Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.976 views

Onderwerpen

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:29
Gonadan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:23:
Dus de klassiekert moest koste wat kost snel afgehandeld worden maar het restant tegen RKC komen ze ergens in de loop van de week wel op terug bij de KNVB. 8)7
Beetje snel je oordeel geveld hier...

"We gaan eerder uit van maandag of in de loop van komende week"

Wellicht is het morgen gewoon duidelijk, vergelijkbaar met Ajax-Feyenoord?

Daarnaast zal het nu ook afhangen van de spelers van RKC en de prognose van de doelman waar de gesteldheid van het team van afhankelijk is. De situatie van de klassieker was eigenlijk al gelijk opgelost op het moment dat het definitief gestaakt werd, nu is het een relatief open einde.

Rustahg.

Verwijderd

eric.1 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:07:
[...]
Wellicht is het morgen gewoon duidelijk, vergelijkbaar met Ajax-Feyenoord?
Dus Ajax - AZ wordt uit het programma gehaald en ze mogen dit weekend naar Waalwijk?

Verwijderd

Dus de klassiekert moest koste wat kost snel afgehandeld worden maar het restant tegen RKC komen ze ergens in de loop van de week wel op terug bij de KNVB. 8)7
Maar wat is je probleem? Ajax doet nergens in mee dus dat het wat langer duurt who cares? Feyenoord zit in de CL en heeft op dit meer belangen ook voor het NL voetbal.

ps. Alleen hoop ik wel dat AZ doorgaat, en een pak slaag krijgen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2023 20:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:44:
[...]

Maar wat is je probleem? Ajax doet nergens in mee dus dat het wat langer duurt who cares? Feyenoord zit in de CL en heeft op dit meer belangen ook voor het NL voetbal.

ps. Alleen hoop ik wel dat AZ doorgaat, en een pak slaag krijgen :p
Benieuwd of ze nu weer Juridische stappen gaan overwegen als AZ - Ajax verplaatst word.

Iets zegt mij dat ze nu hun mond gaan dicht houden mocht dat gebeuren. ;)

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:36:
[...]

Dus Ajax - AZ wordt uit het programma gehaald en ze mogen dit weekend naar Waalwijk?
Naja, wanneer is nog niet eens zo relevant. Laten we gewoon even afwachten wanneer ze met een besluit komen en wat dat dan is. Nu werd er erg ingespeeld op een soort klassieker-voorkeursbehandeling terwijl we er nog weinig over kunnen zeggen. De randcondities zijn ook gewoon volstrekt anders. Dus ja...beetje pas op de plaats mag wel.

Verwijderd

eric.1 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:56:
[...]

Naja, wanneer is nog niet eens zo relevant. Laten we gewoon even afwachten wanneer ze met een besluit komen en wat dat dan is. Nu werd er erg ingespeeld op een soort klassieker-voorkeursbehandeling terwijl we er nog weinig over kunnen zeggen. De randcondities zijn ook gewoon volstrekt anders. Dus ja...beetje pas op de plaats mag wel.
Naar verluidt wil RKC heel graag dit weekend de wedstrijd uitspelen ipv ergens in December als Ajax het wellicht op de rit heeft.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als er iets meer duidelijkheid is over de situatie van de keeper, RKC het een plek heeft gegeven dan zullen ze de wedstrijd hervatten. In dat opzicht snap ik wel dat er iets minder haast is met deze wedstrijd.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit soort opmerkingen mag je per DM aankaarten bij de moderators

Anyway, je kunt deze twee wedstrijden helemaal niet met elkaar vergelijken:
1. Spelers zijn mogelijk nog in shock, of nog niet in staat te spelen (bij beide ploegen)
2. Er waren nog een paar minuten te spelen, niet een helft - het is de vraag wat beide ploegen van het resultaat vinden
3. RKC heeft nu wel even iets anders aan het hoofd, dus snap wel dat ze er morgen op terug komen (of dinsdag)
4. Je zit hier nog met mogelijk publiek, bij Ajax-Feyenoord was dit niet het geval. Het is dus ook de vraag of je deze 10min. (bijvoorbeeld) met of/zonder gaat spelen
5. Bij de 'topper' wil je er z.s.m. van af zijn. Het is namelijk een risico-wedstrijd (met of zonder publiek). Tevens is nog maar de vraag of deze week niet gespeeld wordt. Misschien wel woensdag of donderdag?
6. Er is een doordeweeks Europees programma, dat heeft ook invloed.
7 ..

Ik kan wel blijven doorgaan dat je deze twee niet kan vergelijken, maar ik weet niet meer wat mensen zijn denk ik. In een ander topic gingen mensen de gebeurtenissen in Rotterdam door de dader goedpraten, en werd ik weggemod als ik daar iets van zei.. en hier kan een mod zomaar zijn gang gaan en krijgt ook nog votes ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 03-10-2023 16:43 ]

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@tweakduke
Ik ben helemaal voor het zorgvuldig omgaan met deze situatie dus hoop dat ze iets vinden waar iedereen blij mee is, maar ik vind de uitspraak niet slim. Daarmee open je de eeuwige discussie over wanneer je het in welk tempo moet regelen, dus ik mag hopen dat er morgen wel gewoon wat over gezegd wordt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:23:
@tweakduke
Ik ben helemaal voor het zorgvuldig omgaan met deze situatie dus hoop dat ze iets vinden waar iedereen blij mee is, maar ik vind de uitspraak niet slim. Daarmee open je de eeuwige discussie over wanneer je het in welk tempo moet regelen, dus ik mag hopen dat er morgen wel gewoon wat over gezegd wordt.
Oh ik verwacht zelf dat ze dat wel de komende dagen bekend maken, maar op dit moment moet er een reactie komen en dan is dit het meest handige om te zeggen.

Het is net de dag erna, dan is een pas op de plaats prima.

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

Zo te lezen is er overleg met de clubs dus neem aan dat RKC gewoon betrokken is en zij kunnen aangeven wat zij prettig vinden. Als maandag
een besluit nemen te vroeg is vanwege de omstandigheden dan is dat ook een antwoord, daar hoef je toch niet geheimzinnig over te doen?

Ik wil ook zeker geen kwade opzet suggereren maar ik blijf toch altijd een knullig gevoel houden bij de KNVB. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:07
Die 15e plek ziet er wel ernstiger uit dan dat het lijkt. RKC-Ajax is nog niet uitgespeeld, maar Ajax stond voor met een kwartier te spelen. Dan krijg je FC Volendam dat ingehaald moet worden, die op dit moment laatste staan. Stel dat Ajax ze beiden over de streep trekt, staan ze op zijn minst op de zevende plaats. Niet goed, maar niet zó dramatisch.

Ook opvallend, Feyenoord heeft het dubbele doelsaldo van de club boven hen, FC Twente.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:01:
Stel dat Ajax ze beiden over de streep trekt, staan ze op zijn minst op de zevende plaats. Niet goed, maar niet zó dramatisch.
We worden kampioen! oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:42:
Zo te lezen is er overleg met de clubs dus neem aan dat RKC gewoon betrokken is en zij kunnen aangeven wat zij prettig vinden. Als maandag
een besluit nemen te vroeg is vanwege de omstandigheden dan is dat ook een antwoord, daar hoef je toch niet geheimzinnig over te doen?

Ik wil ook zeker geen kwade opzet suggereren maar ik blijf toch altijd een knullig gevoel houden bij de KNVB. ;)
Wellicht heb ik je verkeerd begrepen, maar het is gewoon anders, en snap wel dat de KNVB nu ook niet meteen gaat vragen aan RKC, en??

Het is gewoon nog te vroeg vandaag. Wellicht morgen, aangezien ze nu ook bij de NOS zeggen (Kramer) dat het gelukkig goed lijkt te gaan.

Dus in dit geval is de KNVB eindelijk eens goed. Als ze weken gaan wachten, dan heb je wel gelijk.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
LZ86 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:47:
[...]
Zie je ook met die berichten dat een voetballer zijn tong heeft ingeslikt (wat helemaal niet kan) die ook blind worden gepubliceerd zonder wederhoor van een professional.
Hahahahahah, je hebt het erover en het gebeurt weer _O-

https://www.ad.nl/nederla...s-weer-verlaten~a3591b4f/

Dat ze die drek publiceren zeg........ Levensgevaarlijk die onzin. zoals aangetoond in onderstaand wetenschappelijk artikel
https://www.heartrhythmjo...-5271(17)30978-5/fulltext

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 02-10-2023 00:18 ]

• LZ86
Maarten_E schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:01:
Die 15e plek ziet er wel ernstiger uit dan dat het lijkt. RKC-Ajax is nog niet uitgespeeld, maar Ajax stond voor met een kwartier te spelen. Dan krijg je FC Volendam dat ingehaald moet worden, die op dit moment laatste staan. Stel dat Ajax ze beiden over de streep trekt, staan ze op zijn minst op de zevende plaats. Niet goed, maar niet zó dramatisch.

Ook opvallend, Feyenoord heeft het dubbele doelsaldo van de club boven hen, FC Twente.
Tja, Volendam was bij vlagen nog best gevaarlijk tegen PSV. Als ze zo spelen tegen Ajax gaan ze gewoon een grote kans hebben om te winnen met de vorm van Ajax atm.

RKC kan nog best een gelijkspel eruittrekken. Het ging erg gelijk op tegen Ajax iig. Tegen AZ heeft Ajax geen kans. Utrecht zullen ze wel winnen denk ik, dat daar aan de hand is weet ik niet, maar Utreg is echt bizar slecht.

Ajax kan niet op de lauweren rusten, met hoe ze nu zijn heeft iedereen een beste kans tegen ze. maakt het wel extra spannend. Je weet nooit hoe t gaat lopen terwijl je vaak die potten niet eens keek omdat je de uitslag toch wel kon raden.

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 02-10-2023 00:07 ]

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:08

ZieMaar!

Moderator General Chat
LZ86 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 00:05:
[...]

Tja, Volendam was bij vlagen nog best gevaarlijk tegen PSV. Als ze zo spelen tegen Ajax gaan ze gewoon een grote kans hebben om te winnen met de vorm van Ajax atm.

RKC kan nog best een gelijkspel eruittrekken. Het ging erg gelijk op tegen Ajax iig. Tegen AZ heeft Ajax geen kans. Utrecht zullen ze wel winnen denk ik, dat daar aan de hand is weet ik niet, maar Utreg is echt bizar slecht.

Ajax kan niet op de lauweren rusten, met hoe ze nu zijn heeft iedereen een beste kans tegen ze. maakt het wel extra spannend. Je weet nooit hoe t gaat lopen terwijl je vaak die potten niet eens keek omdat je de uitslag toch wel kon raden.
Ik denk ook niet dat de crisis alleen te maken heeft met het aantal punten. Zeker ook, en misschien wel mee, met het vertoonde spel. Ontzettend kansloze nederlagen tegen Twente en Feyenoord, bijvoorbeeld.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-11 19:28

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:44:
[...]

...
Waarom heeft Feyenoord meer belangen? Je hebt de laatste jaren gemist? Als iets zich wel bewezen heeft voor NL is dat het weinig uitmaakt in welke Europese competitie de club actief is.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 00:01:
[...]

Hahahahahah, je hebt het erover en het gebeurt weer _O-

https://www.ad.nl/nederla...s-weer-verlaten~a3591b4f/

Dat ze die drek publiceren zeg........ Levensgevaarlijk die onzin. zoals aangetoond in onderstaand wetenschappelijk artikel
https://www.heartrhythmjo...-5271(17)30978-5/fulltext
offtopic:
Je snap toch wel dat het om een "leken term"/volksmond gaat? Volgens mij is het gewoon alom geaccepteerd om het blokkeren van de luchtwegen door de [achterkant] tong het inslikken van de tong te noemen. Ik heb het een KNO arts wel eens horen zeggen en ook op de BHV cursussen wordt het vaak gebruikt met uitleg, ook dat het natuurlijk niet mogelijk is letterlijk je tong in te slikken.

Only fools are enslaved by time and space.

• LZ86
LoneRanger schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:33:
[...]

offtopic:
Je snap toch wel dat het om een "leken term"/volksmond gaat? Volgens mij is het gewoon alom geaccepteerd om het blokkeren van de luchtwegen door de [achterkant] tong het inslikken van de tong te noemen. Ik heb het een KNO arts wel eens horen zeggen en ook op de BHV cursussen wordt het vaak gebruikt met uitleg, ook dat het natuurlijk niet mogelijk is letterlijk je tong in te slikken.
Leken denken beeldend/letterlijk. Wij gebruiken gewoon de term geblokkeerde ademweg. Alom geaccepteerd? Nee zeker niet. En het is bij leken reanimaties dus ook nog eens gevaarlijk. Maar laten we het maar verder rusten, hevig offtopic ;)

• LZ86
Vos schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:40:
[...]

Waarom heeft Feyenoord meer belangen? Je hebt de laatste jaren gemist? Als iets zich wel bewezen heeft voor NL is dat het weinig uitmaakt in welke Europese competitie de club actief is.
Feyenoord heeft niet meer belangen atm. Zou anders worden als Ajax niet meer Europees actief is bijvoorbeeld. Sterker nog, ik denk dat de belangen van Ajax als Europees spelende ploeg wat zwaarder wegen dan die van RKC.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Dat is dan in de 2e helft ofzo geweest? De 1e helft (groot stuk van gekeken) deden ze niet eens de moeite om een aanval op te zetten

• LZ86
toolkist schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:00:
[...]

Dat is dan in de 2e helft ofzo geweest? De 1e helft (groot stuk van gekeken) deden ze niet eens de moeite om een aanval op te zetten
Yes, rondom die goal die ze maakten waren bij vlagen goed gevaarlijk.

Uiteindelijk was PSV natuurlijk wel een maat te groot, maar die kwaliteiten ontbeert het huidige Ajax op het moment wel. Tegen RKC ook hakken over de sloot, dus Volendam heeft dan zeker ook kans.

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:22
https://www.ad.nl/nederla...nden-op-plek-10~a527a909/

Verbazing deze maandagochtend over de stand op de clubwebsite van Ajax. Op de site van de Amsterdammers was te zien dat Ajax tiende stond in de eredivisie met acht punten na zes wedstrijden. In werkelijkheid staat Ajax echter nog op vijf punten na vijf wedstrijden door het gestaakte duel van zaterdag met RKC Waalwijk.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Willem30 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:25:

Verbazing deze maandagochtend over de stand op de clubwebsite van Ajax. Op de site van de Amsterdammers was te zien dat Ajax tiende stond in de eredivisie met acht punten na zes wedstrijden. In werkelijkheid staat Ajax echter nog op vijf punten na vijf wedstrijden door het gestaakte duel van zaterdag met RKC Waalwijk.
Wat een stemmingmakerij, hetzelfde gebeurde voorgaande weekend na de gestaakte wedstrijd dat de site liet zien dat Ajax al had verloren.

Kan me best voorstellen dat je weinig tot geen moeite gaat nemen om hier zelf iets voor te ontwikkelen of dat je na de speelrondes het zelf handmatig gaat bijwerken, effectief gebruik je voor de data een externe feed en als die niet goed om kan gaan met dit soort situaties krijg je dit.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-11 12:05
Willem30 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:25:

Tsja als dat geautomatiseerd word kan dat natuurlijk altijd gebeuren..

Twente komt eraan!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Ah, het AD heeft weer eens van niks een nieuwsartikel clickbait gemaakt :O

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

JanW schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:22:
Ah, het AD heeft weer eens van niks een nieuwsartikel clickbait gemaakt :O
uit het artikel:
De club heeft daarop contact opgenomen met het databedrijf
Zou dat een bedrijfje van de dataDuitser zijn? })

• LZ86
PSV-ers al zenuwachtig voor vanavond?

Ik denk op z'n best een gelijkspelletje.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:14:

PSV de favoriet lijkt me, zijn in vorm en Sevilla bakt er nog niet veel van in Spanje.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 21:41
Exocet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:22:
[...]

PSV de favoriet lijkt me, zijn in vorm en Sevilla bakt er nog niet veel van in Spanje.
net zoals vorig jaar toch?

• LZ86
[...]

Barcelona had t er knap lastig tegen anders.
PSV heeft nog maar 1 x echt tegenstand gehad dit seizoen. En we weten allemaal hoe dat afliep :P

• toolkist
  • Niet online
[...]

Volgens de bookies zwaar favoriet ja (1.91 vs 4.25), maar zo overtuigd ben ik er niet van dat PSV gaat winnen.
In vorm zijn tegen wat grut in de Eredivisie zegt natuurlijk nog niet zoveel Europees gezien

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:38:
[...]

Barcelona had t er knap lastig tegen anders.
PSV heeft nog maar 1 x echt tegenstand gehad dit seizoen. En we weten allemaal hoe dat afliep :P
Winst tegen Feyenoord voor de JC schaal? ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:47

Quad

Doof

PSV gaat het niet winnen en Ocampos scoort 2 keer.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:42:
[...]

Winst tegen Feyenoord voor de JC schaal? ;)
Dat was geen tegenstand. Halve elftal was nog niet compleet of fit :+

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:41:
Volgens de bookies zwaar favoriet ja (1.91 vs 4.25), maar zo overtuigd ben ik er niet van dat PSV gaat winnen.
In vorm zijn tegen wat grut in de Eredivisie zegt natuurlijk nog niet zoveel Europees gezien
Ik vraag mij altijd af waar die quoteringen op gebaseerd zijn maar het heeft heel vaak weinig met de werkelijkheid te maken lijkt wel. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:55
LZ86 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:14:

Ja, maar ik ga denk ik een excuus zoeken om niet te kijken. Ben nog aan het bijkomen van mijn operatie dus op tijd naar bed denk ik :+

WoT stats

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Succes met je herstel ElPaco!
Beter lekker rusten ipv de spanning op te zoeken :)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
Eigenlijk moet Psv deze pot winnen als ze willen overwinteren in CL.
Ben benieuwd hoe het gaat

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ElPaco schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:59:
[...]

Ja, maar ik ga denk ik een excuus zoeken om niet te kijken. Ben nog aan het bijkomen van mijn operatie dus op tijd naar bed denk ik :+
Beterschap!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:03:
Eigenlijk moet Psv deze pot winnen als ze willen overwinteren in CL.
Ben benieuwd hoe het gaat
Heb er niet veel vertrouwen in, en dat komt doordat men hier in Nederland de Eredivisie enorm overschat.
Nu is niet alles in La Liga super, maar vaak zijn die wel goed Europees, en wij zijn hier gewoon gemiddeld.

Hoop het natuurlijk van wel, maar twijfel nog erg. Ajax zou ook wel even winnen.. en dat was (ook) bij een club waar alles mis mee was.

• Harribo
HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:20:
[...]

Heb er niet veel vertrouwen in, en dat komt doordat men hier in Nederland de Eredivisie enorm overschat.
Nu is niet alles in La Liga super, maar vaak zijn die wel goed Europees, en wij zijn hier gewoon gemiddeld.

Hoop het natuurlijk van wel, maar twijfel nog erg. Ajax zou ook wel even winnen.. en dat was (ook) bij een club waar alles mis mee was.
Helemaal met je eens.
Ik heb echt met verbazing zitten kijken hoe psv gekleineerd werd tegen Arsenal. Kan je zeggen, Arsenal is een top ploeg, ok, maar toch zou een Psv meer weerstand moeten bieden in zo'n wedstrijd.

• Gonadan

Gonadan

RKC kan nog best een gelijkspel eruittrekken. Het ging erg gelijk op tegen Ajax iig.
Ajax was gek genoeg gewoon beter maar de zwakte blijft de omschakeling en verdediging. Je kunt prima meer kansen creëren en doelpogingen doen maar als je ze achterin toch een paar keer door laat sta je alsnog met lege handen.
Dat moeten ze echt onder controle krijgen want tegenstanders gaan daar gewoon op rekenen.

Ik vrees die laatste vijf minuten dan ook wel een hoop dat RKC denkt het af te kunnen maken. Wanneer zij vol gaan aanvallen zie ik Forbs er nog wel vandoor gaan, maar laten ze Ajax komen en gaan er dan met een lange bal overheen dan wordt het billen knijpen. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
Ik verwacht een 2-2 thuis tegen Sevilla. Aan de ene kant heeft PSV zijn zwaarste tegenstander al gehad uit, maar de manier waarop zal niet veel vertrouwen hebben gegeven. Sevilla is echt zo'n ploeg dat zich zo goed klaar kan maken in Europa ongeacht wat er in de PD gebeurt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:46
Gonadan schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:11:
[...]
Ik vraag mij altijd af waar die quoteringen op gebaseerd zijn maar het heeft heel vaak weinig met de werkelijkheid te maken lijkt wel. :D
Het gaat uiteindelijk om opbrengst voor het huis. Dan is niet alleen de winkans van de ene ploeg over de andere relevant, maar misschien nog wel meer het aantal wedders op een bepaalde uitkomst. Om 2x uit te keren bij winst voor PSV heb je minimaal evenveel inzet op Sevilla nodig om gegarandeerd geen verlies te draaien (als we gelijkspel even buiten beschouwing laten). Om 4x uit te kunnen keren bij winst van Sevilla moet er 3x zoveel zijn ingezet op PSV. Als wedders neutrale, rationele wezens zouden zijn zou je via wisdom-of-the-crowd wel tot goede afspiegeling van de verhoudingen komen. Maar bij dit soort weddenschappen zijn m.i. veel te veel van de wedders emotioneel betrokken. Waarom zou je op PSV - Sevilla wedden en niet op een van de andere 15 andere CL-wedstrijden?

Regeren is vooruitschuiven

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:33:
[...]

Helemaal met je eens.
Ik heb echt met verbazing zitten kijken hoe psv gekleineerd werd tegen Arsenal. Kan je zeggen, Arsenal is een top ploeg, ok, maar toch zou een Psv meer weerstand moeten bieden in zo'n wedstrijd.
Vooral naïef gespeeld denk ik. Saibari en Bakayoko vooral veel te licht voor het niveau, als je daar Tilman en Lozano neer zet heb je iig meer ervaring op dat niveau. Verder Wel met Aad eens wat betreft Bella Kotchap, ik vraag me echt af of die nog moet wennen of gewoon niet het niveau heeft? Vond hem zaterdag ook al niet heel sterk en zeker niet snel. We gaan het zien.

Only fools are enslaved by time and space.

• HollowGamer
  • Niet online
Erg teleurgesteld, geen Driessen als commentator. Ook niet bij de Arsenal stream op ZS Tennis.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:17
Dat was op zich geel :X

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 03-10-2023 21:03 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37
Verdedigend nog wel zoekend, maar aanvallend gaat het steeds beter lopen.

• Harribo
Arbitrage tot nu toe matig
Kan voor en tegen je werken

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arsenal al op 0-1

Gabriel Jesus

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:16:
Arsenal al op 0-1

Gabriel Jesus
Die Rice, hoe lang heeft die bij ons in de jeugd gespeeld?

• Harribo
Gunner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:16:
Arsenal al op 0-1

Gabriel Jesus
Buitenlandse clubs topic :p

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:20:
[...]

CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Zijn hier genoeg fans. Dacht zelfs meer dan Man Utd in NL. ;)

Maar het is natuurlijk wel belangrijk voor de stand in de poule.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[...]

Mag dat niet hier dan gezien het de poule van psv betreft?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:21:
[...]

Mag dat niet hier dan gezien het de poule van psv betreft?
Je kent Tweakers toch? Elk onderwerp heeft zijn eigen topic.
Als je hier iets over de camerastand wilt zeggen, die ik nogal soms vervelend vind, dan mag dat niet hier.

• Harribo
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
Hey wist ik niet (y)

Niet alles verklappen heb het straks op de viedeo!

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 03-10-2023 21:27 ]

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:23:
[...]

Je kent Tweakers toch? Elk onderwerp heeft zijn eigen topic.
Als je hier iets over de camerastand wilt zeggen, die ik nogal soms vervelend vind, dan mag dat niet hier.
Graag hier verder dan:

[Voetbal]Het grote camerastandpunt topic

• HollowGamer
  • Niet online
Het is 1-1 bij de andere partij wedstrijd.

PSV wel nog virtueel onderaan..

• HollowGamer
  • Niet online
Deze scheidsrechter.. dat is zo'n een die graag in beeld is. Waar ken ik hem ook alweer van?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tijd voor een wissel bij PSV. Wat speelt die trommelaar weer slecht zeg, man man man :?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:35:
Tijd voor een wissel bij PSV. Wat speelt die trommelaar weer slecht zeg, man man man :?
Net als Sevilla, wachten op een doelpunt voor PSV

• HollowGamer
  • Niet online
Navas dat die nog altijd speelt zeg. Is die niet ver in de 30?

Edit: 37, en nu dus schijnbaar RB.

[ Voor 23% gewijzigd door HollowGamer op 03-10-2023 21:38 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:36:
[...]

Net als Sevilla, wachten op een doelpunt voor PSV
Daar was ie! Nou ja, voor even dan.

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Daar was ie! Nou ja, voor even dan.
Het zal aan mij liggen, maar kunnen we dit topic misschien beter hernoemen naar Het Grote Ajax en Feyenoord topic?

Volgens mij is er bijna niemand als andere Nederlandse teams spelen, erg jammer.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:42:
[...]

Het zal aan mij liggen, maar kunnen we dit topic misschien beter hernoemen naar Het Grote Ajax en Feyenoord topic?

Volgens mij is er bijna niemand als andere Nederlandse teams spelen, erg jammer.
Ik ben er! (Feyenoorder)

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

PSV is wel zeer duidelijk de bovenliggende partij. Hopelijk kunnen ze dat verzilveren!

• LZ86
PSV is beter, maar eigenlijk amper gevaarlijk.
Hopen op een snelle goal

• tweakduke

tweakduke

Ik vind het een leuke pot om te zien, kan voor allebei maar zo hun kant op vallen.

Wissels misschien later de tweede helft, maar zou ik niet te snel doen. De Jong wordt wel goed afgedekt.

Tweakers Discord

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:27
[...]

Het was hier bijvoorbeeld laatst toen AZ zich kwalificeerde voor de poule d.m.v. penalty’s toch aardig druk moet ik zeggen.

En so what? Ajacied hier, maar ik vind het ook wel eens lekker om een Europees potje PSV / Feyenoord / AZ te kijken en Tweakers / topic als dit ff de boel de boel te laten.
Het opwinden en reageren doe ik dan wel als mijn club speelt.

Zo veel gebeurt er nu ook niet in Eindhoven, PSV heeft wel het overwicht vind ik, maar Sevilla staat prima met hun handbal verdediging.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Harribo
[...]

Wel een idee.
Tis wat het is...

Hoop dat Psv een doelpunt gaat maken

• Snowdog
  • Laatst online: 11:11
[...]

Volgens mij ben je hier zelf niet zo vaak, want tijdens wedstrijden van PSV zijn hier geregeld nog wel een aantal posters, tot voor kort vaak meer dan Feyenoorders zou ik zeggen, maar goed.

Verder wel ok wedstrijd, op dat defensieve gerommel na. Hopen dat ze 2e helft even kunnen scoren keer of 2-3, want ze zullen er sowieso nog wel eentje tegen gaan krijgen :P

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Kwaliteit > kwantiteit.
Iedereen hier is nu (even) voor PSV oOo

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2023 21:55 ]

• tweakduke

tweakduke

Ik kijk veel wedstrijden en de ene keer is er meer te discussiëren dan de andere keer. Dat heeft verder niemand in de hand.

De vaste club is er meestal wel en als het maar gezellig is, daar gaat het uiteindelijk om.

Tweakers Discord

• Harribo
Snowdog schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:51:
[...]

Verder wel ok wedstrijd, op dat defensieve gerommel na. Hopen dat ze 2e helft even kunnen scoren keer of 2-3, want ze zullen er sowieso nog wel eentje tegen gaan krijgen :P
Nou met Ramalho aan de bal hou ik toch altijd mijn hart vast.
Zou zonde zijn een tegen doelpunt

• HollowGamer
  • Niet online
De twee zwaargewichten op het veld.

Wel gek, kan Jan Boskamp dat wel met zijn knie? Daar was toch iets mee?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:53:
[...]

Gelukkig geen Drommel op goal :P

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:53:
Ik kijk veel wedstrijden en de ene keer is er meer te discussiëren dan de andere keer. Dat heeft verder niemand in de hand.

De vaste club is er meestal wel en als het maar gezellig is, daar gaat het uiteindelijk om.
Nou ja, je ziet bij die afgekeurde goal bijvoorbeeld weinig reactie.

Begrijp mij niet verkeerd, het is leuk dat op T.net ook voetbalfans zijn, maar je krijgt wel het idee dat het drukke is bij die twee clubs.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maar wat had je dan willen zien? Die goal is terecht afgekeurd, niet dat het een twijfelgeval was of zo.

• HollowGamer
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:57:
Maar wat had je dan willen zien? Die goal is terecht afgekeurd, niet dat het een twijfelgeval was of zo.
Een niet BAM

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:55:
[...]
Begrijp mij niet verkeerd, het is leuk dat op T.net ook voetbalfans zijn, maar je krijgt wel het idee dat het drukke is bij die twee clubs.
Kun je nagaan hoe @Harribo zich voelt, die is hier de enige Groningensupporter :(:)

• tweakduke

tweakduke

HollowGamer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:55:
[...]

Nou ja, je ziet bij die afgekeurde goal bijvoorbeeld weinig reactie.

Die discussie is heel vaak langsgekomen, maar daar hebben wij verder geen invloed op.

Iedereen is hier welkom om te praten over zijn club.

Tweakers Discord

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Maarten_E is van de BAMs bij PSV, of hij ook anti-BAMs doet weet ik niet eigenlijk.

• Harribo
Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:58:
[...]

Kun je nagaan hoe @Harribo zich voelt, die is hier de enige Groningensupporter :(:)
Jaaaaaaa Groninguu! :)
(Die lekker wat jaartjes in de kkd blijven)

Stiekem ook een beetje Ajax supporter ;)

Maar eigenlijk vind ik elk Nederlands team in Europa interessant om naar te kijken.

Ik vond trouwens die afgekeurde goal niet zo spannend, was meteen en snel duidelijk dat het buitenspel was. Misschien had ik gereageerd als het echt close was

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 03-10-2023 22:04 ]

• Snowdog
  • Laatst online: 11:11
Superkiwi schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:00:
[...]

@Maarten_E is van de BAMs bij PSV, of hij ook anti-BAMs doet weet ik niet eigenlijk.
Of @carpebios , maar ze zijn beide al een klein tijdje MIA heb ik het idee, tijdens wedstrijden iig, waarschijnlijk tijdelijk in shock nu PSV even geen punten meer verspeelt tegen clubs in het rechterrijtje

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yr9nFWjPYn2Am2dcFWfrQWRnQkQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/f8btmBaw3fRs8KhI3M9wwKOC.png?f=user_large

Bij dezen.

(Ik kan de wedstrijd niet kijken ivm vroeg opstaan maar hier heb ik dan wel tijd voor. Logisch.) 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 03-10-2023 22:05 ]

• Harribo
Waarom schiet Lang die niet beter in de hoek?
Zo heb ik meer pogingen om zeep geholpen zien worden,zonde

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoe meer inkt in je lijf, hoe sneller je valt.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Harribo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:53:
[...]

This didn’t age well….

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Oei oei oei

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oh, wat een domper -O-
Wel knap binnengeschoten
.

Afgekeurd! oOo

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 03-10-2023 22:10 ]

• Harribo
Waar ik al bang voor was....weer Ramalho... ongelooflijk

• JohanR91
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11 13:29
En blijf die nietsnut maar opstellen. Iedere match is er wel een grove fout van hem.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37
Zooo daar komen we goed weg.

• Napo
  • Niet online
Wordt Ramalho gered. Deze verdediger is en blijft een onzekerheid.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn voor PSV. Maar kut VAR.

• Harribo
Ramalho kost je gewoon tegen doelpunten.
Heeft psv echt niks beters daar?

• HollowGamer
  • Niet online
Wat the.. beetje lastig, ben twee wedstrijden tegelijkertijd aan het kijken, vroeger kon ik dat nog..

Tja, wat kan hij hier precies aan doen?
Pagina: 1 ... 103 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024