Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik verwacht meer van de race dan vorige week! Veel plezierQuad schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:25:
Ik verwacht een DNF voor Verstappen.
1 PER
2 VER
3 ALO
Hopen op een clean start.
https://f1manager.info/ranking/4605
Kom op Max!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lets hope so! Fijne race allen!!
Hij zal zijn contract uitdienen, maar alle poppenkast eromheen (met dit als dieptepunt) zal er voor zorgen dat hij op tijd stopt met racen helaas.Playa del C. schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:25:
[...]
Dus jij denkt dat Max dit 5 jaar lang in zijn onderbroek doet, om daarna te stoppen?
Het is een topcoureur maar hij houdt niet van deze onzin.
Maar nu genieten
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dan ga ik even goed oplettenVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:27:
[...]
Max wordt ergens in de eerste ronde aangetikt.
Inderdaad, paar jaar geleden zou ik er mee eens zijn, maar vandaag de dag kan Verstappen wel redelijk kalm een race uitrijden hoor, zeker met de huidige auto.
7 May 2023, 21:15:03, Lap 1
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
"When you grow up your heart dies"
Staat je tv of setupbox wel ingesteld op Nederlands? Dit moesten wij ook doen voordat we andere talen konden kiezen.lolgast schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
Ben ik de enige die F1FTV alleen op ‘International’ kan zetten en niet op andere talen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nope hier hetzelfde, kon ook niet inloggen kreeg een half uur een foutmelding. 🤐lolgast schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
Ben ik de enige die F1FTV alleen op ‘International’ kan zetten en niet op andere talen?
Medium tyre starters: PER ALO SAI MAG GAS RUS LEC BOT ALB DEV SAR
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) 7 mei 2023
Hard tyre starters: OCO VER HUL HAM ZHO TSU STR
Soft tyre starters: NOR PIA #MiamiGP #F1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat het vooral door de strepen komt die ze door de foto's gezet hebben. Artistieke vrijheid om het maar zo te noemen.CodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
Daar zijn de porieloze gephotoshopte gezichten weer!Iedereen lijkt vijf jaar jonger, Zhou alsof 'ie niet eens op een brommer mag.
"When you grow up your heart dies"
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik kijk altijd via de browser van de TV, gisteren kon het nog wel tijdens qualiG_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
[...]
Staat je tv of setupbox wel ingesteld op Nederlands? Dit moesten wij ook doen voordat we andere talen konden kiezen.
Hoe kijk je? In de browser moet je op het tandwiel klikken en de "Audio Track" kiezen:lolgast schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZS5pdMAlOIPzYdgPDeIKEWm1.png?f=user_large)
Edit: dat is dus in de International feed.
[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 07-05-2023 21:30 ]
Dat sowieso! Dit wordt spektakel.DeBaroN schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:27:
[...]
Ik verwacht meer van de race dan vorige week! Veel plezier
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon F1tv kanaal hier, international is wel optie maar heb die andere gelukkiglolgast schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:28:
Dit was het, vergeten dat ik naar het cogwheel moest daarvoorCodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:29:
[...]
Hoe kijk je? In de browser moet je op het tandwiel klikken en de "Audio Track" kiezen:
[Afbeelding]
Ook dan blijft de rest grijs en kan je het niet selecteren.CodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:29:
[...]
Hoe kijk je? In de browser moet je op het tandwiel klikken en de "Audio Track" kiezen:
[Afbeelding]
Verwijderd
Dacht dat de race om 22:00 zou beginnen.
Snel F1TV aanzetten.
Niets gezien van de voorbeschouwing, aangezien er PL was.
Ben bang dat er heel weinig kan worden ingehaald hier, maar we shall see. Hopelijk blijft iedereen heel, vind dit circuit maar niets.
Denk dat dat best meevalt vergeleken met de "onzin" die hij contractueel nog meer uit moet voeren voor bijv. sponsors.Grolsch schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:27:
[...]
Hij zal zijn contract uitdienen, maar alle poppenkast eromheen (met dit als dieptepunt) zal er voor zorgen dat hij op tijd stopt met racen helaas.![]()
Maar nu genieten
Dat lijkt me echt geen hoofdzaak voor hem, daar is hij professioneel genoeg voor ("part of the deal").
Ik heb net gecycled door Nederlands, Duits en weer terug naar de Britse gillende speenvarkens van Sky, want die van F1TV zijn soms net te tam.DoubleDutch schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
[...]
Ook dan blijft de rest grijs en kan je het niet selecteren.
In Firefox werkt het dus voor mij.
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 07-05-2023 21:31 ]
Hoever is het bij jullie?
Even de vertraging meten
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Gokken op SCsly___ schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
Pfff op hard starten op een groene baan....dat wordt een poepstart en eerste ronde.
2de ronden is nu bezigSilent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
Hier start NU de formation.
Even de vertraging meten
Perez nu op de backstraightSilent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
Even de vertraging meten
Verwijderd
Lap 13 hier, De Vries P1 met 35 seconden voorsprong.Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
Even de vertraging meten
gaat best hard zoVerwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:32:
[...]
Lap 13 hier, De Vries P1 met 35 seconden voorsprong.
Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:32:
[...]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Volgens mij vondt hij racen in Jeddah met rookwolken van aanslagen zichtbaar in de lucht een stuk erger anders...Grolsch schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:27:
[...]
Hij zal zijn contract uitdienen, maar alle poppenkast eromheen (met dit als dieptepunt) zal er voor zorgen dat hij op tijd stopt met racen helaas.![]()
Maar nu genieten
Dont under……….estimate…… the power….. of Will BuxtonCodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:31:
[...]
Ik heb net gecycled door Nederlands, Duits en weer terug naar de Britse gillende speenvarkens van Sky, want die van F1TV zijn soms net te tam.
In Firefox werkt het dus voor mij.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Reversed grid?Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:32:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Here we go
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Typisch amerikaans, verwachten ze weer een nipple gate?G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:33:
Er is indd wel dikke vertraging, want het is 21:33 en nog steeds bezig met de formation lap.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Er vlogen op het lange rechte stuk wel ineens veel snippers door de lucht...ThomasG schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:35:
Reed er nou iemand tegen Max zijn achterkant aan?
20e, daar is iets mee gebeurd.
⏩ PVOutput☀️
Dacht ik ook ff maar ik hoor er niks overThomasG schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:35:
DUGG
Volgens mij ging die rokend rechtdoor, net iets te diep geremd.
Nee, zag niets, Verstappen nam duidelijk geen enkel risico bij de start.ThomasG schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:35:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Nee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of in ieder geval een paar nieuwe lijntjes
[ Voor 30% gewijzigd door Silent Thunder op 07-05-2023 21:37 ]
Je bedoelt de kleur die er het hele weekend al op zit?Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:36:
Max heeft een nieuw kleurtje op de auto zo te zien
| 1 | PER | 1:33.963 |
| 2 | ALO | 1:34.175 |
| 3 | SAI | 1:34.215 |
| 4 | GAS | 1:34.166 |
| 5 | RUS | 1:34.155 |
| 6 | LEC | 1:34.620 |
| 7 | MAG | 1:34.557 |
| 8 | VER | 1:34.260 |
| 9 | BOT | 1:35.623 |
| 10 | OCO | 1:35.207 |
Waarschijnlijk ja, ik heb de practise en Q gemistVos schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:37:
[...]
Je bedoelt de kleur die er het hele weekend al op zit?
Maar weinig die inhalenJasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:37:
Bericht aan de regie: er zijn meer coureurs op de baan dan Max.
Welke coureurs?Jasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:37:
PSN: xMaurice93
Nouja, ik heb alle twee de inhaalacties niet gezienJasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:37:
Vaak bu'j te bang!
Kan je nagaan hoeveel er gebeurt.Jasphur schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:37:
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 07-05-2023 21:38 ]
7 May 2023, 21:37:38, Lap 3
Sneller dan bij Michael Jackson though.Vos schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:38:
Dat was geen snelle neuswissel bij SAR.
Rijdt nog.HollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:38:
Einde race voor SAR lijkt me.
Leek alsof de letters eraf vielen inderdaadDoeEensGek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:38:
Wat een kut circuit om te kijken. Valt echt niet fatsoenlijk te volgen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |