[F1 2023] Race 7 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 83.044 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:15
Kijk eens aan, goeie vent om mijn verjaardag mee te delen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:25
De F1 post qualifying press conference is nog steeds niet beschikbaar bij F1 TV. Grrr, Staat net online :(

The drivers' parade staat wel online klaar voor 12:50.

LIVE: Monaco Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 28-05-2023 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

d-vine schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:11:
Dit is ook wel een mooie video animatie tussen Max en Fernando.
Dik! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:40

Pierre

Van nature lui!

Net de Quali terug zitten kijken, die laatste sector wat een animal die Verstappen prachtig. Zin in vanmiddag.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Pierre schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:25:
Net de Quali terug zitten kijken, die laatste sector wat een animal die Verstappen prachtig. Zin in vanmiddag.
Alien zal je bedoelen. Ik heb het niet zo op de Verstappens maar dit was unreal. Hopen dat Verstappen de start verpruts en er een mooi gevecht gaat plaats vinden tussen Alonso en Verstappen.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:49
pilskes schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:09:
Zoals verwacht zijn de F2 & F3 races behoorlijke optochten.. Ben benieuwd of F1 wel iets spannends kan brengen.
We gaan het meemaken. Wie weet verrast er iemand ons met een na- of voordelige strategie :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:09
pilskes schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:09:
Zoals verwacht zijn de F2 & F3 races behoorlijke optochten.. Ben benieuwd of F1 wel iets spannends kan brengen.
Dit soort 'niet F1 gerelateerde' spoilers kunnen beter in het algemene topic.
(Als iemand (niet ik zelf) de F3/F2 nog terug wil zien, maar wel dit forum leest, dan is het plezier voor diegene eraf)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:34

Major_ton

Shoot!

Jasphur schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:25:
[...]

We gaan het meemaken. Wie weet verrast er iemand ons met een na- of voordelige strategie :P
Sommige 'fans' zullen nu wel ballen dat ze Latifi weggepest hebben. Die wist een race nog wel eens een leuke twist te geven.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:45
Robkazoe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 23:51:
[...]

Als iedereen een 1:15 moet rijden, dan betekent dat idd meer brandstofverbruik maar dat geldt voor iedereen en dat betekent dat iedereen meer brandstof moet meenemen.

En als je met een 1:15 minder rubber kan oppikken, dan moeten ze de auto maar iets zwaarder maken. Maar ook dan geldt: dat is voor iedereen een probleem.

En een hogere slijtage van de motor is ook een probleem waar heel de grid dan mee moet dealen. Als FIA kun je wel afspreken om een motorblok meer toe te wijzen eventueel met andere slijtage onderdelen.

Met andere woorden: ik hoor nog geen argumenten waarom dit niet zou kunnen?
Heb hier inderdaad ook al vaker aan gedacht. Het klinkt vreemd, maar het kost relatief weinig inspanning van mens en machine om zeg 5 seconden langzamer te rijden. Iedereen die aan racesims doet moet het maar eens proberen; als je een rondje voor je gevoel aan het 'cruisen' bent, ben je maar een paar seconden langzamer vergeleken met een snelle lap.

Of mijn snelle laps zijn niet zo snel als ik zou willen, dat kan natuurlijk ook :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het ging toch 80% kans op regen zijn voor de F1 race? De F2 (nu in replay met vertraging aan het kijken) ziet er zonnig uit.

Ik zie dat de P1 rechts staat dus aan de binnenkant kant van bocht 1. Dat wordt een mooie start waarbij ik denk dat Alonso, Ocon, Leclerc voor wat actie kunnen zorgen.

Ocon wilt Alonso pakken en Charles die gefrustreerd is. En dan is er Hamilton die zijn W14B nog niet helemaal kent. Sainz gaat de kind van de rekening worden denk ik.

Popcorn anyone?

[ Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 28-05-2023 11:30 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Chevy454 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:30:
Het ging toch 80% kans op regen zijn voor de F1 race? De F2 (nu in replay met vertraging aan het kijken) ziet er zonnig uit.

Ik zie dat de P1 rechts staat dus aan de binnenkant kant van bocht 1. Dat wordt een mooie start waarbij ik denk dat Alonso, Ocon, Leclerc voor wat actie kunnen zorgen.

Ocon wilt Alonso pakken en Charles die gefrustreerd is. En dan is er Hamilton die zijn W14B nog niet helemaal kent. Sainz gaat de kind van de rekening worden denk ik.

Popcorn anyone?
Ik heb liever een kaasje. Maar dat het er nu zonnig uit ziet betekend niet dat dat straks ook het geval is he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Jasphur schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:25:
[...]

Misschien deze? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QSSGyloaRwfztPz5uD0mmgidjPE=/234x176/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/knOJd1oR7wQSPoO1sUZCcjDI.gif?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-10 15:09
Chevy454 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:30:

Popcorn anyone?
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/g5luJt5ki30AAAAM/fortune-teller-crystall-ball.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
alesandro_46 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:27:
[...]

(Als iemand (niet ik zelf) de F3/F2 nog terug wil zien, maar wel dit forum leest, dan is het plezier voor diegene eraf)
Nu met de Porkers is het ook nog net zo zonnig als in NL :P
Verwacht geen Panis achtige situaties vandaag, na zaterdag kan de optocht eigenlijk alleen maar tegenvallen...

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 28-05-2023 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:41
Best een interresant stukje van Peter Windsor - over de positionering van de auto van Max en hoe hij die tijdswinst kon pakken in sector drie, met foto's - erg interresant stukje

Benieuwd wat er gaat gebeuren, ik hoop stiekum op wat spettertjes regen om het allemaal wat spannender te maken maar wegaan het zien!

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:52

Bloodclot

Jawier!

Buienradar geeft regen vanaf 15:00, 0.3 mm. En kan wat meer worden later tot 17:00.

40% kans op beetje regen/druppen. Net genoeg om het moeilijk te maken? Veradelijke gladde stukjes hier en daar.

Een andere weerapp geeft 60% kans op 0.7 mm om 15:00

[ Voor 12% gewijzigd door Bloodclot op 28-05-2023 12:01 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Chocoball
Fernando kreeg een persoonlijke vraag over zijn nieuwe passie en Max meteen dollen _O-
Q: (Pedro Fermin Flores – TheGodFlores) Questions for Max and Fernando. Max, for you, how do you feel having this youngest Fernando pushing you to the limits? And Fernando the second one for you is so personal, please can you tell us the truth about your new passion – garden flowers? Are you thinking about a new job in the future after 2026?
MV: No, for me it's nothing of a surprise. I grew up watching Fernando in F1 and I liked his style and for him to still be here at 41 it's very impressive and I think it's a great example for people out there, if you stay committed and believe in yourself, believe in the opportunities that come to you, then you can show something like he's doing right now. But, of course, you need also a lot of natural raw talent with that.
[FA: There are no flowers here. It was only Miami and…
MV: Smelling good?
FA: Yeah, you and Checo were talking a lot, so I have to wait in the TV pen for a long time and there were a couple of flowers and I love flowers. But yeah, yesterday the team is now putting some extra flowers in the motorhome, so I have some in my room as well.
MV: I have some plants at home as well.
FA: I can go in my free time. We talk tomorrow night - depends how aggressive you are in the race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:30
Je merkt inderdaad aan het sfeertje dat het vaak meer collega's dan concurrenten zijn. Mooi om te zien.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik denk dat Verstappen en Alonso gewoon enorm veel respect voor elkaar hebben als exceptionele coureurs, zelfs voor de standaarden van F1. Verstappen doet soms ook manoeuvres die Alonso jaren geleden al eens had gedaan en bijvoorbeeld Alonso die bij de start, de baan afsneed in Sochi, tja het jaar ervoor deed Verstappen dat ook. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Leuke weersvoorspelling _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2DmSofarc-1BYO9a0RWXGw2oY8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oCpYsb0ctqinWBqKVdBFRj22.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2023 12:35 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:54
d-vine schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:11:
Dit is ook wel een mooie video animatie tussen Max en Fernando.
Meest niet-passende muziek op de achtergrond :-) Maar gave animatie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:09
Vanmiddag kan ik helaas geen rondetijden posten tijdens de race vanwege andere verplichtingen. Volgende week hoop ik de rondetijden wel weer te kunnen posten.

Een goede regenradar voor Monaco e.o. is te vinden op:

https://www.meteociel.fr/...38&y=8731.3&ech=11&zoom=4

Iedereen veel kijkplezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NavySeal
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:58:
Vanmiddag kan ik helaas geen rondetijden posten tijdens de race vanwege andere verplichtingen. Volgende week hoop ik de rondetijden wel weer te kunnen posten.

Een goede regenradar voor Monaco e.o. is te vinden op:

https://www.meteociel.fr/...38&y=8731.3&ech=11&zoom=4

Iedereen veel kijkplezier gewenst!
Er komt een regengebied aan vanuit het noordwesten. Als ik het zo een beetje inschat, zou dat rond 16.00 uur bij Monaco kunnen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E78V7DXLe8aqoskT89AfRCARS2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHk3pwgkvwVn2pTntdbt8HdO.jpg?f=fotoalbum_large
Ik kan de race helaas ook niet live zien, want we zijn buiten de deur. Maar als ik de race heb gezien zal ik wel een mening posten :)

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 28-05-2023 14:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:09
G_Dragon schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:08:
[Afbeelding]
Ik kan de race helaas ook niet live zien, want we zijn buiten de deur. Maar als ik de race heb gezien zal ik wel een mening posten :)
Treintjes kijken, altijd leuk. Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:54
Speedster schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:20:
[...]

Alien zal je bedoelen. Ik heb het niet zo op de Verstappens maar dit was unreal. Hopen dat Verstappen de start verpruts en er een mooi gevecht gaat plaats vinden tussen Alonso en Verstappen.
Waarom was het unreal? Had ALO niet een bere 1e en 2e sector en een shit 3e sector. Misschien won iedereen wel 1-2 tienden op ALO in de laatste sector…

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Leuk, in de F1 pre race show zag je kortstondig een afteller tot de start in beeld staan. Die stond op 19 minuten. Ik van: huh?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
alesandro_46 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Gaan ze het er over hebben in de pre-show :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
caspervc schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:12:
[...]

Waarom was het unreal? Had ALO niet een bere 1e en 2e sector en een shit 3e sector. Misschien won iedereen wel 1-2 tienden op ALO in de laatste sector…
ALO was 10e qua sectortijdem in S3. Dus ja, hij was daar gewoon langzaam. Had volgens de commentatorwn er mee te maken dat de auto daar zo(veel) sneller ging dan hij gewend was dat hij niet harder "durfde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zakken over de show apperatuur (lasers/speakers?) dus de kans op regen is zeker aanwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:03
G_Dragon schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:08:
[Afbeelding]
Ach, de Veenkoloniën zijn ook prachtig. Prima trade-off. ;)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Zeeën van ruimte hebben ze daar.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxNxMRpWwAA9O8E?format=jpg&name=large
BOT op weg naar de verkenningslap Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxNv6MpXwAA3N-f?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2023 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NavySeal
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:20:
Zakken over de show apperatuur (lasers/speakers?) dus de kans op regen is zeker aanwezig :P
Ik denk zelfs dat de halve race wel eens nat zou kunnen worden als ik de radar bekijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Ah de traditionele Monaco pitstraat spiegel foto Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxNwDrrWYAAbzkO?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Tom Holland en Lando hadden broers kunnen zijn vind ik. Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxNyT3JXsAExg6u?format=jpg&name=large

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi die beelden net van Piastri in de pitbox rn dat je op de achtergrond een boom ziet in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 14:56
caspervc schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:12:
[...]

Dit is daadwerkelijk het geval, Alonso had de langzaamste 3e sector van de top 10 samen met Russell.

Verstappen wel de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die Bottas met zijn matje in zijn nek ;w ziet er niet uit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxNLhLvWwAE3-PT?format=jpg&name=900x900
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FxMzPzYWAAQDWxt?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Pierre schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:36:
Die Bottas met zijn matje in zijn nek ;w ziet er niet uit.
Nochtans erg hip in Oceanië :)

Sam Colins net in de pre-show. Was het alweer vergeten maar in geval van regen: Nieuw type blue striped tyre. Waar nog niemand mee gereden heeft (los van de bandentests?) en waar geen bandenwarmers voor gebruikt mogen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 28-05-2023 14:40 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Vrienden allemaal een fijne race, ik spreek jullie allemaal straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ziet eruit alsof we veel medium --> hard gaan krijgen, zeker in de top tien.
Die zachte banden lijken namelijk erg gevoelig te zijn geweest, zowel qua opwarmen als temperatuur onder controle houden. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:41:
[...]

Ziet eruit alsof we veel medium --> hard gaan krijgen, zeker in de top tien.
Die zachte banden lijken namelijk erg gevoelig te zijn geweest, zowel qua opwarmen als temperatuur onder controle houden. :)
De soft banden zijn na 1 opwarmronde al op hun piek en bestaat de kans op graining volgens Pirelli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat is HAM allemaal om zich heen aan het kijken tijdens het volkslied? :P

Ook wel een favo-zoontje gebaar dat LEC zo ver naar voren stond en de rest achter de koning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
Jasphur schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:49:
Wat is HAM allemaal om zich heen aan het kijken tijdens het volkslied? :P
Kijken naar de amazing crowd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:46:
[...]

De soft banden zijn na 1 opwarmronde al op hun piek en bestaat de kans op graining volgens Pirelli.
Dus die band heeft al graining na een ronde, want Pirelli. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 12:37
Is Buxton irritanter geworden over de jaren?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het is warm weer buiten dus dit topic zal wel wat rustiger zijn dan normaal.
Iedereen heel veel plezier... en zoals altijd, hou het een beetje gezellig. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
PjotrStroganov schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:53:
Is Buxton irritanter geworden over de jaren?
JA

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:03
Jaaa we mogen weer bijna! Iedereen alvast een fijne race!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:12
sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:53:
Het is warm weer buiten dus dit topic zal wel wat rustiger zijn dan normaal.
Iedereen heel veel plezier... en zoals altijd, hou het een beetje gezellig. :D
Denk het ook, hier eerst de wedstrijd kijken en dan hup naar buiten aan de pils en bbq. 😋

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Veel plezier!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjFBjQTwzXRqfG_7KsDoLRaF4Ig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2T5f7yvJnfPzgoiN3fWM86B.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk net zo interessant als de Q!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-10 22:29
Ik zit klaar om teleurgesteld te worden! Hopelijk gebeurt er genoeg. Maar ik verwacht een Ver-Alo-Sai podium. Hoop op een Alo win en Oco 3e.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:01

Edd

Fijne optocht allen!

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
fijne race leute

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Fijne Race allen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bbq aan, rookhout erin. Spek erop.
Router opnieuw opgestart, ATV opnieuw opgestart. F1tvpro aan.

Ja we kunnen ervoor zitten!

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 22:38

DarkSide

theres no place like ::1

zo
Dochter en ik zitten er klaar voor.
Chips, bier en limonade klaar.

Benieuwd naar de start.
En of er nog wat leuks gebeurt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Medium, inters, FW, soft .... dat lijkt me wel wat :)
Veel kijkplezier iedereen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoubleDutch
:)F Fijne race allemaal! :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verstappen vs Maldonado die inhaalactie ging erg netjes... Vooral omdat het Maldonado was verbaast het mij dat dit goed ging. Ik mis hem nog wel in de F1. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:26
Fijne race allemaal. Hopelijk gaan we wat actie zien.

Kom op Max!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 21-10 12:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTGlZGZTBf4i1a5X4cltelwHn1Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1VEFRrnj7jZaGJAyC1dFmAM.jpg?f=fotoalbum_large
Joee fijne race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 13:20

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Die foto van Bottas blijft leuk

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Alonso start op harde banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Aparte bandenmix!

[ Voor 14% gewijzigd door Spotmatic op 28-05-2023 15:00 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max op geel/medium... Whoops. :P

[ Voor 97% gewijzigd door sjaool op 28-05-2023 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Ben een Max fan, maar zou ook erg leuk vinden als Alonso hier P1 pakt. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ah begint al leuk
Max VS Alo - Med vs hard

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:51
Fijne race, ik rij ook mee vandaag :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfX-WnNewCO4g5A2ZHyRciB18Lo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a4bo0AWD3F9k58X5dYEl04hh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:03
Max op medium

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ninja edit gedaan. Door het licht leek het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alonso op hard, hopelijk kan Max er dan sowieso voor blijven bij de start

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max, Ocon en Hamilton medium.
Alonso, Sainz, Leclerc, Gasly, Russel hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sipio schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:01:
Alonso op hard, hopelijk kan Max er dan sowieso voor blijven bij de start
Medium vs Hard, wat denk je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
pit goed timen dus.

Bij saftycar maakt het allemaal al niet meer uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-10 22:29
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:01:
Max, Ocon en Hamilton medium.
Alonso, Sainz, Leclerc, Gasly, Russel hard.
Laat het aan Ferarri om beide chauffeurs de zelfde banden te geven :’). We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

16.00 regen zeiden ze net in het Frans. Laten we het maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

BiaggioLuciano schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:02:
[...]

Laat het aan Ferarri om beide chauffeurs de zelfde banden te geven :’). We gaan het zien.
PER heeft ook medium. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:01:
[...]

Ik denk hetzelfde als jou maar dat zegt nog niet dat Max er ook voor is zo.. Ik hoop het wel natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Perez ook op mediums. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 13:20

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:01:
[...]

Max heeft vaak slechtere start dus tegelijk in bocht 1, hopelijk gaat dat goed

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Max en Checo starten ook beiden op mediums.
Had toch wel verwacht dat Perez op H zou starten.

EDIT: oké hij staat al op de H ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2023 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Probleemloze start voor VER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Wat een gebeuk haha

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

sjaool schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:03:
Probleemloze start voor VER.
Alo toch wel erg goed weg op de H.
Denk als Alo op M stond dat hij wel voordeel zou hebben gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:12
Zo. Start gezien. iPad aan en wat anders gaan doen. Dit gaat toch nergens meer over met deze brede auto’s _O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
Mooi die 1e keer door die hairpins, staan zo goed als stil haha

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:38
LOL. In de hairpin. Stonden gewoon stil.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:37
Ok, dat was bijna een kettingbotsing in die bocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
Perez naar hards

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Zo per gaat hem uitrijden nu.
Interessant......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PER al P18. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
D-dark schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:05:
Ok, dat was bijna een kettingbotsing in die bocht
leek wel Keizer Karelplein (Nijmegen) tijdens de spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 17:38
Al bijna 2.0s op ALO.
Gaap..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:00

Herman

FP ProMod
Maurice079 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:04:
Zo. Start gezien. iPad aan en wat anders gaan doen. Dit gaat toch nergens meer over met deze brede auto’s _O-
Monaco is toch een beetje als de Tour de France in je woonkamer...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Eh gaaf. Zag ik nou een op afstand bestuurbare camera bij de uitgang van de laatste bocht?

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord