- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Blijft bizarre maatregel soms, want dit soort hands doe je helemaal niks aan. Als de aanvaller met een gestrekt arm de bal meeneemt, snapt iedereen het meteen. Maar deze situaties vallen er evengoed onder.
PSV moet wel wakker blijven.
Regel is regel heTristan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:12:
Onterecht afgekeurd wat mij betreft
Geef hem maar even rugdekking
Dan kan je alles wel afkeuren.. was gewoon een geldig doelpunt in mijn ogen. En de ene keer fluiten ze hier wel voor, andere keer weer niet.Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:10:
Oh, wat een domper![]()
Wel knap binnengeschoten.
Afgekeurd!
En daar komen ze weer goed weg, en die mag er wel in.
Gebeurt wel veel!
Ja echt bizar, ik ben blij met alle aanvallende versterking dit seizoen, maar waar is die goede verdediger…Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:10:
Ramalho kost je gewoon tegen doelpunten.
Heeft psv echt niks beters daar?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tja, hij kan moeilijk zijn handen op de rug houden.
Amputeren is nog een optieHollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:14:
[...]
Tja, hij kan moeilijk zijn handen op de rug houden.
Idd, die counter net begin bij een veel te nonchalant hakje van Veerman.kezzza schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:14:
Ik vind veerman trouwens ook niet heel denderend spelen, misschien saibari erbij?
Wel bijna een assist alleen nu.
Wat ik zo vreemd vind, is dat het dan opeens wel anders is. Misschien controleren ze dan meer, of andere publiek?Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:13:
Het is wachten tot de wedstrijd gestaakt wordt; eindelijk vuurwerk op het veld
Arsenal heeft het moeilijk, ook voordeel voor PSV.
Met een beetje betere afwerking had je zeker al een paar doelpunten voor kunnen staan.
Het lijkt Ajax in Europa wel...ene kans na de andere missen...
Dat kan eigenlijk niet op dit niveau
Dat baseer je op een gebrek aan aandacht voor je eigen cluppie? Er zijn een hoop clubs waar relatief weinig over gesproken wordt, daar hoor je fans ook niet over klagen.HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:42:
[...]
Het zal aan mij liggen, maar kunnen we dit topic misschien beter hernoemen naar Het Grote Ajax en Feyenoord topic?
Volgens mij is er bijna niemand als andere Nederlandse teams spelen, erg jammer.
Zelf kijk ik wel veel wedstrijden maar heb lang niet altijd zin om te discussiëren, zeker niet als het zich beperkt tot klagen of de scheidsrechter afbranden.
Plus bij de CL hebben ze de switch dus zie ik ook niet alles gebeuren, bij AZ zag ik veel meer omdat ik maar één wedstrijd tegelijk kon kijken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Z'n paasen zijn anders aardig goedkezzza schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:14:
Ik vind veerman trouwens ook niet heel denderend spelen, misschien saibari erbij?
Tja, ik vind het zo vreemd, als je dit doet in de 16, dan is het dus een penalty.
Ik bedoel figuurlijk vuurwerk he, niet letterlijkHollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:15:
[...]
Wat ik zo vreemd vind, is dat het dan opeens wel anders is. Misschien controleren ze dan meer, of andere publiek?
Ik geniet weer van Veerman.kezzza schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:14:
Alleen zijn schoten moeten veel beter
Nee hoor, ik ben ervoor dat elke Nederlandse club ver komt Europees gezien. Heb niet een voorkeur, al heb ik wel met de ene club wat meer dan de andere.Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:16:
[...]
Dat baseer je op een gebrek aan aandacht voor je eigen cluppie? Er zijn een hoop clubs waar relatief weinig over gesproken wordt, daar hoor je fans ook niet over klagen.
Zelf kijk ik wel veel wedstrijden maar heb lang niet altijd zin om te discussiëren, zeker niet als het zich beperkt tot klagen of de scheidsrechter afbranden.
Plus bij de CL hebben ze de switch dus zie ik ook niet alles gebeuren, bij AZ zag ik veel meer omdat ik maar één wedstrijd tegelijk kon kijken.
Maar heb het gevoel alleen, zo te lezen ben ik hier incorrect geweest.
Dat weet ik hoor, maar je ziet het gewoon minder.Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:17:
[...]
Ik bedoel figuurlijk vuurwerk he, niet letterlijk
Misschien ook omdat de boetes hoog zjjn?
Te vroegSuperkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:13:
Het is wachten tot de wedstrijd gestaakt wordt; eindelijk vuurwerk op het veld
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Lijkt net FeyenoordHarribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:21:
Ik ben echt klaar met het continue kansen om zeep helpen
- tweakduke
Een paar keer nu geweest dat hij er had moeten staan om de bal erin te tikken.
Gewoon vaker dan drie keer laten schieten. Dan gaat de rest goed.Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:21:
Er is zo onderhand een derde zekerheid in het leven. Na belastingen en de dood heb je nu ook Bakayoko die standaard 3 schoten per wedstrijd de 2e ring in schiet. Zoveel potentie die jongen maar het is te vaak net niet..
PSV gaat het heel moeilijk krijgen.. en wij dus ook. PSV moet hier echt de drie punten pakken, anders word je laatste in de poule.
[ Voor 21% gewijzigd door HollowGamer op 03-10-2023 22:25 ]
Die fans moet je af en toe ook een balletje gunnen.Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:21:
Er is zo onderhand een derde zekerheid in het leven. Na belastingen en de dood heb je nu ook Bakayoko die standaard 3 schoten per wedstrijd de 2e ring in schiet. Zoveel potentie die jongen maar het is te vaak net niet..
Ik ben benieuwd wie psv zo gaat brengen.
Aanvallend wel, maar verdedigend is het drama natuurlijk.Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:18:
PSV heeft echt een goede bank trouwens. Ze kunnen Pepi, Chucky, Van Aanholt en Saibari nog inbrengen. Zo veel kwaliteit en creativiteit. Rond minuut 70 wat wissels en dan moet PSV dit echt wel af kunnen maken.
Precies, er was ook een tijd lang de 100% Donny en hij wist toch ook nog vaak genoeg te scoren.ST10©DE schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:23:
[...]
Gewoon vaker dan drie keer laten schieten. Dan gaat de rest goed.
Aanhouder wint
... Voetbalwijsheid 101Tristan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:18:
Mijn gevoel zegt dat als PSV er nu niet eentje snel inlegt dan gaan ze de deksel op de neus krijgen,
Weer Gudelj, die scoorde vorig jaar ook al tegen PSV. Zo onnodig.
- tweakduke
Dit zijn de typische Bosz wedstrijden. Gevaarlijk voor het doel en als het mee zit sta je dik voor, maar toch dun door de broek omdat het achterin ook altijd gevaarlijk is.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:21:
Ik ben echt klaar met het continue kansen om zeep helpen
Voor mij nóg een reden om de switch te kijken anders is het slecht voor mijn hart.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beter? In de eerste helft gelijkwaardig, in de 2e helft Sevilla gewoon beter hoor...Tripwire999 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:26:
Typische PSV wedstrijd weer, betere ploeg, 40 kansen maar met 0-1 achter 😑 zonde hoor…
0 kansen. Uitgespeelde als je heel positief bent misschien Tillman met een schotje, en daarna dat Veerman iemand mooi weg stak.Tripwire999 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:26:
Typische PSV wedstrijd weer, betere ploeg, 40 kansen maar met 0-1 achter 😑 zonde hoor…
Verder veel schoten en wanhoopspogingen, maar weinig echte kansen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik durf nu al te voorspellen dat psv laatste wordt in de poule.Tripwire999 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:26:
Als je op dit niveau zoveel kansen mist dan verdien je niks.
Moet je tegenstanders in de CL zien omgaan met zulke kansen, die weten dat je ze erin moet schieten.
Leuke spelers voorin met Bakayoko en Lang etc... maar allemaal geen killers. Geen een. Alleen een de Jong die goed kan koppen
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-10-2023 22:37 ]
Het is hem gegund, hij is de enige die nog echt dreiging brengt.LZ86 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:37:
Die Lang gaat ook alleen maar voor eigen succes he.....
Ze moeten natuurlijk wel goede afspeelmogelijkheden hebben, daar ontbreekt het een beetje aan deze wedstrijd. Ik ben wel gecharmeerd van deze twee, vooral Lang verrast me dit seizoen positief.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:36:
[...]
Leuke spelers voorin met Bakayoko en Lang etc... maar allemaal geen killerd
Opnieuw vind ik het geen kans. Leuke actie, daar ligt het niet aan, en een schot uit de 2e lijn. PSV combineert leuk maar uitgespeelde aanvallen tot in de 16 zijn er bijna niet geweest.Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:38:
Kans nummero zoveel om zeep
Kijk. De eerste mooie aanval en gelijk een penalty. Kom op Luuk!!Bao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:40:
[...]
Opnieuw vind ik het geen kans. Leuke actie, daar ligt het niet aan, en een schot uit de 2e lijn. PSV combineert leuk maar uitgespeelde aanvallen tot in de 16 zijn er bijna niet geweest.
- tweakduke
En daar de strafschop, nou uitpakken dat cadeautje.
Ze hebben legio mogelijkheden gehad. Maar geen een maakt het de keeper écht moeilijk.Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Ze moeten natuurlijk wel goede afspeelmogelijkheden hebben, daar ontbreekt het een beetje aan deze wedstrijd. Ik ben wel gecharmeerd van deze twee, vooral Lang verrast me dit seizoen positief.
Gewoon een zwakte wat je wel vaker ziet bij Nederlandse teams
Hij wordt wel degelijk geraakt.LZ86 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:41:
ja duidelijke pingel
I stand corrected.
Van de week maar trainen op goed afwerken
Beetje zoals die handsbal van net.Napo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:43:
Er is contact, daar is ook meteen alles mee gezegd. Als je hem tegenkrijgt voelt dat toch onterecht.
En dan weer dit…wow
[ Voor 53% gewijzigd door Tristan op 03-10-2023 22:45 ]
Godver 1-2
Update: blegh 😢
- tweakduke
Zo moet dat dus!
Dat is nodig in de CL
Alles kan nog volledig omslaan, en eigenlijk in nadelen voor PSV.
Zijn broer Heinz is wel een allemansvriendBao_mi1 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
Kunnen we allemaal aub stoppen met haten op Ramalho. Nee niet alles lukt, ja hij maakt domme fouten. Maar Bella Ketchap is het ook niet hoor, die viel tegen Arsenal negatief op en liet zich hier ook te makkelijk wegzetten.
Verwijderd
Hoe dan? Ze scoren niet en krijgen te veel goals tegen? Dit is geen eredivsie hé, dit valt helaas vies tegen.HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:46:
Tja, die penalty was al onverdiend. Weet nog dat iedereen zei (de analisten), dat deze groep wel bepaald was.
Alles kan nog volledig omslaan, en eigenlijk in nadelen voor PSV.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2023 22:49 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Welkom bij Bosz voetbal... ipv gelijkspel omarmen met 5man naar voren rennen zodat 1 eenvoudige pass genoeg is om de boel open te splijten achterin.Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:48:
Vijf balcontacten na de gelijkmaker weer achter, hoe krijg je het voor elkaar.
Door met 5 man op de middenlijn 10m2 te verdedigen.Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:48:
Vijf balcontacten na de gelijkmaker weer achter, hoe krijg je het voor elkaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024