Gloeiende
Valt me toch van je tegen.PWM schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:12:
[...]
GloeiendeIk ging dus weer van 21.00 uit. Wat is de kans dat ze het uitzenden on Aalborg in het restaurant
Als Pater Familias van de Feyenoordfans van dit forum had ik je hoog zitten
Ik moet überhaupt nog wennen aan het spelen op woensdagLZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:14:
[...]
Valt me toch van je tegen.
Als Pater Familias van de Feyenoordfans van dit forum had ik je hoog zitten
In het vervolg toch maar weer de Europese wedstrijden incl aanvangtijden hier posten op de maandag of dinsdag?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zin in de wedstrijd, maar ga toch uit van een verlies. We zullen best aardig voor de dag komen, maar voorin missen we nu toch wel wat kwaliteit. Ueda is natuurlijk nauwelijks wedstrijd fit. We zullen aardig balbezit hebben, maar weinig grote kansen creëren.
We gaan het wel beleven vanavond.
Vreemde opstelling zonder Minteh. Die had ik graag gezien ipv Zerrouki. Maargoed Arne Slot zal weten wat hij doet.
Vreemde opstelling zonder Minteh. Die had ik graag gezien ipv Zerrouki. Maargoed Arne Slot zal weten wat hij doet.
Beetje extra zekerheid inbouwen kan denk ik geen kwaad tegen deze tegenstanderLekkerboeie86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:43:
Zin in de wedstrijd, maar ga toch uit van een verlies. We zullen best aardig voor de dag komen, maar voorin missen we nu toch wel wat kwaliteit. Ueda is natuurlijk nauwelijks wedstrijd fit. We zullen aardig balbezit hebben, maar weinig grote kansen creëren.
Gelijkspel zou een wereldprestatie zijn. Ik ga helaas uit van een verlies.....
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 04-10-2023 17:47 ]
Tja ik zou niet met dit middenveld starten. Dat is in de competitie ook niet lekker gegaan. Stengs op 10 liep prima. En Minteh was lekker op dreef. Aanpassen aan Atletico waardoor verschillende spelers niet op hun beste positie spelen lijkt me niet veel extra zekerheid brengen.DutchOwnage schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:46:
[...]
Beetje extra zekerheid inbouwen kan denk ik geen kwaad tegen deze tegenstander
Gelijkspel zou een wereldprestatie zijn. Ik ga helaas uit van een verlies.....
Ik denk dat je nu een fitte Minteh hebt voor in de 2e helft en daarmee wellicht nog verschil kan maken als centrumspitsLekkerboeie86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:52:
[...]
Tja ik zou niet met dit middenveld starten. Dat is in de competitie ook niet lekker gegaan. Stengs op 10 liep prima. En Minteh was lekker op dreef. Aanpassen aan Atletico waardoor verschillende spelers niet op hun beste positie spelen lijkt me niet veel extra zekerheid brengen.
En dan iedereen even in laten checken?Superkiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:37:
In het vervolg toch maar weer de Europese wedstrijden incl aanvangtijden hier posten op de maandag of dinsdag?
Check, over.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Aan de andere kant: was het niet zo dat dit middenveld ook in de oefenpot tegen Atletico stond opgesteld?
WK2030.. 3 wedstrijden poulefase in Zuid Amerika, daarna naar Spanje/Portugal/Marokko.. Meld ons svp maar vast af voor dat belachelijke circus
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 04-10-2023 18:30 ]
Ik hoop op een punt. Ik ga uit van een nederlaag vandaag.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Iets meer vertrouwen in Slot mag ondertussen toch wel?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:52:
[...]
Tja ik zou niet met dit middenveld starten. Dat is in de competitie ook niet lekker gegaan. Stengs op 10 liep prima. En Minteh was lekker op dreef. Aanpassen aan Atletico waardoor verschillende spelers niet op hun beste positie spelen lijkt me niet veel extra zekerheid brengen.
Ongeveer.D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:19:
Aan de andere kant: was het niet zo dat dit middenveld ook in de oefenpot tegen Atletico stond opgesteld?
Ik zie ze niet winnen hier. Zeker niet met deze opstelling.
Maar ik laat graag mijn ongelijk bewijzen
Wat dat betreft is dit de meest relaxte pot van de zes. Elk resultaat is meegenomen. Natuurlijk ben je wel zenuwachtig over het feit of ze een beetje een goed figuur slaan. Zo'n afstraffing als PSV wil je ook niet.Agent47 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:34:
Ik hoop op een punt. Ik ga uit van een nederlaag vandaag.
Als je hier wint loop je wel erg uit zeg ….D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:38:
[...]
Wat dat betreft is dit de meest relaxte pot van de zes. Elk resultaat is meegenomen. Natuurlijk ben je wel zenuwachtig over het feit of ze een beetje een goed figuur slaan. Zo'n afstraffing als PSV wil je ook niet.
Zo'n club is Atletico niet.D-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:38:
[...]
Wat dat betreft is dit de meest relaxte pot van de zes. Elk resultaat is meegenomen. Natuurlijk ben je wel zenuwachtig over het feit of ze een beetje een goed figuur slaan. Zo'n afstraffing als PSV wil je ook niet.
Die gaan de 1-0 maken, en dan de boel dichtgooien en het spel doodmaken.
Vergeet de duikelingen en aanstellen niet kameraad…LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:38:
[...]
Zo'n club is Atletico niet.
Die gaan de 1-0 maken, en dan de boel dichtgooien en het spel doodmaken.
Vooral op dat middenveld gaan ze dat doen.Agent47 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:41:
[...]
Vergeet de duikelingen en aanstellen niet kameraad…
Griezmann en Morata doen dat normalijk niet./s
@PWM Ze beginnen zo ouwe reus
Zie je dat het hier drukker is als FEY speelt. 
Wel zin in, voor mij meer wedstrijden om 18.45u. Net na het avondeten, en niet te laat.
---
Ben ik de enige die 21.00u wedstrijden te laat vind, ook op zaterdagavond?
Wel zin in, voor mij meer wedstrijden om 18.45u. Net na het avondeten, en niet te laat.
---
[ Voor 22% gewijzigd door HollowGamer op 04-10-2023 18:45 ]
21.00 is inderdaad vrij laat. Zeker als de pot uitloopt is het niet leuk meer.HollowGamer schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:45:
Zie je dat het hier drukker is als FEY speelt.
---
Ik zit klaar in mijn Atletico shirt, hopelijk wordt dit een mooie pot. Ik hoop alleen niet op een gelijkspel en mag de beste winnen
Dat er mensen naar het stadion komen, om naar het beton voetbal van Simone te kijken, blijft me verbazen.
Tja die man heeft ze succes gebracht.HollowGamer schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:50:
Dat er mensen naar het stadion komen, om naar het beton voetbal van Simone te kijken, blijft me verbazen.
En dat al iets van 12 jaar. De man is wel een icoon, ondanks zijn saaie speelstijl.
JAAAAAA
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat een heerlijk begin
Wat een verschrikkelijk goed begin van Feyenoord.
Atletico is er ook nauwelijks aan te pas gekomen
Atletico is er ook nauwelijks aan te pas gekomen
In de kluts maakt niet uit, die hangt er lekker in.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij Vodafone nu ook de goal...LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:53:
Kpn loopt blijkbaar 2 minuten achter lol
Die zat er lekker in
Elect a clown, expect a circus.
Hermoso....denk nu opeens aan heel iets anders daar...
Kusje voor Feyenoord
Kusje voor Feyenoord
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 04-10-2023 18:54 ]
Beetje laat, schakel net in maar.. JAAAAA
Beetje triest als je supporters met middelvinger ziet staan, voor een doelpunt.
Atletico is een vecht machine normaal gesproken die komen vast wel
Dit had ik niet verwacht, nog geen illusies dat we hier even winnen maar toch begin is lekker.
Goed om te zien dat Ueda geen podium vrees heeft.
Goed om te zien dat Ueda geen podium vrees heeft.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Hij heeft hetzelfde als Mourinho, moet altijd lachen dat Arsenal fans beide graag wilde zien komen als opvolger Wenger.LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:51:
[...]
Tja die man heeft ze succes gebracht.
En dat al iets van 12 jaar. De man is wel een icoon, ondanks zijn saaie speelstijl.
Nee, het voetbal is zo saai, en hij heeft gewoon goed aanvallende spelers. Die Saul heeft die ook helemaal kapot gemaakt.
Stonden dit weekend 2-0 achter en wonnen uiteindelijk met 2-3. Dus reken er maar op dat die nog even op de deur komen kloppen.Harribo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:55:
Atletico is een vecht machine normaal gesproken die komen vast wel
Haha ja hoort het legioen gewoon boven al die Spaanse supporters uitkomen
[ Voor 5% gewijzigd door aaaido op 04-10-2023 18:58 ]
Buitenspel haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
VAR zegt dus buitenspel. Maar door die pass duidelijk betrokken bij het spel. Anders doet Wieffer niks.
Dat is dikke pech zeg.
Wie de fuck verdedigt met buitenkant voet
Ik krijg een deja vu...zo snel een tegen treffer
Zo jammer dit. Achterlijke regel.
Wordt het zo’n wedstrijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tuurlijk, is het normaal het voetballen steeds minder leuk te vinden?
Dit is toch gewoon buitenspel?
Dat is niet waarom ze em niet afkeuren, maar Feyenoordspeler speelt de bal bewust...Tk55 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:59:
VAR zegt dus buitenspel. Maar door die pass duidelijk betrokken bij het spel. Anders doet Wieffer niks.
We worden genaaid.
Nog nooit zo'n schande gezien
Nog nooit zo'n schande gezien
Jammer zo snel weer 1-1 en dat die knal van Zerrouki er niet in ging
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Niet met de nieuwe regel. Wieffer kan ingrijpen, dus geen buitenspel.HollowGamer schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:00:
Tuurlijk, is het normaal het voetballen steeds minder leuk te vinden?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hef buitenspel maar op. Dit is zo complex...
Morata niet buitenspel, Saul wel maar daar kwam de bal niet in de buurt.
Al snap ik wel dat die Feyenoorder instapt omdat ie wel rekening houdt met Saul.
Morata niet buitenspel, Saul wel maar daar kwam de bal niet in de buurt.
Al snap ik wel dat die Feyenoorder instapt omdat ie wel rekening houdt met Saul.
Hier kon je op wachten met een sluipmoordenaar als spits. Hopelijk laten ze bij Feyenoord de koppies niet hangen.
Als wieffer had laten gaan, was het dus beter geweest...
Huub Huub Barbatruc!
Waarmee je dus rare situaties in de hand werkt. Met een 'goede' ingreep op een buitenspelsituatie ben je dus in het nadeel. Bizar.OMX2000 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:00:
[...]
Niet met de nieuwe regel. Wieffer kan ingrijpen, dus geen buitenspel.
Toch apart. Als wieffer die bal laat lopen staat die buitenspel?
Wel dom om die bal niet gewoon te laten lopen.
Yep volgens mij wel.DNA_Saint schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:01:
Als wieffer had laten gaan, was het dus beter geweest...
How the fuck is dit een geldig doelpunt? Wieffer houdt de bal omdat die speler in buitenspel positie de bal gaat krijgenHarribo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:01:
[...]
Volgens mij is dit een geldig doelpunt...?
Tsja volgens de regels dus buitenspel.. Overigens mee eens dat het allemaal niet meer te volgen is.
Overigens snap ik het bashen op Wieffer niet zo. Die heeft eigenlijk een prima interceptie, die per toeval bij Morata voor de benen komt.. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Overigens snap ik het bashen op Wieffer niet zo. Die heeft eigenlijk een prima interceptie, die per toeval bij Morata voor de benen komt.. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Twente komt eraan!
Yup, zo krom zijn de regels tegenwoordig. Net als met hands.forzav schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:01:
Niet uit te leggen, laat Wieffer hem gaan dan is er niets aan de hand
Die regelmaakfiguren van de IFAB hebben geen idee hoe erg ze het spel verkloten.
Dus dan kan je beter eroverheen springen?OMX2000 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:00:
[...]
Niet met de nieuwe regel. Wieffer kan ingrijpen, dus geen buitenspel.
Vind het gewoon wazig, wat als je hem per ongelijk tegen je aan krijgt, is het dan ook een nieuwe situatie?
Nah, is gewoon nieuwe situatie door het uitermate beroerde ingrijpen van WIeffer.
Had ie de bal gemist of laten lopen was het wel buitenspel
Morata is een top spits, zet daar maar standaard iemand op
Nee, het gaat om bewust spelen ja/nee.HollowGamer schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:02:
[...]
Dus dan kan je beter eroverheen springen?
Vind het gewoon wazig, wat als je hem per ongelijk tegen je aan krijgt, is het dan ook een nieuwe situatie?
Wieffer is een Nederlandse speler.JoteW schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:02:
Tsja volgens de regels dus buitenspel.. Overigens mee eens dat het allemaal niet meer te volgen is.
Ik vind hem ook leuker als het andersom gebeurt ; )Russel88 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:01:
Wat een klote regel.
Atletico begint te voetballen, oppassen nu
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 04-10-2023 19:04 ]
Andersom wordt die goal natuurlijk gewoon afgekeurd
Wieffer onderschept een pass op een Atletico speler. Op dat moment is het heel begrijpelijk dat ie niet weet dat de speler buitenspel staat.LZ86 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:02:
[...]
Nah, is gewoon nieuwe situatie door het uitermate beroerde ingrijpen van WIeffer.
Had ie de bal gemist of laten lopen was het wel buitenspel
Wieffer valt niks te verwijten.
OnzinD-e-n schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:04:
Andersom wordt die goal natuurlijk gewoon afgekeurd
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024