar de samenvatting Lens Arsenal kijken.
Erge is wel dat je uit een penal moet scoren en nog een doelpunt van een verdediger hebt die toevallig net goed staat. Effectief afmaken kan iets beter.
Zoals een paar mensen al aangeven hier, ik vind dat er ook maar weinig echte kansen te zien waren. Prima voetbal tot de 16, maar daarna weinig echte dreiging waar je dat bij Sevilla wel direct ziet.
Ik had het idee dat ramalho zijn normale niveau haalde, dat is niet best ja.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:57:
[...]
Nee , een punt is te weinig.
Gemiste kans(en)
Maar psv toch puntje gepakt, komen ze redelijk mee weg voor mijn gevoel.
Met dank aan Lens is alles nog mogelijk.
(De club, niet de speler)
[ Voor 8% gewijzigd door Megupe op 03-10-2023 23:02 ]
Pro.Maarten_E schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:55:
Ik verwacht een 2-2 thuis tegen Sevilla. Aan de ene kant heeft PSV zijn zwaarste tegenstander al gehad uit, maar de manier waarop zal niet veel vertrouwen hebben gegeven. Sevilla is echt zo'n ploeg dat zich zo goed klaar kan maken in Europa ongeacht wat er in de PD gebeurt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tot nu toe denk ik dat Arsenal en Lens het sterkst zijn in deze poule.
Dan krijg je dus de zwakste tegenstander, Sevilla, thuis op bezoek. Dan móet je die winnen.
Ik vond Psv goed spelen ondanks het lek wat Ramalho heet.
Bakayoko en Lang deden het zeer goed.
Behalve het belangrijkste: afwerken.
Of had ik dat al gezegd?
Dan krijg je dus de zwakste tegenstander, Sevilla, thuis op bezoek. Dan móet je die winnen.
Of had ik dat al gezegd?
- tweakduke
Gewoon gezien deze wedstrijd is een punt niet klagen. Je had die afgekeurde goal en nog een bal op de paal en lat ook tegen kunnen hebben. PSV stelt daar minder tegenover, maar toch gelijkspel.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:57:
[...]
Nee , een punt is te weinig.
Gemiste kans(en)
Maar als je nog iets wil beginnen dan moet er wel een keer een wedstrijd worden gewonnen. En dan zijn er na vandaag wel een paar zwakke punten die moeten verbeteren.
De afronding in de aanval en ook de verdediging laat nu zwaktes zien waar ze mee aan de slag moeten. Dat zag je ook wel in de eredivisie, maar nu komen ze echt te kort daardoor.
Let op: ik ben geen optimistische persoon, maar wij gaan nog flink vallen hoor. Dit weekend tegen City, Saka die uitvalt, etc.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:05:
Tot nu toe denk ik dat Arsenal en Lens het sterkst zijn in deze poule.
Of had ik dat al gezegd?
Dus zou het zeker geen uitgemaakte zaak maken. Alles kan nog alle kanten op. Lens kan zomaar 2de worden, die speelde ontzettend goed. En wij (Arsenal) zomaar 3de als je zo waardeloos blijft spelen.
Luuk raakte ook de paal nog met een van richting veranderde bal. En begin 2e helft waren er redelijk vrije schietkansen van Tillman en Lang.tweakduke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:06:
[...]
Gewoon gezien deze wedstrijd is een punt niet klagen. Je had die afgekeurde goal en nog een bal op de paal en lat ook tegen kunnen hebben. PSV stelt daar minder tegenover, maar toch gelijkspel.
Maar als je nog iets wil beginnen dan moet er wel een keer een wedstrijd worden gewonnen. En dan zijn er na vandaag wel een paar zwakke punten die moeten verbeteren.
De afronding in de aanval en ook de verdediging laat nu zwaktes zien waar ze mee aan de slag moeten. Dat zag je ook wel in de eredivisie, maar nu komen ze echt te kort daardoor.
We mogen absoluut niet klagen met dit punt gezien het scoreverloop maar we hadden ook absoluut kunnen winnen, en dan was het voor mij niet onverdiend geweest.
Psv kwam paar keer goed weg maar vervang Ramalho door een betere en je geeft bijna niks weg.tweakduke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:06:
[...]
Gewoon gezien deze wedstrijd is een punt niet klagen. Je had die afgekeurde goal en nog een bal op de paal en lat ook tegen kunnen hebben. PSV stelt daar minder tegenover, maar toch gelijkspel.
Maar die heeft Psv wrs niet nu.
Afronding is heeeel slecht. Gezien de kansen had je gewoon moeten en kunnen winnen vind ik.
Mag psv nog zijn handen dichtknijpen met een punt
Zelfs een kapotte klok...toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:11:
[...]
Verkeerde moment, dat moet je bij voetbalpoules doen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
Ja die 2 kansen waren er inderdaad, maar schaar ik toch onder het gebrek van een goede afronding.Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:12:
[...]
Luuk raakte ook de paal nog met een van richting veranderde bal. En begin 2e helft waren er redelijk vrije schietkansen van Tillman en Lang.
We mogen absoluut niet klagen met dit punt gezien het scoreverloop maar we hadden ook absoluut kunnen winnen, en dan was het voor mij niet onverdiend geweest.
De Jong die er iedere keer net niet aan komt en Lang 200% inzet en dan levert het niks op. Of een voorzet die nergens heen kan, want niemand is er. Of zelf schieten en dan ook weer niet.
Dat ging zo de hele wedstrijd eigenlijk.
Vond het veel blaffen weinig bijten.
Nu Lens gewonnen heeft wordt het wel echt lastig voor PSV
Ligt er aan wat je insteek is, door in de CL via plek 2 acht ik de kans idd bijzonder klein omdat je nu al heel afhankelijk bent van andere resultaten daarvoor.Rendiertje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:27:
Door in Europa via plek 3 is nog wel realistisch, neemt niet weg dat ze ook dan toch ook wel een wedstrijd moeten gaan winnen.
Deze had je nu daarom moeten winnen. Niet gebeurd!mark schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 01:33:
[...]
Ligt er aan wat je insteek is, door in de CL via plek 2 acht ik de kans idd bijzonder klein omdat je nu al heel afhankelijk bent van andere resultaten daarvoor.
Door in Europa via plek 3 is nog wel realistisch, neemt niet weg dat ze ook dan toch ook wel een wedstrijd moeten gaan winnen.
Realistisch?!mark schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 01:33:
[...]
Ligt er aan wat je insteek is, door in de CL via plek 2 acht ik de kans idd bijzonder klein omdat je nu al heel afhankelijk bent van andere resultaten daarvoor.
Ik denk niet dat het realistisch is. PSV is 1 pot afgedroogd en de pot gisteren waren ze ook niet super overtuigend.
Alle 3 de teams blijken beter dan PSV. Tegen Lens zijn ze denk ik ook kansloos. Als PSV de uitpot tegen Sevilla weet te winnen kan er wellicht nog wat, maar gezien het spel en spelverloop gisteren heb ik daar weinig hoop op.
Ik acht het ook weinig realistisch, maar alles is in theorie nog in eigen hand. 4x winnen is zeker door in de CL. Als je alleen beide wedstrijden tegen Lens wint (da's voor de coefficienten ook wel lekker) heb je ook al een uitstekende uitgangspositie. Afhankelijk van wat Arsenal en Sevilla onderling uitspoken heb je dan mogelijk aan 1 of 2 keer gelijkspel genoeg.!mark schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 01:33:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Wat is dan nu aanleiding om aan te nemen dat PSV beide wedstrijden tegen Lens gaat winnen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
maar het feit dat Arsenal PSV heeft afgedroogd en Arsenal zelf ten onder is gegaan tegen Lens, doet me het 2x winnen van Lens niet heel realistisch aan 
Ben wel benieuwd wanneer de KNVB een inhaaldatum weet te verzinnen voor RKC-Ajax (en ik kijk al uit naar het volgende incident bij Ajax welke tot een inhaalmoment gaat leiden...). Zitten niet echt veel gaatjes in 't schema van Ajax tot de winterstop, alleen 6/7 december denk ik?
Ben wel benieuwd wanneer de KNVB een inhaaldatum weet te verzinnen voor RKC-Ajax (en ik kijk al uit naar het volgende incident bij Ajax welke tot een inhaalmoment gaat leiden...). Zitten niet echt veel gaatjes in 't schema van Ajax tot de winterstop, alleen 6/7 december denk ik?
De trend is goed natuurlijk, eerst verliezen, dan gelijk, ?? profit.Gonadan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:17:
Wat is dan nu aanleiding om aan te nemen dat PSV beide wedstrijden tegen Lens gaat winnen?
Maar serieus, op basis van het vertoonde spel verwacht ik het ook niet. Ik reageerde alleen op iemand die stelde dat PSV afhankelijk is van resultaten van andere ploegen. Dat is niet zo.
Daarbij denk ik wel dat voetbalcommetaar vaak zo standvastig is als een windvaan. Een goed potje tegen Arsenal maakt van de nummer 15 van de Ligue 1 nog geen topploeg. En als hij gisteren twee keer wel goed was gevallen voor PSV zouden we nu vinden dat PSV topfavoriet was.
Regeren is vooruitschuiven
Ik had me zelfs van tevoren al afgemeldHollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:42:
[...]
Het zal aan mij liggen, maar kunnen we dit topic misschien beter hernoemen naar Het Grote Ajax en Feyenoord topic?
Volgens mij is er bijna niemand als andere Nederlandse teams spelen, erg jammer.
Bella-Kotchap, die vooralsnog niet heeft laten zien waarom hij >20 miljoen waard zou moeten zijn. Wat dat betreft blij dat hij niet gekocht is.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:10:
Ramalho kost je gewoon tegen doelpunten.
Heeft psv echt niks beters daar?
Afgelopen weekend gezien tegen Volendam. Iets van 40+ schoten op doel, en het is dat je in de extra tijd de 3-1 er in ramt, anders ook maar 2 goals. Als het loopt is het heerlijk, maar als om wat voor reden het afronden ff niet wil dan zijn ze ook wel echt koning alles missen.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:15:
Tillman helpt ook een 100% kans om zeep.
Met een beetje betere afwerking had je zeker al een paar doelpunten voor kunnen staan.
Het lijkt Ajax in Europa wel...ene kans na de andere missen...
Dat kan eigenlijk niet op dit niveau
Hadden jullie dat niet even tegen PSV kunnen doen, die slechte potHollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:09:
[...]
Let op: ik ben geen optimistische persoon, maar wij gaan nog flink vallen hoor. Dit weekend tegen City, Saka die uitvalt, etc.
Dus zou het zeker geen uitgemaakte zaak maken. Alles kan nog alle kanten op. Lens kan zomaar 2de worden, die speelde ontzettend goed. En wij (Arsenal) zomaar 3de als je zo waardeloos blijft spelen.
Wie is 'we' in deze context?T-MOB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:48:
[...]
De trend is goed natuurlijk, eerst verliezen, dan gelijk, ?? profit.
Maar serieus, op basis van het vertoonde spel verwacht ik het ook niet. Ik reageerde alleen op iemand die stelde dat PSV afhankelijk is van resultaten van andere ploegen. Dat is niet zo.
Daarbij denk ik wel dat voetbalcommetaar vaak zo standvastig is als een windvaan. Een goed potje tegen Arsenal maakt van de nummer 15 van de Ligue 1 nog geen topploeg. En als hij gisteren twee keer wel goed was gevallen voor PSV zouden we nu vinden dat PSV topfavoriet was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Reuze benieuwd naar hoe Feyenoord voor de dag komt vanavond..
6 december dus, met publiek. Voor 10 minuten...rik86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:20:
maar het feit dat Arsenal PSV heeft afgedroogd en Arsenal zelf ten onder is gegaan tegen Lens, doet me het 2x winnen van Lens niet heel realistisch aan
https://www.vi.nl/nieuws/...or-restant-van-rkc---ajax
Zo dat is wel ver weg zeg. Dikke 2 maanden...dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:01:
[...]
6 december dus, met publiek. Voor 10 minuten...
Wat gebeurd er met de opstellingen als spelers die toen op het veld stonden, tegen die tijd geblesseerd zijn?
Nou ze hebben wat gevonden hoor, kudos. Ik zal wel weer commentaar krijgen als ik er wat van vind, maar ik vind hier wel wat van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar is een regel voor. Als de onafhankelijke knvb arts zegt dat je inderdaad geblesseerd bent dan krijg mag je die speler wisselen. Was in de klassieker ook het geval volgens mij.Trishul schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:04:
[...]
Zo dat is wel ver weg zeg. Dikke 2 maanden...
Wat gebeurd er met de opstellingen als spelers die toen op het veld stonden, tegen die tijd geblesseerd zijn?
binnen 72 uur tochdutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:01:
[...]
Zo zie je maar weer, regels zijn flexibel zodra er niet 1 partij is die er met gestrekt been in gaat.
Zeg dan ook gewoon wat je er van vindt.Gonadan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:05:
Nou ze hebben wat gevonden hoor, kudos. Ik zal wel weer commentaar krijgen als ik er wat van vind, maar ik vind hier wel wat van.
Even een scenario schetsen: RKC scoort snel de gelijkmaker en er belandt binnen 2 minuten tot twee keer toe iets op het veld, gaan we dan een nieuwe datum zoeken om de resterende 8 minuten uit te spelen?dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:01:
[...]
Die 72 uur was toch al ontkracht? Was het niet @Napo die de regelgeving erop nagezocht had?
Dat kan je beter tegen die horde mensen zeggen die er maar op bleven hameren. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit.Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:20:
[...]
Die 72 uur was toch al ontkracht? Was het niet @Napo die de regelgeving erop nagezocht had?
Nee, ik niet, Kon het niet vindenSuperkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:20:
[...]
Het lastige is dat je door de voetbalkalender ook gewoon geen makkelijke eerdere optie hebt

Als je echt graag wil dat het eerder gespeelt wordt moet je RKC - FC Utrecht verplaatsen van 31/10 naar bijvoorbeeld 7/11 of 8/11. Dan krijg je wat ruimte vrij in de slots van de 1e ronde van de KNVB Beker. Ajax is vrijgeloot en RKC en FC Utrecht spelen geen Europees.
Na het verplaatsen van Ajax - FC Volendam is dat geen onmogelijke situatie, dan stel je het alsnog met ruim een maand uit maar in ieder geval geen 2 maanden.
afstemming met de lokale driehoek daargelaten

Als je echt graag wil dat het eerder gespeelt wordt moet je RKC - FC Utrecht verplaatsen van 31/10 naar bijvoorbeeld 7/11 of 8/11. Dan krijg je wat ruimte vrij in de slots van de 1e ronde van de KNVB Beker. Ajax is vrijgeloot en RKC en FC Utrecht spelen geen Europees.
Na het verplaatsen van Ajax - FC Volendam is dat geen onmogelijke situatie, dan stel je het alsnog met ruim een maand uit maar in ieder geval geen 2 maanden.
afstemming met de lokale driehoek daargelaten
Ik dacht dat die 72 uur de wens was, geen harde regel. Voordeel van 2 maanden wachten is wel dat de kans aanwezig is dat Vaessen er dan weer bij kan zijn.
Scroll maar even terug, ik ga mijzelf niet herhalen en weer het zelfde cirkeltje door.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is wel ongunstig voor Ajax, RKC die met publiek erachter nog 10 minuten kan stormen. Ajax heeft daar niks te winnen, alleen maar te verliezen.dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:01:
[...]
Ik vind daar wel wat van.Gonadan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:46:
[...]
Scroll maar even terug, ik ga mijzelf niet herhalen en weer het zelfde cirkeltje door.
Tegelijk kan Ajax in 2 maanden wel iets van vorm terug vinden.Exocet schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:24:
[...]
Dit is wel ongunstig voor Ajax, RKC die met publiek erachter nog 10 minuten kan stormen. Ajax heeft daar niks te winnen, alleen maar te verliezen.
Dat had ik al ingecalculeerd als geaccepteerd risico.Napo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:30:
Ik vind daar wel wat van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Precies, ik zie het probleem niet, als Kramer maar scoortMania-92 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:33:
[...]
Tegelijk kan Ajax in 2 maanden wel iets van vorm terug vinden.
Ik vind er ook wel wat van dat het pas zo laat ingehaald wordt. Dit soort situaties komen (gelukkig) niet heel vaak voor, maar de KNVB zal wel zeggen dat ze de regels prima vinden zoals ze zijn. Het lijkt mij dat de reden van staken:
- Ongeregeldheden met supporters en spullen op t veld
- Botsing met (mogelijk) ernstige gevolgen en de emotionele staat van spelers (en staf en wellicht arbitrage) staan niet toe dat fatsoenlijk verder spelen kan.
Maar doordat eigenlijk alles opgeschoven moest worden door het werpen van vuurwerk op het veld, kan de KNVB niets anders. SImpel gesteld zouden ze de regels voor de 2e categorie (moedwillig gestaakte wedstrijd) moeten veranderen zodat een dergelijke wedstrijd na schoonvegen van het stadion gewoon dezelfde dag, of de volgende ochtend, wordt uitgespeeld. Ljikt mij niets mis mee, en veroorzaakt in de meeste gevallen ook geen aardverschuiving in de speelkalender.
T.a.v. PSV, heb ik eigenlijlk niets van gezien (ivm op bed met knallende koppijn), vanavond Feyenoord begint al wat eerder, en tot nog toe geen koppijn opgedaan vandaag. Ben ik wel erg benieuwd naar, hoop op puntje stelen daar, waardoor Europees overwinteren plotseling wel een realitisch scenario is, en we mogen hopen op overwintering in de CL.
- Ongeregeldheden met supporters en spullen op t veld
- Botsing met (mogelijk) ernstige gevolgen en de emotionele staat van spelers (en staf en wellicht arbitrage) staan niet toe dat fatsoenlijk verder spelen kan.
Maar doordat eigenlijk alles opgeschoven moest worden door het werpen van vuurwerk op het veld, kan de KNVB niets anders. SImpel gesteld zouden ze de regels voor de 2e categorie (moedwillig gestaakte wedstrijd) moeten veranderen zodat een dergelijke wedstrijd na schoonvegen van het stadion gewoon dezelfde dag, of de volgende ochtend, wordt uitgespeeld. Ljikt mij niets mis mee, en veroorzaakt in de meeste gevallen ook geen aardverschuiving in de speelkalender.
T.a.v. PSV, heb ik eigenlijlk niets van gezien (ivm op bed met knallende koppijn), vanavond Feyenoord begint al wat eerder, en tot nog toe geen koppijn opgedaan vandaag. Ben ik wel erg benieuwd naar, hoop op puntje stelen daar, waardoor Europees overwinteren plotseling wel een realitisch scenario is, en we mogen hopen op overwintering in de CL.
Ow dit is wel een goede, anders schakelde ik tegen 21u pas in..jbdeiman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:41:
vanavond Feyenoord begint al wat eerder,
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik hoop dat ie uitglijdt over een broodje kroket. Als ik iemand niks gun is het die champagnespuiter wel. Of was het nu een dobbelaar?Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:40:
[...]
Precies, ik zie het probleem niet, als Kramer maar scoort
Zijn interviews van de laatste tijd hebben mij doen inzien dat hij niet alleen op het veld een lamlul is.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2023 12:52 ]
Flesje champagneSuperkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:50:
[...]
Ik hoop dat ie uitglijdt over een broodje kroket. Als ik iemand niks gun is het die champagnespuiter wel. Of was het nu een dobbelaar?
Wat een figuur is het ook he. Ik kan er nu wel om lachen, maar toen hij nog bij Feyenoord zat ergerde ik me dood aan 'm, voor de top is hij gewoon niet serieus genoeg.
Verwijderd
Hij doet het juist goed op de TV, sympathiek geeft duidelijk zijn voorkeur aan maar op een goede manier.Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:50:
[...]
Ik hoop dat ie uitglijdt over een broodje kroket. Als ik iemand niks gun is het die champagnespuiter wel. Of was het nu een dobbelaar?
Zijn interviews van de laatste tijd hebben mij doen inzien dat hij niet alleen op het veld een lamlul is.
Kom op nou, een beetje voetballiefhebber weet toch wel wanneer Feyenoord speelt?Quad schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:49:
[...]
Ow dit is wel een goede, anders schakelde ik tegen 21u pas in..
Vorig seizoen voorafgaand aan de klassieker viel ie Heitinga af vanwege zijn 'smerige' accent.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:58:
[...]
Hij doet het juist goed op de TV, sympathiek geeft duidelijk zijn voorkeur aan maar op een goede manier.
Afgelopen week zegt ie dat Ajax wat hem betreft niet hoeft te winnen van AEK. Want: Ajax. Een andere reden heeft hij er niet voor.
Als hem gevraagd wordt wat voor beweging hij maakte richting de supporters staat ie met een somme grijns te liegen.
Nee, sympathieke gozer hoor
Ik snap dat hij vanwege zulke uitspraken in Rdam en Den Haag wat meer geliefd is maar voor mij heeft hij afgedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2023 13:06 ]
Ik kop 'm maar niet in.LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:58:
[...]
Kom op nou, een beetje voetballiefhebber weet toch wel wanneer Feyenoord speelt?
Ik ga er eigenlijk vanuit dat Nederlandse ploegen in de CL altijd om 21u spelen.
Anders had Sofascore mij ook wel herinnert bedenk ik me, met de opstellingen, aangezien ik Feyenoord daar ook in volg.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, is maar een spelletje.Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:01:
[...]
Vorig seizoen voorafgaand aan de klassieker viel ie Heitinga af vanwege zijn 'smerige' accent.
Afgelopen week zegt ie dat Ajax wat hem betreft niet hoeft te winnen van AEK. Want: Ajax. Een andere reden heeft hij er niet voor.
Als hem gevraagd wordt wat voor beweging hij maakte richting de supporters staat ie met een somme grijns te liegen.
Ik snap dat hij vanwege zulke uitspraken in Rdam en Den Haag wat meer geliefd is maar voor mij heeft hij afgedaan.
Want iedere voetballer in de Eredivisie moet vol achter de clubs in Nederland staan en dat ook volmondig uitspreken als ze dat gevraagd wordt?Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:01:
[...]
Vorig seizoen voorafgaand aan de klassieker viel ie Heitinga af vanwege zijn 'smerige' accent.
Afgelopen week zegt ie dat Ajax wat hem betreft niet hoeft te winnen van AEK.
Het ene moment wordt er gevallen over het gebrek aan menselijkheid in interviews na een wedstrijd, en het andere moment vallen we een speler af omdat hij zijn perspectief deelt.
Dat Kramer van commotie houdt is niet heel raar met het patroon dat hij laat zien, dan maakt nog steeds niet dat hij liegt over de handeling die hij deed. Dat de perceptie of interpretatie anders is maakt het nog geen leugen.
Over Heitinga, tsja. Een korte zoektocht levert enkel wat op over het 'Amsterdamse'. Vermeend zelfingenomen zijn, etc, niet over het accent laat staan dat hij het smerig noemt. Maar je zal daar best onderbouwing voor hebben.
Omdat ik het hier op Tweakers best wel leuk vind ga ik hier maar niet serieus op inVerwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:10:
[...]
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen, is maar een spelletje.
Daar vind ik wel wat vanSuperkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Omdat ik het hier op Tweakers best wel leuk vind ga ik hier maar niet serieus op in
Nee hoor, daar gaat het ook niet om.Napo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Want iedere voetballer in de Eredivisie moet vol achter de clubs in Nederland staan en dat ook volmondig uitspreken als ze dat gevraagd wordt?
Epo haalde aan dat hij sympathiek is en op een goede manier op tv verschijnt. Daar ben ik het niet mee eens, wat ik met voorbeelden probeer te onderbouwen.
Mooi ook dat je perceptie/interpretatie aanhaalt. Ik kan me vorig seizoen nog behoorlijk wat commotie herinneren nadat Tadic aan een tegenstander vroeg of ie lekker gegeten had
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2023 13:21 ]
Eens, Kramer is nou niet de voorbeeldvoetballer die we op één of andere reden opeens met grote regelmaat op de TV mogen aanschouwen. Spraakmakend is hij wel maar om dat als basis te gebruiken lijkt mij alles behalve ideaal.Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:17:
[...]
Nee hoor, daar gaat het ook niet om.
Epo haalde aan dat hij sympathiek is en op een goede manier op tv verschijnt. Daar ben ik het niet mee eens, wat ik met voorbeelden probeer te onderbouwen.
Een voorbeeldprof is het zeker niet en gaat hij naar waarschijnlijkheid ook niet worden. Maar een speler die niet alles conform mediatraining wegstopt lijtk me ook wel goed.
Sympathiek zou ik hem zelf ook niet noemen, de voorbeelden waren niet de sterkste omdat ze niet allemaal recht doen aan de situatie
maar goed, al te veel woorden over Kramer
Ik wil de aandacht wel verschuiven naar vanavond maar op één of andere manier doet de poll creator het niet. Even geduld dus...
*blijkbaar kan de poll creator niet overweg met het streepje op de e bij Atlético dus excuses voor de incorrecte spelling
Poll: Atletico vs Feyenoord
• Winst Atletico
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
*blijkbaar kan de poll creator niet overweg met het streepje op de e bij Atlético dus excuses voor de incorrecte spelling
Poll: Atletico vs Feyenoord
• Winst Atletico
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 04-10-2023 14:22 ]
Hoe groot is de statistische kans dat beide clubs een speler met dezelfde achternaam hebben, maar nu al duidelijk is dat geen van beiden op het wedstrijdformulier staan?
Is die al fit geweest dan? Bosz had het er gisteren over dat hij nog kampte met naweeën van een ingreep aan een verstandskies?ElPaco schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:52:
Bella-Kotchap, die vooralsnog niet heeft laten zien waarom hij >20 miljoen waard zou moeten zijn. Wat dat betreft blij dat hij niet gekocht is.
Probeer je nou te vertellen dat die 'champagne fles' geen leugen was?Napo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:13:
Dat Kramer van commotie houdt is niet heel raar met het patroon dat hij laat zien, dan maakt nog steeds niet dat hij liegt over de handeling die hij deed. Dat de perceptie of interpretatie anders is maakt het nog geen leugen.
If so, dan ben je echt veel te naïef
Er zit natuurlijk een enorm grijs gebied tussen aan de ene kant spelers als Bergwijn, waar het lijkt alsof ze in interviews zonder persoonlijkheid eigenlijk niks zeggen, en spelers als Kramer die onnodig provocerend zijn.Napo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Het ene moment wordt er gevallen over het gebrek aan menselijkheid in interviews na een wedstrijd, en het andere moment vallen we een speler af omdat hij zijn perspectief deelt.
Ik noem maar een Nathan Rutjes of Bart Vriends.
Waarom gaat Vos eigenlijk niet mee? Die kan toch prima erbij voor het groepsproces?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is die al klaar met z'n studie?Gonadan schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:49:
Waarom gaat Vos eigenlijk niet mee? Die kan toch prima erbij voor het groepsproces?
Een bewuste handeling in het grijze gebied maakt het nog geen leugen.toolkist schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Probeer je nou te vertellen dat die 'champagne fles' geen leugen was?
Ben je dan niet wat te pessimistisch?If so, dan ben je echt veel te naïef
Dat was Bergwijn tochtoolkist schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:36:
[...]
Is die al fit geweest dan? Bosz had het er gisteren over dat hij nog kampte met naweeën van een ingreep aan een verstandskies?
Hoe laat spelen ze?LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:58:
[...]
Kom op nou, een beetje voetballiefhebber weet toch wel wanneer Feyenoord speelt?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
18:45 uur
Bosz vertelde dit gisteren toch echt, denk dat ze dan allebei klachten hebben gehad.ElPaco schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:07:
[...]
Dat was Bergwijn tochMaar als hij daar mee kampte had Bosz hem niet moeten inbrengen. Maar tegen Arsenal was hij ook al niet geweldig.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024